paliwa megane coupe

Znaleziono około 49 wyników dla: paliwa megane coupe
Podstawowa forma zapytania: paliwo megane coupe
  • Renault Megane Coupe dusi się po odpaleniu!

    Witam. Problem dotyczy Renault Megane Coupe 1996 rok Samochód jak ma mało paliwa ( w okolicach rezerwy - choć jeszcze kontrolka nie świeci) ma następująca usterkę. Odpalam go, silnik chodzi, obroty ciut ponad 1000 na początku wiadomo. Doda się gazu wiecej - zdycha. Jak dodaje się naprawde mega powoli...

    Samochody Elektryka i elektronika   29 Lip 2010 09:15 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1660
  • Renault Megane Coupe !,6 v16 rok99 migające zegary i wskazniki

    Witam. Jestem tu nowy proszę o pomoc w Renault Megane Coupe rok 1999, poj. 1,6 v16 zaczęły migać zegary oraz podświetlenie tych zegarów po dodaniu gazu przy obrotach 1700 wszystko zaczyna działać normalnie, gdy obroty spadną do 1400 rozłącza się podświetlenie, obrotomierz, wskaźnik paliwa oraz poziomu...

    Samochody Początkujący   18 Sty 2014 11:22 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2061
  • Kontrolki w megane coupe 96 1.6 v8

    Witam mam problem ze swoja megane, wiec gdy się trochę nagrzeje silnik to przy dodawaniu gazu (od 500 do 1500obr) zaświecają sie 3 kontroli oleju, rezerwy paliwa oraz płynu z chłodnicy, gasną momentalnie gdy puszcze gaz. W samochodzie niedawno były wymienione pierścienie i uszczelniana cala głowica,...

    Samochody Początkujący   26 Kwi 2012 19:11 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1502
  • Renault megane coupe 1.6 8v 97 nie pali!!

    Witam serdecznie wszystkich. Zwracam sie z prosba o pomoc. Przebywam obecnie poza granicami kraju i ciezko tu o jakas pomoc. Posiadam megane coupe 97 rok produkcji. Rozsypala sie skrzynia begow ze sprzeglem, uszkodzony zostak czujnik polozenia walu (nie ja to zrobilem). Czesci zostaly wymienione na...

    Samochody Elektryka i elektronika   08 Cze 2008 21:14 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 9073
  • Renault Megane coupe 1,6 16V oświetlenie zegarka, tablicy

    Mam problem w megane coupe 1,6 16V z podświetleniem tablicy, jak włączam auto wszystko pięknie świeci (tablica, zegar), jak włączę światła drogowe podświetlenie mi w środku gaśnie (nagle tak się stało, wcześniej nie gasło). Miał ktoś może taki problem? Zapewniam że to nie akumulator, jest nowy i na pewno...

    Samochody Początkujący   21 Paź 2009 15:21 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4950
  • Megane Coupe, silnik K7M (1.6e-8V) - nierówna praca silnika

    Witam serdecznie! Zwracam się do szanownych forumowiczów z prośbą o radę, związaną z "nierówną pracą silnika" w samochodzie Renault Megane Coupe. Auto z rocznika 1998. Silnik 1.6e 8V model K7M. Sterownik SIEMENS Fenix 5. Ponadto auto wyposażone jest w instalację gazową produkcji KME (sterownik AKME/Diego,...

    Samochody Elektryka i elektronika   03 Maj 2010 13:27 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 5708
  • Szukam instrukcji obsługi : "Renault Megane coupe CDI"

    Witam. Szukam instrukcji do renault megane coupe cdi rocznik 2008 pojemność 1480 paliwo - olej - najlepiej w j. polskim -. Pozdrawiam.

    Samochody Eksploatacja   27 Sie 2011 20:52 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1209
  • Renault Megane coupe 1.6 1997 - nie działają swiatła, wycieraczki radio itp.

    Witam. przedstawię na początku mój problem. Byłem dzis u znajomej która poprosiła mnie o pomoc przy aucie. renault megane coupe 1.6 z 1997r. auto mialo stłuczkę - wymieniono blotniki maske wzmocnienie czolowe i chlodnicę. po zlozeniu calosci do kupy okazalo sie ze swiatła nie chcą działać. na początku...

