Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Po wymianie baku paliwa mój samochód dłużej kręci rozrusznikiem po krótkim postoju. Co może być przyczyną? Nieszczelności, zawór zwrotny, zapowietrzenie, pompa paliwa?
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
Pompa paliwa nie trzyma ciśnienia wewnątrz siebie i stąd problemy. Jesteś pewien że ta w baku pompuje do przodu a nie przelewa do kosza pompy w baku? Wydaje mi się że vp44 sama ciągnie paliwo.
Co to za błąd na desce?? Jakaś diagnoza była? Może się paliwo cofać, pompka w baku, filtry paliwa... Bez podniesienia maski możemy z fusów wróżyć.
Sprawdzone i dobre ciśnienie paliwa jest nawet jest złożony zaworek żeby czasem paliwo nie cofało się do baku i nic nie pomogło, ale dziękuje za podpowiedź
Witam wszystkich, opisze moj problem: jakies dwa tygdnie temu wymienilem pompe paliwa i od tego czasu zaczely sie problemy. Samochod po dluzszym postoju nie chce palic,jak juz zapali to moge go zaraz gasic i znowu zapalac.Rozebralem jeszcze raz bagaznik ,wyciagam pompe i zauwazylem ze przy sciaganiu tych dwoch przewodow paliwa nie pryska benzyna,one...
Mam problem z Mercedesem Atego 823. 8 ton, 230 koni - to wszystko, co można wyczytać z twojej informacji. Ani roku produkcji, ani typu silnika - nie wysiliłeś się. Atego jest w produkcji już ponad ćwierć wieku - aktualnie trzecia generacja! powrotem cofa się paliwo. Przecież POWROTEM nadmiar paliwa COFA SIĘ do baku! Wszystko jest w najlepszym porządku!
Może się cofać paliwo do baku moze . Najprawopodobniej to jest cała przyczyna.
A czy ostatnio nie zmieniałeś paska rozrządu?? Ja obstawiał bym końcówki wtrysków. Całkiem niedawno odpalał dobrze ale niedawno jeszcze było ciepło. Byc może końcówki nie utrzymują ciśnienia i stąd problem z odpaleniem. Jeśli aku już słabiej kręci to też bedzie się przyczyniał do gorszego odpalania nawet ciepłego. Jeśli nie wymieniłeś filtra paliwa...
zauważyłem że w przewodzie paliwa jest dużo bąbli powietrza, więc problem jest chyba w nieszczelności gdzieś na przewodzie i pobiera powietrze?? dlatego po zgaszeniu silnika nie ma ciśnienia w przewodzie i paliwo cofa się do baku czy pompy... o ile mam rację
Załóż zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym - paliwo powinno przestać się cofać do baku.
Esp już się świeci, jak kilka razy uruchomisz silnik i wyłączysz zapłon powinien zaświecić się check. Jest jak najbardziej możliwe, że są problemy z rozruchem a błędów nie ma. Wystarczy, że paliwo cofa się do baku, na przykład.
Masz pompkę w Baku elektryczną czy nie bo jak nie to może paliwo się cofa i musi go za ssać lub pompka słabo ciśnie a najlepiej podłączyć kompa i zobacz ciśnienie na starcie
1.Wszystkie wężyki szczelne nie dziurawe? 2.Paliwo się nie cofa? 3. Świeca nie bije po bokach iskrą? Na innej to samo? 4. Filtr w baku czysty? nie zapycha gaźnika?
Witam. Samochód vw Bora 1,9 TDI 110KM silnik AHF 1999rok. Powód usterki - cofające się paliwo , ciężko odpalić po dłuższym postoju. Wymieniony filtr paliwa, zawór zwrotny (podgrzewacz) na filtrze paliwa + oringi, wymienione zaciski na skręcane na filtrze , wymienione przewody od filtra do pompy wtryskowej. Po wpięciu do przewodu zasilanie z baku przezroczystego...
Mam problem z moim VW Bora, ciężko odpala gdy jest polowa baku paliwa, gdy już odpali to chodzi równo i za każdym razem pali od kopa, a gdy wyłączę silnik i postoi do rana to znów ciężko zapala, jakby paliwo się cofało do baku (jest założony zawór zwrotny) proszę o radę.
