Witam .Myślę że to sprawka pompy paliwa.Powinna być między zbiornikiem a układem mieszania (gażniczek).Trzeba to zobaczyć . Pozdrawiam
Jeżeli masz odrobinę zdolności manualnych to odkręć ten dekielek z przodu rozepnij sprężynkę a następnie dźwigienki.Wykręć z sekcji ten wałeczek z krzywką (jedna śrubka) na nim jest oring. Wymień na nowy i poskładaj. Ta cienka rurka, o którą pytasz to przelew z zaworu ciśnieniowego sekcji.
Wężyk paliwowy chyba jest jakiś zamiennik, a tu powinien być taki odpowietrznik. Bez tego paliwo będzie się wylewało z baku.
Pompa zasilająca ma za zadanie napełniać paliwem pompę wtryskową. wystarczy poluzować odpowietrznik na pompie wtryskowej i pompować ręczną dźwignią do wypływu paliwa. Jeżeli leci to membrana jest w porządku. następnie kręcąc rozrusznikiem, jeżeli leci z odpowietrznika paliwo to mamy info że krzywka na wałku i popychacz również są ok. Jeżeli ciągnik...
U mnie kosa pracuje niby ok, ale z każdym dodaniem gazu takie ciśnienie panuje w zbiorniku, że ostro sika paliwem przez odpowietrznik w korku zbiornika, co to może być?
Panowie co zrobić gdy w pompie paliwa c 360 w odpowietrzniku jest uszkodzony gwint paliwo cieknie. Pomocy.
Witam was.czuje paliwo po otwarciu bagażnika Fabia 1 Czy ktoś mi doradzi czy to odpowietrznik a może coś innego. Na wskazówce chyba widzę ubytek. Może ktoś miał podobny problem,niech się podzieli co zrobił.z góry dzięki. Litości!!! Masz auto i nie możesz sobie sprawdzić czy i gdzie ci leci paliwo? Jak ma to zrobić ktoś z forum online?
Sprawdź filtr powietrza, filtr paliwa, odpowietrznik zbiornika paliwa oraz drożność tłumika.
Lewe powietrze,iskra,paliwo, Lewe powietrze (uszczelniacze wału,uszczelka pod cylindrem, króciec gaźnika itp) Iskra(świeca,cewka,kable) Paliwo( odpowietrznik zbiornika paliwa,przewody paliwowe, gaźnik) Jak zdechnie to. Sprawdź iskrę. Zobacz czy świeca mokra/sucha. Podlej paliwa przez świece czy bezpośrednio w gaźnik taka zakrętkę od wódki:)
A sprawdzałeś pompkę mechaniczną czy podaje paliwo odpowietrznikiem kręcąc silnikiem ?? Bo jak nie to może wogóle nie załapać . Czy wtryski nie podają paliwa , czy do nich nie dochodzi paliwo ?? Bo jak dochodzi a nie odpala to mogły zapiec się wtryski lub stanąć przez 2 lata . A nie próbuje lekko kopcić z komina ?? :| Dodano po 1 Może głupie pytanie...
Jakaś nieszczelność w silniku.
Gaźnik oryginalny? Czy membrany gaźnika były kiedyś wymieniane? Czy gaźnik posiada regulacje L i H? Odpowietrznik zbiornika paliwa nie przypchany? Nie poprawia mu się po odkręceniu korka wlewu paliwa?
jesli jest iskra to może być w gaźniku uszkodzony zaworek odcinający paliwo przez pływak lub jakiś brud w przewodzie przed nim który powoduje zacinanie podczas pracy. Ponowne odpalenie możliwe jest po postoju /czas na odparowanie nagromadzonego paliwa w komorze silnika/. W moim przypadku po wymontowaniu zaworka i dokładnym przedmuchaniu sprężarką, założeniu...
