Tak, te właśnie 6 śrub. Odkręcić przewody paliwowe.
Mostek i klawiaturę na 105 Nm.Listwy nie pamiętam zawsze przykręcałem na wyczucie.
XPI to Common Rail czyli masz wtryskiwacze Na dodatek drogie,nienaprawialne i wrażliwe na jakość paliwa. Polecam tankować na dobrych stacjach oraz zwiększyć częstotliwość wymiany filtrów paliwowych.
Nie koniecznie usterka SCR.... jeżeli będzie to motor XPI może być usterka w układzie paliwowym..:)
Zawory oba wymienione na nowe oraz wszystkie przewody paliwowe
Przyczyną była pompa paliwowa.
witam kwantor a zaworek na zbiorniku to co ma wolne na urlopie A ty masz wolne od poprawnego pisania? Wiesz, co to INTERPUNKCJA? Jeśli nie, to wygooglaj sobie!
Czy jest to układ paliwowy hpi.
Daj pompowtryskiwacze do sprawdzenia, a potem poprawna regulacja pompowtryskiwaczy i problem z filtrem paliwa minie, a na pewno będzie duża poprawa. W układzie paliwowym HPI zawsze filtr paliwa jest trochę czarny , taka uroda konstrukcji pompowtryskiwaczy i ogólnie całego układu paliwowego.
Do sprawdzenia: filtr paliwa, ośka w obudowie filtra, regulator ciśnienia w obudowie filtra oraz regulator ciśnienia w obudowie zaworu - ten w listwie paliwowej od czoła. To na początek.
Też tak już próbowaliśmy i nic paliwo dochodzi do filtra potem na listę ciśnienie jest duże ale nie zapala (nowa pompka nowe przewody paliwowe )
a czy ktoś sprawdzał cewki na szynie paliwowej
Są to pompy trybowe , więc zawsze można obudowę wyfrezować i wstawić kieliszki - regenerowałem tak większe pompy trybowe , co prawda - były to pompy hydrauliczne a nie paliwowe .
Na rysunku cyfrą 1 masz zaznaczone kolektory paliwowe w silniku rzędowym i V
Spytam tak dla pewności, czy układ paliwowy to Common rail?
Wykopałem tylko takie coś co by miało sens,kiedyś miałem przypadek z autobusem scanii na zabudowie irizar sprzęgło szarpało wymiana płynu w siłowniku znacznie poprawiła pracę.
czy ktoś sprawdził ciśnienie zasilania paliwa.Wygląda na to jak by zaciągała lewe powietrze do układu paliwowego
Cześć kwantor ale za tą kasę co szef zaoszczędził na paliwie po znalezieniu uszkodzonej pompki to stać go nie na jedną taką kapote,powinien to potraktować jako koszta związane z diagnostyką układu paliwowego scania HPI :D .Co do tego kopcenia to odczytaj te błędy skoro wyświetla się usterka silnika,coś powinno się zaradzić na tn problem :D
podczas krecenia silnika rownież nie powstaje żadne cisnienie na filtrach, rosnie dopiero kiedy silnik zaczyna pracować Ciśnienie na wolnych obrotach powinno wynosić 8-9 bar. Daj na próbę bańkę 20 L i nowe przewody tekalan. Sprawdź smok, odpowietrzenie baków, przewody paliwowe.
Silnik w dobrej kondycji. Układ doładowania sprawny. SCR - brak euro 4. Układ wtryskowy Scania HPI i EDC S6 Zasada działania Ciśnienie paliwa w układzie utrzymywane jest na stałym poziomie za pomocą zaworu przelewowego. Ciśnienie paliwa w czasie przepływu powinno wynosić około 17-20 bar Czy możliwe ubytki ciśnienia na uszczelkach listwy paliwowej?
Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych, usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: -jeden z zaworów przelewowych otwiera się wcześnie. -zawór odcinania paliwa jest zamknięty -filtr paliwa jest zapchany -powietrze w paliwie -uszkodzona pompa podająca -przeciek...
Jaki masz układ paliwowy, PDE czy HPI.
