Objawy wskazują na zapowietrzanie pompy wtryskowej. Sprawdź przewody zasilające w paliwo.
mam aktualnie około 30litrów mieszanki 50:50 ropy i benzyny w kanistrze, czy dolewanie tego do baku z benzyną jest rozsądne? czy ropa rozpuszcza się w benzynie? Do czego można wykorzystać takie "paliwo"
Chodzi o elektrozawór na pompie? Podawałeś 12V na styk? Ale skoro twierdzisz, że podaje paliwo...
Aż się zdziwiłem ,że nie zapytałem wcześniej - czy przypadkiem paliwo się nie cofa ?(nieszczelności w układzie paliwowym) .Zawsze trochę paliwa zostaje a później musisz "dokręcić".
Wystarczył kierowca robiący korekty pod paliwo.
W autoryzowanych serwisach katalizatory są zawsze baaaardzo drogie. Moja rada jest taka - jedź do serwisu tłumików i katalizatorów a tam dobiorą Ci właściwy wkład katalizatora ( jest dobierany na podstawie pojemności silnika ) i go wymienią koszt około 400 max 500 i po krzyku , no i oczywiście rok gwarancji. A kombinowanie z jakimś emulatorem moim zdaniem...
tak słychać, zapomniałem dodać, sprawdzałem też dopływ paliwa, odpiąłem wężyk przy listwie wtryskowej, po przekręceniu kluczyka tryska paliwo
Domyślam się; białe kopcenie , przerywanie i gaśnięcie - zasilanie w paliwo!
w przedziale silnika na prawym nadkolu
Jest gruszka do podpompowania ?
a powtórzę, że nie ma możliwości zbadania ciśnienia turbo w tym silniku Kolego za przeproszeniem p....... . Nie ma opcji w dieslu żeby nie było mocy lub dymu jak jest paliwo.
Czujnik położenia wału daje sygnał do komputera że się kręci i że potrzebne paliwo. Temu może check się świeci. Odczytaj błędy,będzie łatwiej.
Paliwo podgrzewa się od dołu od głowicy bo tam jest przykręcony cały filtr. A na pokrywce jest zawór który jest podłączony z przewodem cofającym paliwo do baku.
Jednak wymiana filtra paliwa pomogła samochód nie gaśnie i ma MOC tylko że raz się pali kontrolka od komputera raz nie elektryk stwierdził błąd elektryki lub kiepskie paliwo pozdrawiam.
Brudny zbiornik,złej jakości paliwo.
Lewe powietrze przed pompą. Paliwo złej jakości. Zacierający się zawór. Zapieczony albo lejący wtryskiwacz. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26...
Poczas jazdy ma odbicia casami jak odpale samochód to odrazu wchodzi na obroty.komputer wykazał sonde lambade wymieniliśmy i dalej wskazuje ze są złe i bład jakiegoś czujnika Dodano po 2 i śmierdzi paliwem
Nie wszystko sprawdziłem. Zaślepiłem EGR ( z resztą egr chyba w ogóle nie działa, bo czy pracuje na jałowym, czy dodam gazu nie rusza się, ciągle jest w pozycji zamkniętej) i bez zmian. Sprawdziłem świece żarowe. Jedna jest padnięta - po podpięciu do aku w ogóle nie grzeje. Odnośnie sprawdzenia szczelności układu - to jak się do tego zabrać w garażowych...
Zielona w obudowie termostatu to czujnik temperatury, przy uszkodzonym samochód by odpalał. Ta wtyczka niżej może być od czujnika położenia wału. Bez niej komputer nie odczytuje kiedy ma być iskra. Sprawdź czy dobrze została podpięta. Paliwo jest Ale w zbiorniku czy pompa podaje paliwo do wtrysków? Bo masz jeszcze czerwony przycisk na lewym kielichu...
Zaiwestuj w paliwo premium, choć 20L.
to co mam sprawdzić ? pompka podaje paliwo innych błędów nie ma
Pierwsze co trzeba zrobić to wykręcić świece i sprawdzić czy którąś nie zalewa paliwo, następnie sprawdzić ciśnienie na cylindrach(kompresję). Co do wycieku to został źle zdiagnozowany i usunięty.