    Samochody Elektryka i elektronika   14 Lut 2014 08:36 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2190
  • Renault megane coupe 1.6 - Nie odpala - brak iskry

    Witam Jak w temacie mam problem z odpaleniem Renault megane coupe 1.6. Rozrusznik kręci, pompka paliwa się uruchamia natomiast nie ma iskry na świecach. Przed wymianą silnika odpalała od pierwszego strzała a teraz nic. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy.

    Samochody Początkujący   19 Lis 2013 23:45 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3504
  • Megane Coupe 1.9dci 102KM gasn -

    Renault Megane Coupe I ph2, rok produkcji 2001, 1.9 dci 102KM. Auto podczas jazdy co jakis czas gasnie. Potem nie chce odpalic. Nowy filtr paliwa i rozrzad. Akumulator trzyma, moge spokojnie krecic przez dluzszy czas. Raz jak nie chcial zaskoczyc i podlaczylem go pod dodatkowy aku to odpalil od razu....

    Samochody Początkujący   27 Lut 2017 08:00 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 282
  • Megane coupe nie pali nie ma iskry 1,6 8v 98r

    Pin 32 - stały plus, Pin 1 - Engine control relay - napięcie po przekręceniu zapłonu, Pin - 40 wyjście masy po przekręceniu zaplony (wyjście tranzystorowe)-Engine control relay Piny 2,3,18- masa Pin - 48 pompka paliwa (0V) Pin - 52 ma wskoczyć plus po zapłonie - pompka paliwa Pin 24 -ignition...

    Samochody Elektryka i elektronika   31 Mar 2009 21:14 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 4598
  • Megane Coupe 1.6e 96r dziwne objawy (film)

    Tak ciśnienie paliwa na listwie bylo sprawdzane i jest ok... Wydajność pompy itd nie... Filtr paliwa tez został zmieniony na nowy wraz z filtrem powietrza (na dolot ze stożkiem), kablami, świecami itd... Ciśnienie na cylindrach sprawdzone i jest ok...No co sie dalo to zmienione i sprawdzone z mechanicznych...

    Samochody Elektryka i elektronika   24 Kwi 2010 14:21 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1553
  • Renault Megane coupe 1.6 8v - Praca na trzy gary

    Zmierz kompresję. Wydaje mi się że kompresja jest ok, gdy jest brak kompresji na jakimś garku zwiększy się zużycie paliwa i może pojawic się paliwo w oleju przez nieszczelne pierscienie, przerabialem to już w innym samochodzie. Po za tym jakby nie było kompresji przechodziło by mu na ciepłym? dodam...

    Samochody Początkujący   01 Lip 2017 23:51 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 1176
  • Renault Megane Coupe 1 - Dusi się po odpaleniu, obroty na biegu jałowym 2500

    Witam, mam Renault megan coupe 1 1.6 benzyna 8 zaworów. od kilku dni (warunki zimowe) musiałem przejechać około 3 tys. km. Usterka polega na tym, że po odpaleniu silnik ustawia się na 1000-1100 obr. i po lekkim przegazowaniu lub ujechaniu kilku metrów dusi się i traci moc. Robi to szczególnie wyraźnie...

    Samochody Elektryka i elektronika   08 Lut 2018 10:47 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 402
  • (Megane Coupe 1.6e 8V 1998r) - nie chce odpalić

    Sprawdzałem czujnik położenia wału korbowego. Rezystancja czujnika 236 Ohm. Połączenia między zaciskami wtyczki czujnika, a odpowiednimi pinami sterownika są ok (sprawdzane na dzwonek). Bezpieczniki przy akumulatorze ok. Styki też wyglądają ok. Dokonałem kolejnej próby. Podpiąłem dodatkowy przewód...

    Samochody Elektryka i elektronika   12 Sie 2009 20:26 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 11451
  • Renault Megane Coupe 1.6 8V - nierówne obroty, braki mocy

    Witam! Mam dziwny problem z moją Megane. Po odpaleniu auta, przez ok. 2 minuty jest wszystko ok, ale po tym czasie obroty zaczynają falować między 400-600 r.p.m. Po przygazowaniu jest ok, ale po chwili problem znowu powraca. W czasie jazdy zaczyna tracić moc, nie ma reguły co do prędkości. Potrafi zamulić...

