Uszkodzony zaworek podciśnieniowy, pływak, zaworek iglicowy, niewłaściwa regulacja gaźnika... Zapala, jeździ?
Witam. Jeśli masz dwie pompy,jedna w zbiorniku,druga na silniku(dająca większe ciśnienie) to pada w niej uszczelka i membrana,tamtędy paliwo wpada do rozrządu i do oleju. Zdarza się że wtrysk przepuszcza i gdy zawory są uchylone to wlatuje paliwo pod nie i dalej.
Każdy wtrysk ma dwa przelewy, jeden zaślepiasz a do drugiego nieco dłuzszy wężyk. Teraz cztery wężyki do czterech butelek po np.wodzie mineralnej, odpalasz silnik i patrzysz jak napełniaja sie butelki, powinny jednakowo. To metoda badania wtryskow, Podpowie czy któryś nie leje(jak leje to w butelce bedzie mniej.) Takie - złe - działanie wtrysku moze...
Może być zbyt bogata mieszanka tak jak kolega wyżej napisał ale to wtedy jest problem z czujnikami co wykaże komputer pewnie. Można wykręcić świece i zobaczyć jaki ma kolor jak czarny to mieszanka jest za bogata, jak szary to uboga. Prawidlowy kolor to beżowy, jasny brązowy. Silnik prawidłowo pracuje po rozgrzaniu, nie szarpie, równo pracuje? Ma prawidłowe...
Powodów może być kilka: zużyte pierścienie, uszkodzenie regulatora ciśnienia paliwa, pompy paliwa, lejące wtryskiwacze,częste jazdy na krótkich trasach przy zimnym silniku, wtedy to przedostawanie się paliwa do komory silnika jest naturalne. Daj wtryskiwacze do sprawdzenia, sprawdź ciśnienie paliwa.
To calkiem mozliwe ze w pompie ropa sie miesza z olejem. A odpala ten silnik? Jak pracuje? Ewentualnie paliwo w oleju moze byc poprzez zle rozpylajacy wtryskiwacz, wtedy nie wszystko sie spali i czesc paliwa scieka po gladzi cylindra do miski olejowej.
Kolego zacznij od wymiany zaworu regulacji ciśnienia paliwa i sprawdzenia oleju czy nie masz w nim paliwa (może być konieczność wymiany oleju ) . Obecnie silnik dostaje paliwo z wtrysków lub gaz oraz leje się do niego paliwo z tego zaworu , przy tak bogatej mieszance nie ma możliwości by nastąpił zapłon . Tym sparciałym wężykiem idzie podciśnienie do...
Okazało się że serwis dóbr źle oringi do wtryski. Dobrał czarne a powinny być czerwone
Syrena miała silnik 2T i była smarowana mieszanką paliwa z olejem. Jak kolega chce więcej wiadomości leży książka do naprawy.
Olej może pogiąć korby. Najprawdopodobniej to jedna tylko świece zalane paliwem lub olejem.
Po dłuższym kręceniu jak auto nie odpali zawsze wali kontrolką ciśnienia oleju. Zmostkowałeś tzn że ciśnienie w razie W sprawdziłeś? Kontrolka świec żarowych silnika immo zapala się i gaśnie ? Paliwo jest ? Błędy w silniku innym systemie?
Możesz mi kolego powiedzieć co lejące wtryski mają do ropy w oleju? Otóż mają. Nierozpylone paliwo się nie spala i przedostaje do oleju. Proponuje także sprawdzić świecę płomieniową. Uszkodzona może puszczać paliwo, które także się nie spala, a dostaje do oleju. Wykręcić ja i uruchomić silnik bądź pompować ręczną pompką, będzie widać czy trzyma.
Witajcie, do tej pory byłem raczej czytelnikiem tego forum, teraz przyszedł czas na pisanie. 3 lata temu nabyłem Ursusa 355 w stanie wizualnym standardowym dla ciągnika który od kilku lat stał w stodole a do tego czasu obrabiał 2 hektarowe gospodarstwo. Zero modyfikacji, raczej utrzymywanie przy życiu czyli tylko przymusowe naprawy. MASKA: Gdy przywieźliśmy...