A paliwo dostaje?
PO kilku wizytach u różnych mechaników nadal nic się nie zmienia. Ostatnio rzadko tankowałem samochód do pełna ale kilka dni temu podczas tankowania kiedy zbiornik był praktycznie pełny okazało się , że nastąpił wyciek paliwa . Dostałem się do zbiornika przez otwór pod tylna kanapą i okazało się że jest tam wszystko mokre od paliwa. Czy ten wyciek może...
Czujnik zmieniłem i dalej to samo. Doczytałem już, co to jest ECU. Da się to wymienić samodzielnie bez podłączania samochodu do komputera? Nie nie da się trzeba zrobić klona lub zaprogramować do auta.
Jak wyczyścisz cały układ paliwowy to sam zobaczysz zmainę. Ja dodatkowao od około roku leję do paliwa olej do dwusuwów ( semi 2T) w ilości 200 ml na pełny zbiornik 70-75 litrów lub podzielność tego . Daje to poprawę smarności polskiego, kiepskiego, odsiarczonego paliwa. Szcególnie regulator WC w pompie tego potrzebuje. Zawiesza ci się lub blokuje w...
pompa paliwa elektryczna działa i podaje paliwo. Pod jakim ciśnieniem?
Czy masz kontrolkę check engine i czy pompa paliwa wzbiorniku pracuje?
Nadmienie, iż przed uszczelnieniem wtrysków silnik odpalał identycznie jak teraz czyli po długim postoju dość opornie. Czy może mieć na to wpływ nieszczelność w układzie paliwowym bądź zabrudzony filtr paliwa?
Jest na szynie CR. Ale trzeba najpierw diagnozę wykonać np lexią, chyba że chcesz na pałę wymieniać
a czy paliwo mogło byc przyczyn Albo akumulator słaby i to powoduje gaśniecie i teraz jeszcze wyłączenie świateł? Mogło paliwo,akumulator słaby zgasi światła.
Spalona pompa paliwa
Sprawdż czy paliwo dochodzi do pompy wtryskowej. Jak traci połączenie to może stacyjka padła
Witam mi pokazuje że mam pół baku ale nie chce odpalić czy to możliwe żeby nie było paliwa?
Wpisz sobie w "googlu" na allegro "ręczna pompka paliwa xsara"...
Iskry brak ,paliwo podaje - słychać pompę dlatego czepiłem się immo, BSI itd
Ale żeby regulator otwierał paliwo, no to musi być zasilany z jakiegoś przekaźnika i bezpiecznika. Bynajmniej Citroen C4 tak ma, 5 i 10 idzie pod jeden przekaźnik, a tu nie wiem, bo jest inny BSM.
Mam problem z uruchomieniem silnikaw Citronie Xsara 2.0 HDI z 2002 roku. Po podłączeniu interfejsu pojawiły się następujące błędy: P0341 Sygnał odniesienia cylindra wartość otrzymana nieprawidłowa P1520 Niski poziom paliwa P1164 Sygnał ciśnienia paliwa, odpowiedniość ciśnienia. Czujnik wałka rozrządu wymieniony na nowy a paliwo jest w zbiorniku.Napięcie...
Mam taki problem : jak zatankuję do pełna tak że odbija pistolet wskaźnik paliwa nie pokazuje full tylko około 3/4 poziomu , po przejechaniu 50-60 km wskaźnik spada do poziomu rezerwy , w tym momencie jak uzupełniam paliwo to wchodzi do zbiornika +/- 13 litrów . Zauważyłem że jak auto stoi przechylone z połową zbiornika to wskaźnik pokazuje raz więcej...
Kompresja jest? Co mu brakuje, iskry, paliwa?
