Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
Jak jest DPF, może być przytkany, bo wypalanie DPF polega na dotrysku paliwa, a jak jest zapchany filtr, może się cofać paliwo do układu olejowego. Dodano po 4 Jak jest DPF, może być przytkany, bo wypalanie DPF polega na dotrysku paliwa, a jak jest zapchany filtr, może się cofać paliwo do układu olejowego.
W moim mniemaniu jest to zbyteczne , jeśli będzie cofać się paliwo na tyle że pojawi się powietrze to dobicie ciśnienia nie wygoni tego powietrza . Pojeździj kilka dni i sprawdź czy wszystko jest okej z odpalaniem . Jedynie przy wymianie filtra czy przy rozszczelnieniu układu znów trzeba będzie odpowietrzyć , tak to są dosyć spoko układy
No troche nie rozumie... Skoro jest zaworek zwrotny paliwo (teoretycznie) nie powinno cofać się. Mam rozumieć że chodzi o przewód zasilający pomiędzy bakiem a tą ręczną gruszką do pompowania? Może dla ciebie pewne rzeczy są oczywiste, ja mechanikiem nie jestem ale jakieś tam pojęcie mam. Gdyby było to dla mnie oczywiste nie zakładał bym tutaj postu....
Na podstawie opisu objawów (szarpanie na zimnym silniku jak przy braku paliwa, lżejsze na ciepłym, błąd P1167, cofanie się paliwa po zgaszeniu i powstawanie bąbla przed pompą), problem wydaje się związany z układem paliwowym, konkretnie z wprowadzaniem powietrza do systemu niskiego ciśnienia. To powoduje niestabilne ciśnienie paliwa, co ECU wykrywa...
Filtr faliwa może być brudny, może cofać się paliwo z pompy
Tak też uczyniłem, ustawiłem stale na 3 min i jest gicio. Pablo zerknąłbyś na ten palniczek, - dysza 0,8mm - paliwo (cholerstwo jakieś dziwne dostałem, wygląda jak zmieszany olej z rozpuszczalnikiem z myjki olejowej) - ciśnienie powietrza 1 atm (na 0.5 też pali ale mniejszy płomień) - wysokość zasysania do lustra ok 3cm - temperatura oliwy 80c' Odpala...
Kolego zacznij od tego dlaczego cofa paliwo a nie gdzie cofa. Sprawne wtryskiwacze nie pozwolą cofać paliwa. To jednak ok 140 atm.
Odpowietrzanie zbiornika w pełni sprawne? Zostaw kolejnym razem poluzowany korek wlewu paliwa i sprawdź, czy też się cofa.
Załóż zaworek zwrotny na przewodzie paliwowym - paliwo powinno przestać się cofać do baku.
Jak stoi horyzontalnie to może paliwo cofać się przez nietrzymający zawór przy pompie.
Moze się paliwo cofać do zbiornika.Szczególnie po dłuższym postoju , nocy.
Jeśli nie ma błędów to jest problem raczej mechaniki,wystarczy że będzie o żabek przestawiony rozrząd, paliwo może się cofać w pompie zawór nie trzyma i paliwo się cofać i dlugi dala a następnym razem zgasisz odpalisz i będzie ok. Sprawdź czy odpowietrzony układ
WITAM.Mam problem z scenikiem 1.6 16v rok 2004 Po długim postoju albo po nocy nie odpala za pierwszym razem nawet nie tyle co nie odpala co załaczy sie silnik na sekunde i gasnie wymieniłem swiece cewki na forum piszą że może to byc koło zmiennych faz rozrzadu ale mechanik mówi że nie koniecznie bo może sie paliwo cofać w układzie paliwowym tylko jak...
Może Ci cofać paliwo i zrób jak koledzy radzą
Może się cofać paliwo do baku moze . Najprawopodobniej to jest cała przyczyna.
Zaworek zwrotny jest w pompie wtryskowej na powrocie ale to raczej nie on. 30-ka ma zbiornik wysoko nie ma prawa się paliwo cofać bo gdzie do góry? Sprawdzić go w każdym razie możesz. profilaktycznie zrób to co ci napisałem i spróbuj go przepompować pompka przed odpaleniem jak kolega wyżej wspomniał. Jeśli odpali normalnie to nic nie kombinuj tylko...
Skoro nie ma błędów problem tkwi w dopływie paliwa pewnie, filtr paliwa wymieniłeś ?wymień go (nie zaszkodzi), może też być problem z pompą, może się cofać paliwo jak dłużej postoi, spada wtedy ciśnienie i długo trzeba kręcić żeby odpalił.
Może się np, cofać paliwo z filtra do zbiornika i będzie taki objaw.