Sprawa jest prosta albo paliwo się cofa do baku albo pompa cieknie.
Nie odpowiem na pytanie ale - u siebie w Toyo miałem taki problem. Układ paliwowy był nieszczelny i paliwo się cofało do baku. Bo bardzo długim kręceniu rozrusznkiem pompa podpompowała paliwo i auto jechało. Czy na pompie paliwa albo na filtrze jest pompka? Wydaje mi się, że będzie. Spróbuj podpomować do filtra paliwo ręcznie i spróbować odpalić. Jak...
Filtr paliwa był wymieniany? Sprawdzałeś przewód paliwowy na przyłączach? Wygląda na to jak by ci paliwo się cofało do baku.
Sam sobie odpowiedziałeś na zadane pytanie, po podpompowaniu ręcznie, zapala bez problemu, czyli paliwo się cofa do baku, na początek przeglądnij przewód zasilający, jeśli jest szczelny, to pozostaje zamontować zaworek zwrotny.
Pewnie zaworek zwrotny nie trzyma i Ci cofa paliwo do baku
Zobacz kolego czy paliwo nie cofa się do baku może to być wina zapowietrzania się układu paliwowego.
To raczej nie wydajnośc pompy ale moze paliwo cofa sie do baku jak dłuzej postoi? Czujnik temperatury raczej nie bo przez 2 sekundy silnik raczej sie nie nagrzewa.
Zobacz czy paliwo się nie cofa do baku może nieszczelny układ.
Gdzieś może być układ nieszczelny i przez noc paliwo się cofa do baku z powrotem z pompy pewnie.Sprawdz czy nigdzie nie ma wycieku.
Wygląda na to że ci się cofa paliwo do baku przez noc.Gdzieś jest dziura lub nie trzyma pompa.Czasami wystarczy na wężyku zasilania paliwa założyć zaworek zwrotny
Sprawdź zawór zwrotny w pompie może paliwo ci się cofa do baku.
Kombinowałem z zaworkiem wstecznym na przewodzie doprowadzającym paliwo. Pomogło ale tylko delikatnie. Po prostu mniej się zapowietrzał a zaworek wstawiłem - aby dowiedzieć się, gdzie się zapowietrzał no i dowiedziałem się, pompa wtryskowa była winna. Wymieniłem na używaną i problem zniknął lecz zanim używana okazała się lepsza doszło aż do dwóch zwrotów....
Masz zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym? Moze paliwo do baku się cofa? Patrzyłeś świece żarowe? wszystkie grzeją?
Tak się zastanawiam.. może cofa się paliwo do baku..? Nigdy nie sprawdzałem .. odpalić 407 po np. kilku dniach nie używania latem.. co będzie się działo.. eh będę musiał poczekać do wiosny.. lata..
Kiedyś był u mnie passat b5 w naprawie i rano kręcił kręcił kręcił o po jakimś czasie odpalił,okazało się że paliwo się cofało do baku i układ dopływu paliwa się zapowietrzał dlatego że zawór zwrotny nie działał.Chyba wiesz co to za zaworek
Witam Wszystkich. Prosiłbym o podpowiedź w kwestii mojej Laguny. Auto po każdej nocy długo kręci bo ok. 5 sek i jak już to na obroty wchodzi powoli, tak jakby brakowało paliwa. Akumulator oraz cewki, świece, czujnik położenia wału wszystko wymienione. Czy jest możliwe ze cofa się paliwo do baku i zapowietrza układ paliwowy? Bardzo proszę o podpowiedź.
Może po prostu paliwo Ci się cofa do baku (dlatego po podpompowaniu odpalił). Stań na noc na górce (najpierw tyłem, później przodem). Jeśli tyłem na górce będzie palił, a przodem nie to znaczy że paliwo się cofa.
Witam, dzięki wszystkim za udział i chęć pomocy. Już dawno poradziłem sobie z problemem, niestety dopiero teraz pisze jak. Jak się okazało zawór zwrotny jaki kupiłem był felerny. Tania podróbka która sprawiła mi wiele problemów. Zawór przepuszczał powietrze, paliwo z wężyka cofało się do baku. Po dłuższym postoju (noc), silnik nie odpalał. Wymieniłem...