Mam taki problem z citroenem xsarą auto nie odpala ale co jest dziwne że odpala z samostartu i chodzi idealnie nawet jak jest rozgrzany też nie odpala a tylko troche uzyje startu silnik pali od razu mam szukać bardziej problemu z paliwem czy z elektryka
sprawdź świece żarowe i ich zasilanie, filtr paliwa
Dzięki za info - wstawiłem filtr z dwoma króćcami i "gruszką" - wszystko działa jak trzeba, paliwo się nie cofa. Dzięki! Temat zamykam. :D
Mam pytanie do kybernetes , czy mógł by dać więcej takich schematów o ile ma, nawet w pdf do xsary z silnikiem disela, ja mam tylko książkę WKiŁ do benzyniaka. Jam mam silnik 1,9 kiedy chce włączyć silnik rozrusznik kręci i nic, tak jakby nie szło paliwo. Podejrzewam że także może być to problem natury immiobilaizera, bo kiedy włączam zapłon, myga się...
rozkręciłem pompę w poszukiwaniu usterki (opis usterki moderator wywalił do kosza i kazał do warsztatu jechać) więc może się komuś przyda schemat połączeń w kostce np do awaryjnego zasilania pompy lub do testu Niebieski + pompy żółto-zielony gruby- pompy zielony wskaźnik poziomu żółto-zielony masa wskaźnika piny wskaźnika są w środku kostki
To co na fotkach to wygłada jak przekaźnik czasowy do świec żarowych silnika. Właśnie wróciłem od mechanika, dokładnie 5 godzin i lipa....moje urządzenie to Webasto 65987E. Całe urządzenie wywaliliśmy z auta, na sucho działa, pompa gwizda ino raz, żarnik-palnik również. Problem z załączaniem, oraz impulsem do "przepustnicy" która jest w tylnej części...
krótko i sie wyłancza jakies pare sekund jak za którymś razem załapie to tak sobie pochuczy okolo minuty może i się wyłaczy, a paliwo dawkowalem z butelki na wezyku hermetycznie to zamkniete wszystko
Czytałem ten wątek, ale tam nie ma odpowiedzi na moje pytanie. Zakupiłem już emulator który resetuje wskazania poziomu paliwa, jednak w dołączonej instrukcji jest schemat podłączenia pod wtyczkę przy pompie paliwa. W Xsarze Picasso by dostać się do pompy paliwa trzeba zdemontować zbiornik, chcąc uniknąć zbędnej roboty szukam przewodów które idą od pompy...
Mam podobny problem Seicento 899.Czy po odłączeniu czujnika ciśnienia map sensor) można jeździć czy tylko dojechać.Wydaje mi się,że po odłączeniu czujnika będzie większe3 zużycie paliwa.
To tobie się tak wydaje że na wszystko pomoże "interfejs", a prawda jest taka że najpierw należy sprawdzić podstawy, dopiero po skończeniu się pomysłów można się podpinać.. Jak ci się kończy paliwo to zapewne też zaczynasz od podpięcia kompa?
Dzięki za dobre chęci. Problem rozwiązany. Autko pali. Dla tych którzy są ciekawi co to było odpowiem na priv.
No , a ten filterek paliwa to tak jak ci radzili- WYCZYŚCIŁEŚ?, czy wymieniłeś? Pompa paliwa elektryczna ze zbiornika podaje prawidłowe ciśnienie, działa w ogóle? Sprawdzał ktoś osławiony "kolorowy" przekaźnik pompy paliwa?
A moze tylko filtr paliwa?
Dziękuję za odpowiedzi. Filtry zmieniamy regularnie, tak jak i płyny eksploatacyjne, ogólnie dbamy o auto. A wiecie co było? trefne paliwo!!! Zwykle leje Vervę albo Vpower diesel ale się połakomiłam i kupiłam. Wymienilismy paliwo do ostatniej kropli- kontrolka zgasła bez podłączania pod kompa i auto jedzie normalnie. Dziś zrobiła 200 km i wszystko gra:)...
Temat rozwiazany. Jakiś magik podrutował przy pompie paliwa w zbiorniku. Pompa nie siedziała na dnie zbiornika tylko wisiała. Przy przechyle paliwo odpływało spod pompy. Wymiana na drugą i po problemie.
