panasonic dzwiek

Znaleziono około 299 wyników dla: panasonic dzwiek
Podstawowa forma zapytania: panasonic dźwięk
  • Wieza panasonic SA-AK320 problem:(:(:(:

    Witam posiadam wieze panasonica SA-AK320 i mialem drobny wypadek,mianowice niechcocy jak mialem uruchomiona wieze i chcialem podpiac 2 kolumne to jeden kabelek dotknol sie obudowy wiezy i zrobilo sie zwarcie i w wiezy cos pstyklo(Najprawdopodobniej jakis bezpiecznik bo nieraz wczesniej tak mialem i trez...

    Początkujący Serwisanci mruwkaz11   06 Maj 2007 22:25 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2709
  • kino panasonic SC-BTT775 + tv UE40ES8000 + polsat echostar HDS400E, podlaczenie

    Witam, mam pytanie jak podlaczyc w/w zestaw tak by miec dzięk i obraz w najlepszej jakości. Dodam ze nie interesuja mnie polaczenia typu scart, optyczne, czy gorsze niz hdmi, bo z tego co sie orientuje jedynie hdmi dzwiek i obraz sa najlepsze. ogladam tv w HD i dźwiek tez chce miec jakosci HD. np MTV...

    Nagłośnienie Domowe marianols   10 Lip 2012 18:40 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 939
  • Panasonic NV-J35 - ginie dzwiek, wskakuje szum

    Witam Mam taki problem z magnetowidem NV-J35, przy odtwarzaniu tasmy wszystko jest ok przez chwile az w pewnym momencie zaczyna niknac dzwiek i z glosnikow slychac tylko glosny szum, po chwili znow jest normalny dzwiek i za chwile znow niknie. Co moze to powodowac?

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis dj-norek   21 Gru 2004 22:14 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1005
  • Jak podlaczyc KD z dekoderem sky aby ogladajac TV dzwiek byl na glosnikach KD?

    Witam wszystkich. Uzywam Plazmy Panasonic TX50UT30B i zestawu kina Domowego Panasonic SA-BTT270 oraz Dekodera tvsat Sky. KD ma niestety tylko jedno gniazdo HDMI wiec uzylem go do podlaczenia do TV , Dekoder rowniez polaczylem HDMI do drugiego portu HDMI w TV a KD z dekoderem spialem kablem Optical.(oba...

    Połączenia urządzeń Pablo1964   16 Gru 2011 20:20 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1188
  • Panasonic Z7

    :DMam problem z Panasonikiem chasis Z7. Otoz nagle zginal dzwiek i obraz i wyglada to jak gdyby byl nie dostrojony dokladnie do stacji. Nie mozna go dostroic w menu, obraz jest pogiety i niedostrojony a dzwiek pojawia sie czasami i zly. prosze o pomoc moze ktos zna te chasis?

    TV Serwis Andrzej Smolinski   18 Mar 2003 18:23 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1419
  • pisk przy odtw. cd-mp3 (panasonic sc-pm28) (dlugie)

    Witam Mam (nie) maly problem z mikrowiezyczka Panasonic SC-PM28. Otoz, podczas odtwarzania utworow z CD (tylko mp3), na okolo pol sekundy a takze w czasie odtwarzania utworow slychac cyklicznie powtarzajacy sie dzwiek o wysokiej czestotliwosci - pisk. Nie jest on glosny, ale podczas cichego sluchania...

    Audio Serwis polonez15   24 Lip 2008 17:55 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1389
  • czyszczenie glowicy w magnetowidzie panasonic NV-HS900

    Witam, czym i w jaki sposob dobrze wyczyscic glowice w magnetowidzie ? a dokladnie w Panasonic NV-HS900( i ile to ma glowic?) wizja i dzwiek.Ostatnio jak ogladalem to dziwny byl dzwiek tak jakby chrobotal ale nie za kazdym razem obraz tez nie byl najciekawszy. Z gory dziekuje za odpowiedzi

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis rzodkiew   28 Lut 2006 11:21 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3480
  • Radiomagnetofon Panasonic RX DT-401 i regulacja glosnosci

    Witam! Dzis zaobserwowalem w moim radiomagnetofonie Panasonic RX DT-401 dziwne zjawisko. Otoz, kiedy np. odtwarzam plyte cd i poziom glosnosci jest ustawiony na niewiele ponad minimum, dzwiek slychac tylko z lewego glosnika. Kiedy podglosze, dzwiek slychac w obu glosnikach. Czym to moze byc spowodowane?...