Chciałbym odświeżyć temat. Uważam iż odpowietrznik w tym baku są błędnie zaprojektowane. Problem jest taki. spełnia się pierwsza komora paliwem przez co przez pierwszy odpowietrznik wypychane jest paliwo. Paliwo to blokuje możliwość wypchnięcia powietrza z drugiej cześci zbiornika. W tym samochodzie jest błąd producenta. Wężyki od odpowietrzników powinny...
Prawidłowo powinieneś ją oddać do regeneracji . Tam trzeba wymienić tylko oring ale sam tego nie rozbierzesz. Ale z własnego doświadczenia to mam ropę też i wystarczy zmiana oleju w pompie często. Jak najczęściej zalewaj olejem pompę a ropę spuszczaj . Ja to robię co 30-50 mtg. 20 lat chodzi od kiedy pojawiła się ropa w pompie a wcześniej to nawet nie...
Po założeniu drugiej uszczelki efekt jest może ciut lepszy ale to tylko dlatego że korek wlewu baku jest wyżej. Korek paliwa jest po prostu błędnie wykonany i paliwo wycieka poprzez odpowietrznik. Bo tylko w tym miejscu korek jest mokrawy. Pytanie jest takie czy ktoś ma pomysł jak przerobić taki korek?
Jak sprawdzić odpowietrznik zbiornika paliwa? Czy jeżeli leży na boku i po wlaniu paliwa do pełna paliwo leci tym odpowietrznikiem to oznacza, że jest drożny?
Dużo paliwa masz czy na resztkach próbujesz? Bardzo częsta usterka w tego typu sprzęcie to pęknięte przewody paliwowe (pękają zazwyczaj na wyjściu ze zbiornika paliwa w gumowej dławicy i trudno to zauważyć). Radzę zacząć od przewodów paliwowych polecam gumowe lub igielitowe gdyż te z silikonu szybko się starzeją i pękają. Ewentualnie zaworek zwrotny...
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
Jak są dwa to jeden paliwo, drugi podciśnienie z cylindra. Odpowietrznik w powietrze.
Witam, dzisiaj zauważyłem na prawej stronie uchwytu paliwo, słychać takie sączenie skwierczenie. Przyjrzałem się i widać że ucieka z odpowietrznika o ile się nie mylę że to to http://obrazki.elektroda.pl/6119953700_1... Co z tym można zrobić? Wczoraj nie mogłem jej odpalić, dopiero odpaliła po podlaniu paliwa pod świecę. I tez jest problem...
W takim razie albo lewe powietrze albo zapchany odpowietrznik zbiornika paliwa. Odpowietrznik sprawdzisz odkrecajac korek paliwa.
To paliwa nie dostaje. Odpowietrz jak należy. Pierwsze filtry, na każdym jest śrubka do odpowietrzania. Zacznij od zgrubnego. Potem pompa. Też jest odpowietrznik. Możesz popuścić przewody przy wtryskiwaczach i zakręcić czy leci paliwo. Jak tak to można założyć że pompa jest ok. Dokręć je i pal.
Nie pomyliłeś przewodów paliwowych? Jeden podaje paliwo, a drugi jest powrotny do zbiornika. Sprawdziłeś, czy odpowietrznik w korku zbiornika paliwa jest drożny?
Próbowałem nigdzie nie ucieka paliwo na pompie ten wyższy Odpowietrznik Wogole paliwa nie ma tylko raz parę Kropel popłynęło dlatego podejrzewam ten mechanizm od gaszenia tylko nie wiem jak się do niego dostać
Witam, od jakiegoś czasu jestem posiadaczem quada Can-Am Bombardier 650 (nazywany również Can-Am Quest 650) i mam problem, ponieważ paliwo nie chce się wydostać z zbiornika. Jedynie gdy dmucham w wężyk, który idzie bezpośrednio do zbiornika, to paliwo się przez chwilę leje i przestaje. Mam pytanie, czy to jest wina zepsutego odpowietrznika paliwa, czy...