Objaw typowy dla usterki ukladu paliwowego, defekt świec żarowych nie ma związku z tymi objawami. Błędu ciśnienia turbo nie złapie bo nie ma czujnika ciśnienia. Usterka turbo nie uniemżliwi wkręcania się na obroty, będzie to jezdziło ale bedzie mułowate. Tryb awaryjny może wywołac również usterka przepływomierza - czesty przypadek to korozja elementu...
czym chatrakteryzuje sie brak mocy? nie wkreca sie w obropty? pracuje w trybie awaryjnym, ograniczenie obrotow? kopci? na jaki kolor? jakie bledy podczas braku mocy? jaki wydatek paliwo/obroty? w jakich granicach pobor powietrza?
A pompa paliwa?
radzisz wymienić całą pompę z wskaźnikiem poziomu paliwa czy tylko samą pompę? Mam obawy czy komputer nie zacznie szwankować
ja dotankowywuję paliwo gdy wskaźnik zejdzie do polowy(pozorna oszczędność kasy -aż tak nie boli kieszeń ) niestety kumpel czekał prawie do końca mimo iż prosiłam żeby nie jeździł na oparach mam pełen zbiornik benzyny z niewielką domieszką ropy
Odświeżę temat, bo zaświecila mi się kontrolka ESP, paliwa ogólnie malo a i auto ma gaz, komp pokazuje zero km do następnego tankowania. Możliwe, ze to przez to wylapał bład ? Pytanie jak juz doleje paliwa to jak poinformować auto ze ma paliwo w baku? gdzies czytalem, że trzeba odkręcić i zakręcić korek wlewu paliwa - auto to xsara picasso 2005 1.8....
Króciec na obudowie filtra zaślepić (można kupić oryginalna zaślepkę od 1,9D ale XUD9). Czarna kostka 2 pinowa wygląda na wtyczkę do elektrozaworu EGR (lub od czujnika wody w obudowie filtra paliwa).
unblock diesel filter A to ciekawe jak przepalono filtr paliwa.
Wtryski luzowalismy i podawaly paliwo, Co za idiotyzmy wypisujesz? Skoro podawały paliwo, to czemu nie pali? Na razie to wiadomo tylko że jest paliwo w railu. Ale do wymaganych bodaj 300atm pewnie sporo mu brakuje.
Witam mam problem tego typu ze zawiesza mi sie wskaznik poziomu paliwa raz pokazuje ze jest paliwo a raz ze go nie ma.Jak juz pokaze ze jest paliwo to po jakims krotkim czasie wskazowka pokazuje rezerwe a nawet schodzi do samego zera mimo tego ze paliwo jest w zbiorniku.wymienilem pompe paliwa w Ciroenie i dalej to samo.Czy moze mi ktos pomoc co jeszcze...
elektrozawór odpowietrzania oparów paliwa EVAP
spróbuj wymienić filtr paliwa i filtr powietrza - powinno pomóc
Może pompa daje już zbyt niskie ciśnienie lub jest zapchany filtr paliwa.
Podłączyłem się pod kostkę zasilającą pompkę paliwa w baku . Dałem prąd bezpośrednio z akumulatora i o dziwo pompka pracuje . Teraz to już nie wiem co to może być jak zepnę kostki z powrotem i przekręcę kluczyk do odpalenia nie leci paliwo do filtra jeśli bezpośrednio podepnę pod akumulator to tryska paliwem . Czy jest coś odpowiedzialne za włączanie...
Sprawdz ciśnienie paliwa.
To jakie masz tam to Ciśnienie paliwa?
Pojechać na diagnostykę, niech sprawdzą również ciśnienie paliwa.