    Audio Serwis marwalmw   30 Paź 2007 10:14 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 956
  • Panasonic SA HE - 70 - szumy

    Witam. jak w temacie amplituner panasonica SA HE-70 najpierw po jakiś 20-30minutach od właczenia -( sygnał z róznych żródeł) dzwiek zanikał i pojawiał się szum w głośnikach. Wyłaczenie z sieci i odczekanie - ostygniecie amplitunera załatwiało sprawę. Po kilkunastu dniach wyskoczył bład F70 -...

    Audio Początkujący aryan2   25 Kwi 2015 12:48 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 495
  • problem z Panasonic TC-21S1RCP

    Witam mam poroblem z telewizorkiem jak w tytule.. dziwna sprawa .. a moze nie tyle dziwna co nie mam sie do czego przyczepic... telewizor na pierwszy rzut oka 100% sprawny ale problemy zaczynaja sie po podlaczeniu magnetowidu lub innego sprzetu przez zlacze AV... Z tego co sprawdzilem to : -po podlaczeniu...

    TV Serwis wroona   29 Wrz 2004 07:35 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 869
  • Panasonic TC-2171EE - problem z dzwiekiem.

    Witam. Nie dziala dzwiek z anteny naziemnej(przez AV wszystko jest ok). W momencie gdy lekko nacisne plyte glowna dzwiek zaskakuje, ale gdy puszcze to z powrotem go nie ma. Podejrzewam, ze sa jakies zimne luty, znalazlem kilka ale niestety nie te ktore odpowiadaja za dzwiek. Gdyby ktos mnie nakierowal,...

    TV Początkujący krysti   22 Gru 2008 09:33 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 666
  • Panasonic SC-BTT405EBK 5.1 - Dzwiek przerywa przy zmianie piosenki na yt

    Witam wszystkich użytkowników! Dwa tygodnie temu kupilem kino domowe i jest ono podlaczone do telewizora Samsung UE40H6670ST juz wszystkimi mozliwymi sposobami. Mam kabel optyczny, mam kabel chinch, mam hdmi i jakby nie bylo to zawsze jest ten sam problem. Tzn generalnie dźwięk dziala mi tylko jesli...

    Połączenia urządzeń iMon23   28 Gru 2016 13:21 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 300
  • Amplituner, a dźwięk z TV. Jakim kablem połączyć?

    Witam ! Mam w salonie kino domowe sony , amplituner + dvd tez sony i do tego dekoder cyfrowego polsatu , dvd podlaczone jest eurozlaczem do telewizora panasonic , mam wolne jeszcze jedno gniazdo euro , dekoder podlaczony jest wtykiem antenowym, wszystko jest popodlaczanie , mam 5 glosnikow podpietych...

    Nagłośnienie Domowe Adam-T   13 Mar 2007 07:19 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1425
  • VCR Panasonic NV-FJ632, problem z EUROzlaczem

    podlaczam sobie przez euro dekoder tv cyfrowej; pewnego dnia zauwazylem (a raczej uslyszalem), ze dzwiek zanika... myslalem, ze psuje mi sie dekoder. odlaczylem dekoder i podlaczylem bezposrednio przez tv i jest ok. usterka: dzwiek zanika jakby stopniowo, troche przycicha i zaraz go nie ma... to...

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis rafo   30 Sty 2005 18:58 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 719
  • problem z radiem Panasonic RD310

    mam taka usterke radyjko jak jest zimne to jest wszystko ok problem zaczyna sie jak sie zagrzeje wtedy slychac w tle dzwieku taki pisk trwa to jakis czas az wylancza sie dzwiek RDS pokazuje normalnie a slychac tylko szum koncowka jest ok z kaseta nie ma zadnego problemu nie piszczy gra normalnie jak...

    Radia Samochodowe Serwis grzegorzepj   04 Wrz 2005 16:29 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 591
  • panasonic dfx355 nie wydaje dżwieku :(

    Witam mam pewien problem: Mianowicie ww radio nie chce dac głosu:(. Same z nim problemy. Dostałem je od kolegi za free bo cos nie łaczyło. okazało sie ze to te druciki które łacza panel z radiem. Po wyprostowaniu wszystko chodzi niestety nie słychac dzwieku. Co zatem trzeba sprawdzic bo kolega mówił...

    Radia Samochodowe Serwis Puzon_16   10 Maj 2007 12:50 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 857
  • Panasonic KX-TC1000. Bardzo cichy dźwięk w słuchawce.