Węźyk jest ok. Nie jest załamany. Ponownie się dokładnie przyjrzałem filterkowi podczas awarii i było w nim paliwa 1/5 filtra. Nie powinno być około 3/4? Jak zaleje gaźniki ręcznie to filtr jest niemal pełny. Jutro zrobię mały otworek we filterku w górnej jego części, gdzie nigdy nie zbiera się paliwo w celu takiego odpowietrznika, moźe coś to pokaże...
Chwilowy służy do migania błędów kontrolką "EKG". Kody dwucyfrowe. Komputera tu nie trzeba bo jeśli tylko błędy to kontrolka zupełnie wystarcza. Po zapowietrzeniu ten silnik trochę ciężko ale zapala. Możliwe że padła pompka zasilająca albo zapowietrzona nie chce złapać. Najpierw sprawdź czy podczas kręcenia leci paliwo z odpowietrznika w głowicy. Jeśli...
Dzień dobry! Mam dziwny problem w Laguna III 1.5DCI 2012 110KM. Przygotowuję auto do wymiany wtrysków i mam problem z likwidacją powietrza w układzie paliwowym. Wymieniono: 2 nowe filtry paliwa Filtron (drugi miał robiony test szczelności), nowy przewód igielitowy do i z filtra do pompy wysokiego ciśnienia z nowymi wtyczkami, nowy oring na podgrzewaczu...
Wywal automatyczny odpowietrznik z drabinki i odpowietrz przy wyłączonej pompie. Pompa pcha wode do zbiornika a zasysa powietrze przez odpowietrznik drabinki. Pex 20 do zbiornika przy piecu na paliwo stałe to szczyt geniuszu. To jest do przerobienia bo jest spartaczone, rura do zbiornika musi iść prosto z pieca co najmniej 1 cal , a nie przez układ...
Witam. Założyłem ostatnio nowy tłok i cylinder do piły spalinowej po kilku minutach pracy przestała równo pracować, myślałem że może pękł pierścień i rozebrałem ponownie silnik i zauważyłem wykruszone tłok. Co może być tego przyczyną, błędy przy montażu czy jakość materiału? Drugie pytanie dotyczy przewodu paliwowego, po zdjęciu gaźnika paliwo wypływa...
A jakie ma to znaczenie w przypadku gdy seryjnie zamontowany jest odpowietrznik i paliwo i tak się wyleje?
Dokładnie jak koledzy mowią paliwo wycieka odpowietrznikiem. Nie ma najmniejszego sensu go zatykać chyba że jeśli go zatkasz zrobisz sobię dziure w korku ale to przegięcie. Gdy zatkasz odpowietrznik możesz mieć problemy z dynamiką jazdy na dłuższych odcinkach gdy zbiornik nie będzie miał odpowietrzenia będzie się robiło podciśnienie i dynamika spadnie...
Żeby sprawdzić czy ciągnie lewe powietrze zakładałem przezroczysty wężyk na odpowietrznik filtra paliwa i po odpaleniu odkręcałem i patrzyłem czy w wężyku płynie czyste paliwo czy z pęcherzykami powietrza i wtedy masz pewność czy nie zaciąga paliwa z powietrzem.
Też mi różnica czy motocykl przewróci się na lewą czy prawą stronę... Leży to leży, gasisz, wyłączasz zapłon, czy olewasz temat, wszystko zależy od tego w jakim jesteś stanie. Jak OK, podnosisz motocykl i już, jak jesteś połamany, to bez różnicy czy paliwo leci z gaźnika, z odpowietrznika czy też pękniętego zbiornika. A jak masz takie wizje, to wystarczy...
Sprawdź odpowietrznik zbiornika paliwa albo odpal piłę z popuszczonym korkiem paliwa.
Napisz jaka to pompa, firma i czy jest na linkę czy elektroniczna ? Pompy LUCAS mają dwa odpowietrzniki, ten niżej jest od odpowietrzania kanału i jak z niego zacznie iść czyste paliwo to trzeba dalej odpowietrzać i po chwili znowu wyjdzie powietrze i dopiero delikatnie go dokręcić. Następnie trzeba odkręcić przewody wtryskowe przy wtryskiwaczach i...