Wszędzie, od głowicy po blok silnika, lejący strugą wtryskiwacz, uszkodzone uszczelnienie pomp wtryskowych... Możliwości bez liku, jak nie robiłeś tego nigdy to ciężko będzie Ci zlokalizować usterkę. By wykluczyć same końcówki wtrysku zaślep pompy i wytwórz w układzie paliwowym silnika ciśnienie 5-6 barów, jak utrzyma przez kwadrans to wtryski, jak...
Witam, W swoim czasie poświęciłem trzy lata zajmując się tym paliwem. 5 lat ogrzewałem dwa domy tym olejem. Było super ciepło i super tanio. Najprostsza konstrukcja to płaska płyta o grubości ok 6mm z otworem na środku o średnicy około 10...15mm. od dołu przyspawana jest rurka doprowadzająca olej , który podawany jest pompką olejową od poloneza lub...
Stawiam na pierścienie. Więc remont silnika konieczny. Długo jeździłeś?
Siemanko Jechalem sobie autem w dieslu dostał dużych obrotów prawie max nagle zgasło i nie mogłem juz zapalić kręci ale nie łapie ,poleciał olej z lewej strony silnika co mogło pójść ?Do tego jeszcze dziwne powietrze i piana w przewodach paliwowych za filtrem powietrza , wydaje mi się ze ropa dostaje się do oleju . Paliwo jest ,olej w silniku tez Błagam...
Oryginalną pompę wtryskową od Władimirca regeneruje się bez odkręcania jej od silnika. Jeżeli paliwo przedostaje się do oleju to są dwie możliwości, albo pompka zasilająca albo tlokorozdzielacz do wymiany i filtr paliwa. Części nie są drogie dlatego proponuję zacząć od wymiany pompki zasilającej i filtra. Tłokorozdzielacz wymienić to trzeba już mieć...
Jaka jest przyczyna przedostawania się oleju z silnika do zbiornika paliwa w silniku Perkins 6 cylindrowy wysokoprężny, paliwo w zbiorniku jest czarne.Pompa wtryskowa jest rotacyjna.
Oczyszczanie tylko wirówką bo filtry będziesz często wymieniał - koszt. Potrzebujesz pompę oleju od byle czego zeby te 4bar zrobiła i filtr-wirówkę od ursusa chyba c-360. Co jakiś czas wyczyścisz wirówkę i po zawodach. Dodano po 4 Co do pracy silnika na oleju - pewnie ze pracuje i nie ma powodu do zmartwień, no może trochę słabszy jest i może być problem...
To chyba pokombinuję z pompą hydrauliczną,kompresor z jelcza,ekstra wydajność niestety cały na panewkach i dla tego potrzebne smarowanie. a po co do paliwa? przecież jest jeszcze takie coś co nazywa się wspomaganie w samochodzie, za bezcen kupisz pompkę do wspomagania, łopatkową , ma dużo większą wydajność niż zębata i najwaźniejsze że napedzana kołem...
Pływak był zawieszony teraz paliwo się nie pojawia ale paliwo znowu jest w oleju
Czechoslowackie traktorki ogrodnicze Tz-4k-14 miały silnik dwusuwowy diesla Miały- żarły paliwo jak smok i pluły olejem. Gasiłem coś takiego-6 kg śniegówki.
No a LNG są niższe? Współczynnik emisji dla gazu ziemnego wynosi 53.35 kg/GJ. Czyli tylko to paliwo ma realną szansę konkurować z olejem napędowym. Ledwo ledwo bo silniki Otta nie grzeszą sprawnością, rozwiązaniem jest silnik Diesla zasilany gazem: https://www.autocentrum.pl/publikacje/po...
