Dalej - należy sprawdzić szczelność całego układu paliwowego, ewentualnie dołożyć jakiś zawór zwrotny.
To wina zaworu zwrotnego, paliwo cofa się jak jest przód wyżej.
Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
Sprawdź dokładnie jeszcze raz układ zasilania paliwem bo wygląda jak by się paliwo cofało, skoro najpierw zapala to na tym paliwie co jest w filtrze paliwa, a następnie trzeba długo kręcić żeby się odpowietrzył.
Auto jechało w miarę. W miarę czyli nie dobrze ? Tym bardziej rozrząd do sprawdzenia. nie możliwe zeby sie paliwo cofało filtr jest wyżej niż pompa więc powinien odpalać. Może się cofnąć i bardzo często się cofa ;-) DF195 - zgodność czujnika położenia wałka rozrządu/prędkości obotowej silnika - zbyt duża przestrzeń wypełniona powietrzem między czujnikiem...
Autorze, chwalisz się czy zalisz?
Tak odrazu po tej sytuacji kupiłem nową Wygląda na to, że paliwo cofa się do zbiornika. Nie znam konkretnie tego silnika, ale na układzie paliwowym powinien być zawór zwrotny.
Witam. Mam problem, otoz zbiera mi sie paliwo pod komora silnika. Ogolnie wiem skad, ale problem jest tego typu ze paliwo cofa sie na wtryski I poprostu cisnienie nie daje rady I wypycha wezyki przez ktore nastepnie leci paliwo. Dodam ze paliwo leci tak jak jest na zdjeciu ta zielona strzalka, a powinno odwrotnie. Ale pytanie moje brzmi dlaczego paliwo...
Prawdopodobnie brakuje ci blaszki od pływaków w gaźniku i paliwo cofało się do filtra powietrza. Sprawdź wszystkie wężyki od kranika oraz podnieś iglice, to będzie mniej palił. Możesz jeszcze zmniejszyć mieszankę.
Na pewno paliwo się cofało i ktoś go tam wcisną. Usuń go ale zostaw ten przezroczysty wężyk i zobacz czy paliwo ci się cofa (powstają bąble powietrza). Jak tak to kup nowy o większym przekroju. Pozdrawiam
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
Może pompka paliwowa wysiada i paliwo się cofa.
Może paliwo cofa się do zbiornika, w wyniku czego silnik się zapowietrza. Po dłuższej przerwie w jeździe autem zwróć uwagę, czy w wężykach (przezroczystych) przy filtrze paliwa nie ma pęcherzyków powietrza. Jeśli jednak będą, to usterki (nieszczelności) należy szukać w układzie paliwowym. Na forach znajdują się informacje dot. usuwania takich usterek.
Z doświadczenia wiem że wymiana nic ci nie da i dalej będzie palił podobnie. Przyczyna tkwi najczęściej z brakiem paliwa w pompie (paliwo cofa się i pompa musi go zassać zanim odpali). Zła kondycja pompy wstępnej lub całej pompy wtryskowej. Słaba kompresja. Wtryski o słabym rozpyleniu (lekko lejące).
Masz pompkę w Baku elektryczną czy nie bo jak nie to może paliwo się cofa i musi go za ssać lub pompka słabo ciśnie a najlepiej podłączyć kompa i zobacz ciśnienie na starcie
A wężyki sprawdzales? Może jakaś nieszczelność, może powietrze zaciąga..albo jakiś zaworek zwrotny puszcza i paliwo się cofa po czasie.
sprawdź czy masz sprawny zaworek kierunkowy, który powstrzymuje paliwo przed cofaniem się.
Nie potrafię powiedzieć dlaczego paliwo cofa się tak mocno . Być może ze np zależne jest to od samego ciśnienia/podciśnienia w baku , otworzysz korek i być może będzie tak samo .Dla pewności możesz dmuchnąć w przewód i zobacz czy jest drożny aż do zbiornika ,być może że coś siedzi w pipecie w zbiorniku , lecz ma się to nijak do błędu i otwarcia m-prop...