Witam. Taki oto problem. Po wymianie "bałwanków" na listwie paliwowej scania 114L 380 (2001rok) przestała odpalać. W filtrze i za filtrem paliwo jest, ciśnienia tak znaczne że po poluzowaniu śruby od zasilania paliwem listwy jest bardzo intensywny rozbryzg paliwa, a silnik nie łapie, na plaka chodzi, bez nawet nie ma ochoty gadać. Oprócz wymiany gumek...
witam tomaszbl17 to wygląda na brak ciśnienia paliwa za filtrem pompa nie może dostarczyć paliwa do listwy zasilającej.Filtr oryginał scania czy jakaś podróba?Z tego co piszesz to seria cztery jak mnie wam smok paliwa raczej stary jak coś to go wyciągnij jest tam sitko montowane w rurce (stary model) wyciągnij je prawdo podobnie jest zatkane nie kiedy...
Dzięki za informacje karlos85 a przy okazji korzystając z tematu masz może opis do błędu błyskowego 95 w scanii z układem paliwowym HPI?
Witam Jeśli to pięciocylindrowa jednostka z układem paliwowym HPI to niestety nie pomogę(nawet sama scania nie posiada takich danych)Jednak jest wyjście z sytuacji podam Ci schemat do piątki z układem paliwowym PDE moze coś pomoże :-?
Witam Uwalony jest sterownik silnika,ciśnienie fizycznie mieści się w normie a sterownik swoje.Częsta usterka sterownika silnika w Scanii z układem paliwowym HPI.
Witam Z mojej strony zamykam temat, u mnie był problem z jednym 6 pompowtryskiwaczem, a dokładnie z podkładką - była pęknięta, a pompowtryskiwacz ały czarny w dolnej części. Wyczyściłem, wymieniłem podkładkę i problem ustał, sam nie mogłem uwierzyć, mordowałem się z układem paliwowym 2 dni. Pozdrawiam
Witam Ja miałem tez taką kontrolkę tylko do tego raz na jakiś czas wyświetlał mi się komunikat usterka silnika po wymianie takiego małego (800 zl)elektromagnesu w serwisie na układzie paliwowym przeszło. Pozdrawiam
Witam Z mojej strony zamykam temat, u mnie był problem z jednym 6 pompowtryskiwaczem, a dokładnie z podkładką - była pęknięta, a pompowtryskiwacz ały czarny w dolnej części. Wyczyściłem, wymieniłem podkładkę i problem ustał, sam nie mogłem uwierzyć, mordowałem się z układem paliwowym 2 dni. Pozdrawiam
kolego sprawdz czy masz czysty zbiornik paliwa sprawdz jak wyglada filtr paliwa i czy caly uklad paliwowy jest czczelny
Błąd 51 - Pompowtryskiwacz 1-go cylindra. Dwa pierwsze błędy lubią się pojawiać gdy rozrusznik słabo kręci lub słaby akumulator. Natomiast co do pompowtryskiwacza to najpierw trzeba zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie/magistrali. Albo luźna nakrętka na pompowtryskiwaczu (brak BIP-signal) ale najczęściej jest to przekroczenie czasu wtrysku (pobór prądu)....
Skoro się nie odpowietrza to może dowiem się jakie jest zastosowanie korka odpowietrzającego w kolektorze paliwowym(z przodu)?
Witam to co Ty za silnik założyłeś skoro wymagana jest adaptacja wtryskiwaczy z układem paliwowym XPI :D
Spróbuj załamać przewód powrotny z listwy paliwowej - jeśli scania wejdzie na obroty ,to pękła sprężynka w zaworku i zaworek nie utrzymuje ciśnienia. Jeśli nadal będzie to samo ,to bardzo prawdopodobne że pompa już nie domaga. Pasowałoby zmierzyć ciśnienie paliwa na filtrze.
Kolego smok do sprawdzenia
Nie ma problemu,mówisz i masz :D W załączniki kompletna dokumentacja od tego silnika,po drodze może coś jeszcze wyskoczyć.Zwracaj uwagę na dane aby były od HPI.Silniki z układem paliwowym HPI i PDE różnią się tylko kilkoma elementami więc dokumentacja jest jedna z wyszczególnionymi elementami pod dany układ.
Jesli ta scania ma pompe wstepna trzeba sprawdzic cisnienie zasilania wstepnej.Sprawdzic nieszczelnosci w ukladzie paliwowym lub zatkany smok w zbiorniku.