    Mam problem z tym modelem, jest strasznie cichy dzwiek w słuchawce a bateryjka ma napięcie 1,24 Volta (powinna 2,4V). czy to moze byc przyczyna tego ze jest tak cichy dzwiek, bo telefon w sumie działa poprawnie czy tez jest padnięta wkładka>>>???? dobra rada zostanie nagrodzona .Pozdrawiam

    Telefony Stacjonarne Serwis PICIA   21 Cze 2007 18:55 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1865
  • Panasonic TX-L32GT14 Problem z modulem Conax i TnK

    Witam.TV jak w temacie z wbudowanym DVB-S.Klient dostal z Polski Modul Conax TechniCrypt CX z karta Telewizja na karte.TVP1 TVP2 ok tzn. obraz i dzwiek TVN,TVN7 TVN turbo i inne z tego pakietu tylko dzwiek (brak obrazu).Modul z karta dzialaja w innym Tunerze.Chassis GW10.Mialby ktos z szanownych kolegow...

    TV LCD Plazma Serwis lisek   19 Lip 2009 06:41 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3010
  • Podłączenie TV Panasonic tx-l42e5e ze starym amplitunerem Onkyo

    Polaczenia: TV -> kabel optyczny -> dekoder optical IN Dekoder 2xRCA OUT -> kabel 2xRCA - 2xRCA -> amplituner. W amplitunerze podlaczasz do dowolnego wejscia IN. Np Tape In, CD IN, AUX IN Oprocz wejscia PHONO IN. Nastepnie z panelu jesli podlaczyles np do CD IN wybierasz CD. Powinien byc slyszany dzwiek...

    Połączenia urządzeń anmedia   30 Gru 2013 22:40 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1824
  • Telewizor do 1700ZŁ - SAMSUNG,SONY,LG,PANASONIC?

    Nie wiem jaki wybrac tv :) 1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor? 10m2 2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora? 3m 3. Ile osób zasiada przed telewizorem? 2 max 4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu? wprost 5. Telewizor ma stać czy ma wisieć? wisiec 6....

    Jaki TV LOCOLOCO   11 Cze 2014 20:35 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1083
  • Panasonic - Jaki subwoofer do kina Panasonic sc-pt150

    Witam, Moze najpierw opisze problem a potem zapytam :) Pewien czas temu do mojego subwoofera we wspomnianym w temacie kinie domowym dostal sie chomik... ( tak chomik i nie mam pojecia jak tam wlazl :) ) Nim go znalazlem zrobil w srodku maly armagedon i glosnik nadawal sie do wymiany. W serwisie...

    Nagłośnienie Domowe kaka5151   30 Sie 2014 07:38 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 708
  • wybor TV Panasonic tx-39as600 czy LG 39LB 650V

    Noszę się z zamiarem zakupu TV proszę o pomoc WARUNKI POMIESZCZENIA: podaj jakie masz warunki? mały pokój odległość od ekranu ? 2,5m jak słońce świeci w pokoju ? z lewej strony okno Jak duży jest pokój ? 16m2 jaki masz obecnie telewizor? kineskopowy 21 cali więcej oglądasz w dzień czy wieczorem...

    Jaki TV LOCOLOCO   25 Sie 2014 09:53 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2058
  • Dzwiek w C55-chyba troche za cochy

    Witam Mam dwa siemensy c55,oba postawione freia,z tym samym softem. W jednym dzwiek jest raczej ok(ale w porownaniu z Motka C550 jest cichy),a w drugim jest prawie dwa razy cichszy.Probowalem podmieniac glosniczki,bez efektu. Moze to moje subiektywne wrazenie,ale Nokia i Siemens wydaja ciche dzwieki,w...

    GSM Serwis munenori   31 Lip 2005 16:31 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 480
  • Panasonic SA-AK300 - dzwiek z wiezy

    heloł ostatnio potestowalem sobie rozne glosniki na mojej wierzy i teraz zauwazylem ze niestety dzwiek z jednej kolumny nie jest juz takiej jakosci i tak glosny jak kiedys... byly to glosniki roznych mocy i roznuch oporow.. ;/;/;/ co nalezy wymienic aby sprzet odzyskał dawna swietnosc?? dodam ze jest...

    Nagłośnienie Domowe Artur k.   24 Sty 2008 18:51 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1371
  • Brak obrazu z SCART dzwiek jest.

    Witam. Moze bedzie ktos w stanie mi pomóc w takiej sprawie: mam starszy telewizor Panasonic Quintrix 100Hz z dwoma wejsciami euro. Jednak po podłaczeniu dekodera kablem SCARD pod któreś gniazdo jest dzwiek lecz niema obrazu. Dekoder to Echostar HDS-400E ale nie jest to wina dekodera bo na wczesniejszym...

    RTV Użytkowy sefpan   20 Lut 2010 16:29 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 5422
  • Panasonic model TX-32PK25 przebarwienia

    Witam. Kupiłem 2 miesiace temu Panasonica TX-32PK25 jako uzywany. Jestem z niego zadowolony, obraz jest bardzo dobry, dzwiek tez. Myslałem , ze po zmianie z Loewe na Panasonica bede żałował, ale miło byłem zaskoczony... ale do rzeczy: przy wyłaczonym odbiorniku, lub gdy jest właczony ale miejscach...