Witam Jeśli chodzi o pierwszy problem to go przerabiałem nie dalej niż dwa tygodnie temu. Okazały sie nie szczelne przewody przelewowe i do wymiany był trójnik i dlatego paliwo cofało się do zbiornika i tak jak ty musiałem długo kręcić żeby zaskoczył. Więcej dokładnie nie mogę nic powiedzieć gdyż to robiłem w serwisie Opla. Usługa nie była droga bo...
Kolego jak ssanie wyłączasz dopiero przy 80°C to nie dziw się, że pali 15l/100km to i tak nieźle, moim zdaniem musiał byś dać gaźnik do regeneracji, co do schodzącego paliwa to miałem przypadki, że pompa paliwa, mimo że nowa była wadliwa, w niej są zaworki, które zapobiegają cofaniu sie paliwa.
Ciśnienie paliwa - bardzo ważne i Kompresja silnika - bardzo ważne. Może paliwo się cofa? Po odpaleniu, zgaszeniu i ponownym odpaleniu efekt ten sam? Ciężko pali? Czy może już odpala dobrze ?
W zbiorniku paliwa, w koszu smoka jest zaworek jednokierunkowy, taka czerwona gumka, jak jest nieszczelny, to paliwo cofa się do zbiornika i układ zapowietrza się
A z tym cofaniem się paliwem w filtr powietrza?
zależy jaki jest ten problem, tu opisane są dwa i trzeba zrobić jak w powyższych postach
Zobacz świece a jak nie, to cofa się paliwo. W benzynie też mi dłużej kręcił ale nie aż tyle.
Chodziło mi o ten zawór z wężykiem [url=https://allegro.pl/oferta/przelew-p... ale żeby tu pojawiło się paliwo to najpierw pompa musi je podać. Zawór w gruszce trzyma, sprawdzałem przed montażem kilka razy, w tej co wyciągnąłem...
Na początek zmień filtr paliwa na nowy - markowy + dobra ropka w zbiornik + jakiś dobry dodatek do czyszczenia wtrysków i układu wtryskowego do tego. Przegonić go dobrze gdzieś w trasie i zobacz czy pomogło. Jeżeli nadal to samo to na pierwszy ogień do sprawdzenia ustawienie rozrządu i kat wtrysku oraz szczelność układu zasilania paliwem. Może łapie...
Jeśli paliwo Ci się cofa to zawór zwrotny powinien pomóc. Próbowałeś przed odpaleniem włączyć kilka razy zapłon żeby pompa podpompowała paliwo?
Pewnie czujnik temperatury do wymiany i druga sprawa to paliwo się cofa z pompy a tu jakiś zaworek na przewód przed pompa paliwa by pomógł. Oczywiście jeszcze sprawa kompresji silnika, jeżeli będzie niska to też będzie ciężko palił ale obstawiam cowke paliwa i zapowietrzanie się pompy.
Zwróć uwagę na pompkę czy jak przekręcisz kluczyk to ją słychać za każdym razem bo objaw taki jakby paliwo cofało się
Paliwo się cofa. Sprawdź szczelność układu paliwowego.
Aż się zdziwiłem ,że nie zapytałem wcześniej - czy przypadkiem paliwo się nie cofa ?(nieszczelności w układzie paliwowym) .Zawsze trochę paliwa zostaje a później musisz "dokręcić".
Witam wszystkich, opisze moj problem: jakies dwa tygdnie temu wymienilem pompe paliwa i od tego czasu zaczely sie problemy. Samochod po dluzszym postoju nie chce palic,jak juz zapali to moge go zaraz gasic i znowu zapalac.Rozebralem jeszcze raz bagaznik ,wyciagam pompe i zauwazylem ze przy sciaganiu tych dwoch przewodow paliwa nie pryska benzyna,one...
Wygląda że paliwo się cofa. Załóż zaworek zwrotny na przewód paliwa
Co to za błąd na desce?? Jakaś diagnoza była? Może się paliwo cofać, pompka w baku, filtry paliwa... Bez podniesienia maski możemy z fusów wróżyć.