Ale my tu nie piszemy o opaskach tylko że guma nie wytrzymuje ani benzyny ani oleju napedowego.. U mnie w Fagumitach na przelewach w dieslu guma stwardniała i popękała, paliwo się lało po silniku (to samochód żony), a u mnie w benzynie wąż spuchł i zrobił się miękki jak za przeproszeniem kondom, wymieniłem wczas zanim pekł..
W środku, oprócz tego tłoczka, nie ma nic więcej. Jest to pompka oleju. Jest, w ogóle iskra? Paliwo, dochodzi? Sprawdź klin kola zamachowego.
micho a: Jak można lać paliwo bez oleju do dwusuwa (pomijam silniki z dozownikiem)? Po kilku minutach silnik do wyrzucenia. O tuningu mozna poczytac w necie. Choćby na stronach poświeconych maluchowi. Są tam opisane: planowanie głowicy, polerowanie kanałów, stosowanie zawirowywaczy, modyfikacje gaźników, itd. Wiadomości do zastosowania także przy innych...
Wchodzisz na stronę: https://www.ktm.com/pl-pl/service/manual... Wpisujesz model 85 SX i rok modelowy, ściągasz instrukcję obsługi w języku polskim. Instrukcja jest chyba tłumaczona google translatorem z wiejskoniemieckiego, brzmi to jak przemówienie A. H. Olej do mieszanki: klasyfikacja JASO FD ewentualnie JASO FC, w pełni syntetyczny do crossów...
Weź czysty pojemnik po oleju , dwa przezroczyste przewody podłącz przy filtrze paliwa i uruchom silnik przy pomocy samostatu lub plaka . Twoja pompa potrafi się porządnie zapowietrzyć i nawet z takim wsparciem silnik musi chwile popracować aby pompa sama pobrała paliwo . Jeżeli popuścisz przewody przy wtryskach i paliwo tylko wypływa to może być uszkodzona...
Mam taki problem iz do oleju dostaje sie paliwo tylko nie wiem w jakisposob sie to dzieje. Czy moze sie dostawac przez pompke paliwa ktora jest zamocowana w bloku silnika.
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem temat- sprawdzenie czy silnik zakręci bez wtryskiwaczy i zasilania w paliwo. Czyli czy tłoki są zakleszczone czy jeszcze się dadzą radę się poruszyć. O próbie odpalenia nie ma mowy. Warto dać trochę oleju na tłoki.
A tak zapytam jeszcze. Masz pewność,że pociągnął olej silnikowy???? Dymił siwo???? Może to coś innego. Poziom oleju w normie,nie jest jakiś rozrzedzony paliwem??
Masz, popatrz w manual, tam nie ma paliwa tylko olej, albo nie z tego miejsca leci, ale może się zbierać, albo potwierdzając twoją wypowiedz masz paliwo zamiast oleju :D http://pviolero.free.fr/XJ600S.pdf
Przecież to nie jest typowy dwusuw. Ma skrzynię korbową jak każdy silnik 4T. Dołożyli sprężarkę. Która spręża czyste powietrze a paliwo jest wtryskiwane bez oleju . Więc gdzie ma być to spalanie oleju?
Potwierdzam, pompka paliwa do wymiany, to jest otwór technologiczny, w przypadku uszkodzenia membrany pompy wycieka z niego paliwo, w przypadku uszkodzenia uszczelniacza olej, nie może być zaślepiony
Przelało ci się paliwo do oleju. Jak to w silnikach PD główną przyczyną są gniazda pompo wtrysków uszkodzone. Choć nie można wykluczyć pompy tandemowej. Dlatego że było dużo paliwa w oleju stąd spadek ciśnienia oleju i stukanie i rozbieganie. Pierw zdiagnozuj którędy paliwo się przelało do komory korbowodowej..
Kolego podaj konkretnie jak rzeczywiście zachowuje się skuter, bowiem podany przez Ciebie opis może dot. kondycji silnika (słaby) jak również usterki przekładni automatycznej. Czy silnik wchodzi na obroty, lecz wolno jedzie - wówczas byłaby to wina przekładni (paska, sprzęgła lub wariatora), czy też słabnie silnik podczas jazdy tj. "spada" z obrotów...