    TV Serwis DIGITAL-PRO   14 Gru 2005 07:16 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 626
  • Panasonic SA-BTT350 kino domowe + tuner satelitarny - slab sygnal audio

    Witam, Posiadam kino domowe Panasonic SA-BTT350 z telewizorem Panasonic plasma Telewizor jest polaczony z tunerem satelitarnym Sky HD+ kablem HDMI, telewizor daje sygnal audio do kina domowego poprzez przewod optyczny. Problem polega na tym ze kiedy uzywam tunera sky hd+ poziom sygnalu audio...

    RTV Użytkowy szumi3cit   03 Gru 2011 13:41 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 721
  • Panasonic Tx39a400e czy Samsung UE40H5000

    Witam tylko,że niestety nie mogę już dołożyć do TV gdyby to miało być 32cale to by pewnie coś dobrego kupił już natomiast z 39/40 muszę wybrać z poniższych modeli: 1.Samsung UE40H5000 (20rms) 2.Panasonic Tx39a400e (20rms) jeszcze dodam: 3.Philips 40PFH4009(tylko ten ma 10w rms tylko a ja...

    Jaki TV LOCOLOCO   26 Lut 2015 19:37 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 783
  • vcr panasonic nv-hd640 ; tryb serwisowy i dzwiek

    Czy ktos wie jak odpalic tryb serwisowy w vcr panasonic NV-HD640 i moze ktos wie czemu dzwiek jest tylko w programach nadawanych w stereo (w pozostalych sa szumy) - ale jak stereo idzie przez amplituner (yamaha 496) to dzwiek jest tylko w jednej kolumnie - obłęd. poza tym mam nie dzialajacy wyswietlacz...

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis Anonymous   01 Lut 2002 00:23 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2960
  • Panasonic NV-L25 i bulgoczacy dzwiek

    Przy odtwarzaniu kaset obraz jest ok, a dzwiek "bulgocze", jakby byl b. szybko przerywany. Problem jest z predkoscia przesuwu tasmy. Jak pomoge silnikowi "palcem" to dzwiek idzie ok. Mechanizm chodzi idealnie lekko - moze jakis PRek od obrotow stracil swoje nastawy ? Gdzie go szukac ? Moze jakis schemat.

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis Jarok   18 Sty 2003 15:34 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1480
  • walkman Panasonic RQ-SW6 -dzwiek:(

    Witam jestem w posiadaniu walkmana Panasonic RQ-SW6-shockwave, wodoodpornego z podbiciem XBS. Kupilem go na allegro.Moj problem polega na tym,ze na najwyzszej glosnosci kaseta gra bardzo cicho a radio czesto szumi i nie slychac glosow wykonawcow w piosenkach lecz za to wszystko inne jest dobrze(lub nawet...

    Audio Serwis miodo   23 Lut 2005 11:51 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 875
  • Panasonic NV-j45 i zanikajacy dzwiek

    Mam takie cudo jak w temacie. Posiadam go juz od dluzszego czasu, ale ostatnio mam z nim problemy. Taka sytuacja: sygnal telewizyjny przechodzi przez magnetowid odpowiednimi zlaczami antenowymi i wchodzi do telewizora. Telewizor działa normalnie tak, jakby byl podlaczony bezposrednio. Gdy przelaczam...

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis m4jkel   12 Lis 2005 17:49 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 735
  • Panasonic NV-HD600 trzeszczacy dzwiek przy odtwarzaniu kaset

    Posiadam taki magnetowic i przy odtwarzaniu kaset czasami sa trzaski przy slowach,a muzyka(podklad) leci ok.Bywa ze pzez 5 min wszystko jest ok,a czasami jest nie do zniesienia.Czasami dzwiek glosu jest taki jakby chcial sie przebic ,ale muzyka w tym samym czasie leci ok.Bez roznicy czy przez euro czy...

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis oldboy   05 Gru 2005 11:13 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1064
  • Dziwny dzwiek miniwieza Panasonic SA AK45

    Witam... Dostalem wieze Panasonic SA AK45 u kolegi grala okolo 1,5 roku zadko jej sluchal i nie nazekal na nia. Kiedy wieza stanela u mnie w domu podlaczylem ja do swoich starych kolumn tylko pod wejscia czerwono-czarne wejsc niebiesko szarych nie podlaczalem . Wieza grala tak 3 dni . Teraz mam dziwne...

