Kolego ileż można tłumaczyć. Jak po zwarciu w gnieździe przekaźnika jest prąd na wtyczce pompy, a pompa nie pompuje paliwo nie leci na listwę ,to jest pompa do wymiany. Pisałem że przy zużytym komutatorze/szczotkach wystarczy wstrząs i po wyjęciu pompa wydaje się być dobra. Czasem wystarczy ostukać zbiornik by pompa chwilowo ruszyła .Na wtyczce wtryskiwacza...
Sprawdzałeś czy masz napięcie na wtyczce rozruchowego na moment po włączeniu kluczyka , czy też wtrysk paliwa z niego? Sprawdziłem napięcie na wtyczce wtr. rozruchowego w momencie włączenia kluczyka (zapłonu) wynosi ono: 0V (zero volt). Dopiero kiedy uruchamia się rozrusznik pojawia się śladowe napięcie tj. 0,03 - 0,05V (setne części volta). Wniosek:...
Witam . odkryłem właśnie że jest zbyt niskie napięcie na wtyczce od wtryskiwacza 11.3 V. Podłączyłem bezposrednio do akumulatora i włączyłem zapłon i wtedy wtryskiwacz wstrzyknął paliwo na przepustnice, podłączyłem multimetr do wtyczki i pokazało 11.3 V a jak zmasowałem do silnika to pokazał 12.6. Więc co może byc przyczyną tego niskiego prądu ?
Witam wszystkich. Moze ktoś by mi podpowiedział jak prawidłowo zmierzyć napięcie na wtryskiwaczu (mono- wtrysk) bo paliwko nie wtryskuje do gardzieli. Pompa podaje paliwo - sprawdzałem to odłączając wężyki od wtrysku ( przy zapłonie przez wężyki leje paliwo, wiec pompę wykluczam). Do wtyczki wtryskiwacza dochodzą 4 kable: 1. pomarańczowy - idzie do...
Witajcie Ostatnio przeskoczył mi rozrząd w moim Fiacie Uno 1.0 FIRE na wtrysku. Podczas jego wymiany postanowiłem zgrać sobie zawartość EEPROMu... I teraz sprawa wygląda następująco: Zaraz po przeskoczeniu paska, silnik odpalał i jak wiadomo - szybko gasł. Po założeniu paska i grzebaniu w ECU, nie chce odpalić. Iskra jest, napięcie na pompie paliwa...
To nie ten układ wtryskowy Pepi. Najprościej to odczytać parametry bieżące, idealnie by było w tym momencie jak nie pali. Były problemy z 16 zaworowymi, gdzie był soft nieprawidłowy i na wskutek zamykania przepustnicy na ciepłym silniku były problemy z uruchomieniem silnika. Mój motor to 105 KM. Pojezdze z multiumetrem i jak nastąpi awaria to moze...
Witam! Piszę bo już brakuje mi pomysłów. Auto po remoncie głowicy i wymianie rozrządu. Po poskładaniu wszystkiego do kupy problem z odpaleniem. Po podłączeniu przez kabel i program Multi Ecu Scan podczas kręcenia rozrusznikiem ciśnienie wzrastało do ok 190 bar lecz nadal nie odpalał po odpięciu kostki z jednego wtryskiwacza odpalał gdyż cisnienie delikatnie...
Problem dosyć znany w tym modelu z tego co sie orietnowałem na forach fiata, ale też dosyć szeroki. Samochód odpala jak jest zimny i jako tako chodzi. Po nagrzaniu silnika, jak zgasze samochód to nie moge odpalić przez dłuższy czas. Pompe słychać, ale wtryskiwacz nie podaje paliwa. Po wychłodzeniu odpala bez problemu. Silnik- 156A2.246 Wersja- 146EE55A...
Witam, jadąc Fiatem Ducato 3.0 2007r 160 KM silnik zgasł i nie można odpalić, Uruchamiam silnik chodzi 1-2 sek i gaśnie. Po podłączeniu komputera pokazało błędy P-0090 (brak ciśnienia na listwie) P-0190 (regulator ciśnienia pompy wtryskowej) P-0093 (czujnik ciśnienia na listwie). Po skasowaniu błędów nic. Po przekręceniu kluczyka pompka paliwowa w baku...
Witam, problem opisałem juz na innych forach więc przeklejam z tamtąd: Samochod: Ford Escort 1993 Silnik: 1.4 (F6F) - monowtrysk Brak instalacji LPG Przebieg: wg licznika ponad 200.000 sterownik: EEC IV Problem z samochodem jest następnujący...otoż silnik odpala kiedy jest zimny bez problemu, na luzie samochod chodzi caly czas bardzo ładnie (45 minut...
moim zdaniem problem leży przy wtryskach żadne wtryski, sprawdz diodą cz masz kluczowanie ew. rozepnij wtyki od inst gazowej odłączające wtryskiwacze i wepnij wtyczki "na orginał" . Masz sekwencję lpg?