A nie lepiej przejść od razu na 100% oleju silnikowego z wymiany?
A uszczelniacz na wałku pompy wtryskowej,uszkodzona tulejka wałka pompy i wczasie pracy silnika przedostawanie się paliwa do oleju a na postoju zapowietrzałsię nie będzie.
Jest to silnik cztero suwowy,czyli wlewamy czystą benzyne (znaczy bez domieszki oleju),olej musi być w misce olejowej (na pierwszym planie widać miarke oleju).
sprawdź przerywacz.sprawdź poziom oleju ,czy nie masz za dużo-moze paliwo w oleju
Dodam jeszcze ze do tego zapowietrzania po nocy przyczyna czesto jest mostek wtryskiwacza montowany pod wałkiem rozrządu. Rozpoznać to można w dość łatwy sposób ściągając wężyk od przelewu i zobaczyć czy paliwo (ropa) jest czarna od oleju który zasysa z silnika. Jeśli jest czarna usczelka pomiedzy wtryskiwaczem a mostkiem jest do wymiany.
Wymontuj wtryskiwacz i zawieź do pompiarza, ewentualnie wymontuj i kręć korbą lub rozrusznikiem powinien rozpylać paliwo.
bo przez jakiś czas pracowałem na świecy od NACa tej z niebieskim napisem, a one bardzo rozgrzewają silnik. Po pół godzinnej pracy silnik tracił moc i później gasł i było tylko widać dym wydostający się z silnika. Jeżeli takie objawy to silnik może już być przegrzany, przytarty, brak odpowiedniej kompresji. I to niezależnie od tego jaka była używana...
Ten typ gażnika, ma w środeczku takią membranke gumową, warto zainteresować sie nią, chyba że to nowa kosa. Po zimie "wywal" wszystko ze zbiornika i zalej nowe paliwo z olejem ja dałbym 1:30 (nie znam instrukcji). Zawsze daje wiecej oleju.
W pierwszej kolejności, wylej to stare paliwo i wlej świeże. To jest silnik dwusuwowy, paliwo z olejem, maksymalnie miesiąc.
Wygląda jak gaźnik co w nim pływak nie zatrzymuje dopływu paliwa. Paliwo "ciurkiem" się leje poprzez gaźnik do silnika i przez filtr paliwowy. Za chwile będziesz miał paliwo w oleju silnika -raczej już je masz. Pewno paliwo z olejem też w tłumiku. Za chwile coś eksploduje. Tak to jest, jak się gaźnika nie naprawiło prawidłowo. Dodano po 8 Ustal typ...
ja używam olejów Mobil od bardzo wielu lat i sobie je chwalę 10w40 będzie wystarczający, ale mówię, im lepszy tym lepiej, sportowy 10w60 będzie jeszcze lepszy pierwsza cyfra oleju to od jakich najniższych temperatur jest zdatny (im niższa tym lepiej) a druga po W to do jakich najwyższych (im wyższa tym lepiej) Kosiarką w zimie się nie kosi, więc nie...
Panowie specjaliści od olejów. Zagwarantujecie autorce tematu, że nic się nie stanie z samochodem? Olej do wspomagania to nie jest taki sam olej jak olej silnikowy. Całkiem inny skład, całkiem inna lepkość, całkiem inne właściwości, całkiem inne dodatki. Głównym składnikiem olejów silnikowych są polimery poliolefinowe. Cechą olejów silnikowych jest...
W tamtych czasach, latach miałem okazję użytkować taki oto pojazd. https://obrazki.elektroda.pl/2518925800_... Z silnikiem 2.?? (dokładnej pojemności nie pamiętam) Z turbiną, raczej z tych mocniejszych. Gdy był pusty to na starcie zostawiał większość osobówek w tyle. Ale oczywiście nie o tym temat. Pojazd był użytkowany tak że zimową...