Pompa paliwa nie trzyma ciśnienia wewnątrz siebie i stąd problemy. Jesteś pewien że ta w baku pompuje do przodu a nie przelewa do kosza pompy w baku? Wydaje mi się że vp44 sama ciągnie paliwo.
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Paliwo się cofa do zbiornika, jeśli trzeba przepompować żeby zapalić. Wpierw do obejrzenia / wymiany pompka zasilająca, ta z tłoczkiem. Nie kapie rurką przelewową z pompy ? Regulator obrotów nie ma tu nic do rzeczy jeśli traktor gaśnie w trakcie pracy z wciśniętym gazem.
Paliwo nie powinno się cofać. Filtr musi być cały czas napełniony benzyną do połowy. Prawdopodobnie winna jest pompa paliwa. Wymień w niej membrany, ale na nowe! Zakładając używane części możesz bardzo długo szukać usterki i jej nie znaleźć;) Sprawdź ośkę czy nie jest wytarta, membrana musi wykonywać pełne ruchy w dół i do góry a nie drgać w miejscu.
Możliwe że pompka tłoczek przytarty nie chodzi w pełnym zakresie, paliwo cofa się na nieszczelnym zaworku. A może to być przytkane zasilanie z baku do pompki. W sumie efekt ten sam.
Witam to co możesz sprawdzić bez analizatora to droga olejowa czy paliwo się nie cofa (nieszczelność),oraz zawór pod dyszą zabrudzony (konieczność nastawy wyższego ciśnienia).
Sprawdź, czy paliwo nie cofa się po nocy do zbiornika i ewentualnie zamontuj zawór zwrotny.
1.Wszystkie wężyki szczelne nie dziurawe? 2.Paliwo się nie cofa? 3. Świeca nie bije po bokach iskrą? Na innej to samo? 4. Filtr w baku czysty? nie zapycha gaźnika?
Bo ci się paliwo cofa bo nie ma szczelności
Jak jest DPF, może być przytkany, bo wypalanie DPF polega na dotrysku paliwa, a jak jest zapchany filtr, może się cofać paliwo do układu olejowego. Dodano po 4 Jak jest DPF, może być przytkany, bo wypalanie DPF polega na dotrysku paliwa, a jak jest zapchany filtr, może się cofać paliwo do układu olejowego.
A diagnostyka była robiona? Czujnik temperatury chociaż sprawdzony?
Pytanie czy nie cofa się paliwo. Możesz spróbować testowo założyć zaworek na przewodzie doprowadzającym paliwo do filtra.
Też ostatnio miałem problem z odpaleniem mojej kosy NAC. Problemem był pęknięty wężyk doprowadzający paliwo ze zbiornika do gażnika. Też była iskra i też świeca pozornie wyglądała na mokrą. Drugie co mi natruło życia przy odpalaniu tej kosy to mokry, zaolejony filtr powietrza (gąbka), który znacznie utrudniał przepływ powietrza. Swoja drogą nie wiem...
no to gratulacje że problem rozwiązany, ja w swojej nagrzewnicy mam zbiornik u góry z kranikiem. Widać że paliwo się cofa do zbiornika jak jest odstawiona albo masz gdzieś bardzo mały przeciek i dlatego tak jest..
Sprawdzone i dobre ciśnienie paliwa jest nawet jest złożony zaworek żeby czasem paliwo nie cofało się do baku i nic nie pomogło, ale dziękuje za podpowiedź
Oj wątpie abyś słyszał grzanie świec, takie coś to próbówką należy sprawdzić. Kręci wolno,szybko? Sprawdź czy się nie zapowietrza, tj czy masz bąbelki w przewodach paliwowych lub czy samo paliwo się nie cofa.
no wlasnie jak sie paliwo cofa. To jak temu zaradzic? Co jest przyczyna?