teraz to może być pozamiatane i sterownik po wielu próbach może być zablokowany ,nigdy nie miałem problemów diagnostycznych ,dalej stawiam na brak przejścia do pompy paliwowej ,sprawdz pojedyńczo każdy kabel od kostki przy sterowniku do kostki przy pompie
Witam Jest to seria 4?Jk tak to sprawdz smok(stary typ) poznasz go po tym,że filtr siatkowy jest zamontowany w środku rurki zasysającej paliwo,nowy typ montowany jest na zewnątrz a przewody paliwowe są przykręcane do smoka(stary typ posiada przewody wciskane)
20488 Zawartość EGR, ilość zwracanych gazów EGR jest za mała i nie można jej zwiększyć do wymaganego poziomu. Usterka może mieć następujące przyczyny: Klapka w zaworze EGR nie może zostać otwarta. Powodem może być zablokowanie klapy lub zbyt małe ciśnienie siłownika sterującego, albo zbyt duży wewnętrzny przeciek w siłowniku sterującym. Zawór proporcjonalny...
cewki podmiana regulacja zamiana okablowania nic nie dała. Skrzynia ściągnięta rozrząd ok Koło pośrednie które było podejrzane o luz na panewce ok. teraz demontaż glowic i próba szczelności kanałów paliwowych.
Witam Tak schemat jest ten sam i psuje do wszystkich silników z układem paliwowym HPI nie zależnie od mocy silnika.
Kiedys robilem rozne testy z tym ukladem paliwowym co prawda jeden zaworek zniszczylem ale duzo sie dowiedzialem i wlasnie jak byl zepsuty ten maly to tez mi swiecilo to samo ori w serwisie chyba 400 pln
Witam A co się dzieje z ciśnieniem paliwa przy 2000obr/min,chodzi o ciśnienia na obudowie filtra i na listwie paliwowej sprawdzał ktoś to.
Mam taki malutki scisk do przewodów paliwowych i w razie czego nim zacisne ten powrót przy zbiorniczku wyrównawczym płynu.
Witam. Do kolegi "Scania 124".Jak ustaliłeś która z cewek w E-3 ma złe parametry. Piszesz że po wymianie spadło :paliwożerność "Też mam podobny problem i próbuje się z nim uporać.
Po sprawdzeniu VIN okazuje się że to jest silnik XPI. Do wymiany najprawdopodobniej są uszczelki kolektora paliwowego. Rysunek wysłałem na PW. Pozdrawiam
Witam, z którego miesiąca jest twoja Scania? Albo powiedz masz kabinę z dużym schowkiem czy małym? Pytam bo jeśli auto jest z pierwszej połowy 2007 roku /tj mały schowek/ to wystarczy zaślepić lub zdemontować EGR i to wszystko ECU nie odcina mocy a po pewnym czasie EGR samoczynnie zostaje wyłączony. P.S nie zapomnij zaślepić chłodnicę EGR ponieważ za...
dodam jeszcze ,że przy gaszeniu samochodu i wyjęciu kluczyka silnik jeszcze pracuje. To powoduje generowanie kodu 62-Prędkość silnika musi zmniejszyć się przynajmniej o 150 obr./min w ciągu 4 sekund cewka nastawcza nie ma zasilania (silnik jest wyłączony). Przy kolejnym uruchomieniu silnika, moment obrotowy jest ograniczony. Normalny moment obrotowy...
Witam A jaki posiadasz układ paliwowy w tym pojeździe.....podaj kod podzespołu który postanowiłeś wypiąć.
Do listwy paliwowej PDE montujesz uszczelki w kształcie bałwanka a do HPI w kształcie myszki Miki. Może to się wydawać trochę śmieszne ale tak wyglądają . HPI na listwie paliwowej ma pięć cewek, PDE ma cewki na każdym pompowtrysku a na listwie nie ma żadnej.
Podczas wymiany sprężarki nie była odkręcana armatura paliwowa?? Czasem pompka zasilająca nie ma napędu ze sprężarki tak jak w Scania czy Man TGA??
Pompa paliwowa zregenerowana wszystko wróciło do normy . Zamykam temat
Witam Może na początek sprawdz zawór regulacji ciśnienia paliwa.Kolejna sprawa to przewody przelewowe z wtrysków,sprawdz czy nie ma wycieku paliwa(nie mogą się nawet pocić) jak coś wymień na nowe.Czasami jest tak,że się przetrze przewód paliwowy i robi takie numery.
KOD USTERKI 62 ZAWÓR PALIWOWY Usterka:Prędkość obrotowa silnika nie spada wystarczająco szybko po jego wyłączeniu. Przyczyna:Częstotliwość sygnałów prędkości obrotowej doprowadzanych do pinów 21 i 22 nie maleje wystarczająco szybko po zaniku napięcia na pinie 47. Komentarz:Prędkość obrotowa powinna zmniejszyć się co najmniej o 150 obr/min w ciągu 4...