    Audio Serwis czysiek79   03 Lis 2007 03:02 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1553
  • panasonic tx-w28d5f/p czarny ekran , dżwięk prawidłowy

    Tu jest schemat: Standardowo, trzeba zacząć od zasilania kineskopu. Pozdrowienia.

    Początkujący Serwisanci Mirek Z.   09 Lis 2007 14:48 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 743
  • Panasonic SA AK 27 dzwiek wylacza sie po 2 min

    Zestaw jak wyżej.Brak słynnego F61.Wieżyczka gra cały czas na pół gwizdka.Przy zwiększeniu głośności wyłącza sie po około 2 do 3 min.Hybryda czy może jakieś zabezpieczenie.Może ktoś z szacownego grona przerabiał ten temat

    Audio Początkujący altari   13 Maj 2008 14:24 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1052
  • panasonic tx-L47ET5B brak obrazu tylko dzwiek,podswietlenie dziala

    Witam,mam problem z telewizorem,a mianowicie jest brak obrazu. Czasami pojawi sie na ułamek sekundy i znika. Dzwiek normalnie dziala,podswietlenie tez. Troche czytalem i wiele osob wskazuje Tcon. Czy moze mi ktos pomoc zdiagnozowac to dokładniej? Troche bawie sie z elektronika mam miernik i lutownice,ale...

    Początkujący Naprawy mac.x   28 Lip 2015 17:15 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 369
  • Panasonic Viera Link - był dzwiek z kina po HDMI i nage zniknal

    Witam. Połączyłem kablem HDMI telewizor Panasonic TX-42AS600E z kinem domowym Panasonic SC-PT880. Nie do końca wiem, jak to zrobiłem bo to było dawno temu ale wiem, że nie było żadnych komplikacji i fajerwerków. Wsadziłem kabel HDMI w telewizor w wejście HDMI 2 (tam gdzie jest ARC), drugi koniec...

    Połączenia urządzeń jureklaguna   16 Maj 2017 06:56 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1878
  • panasonic - jak podlaczyc dzwiek 5.1 z tym co mam

    Witam wszystkich. Wlasnie wprowadzilem sie do domu z 2 salonami i jeden z tych salonow przerobilem na kino domowego zprojektrorem i w ogole. Do tej pory sytarczyl mi dzwiek < dwoch glosnikow podlaczonych przez tania wieze w trybie aux. Odtygodnia posiadam kino domowe z dvd panasonic. Zestaw posiada...

    Nagłośnienie Domowe qubuh   03 Sie 2016 14:48 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 798
  • Panasonic TX-L42E5E po nagrzaniu zanika fonia i dzwiek

    Telewizor na początku odbiera bardzo ładnie telewizję cyfrową z anteny naziemnej, ale jak się nagrzeje, to ginie obraz i dźwięk, a dioda od zasilania pulsuje w rytmie 0,5 sekundy czerwona, 3 sekundy zgaszona i tak w kółko, aż do wyłączenia z sieci, bowiem w tym trybie telewizor nie reaguje na pilota....

    Początkujący Naprawy tomek5333   17 Cze 2017 11:51 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 402
  • Uszkodzone wejscie AV2 Panasonic TX-25LK10P

    Jest to wejscie EURO dla sygnalu SVIDEO i VIDEO. Dzwiek dziala na tym wejsciu bez problemu. Serwis twierdzi, ze uszkodzony jest uklad VPC3215CB8TP. Nigdzie nie moge znalezc informacji o tym ukladzie. Czy moze on byc dostepny poza siecia serwisowa Panasonica? Na schemacie widac, ze wejscia sa podlaczone...

    TV Serwis Krzysiek__M   30 Cze 2004 21:07 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1655
  • Nie moge rozmagnesowac Panasonica (tx-29ps11)

    a no wiec wlasnie:) dzisiaj ma przyjechac jakis spec z Avansu i ocenic czy tv rzeczywiscie kwalifikuje sie do wymiany. No niech tylko zacznie krecic nosem :evil: P.S. Jezeli ktos ma tego panasonica niech skrobnie pare slow..... czy fajny czy kiepski i wogole co o nim mysli. Jak dla mnie to...

    TV Serwis michass   17 Sie 2004 08:30 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1132
  • Panasonic RX-ES27

    Witajcie! Mam maly problem z tym sprzetem, jest to cos w rodzaju boomboxa tyle ze panasonic. otoz chcialem kiedys sprawdzic czy moje glosniki od kompa dzialaja, bo cos w nich padlo i wsadzilem wtyczke do gniazdka sluchawkowego tego radiomagentofonu. Niestety kawalek wtyczki zostal w srodku i nie da...