Nie chodzi o to , że leci paliwo , ale o to , że po zgaszeniu silnika , paliwo może cofać się do zbiornika. Lecieć nie będzie , ponieważ w trakcie pracy w przewodach jest podciśnienie. Ewentualnie założyć zaworek zwrotny jak najbliżej pompy, ale to taka ''droga na skróty''
Żeby nie trzeba było 3razy kręcic i paliwo nie będzie się cofać trzeba zainstalowac ręczną pompę ssąco-tloczącą-ona ma zawory zabezpieczajace przed cofaniem paliwa.
Pompka paliwa myślę że działa ok, bo to jest tylko kwestia paru minut, lub paru kilometrów. Jeżeli auto stoi godzinę lub dwie to niema problemu. Czasami jeszcze jeżeli stoję w korku to auto czasem kopci na wolnych obrotach. Dodano po 2 Pompka paliwa myślę że działa ok, bo to jest tylko kwestia paru minut, lub paru kilometrów. Jeżeli auto stoi godzinę...
Twój problem to pompka paliwa. W tych modelach na gazniku niema pompek elektrycznych tylko podciśnieniowe mocowane na bloku silnika. Pompka sie złużyła, a konkretnie zaworek w niej. Nietrzyma paliwa tylko pozwala mu sie cofać i dlatego po dłuższym postoju paliwo cofa się i trzeba przekrecic kilka razy silnikiem żeby pompka mogła znów zaciągnąć paliwo...
Przekażnik podgrzewania , moze się cofać paliwo
Jeżeli masz zawór na filtrze to nie powinno się cofać nawet, jak uwalony jest ten w pompie. U mnie takim samym problemem co prawda w 1.9D było to, że był założony lipny filtr paliwa FILTRON przez którego to paliwo cofało się do zbiornika, a zimą to w ogóle nie było jazdy... Skup się raczej na samej pompie.
Obstawiam niskie ciśnienie paliwa. "Cofa" Ci się benzyna. Sprawdź filtr paliwa i zaworek zwrotny.
Jeśli auto jest na pełnym wtrysku, sprawdziłbym regulator ciśnienia paliwa zamontowany na listwie wtryskowej. Mój przepuszczał paliwo i w efekcie zamiast jego nadmiar cofać z powrotem do zbiornika, doszczywał mi go do gazu. Auto jeździło (szarpało, kangurzył, gasnął na skrzyżowaniach, ale jeździł), a paliwo z baku znikało, pomimo że jeździłem tylko...
To wina zaworu zwrotnego, paliwo cofa się jak jest przód wyżej.
Witam wszystkich bardzo serdecznie, pozwolę sobie odświeżyć temat, mam nieco podobny problem mianowicie nie odpala moja renowka rx4 1.9 dci był u mechanika i wywala błędy na listwie, za małe ciśnienie, po zakupie nowego czujnika to samo oba czujnik zostały sprawdzone w innym warsztacie i oba okazały się dobre więc problem jest gdzie indziej, dziś wyciągnąłem...
WDB2200262A264611 podaje Vin swojego auta i pytam czy moj samochod posiada pompke paliwa w zbiorniku ? Dodano po 7 Zdejmując osłonę silnika, sprawdź czy rano przy małej ilości paliwa masz powietrze w przewodach. Paliwo może się też cofać do zbiornika. ja mam tylko powietrze :( Rzuć okiem od dołu na zbiornik paliwa - czy nie jest wgnieciony. jak mam...
nie zdążyłem wprowadzić w życie tych pomysłów które mi podsuneliście gdyż postanowiłem zrobić jeszcze jeden eksperyment a mianowicie podwieszenie wężyka biegnącego z baku do pompki nieco wyżej do zapinki filtra powietrza(jak na rys.). Myślałem że przez to zatrzymam paliwo w pompce i maluszek będzie lepiej palił. Po części się to udało gdyż teraz pali...
Stary czujnik umarł ,a świece żarowe są nowe.Jak odpali to obroty są ok,gdy jest silnik ciepły to odpala dobrze ,może paliwo się cofać a może filtr paliwa?
Witam ponownie, problemy jednak powróciły. Od kilku dni auto znowu nie chce odpalać momo, że w baku mam pewne paliwo. Problemy zniknęły na kilka tygodni. Kilka dni temu znowu nie chciał odpalić najpierw raz potem kilka razy dziennie - teraz jest jak przedtem - loteria. Tak jak pisalem wcześniej czasem odpala idealnie a czasem trzeba piłować rozrusznik...
WItam , znowu walczę z autem i znowu potrzebuję pomocy . Wczoraj rozkręciłem cewki paliwowe w scanii r420 hpi euro5 2007 rok żeby sprawdzić czy się nie porozkręcały bo auto na wysokich obrotach pod ciężarem sprawia wrażenie jakby silnik dostawał drgania i brakowało mu siły no i były ok tzn w dwóch ruszając trzpieniem w cewce wyczułem jakby się troszkę...