Swieca,cewka zapłonowa do sprawdzenia.. Dodano po 1 Jak zgaśnie zobacz czy ma iskrę czy paliwo dostaje(świeca mokra) sprawdź odpowietrznik zbiornika paliwa pewnie jest w korku. Uruchom bez korka.
Witam w ciągniku rolniczym Lamborghini Formula 115km z silnikiem Deutz ostatnio rozjechałem go ponieważ robiłem skrzynię biegów, oraz wymiana docisków i tarczy sprzęgłowej. Po zjechaniu i skręceniu traktora nie mogę go odpalić spędziłem juz 2 dni na odpowietrzaniu ciągnika i nic. cały czas w odpowietrznikach przy filtrach wychodzą podczas pompowania...
Kumpel kupił kosę spalinową i tez nie dochodziło paliwo okazało sie brak odpowietrznika w korku do zbiornika paliwa. Popuść korek od zbiornika paliwa i zobaczysz czy pomogło.
Witam, posiadam kosę spalinową Forester, która nie chce odpalić. W trakcie koszenia zgasła i nie chce ponownie odpalić. Iskra jest, paliwo jest, tłok, pierścienie sprawdzone, odpowietrznik w zbiorniku nie jest zatkany, nie dostaje paliwa. Gaźnik był przedmuchany. Po wstrzyknięciu paliwa bezpośrednio nad tłok również nie chce odpalić.
Daj jeszcze zdjęcie gaźnika i pompki, wtedy dostaniesz dokładna odpowiedź.. Generalnie jest tak, ta rurka, do której jest podpięty filtr paliwa, połączona jest z gaźnikiem, drugie wyjście gaźnika do pompki, z pompki do zbiornika. Pompka zasysa paliwo przez gaźnik i podaje je do zbiornika, nie odwrotnie. Trzecia rurka to, pewnie do odpowietrznika zbiornika.
Zbiornik paliwa ma odpowietrznik?
po odkreceniu odpowietrznika na listwie paliwo leci pod ciśnieniem Dodano po 7 wyskakują błędy p0201 p0202 p0203
ale jak w takim razie to się będzie odpowietrzało, skoro powietrze nie ma gdzie iść? Ja chciałem zrobić tak jak Ty, tylko żeby ten mały zbiorniczek był zasilany grawitacyjnie i żeby miał na górze odpowietrznik "wyciągnięty" ponad poziom głównego zbiornika, ale może w takim razie niepotrzebnie się z tym męczę? Odpowietrzasz tylko w momencie kiedy pierwszy...
Odpowietrznika nie ma w żadnym korku. Znajduje się po prawej stronie zbiornika z paliwem. Kabłąk jest przykręcany 2 śrubkami i pod nim mniej więcej w tym miejscu zobaczysz takie coś białe wystające obok tego będzie przewód paliwa.
jest jeszcze śruba H od wysokich obrotów.
1.Poluzować odpowietrznik 2. Uruchomić ręczną pompkę paliwa, aby napełnić filtr. Proces kontynuować aż do czasu, kiedy paliwo będzie wypływać bez pęcherzyków powietrza 3. Dokręcić odpowietrznik 4. Włączyć zapłon 5. Kontynuować pompowanie aż do wyczucia większego oporu 6. Wyłączyć zapłon
zbiornik wyjąłem wyczyściłem pompke paliwa również odpowietrznik udrożniłem . zauważyłem następny obiajw. pompka paliwa podaje paliwo ze zbiornika kiedy zakładam przewód paliwowy na drugim końcu nic niem nawet kropli paliwa, czy może być to spowodowane za mała wydajnością pompki?
to jest silnik AAZ rok 94, ciśnienie jest dobre przy obrotach ok 2000, a potem znika, znalazłem schemat połaczeń przewodów podciśnieniowych i faktycznie jest taka możliwość podłaczenia na jednym zaworze turba i recyrkulacji, a drugi zawór steruje podciśnieniem do pompy wtryskowej. Tego drugiego zaworu nie mam, a przewody są złaczone. Jeżeli jest to...