    Audio Serwis eritz   21 Sie 2004 21:41 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1112
  • Problem ze strojeniem Panasonica

    Witam Niedawno dostałem magnetowid Panasonic NV-HD600. Magnetowid ten został przywieziony ze Szwecji. Jest z nim następujący problem. Po podłączeniu magnetowidu do telewizora za pomocą kabla antenowego i dostrojeniu telewizora na 36 kanał wszystko jest OK. Film z kasety wyświetlany jest na ekranie czysto...

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis wmak   26 Sie 2004 13:55 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2150
  • Panasonic NV-L25 EE uszkodzony zasilacz.

    Witam Tez jestem posiadaczem videa Panasonic NV-L25EE i tez mam problemy z zasilaczem. Video chodzilo bez blednie przez te wszystkie lata to czasu gdy cos nie padlo w zasilaczu (nie bylo zwarcia tylko przegzanie elementow). Gdy podlaczam zasilanie do zasilacza to wydaje dziny dzwiek syczenia. nie moge...

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis jacekli   09 Lis 2010 17:47 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1692
  • Brak fonii w magnetowidzie Panasonic NV-HD620

    Witam, jestem posiadaczem magnetowidu Panasonic NV-HD620. Magnetowid jest przywieziony prawdopodobnie z Niemiec i tu jest problem. Po zaprogramowaniu tunera magnetowidu btrak jest fonii. Obraz jest OK. Przy odtważaniu kaset obraz i dzwiek jest OK. Z tego co wiem, to prawdopodobnie trzeba przestrojić...

    Początkujący Serwisanci _PREDATOR_   12 Paź 2004 00:10 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 947
  • VCR Panasonic NV-SJ407EE

    Witam! Około 4 letni VCR Panasonic NV-SJ407EE objaw jest taki halasuje i chrabocze capstan motor słychać jak czasmi dzwiek jest bylgoczący a na LP sa pasy na ekranie wiem,że w NV-SD było na to lekarstwem wymiana rotora i kominka silnika a w NVJ35 pomagało wymiana 330µF w przetwornicy a jak jest...

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis Telo   20 Lis 2004 18:49 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1315
  • VCR PANASONIC NV-F60PX odtwarza kasety za szybko

    Witam Posiadam magnetowid PANASONIC NV-F60PX i mam z nim taki problem: po wlazeniu kasety i wcisnieciu PLAY zaczyna odtwarzac tasme tyle ze kaseta kreci sie za szybko. Obrazu nie ma w ogole, tylko jakies pasy skaczace, a dzwiek (z chunch) jest przyspieszony. Co moze byc przyczyna takiego zachowaznia?...

    Początkujący Serwisanci dj-norek   21 Gru 2004 19:33 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1047
  • Panasonic 28 cali - 28LD1P

    Mam problem z telewizorem firmy Panasonic - po wlaczeniu na telewizorze pojawiaja sie biale, delikatnie ukosne kreski prawie od dolu ekranu. Na niektorych kanalach jest to widoczne slabiej, nieraz nawet niezauwazalne, jednak po krotkim czasie telewizor ciemnieje, dzwiek jest dalej. Prowadzilem pomiary...

    TV Serwis tomcio   10 Sty 2005 12:56 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2111
  • Video Panasonic model NV-G7EE. Po włączeniu słychać dźwięk, ale nie ma obrazu.

    Witam Mam odtwarzacz wideo Panasonic model NV-G7EE gdy wlanczam kasete to slychac dzwiek ale obrazu nie ma jest tylko snieg ale kolorowy tak jakby calkowicie rozmazany obraz co moze byc tego powodem ? za odpowiedz z gory dziekuje !

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis oldboy   23 Lut 2005 11:57 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1187
  • Głos jest i głosu nie ma w Panasonicu RDP202N

    Zakupiłem samochód i w aucie siedział ten model panasonica i mam z nim drobne problemy.Czasami jest dziwiek z CD i z radia a czasami go nie ma.Jak radio jest zimne plyta sie kreci pokazuje ze odtwarza ale nie ma fonii.Przyniosłem je do domu jak podłacze do akumulatora w domu to działa ale nie zawsze...

    Radia Samochodowe Serwis toudi85   31 Lip 2005 22:17 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1088
  • Współpraca Tv Panasonic z kompem...

    Tematy rozpoczete sa tu: i tu: Kompa zlozylem tydzien temu z nowymi czesciami a telewizor to dosc wysoki model z przed 5 lat..ocalalo jedno euro ale nie mam zamaiaru juz probowac..W kazdym radzie rozmawialem z serwisem panasonica i mowia ze to nie powinno miec miejsca,to sami twierdza u dystrybutora...