To że zmierzyłeś rezystancje czujnika nie oznacza że widzi to samo sterownik silnika. Najlepiej podejrzeć parametry komputerem. Skąd pewność że wtryskiwacz podaje paliwo? Czy po odpięciu wtyczki czujnika temperatury odpala lepiej?
Niestety nie mam dostępu do tej strony - blokada. Sprawdź czy jest ciśnienie paliwa przed wtryskiwaczami. W sumie to nie wiem ile ich jest? Można tez próbować je wyzwolić "ręcznie". Po zdjęciu wtyczki z wtryskiwacza podłączyć się kabelkami do niego. Następnie na ułamek sekundy (!) podać mu napięcie. Powinien wtrysnąć dawkę paliwa.
P0204 to jest czwarty wtryskiwacz nie trzeci jak napisałeś. Reszta moim zdaniem wychodzi poprzez utratę wtryskiwacza. Zacznij od wtyczki na nim, a profilaktycznie na wszystkich. U mnie po wysypaniu się cewki wtryskiwacza, miałem nawet błędy związane ze skrzynią biegów, nie mówiąc o utracie ESP, Hill Holdera i innych podobnych "kfiatkuf". Dlatego zacznij...
Na powrocie z wtryskiwaczy i pompy. Szara wtyczka (okolice pokrywy, nad alternatorem, pompą wspomagania).
Typ wtrysku KE - Motronic , ciśnienie paliwa 6,1 do 6,5. Wypinałeś wtyczkę na rozdzielaczu paliwa , a zachowuj e się tak , ponieważ masz niskie ciśnienie paliwa - silnik przez chwilę pracował na paliwie z wtryskiwacza rozruchowego. Pompa do wymiany.
Sprawdź wiązkę do wtryskiwacza nr 4 i 6 . Wtyczka 2 na głowicy. Sprawdź przewody żółto/fioletowy i Szaro/brązowy.
Witam. Powodem usterki nie było nic sugerowanego przez piszących tym bardziej dpf jak i pompa . Przyczyna usterki to przedostające się paliwo przez cewki wtryskiwaczy do silnika . Wypływało paliwo centralnie przez wtyczki wtryskiwaczy. Oczywiście regeneracja tego na maszynie nie widziała a wtryski były u nich 3 razy.
Iskra jest na świecach, czy sprawdzałeś tylko na kablu królewskim ? Ściągnij wtyczkę z czujnika halla i zwieraj środkowy pin do masy, zobacz czy klika wtryskiwacz i czy wtryskuje paliwo
Zdejmij wtyczkę z wtryskiwacza z zakręć rozrusznikiem żeby uruchomić pompę paliwa jeśli będzie lać wtryskiwacz to masz usterkę mechaniczną, oring zapieczona iglica lub wybita przylgnia we wtryskiwaczu, lub uszkodzony zawór przelewowy przez co w układzie panuje za wysokie ciśnienie benzyny. Jeśli będzie sucho wo coś z elektryką je trzeba by sprawdzić...
Jak iskra jest, to szukaj paliwa. Sygnał na wtryskiwacze, zasilanie, jakaś wtyczka niedopięta. Nie wiem jak tam z zasilaniem w paliwo, ale regulator raczej będzie wspólny. Jak to się stało, kupiłeś z tą usterką czy przestało po prostu działać? Jakąś diagnostykę udało się przeprowadzić?
Sprawdzenie wstępne wtryskiwaczy odłączyć wtyczki od wtryskiwaczy odłączyć przewód przelewowy wtryskiwaczy na przewód zbierający przelew założyć zaślepkę następnie przez 15sekund kręcić rozrusznikiem i sprawdzić czy z przewodu przelewowego wydobywa się paliwo docelowa wartość przelewu=oml(dopuszcza się pojedyńcze krople) SPRAWDZENIE WTRYSKÓW NA PRZELEWY;...
mam rade na szybkie sprawdzenie układu{mam audi identyczne} 1 zdejmij kleme z aku 2delikatnie wyciągnij pierwszy wtryskiwacz z głowicy,chwyc i wyciągnij,jest wciśnięty na gume 3rozłącz gumowe przewody,w taki sposób aby muc podnosic i opuszczac klape spiętrzającą 4 włącz stacyjke,koniec wtryskiwacza trzymaj w kierunku bezpiecznym,dogodnym do obserwacji...
Bezpiecznik od pompy benzyny i zasilania wtryskiwaczy jest jeden i to żaden z tych . Bezpiecznik od pompy znajduje się na płytce akumulatora 40A . Wyjście na pompę to szara wtyczka 6 ścieżkowa - jeden z tych białych . Zbiorniki trzeba zrzucać jak już pisano . W lewym tylnym, nadkolu jest wtyczka pośrednia pomiędzy zbiornikiem a wiązka pojazdu . Zdarzały...
