Problem mechaniczny, widać że ECU zbija napięcia aby zbić ciśnienie paliwa. Zmieniłeś sporo a samo paliwo?
Jak jest LPG to wymień paliwo na nowe.
czujniki temp paliwa i powietrza na zimnym i cieplym silniku maja wskazania ok chyba poluzuje przewody na wtryskach przed odpaleniem rano i zobacze czy odrazu pompa daje paliwo
nie wiem do czego służy elektrozawór z boku pompy ? cxzy to jest zawór odcinający paliwo ?
Zęby takie same. Problem z paliwem.
sprawdz czy nie chodzi na dwóch paliwach
(cylindry liczę od paska rozrządu): - cylinder 1 i 2 - jest plus, brak impulsów masowych - cylinder 3 i 4 - są impulsy masowe, brak plusa. Jeżeli pomiar był robiony przy odłączonych wszystkich cewkach i cylindry liczone od rozrządu to ok. Jeżeli nie masz możliwości diagnozy komputerowej to zacznij od sprawdzenia czy fizycznie jest iskra na świecach...
Powinno starczyć. Pozdr. Plik ma hasło,jeśli potrzebujesz pisz na PW.
Cała sekcję tloczoca paliwo do silnika
Wymontowałem ją jeszcze raz i poprawiłem i jest dobrze...tylko czemu świeci się rezerwa..a wskazówka nic się nie podniosła..w baku jest paliwo.
Wykręć świece i zobacz czy nie są zalane paliwem. Czujnik wału to jednak nie będzie bo masz iskrę.
Mam taki sam problem, paliwo wykluczam.
Szukaj wycieku Zamontuj zaworek zwrotny Ale paliwo nie schodzi,w przewodach tych od filtra do pompy nie widać powietrza aby coś coby wskazywało na zapowietrzanie się układu,pompka elektryczna podaję paliwo
Renault Megane Scenic 1.9 DTI paliwo dociera do pompy lecz z pompy na wtryski nie .na plaka odpala .
zobacz czy paliwo podaje
jak ją odkręcic ...rękoma raczej nie puści..a z przewodów wyleje się paliwo??
Po kolei. W jaki sposób dokonałeś tych pomiarów? Komputer? Czy liczydło dystrybutora? Jaka stacja? Jakie paliwo?
Witam. Mam problem z paliwem cofającym się z pompy paliwowej do zbiornika. Czy są jakieś sposoby, aby zatrzymać paliwo w pompie paliwowej?
Jaka instalacja? Dzieje się To tylko na benzynie czy na gazie czy na obydwóch paliwach?
Co byście zrobili na pierwszym miejscu? Co Ty masz do zrobienia. ... Odczyt ciśnienia paliwa żądany-wykonany , próba przelewowa. Kiedy zmieniałeś filtr paliwa?
No dobra ,ale jest wstępna?sprawdziłeś ?podaję przykład z laguny,jak nie działa wstępna to wysokiego ciśnienia nie poda na listwę za cholere ,w megance np.wysokiego ciśnienia sama pobiera paliwo,(wstępnie jest grucha) napompujesz i ciągnie potem sama.
z immo miałem problem od czasu kupna samochodu ale było tak zrobione ze jeździł bez problemu. kontrolka mrugała szybko i wgl ale działało. jak dowiem się co z reszta to dam znać.
Paliwo jest dostarczane do silnika? Mieliśmy ostatnio temperatury na "minusie" więc mogła się wytrącić parafina z oleju napędowego i układ paliwowy jest niedrożny. Naprawa to auto do ciepłego garażu + środek - depresor do baku + nowy filtr paliwa.
niestety samochód nie odpala po zastosowaniu mostka w miejscu przekaźnika, co prawda pompka pracuje i paliwo jest już w przewodach ale nic to nie daje. Nie mam też miernika żeby sprawdzić to o czym pisał grala1 (na marginesie to przekaźnik ma 5 pinów). Jakieś inne pomysły?
O ile pamięć mnie nie myli to jest tam pompka wstępna elektryczna? Zdejmij przewód zasilania na pompe wysokie ciś. włącz zapłon i sprawdz czy podaje paliwo
Ogólnie są odczytane błędy Pompa paliwowa pracuje -podaje paliwo . Jakie ciśnienie jest na szynie.