Polecam zamontować zaworek zwrotny za filtrem paliwa w kierunku pompy. Niektóre pompy mają to do siebie że nie trzymają juz ciśnienia i paliwo cofa się do baku. Poza tym sprawdzenie wyżej wymienionych rzeczy (przeważnie trawersy na powrotach i sparciałe wężyki)
Widocznie pompka z baku zasysa te paliwo z powrotem do baku jeśli chodzi o te cofanie się paliwa. A co do tego, że nie ma paliwa w układzie to może być wina pompy paliwa. a jak już zapali to chodzi silnik normalnie ?
Prawdopodobnie przy wyłączonym silniku przez nieszczelny zawór zwrotny paliwo cofa się do baku. Rano zapala na resztkach w gaźniku-potem gaśnie i musi zaciągnąc z baku. Myśle, że najprostszym sprawdzeniem będzie zatankowanie do pełna - wtedy czas odpalania powinien się zmniejszyć - jeśli tak będzie to masz przyczyne.
Witam. Mam problem z odpaleniem samochodu Peugeot 306 1.6 benzyna(wtrysk)+gaz(sekwencja) 1999r Po przekreceniu na zapłon pompka nie chodzi, nie ma pradu. Gdy zaczynam krecic pojawia sie prad i pompka pompuje, ale samochod nie zapala Paliwo dochodzi do listwy wtryskowej na pewno. Gdy odpiąłem wezyk którym paliwo cofa sie do baku zauwazyłem ze paliwo...
Witam, Mam problem z piecem thermo top c zamontowanym w vectra b 2.2 16V. Mianowicie piec ostatniej zimy działał chodziarz bywały momenty że dość silnie dymił. Piec zdemontowałem i odesłałem do serwisu-w serwisie nic nie zrobili gdyż piec jest sprawny. Niestety po zamontowaniu pojawił się inny problem-piec wgl.nie odpala,pojawia się błąd brak startu....
Sprawdź odpowietrzenie baku.
Te zetory faktycznie kiepsko palą w zimie. Sprawdz czy paliwo nie cofa się do baku. Jeśli tak można założyć dodatkowy zaworek wpinany w węża gumowego. Sprawdz czy nie masz pogiętego dna baku. Lubi poważnie spowolnić pobieranie paliwa. Zobacz czy korek od baku puszcza powietrze. Jeśli jesteś wszystkiego pewny to powinieneś sprawdzić kompresję. Ale ogólnie...
Tak, pompa wtryskowa mechaniczna z elektrozaworem - podejrzewamy elektrozawór - teoretycznie otwiera się po wykręceniu i przyłożeniu do niego 12V. Tylko być może on pracuje na jakimś wyższym napięciu i podczas próby odpalenia się zamyka - co o tym sądzisz? Pompka w baku elektryczna raczej sprawna, podaje paliwo podczas uruchamiania. Dodano po 10 Odpalił...
Byłem u gościa który naprawia fiaty i stwierdził że to pompa paliwa gdyż za głośno pracuje. Twierdzi że paliwo cofa się do baku. Mam pytanie do was czy muszę wymienić całą pompę nr oryginału 51809818 czy wystarczy sam wkład silniczek. Spróbuję wymienić sam, proszę o pomocne porady.
Uszczelki pompowtryskiwaczy? Głównie miedziane podkładki To byłby problem z porannym odpaleniem. Bardziej cofa się paliwo z filtra do baku. Pompka w baku pracuje poprawnie?
Witam, skąd informacja o ilosci obrotów? 1. Czy napięcie akumulatora jest ok (czy szybko kręci rozrusznik)? 2. Czy paliwo nie cofa się do baku (Kilkukrotnie włączyć zapłon przed próbą odpalenia) ? 3. Czy pompa wstępna uruchamia się podczas próby zapłonu? 4. Czy był sprawdzany komputerem czy widzi temperatury ?