Triak bierze to na siebie? Bierze dokładnie tak jak zawór wtryskiwacza paliwa, zawór nie puchnie od nieprzepuszczonego paliwa a triak od "nieprzepuszczonej mocy" Inaczej: Jeżeli szybko wkładasz i wyjmujesz wtyczkę z gniazdka (nie polecam tego eksperymentu) to co się dzieje z energią, która nie jest dostarczona do odbiornika? Poprawnie - nie rozpatrujemy...
Wtrysk możesz sprawdzić omomierzem, na wtyczce - powinien mieć w granicach 10-15 Ohm, możesz także sprawdzić je na wyjętej lecz podłączonej listwie wtryskowej próbując odpalić samochód (obserwacja stożka paliwa jaki wypuszczają wtryskiwacze) Trzeci sposób to zasilanie 12V, sprężone powietrze i np. wd40 psikasz trochę do wtryskiwacza następnie pulsujesz...
Jak uważacie jakie rozwiązanie byłoby najlepsze Zmienić gazownika na osobę kompetentną bo ten najwyraźniej zatrzymał się 30 lat temu. W sprawnej instalacji sterowanie wtryskiwaczy benzynowych jest odcięte podczas jazdy na gazie - tutaj szukaj problemu. Jeśli jest taka możliwość podepnij auto pod komputer, odpal, przełącz na gaz i odepnij wtyczki z...
Witam, Znalazłem przyczynę takiego zachowania silnika. Jest to zawilgocona/zalana wtyczka w wiązce silnika która odcina paliwo. Sygnalizuje wtedy awarię zasilania wtryskiwacza i pojawia się kontrolka "Silnik STOP". Oczyszczenie i założenie rurki termokurczliwej rozwiązało problem. Mam trafica salonowego 2007 rok, znam chyba jego wszystkie słabe strony....
Ja bym zrobił tak-zdjął wtyczkę z wtryskiwacza,i popatrzał-leje paliwo,czy nie. Jeżeli nie leje,to oznacza to że wtryskiwacz jest non-stop otwarty.Szukał bym czy niebieski kabel kluczyjący wtryskiwacz nie ma zwarcia do masy,no i czy nie jest ubity driver sterujący wtryskiwaczem. Jeżeli po odpięciu wtyczki paliwo leje-to sprawa prosta i oczywista-albo...
Słuchaj-tam się dzieją takie cuda,ze ta wtyczka co jest nałozona na wtryskiwacz (kable niebieski i czarny) lubi się wypalac,albo cofa się konektor. Możliwe też że pleciał moduł,ale wtedy iskry nie bedzie.
Totalna bzdura. Zacisk 85, 86 to cewka przekaźnika i tu nie ma podłączonego wtryskiwacza. Wtryskiwacz ma być podłączony pod styk roboczy czyli 30, 87 a druga strona wtryskiwacza pod sterowni silnika który podaję masę. Z 87 wychodzi zasilanie na wtryskiwacz, pompę paliwa i grzałkę sondy lambda. Licznik nie ma zasilania ze sterownika silnika. Jedynym...
... wtedy kiedy nie możesz odpalić to wypnij wtyczki zasilająca cewki zapłonowe i sprawdz czy po przekręceniu kluczyka wtedy kiedy słychać przez te chwile pompę paliwa to na jednym z przewodów wypiętej wtyczki pojawia sie +12 . powinien tam być przez kilka sekund po przekreceniu kluczyka , dokładnie tyle ile trwa czas pracy pompy . Jesli jest +12 na...
To ze po zdjeciu wtyczki od wtryskiwacza jest na niej 14V (tak zrozumialem) to jeszcze nie znaczy ze bedzie gdy podlaczysz wtryskiwacz. Zmierz opór wtryskiwacza i sproboj dobrac zarowke jakas i podlacz do tej wtyczki, albo zmierz napiecie na niej dgy jest podlaczona do wtrysku. Jesli po zalozeniu jej nie ma napiecia tzn ze gdzies po drodze jest jakis...
sprawdź jak masz odcięte wtryskiwacze dla instalacji gazowej! są na przekaźniku czy na emulatorze? jak to padło to nie odpalisz na benzynce! ale daję 90% na pompę paliwa i zwartą instalację przez nia! miałem tak kiedyś w puntoI ! jadąc na gazie nagle wszystko mi zdechło, i piłowałem z półgodziny i nic! wszystkie bezpieczniki sprawne! okazało sie że...
sprawdz wtyczki do wtryskiwaczy ostatnio taki sam problem przerabialem i wtyczka od jednego wtrysku nie laczyla i cisnienie paliwa bylo ok.
Ad. 1 Ten silnik jest na wielopunktowym wtrysku, tak ? Mój kolega miał taki problem, że nie odpalała mu za pierwszym razem. Tam gdzieś jest jakaś dysza (wtryskiwacz) który służy tylko do zapalania auta - podaje dodatkowe paliwo. Uszkodzone były przewody przy wtyczce, doprowadzające napięcie do tego wtryskiwacza i spalony bezpiecznik. Teraz autko zapala...