    Samochody Elektryka i elektronika   10 Wrz 2011 13:28 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4683
  • Renault megane coupe 1.6 + gaz brak iskry nie odpala

    witam mam podobny problem po wymianie uszczelki pod glowica i odpieciu akumulatora samochod nie odpalil , brak iskry, nie dziala pompka paliwa i wtryskiwacze. sprawdzilem zasilanie kompa 32 jest ,masa na 2,3 i 18 jest na 24 po zaplonie napiecie tez jest na 52 powinno byc napiecie w trakcie krecenia...

    Samochody Elektryka i elektronika   29 Paź 2011 23:50 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 17220
  • Bezpiecznik pompy paliwa Megane

    Czy ktoś orientuje się, gdzie jest umiejscowiony bezpiecznik pompy paliwa? Auto to Renault Megane Coupe 1996 1.6. Czekam pilnie na odpowiedź. Dzięki!

    Samochody Początkujący   13 Lut 2019 13:31 Odpowiedzi: 36    Wyświetleń: 38000
  • Renault megane coupe 1,6 1998r - nie wchodzi na obroty

    Przestroga dla naprawiających po mechanikach starej daty. Samochód miał instalację gazową, fachowiec nie umiał przełączyć na paliwo i żeby odpalić na gazie zasłonił sobie wlot powietrza szmatą, którą wessało do kolektora. Nie wnikałem czy o niej zapomniał czy najzwyczajniej w świecie się nie przyznał....

    Samochody Elektryka i elektronika   12 Lis 2005 19:37 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3292
  • Renault megane coupe 1.6 + gaz, migająca kontrolka silnika

    Witam. Jak w tytule po przekręceniu stacyjki miga kontrolka błędu silnika i słychać "bzykanie" pompki paliwa równocześnie z kontrolką. Po ok 5 błyskach zaświeca się na stałe i silnik nie odpali. Auto nie ma IMO gdyż jakiś miesiąc temu padł w nim komp i trzeba było wyrzucić. pozdrawiam

    Samochody Elektryka i elektronika   02 Sie 2008 20:22 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4850
  • Renault megane coupe 1996 r. problem z odpalaniem

    Dzieki wielkie , kazda rada jest dla mnie cenna. Nie wiem tylko cz wyraziłam sie dobrze bo w temacie napisałam "problem z odpalaniem", ale to nie tylko odpalanie, bo auto traci moc takze w czasie jazdy, zwłaszcza ciezko idzie na 1, 2 i 3. Trzeba mocno depnac zeby zeby wogole pojechał. Autem rzuca, no...

    Samochody Mechanika   07 Lut 2010 23:06 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 11256
  • Webasto - renault megane coupe

    Witam. Najprostszy sposób podjechać do kogoś(lub zrobić to samemu) na diagnozę urządzenia-odrazu wiadomo co mu dolega,ewentualnie mozna szukać na piechotę,sprawdzić pompę wodną,pompę paliwa itd.

    Samochody Elektryka i elektronika   09 Lis 2008 16:18 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2891
  • Megane Coupe 1.6e, brak mocy na 4 i 5 biegu.

    Witam. Posiadam autko Megane coupe 1.6e i od jakiegoś czasu męcze się z problemem obrotów i co za tym idzie prędkości maksymalnej na 4 i 5 biegu. Problem wygląda tak : oprócz tego iż auto stało się mniej dynamiczne i słabsze troche, zaczęło gdzieś o jakieś 2l więcej palić, często są problemy z dynamicznym...

    Samochody Mechanika   19 Lut 2010 12:18 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 4756
  • Megane Coupe 1.6 8v gasnie zimny

    Od jakiegos czasu cos nie halo z nia jest co do rownej pracy silnika tez mozna miec pewne ale... czasem jest naprawde dobrze czasem gupieja obroty. Niedawno byl problem bo przerywal w czasie jazdy sprawa ucichla wymienilem filtr paliwa. Dodano po 5 Wczesniej byly problemy z obrotami mianowicie...