Ja miałem problem z szarpaniem silnka i falowaniem obrotów od 1500 do 1800. Na desce nie było żadnych komunikatów, w końcu doszedłem co jest grane po wymianie filtra paliwa w serwisie mechanik źle odpowietrzył filtr paliwa. odpowietrzyłem go sam. Odpowietrzanie jest bardzo proste należy ściągnąc plastikową pokrywę silnika i wtedy jest widoczny filtr...
Sprawdź szczelność korka i zaworu odpowietrzającego .Zobacz jak przewód łączący zbiorniki jest poprowadzony, najwyższy jego punkt jest około 2/3 wysokości ,powyżej zostaje 1/3 i ta część właśnie tylko tobie przelewa z jednego do drugiego zbiornika . Dlatego ważna jest szczelność. W zbiorniku zwłaszcza w tym w którym jest smok musi wytworzyć się podciśnienie,...
Nie bardzo wiem co masz Kolego na myśli. Paliwo dochodzi do ręcznej pompki,widać że nadmiar wraca do zbiornika, odkręciwszy przewody przy pompie paliwo w nich było jak również paliwo leciało po odkręceniu odpowietrznika z boku pompy, a jednak już przy wyjściu na przewody wtryskiwaczy paliwa nie ma.
Jak będziesz miał przytkany kranik bądź korek wlewu to przewód paliwowy będzie nawet pełny ale czy to oznacza że płynie nim paliwo? Nie , nie oznacza. Podłącz jakaś butelka z paliwem tylko dorob do niej odpowietrznik i sprawdź jeszcze raz.
Zabrudzony odpowietrznik zbiornika paliwa. Jeśli popuścisz korek wlewu paliwa, to obroty powinny spaść (mieszanka wzbogaci się do poziomu wyregulowanego dyszą L).
paliwo ze zbiornika chyba nie cieknie, nie zauważyłem tego ale nie mozna zatankowac wiecej paliwa
Odłączyłem przewód wychodzący z filtra paliwa i było paliwo więc moim zdaniem filtr odpada, oraz był wymieniany 3-4 miesiące temu. paliwo nie dochodzi do (odpowietrznika, filtra) nie wiem co to jest jak to się nazywa pod maska przy prawym kole każdy mówi co innego nie znalazłem tego na internecie wiem że tam już paliwo nie dochodzi. gdzie jeszcze mógł...
Dolnym odpowietrznikiem odpowietrza się kanał którym jest podawane paliwo do tłoczkowej pompki wysokiego ciśnienia. Pompka sama się nie odpowietrzy.
Pokombinuj z membraną co pompuje paliwo albo sprawdź czy w baku nie robi się podciśnienie-odpowietrznik
Witam, mam taki problem, mój ciągnik Zetor, zapowietrzył się, wymieniłem filtr paliwa, odpowietrzyłem no i chodzi 30 min i znowu staje, w filtrze paliwa jest tylko połowa kielicha, dolałem odpowietrzyłem i znowu to samo. pompka zasilająca sprawna, jak odjąłem wężyk co idzie do filtra to pompowała i leciało paliwo, jak odkręciłem odpowietrznik w pompie...
Na pewno jest złe odpowietrzenie zbiornika, za to jest odpowiedzialny cieńszy wąż od wlewu paliwa do zbiornika, który jest prawdopodobnie gdzieś zagięty lub przyciśnięty.
Przez ten króciec do pompki np. w ms 250 nie ma pompki to i gaźnik może może być nie ten, aczkolwiek odpowiednia regulacja może pomóc. A sprawdzałeś już odpowietrznik zbiornika paliwa? Potwierdzisz mi ze swojego doświadczenia dlaczego nie odpowiadają Ci prawdopodobieństwa usterek które wymieniłem Ja ? Bo Ja z reguły nie bawię się w szukanie, odkręcam...