EMS 135 Ciśnienie zasilania Opis Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty. •Filtr...
Witam, szukam informacji na temat ustawiania cewek paliwowych w scani hpi tzn. przy jakiej wartości powinny się otwierać i czy cewki kąta i dawki ustawia się na to samo ciśnienie?
Ciśnienie zasilania EMS 53253 T1742309 Opis Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty....
Dziękuję za odpowiedź. Pomiary robiłem na wyjściu ze sterownika silnika. Chodzi o sterowanie listwy paliwowej i zawór odcinający paliwo("EHAP"?).
Podaj cody błędów i jaki jest tam układ paliwowy .Napisz jak się problem zaczął, czy samoistnie czy po wymianie jakiegoś komponentu.
Witam szukam pomocy w temacie odpowietrzenia układu zasilania po wymianie filtra paliwowego w scanii 94D 220KM rok 1998 z zwykłą pompą i EDC .Samochód posiada ręczną pompkę i taki jakiś blok zaworowy z przewodami paliwowymi i wtyczką elektryczną czy istnieje specjalna procedura ?Pompowałem dość długo lecz nie dochodzi paliwo.Próbowałem na włączonym...
Prędkość pojazdu.Prędkość pojazdu zmierzona za pomocą czujnika prędkości jazdy D 20 różni się nadmiernie od prędkości pojazdu zmierzonej przez układ ABS.To, że długo odpala to sprawdź układ paliwowy pod względem wycieków. To tak na początek.
Pod kompa, sprawdzać jak buduje ciśnienie na listwie. Filtry, sitko w smoku, nieszczelność na przewodach paliwowych, pompy, zawór przelewowy - przyczyn w tym silniku może być od groma.
Coordynator której generacji co do silnika to myślę że jeśli to 420 to układ paliwowy HPI S6. A tak na marginesie jesteś mechanikiem czy kierowca?
Uszczelki kolektora paliwowego tzw. bałwanki. Uszczelki twardnieją z czasem i tracą swoją elastyczność.
Na pewno nie jest to normalne. Wyczyść zbiornik ( wypłukaj) oraz całą instalacje paliwową . Osad może pochodzić z jakiegoś wężyka nie olejoodpornego.
zauważyłem dzisiaj powietrze w wężu paliwowym jak to usunąć dodatkowo kod E39 i E32 ogrzewanie nie może odpalić
A powiedzcie mi czy tam jest jakaś uszczelka czy oring pod tą myszką?
Mówisz o tym zaworku ? To właśnie z tego EHAB idzie przewód paliwowy do tego zaworka Dokładnie o tym zaworku. To jest elektrozawór sterujący dopływem paliwa do świecy płomieniowej. Powinno być słychać prace jakiejś pompy paliwowej po przekręceniu zapłonu na zimnym silniku Nie będziesz słyszał żadnej pompy paliwowej ponieważ tam nie ma elektrycznej...
Podwieszony/zużyty regulator ciśnienia, pompa zasilająca. co jest dziwne to filtr paliwa cały w oleju silnikowym (czarny). Normalka w tych silnikach. zawór gaszenia otwarty na 52% Skąd wiesz? Czym diagnozowałeś? EMS 1847329 135: Tytuł Ciśnienie zasilania Usterka Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym...
A odpowietrzałeś układ paliwowy ? O ile pamiętam odpowietrznik jest na filtrze paliwa.Jaki filtr zastosowałeś
SCANIA R 420 2005 R.PROBLEM Z KOPCENIEM.WYMIENIONE FILTRY SCANIA SERWICE,WYMIENIONY PRZEPŁYWOMIERZ MASOWY,WYMIENIONY CZUJNIK CIŚNIENIA DOŁADOWANIA ,REGENERACJA CZERWONEGO ZAWORU,REGENERACJA BANKÓW PALIWOWYCH WSZYSTKO W SERWISIE,REGULACJA ZAWORÓW I POMPOWTRYSKÓW,TURBO OK. TORBOCOMP OK.,ZAWÓR EGR OK. ZWĘŻKA WENTURIEGO,WYMIENIONA WRAZ Z USZCZELNIENIEM...
Nie znalazłem żadnej nieszczelności w układzie paliwowym, a czy baki w układzie mogą powodować że nie można zgasić silonika.
Wszystko jest na rysunku na liście części masz podaną liczbę części.U Ciebie jest montowany na trzech szpilkach.W silnikach Scanii z układem paliwowym HPI luzujące się kompresory to norma występuje to bardzo często warto tam raz na rok zajrzeć i sprawdzić dokręcenie nakrętek.Jak będziesz to naprawiał to szpilki wstaw na klej beztlenowy nakrętki tak...