Witam wszystkich. Jakiś czas temu kupiłem jeepa xj z 92 roku 4.0 na wtryskach. Auto miało tą przypadłość, że czasami gasło bez przyczyny. Czasami dawało się go uruchomić od razu, a czasami trzeba było poczekać nawet pół godziny. Ostatnio było tylko gorzej. Podczas jazdy obroty falowały, potem zaczęło strzelać z tłumika a w końcu zgasło definitywnie....
Sprawdź czy przewodem powrotnym od regulatora ciśnienia na listwie paliwowej leci paliwo gdy pracuje pompka paliwowa. Jeżeli mamy paliwo na powrocie możemy założyć, że ciśnienie paliwa jest właściwe. Do odłączonej wtyczki od wtryskiwacza możemy podłączyć 2W żarówkę i sprawdzić w czasie kręcenia rozrusznikiem czy żaróweczka miga co oznacza że wtryskiwacz...
Witam Kolegów. 4 dni temu stałem się szczęśliwym (?) posiadaczem Kia carnival 2,9 crdi automat z 2005 r. Mój pierwszy "ropniak" I już niestety na wejściu problem. Odpali tylko po podpompowaniu paliwa tą gruszką z lewej strony i tylko jak mu psiknę samostartu do filtra powietrza. Pojechałem do ASO i wyszło ze 3 cylinder nie pracuje bo się odłaczyłą jakaś...
Pompa się obraca, luzując rurkę idącą do listwy. Widać, że paliwo jest podawane (wałek został wymieniony już wcześniej). Z tego, co się orientuję, w tej listwie chyba nie ma żadnego zaworu przelewowego? Wtryski zostały podmienione z innego auta i w nim jeździły do końca, a sam je demontowałem, więc wtryski odpadają. Błąd, jaki widnieje, to: P0193 -...
Pozwalam sobie na małą aktualizację Podmieniłem: -sterownik LPG, -sterownik PB, -wtryskiwacze PB, -regulator ciśnienia listwy PB, -pompę paliwa, -chwilowo odłączyłem sterownik LPG, -naprawiłem/poprawiłem wtyczki od wtryskiwaczy PB i poprawiłem połączenia z sterownikiem LPG, -sprawdziłem silniczek krokowy regulacji wolnych obrotów, -sprawdziłem czujnik...
A wtryskiwacz sie nie zablokowal w pozycji otwartej? Odepnij od niego wtyczkę i włącz zapłon. Jak paliwo dalej leci po włączeniu zapłonu to wtryskiwacz do wymiany
Panowie podpowiedzcie coś bo już tracę głowę. Podmieniłem sterownik i wtryskiwacz. Dalej to samo auto zalewa się jak cholera. Trzeba ściągać wtyczkę z wtryskiwacza żeby w ogóle odpalił. Jak wypali sobie paliwo zakładam wtyczkę na chwilę i znowu ściągam. Wtedy silnik pracuje. Jak zapnę na stałe odrazu gaśnie.
Tylko nie podpinaj tej żarówki zamiast wtryskiwacza tylko do masy i do wtyczki wtryskiwacza, do drugiego pinu (nie tego gdzie pojawia sie masa z ECU). Ten pin ma wspólny przewod dla wszystkich 4 wtryskiwaczy. Plus się powinien pojawić po włączeniu zapłonu i po chwili zginąć by się znów pojawić w czasie kręcenia rozrusznikiem. Pomiędzy skrzykną bezpiecznikową...
Ja bym nie szukał po stronie powietrza tylko paliwa. Gaz też potrzebuje powietrza a jak na gazie jeździ to znaczy, że powietrze jest. Wtryski możesz sprawdzić menzurką czy leją i czy leją równo choć osobiście stawiam, że wtryski nie są uszkodzone mechanicznie od paliwa tylko elektrycznie jeśli już - sterowanie wtryskiem, albo cewka na wtrysku. Zrób...
Witam mam Partnera 2.0 hdi 90 KM oznaczenie silnika RHY na sid 801. Problem polega na nie odpalaniu silnika z powodu braku ciśnienia na railu - totalne 0 bar. Czujnik wysokiego ciśnienia sprawny i komputer widzi poprawną wartość ( sprawdzane kompresorem), prąd do zaworów na pompie Hp dochodzi ( zapala się żarówka ), pompa wymieniona na drugą, synchronizacja...
Witam! Problem polega na tym, ze podczas jazdy, szczególnie podczas przyspieszania zapala się kontrolka świec żarowych. Auto traci moc albo gaśnie. Zostaje zarejestrowany blad p0089 regulator cisnienia paliwa. Clip tez pokazuje to samo- funkcja regulacji ciśnienia paliwa. Na postoju wszystko jest ok. Można zwiększać obroty i nic nie zaświeci. Ciśnienie...