Witam, jak pisałem w tytule paliwo dostaje się do oleju silnikowego. Czy miał ktoś z tym do czynienia albo schemat systemu mechanicznego nadzoru ciśnienia oleju w tych silnikach, bo przypuszczam że tam przedostaje się paliwo do silnika.
Mam problem z układem paliwowym ,zwiększa się poziom oleju w silniku (paliwo przedostaje się do oleju) co może być? Proszę zapoznać się dokładnie z regulaminem. Temat poprawiłem.
Filtr cząstek stałych został usunięty ponieważ wzrastał poziom oleju w silniku paliwo szło do oleju tyle .Może ktoś coś mądrzejszego powie.
Oleju mi bierze z 0,1 litra na 100 km ale może to być spowodowane wyciekiem spod pokrywy zaworów. Czyli 1l na 1000km - jakby to był wyciek, to byś miał kałużę oleju pod samochodem... choć przy takim spalaniu, jeśli paliwo nie wycieka to oleju powinno przybywać, bo ten silnik "nie przepali" 20l/100km. czujnik ciśnienia i temperatury (map sensor) - wymieniłem...
Kranik nie kranik pływak nie ma prawa puszczać. Trzeba szukać usterki do skutku. W układzie pływak, komora , zaworek iglicowy. Załóż jakiś filtr paliwa, może syf z baku podłazi pod iglicę i się paliwo sączy.
Silnik to 4-ro suwowa 50-ka. Wymiana oleju, świeże paliwo i kilka obrotów wału z zamkniętym paliwem, wyłączonym zapłonem i wykręconą świecą. Jak będzie zatarty to go nie ruszysz, jak będzie przytarty to nie będzie miał kompresji i będzie brał olej (choć jeszcze zależy gdzie się zatarł).
Nie może przybywać oleju (bo niby skąd) , może się podnosić jego stan (dostaje się woda , lub paliwo)
Kolego jeśli jest to nowy silnik, to proponuję do ok. 500 km nie "katować" silnika, dbać o dobre paliwo i stan oleju. Po właściwym dotarciu silnik odwdzięczy się poprawną pracą w dalszej eksploatacji. Zwracaj uwagę na możliwości przegrzania silnika.
Problem jest taki że paliwo poszlo do oleju
Problem masz z gaźnikiem a dokladnie z jego zaworem iglicowym, przecieka, może podwieszny, albo przycięty. Paliwo dostaje się do silnika oraz miesza się z olejem podnosząc jego poziom. Gaźnik należy wyczyść, oraz sprawdzić zawór iglicowy, pływak itp.itd.
To nie apteka, powiedzmy, że 1:20 wystarczy czyli, na litr paliwa lejesz 50ml oleju. Po dotarciu mieszanka w stosunku 1:25 czyli 40 ml oleju na litr benzyny. Jak już chcesz mieszać w baku to, najpierw wlej olej a potem paliwo.
Jest jeszcze opcja z oringami na samych pompowtryskach. Sprawdź, czy nie przybywa oleju w silniku i czy przypadkiem paliwo w filtrze nie jest czarne od oleju. Kolejna rzecz, którą bez zbędnego rozbierania można zrobić, to przedłużyć na krótko wiązki i elektrycznie podpiąć 3 pod 4, 4 pod 3, skasować błąd i sprawdzić, który pompowtryskiwacz wyrzuci błąd....
Po primo . Sprawdz kompresie Jesli sondy nie ma auto teoretycznie nie bedzie jezdzic albo zrec kosmiczne ilosci paliwa. Wiec jak mogło jezdzic dotad dobrze skoro sondy nie ma oddawna? najlpiej zrób foto silnika
Z takimi pytaniami to do Wróżki musisz się udać, zależy ile turbina tego oleju puszcza. Ogólnie zjawisko dość groźne, może spowodować całkowite uszkodzenie silnika. Auto wkręci się samo na niebotycznie wysokie obroty, paliwem będzie olej z turbiny. Naprawdę sugeruję wizytę u dobrego fachowca!