Na 100% nie jest to wina pompy. Albo padł ci zawór zwrotny pompy paliwa (koszt ok 50zł) i paliwo cofa się do baku albo masz jakąś nieszczelność w układzie zasilania paliwem i spada ciśnienie. Prosty test, po dłuższym postoju: Włączasz zapłon, czekasz 2 sekundy Wyłączasz zapłon, czekasz 5 sekund Włączasz zapłon, czekasz 2 sekundy Wyłączasz zapłon, czekasz...
Witam. Kolego autorze zrób jeszcze jeden eksperyment. Jak rano wsiądziesz do auta przekręć kluczyk ale nie zapalaj, Odczekaj z 10 sekund. Wyłącz i tak z 3-4 razy zrób za 5 razem odpal. Czy tam się nie cofa paliwo z magistrali do baku. Inna marka ale miałem kiedyś podobny problem. Tamten był bez LPG więc na początku były inne skojarzenia. Nie miałem...
Witam. Moj problem polega na tym, ze po 8 godz postoju astra nie chce odpalic paliwo tak jakby cofa sie do baku. Mam wsadzona reczna pompke (gruszke) do podpompowania paliwa ale to juz nic nie pomaga auto jak sie zapowietrzy to trzeba pilowac ladna chwile zeby odpalilo przy czym jest chmura siwego dymu jak juz odpali. Pozniej oczywiscie autko pali na...
Witam!!! Szukałem na elektrodzie, ale nie otrzymałem konkretnej odpowiedzi. Mam problem z golfem III 1.4 benzyna. Mianowicie chodzi o to, że po nocnym postoju lub dłuższym muszę długo kręcić ja rozruszniku mam podejrzenie ze paliwo cofa się do baku i samochód nie dostaje od razu paliwa. Kiedy juz odpali i w ciagu dnia potrzebuje odpalić go co trzy a...
Ja upierałbym się przy świecach lub instalacji z nimi związanej , ale może jest gdzieś mała nieszczelność i paliwo cofa się do baku i trwa nim pompa znowu naciśnie . W baku winna być pompa zasilająca może to ona szwankuje ? Spróbuj 2-3 zagrzać świece i potem zakręcić silnikiem , przy takim przebiegu mało prawdopodobne aby poszła pompa wysokiego ciśnienia...
Witam ponownie okazało się że paliwo się cofa jak zalałem pełny bak to problem z odpalaniem zniknął przypuszczam że jest nieszczelność w pompce.POZDRAWIAM i zmykam temat
Nie potrafię powiedzieć dlaczego paliwo cofa się tak mocno . Być może ze np zależne jest to od samego ciśnienia/podciśnienia w baku , otworzysz korek i być może będzie tak samo .Dla pewności możesz dmuchnąć w przewód i zobacz czy jest drożny aż do zbiornika ,być może że coś siedzi w pipecie w zbiorniku , lecz ma się to nijak do błędu i otwarcia m-prop...
taj jak tu powiedzial wyzej kolega,albo to beda wezyki przelewowe,poniewaz sa one podłaczone jak nigdzie do przewodu zasilajacego pompe wtryskowa,badz,co bardzo czesto w oplu siada to uszczelnienie na wezykach przy filtrze paliwa,z tych obu przyczyn paliwo sie cofa do baku i jak jest słabszy akumulator to moze go nie starczyc aby podczas krecenia rozrusznikiem...
Koledzy mam pytanie jaki może być powód cofania się paliwa do baku wymieniłem całą pompkę ręczną łącznie z tymi zaworkami. Podczas pompowania paliwo wylewa się przez przelew pompka robi się twarda, lecz chwile po zakręceniu pompki widocznie przez przelew złapie powietrze i z powrotem paliwo wraca do baku. Czy jest jakiś zawór odpowiedzialny za to by...
Możliwe że pompka tłoczek przytarty nie chodzi w pełnym zakresie, paliwo cofa się na nieszczelnym zaworku. A może to być przytkane zasilanie z baku do pompki. W sumie efekt ten sam.