Skąd ma przyjść do Ciebie informacja o spalonej świecy żarowej ? Sprawdź: -filtr paliwa -łożyska na rozruszniku -świece żarowe i przekaźnik świec. Kwestia jeszcze rodzaju zatankowanego paliwa Gdyby paliwo cofało Ci się z układu, miałbyś problem z odpalaniem nie tylko w mroźne dni.
Wymiany całego gaźnika nie trzeba uskuteczniać. Wystarczy wymiana samego zaworka iglicowego i czyszczenie :) . Zaworek kupisz za grosze. Najpierw go wyczyść i zobacz w jakim stanie jest zaworek. Złóż i sprawdź. Jak dalej będzie się cofać paliwo, wymień zaworek. Dopiero potem się szarp na kranik i cały gaźnik.
Esp już się świeci, jak kilka razy uruchomisz silnik i wyłączysz zapłon powinien zaświecić się check. Jest jak najbardziej możliwe, że są problemy z rozruchem a błędów nie ma. Wystarczy, że paliwo cofa się do baku, na przykład.
Jeżeli paliwo sie cofa mimo nowej pompki to mysle ze powodem jest nie pompka ale nieszczelnosc na przewodzie ssącym.(między pompką a zbiornikiem.Odległośc od zbiornika niema tu znaczenia(no chyba że to ponad 8 m.Przy problemach z zaciąganiem z oddalonychn zbiorników bardzo pomaga zamontowanie dodatkowego zaworka zwrotnego na przewodzie ssącym (jak najbliżej...
eli rozszczelnił tak pompę to widocznie stan jej szczelności był wątpliwy Dokładnie, i obstawiam że to samo będzie u niego, jak pompa stygnie, wpuszcza powietrze a paliwo grawitacyjnie cofa się do zbiornika, i żadne zaworki zwrotne nie dadzą rady bo powrót zawsze musi być drożny i z zaworkami nie tędy droga, chyba że chcesz sobie zepsuć pompę. Poza...
sprawdz szczelnośc prewodu moze "cofa" Ci sie paliwo?
Witam, Jeżeli zbiornik jest poniżej silnika to paliwo cofa się przez nieszczelne zaworki pompy zasilającej.
Moze się paliwo cofać do zbiornika.Szczególnie po dłuższym postoju , nocy.
Uszczelniacze na pompkach nowe, uszczelka pompy tandem nowa, a paliwo się cofa...
Jak stoi horyzontalnie to może paliwo cofać się przez nietrzymający zawór przy pompie.
Witam, mam problem z moim Mercedesem, po 2 -3 godzinach postoju samochód ciężko odpala, a jak go odpalam raz za razem to pali na dotyk, czasem jest tak że ładnie zapala a czasem jest tragedia tak jak by mu się paliwo cofało. Celowałem na czujnik położenia wału ale mechanik stwierdził że wadą jest coś z paliwem, a pod komputer nie da się podłączyć, coś...
Pewnie się zapowietrza (paliwo cofa się do zbiornika) i zapala, na tej reszcie paliwa z pompy... Nawet nieszczelności na przewodach przelewowych na wtryskiwaczach może być przyczyną... Do sprawdzenia układ zasilania paliwem...
Sprawdź czy sie paliwo nie cofa. Ja miałem przetary wężyk od powrotu i czasami jak postał to musiałem krecic z 20 sekund zanim załapał. A pożniej to juz zapalał od strzału.
Świece żarowe nowe ale sprawne? Szczelność układu wtryskowego (u mnie w 1.8TD dawno temu miałem identyczny przypadek. Zawsze po nocy, gdy długo stał. Ponoć paliwo się cofało i zapowietrzał się).
Kolego zacznij od tego dlaczego cofa paliwo a nie gdzie cofa. Sprawne wtryskiwacze nie pozwolą cofać paliwa. To jednak ok 140 atm.