Albo odpowietrznik zbiornika paliwa, albo uszczelniacze wału, albo świeca, musisz zacząć sprawdzać.
Miałem kiedyś takie same problemy z moim Doblo i też wymieniałem pompę, niestety problem okazał się banalny i nie watry tej kasy. Kiedy problem powrócił przy „mowej” pompie Lucas, znalazłem tutaj na forum temat jak można szybko wyeliminować wiele wyimiganowanych usterek. 1 – założenie przezroczystych przewodów paliwowych, jeśli pojawiają...
Odpowietrznik zbiornika paliwa, sprawdź. Kopci może, z tłumika?
Witam, mam problem z nożycami spalinowymi po zimie, rok temu chodziły bez problemu. Ciężko palą, nie wchodzą na obroty, po dodaniu gazu gasną, paliwo nowe, gaźnik oraz cewkę zapłonową wymieniłem na nową, nic to nie dało. Pierścienie nie zapieczone, cylinder idealny, jak miałem rozkręcony silnik stawiałem na uszczelniacze na wale, ale są ok, iskra jest,...
paliwo jest, iskra jest, świece suchutkie. Wymontowałem całą listwę z wtryskami na wierzch aby zobaczyć czy będzie rozpylać w powietrze ale nic ani kropli. Ciśnienie paliwa tez jest co prawda nie mierzone ale popuszczając odpowietrznik - pryska dosyć ostro paliwem. Same wtryski sprawdzałem w domu tłocząc paliwo na listwę strzykawką, jednocześnie przykładając...
Możesz mieć zatkany odpowietrznik i podciśnienie wciąga Ci paliwo do baku po zgaszeniu silnika spróbuj z odkręconym korkiem w baku.
Sprawdź czy na wtryski dochodzi paliwo. Możesz popuścić śruby z zasilania i zobaczysz czy przy kręceniu rozrusznikiem poleci ropa. Jak się zapowietrzył to najlepsza metoda to pompka i odpowietrznikiem zrobić ciśnienie w zbiorniku. Kiedyś ojcu zrobiło się podobnie i pół godziny próbowali na zaciąg odpalić i nic z tego. Po zrobieniu ciśnienia po chwili...
Napisz czy jak pompujesz pompką ręczną to czujesz cały czas taki sam opór? Z odpowietrzników na pompie idzie czyste paliwo czy z powietrzem?
Na górze obudowy filtra jest odpowietrznik, napompuj gruszką i poluzuj ten odpowietrznik, powtarzaj (pompuj i luzuj) aż będzie wypływało paliwo bez powietrza (bez piany).
Odpowietrznik zbiornika paliwa, świeca, pierścienie tłoka, jaka jest kompresja?
Kiedyś miałem podobny problem z pilarką (niby co innego), ale w moim przypadku okazało się, że do wymiany był odpowietrznik zbiornika paliwa. Mi pomogło.
Czytałem gdzieś w necie że ta zaślepka w gaźniku potrafi się poluzować i wtedy zalewa świecę. U mnie wcześniej tak było i lekko dobiłem ją wkrętakiem , żeby się uszczelniło (tam są zakryte otwory technologiczne). Teraz mi nie zalewa świecy ,ale odpalić nie chce. Zastanawia mnie to ciśnienie w zbiorniku paliwa. Z boku zbiornika jest taki plastikowy króciec...
Przed rozkręceniem zrób test. Gdy braknie paliwa, to odkręć wlew i jak będzie takie PSSST to wtedy spróbuj pokręcić rozrusznikiem i zobacz czy paliwo idzie. Bo to może być zatkany odpowietrznik baku. Częsty problem w maluchach.
Żadnych otworów w korkach! podczas pracy nie chcesz chyba oblać się paliwem. Dla próby wyjmij zawór z odpowietrznika i zostaw tylko filcową wkładkę.