No ale przecież scenic na EDC15 ma elektryczną pompkę paliwa w komorze silnikowej, po prawej, koło obudowy rorządu. Po co mu w baku? Wstrząsówka jest po drugiej stronie.
Jak można jakieś namiary jaki kondensator i gdzie kupić może na Allegro albo jakiś sklep namiary. A czy ten kondensator to może być przyczyną awarii licznika czyli błąd elektroniki i wskaźnik paliwa mruga rezerwa pomimo że jest paliwo
Będą także na dnie obudowy filtra paliwa.
Dla wszystkich :!: :idea: to tankuj zimowe paliwo :D
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia,wtryskiwacze też ,lub samo paliwo marnej jakości.
A ja bym kompresję sprawdził.Myślę że to coś z głowicą typu powypalane gniazda. Dodano po 2 I będzie wypadanie zapłonu pokazywało...Na obydwu paliwach...
Bezpieczniki koło aku OK - nic nie zgnite i nie przepalone. Paliwo dochodzi do wtryskiwaczy (popuściłem nakrętkę i przy "kręceniu" leci paliwo z weżyka...)
Wyczyść smok albo przewody bo mogą być przytkane. Po tych operacjach paliwo będzie na pewno lecieć.
Na górze obudowy filtra jest odpowietrznik, napompuj gruszką i poluzuj ten odpowietrznik, powtarzaj (pompuj i luzuj) aż będzie wypływało paliwo bez powietrza (bez piany).
Scenic 1,9 dci, nie ma elektrycznej pompki zasilającej. pompa wtryskowa zasysa paliwo z baku
Sprawdz regulator ciśnienia paliwa bo ja miałem walnięty. Wężykiem przez podciśnienie zaciągał paliwo do kolektora ssącego
ściągnij przewód paliwowy z magistrali wtryskowej, wsadź go do butelki i spróbuj odpalić. I zobacz czy do butelki paliwo naleciało. UWAGA! Potrzebna jest pomoc drugiej osoby, bo rozlana benzyna może spiwodować pożar.
Paliwo , sprawdź ciśnienie i filtr paliwa.
Podłącz na krótko z butelki paliwo do pompy.
Gdzie tych opiłków dokładnie szukać? Ja szukał bym opiłków w filtrze paliwa.
Czemu tego przepływomierza nie wymienisz? Mi tu chyba podpada że schodzi paliwo. Wtryski sprawdzałeś?
Zatarłem ją właśnie przez brak paliwa , ale od razu po wymianie zalałem 25 l ... pompa nowa paliwo jest ...
Iskre i paliwo ma? POmpka podaje?
Pierwsze to paliwo, czy pompa podaje paliwo przy zapłonie. Kiedy był wymieniany filtr paliwa?
Pierwsze co, na próbę zakręć gaz w butli, wypal resztkę gazu i zobacz jak rano zapali. Masz jeszcze jakieś inne objawy, że "czepiasz się" pompki paliwa?
sam sobie odpowiedziałeś-schodzi paliwo!dlatego długo trzeba kręcić.
Na początek sprawdzić czy nie ma błędów, może to być przypadek że cofa się paliwo w pompie i trzeba długo kręcić.
Dla potomnych okazało się że potencjometr pedału gazu.
Sprawdź rozrząd bo to najważniejsze...
Iskra jest, paliwo jest ,(zakładając prawidłowe ciśnienie ) to ci zostaje rozrząd ,sprężanie ,zapchany wydech,złe paliwo. To to auto proste jak cep.
Co się dzieje z paliwem podczas rozruchu?
wywal gaz, wymien cewki swiece i wtryski i bedzie dobrze
Usterka ustalona - czujnik temperatury płynu chłodzącego...
Objawy się nasiliły, samochód gasł przy każdym dojeździe do skrzyżowania. Przeczyszczono silnik krokowy, i zregenerowano sterownik wtrysku przy jednym z cylindrów (było zwarcie, i nierówno podawane paliwo) Sprawa rozwiązana
Po pierwsze bezpieczniki ,potem trzeba zasilania posprawdzać (przydał by się schemat)odczytać immo na błędy,silnik też ,paliwo jest przy pompie?