    Samochody Początkujący   27 Lut 2010 12:21 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1944
  • Renault Megane coupe 1.4 16 2000 gaz problem z odpaleniem...

    Witaj.Musisz zwrócić uwagę czy w momencie kiedy auto nie chce odpalić nie miga dioda blokady rozruchu,znajduje sie po środku tablicy wskażników. Dokładnie to zrób. Jest to czerwona kropka pod wskaźnikami paliwa i temp.

    Samochody Początkujący   29 Wrz 2010 09:35 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 4132
  • Megane Coupe 1.6 Odpala około 10 minut

    No to jednak założyłem sobie zaworek bezzwrotny za 33zł i auto pali igła :) tylko nie wiem czym to uszczelnic skręciłem go metalowymi skrętkami po dwie na każdą strone ale jednka zdarzy się że cos tam kapnie benzyny. Założyłem go zaraz przy wyjściu nad pompą paliwa

    Samochody Początkujący   28 Kwi 2011 22:52 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1109
  • Renault Megane Coupe 1997 - Centralny zamek klapy bagażnika - nie zamyka.

    Witam! Drzwi prawe, lewe i wlew paliwa działają bez zarzutu, ale przestała mi działać tylna klapa. Siłownik sprawdzony - sprawny. Nie mam napięcia otwierania (biały przewód), na zielonym przewodzie podczas zamykania jest napięcie. Prześwietliłem wiązkę w przegubie klapy i tam nie ma problemu. Moje...

    Samochody Zabezpieczenia   17 Wrz 2013 23:06 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 6543
  • Renault Megane Coupe 1.6 16V - Samochód dusi się, trzęsie silnikiem.

    Witam Mam problem z Megane 1.6 16V. Auto po odpaleniu chodzi dobrze, ma bardzo lekkie drgania, ale nie zawsze, wkręca się na obroty bez problemu. Po jeździe gdy rozgrzeje się do temperatury pracy ok 90 stopni i zostawiam go na ok 3 godziny. Po tym czasie podczas jazdy zaczyna się dusić, jadąc...

    Samochody Elektryka i elektronika   21 Sie 2015 20:43 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 18537
  • Renault Megane Coupe 2.0IDE 16V - Nie odpala, rok 2000

    A ciśnienie paliwa dobre?

    Samochody Elektryka i elektronika   06 Lis 2013 21:30 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2355
  • Renault Megane Coupe 1.6 96r Nie odpala blokada zapłonu

    Tak jak w temacie. Wszystko było dobrze do czasu zgaśnięcia samochodu. Jechałem i nagle zgasł. Iskra jest pompa paliwa pracuje. Dodaję że czerwona kontrolka migała cały czas bez względu czy był odpalony silnik czy też zgaszony. Pilot nie jest zaprogramowany więc otwierałem z kluczyka. Nie znam kodu do...

    Samochody Początkujący   11 Mar 2015 20:14 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2898
  • renlaut megane coupe nie chce odpalic

    Paliwo sika?

    Samochody Początkujący   07 Sty 2017 10:22 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 483
  • Renault Megane Coupe - Kontrolka świec/nie pali na 1 garczek

    Witam otóż od 2 lat jestem,a raczej byłem szczęśliwym posiadaczem renault megane coupe w wersji silnikowej 2.0 16v IDE o mocy 140koni(ponoć jeden z gorszych) Co prawda auto mnie nigdy nie zawiodło,lecz robi dosyć sporo kilometrów rocznie.A mój problem nastąpił podczas jazdy,w trasie,króciutko opisze...

    Samochody Elektryka i elektronika   23 Paź 2018 12:18 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 513
  • Renault Megane Coupe - nie pokazuje ile paliwa na rezerwie.

    Dodam ci tylko że w amerykańcach np . JEEP pokazuje nawet jak jest rezerwa i jak jest 0 km do przejechania na paliwie wg komputera to dalej jedzie tylko kierowca ma większego stresa :-)))) Instrukcję serwisowe do renault i wszystkie schematy są dostępne , szukaj pod hasłem "dialogsys" lub popytaj na...