Panowie a może cuda się jednak zdarzają i faktycznie kolega ma w zbiorniczku paliwo . Tyle że ono się tam dostaje tylnym wejściem . Może jest uszkodzona uszczelka pod głowicą lub chłodnica oleju ? Jednak w tym silniku oleju już nie ma lub jest z dużą domieszką paliwa . Niestety nic o oleju nam nie wiadomo , więc może faktycznie wtryski leją i paliwo...
Może masz małą nieszczelność i tracisz paliwo albo skontroluj poziom oleju w silniku czy nie przybywa przez pompe paliwa.
Witam. A jak zużycie paliwa? Może gaźnik źle wyregulowany i silnik zalewa paliwem. Wymieniłem pompę paliwa gdyż robiło się pod nią masło (delikatnie przepuszczała paliwo do oleju) oraz zmieniłem olej- bez zmian. Może do cylindrów dostaje się tak dużo paliwa że do oleju przesiąka. Niedopalone paliwo skutkuje białym i gryzącym dymem. Pozdrawiam
Problem leży zapewne gdzie indziej. Paliwo w oleju to skutek odpalania zimnego silnika i krótkich tras. No właśnie, rozebrałeś, złożyłeś i nadal nic nie wiesz. To jest główny problem.
Witam Posiadam w swoim użytkowaniu agregat KIPOR model KDE 6500 - diesel. Buduję dom i ten agregat od 2 miesięcy codziennie ciężko tyra i jak narazie jestem z niego bardzo zadowolony.Pilnować tylko oleju w silniku i kupować paliwo z wiadomego pochodzenia. Pozdrawiam
Stare DTI na pompie wtryskowej? Ja bym się nie przejmował, zalał do pełna świeżego paliwa i jeździł. Swoją drogą to by pewnie pojechało na samym tym przepalonym oleju ;) Profilaktycznie możesz za jakiś czas wymienić filtr paliwa. Z drugiej strony jak to tylko 4l, a bak był pusty to też nie problem spuścić to paliwo.
Nie rozpuści się ani nie stwardnieje. Stosowałem do spływu z turbiny i wytrzymało dużo dłużej niż zwykłe paliwowe, które parciały po roku. Przed zakupem zapytaj sprzedawcę o twardość węży - zdarzają się na rynku bardzo miękkie, a takie łatwo się załamują i pęcznieją pod wpływem ciśnienia.
Można by też wykorzystać coś w rodzaju silnika lanz buldoga które mogły być zasilane różnymi dziwnymi paliwami np starym olejem https://retrotraktor.pl/na-czym-jezdzil-...
pomijając temat techniczny nowych diesli - w nich się tak nie da. Wprawdzie nic nie wnoszę do tematu, ale zakomunikuję, że sprawdziłem to na całkiem nowym HDI 1,6 i owszem działa bezproblemowo. Silnik spalił pewno ze 100 l i zakończyłem eksperyment główne z powodu wzrostu cen oleju jadalnego. Paliwo dystrybuowane w stacjach paliwowych zawiera przecież...
OK może byłem za mało precyzyjny. Dwa tygodnie temu robiony był przegląd wymieniliśmy olej filtr i maszyna pracowała prawidłowo. Dzisiaj rano pracownik zauważył podniesiony stan oleju w silniku. Prawdopodobnie dostało się paliwo do oleju. Kazałem wymienić olej w silniku (bez wymiany filtra) i membranę w pompce paliwowej. Po tych operacjach pojawił się...
Witam. Mam problem z sintrą 22dti pompa vp paliwo przechodzi do oleju silnika pompa sprawdzona dla pewności wymieniony uszczelniacz, uszczelki na wtryskach wymienione nawet wtryski nowe i króćce bez rezultatu,brak mi pomysłu,jeśli ktoś miał podobny przypadek prosiłbym o pompc.