Przecież to paliwo wypalił, a z baku to ciągnie ale powietrze A kwestia właśnie zaworu zwrotnego? Przecież paliwo nie może się cofać do baku?! Zamontuj sobie zwór jednokierunkowy pomiędzy zbiornikiem a pompą to może ci coś pomoże w zdiagnozowaniu problemu Czy tam nie ma tego w standardzie?! Musi być jakaś nieszczelność i pompa może łapać lewe powietrze....
Witam jak samochód dużej postoi sprawdź pod maską czy w wężykach jest paliwo możliwe że cofa ci się do baku, jeśli tak jest sprawę rozwiąże zaworek zwrotny.
Witam. Miałem taki sam przypadek, że przy połwie paliwa w baku Zafira 2.0 DTH miała problem z odpaleniem a im mniej go było i dłużej stał tym było gorzej. Oto cytat z forum Audi A4. "Były przypadki ze zapychało sie odpowietrzenie zbiornika i w miarę opadania poziomu paliwa w zbiorniku robiło sie podcisnienie. Wtedy uruchomienie silnika było niemozliwe."...
Wyjąłem zawór, co prawda nie pracowałem długo ale nie było problemów z piłą. Oczywiście ciężko odpala. Odpalam na zablokowanym gazie i kiedy odpali gaśnie za pierwszym razem zawsze, potem w miarę szczęścia za 2, 3 czy 4 zaskoczy. Piła się rozpędza kiedy wreszcie odpali myślę że to spowodowane jest tym że paliwo cofa się do baku z gaźnika w czasie postoju...
Masz problemy z rozruchem poniewaz paliwo cofa sie z pompy do baku. 1. Sprawdz puszke filtra paliwa. Czy jest dokladnie dokrecona/szczelna. 2. Sprawdz przewody powrotne paliwa z wtryskow 3. Sprawdz przewody z baku do pompy pod katem uszkodzen. 4. Jesli powyzsze nie pomoga wymien uszczelki trawersow w glowicy. Ten samochod nie ma pompy w baku. Paliwo...
Odpowietrzenie w baku. Po dłuższej jeździe autem przy niesprawnym odpowietrzeniu robi się tam podciśnienie, które po zgaszeniu auta cofa paliwo. Odkręć korek wlewu paliwa od razu jak zgasisz samochód. Pozostaw go tak na drugi dzień i zobacz jak z rana odpali.
paliwo nie cofa się do zbiornika bo po przekręceniu kluczyka elektryczna pompka niskiego ciśnienia która jest w baku zasysa paliwo i wytwarza ciśnienie w przewodzie paliwowym .Ale panowie czemu po odkręceniu filtra paliwa wylania z niego paliwa zalania świeżego paliwa dokręceniu go samochód odpala przez parę dni normalnie po paru dniach trzeba powtarzać...
dziękuję :D bardzo Witam kolegów ponownie, problem ciężkiego odpalania powrócił. ale pojawia się tylko wtedy jak auto stoi na górce lub pod górkę. Wymieniłem zaworek na filtrze paliwa, pompę paliwa w baku i nic. Wygląda tak jakby cofało się paliwo. Musi chwilę pokręcić aby załadować mu ropę do wtrysków. Już nie wiem na co mam patrzeć. EGR wporządku,...
Układ może się zapowietrzać lub też po prostu może się cofać paliwo. W układzie paliwowym zamontowane są zawory zwrotne. Jeden na pewno jest w pompce paliwa w baku, a drugi gdzieś na instalacji. Możliwe, że w filtrze paliwa. Niestety nie znam instalacji Sharana, ale tak to wygląda w większości innych aut.
Pompka jest ok bo w tamtym maluchu dzialalo wszystko ok a powietrze wlasnie idzie juz od baku.
Co dzisiaj stwierdziłem? Po zgaszeniu silnika cofa mi się paliwo między filtrem paliwa a bakiem. Czy to może być nieszczelność pompki elektrycznej w baku?
1. jakość paliwa? 2. syf (muł) na dnie baku? 3. przewody paliwowe czyste? 4. filtr paliwa? 5. a paliwo się nie cofa?