    Samochody Elektryka i elektronika   14 Sie 2009 09:50 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4609
  • Renault Megane Coupe 2.0 8V - gdzie jest filtr paliwa

    Witam, Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć gdzie jest filtr paliwa? Przeglądam różne fora i raz piszą że pod kanapą, a raz że pod autem. Czy kłopotliwe jest jego wyjęcie? Czy może on (filtr) być przyczyną sytuacji, że auto nie chce się wkręcać na obroty... Po przełączeniu na gaz jest ok, po przejechaniu...

    Samochody Początkujący   18 Lis 2011 13:15 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2944
  • Renault Megane 1.6E uszkodzenie predkosciomierza

    witam!!! Niedawno kupiłem Renault Megane Coupe 1.6e i mam problem z prędkosciomierzem i wskaznikie rezerwy. Predkosciomiesz wogóle nie działa natomias licznik kilometró dziłaa a z rezerwa mam prble gdyz wskazuje pełny zbiornik i ciągle pali cie kontrola z paliwa!!! prosze o rady

    Początkujący Serwisanci   18 Sty 2007 16:55 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1005
  • Renault Megane 1.6E uszkodzenie predkosciomierza

    witam!!! Niedawno kupiłem Renault Megane Coupe 1.6e i mam problem z prędkosciomierzem i wskaznikiem rezerwy. Predkosciomiesz wogóle nie działa natomias licznik kilometrów dziła a z rezerwa mam problem gdyz wskazuje pełny zbiornik i ciągle pali cie kontrola z paliwa!!! prosze o rady

    Samochody Elektryka i elektronika   01 Gru 2007 21:52 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 5948
  • Megane I K4J - prędkościomierz przestał działać...

    witam! mam renault megane coupe 1999r. 1.6 16v,. ten sam problem tylko dodam ze licznik w tamtym roku w upaly nie dzialal, na zime problem zniknal, jak reka odjal a teraz jak znowu przyszlo troszke ciepla stracil ochote na funkcjonowanie. test licznikow robilam, i wszystko jest ok wiec pewnie gdzies...

    Samochody Elektryka i elektronika   12 Lut 2009 08:17 Odpowiedzi: 55    Wyświetleń: 24630
  • Renault Megane - problemy z obrotami zimnego silnika

    witam , przeczylalem wszyskie posty odnosnie tego tematu , ja mam troche inny problem , mam megane coupe 2.0 8v , od jakis 3 dni mam problem z zapalaniem zimnego silnika , a jak juz zapali po dodaniu gazu dusi sie (tak jakby mial zlą miszanke) dopiero jak chwile pochodzi wszytko wraca do normy , wydaj...

    Samochody Elektryka i elektronika   30 Sie 2008 06:55 Odpowiedzi: 91    Wyświetleń: 129047
  • Megane 1,6 8v, instalacja Autronic al-700, regulacja

    Witam Oto mój problem. Jestem szczęśliwym posiadaczem Renault Megane Coupe 1,6 8v z 96r z instalacją gazową autronic al-700. Autko mam od lipca, na początku wszystko było ok, później zaczęło się falowanie obrotów na biegu jałowym ,z czasem zaczął gasnąć. Po kilkurazowej regulacji sytuacjaa się uspokoiła....

    Samochody Instalacje Gazowe   07 Gru 2010 21:15 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3014
  • Pompa paliwa Passat b5 2.5 tdi v6

    właśnie nie wiem jak z tym immo... czy immo odcina całkowicie paliwo???? miałem wcześniej renault megane coupe i tam jak nie rozbroiłem immo to też mogłem kręcić i kręcić ale auto nie odpaliło. a chodzi oto czy immo w passacie może po prostu zmniejszyć dawke paliwa przy której auto nie odpali czy odcina...

    Samochody Mechanika   05 Gru 2010 12:13 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 4616
  • Megane1 Coupe 1.6 16v - Cieżko pali gdy zimny, strzela w dolot

    Witam. Zapewne taki temat już gdzieś się pojawił, albo podobny z tym że u mnie jest troszkę inaczej chyba. Przed zimą autko ( Megane 1 Coupe 1.6 16v k4m +lpg) dostało nowy rozrząd. Podczas wymiany znajomy mechanik zadzwonił do mnie że stary rozrząd miałem przestawiony o 1 ząbek, i oni go ustawiają...