A odpowietrznik zbiornika paliwa znajduje się w korku wlewu? Jeśli tak, to jak mogę sprawdzić czy jest sprawny? Bo jak wyżej pisałem kosa pracuje dobrze w pozycji kiedy paliwo spływa ze zbiornika.
pod tym odpowietrznikiem znajduje się elektrozawór na który kapie paliwo
Jak już pisałem wcześniej wszystko było wymienione tylko zdziwił mnie fakt że jak zajmowałem przewód paliwa od gaźnik to wystąpiło ciśnienie i prysneło paliwem z przewodu. Gdzie powinien znajdować się odpowietrznik zbiornika?
Gaźnik jest nowy, oryginalny. Jutro sprawdzę jeszcze jak będzie zachowywać się po zmianie filtra paliwa. W serwisie husqvarny gość mi powiedział, że ludzie stosują różne patenty np. przewiercają bardzo cieniutkim wiertłem odpowietrznik. Wg mnie to powinien być zawór zwrotny a po przewierceniu paliwo będzie się wylewało przez tą dziurkę. Co o tym sądzicie?
Ja miałem takie same objawy jak u was i okazało się, że korek zbiornika paliwa ma odpowietrznik i się guma przestawiła i nie było powietrza. Lekko odkręciłem korek i obroty wróciły i przestał gasnąć.
Przyczyna jest podcisnienie w zbiorniku paliwa spowodowane zatkanym przewodem powrotnym paliwa lub odpowietrznikiem zbiornika paliwa - sposob usuniecia przedmuchac przewody
Problem może być w zbiorniku od filra paliwa, odpowietrznik może szanować, miałem kiedyś taki problem, wymieniłem górę od zbiorniczka i problem znikł.
Przydałoby się, czyszczenie gaźnika i sprawdzenie filtra paliwa. Odpowietrznik, jest zaznaczony na rysunku. http://obrazki.elektroda.pl/2786821100_1...
Albo źle regulujesz gaźnik (za ubogo), albo masz problem z układem paliwowym. Jeśli silnik nie utrzymuje stabilnie wolnych obrotów, to zapewne uszczelniacze do wymiany. Jeśli masz nieoryginalny gaźnik lub wymienione membrany, to sprawdź typ membrany pompującej. Teflonowa ze zestawów podróbek sprawia takie kłopoty. Sprawdź wężyk paliwowy oraz filterek...
Mam pytanie bo niestety słaby ze mnie mechanik. Do pompy paliwa dochodzi króciec gdzie wpada paliwo ze zbiornika a ten drugi wężyk to odpowietrznik? On u mnie jest wypięty a chyba powinien być wpięty w końcówkę przy bloku przy wtryskach? Czy swobodnie jako odpowietrznik nigdzie nie wpięty? Myślę że on spadł i dlatego zapowietrzył się układ? Jeszcze...
Palec to podstawe narzędzie diagnostyczne amatora ;) A więc: a) gaźnik OK (czysty,uszczelki cale) b)filtr paliwa OK (czysty) c)wężyk paliwowy OK (drożny, niepopękany, podaje prawidłowo paliwo) d)odpowietrznik zbiornika paliwa OK (drożne) Przyczyną jest przytarty tłok i zapieczony pierścień od strony tłumika. Po zdjęciu tłumika zobaczyłem tą usterkę....
Możliwe że odpowietrznik zbiornika paliwa jest zatkany, lub gaźnik do czyszczenia. Jeżeli bardzo zależy Ci na rozkładówce to mam taką.
witam, odpowietrzenie zbiornika paliwa znajduje sie najczesciej w korku paliwa /w starszych pojazdach specjalny wezyk obok korka wlewu/, trudno rozumiec jak moze byc zapowietrzony zbiornik paliwa podczas tankowania?,paliwo tankowane wypycha powietrze ze zbiornika , a zawor w korku utrzymuje nadcisnienie w zbiorniku , ktore jest potrzebne do odsysania...
Jeśli zbiornik jest mokry to koniecznie zmień tę uszczelkę na nową oraz wężyki paliwa. Sprawdź czy sam zbiornik paliwa nie ma uszkodzeń w okolicy tej uszczelki (wyszczerbienia itp.). Sprawdź dokładnie stan odpowietrznika czy jest drożny. Sprawdź jeszcze jak jest ułożony filtr paliwa w zbiorniku, ważne by był cały zanurzony w paliwie i nie zaciągał...