    TV Serwis miccey   27 Gru 2005 16:10 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1134
  • panasonic czy canon lub............

    przepraszam a prosze wyjasnijcie mi o co chodzi z tymi szumami jest to skakanie obrazu bo przez chwile myslalem ze to dzwiek szumu pracy aparatu Dodano po 12 kolega Vizzle sugerowal panasonica Lz2 a co o nim sadzicie przepraszam ze tak pytam i moze wygladac ze sam niewiem czego chce ale mialem...

    Co kupić Archiwum robal30   19 Lut 2006 19:50 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1232
  • Kamera Panasonic NV-VZ15 - zanieczyszczony obraz

    Witam. Mam problem z kamerka panasonic vz15. Jest to vhs-c. Zapisuje i odtwarza wizje ale bardzo zanieczyszczona i czasami zanika nawet kolor. Objaw jak przy bardzo zabrudzonym dysku wizyjnym ale niestety juz jest czysty. Koncowki wizyjne nie wygladaja na uszkodzone. Dzwiek zapis i odczyt prawidlowy....

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis zapel87   01 Lip 2008 11:01 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2392
  • Panasonic TX-29PM11 P - zniekształcenie obrazu.

    Witam, mam podobny problem. Moj Panasonic TX 29 PM 11 burczy tak głośno że wieczorem to nie da sie ogladac. Burczenie zaglusza fonie. Trzeba dawac glosniej aby nie slyszec tego denerwujacego dzwieku. Telewizor byl dwukrotnie w serwisie. Za pierwszym razem wymieniono caly kineskop, a za drugim stwierdzono...

    Początkujący Serwisanci Jaś Kula   28 Mar 2006 22:15 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1816
  • Panasonic SC-HT535 - brak dźwieku?

    Posiadam niedawno kupiony Panasonic SC-HT535 i mam problem z dźwiękiem... oglądając film z dźwiekiem 5.1 działaja wszystkie głośniki ale tylne bardzo cicho. Rozumiem ze sa one tylko dopełnieniem zestawu przedniego i dzwiek jest nagrywany na kazdy kanał ale w czasie ogladania filu nie słychac wyraźnie...

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis slon_61   20 Kwi 2006 18:12 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1227
  • Czy warto kupić radio Panasonic CQ DFX751N

    a dlaczego je tez mam panasonica i jestem bardzo zadowolony dzwiek jest poprostu idealny ale coś z pionków byś mógł wyszperać

    CarAudio norbert.s.   01 Lip 2006 09:04 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2050
  • VCR Panasonic NV-SD420EU - problem z obrazem.

    Witam Mam problem z magnetowidem Panasonic NV-SD420EU. Pewnego dnia po wlozeniu kasety i uruchomieniu odtwarzania dzwiek jest ok licznik dziala, ale obraz to bardzo regularne "mrówki". Owe mrowki sa czaly czas, zero jakichkolwiek pozostalosci obrazu. Dzien wczesniej magnetowid dziala bez problemu.... Czy...

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis Accent   08 Lis 2006 11:48 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 986
  • Panasonic panorama 100Hz TXANPIFCCAG

    Witam. Mam problem z tv marki panasonic. Telewizor sciagniety z Danii. Obraz zanika podobno przez modul cyfrowej obrobki obrazu. Numer odpisalem: TUC8E6781. drugi numer jaki znalazlem : LV 650743. Nigdzie takiego nie moge dostac. Telewizor pracuje przez chwile po czym zanika obraz, dzwiek pozostaje....

    Początkujący Serwisanci zurtexpogo   14 Paź 2007 20:00 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1944
  • Wieza PANASONIC SA-CH74 i znow deck

    Witam Mam w naprawie wieze PANASONIC SA-CH74. Po wymienie paskow deck 2 dziala normalnie, ale deck 1 wylacza sie po ok 1-2 s. Przez ten czas slychac normalnie dzwiek z tasmy. Pierwsze co to wyczyscilem talezyk z lusterkami i czujnik ale o dziwo nic nie pomoglo - co moze byc jeszcze przyczyna wylaczajacego...

    Audio Serwis DawiDD   12 Maj 2007 07:41 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 885
  • AV3 Panasonic quintrix. Na ekranie tylko mrugająca czerń.

    Witam, mam niecodzienne ( mam nadzieje ) pytanie o wejscia AV3 w panasonic. OD kilku miesiecy uzywalem polaczenia S-video do ogladania filmow z komputera, az w koncu pojawilo sie migotanie, i teraz na ekranie widac tylko mrugajaca czern. PO podlaczeniu odtwarzacza wideo to samo, czyli wyglada na to...

    Początkujący Serwisanci ciesla   14 Cze 2007 22:32 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 813
  • Philips 21cali i kino domowe panasonic

    Witam proszę o pomoc w następującej sprawie co to moze byc podlaczam telewizor do kina domowego, i dzwiek jest z telewizora na kino przez euro złącz i jak przelaczam program w telewizorze to w glosnikach slysza takie denerwujace glosne pstryk szum co z tym mozna zrobic, telewizor philips 21 cali a kino...