Cofa Ci się paliwo, załóż zaworek zwrotny i powinno pomóć
Nie ryzykuj z tym uruchamianiem na zaciąg, bo zerwiesz pasek rozrządu i po silniku. Może zmieniałeś filtr paliwa i dałeś jakąś podróbę. Sprawdź połączenia przewodów paliwowych pod kątem nieszczelności oraz pod podłogą auta, może je uszkodziłeś najeżdżając na jakąś przeszkodę. Możesz zastosować zawór zwrotny na przewodzie paliwowym lub "gruchę".
Jeśli po dłuższym kręceniu odpalił to możemy przypuszczać że paliwo się cofa do zbiornika paliwa.
Witam. Miałem identyczny problem z gruszką jak konrad 1.Po wizycie u mechanika okazało się że paliwo cofa się do zbiornika co spowodowane jest uszkodzeniem zaworka. Kia Carnival II 2,9 CRDI 2003 r. Wystarczyło zamontować na gumowym przewodzie paliwa pod gruszką zaworek zwrotny i po problemie. Od tego czasu mam spokój z zapowietrzaniem się układu paliwa...
Kręci normalnie zachowuje się tak jakby mu się paliwo cofało , łapie po woli chwilę nie równo pracuje a potem już normalnie
Jeśli auto postoi 10-25min to paliwo cofa się z powrotem do zbiornika czy to może być wina zaworka zwrotnego?
Sprawdź układ paliwa. Nie wymienialeś filtra ostatnio? Może paliwo się cofa. Sterownie tych świec sprawdziłeś?
Witam. U mnie jest podobna sytuacja. wycieka z gumowego wężyka pomiędzy trzecim a czwartym wtryskiwaczem. Jak rozepnę magistralę przelewów od rurki co idzie w już do zbiornika to na przelewach nie ma wycieku, ale leci z tej rurki. Czyli paliwo cofa się do magistrali przelewowej. I moje pytanie jest następujące: Dlaczego się cofa? Gdzie jest jakiś zawór...
A czy ostatnio nie zmieniałeś paska rozrządu?? Ja obstawiał bym końcówki wtrysków. Całkiem niedawno odpalał dobrze ale niedawno jeszcze było ciepło. Byc może końcówki nie utrzymują ciśnienia i stąd problem z odpaleniem. Jeśli aku już słabiej kręci to też bedzie się przyczyniał do gorszego odpalania nawet ciepłego. Jeśli nie wymieniłeś filtra paliwa...
U mnie właśnie kiepsko palił właśnie przez odstojnik, ponieważ po całej nocy paliwo cofało się do połowy węża.
Wygląda jak by się paliwo cofało.
Cześć mam komputer mogę zrobić podstawową diagnostykę ale nie wiem jakie muszą być parametry przed Pompoa za itp Dlamnie wygląda tak jak by w chwili spadku ciśnienia paliwa w zbiornikach ( bo jest go mniej) normalnie paliwo cofało sie z przewodów i nie jestem pewien czy tutaj diagnostyka podczas pracy silnika coś pomoże pytanie czy jest jakiś zawór...
Gdyby się paliwo cofało to by ciężko palił, ja stawiam na nie domknięty zawór egr to że odpinasz wtyczkę to nie znaczy że jest szczelny.
Powodem może być pompa tandem o której cały czas piszemy, jej uszczelki, uszczelniacze pompowtryskow, stare lub nie poprawnie zamontowane, głowica, lub same pompowtryski przez które wpuszczane jest powietrze a paliwo cofa się do zbiornika. tyle w temacie nic nikt mądrzejszego nie wymyśli, bo innej usterki w tym aucie nie ma ! Odpuszczając ciśnienie...
Najważniejszy test to chyba będzie rano po nocy. U mnie w ciągu dnia czy 4 godziny czy 8 godzin postoju to pali normalnie. Dopiero jak stoi z 12 -14 godzin ( czyli tyle co noc) to gdzieś to paliwo się cofa chyba w jakiś sposób i rano musi chechłać by nabić paliwo do CR.