    Samochody Mechanika   18 Paź 2013 20:10 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 2790
  • Renault megane "96" coupe 2.0 150 KM instalacja ga

    Witam mam taki problem ponieważ niedawno koło tygodnia temu zainstalowałem gaz w renówce i tu jest ten problem mianowicie samochód posiada komputer pokładowy i w tym komputerze jest opcja ze pokazuje na ile kilometrów zostało benzyny natomiast po zainstalowaniu gazu i jak juz przełącze na jazde na gazie...

    Samochody Elektryka i elektronika   19 Kwi 2009 21:36 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1236
  • Megane 1 coupe ph2 1.6 16V - Nie odpala przy wlaczonej wycieraczce, smarowanie,

    Witam serdecznie wszystkich. Mam od niedawna megane 1. Wczoraj zabrałem się za naprawę wskaźnika paliwa i udało się, plytka byla pęknieta. Potem zajalem się tylna wycieraczkąʌ... dzialala na prostowniku, ale w aucie nie. Na poczatku bylo tam 12v,a potem juz koło 3v,kilka...

    Samochody Elektryka i elektronika   28 Kwi 2019 21:33 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 474
  • renault megane.problem z odpaleniem silnika

    witam wszystkich niedawno kupilem reanult megane 1.6 coupe 98 przy przekrecaniu kluczyka w stacyjce paliwo wycieka z pod samochodu wydaje mi sie ze wycieka z filtra paliwa ? co mam zrobic z tym faktem???? dzieki

    Samochody Elektryka i elektronika   18 Paź 2009 21:11 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 6938
  • Renault Megane - Diagnostyka Fenix 5

    Mam pytania dotyczące działania Immo w Ecu Siemens Fenix 5 z Megane I Coupe do silnika F7r (2l, 16V, 147KM) Zamontowałem powyższy silnik w Volvo 480 (zamiast B20F - F3r) musiałem wymienić całą elektrykę silnika. Zanabyłem komputer z "ponoć" bez immo. Choć guma jest cała i nie nacinana. Nie posiadam...

    Samochody Elektryka i elektronika   13 Lut 2013 01:15 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 7506
  • Renault Megane 1.6 16V 2000 r - Auto nie odpala, brak błędów

    Witam Mam problem z Megane 1.6 16V coupe z 2000r Paliwo dochodzi, kontrolka od immo gaśnie, po podłączeniu komputera nie widzi błędów. W wartościach rzeczywistych wszystko wydaje się być w porządku oprócz czujnika obrotów silnika i tu nie jestem pewny. Podczas kręcenia rozrusznikiem pokazuje...

    Samochody Elektryka i elektronika   15 Lis 2013 15:20 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 17874
  • Brak pradu na cewki w renault megane 1,6 8V prosze o pomoc

    Witam. Mam pewien problem z renault meganr 1,6 8V coupe. polega on na tym ze nie dochodzi prad do cewek i jednoczesnie nie mam iskry, oraz nie chodza wtryski. Wymienilem juz czujnik obrotów walu na nowy, lecz nic to nie dalo, pompa paliwa chodzi.Czy wie ktoś jak mozna to naprawic??

    Samochody Początkujący   30 Paź 2011 12:06 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 9961
  • Renault megane sport coupe 2,0 pompa paliwa

    ale jak odłacze wtryskiwacze to za kazdym razem bede je musiał podłaczac kiedy bede chcial odpalic na paliwie zwłasza ze idzie zima i za kazdym razem odpalam na paliwie. Moze oepiej załozyć załozyć wyłacznik na pompie? sam juz nie wiem co z tym robic pozdro

    Samochody Elektryka i elektronika   24 Wrz 2008 14:31 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3163
  • renault laguna 2.0 ide nie odpala

    Witam! Jestem również w trakcie naprawy tego samego silnika, jednak w Megane Coupe. U mnie wygląda to tak, że samochód pracuje przez jakieś 10 minut po czym gaśnie i nie daje się już odpalić. Po około 2 godzinach, gdy całkiem ostygnie, znów można go odpalić. Najpierw oddałem auto do ASO Renault w...

    Samochody Elektryka i elektronika   23 Gru 2009 19:35 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 15656