Konstrukcja tego układu paliwowego jest taka ze pojawienie się oleju w paliwie jest normalnym zjawiskiem.
Witam, problem rozwiązany zawór w obudowie filtra i zaworek w listwie paliwowej również wymieniony, błędu brak ale kopci nadal trochę kopci. Pzdr
Jeśli dobrze pamiętam to w XPI nie ma zaworów w Skoku. Też kiedyś miałem taki problem z tym samochodem. Nieszczelny był przewod paliwowy z baku. Zauważyłem też że czasami leci paliwo z pompki ręcznej. Sprawdź czy pompowanie pomaga.
Kod błędu E- 44 ( przegrzanie) jest najczęściej spowodowany w przypadku suchych ogrzewań zapchaniem wlotu powietrza do ogrzania oraz zniszczeniem ( zgnieceniem , przewodu ssącego lub tłoczącego gorące powietrze ). W większości z lewej strony fotela kierowcy. Po podpięciu naczepy np. wrzuca się rękawice i to wystarczy. Przewód ssący nie może zassać...
Xsarc podeślij mi jeśli możesz ten opis błędu 47 gdzie jest podane uszkodzenie czujnika pedału hamulca/sprzęgła bardzo mnie to interesuje Dodano po 2 a jeśli masz silnik z układem paliwowym EDC MS5 ta w tytule powinno być raczej Scania/124/400 osobiście nie widziałem 420 na pompie wtryskowej
Zrób odcinanie cylindrów to więcej ci powie niz ten wykres bo hpi to zupełnie inny uklad paliwowy takie wykresy cos moga powiedzieć w pld pde cr ale nie w hpi
niestety nic ciekawego nie było tylko coś o przeciekach spali jest poprawka odnośnie siłownika ale to do modeli z układem paliwowym XPI.Nie wiem czy pobrałeś te dane techniczne co dodałem w niedziele po kilku godzinach znikneło to z forum nie wiem czy ktos to zablokował czy eksmitowal gdzieś indziej chyba sie znalazł kuknij na ten link http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Układ paliwowy szczelny, brak jakiegokolwiek pęcherzyka powietrza, stawiałbym raczej na palnik, ale jak rozbiorę to dam znać
Witam :) jestem posiadaczem Scanii R480XPI bez AdBlue🤷♂️🤷♂️. Po zakupie auto paliło 28-30l i tak się utrzymywało przez kilka lat. Nagle scania straciła na mocy i zaczęła dużo palić (40l ponad) okazało się że wtryski kaplica, pompa paliwa też śmietnik. Kupiłem wtryski pompę cały układ paliwowy wyeliminowałem, auto dalej słabe dużo pali. Układ EGR czyszczony...
Odkręcić kolektor paliwowy i wymienić uszczelki. Jeśli to HPI a domyślam się, że tak to uszczelki tzw. "myszki Mickey". Jeśli PDE to uszczelki mają kształt bałwana bez głowy.
E 44 przyczyna: przegrzanie, powodem mogą być: - zablokowane kanały rozprowadzające ogrzane powietrze - błąd elektryczny (przerwa w obwodzie pompy paliwowej) - uszkodzony wyłącznik przegrzania sposób usunięcia: sprawdzić drożność kanałów powietrznych, skontrolować przewód elektryczny zasilający pompę paliwową, skontrolować wyłącznik przegrzania ewentualnie...
Sprawdź szczelność korka i zaworu odpowietrzającego .Zobacz jak przewód łączący zbiorniki jest poprowadzony, najwyższy jego punkt jest około 2/3 wysokości ,powyżej zostaje 1/3 i ta część właśnie tylko tobie przelewa z jednego do drugiego zbiornika . Dlatego ważna jest szczelność. W zbiorniku zwłaszcza w tym w którym jest smok musi wytworzyć się podciśnienie,...
A jak nazywa się zawór na pompie wtryskowej łaczy kilka przwodów paliwowych zasilanie i powrót sterowany jest elektrycznie ?W manach i scaniach jest to EHAB a w mercedesie jak to się nazywa bo jeszcze tylko tego nie sprawdziłem Dodano po 1 000 070 01 92 czy ten element moze powodowac że rano auto ma mało paliwa ,zapala ale przez dłuższą chwilę ma nierówne...