Jeśli chodzi o napięcie na wtryskiwaczach w Oplu Astra G z silnikiem Z16XE, oto kilka informacji, które mogą ci pomóc w diagnostyce: 1. Napięcie na wtryskiwaczach: W momencie, gdy silnik jest "na zapłonie" (przekręcony kluczyk, ale silnik nie pracuje), na jednym z pinów wtyczki wtryskiwacza powinno być napięcie stałe +12V, które pochodzi z przekaźnika...
Jak byś mógł trochę to kolorami rozpisać. Więcej wiadomości to może coś zaradzimy. A co do biały/brązowy to miałeś racje z wtryskami paliwa.
A jak świece? Ustaw szczelinę 0,65 mm na test. Zamień wtryski lpg np. wtyczkę 2 z 3 i wężyki 2 z 3 i zobacz czy błąd będzie dalej na drugim cyl. Dodano po 1 Sprawdź czy reduktor nie puszcza gazu pod ciśnieniem do kolektora. Sprawdź korekty stft i ltft na obu paliwach, jak masz kabel do brc może ma opcje wyłączania po 1 wtryskiwaczu i wtedy dajesz 3...
Na zimnym silniku jak kręcisz rozrusznikiem dodatkowo paliwo wtryskuje tzw. wtryskiwacz rozruchowy.Jest on przykręcony do kolektora ssącego.Przychodzi do niego przewod paliwowy i wtyczka dwupinowa.Sprawdź czy w tej wtyczce jest napięcie.Na gorącym silniku wtryskiwacz ten nie podaje paliwa.
Jeżeli trzeba kręcic przez 5 sekund to pewnie silnik zalany przez felerny wtryskiwacz.Odłącz wtyczkę od pompy paliwa i odpal samochód na samym gazie.
Zawsze swoimi instalacjami LPG zajmowałem się sam bez żadnego problemu,ale Prins mnie przerasta. Czemu przerasta, wg mnie jest łatwiejszy do ogarnięcia niż np. Dream XXI N. Ja mam emulator starego typu (bez wtyczki). Całkiem możliwe, że ma rację kolega cyborg39 z tym przekaźnikiem. Dodano po 2 Jak się nad tym zastanawiam i analizuję to co autor tematu...
Na przewodzie paliwowym ma nie być żadnego zaworu! Podczas pracy na LPG ma być odcinane sterowanie wtryskiwacza, pompa paliwa może być wyłączana ale nie musi.
Jest iskra, bo na gazie pali.Wtryskiwacz w momencie rozruchu nic nie daje, paliwo idzie, ale wraca powrotem od razu. We wtyczkę od wtrysku tak? Tzn konkretny przewód ? Jeśli nie bedzię napiecia na nim to co dalej?
Raczej nie immo zgasiło ci pracujący silnik bo ono tego zrobić nie może. Czy w blokach pomiarowych widać prędkość silnika podczas próby odpalenia? Jaki jest wtedy czas wtrysku. Jakie błędy są w sterowniku immobilisera? By wykluczyć immo to odepnij wtyczkę od pętli immo przy stacyjce i zobacz wtedy czy parametr immobiliser będzie miał opis active tak...
Jeżeli to jednopunkt to czujnik jest zaraz przy wtryskiwaczu paliwa w przepustnicy. We wtyczce od wtrysku sa 4 przewody. O ile pamiętam to 2 białe są od czujnika temperatury.
Auto po zatankowaniu paliwa do pełna ujechało 500 m i momentalnie zgasło. Paliwo zostało zmienione i nic to nie dało. W czasie kręcenia rozrusznikiem nie wydobywa się dym z rury. Po odkręceniu przewodu wysokiego ciśnienia od wtryskiwacza paliwo ledwo kapie, pompa nie wytwarza ciśnienia. Podłączając żarówkę do wtyczki od zaworu dawki, zaświeca się w...
przekaźniki sprawdziłem wszystkie dwa pod maską i trzy nad nogami kierowcy wszystkie są ok. jutro sprawdzę pomiar na wtyczce wtryskiwacza i dam znać.
Witam. Mam problem z odpaleniem mojego samochodu Opel Vectra A 1993r 1.6 8V 75km C16NZ Wtryskiwacz nagle przestał podawać paliwo, więc go zamieniłem na inny sprawny który miałem w zapasie i nagle zaczęło się z niego lać dosłownie "wiadrami" paliwo. Wymieniłem oringi wtryskiwacza, sprawdziłem drożność powrotu paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa -...
To ja mam dejavu czy co? Witam ponownie. Udało mi się zregenerować wtryskiwacze na YouTube znalazłem filmik gdzie pokazuje od A do Z jak to zregenerować. Zamontowałem i pojeździłem i wygląda na ok. Muszę robić kalibracji po regeneracji ? Nic nie robiłem tylko zamontowałem podpiąłem wtyczki i jazda . To prowadzisz inny wątek do innego auta czy do tego...
poruszaj kabelkami od wtryskiwaczy przy wtyczkach i trochę dalej - to powinno rozjaśnić sytuację ....