Trzeba podłączyć manometr i sprawdzić co się dzieje z ciśnieniem paliwa. W pompie jest zawór zwrotny, jak się zatnie, to po wyłączeniu silnika paliwo cofa się do zbiornika i pompa dopiero po chwili jest w stanie wytworzyć ciśnienie robocze (3,5 bar)
Witam! Po pierwsze sprawdzić układ paliwowy od zbiornika do pompy. Możliwe, że gdzieś dostaje się powietrze i paliwo cofa się do zbiornika.
Może się paliwo cofa ? Załóz zaworek zwrotny.
Ustawiam magneto na pozycji "T" Luzuje śrubkę od zaworu ssania Ustawiam luz na zaworze ssania Dociskam kontrę zaworu ssania Powielam te czynności na zaworze wydechowym Luz na zaworze ssania 0.05 (próbowałem ustawic na 0.10 Luz na zaworze wydechowym 0.08 (próbowałem ustawic 0.15) Doadam że w piątek tak ustawiałem i było wszytko okej, wczoraj jak go...
Witam potrzebuje pomocy. Mam Forda Galaxy 1.8tdci 2008r i od dłuższego czasu mam problem z odpaleniem. Odpala i odrazu gaśnie jak by się paliwo cofało. Dopiero za którymś razem zaskoczy normalnie. A czasem kilka odpaleń i problemu bra. Wymieniłem już zawory na pompie pompa była sprawdzana jak i wtryski i wszystko niby ok. Założone zaworki zwrotne na...
To raczej nie wydajnośc pompy ale moze paliwo cofa sie do baku jak dłuzej postoi? Czujnik temperatury raczej nie bo przez 2 sekundy silnik raczej sie nie nagrzewa.
Jak ciężko odpala po dłuższym postoju to możliwe, że schodzi ciśnienie paliwa - cofa się paliwo i auto łapie powietrze.
Zauważyłem też że się paliwo cofa gdy wyjme kluczykize stacjki?
Sprawdź czy paliwo cofa ci się może być układ zapowietrzony
Jeśli nie ma błędów to jest problem raczej mechaniki,wystarczy że będzie o żabek przestawiony rozrząd, paliwo może się cofać w pompie zawór nie trzyma i paliwo się cofać i dlugi dala a następnym razem zgasisz odpalisz i będzie ok. Sprawdź czy odpowietrzony układ
A gdyby nawet paliwo cofało się do zbiornika, to czy auto odpalało by z kabli tak jak w moim przypadku?
Sporo wskazuje na pompę. Jak dla mnie to ewidentnie paliwo się cofa na postoju.
ja bym sprobowal zamontowac zaworek zwrotny na poczatek mozliwe ze sie paliwo cofa a jak sie cofa to znaczy ze gdzies chwyta powietrze
Paliwo się cofa.
Taki problem może występowac gdy paliwo cofa się z pompy wtryskowej do zbiornika. Sprawdz szczelnośc układu paliwowego. Z świecami raczej nie kombinuj.
Cofa z filtrów paliwo pompuje pompka ręcznie i cofa do zbiornika
Więc po zakręceniu butli z spuszczeniem gazu z węży rano to samo. Kręci 4 sekundy, odpali i gaśnie. Za trzecim razem już nie gaśnie. Na paliwie chodzi około 1 km, po przełączeniu na gaz wszystko płynnie śmiga. Przypomniała mi się sytuacja, kiedyś miałem podobnie - nie chciał odpalać tak jak teraz, ale też nie chciał rozpędzać się na benzynie (teraz...
Witam ponownie okazało się że paliwo się cofa jak zalałem pełny bak to problem z odpalaniem zniknął przypuszczam że jest nieszczelność w pompce.POZDRAWIAM i zmykam temat
cofać paliwo pompa paliwo cofać paliwo cofać paliwo renault
zmywarka dłużej zmywa pralka blokada polar honda civic termostat
pralka electrolux panel sterowania kontrolkę poduszki powietrznej
Zamek centralny przesunął się w górę - jak naprawić bagażnik? Domyślny kod instalatora dla central DSC