No to faktycznie ciekawe. A moze stare paliwo, albo jakies domieszki?
Od tego czy świeca ci w ogóle grzeją przez jaki czas jaką temperaturę widzi sterownik czy paliwo ci nie schodzi. Może ci już pompa wtryskowa siada nastawni się zaciera.
Witam dwie sprawy do sprawdzenia ciśnienie pompy (ciśnieniomierz do 1600bar pewnie nie masz). Druga sprawa wtryski taka chałupnicza metoda zaślepiamy po kolei wtryski sprawdzając ciśnienie czasem dwa wtryski leją i tu kłopot. Można na przelew wtrysków wstawić menzurki i pokręcić ze 30s rozrusznikiem( na zasilaczu awaryjnym) również pokaże które wtryski...
Sonda nie ma nic do tego. Zobacz czy brakuje iskry czy kluczowania wtrysku jak nie pali. Pompa wtedy podaje paliwo? Jakieś kontrolki nie gasną?
Może po prostu paliwo Ci się cofa do baku (dlatego po podpompowaniu odpalił). Stań na noc na górce (najpierw tyłem, później przodem). Jeśli tyłem na górce będzie palił, a przodem nie to znaczy że paliwo się cofa.
https://obrazki.elektroda.pl/8660096200_... Może pod ten bezpiecznik jest też podłączona instalacja gaz. A do sprawdzenia to możesz odłączyć kostke przy pompie.
A paliwo, aku ? "Przebiera" czy zero reakcji ?
spróbuj przed odpaleniem napompowac paliwo pompka powinna byc tam jak nie na filtrze to gdzies na przewodzie
odpowietrzyłem go tak ze pompowałem ta pompka renczna a pozniej rurkami na rampie no i tak jak wczesniej pisałem one rozpylaja paliwo ale na chwilke tylko.
Na plaku też nie nabije więcej. Na wejściu do pompy ma 2bary i nie widać powietrza a powrotem idzie piana (widać bo przewody przezroczyste) . No i z pompy CR na wyjściu na rampę też idzie paliwo jak el.pompa tłoczy.
Sprawdź ciśnienie paliwa.
Nie dawaj do naprawy z ogłoszenia z alledrogo bo działa z miesiąc i nie cieknie ale dalej nie steruje zaciera się a gość ci powie że masz syf paliwo.
Pompa się kończy.
Przekaźnik jest i owszem ale zintegrowany w elektronice zarządzającej podziałem prądu na poszczególne elementy silnika. Z tego samego wyjścia są także zasilane cewki zapłonowe, także skoro pisałeś, że po podaniu zasilania na pompę autko odpalało to o przekaźnik i elektronikę nie musisz się martwić, są ok. Pozostaje sprawdzenie wiązki.
Czy pompa paliwa podaje paliwo, jak zachowuje się czerwona kropeczka w liczniku?
Pompę paliwa bym sprawdziła.
Najprawdopodobniej masz gdzieś zwarcie .Ja bym się zajął pompą paliwa.
Co prawda to prawda. Często spotykam jakieś wypasione fury, co się wloką za tirami, bo paliwo. Bez sensu, albo cię stać, albo nie i kupujesz starego scenica z LPG. Proste.
A paliwo w ogóle dochodzi do silnika po wlaniu do baku ?
Powietrza z paliwem przypadkiem nie ciągnie? Filtr paliwa dawno kolega wymieniał?
A kiedy był wymieniony filtr paliwa.
Najszybszą diagnozą będzie zaciskać wężyki od wtryskiwaczy gazowych i patrzeć jak zachowuje się silnik. Jeżeli auto chodzi na LPG i po zaciśnięciu go nie ma żadnej reakcji w pracy silnika to znaczy że dawkowane jest dodatkowo paliwo na dany cylinder.
Witam podejmę się pod temat też mam problem S pompka paliwa scenic 1.6 16 v 2003 rok Benz + gaz jeśli pogrzebie przy brązowej wtyczce to czasami działa A przynajmniej tak było do tej pory teraz grzebania przy pniach nic nie daje czy jest możliwość ze przekaźniki w bsi padły dodam ze jeśli uruchamialem to na gazie do puki było ciepło oczywiście chodził...