Z twojego opisu wynika, ze masz pompę wtryskową Boscha. Tanie zamienniki pompki podającej mogą być od początku wadliwe - ich zaworki nie trzymają paliwa i podczas dłuższego postoju paliwo cofa się do zbiornika zapowietrzając układ wtryskowy. Generalnie nawet przy nieszczelnych zaworkach pompki wstępnej, paliwo nie powinno się cofać jeżeli układ jest...
Sprawdź dokładnie jeszcze raz układ zasilania paliwem bo wygląda jak by się paliwo cofało, skoro najpierw zapala to na tym paliwie co jest w filtrze paliwa, a następnie trzeba długo kręcić żeby się odpowietrzył.
Może to być problem ze zbiornikiem paliwa - spróbuj go obniżyć - paliwo z przelewu może się cofać do gaźnika
Może to być efekt nieszczelnego układu paliwowego. Paliwo może cofać się poprzez zaworek zwrotny (wystarczy założyć na przewód paliwowy - koszt ok 10pln z robocizną) lub mogła powstać nieszczelność na innym elemencie, jak i na samym przewodzie paliwowym lub w obrębie obudowy filtra paliwa. Jeżeli zjawisko to powstaje po dłuższym postoju auta to cofanie...
potwierdzam to co kolega napisał . W moim c250 zauważyłem Przy unieruchomionym silniku- wystarczy odłączyć przewód nadmiaru paliwa na wtryskiwaczu-którykolwiek z nich - a już można zaobserwować w przewodach przy filtrze (przezroczystych) jak ropka zaczyna cofać się i powstają pęcherzyki powietrza . Po czym jeśli tak się stanie - a wystarczy że tak na...
auto regularnie tankowane nigdy nie przekroczyło poniżej rezerwy tak więc zapowietrzenie nie możliwe Nie chodzi o to że zasysa powietrze, tylko że jak autko dłużej stoi to paliwo może cofać się z wężyka do baku (np. jak filtr źle działa).
Auto jechało w miarę. W miarę czyli nie dobrze ? Tym bardziej rozrząd do sprawdzenia. nie możliwe zeby sie paliwo cofało filtr jest wyżej niż pompa więc powinien odpalać. Może się cofnąć i bardzo często się cofa ;-) DF195 - zgodność czujnika położenia wałka rozrządu/prędkości obotowej silnika - zbyt duża przestrzeń wypełniona powietrzem między czujnikiem...
Ja sie zgadzam z kolegą "simson51s" w połowie tylko , no i mam pytanie do cichusa to co jest odpowiedzialne za utrzymania ciśnienia w pompie wtrysowej gdy silnik nie pracuje ? No właśnie . Zawór przelewowy to jest nic innego jak kulka i sprężynka która otwiera się przy ciśnieniu wytworzonym przez pompke zasilającą to jest jakieś 0,1 Mpa . Jeśli zawór...
Żaden zawór tu nic nie pomoże, trzeba znaleść nieszczelność. Zawór zwrotny jest fabrycznie zamontowany w pompie na powrocie. Paliwo może ci się cofać przez filter albo trawersy a może przelewy. Musisz poszukać.
morze się cofać paliwo i dlatego nie odpala ale jest to mało prawdopodobne a najlepiej się udać do jakiejś dobrej stacji diagnostycznej i tam wszystko się okaże
Kolego , jeżeli masz nieszczelny filtr to paliwo będzie się cofać do zbiornika bo tam jest najniżej i może zapowietrzyć cały układ. To , że znalazłeś nieszczelność , nie polepszy odpalania , trzeba jeszcze tą nieszczelność usunąć.
myślałem tez ze moze cofać sie paliwo wymieniłem kilka wężyków ale to tez nic nie daje długo odpala
Skrajnie ale możliwie może cofać się paliwo w układzie i dlatego się tak będzie działo, ale tak jak mówię to by był skrajny przypadek.
Weź pod uwagę to, że jeżeli pompa jest zapowietrzona, a powrót z pompy częściowo idzie do filtra, to będziesz widział wtedy powietrze w przewodzie z filtra do pompy po odpaleniu silnika - wcale nie musi być winny (nieszczelny) przewód ze zbiornika do filtra... Na postoju paliwo nie może cofać się z pompy do filtra - to świadczy o nieszczelności, albo...
Generalnie kotły z podajnikiem (tzw. retorta) mają wadę. Żar z paleniska może się cofać do kolana podajnika a nawet do zasobnika opału. Ważne jest, aby żar na ruszcie utrzymywał się wysoko nad kolanem podajnika. Ideą konstruktora jest, aby węgiel spalał się na pierścieniu z blachy. Wtedy opał wypychany z podajnika wysypuje się i spala. Sama idea jest...
cofać paliwo pompa paliwo cofać paliwo cofać paliwo renault
dacia logan silnik schemat nawiewu peugeot ch341a pobierz
Samsung UE32D5000 NAND Flash – firmware, dump, programowanie, wsady BN41-01661B Nissan Qashqai J11 Active Grille Shutter – schemat podłączenia żaluzji chłodnicy LIN, IPDM, pinout