Wymieniłem pompkę paliwową, przedmuchałem cały układ paliwowy i nic. Na EDC wyskakuje błąd 55. Jak ją odpowietrzę i zapalę to jest ok, a postoi 20min i znów się za powietrzy
witam mam scanie 420 , rano ciezko odpala pozniej jest ok. wymieniłem zaworek zwrotny i dalej nic. ktos mowi ze moze pompka paliwowa . prosze o pomoc
Witam mam Scanie 94 potrzebuje informacji o układzie wtryskowym. Bardziej szczegółowo potrzebuje informacje o odpowietrzeniu jej. paliwa niby jest ale nie chce zaciągnąć. Potrzebuje też informacji o takiej blokadzie nie wiem jak to się nazywa są oznaczenia na tym dochodzą do tego przewody zasilające i oprowadzające paliwo jest to przed pompką paliwową,...
sprawdź szczelność układu dolotowego powietrza, czarny dym to mała dawka powietrza a gwizdy to ubytek powietrza na dolocie do kolektora ssącego. Czy ma ktoś na zbyciu strą pompę paliwową do xpi moze byc uszkodzona
Procz pompy paliwowej to jedyne miejsce gdzie olej napędowy może mieć kontakt z olejem silnikowym. Ewentualnie pęknięta któraś z głowic.
No niestety nowa jest plaska.W załączniku dane.Co do wycieków,przecieków oleju z chłodnic to od tego druku się dopiero zaczyna zabawa.Ten temat ciągnie się dalej do silnika z układem paliwowym XPI a dokładnie wadliwie wykonanych pokryw,które można samemu ,,naprawić" a dokładnie skorygować nie dokładną odróbkę pokrywy.
Witam mam scanie z 2003 roku 124 420km z ukladem paliwowym pde i ten samochod bardzo duzo pali jezdze nim sam bardzo delikatnie a spalanie wynosi 42 litry na 100km gdzie mam druga taka scanie a tamta pali 35 przy takiej samej robocie. Na komputerze wszystko pokazuje.ok niby nie ma zadnych bledow turbina dziala prawidlowo, jedyne co zauwazylem to w tej...
Zawory i wtryski były regulowane?Jakieś oględziny układu paliwowego pod kątem wycieków były? Mam na myśli listwę paliwową, cewki na listwie, stabilizatory ciśnienia pod listwą, przewody i złącza paliwowe. Może warto spojrzeć w lusterko jak wyglądają spaliny gdy usterka wystąpi.Klekotanie wtrysku może wystąpić gdy ten się kończy a na pewno gdy się zapowietrzy.
Witam Chciałbym zasięgnąć opinie na temat silnika R480 (XPI) Euro 5 EGR o symbolu DC13 07. Jakie macie doświadczenia z tym silnikiem? Wiem, że R480 E4 było porażką. Jak wygląda sprawa z E5? Auto było sprawdzone w serwisie, nie wykryli nic podejrzanego, według historii serwisowej wszystko robione na czas. Ciśnienie w układzie paliwowym w normie, turbo...
Jeśli to układ paliwowy HPI to nawet przeszkadza mu zbyt agresywne odpalenie nie wspominając o filtrach nie wiadomo skąd.Myślę,że to ten układ paliwowy jeśli założyłeś jakiś tam filtr paliwowy to tak może być czasami nawet nie odpalają,proponował bym oryginał jeśli biega o paliwo a powietrze okaże się w praktyce aczkolwiek preferuję oryginał.
Witam kolegów.Wymieniłem w scanii pompe paliwową i zawór EHAB. Problemy ustąpiły.Pompa przetrwała około 4 lata od ostatniej regeneracji.Pompę robiłem koło Lubartowa ,dostałem rok gwarancji ,zawór kupiony nowy razem z cewką.Zostały mi jeszcze wtryski do wymiany ponieważ kopcenie nie ustąpiło,a nawet jest większe.Dziekuje wszystkim za porady i pomoc
Witam ponownie, maszyna odpala ale podłączyłem manometr do filtra paliwowego i po zgaszeniu auta ciśnienie w filtrze spada. Wymieniłem 2 zaworki: 1 przy filtrze i drugi przed elektrozaworami. Co może być tego przyczyną?
scania listwa paliwowy cewka paliwowy scania listwa paliwowy scania
sprinter zabezpieczenia samsung niestabilne połączenie perpetuum mobile
Kody błędów MAN TGX 480 2016 - lista i opisy Lokalizacja przekaźników wentylatorów Skoda Octavia I