Jest czujnik krańcowy sprzęgła. Czujnik sprawny używam tempomatu, ale nie chętnie, bo jak naduszę pauzę, to nieprzyjemnie szarpnie. No to czeka mnie sprawdzenie drożności odpowietrzników w baku. Jutro się za stronę paliwową wezmę i się podzielę. Dodano po 50 Moment, przecież w samochodach od jakiegoś roku weszło, że samochód nie może emitować oparów...
może komputerem robisz tylko test wskaźników ,można wykonać taki test prędkościomierza,obrotomierza,wskaźnika temperatury i wskaźnika paliwa
Ciekawi mnie czy zrobiłeś cokolwiek z tym regulatorem ciśnienia w deklu filtra. Jak ma sześć barów na wejściu to widać że coś tam jest skopane. A może filtr paliwa masz zabity, zaglądałeś tam w ogóle? Sprawdź czy paliwo dochodzi do pompy HP i jakie ma tam ciśnienie. Sprawdź też czy paliwo przechodzi przez pompę HP. Sprawdź jakie jest ciśnienie na powrocie...
Pompę paliwa zmieniałeś, ale ta na rozrządzie? jak tak to układ paliwiwy do sprawdzenia. Płukanie zbiornika paliwa, sprawdzenie węży, ruyrek, podgrzewacz paliwa.
Mulenie, dławienie auta może być również spowodowane zatarta, uszkodzoną pompa paliwa, jeśli ona niw działa prawidłowo tym samym paliwo nie jest dostarczane do silnika jak trzeba i może to powodować spadek mocy.
Pompka pasuję idealnie z xsary temat zamknięty
A czy regulator ciśnienia może mieć coś z tym wspólnego lub jakiś czujnik paliwa ???
mam identyczne autko :) niesamowity komfort jazdy i aby dzieciaczaki wsadzić w foteliki nie muszę się gimnastykować a auto fakt pali wg komputera 12.5 l/ 100 km aLE ZBIORNIK NA PALIWO - JAK SĄDZĘ jest z innego samochodu bo spalanie liczone od pełnego tankowania jest miedzy 11 a 12 l lL. tak to fakt dużo...
wyświetla zero ale po wymianie czujnika oblicza mi ile mogę przejechać na paliwie .
serwis jest konieczny??? ja paliwo dolałem z własnej beczki przez lejek bo miałem 20l w beczce ropy. moze wystarczy ze pijade na stacje benzynowa, i zatankuje normalnie.
To Ci podpowie w zrozumieniu :) Trochę inaczej to widać na schemacie, ale jak przestudiujesz drogę paliwa, to zrozumiesz... brak przepływu obie strony I tak ma być, jak będziesz miał przepływ, to albo nie uruchomisz, lub z problemami silnik, albo będzie brakowało mocy przy np. 150km/h (szarpanie, cudowanie...), zależy jak się przytnie... http://obrazki.elektroda.pl/7806513600_1...
Osobiście obstawiał bym uszkodzoną pompę paliwa, a na Twoim miejscu udał bym się do warsztatu który specjalizuje się naprawie pomp paliwa.
bo dokładnie to było tak tato wymieniał pasek rozrządu i przestawił się wałek potem tato przywrócił go do stanu poprzedniego lecz silnik nie chciał palić, i tato pomyślał ze coś z tym wyłącznikiem może być ze paliwo nie dociera czy inna blokada i się zastanawiamy.
Zauważyłem że dwa wtryski są wilgotne od ropy , nawet bardziej niż wilgotne , są mokre . Czy to może być przyczyna Paliwo cofa się do zbiornika.musisz zlokalizować w którym miejscu leci wydaje mi się,że przelewami.
Miałem ostatnio podobny przypadek,co prawda na jednopunkcie ale były objawy podobne.U mnie niedrożny był przewód powrotu paliwa do zbiornika.Generalnie sprawdził bym ciśnienie paliwa.
Witam. A więc problem wygląda następująco. Wskazówka poziomu paliwa nagle opadła na 0 i zaczęła mrugać rezerwa. Oczywiście paliwo jest i bezpieczniki dobre. Komputer nie wyświetla komunikatu o małej ilości paliwa jak miało to miejsce zawsze po włączeniu się rezerwy. Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Dla silnika HDI z komputerem Bosch EDC15C2 wtyczka 88 pin (pojedyncza) jest to 63 pin komputera. Tak podaje np. firma Telwis do układu UKP. Dla EDC15C2 w wersji 3 wtyczkowej - już nie podają informacji.