Pompa może być sprawna' a nie poda ci paliwa bo jest syf w zbiorniku częsty problem z dodatkiem -glut na dnie kosza z pompą. Jeżeli jest tak tragicznie możesz wyciąć sobie otwór rewizyjny nad koszem - pamiętaj trochę większy od tej dużej plastikowej nakrętki - jak będziesz ściągał wtyczkę spokojnie nie połam jej bo błąd silnika i wskazania paliwa gwarantowany.
Skuterki z Euro5 to już inna liga.. to już nie stary poczciwy, używany od lat gaźnik.. W tym już jest pompa paliwa, wtryskiwacz, oddzielnie przepustnica, sterownik.. - rodem z samochodów MPI, tylko 1 cylinder ;) Prawdopodobnie instalacja została zalana, i zanikły zasilania/sygnał.. odszukaj przepustnicę, sterownik, posprawdzaj wtyczki czy woda nie dostała...
junik10 podejdź do mechanika który ma manometr niech sprawdzi czy ciśnienie paliwa jest odpowiednie (0.8 na odpalonym), dalej: u góry wtrysku jest wtyczka na 4 kable, jeden z nich jest przeciety i wpiety w intsalację LPg, zwykle w dodatkowy przekaźnik albo prosto w przełącznik w kabinie. To jest układ odcinajacy zasilanie wtryskiwacza podczas pracy...
Przerabiałem taki temat. U mnie luźne wtyczki na wtryskiwaczach (luźne połączenie elektryczne)
Wtyczka wtryskiwacza; komputer steruje otwarciem wtrysku. Jeśli nie ma LPG to po drodze nie powinno być żadnych przekaźników. Odepnij tą wtyczkę i sprawdź, czy podczas kręcenia rozrusznikiem pojawiają się tam impulsy napięcia. Jeśli tak, to można podejrzewać wtryskiwacz (albo paliwo), jeśli nie to bardziej komputer/wiązka.
Witam, dołączę się do tematu, bo przypadek taki sam i może komuś w przyszłości pomoże. Audi A6 2011r. silnik 2,7 Tdi., przyjechało na lawecie, podczas jazdy zgasło i nie odpala. Rozrusznik kręci, miga spiralka od świec żarowych na desce, na wtryskiwaczach nie ma zasilania, pompa paliwa pracuje. Błąd P0641, po odpięciu wtyczki od czujnika DPF, auto ożyło,...
zasilanie cewki przekaźnika idzie na kabel czarny, masa to bodaj brązowy z czerwonym zapinany przez ECU. Góra wtryskiwaczy to też 15. Całe zasilanie leci z odgałęzienia grubego czarnego kabla dwu pinowej wtyczki widocznej na foto. To połączenie wewnętrzne wiązki ma tendencję do odgniwania. Możesz jeszcze sprawdzic czy na czarnym tej wtyczki masz 15,...
Witam, Czy to normalne, że na zapłonie na pinie masowym wtyczki wtryskiwacza benzyny (tym sygnałowym sterowanym z ecu) mam napięcie 4v mierzonym między nim a masą na silniku? a na pinie plusowym jest 12v ale tylko przez 1-2 sek. po włączeniu zapłonu gdy słychać załączenie pompy i gdy pompa milknie odbija też cewkę na przekaźniku pompy i napięcie zanika...
CX-5 (KF) 2.2 SKYACTIV-D (SH) 2017 Jednostka sterująca pracą silnika Styk i złącze ECU Denso, Przekładnia automatyczna, Z 2-stykowym złączem wtryskiwacza paliwa Jak wtryski na 6 pin, albo manualna to dorzucę inny. Sorry, nie sprawdziłem daty.... Ale może komuś się przyda kiedyś..
Cześć, Od pewnego czasu borykam się z problemem w autobusie MAN A20 Lions City z 2005r. Mianowicie sporadycznie (czasem częściej czasem rzadziej) potrafi zgasnąć. Niezależnie od tego, czy auto stoi, czy jedzie, czy przyspiesza, zwalnia itp. Wywala błąd 833 - czujnik położenia dźwigienki wtryskiwaczy paliwa - za wysoki. Ponadto podczas osczytów danych...
Co bloku 18 tam masz tzw kodu stanu elektrozaworu wtryskiwacza. Normalne tam pojawia się: 0-Normalna praca 2- Chwile po odpaleniu 4 - wyłączenie (brak wtrysku - bez obciążenia)128 to ECU nie było wstanie rozpoznać początku otwarcia/zamknięcia iglicy zaworu pomp wtrysku. Powody mogą być dwa: 1. Brak dobrego połączenia wtyczek i przewodów. Częsta usterka...