Dokładnie, chłodnica jest na powrocie, paliwo, które przejdzie przez pompę tandemową, pompowtryski, następnie całą głowicę ma temperaturę oleju. Inne rozwiązanie jest w A6 2,5TDI Allroad, tam do chłodzenia ropy jest wymiennik ciepła, elektryczna pompka obiegu cieczy i mała chłodniczka pod prawą lampą. W cherooke 2,5 CRD chłodnica paliwa jest tuż przed...
Na dłuższą metę zaszkodzi. Od razu będzie się czkał i prychał, a w dłuższym okresie jazdy na takim paliwie przybędzie ci towaru na bagnecie oleju w silniku. Takie paliwo nadaje sie do kosiarki do trawy. To na 99% jest paliwo spuszczone z diesla gdzie ktoś zatankował benzynę. NIE MA MOŻLIWOŚCI WSADZIĆ PISTOLETU OD DIESLA DO BENZYNY.
Wywal fajkę świecy i spróbuj bez niej, często przerywają. Zmień paliwo na świeże !!! Filtr powietrza ma być czysty nie zalany olejem. Zawory będą przyczyną wtedy gdy silnik po rozgrzaniu wariuje, lub dostał się nagar pod jeden z zaworów.
Wymień olej w silniku. był wymieniony około 5000km temu To dawno. Ale tu chodzi o wyeliminowanie przypadku kiedy do oleju silnikowego dostało się paliwo, najczęściej dzieje się to po nieudanych próbach wypalenia DPF.
Wypalenie DPF polega na tym że w chwili gdy zaczyna się proces, sterownik silnika zwiększa dawkę paliwa wtryskiwanego do silnika. Gdy przerwiemy proces to paliwo jest nie spalone, czyli trafia do oleju, lub po ponownym odpaleniu nie spalone do dpf. Czyli samochody wyposażone w DPF najlepiej się sprawdzają w trasach. Do jazdy po mieście to porażka, czyli...
Panowie a gdzie znajduje się korek do podłączenia manometru ? Nr 2 na obrazku https://obrazki.elektroda.pl/3892573800_... Narastanie poziomu oleju ponad max jest związane z jazdą na krótkich trasach. Sterownik silnika inicjuje wypalanie filtra DPF które zostaje przerwane. I tak kilka razy. Dawka paliwa jest zwiększana w celu osiągnięcia...
Obudowa rozrządu jest wytarta przez łańcuszek Tam jest kanał olejowy z pompy oleju. ( w pokrywie ) Sprawdź czy nie został spiłowany przez łańcuszek i otwarty, bo będzie to skutkowało brakiem smarowania silnika.
Śruby już odkręciłem na chwile ale już zakręcam. Ogólnie to mam taki problem z tym silnikiem ze paliwo dostaje się do silnika ( do oleju). Co może być tego przyczyną?
Mieszanie tak dużej ilości paliwo to zły pomysł. Ja zatarłem tak piłę bo paliwo stało prawie rok i później tylko po wstrząśnięciu wlałem do zbiornika. Później w serwisie się dowiedziałem że olej wymieszany z benzyną może stać do 2 miesięcy, a jak dłużej to traci swoje właściwości. Wszystko się zgadza, tylko kolega chce lać mieszankę do silnika czterosuwowego....
Silnik czterosuwowy, paliwo bez oleju, tylko Bp 95.
Nic chyba nie "przeskoczy" rozwiazania ktore było stosowane w Syrenie, tzw. "wolne koło", ktore można bylo włączyć sobie na żądanie. Tylko to rozwiązanie było stosowane w silnikach dwusuwowych aby zapobiegać ich zatarciu (na pewno miał też Wartburg) - dla przypomnienia klasyczny dwusuw jest smarowany olejem zmieszanym z paliwem, hamowanie silnikiem...
Przy założeniu że nikt nie podłączył jakiegoś przewodu z paliwem do kolektora ssącego (bo i takie rzeczy widziałem ) , prawdopodobnie jak w 95% przypadków jest uszkodzona membrana zaworu upustowego na listwie wtryskiwaczy (jeśli po zdjęciu przewodu podciśnieniowego z zaworu na odpalonym silniku leci paliwo to mamy winnego) . Nie znam tego systemu ,...