A jak na którym podlaczysz pin pompy bezpieczniki f9 do pinu 8 lub 13 przekaźnika pompa wstaje? Jeśli tak to szukaj uszkodzonego przewodu pomiędzy bezpiecznikiem f9 a przekaźnikiem. Jeśli nie to usterka jest przed przekaźnikiem i te niby 12V jest fałszywe(np przez zasniedziale połączenie)
witam. Mam xsara II 2002 2,0 Hdi po wypadku. szukam w niej wyłącznika uderzeniowego. auto jest bez reflektorów. kręciłem silnikiem i nie idzie paliwo. znaczy dochodzi do pompy ale z niej na wtryskiwacze nie idzie. ktoś mi powie w którym miejscu to auto posiada taki wyłącznik? a może go nie ma? Leszek.
tak się dzieje ze sterowaniem pompami nie tylko w PSA... Wydaje mi się, że kiedyś za każdym razem po przekręceniu kluczyka pompa na krótką chwilę "dobijała" paliwo niezależnie od tego czy nastąpił zapłon silnika czy nie. Taka sytuacja jaką mam teraz jest niebezpieczna bo jak przekręcę kluczyk i nie zapalę silnika tylko cofnę go i zostawię samochód...
1. Drugi czujnik cisnienia 2 inspekcja wtryskiwaczy 3 zmierzyć pomiar kompresji silnika 4. opiłki metalu w filtrze paliwa
Dzieki za pomoc Wskażnik ruszył i pokazuje ilość paliwa. Nawet rezerwa się włączyła. Teraz dla odmiany wysiadł obrotomierz. Nie pokazuje obrotów silnika !!
W sumie to już nie wiem gdzie znajduje się ten zawór regulacji ciśnienia paliwa, sprawdziłem jeszcze raz w pompie i jest inny, szkoda że nigdzie nie można znaleźć schematu układu paliwowego z tej cytryny, byłem też na stacji diagnostycznej i tam nigdzie nie widać wycieków, teraz zostają jeszcze wtryski do sprawdzenia, czy są wyłączne w czasie pracy...
XSARA PICASSO 2.0 HDI 2001, odkręciłem przewód który zasila listwę wtryskowa i gdy zdejmę przewód nadmiarowy to leci paliwo na listwe
1. Katalizator w silnikach HDi nie ma wplywu na osiagi silnika - w dieslach katalizator pelni inne funkcje jak w silnikach benzynowych, ma inna konstrukcje i inne warunki pracy. Jest on maly, nie stawia praktycznie oporow przeplywu spalin, nie nagrzewa sie do temperatur mogacych spowodowac jego stopienie i uszkodzenie. Osobiscie jeszcze nie widzialem...
Gelo8090, paliwo w zbiorniku nie może literalnie zamarznąć bo tego by trzeba było mrozu -50 stopni a tyle przecież nie było za oknem ;) Z paliwa podczas mrozów wytrąca się parafina w postaci drobnego osadu i zapycha filtr paliwa. Jeśli dodatkowo jest tam woda to ta woda osadza się na filtrze i tam zamarza. Twoja Xsara ma podgrzewacz paliwa w obudowie...
Miałem podobny przypadek w xsarze picasso, nowy regulator ciśnienia paliwa rozwiązał sprawę, podmień go.
Witam, Mam ten samochód prawie 2 lata, ostatnio pojawił się problem ze skrzynią biegów, były sprawdzane półosie. Po złożeniu samochód odpalony po 50 m zgasł, rozrusznik kręci, ale nie odpala. Wiem już, że pompa nie podaje paliwa. Czy to może być związane z z usterkami czy błędami w komputerze, po uprzednim sprawdzaniu skrzyni biegów, czy jeżeli są błędy...
pompa paliwo paliwo xsara pompa paliwo xsara xsara picasso paliwo
sterownik ekran nvidia windows szaleć touchpad asynchroniczny licznik modulo
junkers czujnik temperatury junkers czujnik
Kod błędu 01314 - problem z ECM w pojazdach VW Nafta a kompresja w silniku: czy to działa?