Miałem to samo w moim punto 1 odpowietrznik przeciekał był w tym miejscu jakby wytarty np. Jak by poprzedni właściciel założył zbyt duże koło. Próbowałem różnych sposobów od taśm uszczelniąjacych, klejenie łatek na poxipolu ale z czasem benzyna luzowała spojenie i paliwo dalej ciekło. Aż wreszcie sprzedawca w sklepie motoryzacyjnym polecił mi klej dwuskładnikowy...
Jasny kolor dymu wskazuje na spalanie oleju, a nie na kłopoty z gaźnikiem. Jest ta jakiś kranik paliwa? Odpowietrznik, zbiornika paliwa, sprawdzony?
Zdejmij korek wlewu paliwa i zrob jazde probna. Mozesz miec zatkany odpowietrznik i pompa nie ma sily zassac paliwa ze zbiornika (uklad jest podcisnieniowy a pompa podajaca jest w pompie wtryskowej).
Tykanie jakie słyszysz to sterownik podciśnieniowy opaów paliwa - aby go nie było tak głośno słychać owiń go gąbką.Jeżeli chodzi o brak odpowietrzenia zbiornika paliwa to najprościej jest wywiercić małym wiertełkiem 2mm dziurkę w korku - nie będziesz musiał robić przeglądu całego wlewu paliwa.
Dla mnie liczy się bardziej waga oraz prędkość obrotowa głowicy. Spalanie zależy od umiejętności operowania gazem. Jeśli komuś nie szkoda słuchu i otwiera na max przepustnice to paliwo będzie szło w atmosferę a silnik wcale nie musi mieć więcej mocy niż na 3/4 obrotów. Ja bym jeszcze sprawdził odpowietrznik zbiornika paliwa w tym paliwożernym potworze.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4... dobry, wymontowałem pompę paliwa od s15 Andoria. Po zamontowaniu jej z powrotem zaczęłem ją odpowietrzać, pierw filtr paliwa, środkową śrubkę na płaski śrubokręt popuściłem i zaczęłem kręcić korbą, aż zniknęły bąbelki do samej ropy. Później...
http://obrazki.elektroda.pl/5259407300_1...
Kolego w baku ma być powietrze no i paliwo, jeżeli masz zatkany odpowietrznik w korku od wlewu to pompka zasysa z największą siłą ponieważ ciągnie benzynę na siłę i stąd może powstawać szarpanie i głośna praca pompki. 1/4 czy rezerwa ? Boi jeśli jest mało paliwa to wiadome że ciągnie paliwo z powietrzem. Jaki tam jest bak plastikowy czy nie ? może bak...
Witam, Po wymianie gaźnika i magneta piła odpala, ale po jakimś czasie najzwyczajniej gaśnie. Pomaga jej odkręcenie korka wlewu paliwa. Odpowietrznik i filtr paliwa również wymieniłem na nowy. Nie mam już pomysłu co jej dolega, może zna ktoś odpowiedź? Pozdrawiam
Na pompie wtryskowej masz dolny i górny odpowietrznik . Pompując ręcznie pompką paliwową odpowietrzasz najpierw dół potem górę . Następnie poluzuj przewody przy wtryskach wysokiego ciśnienia . Pokręć silnikiem na pełnym gazie , aż poleci paliwo przewodami . Zakręć je i odpal silnik . :|
odpowietrznik paliwo paliwo odpowietrznik husqvarna odpowietrznik zbiornik paliwo
instrukcja serwisowa ariston monter elektronik wariuje klawiatura
lombardini silnik modernizacja instalacji elektrycznej
Gaśnięcie silnika Dodge RAM 1500 3.0 D po włączeniu biegu - przyczyny i diagnostyka Alarm w lodówce Siemens i brak pracy agregatu