(-) wtyczka naprawiona i myślałem że był to strzał w 10-tke. Samochód pracował całkiem długo a nawet przejechałem nim znacznie dłuższy dystans niż zwykle do momentu aż usterka powróciła. Zaciekawiony, tym iż mogłem trochę przejechać postanowiłem odczytać parametry z komputera podczas jazdy. (-) Ponoć był przypadek, że wina leżała po stronie listwy...
Już ci kilka osób pisało , poluzuj po kolei przewody paliwowe na wtryskiwaczach , pozapinaj te wtyczki , kręć rozrusznikiem bez żadnego plaka. Filtr paliwa i przewód zasilający oczywiście pełne. Jeśli buduje ciśnienie to musi zapalić. Jak już odpalisz , auto pochodzi przez chwile i przerzuci jeszcze ewentualne bąble powietrza to ciśnienie na szynie...
Sterownik podaje impulsy na wtryskiwacze dopiero gdy ciśnienie przekroczy minimum, np 200 bar(wartości nie jestem pewien). Odłączonych wtryskiwaczy na nie pracującym silniku sterownik nie pokaże. Absolutnie się nie zgodzę, jakoby sterowanie wtryskiwaczy było uzależnione od ciśnienia paliwa w listwie.To wychodzi na to,że zapowietrzonego common raila...
Mój skaner OBD nie pokazuje żadnych błędów, jakby jakieś były, napisałabym o nich. Zapytam jeszcze znajomego, żeby do VCDS-a podłączył, to dam znać. Daj go do mechanika, który zna się na naprawach mechanicznych, ale też na elektryce samochodowej. Niech sprawdzi go VCDS (ten program powinien dać odpowiedź, gdzie może być problem). Z tego, co piszesz,...
Wtryski sa na pewno Siemensa (Conti) i z mojej wiedzy piezoelektryczne. No to masz poważnego "bolaka", ponieważ bez oscyloskopu, cęgów prądowych lub specjalnego przyrządu nie jesteś w stanie dokonać pomiarów elektrycznych na pracującym silniku, a tym samym potwierdzić pełną sprawność elektryczną wtryskiwaczy. Uwaga! Nie wolno wyłączać wtyczek elektrycznych...
Odłącz wtryskiwacze, ustal który pin we wtyczce wtryskiwacza to plus i szukaj. Żarówka musi świecić jak na wyjściu z przekaźnika. Jeżeli nie świeci masz uwaloną wiązkę. Reszta należy do Ciebie.
Jeśli miał LPG to trzeba przywrócić połączenie elektryczne wtryskiwacza. Do wtryskiwacza dochodzą dwa przewody . Zielonoczarny to zasilanie plus 12V poprzez czerwony przekaźnik nad sterownikiem wtrysku . Powinien mieć ciągłość od wtyczki wtryskiwacza do pinu 87 w gnieździe czerwonego przekaźnika - i drugi przewód różowoczarny to sterowanie masą wtryskiwacza....
Problem polega na tym że immo przestaje migać na desce jest iskra sygnał na wtyczce wtryskiwacza jest , ciśnienie paliwa ok samochód nie zapala.Krokowy wymontowany cisnienie sprężania ok, Błędu zasilania cewki pierścieniowej nie da sie skasować. Samochód z 98 roku sterownik Fenix 5
Cześć, a czy masz odpowiednie ciśnienie paliwa do wtryskiwacza,a z tego co wiem to komp.podaje sygnał minusowy na wtryskiwacz,podanie +12V.NA WTRYSKIWACZ TO PORAŻKA.nie rób tego,sprawdż czy masz napięcie -plus i minus na wtyczce wtryskiwacza,za mało podajesz informacji.
Próbowałem odpinać ale nie pomogło, nic się nie zmienia ;/ właśnie na tym regulatorku jest we wtyczce około 5V, tak powinno być? Raczej podłączyłem wszystko prawidłowo bo wtyczki nie pasują na gdzieś indziej, bo maja te ząbki które nie spasują w inne miejsce. Klapa na tym zawiasie ma taka wtyczkę na 3 piny jest to nieodkręcalne bo śrubki są zalane plastikiem...
Sprawdziłem podawanie ropy poprzez poluzowanie tej nakrętki przy wtryskiwaczu i paliwo wtryskuje. Jest jeszcze coś żeby sprawdzić co dalej bez kompa czy marne szanse
Renault Trafic 2.0dci, 115KM, Euro5 z DPF, 2013rok. EDC17C11 Problem z mocą. Czuć że turbina dmucha od 2300 obrotów. Auto słabo się rozpędza, jest "mułowate". Błędów pod clipem nie ma żadnych. Wtryskiwacze OK. DPF, katalizator drożne. Podciśnienia, dolot szczelne. Na gruszkę idzie - 0,75 bar czyli bdb. Fitry paliwa i powietrza nowe. EGR czysty, wtryskiwacze...