Paliwo podgrzewa się od dołu od głowicy bo tam jest przykręcony cały filtr. A na pokrywce jest zawór który jest podłączony z przewodem cofającym paliwo do baku.
auto regularnie tankowane nigdy nie przekroczyło poniżej rezerwy tak więc zapowietrzenie nie możliwe Nie chodzi o to że zasysa powietrze, tylko że jak autko dłużej stoi to paliwo może cofać się z wężyka do baku (np. jak filtr źle działa).
Witam. Mam Citroëna Jumpy 1.6 hdi z 2008 roku. Mam problem z odpalaniem. Mechanik wymieniał 10 tys km filtr paliwa. Powiedział, że cofa się paliwo do baku. Musiał pod pompować pompką ręczna i z powrotem paliwo, palił bez problemu. Zrobiłem trasę 1000 km. Stanąłem na 30 min. Odpaliłem samochód i zgasiłem. Po 5 min chciałem odpalić samochód - bez skutecznie...
I tu się kolego mylisz. Pompka ręczna mimo, że jest zamontowana na korpusie pompy zasilającej stanowi oddzielny element. Tłok tej pompy nie pompuje paliwa podczas pracy silnika. Za pompowanie paliwa odpowiada drugi tłoczek napędzany krzywką od wałka pompy wtryskowej. A dokładniej to paliwo pompuje sprężyna, a krzywka cofa tłoczek.
Dziękuję drodzy forumowicze pomoc więc co pierw lepiej zrobić sorki za glupie pytanie ale moze jeszcze cos przekazac jakas informacje ktora pomoglaby jeszcze trafniej zdiagnozować problem Dodano po 3 Czytałem na forum że może być to vacum pompa albo uszczelki na pompowtryskach Dodano po 14 Więc tak, z tego co ja zaobserwowalem to jest problem z porannym...
Doprowadzenie prądu z innego źrudła nie wiele ci da ponieważ wtrysk jest sterowany sygnałem z komputera. Jest to częstotlkiwość która się zmienia w zależności od prędkości silnika, obciążenia itp. Dwa piny odpowiadają za temperaturę powietrza zasysanego, a pozostałe dwa za sam wtrysk. Jeśli dobrze pamiętam środkowe piny to czujnik powietrza zasysanego....
Kolego sprawdź czy nie cofa ci się paliwo z powrotem do baku. Miałem podobny problem i podobny efekt odpalenia auta z tym że posiadam VW Passata ale 1,9 TDi, założyłem zaworek zwrotny na wąż doprowadzający paliwo do filtra paliwa i problem się rozwiązał :)) Teraz odpala na dotyk:))
Przede wszystkim diagnostyka jakie występują błędy. Nie podano czy LPG to symulacja czy wtrysk. Przy LPG ważną istotną rzeczą są kable WN. Po postoju powinien odpalać na paliwie więc czy dostateczne jest ciśnienie paliwa ,kontrola ciśnienia ,pompy i filtra paliwa i czy paliwo się nie cofa. Największy błąd użytkowników LPG to niski poziom paliwa w baku...
Nie trzeba baku wyjmować-dostęp z góry.
Podepnę się trochę pod temat bo ten akurat wydaje mi się najbliższy. Mam Passata b4 1.9 tdi 90km 95rok. Od świąt Bożego Narodzenia gdy było +13 stopni pojawił się problem z odpalaniem tzn. dłużej kręcił jak był zimny. Gdy ciepły palił od kopa. Gdy zaczęło mrozić to było jeszcze gorzej z odpalaniem aż teraz całkiem stoi. Na pierwszy ogień poszły świece,...
Witam. Jestem nowy na forum. Kilka tygodni temu moja Laguna 2 2.0dci 150KM 2005 ciężko odpalała i po kilku razach odmówiła posłuszeństwa. Pokazywały się pęcherze powietrza w układzie paliwa, jest ręczna pompka ale cofa paliwo spowrotem. Pompy paliwa w baku nie ma i nie wiem gdzie jest! Proszę o pomoc bo nie wiem gdzie się znajduje ta pompa paliwa, dodam...