Silnik paliwo ON Z 30 Colt 1493 cm
Ten olej służy do smarowania silnika, a nie do spalania w silniku. Zadaj sobie pytanie dlaczego nie jeździsz na oleju silnikowym tylko na oleju napędowym. Na tym nie da się jeździć, zapaskudzisz system paliwowy i nawet nie odpalisz silnika - tylko narobisz sobie problemów. Rolnicy wykorzystywali olej opałowy lub rzepakowy z Biedronki do starych diesli,...
Zależy co się stało, ale coś nie dziwi skoro są 2 bary to ten tłok praktycznie nie działa. Masz paliwo w oleju?
Sprawdź kranik. Jeżeli jest podciśnieniowy, to może mieć uszkodzoną membranę i paliwo wpływa do silnika. Czy silnik pracuje normalnie?
Jeżeli kontrolka oleju nie dała znać o sobie czyli ciśnienie było,panewek nie powinno ruszyć, ale jak masz rozbebeszony możesz zajrzeć tylko daj miskę z powrotem na dobry silikon mimo uszczelki albo są do tego specjalne kleje. Olej w paliwie miałeś z tąd,że wtrysk dawał paliwo a tłok zamiast sprężać wyganiał je przez walniętą prowadnicę do oleju. Dobrym...
Jeżeli paliwo dostanie sie do oleju to odparowuje, chyba że jest to paliwo alternatywne (olej roślinny i podobne produkty). Wiec paliwo nawet jak by sie przedostało to w jeśli silnik sie nagrzeje paliwo odparuje i poziom oleju bedzie dobry.
Ten silnik nie posiada filtra oleju. Cudów niema, albo gdzieś paliwo wycieka albo ktoś wylał. Nie przybywa czasem oleju w silniku? W tym silniku niema łożysk do wymiany. Stuki mogą pochodzić od luzów na wale lub korbowodzie.
Na drugi dzień było wszystko ok, chodził bezproblemowo, lecz po kilku dniach zauważyłem że olej kapie z filtra powietrza na silnik, wtedy zorientowałem się że paliwo dostaje się do oleju. Sprawdzałeś poziom oleju w silniku, czy tylko dlatego że coś tam kapie z filtra, doszedłeś do takiego wniosku?
Co co jeszcze powinienem sprawdzić ? Diagnostyka komputerowa i ustalenie co powoduje zaświecenie kontrolki awarii silnika i komunikatu "Engine fault"... bo nie ma takiego błędu. Natomiast niskie ciśnienie oleju - awaria pompy oleju, zatkany filtr, paliwo w oleju albo koniec panewek.
Skoro to silnik 2T to olej ma mieszany z paliwem, a najpewniej linka od pompki z olejem dozuje ilość tego oleju zależnie od obrotów. A przypadkiem nie masz zbyt ubogiej mieszanki paliwa z powietrzem? Uboga mieszanka spala się w wyższej temperaturze stąd ew przegrzanie.
Zaczynając od początku mam nadzieje że paliwo mieszasz z olejem dla silników 2 suwowych. Rozbierz gaźnik i wyczyść. oraz ustaw odpowiednio gaźnik :)
A filtr powietrza nie jest cały zalany olejem, albo paliwem? Bo może przechylałeś kosiarkę na bok
Witam, silnik 4 suwowy jest to Honda GX 160 - silnik nie odpala, iskra jest, paliwo do cylindra dochodzi świeca mokra, silnik zalany olejem, co mógłbym jeszcze sprawdzić?
benzyna paliwo oleju silnik silnik traktorek paliwo oleju silnik traktorka paliwo oleju
satel dodawanie użytkownika samsung monitor matryca pompa paliwo mazda
mikrokomputer cobra1 yamaha wyłacza
Scania Irizar – czerwony symbol silnika, komunikat o oleju podczas jazdy, krytyczny błąd smarowania Wtyczki ISO 1724/11446 do przyczepy kempingowej – brak działania mimo połączenia wg schematu