Witam, u mnie jest identyczny przypadek, pompa także startuje zbyt krótko i brak jest sterowania wtryskami. Pod fotelem pasażera dość wilgotno ale wtyczki wyglądają jak nowe, także 2 wtyczki pod maską prawy przód przy podszybiu w porządku. Ale u mnie dioda od immo nawet się nie zapala.
Jeśli masz DTI to nie wiem dlaczego szukasz jakiś wtyczek??/ No chyba, że to CDTI, ale nie 2.0?! Jak miałeś pokrywę ściągniętą to byłeś blisko
Nieszczelność pompowtryskiwaczy na oringach najłatwiej sprawdzić w ten sposób: W czasie odpalania zdjąć przewód powrotu paliwa i obserwować czy leci przez niego SPIENIONE paliwo. Jeśli tak to uszczelnienia do wymiany. Po za tym zawsze warto przeczyścić i podoginać konektory wtyczek wtryskiwaczy.
uruchomiłem pod kolektorem ssącym była rozłączona wspólna wtyczka od wtryskiwaczy - trzeba ją zabezpieczyć opaską zaciskową
Jak ściągniesz wtyczki z wtrysków i nadalleje paliwo to zaciął Ci się którys wtryskiwacz. Co do braku zasilania na wtrysku to musisz powiedzieć czy brakuje plusa czy minusa. Ma Ci się nie wydawć że nie ma chyba minusa tylko masz być pewien.
sprawdź czujnik halla na aparacie zapłonowym. wypnij wtyczkę 3-pinową i przyłóż impulsowo lampkę kontrolną do masy i do pinu środkowego w 3-pinowej wtyczce na włączonym zapłonie . Powinna być słyszalna praca pompy paliwa i powinieneś zaobserwować pracę wtryskiwacza oraz przeskok iskry z cewki zapłonowej. Jeżeli wszystko powyższe występuje , uszkodzony...
Było też kręcone z wpiętą wtyczką. Wszystkie cewki mają po 00.4 oma. I co, pylił wtryskiwacz?
Sam stwierdziłeś ,że jest kluczowany , a ma przejście , oporność , podpiąłeś się pod wtyczkę zapiętą na wtryskiwaczu czy wypiętą , skąd to kopcenie się przewodów? Odepnij wtyczkę od niego i zakręć , jak leje paliwem , to do kosza. Podejrzewam ,że leje jak z ceberka!
Zdejmij przewód przed filtrem paliwa, w butelkę, i pokręć rozrusznikiem. Dolej benzyny, bo grom wie ile jej masz i jaką starą. Dioda LED 12V we wtyczkę wtryskiwacza i zobacz czy miga podczas kręcenia.
Witam, to mój pierwszy temat oraz pierwszy post i na dzień dobry spory problem. Pacjent stargany na lawecie, zgasł- kręci ale nie ma iskry, nie podaje paliwa, na wtryskiwaczach nie ma + tak jak i na cewkach. Rozrząd sprawdozny, hall podmieniany, zwierany sygnał do masy, czujnik połozenia wału z czarną wtyczką podmieniany, sterownik podmieniany i nadal...
Do tego żeby auto odpalało potrzeba powietrza pod ciśnieniem,paliwa i iskry. Zacznij od tego czego zabrakło. Ciśnienie mozna sprawdzić bez problemu,iskrę też,a pompę i wtryskiwacze słychać gołym uchem. Jeśli nie słyszysz to zdejmij jedną wtyczkę z wtryskiwacza i podlącz to https://sklep.edostawcze.pl/wp-content/u...
Witam byłem dziś na ustawieniu zapłonu i dalej lipa samochód dalej się zalewa na paliwie czyli to nie zapłon tylko co? dodam że jeżeli wyjmę wtyczkę od wtryskiwacza to auto zapala od razu
Witam Pacjent jak w temacie Daf xf 105 ATe 2013 rok. Od początku. 1,5 miesiąca temu oddaliśmy do regenarcji wtryskiwacze ze względu na to ze się pozacierały od paliwa- jak się potem okazało. Autko zrobiło od tej pory jakieś 12kkm, wracając z trasy wyświetlił się na desce rozdzielczej błąd - usterka silnika oraz układ wydechowy ostrzeżenie. Po podpięciu...
wtyczka czujnika wału pokrywa się zielenizną, cały problem w tych kosiarkach
a czy nie wygląda to właśnie na uszkodzenie sterownika? skoro jest napięcie 12V na plusowym przewodzie wtryskiwaczy i masie z silnika a we wtyczce wtryskiwacza brak jest masy (podczas kluczowania)
biegunowość wtyczce kolory wtyczce kondensator wtyczce
modem cisco konfiguracja kondensator mniejszy zasilacz philips hotelowa
55pus płyta pompa ciepła monoblok panasonic
LG lodówka linear – kompresor i wyświetlacz nie działa, brak zasilania SMPS, diagnostyka Sterling Europa 520 1998 – brak zasilania panelu ogrzewania i nadmuchu, diagnostyka