Może to być problem ze zbiornikiem paliwa - spróbuj go obniżyć - paliwo z przelewu może się cofać do gaźnika
Szukałem rozwiązania mojego problemu lecz ciężko, 2.0 dci m9r 150km, auto kupiłem 2 tygodnie temu na dojazdy do pracy, zaczął ciężko odpalać tak jakby cofało się paliwo. Kosz w baku czysty, wszystkie połączenia pod maską i przelewy suche, auto nie dymi, ma moc, dodam, że gruszka od paliwa jest miękka po godzince postoju a w filtrze nie ma paliwa (odkręcałem...
Masz nieszczelność na rurce do baku lub samym filtrze.
Wcale że nie prawda że sprawna pompka musi być. Jaką pompkę założyłeś??? Z Allegro czy ze sklepu za 80 zł??? Nieoryginalne pompki często się przycinają. W pompce powinien być zawór wrotny który zapobiega cofaniu paliwa do baku. Po nocy zdąży zejść paliwo i te trudności. Te objawy wskazują na uszkodzony zawór który znajduje się w pompce. Dmuchnij w starą...
Ja bym zaczał od sprawdzenia pompki zasilającej. Może być także nieszczelny układ zasilający i dostaje się powietrze co powoduje cofanie paliwa do baku. Stąd taki efekt. Trzeba kręcić aż pompa pociągnie paliwo i samochód odpala. Ewentualnie zaworek zwrotny przy nadmiarze paliwa ale przy jego uszkodzeniu odczówalne było by osłabienie samochodu. A czy...
Witam. Od niedawna posiadam Octavie 1.9 tdi 110km. Odkąd mam to auto po nocy mam problem z odpaleniem. Oczywiście pierwsze co to myślę sobie że gdzieś się zapowietrza lub paliwo cofa się do baku i dalej tak sądzę. Przejrzałem przewody paliwowe które są jak nowe. Po odłączeniu czujnika temp samochód troszkę lepiej pali z rana lecz to dalej nie to samo....
Kolego ancus, cieknąca pompa podciśnienia nie ma wpływu na rozruch. W temacie nieszczelności to cały czas mówimy o znikomym zapowietrzaniu się, które latem nie miało znaczenia a teraz, kiedy jest zimno, akumulator ma mniej energii, rozrusznik słabiej kręci przez co jest mniejsze sprężanie, trochę powietrza w pompie i problem gotowy. Gdybyś miał dużą...
dzięki mam nadzieję że to tylko oringi Jeżeli przewody paliwowe wyglądają na mocno zmęczone, to też zastanów się nad ich wymianą. W ASO komplet przewodów z oringami to koszt ok. 350zł. Najczęściej wymiana oringów, jeśli w ogóle pomoże, to na krótko. Skoro te uszczelki kwalifikują się do wymiany, to przewody też. Drgania i wysoka temperatura w komorze...
Zawory zwrotne są wbudowane w pompie paliwa i zapobiegają one cofaniu się paliwa z układu paliwowego do baku. Najłatwiej jest po prostu dmuchnąć w pompkę w przeciwnym kierunku niż pompka pompuje. Jeżeli będzie przelot powietrza to pompka do wymiany. Tutaj warto jest kupować pompki firmowe i nie sięgać po przypadkowe zamienniki. Ale sprawdź także zaworek...
Witam posiadam forda transita z 2010 roku. Silnik to 2.2 tdci 140km. Przebieg 330 tyś. Po 200 tyś był generalny remont silnikaByłem u mechanika ponieważ nie chciał po nocy odpalać. Po odpaleniu kopcił i nierówno pracował przez około 2 minuty.Okazało się że paliwo się cofa. Mechanik wymienił przewody doprowadzające paliwo z baku do pompy i zaczą normalnie...
Nie wiem czy pomogę po tak długim czasie, ale to co jest na zdjęciach to jest zaworek zwrotny paliwa, zapobiega on cofaniu się paliwa do baku.
Czyli tak jak myślałem, ciągnie gdzieś powietrze teraz będzie więcej zabawy, robisz tak odpinasz węże te przy filtrze, które idą z baku (są 2 zasilanie i powrót) nakladasz inne i wkładasz do banki z ropą, odpalasz czekasz 5-10min i sprawdzasz czy w przewodzie od filtra do pompy idzie powietrze, jak tak to nieszczelność na połączeniu z filtrem albo ten...