Kto mi powie gdzie się znajduje filtr paliwa w scenic 2.0 16v 2002rok?
nie pojawia się poziom paliwo ani żadna kontrolka od świec Że co prosze ?
pete.c-Jak scenic 2.0 F3R to bedzie 109Koni (80Kw) przynajmniej ja tak mam,99r-skrzynia DP0-pali mi 10-11Lpg w cyklu 30% miasto reszte poza miastem ale nie drogi szybkiego ruchu-benzyny nie sprawdzalem ale rok temu kiedy paliwo było drozsze zrobiłem ponad 200km za 100zł na benzynie wiec tak w granicach 9l-Masz coś nie tak,te silniki pala mało.
Co się dzieje z zasilaniem w benzynę , sprawdz , czy po dłuższym postoju podaje paliwo. Objawy te nie wskazują na uszkodzenie czujnika wału.
Jedynka http://obrazki.elektroda.net/49_12645372...
Witam.Mam scenic z 97 roku 1.9 td na pompie lucasa,która się zapowietrza i co dziwne wszystko sprawdzone przewody wszystko ok do pompy wchodzi tylko paliwo ana przelew idzie już powietrze i pytanie skąd? robiłem test szczelności i pompa sucha proszę o pomoc bo denerwuje mnie to jak auto stoi noc i rano ciężko pali.
Najpewniej masz dodatkowe odcięcie zapłonu tu pompy paliwa. Szukaj alarmu itp.
Sprawdź ciśnienie paliwa
Ale paliwo nie musi leci lecieć swobodnie. Np przytkany smok w zbiorniku.Teoretycznie. Sprawdził byś chociaż jak pompodpujesz gruszką, czy paliwo leci swobodnie. Potem jest sama pompa wtryski i tyle. Cudów nima.
Na filtrze paliwa powinna być ręczna pompka, spróbuj pompować i sprawdź czy wtedy paliwo leci do pompy (będziesz czuł opór pod pompką).
Dlaczego podejrzewasz ze to filtr paliwa????
Od dłuższego czasu coś się dzieje, została wymieniona sonda lambda , nic to nie dało. Auto przy zatankowanym zbiorniku na max zachowuje się normalnie. Tylko paliwo spadnie po niżej zasięgu 220-250km i w dół , dławi się na pierwszych biegach. Co może być przyczyną?
pompa daje paliwo. wtryski zostały od pompy BOSCHa ponieważ są inaczej montowane w głowicy
sprawa rozwiązana przyczyna czujnik temperatury paliwa
No tak za 700zł to mozna jechać do oddalonej Piły tam robią za 300 wydać 100 na paliwo i spora dniówka się jeszcze zostanie.
nie każdy komputer może polaczyc z scenik 1.9 tdi przewody napięcie ECU EGR pedał gazu ciśnienie paliwa ......... .........
Jedyne miejsce to lewa strona pod zderzakiem ale pomogłeś w kwestii pozycji pieca a powiedz mi czy pompka paliwa zdoła zaciągną paliwo przez przewód zasilający 8 mm gdzie dam trujnik z redukcja na 4mm niestety umiejscowienie w grodzi silnika do baku jakieś 2-3metry
sprawa rozwiazana przyczyna czujnik temperatury paliwa
Witam ponownie okazało się że paliwo się cofa jak zalałem pełny bak to problem z odpalaniem zniknął przypuszczam że jest nieszczelność w pompce.POZDRAWIAM i zmykam temat
Obwód przekaźnika ciśnienia paliwa
Witam. Zanim rozprujesz kable i zegary, sprawdź pływak w zbiorniku czy przypadkiem nie utoną w paliwie .
scenic rezerwa paliwo filtr paliwo scenic scenic filtr paliwo
phison firmware ps2251 samsung 65cali iveco daily problemy klimatyzacja
stilo bezpieczniki volvo penta
Lokalizacja czujnika uderzeniowego w Citroën Xsara Picasso 1.6 16V Brak wirtualnej klawiatury w Spacetronik S-22 - przyczyny i rozwiązania