Witam , jestem tu nowy ale zabrakło mi juz pomysłów co do tego vw. Mianowicie stało sie to z dnia na dzien auto nie odpala , przychodze rano i nie ruszy chodz bym kręcił do rana . Wymieniłem filtr paliwa i podgrzewacz . Dokręciłem wszystkie opaski , przewody posprawdzałem nie widac wycieków itp. Pompa w tym aucie to lucas z zaworkiem regulujacyk kat...
Nie masz pompy w baku . Wypadało by zassac przewód do filtra i szukać nieszczelności gdzie paliwo się cofa . Chyba ze miałeś skrajnie mało paliwa i się zapowietrzyl .
podepnę się pod temat: Pacjent to Seicento 1.1 MPI - gaz sekwencyjny przejechane na nim może z 6000 km - nowe świece, nowe oryginalne kable zakładane przy gazie jakiś czas temu pojawił się problem z odpalaniem po dłuższym postoju jak poziom paliwa był około 1/4...po dotankowywaniu do połowy problem ustępował...po kilku razach problem pojawiał się już...
lukasz506 pierwse słysze by instalka LPG, miała za zadanie, oraz odcinała zasilanie na pompe? Owszem, wyżej już ci niektórzy wyjaśnili, ze można to samemu zrobić, ale wtryski muszą być chłodzone paliwem, w przeciwnym wypadku, jedno kosztem drugiego. W błędzie jesteś mysląc że jak pompa chodzi to do komory spalania idzie i LPG i bena. Otóż by nie odcinac...
hmm...myślę że paliwo się nie cofa, ponieważ zamontowany jest zawór na przewodzie paliwowym który uniemożliwia cofanie się paliwa, próbowałem również bezpośrednio do pompy lać paliwo przez przewód, więc nie musiał "ciągnąć" z baku, ale to też nic nie dało. Tak czy tak spróbuje go podpompować, prosiłbym tylko o instrukcję jak to zrobić (gdzie znajduje...
Przychodzi zima i mrozy to zaczynają wychodzić te perełki z 100 tyś przebiegu :P a na poważnie. Jeżeli auto na ciepłym zapala i pracuje ok i bez dymienia to aby zapalało bez problemu trzeba: -ciśnienie sprężania, najprostrza rzecz do sprawdzenia a powie nam dużo o kondycji silnika -świece żarowe, sprawdza się albo opór albo grzanie na wymontowanej,...
kiedyś przeczytałem dobry sposób, żeby sprawdzić czy pompa daje dosyć paliwa ( dodam, ze ja miałem podobny problem). Otóż, należy odkręcić pokrywę gaźnika i nalać tam bezpośrednio trochę benzyny. Jeżeli wtedy będzie chodził dobrze to znaczy, że pompa słabo podaje paliwo, albo paliwo w dziwny sposób (u mnie przez zepsuty zawór przy baku) cofa się do...
Witam. Mam problem z moim movano 2,5cdti wersja 99kw rocznik 2004. Cofa się paliwo do baku. Pytanie czy w tej wersji jest pompa wstępna? Nie mogę nigdzie znaleźć informacji na ten temat. Niestety nie mam kanału żeby położyć się pod auto i zdjąć zbiornik. Dodam że mam gruszkę przed filtrem. Pierwszy problem polega na tym że pompując gruszka paliwo, pojawiają...
Według mnie mało prawdopodobne... Jeśli masz przytkany filtr paliwa, to po prostu za mało paliwa dostaje i przygasa bądź gaśnie, a co za tym idzie - paliwo się może cofać z powrotem do baku i wtedy jest taka możliwość, że dość długo musisz kręcić, ale to raczej mało prawdopodobne, że jest to tego wina, ale wymiana raczej pomoże, a nie zaszkodzi. Co...
paliwo dusić paliwo wskaźnik paliwo paliwo paliwo brudny paliwo
falownik suwnicy podaruj punkty pobrać firmware gargoyle
vestel 17mb97 schematy instrukcje serwisowe
Motorola Edge 40 Neo a uruchamianie bramek sklepowe Rejestracja w portfelu kryptowalutowym Best Wallet - krok po kroku