    Początkujący Serwisanci marioi11111   03 Paź 2007 15:47 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 804
  • Panasonic TX-29PM1P pamięć

    Witam wszyskich mam problem z tv panasonic TX-29PM1P, z usterki jaka mam i po przeczytaniu postów na ten temat wynika ze uszkodzona jest pamiec.Objaw to tv sie wlacza, obraz i dzwiek jest ale pilot i przyciski na tv nie dziala jest tylko napis "factory ver. heat run". Chcialbym prosic o pomoc co to za...

    Początkujący Serwisanci cimirek   30 Mar 2008 20:29 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1084
  • Audio w zlaczu SCART Panasonic tx-21jt2 i inne.

    Dzieki dzimi :). PS czy dobrze poprawilem temat postu??:) Hmm to w sumie zla wiadomosc dla mnie w tym momencie jezeli chodzi o sygnal wyjsciowy na SCART. Mam wzmacniacz bardzo prosty DIY i do tego glosniki. Nic specjalnego, ale dzwiek jest 200% lepszy niz ze standardowych szczekaczek Panasonica. To...

    TV Początkujący karola44-81   29 Kwi 2008 15:12 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 906
  • Panasonic TX 28C1C - nie załącza się

    Mam 13 letniego Panasonica TX 28C1C w ktorym krotko cos zasyczalo (mowila zona) i stracil sie obraz i dzwiek. Napewno nie jest to nic zasilaczem bo pilot zalacza i wylacza to znaczy na dole czerwona LED -dioda funkcjonuje. Wymienilem 5 elektrolitow bo mialem nowe, nastepujace:c-1214 c-1206 c-856 c-858...

    TV Początkujący witaj88   03 Gru 2017 18:20 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1420
  • Panasonic TX-32PF10F - brak obrazu

    Witam. Posiadam TV Panasonic TX 32PF10F - 100Hz Dotychczas dzialal jak nalezy, w pewnym momencie po wylaczeniu go i ponownym wlaczeniu nie uruchomil sie juz. Tzn. Nie ma obrazu ciemny ekran,ale dzwiek jest. Nie widac nawet wskaznika glosnosci ,gdy chcemy podglosnic TV. A gdy wylaczamy Tv jest taki...

    TV Początkujący ballack   08 Lut 2009 15:09 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 803
  • Panasonic z UK TX-28ps1 - brak dźwięku, język hiszpański

    Witam, Mam podwojny klopot. Z jednej strony usiluje sie dowiedziec czy i jak da sie wykorzystac rzeczy opisane w tym watku () z drugiej mam klopot z telewizorem. Moj TV to Panasonic TX-28PS1. Problem: 1. Kiedys dawno temu przypadkiem w pilocie wybralem "przywroc ustawienia fabryczne" od...

    TV Początkujący galtom   02 Kwi 2009 14:48 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 822
  • Nagrywarka Panasonic DMR-E20 trzeba przestroic tuner?

    Witam Czy w nagrywarce DVD Panasonic DMR-E20 trzeba przestrajać tuner na polska fonie? W stereo dzwiek jest ale w mono tylko szum. Trzeba dokładać fonie?

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis h jaworski   23 Wrz 2009 12:18 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1044
  • Laczenie amplitiunerow UNITRA i PANASONIC do komputera

    Mam pytania co do laczenia 2 wzmacniaczy: jeden to UNITRA PW 3015 (dosyc stary ale na razie sprawowal sie dobrze po wroceniu do lask) a drugi to kilkuletni PANASONIC AV CONTROL RECEIVER SA-HE70 Poniewaz do unitry podlaczone sa 2 glosniki a posiada jeszcze 4 chcialbym podlaczyc do panasonica ww 4 i...

    Nagłośnienie Domowe Grzegorz Markowski   03 Sty 2010 13:49 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2330
  • Panasonic TH-*PZ81 problem z dzwiekiem

    Zapomnialem prawie o tym poscie.... TV naprawiony a ponizej historia... Poszukalem w googlach aplikacji [url=]ADAV4622 i wymienilem ->efekt ten sam, brak dzwieku w glosnikach ale sprawdzilem czy na wyjsciu AUDIO_OUT jest dzwiek i ku mojemu zaskoczeniu byl na dwoch kanalach czyli jest pewien postep ;)...

    TV LCD Plazma Serwis jerzy_d   08 Sty 2011 17:58 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 981
  • Onkyo czy panasonic? Co lepiej kupić? O co chodzi z tymi Ohmami?

    no mniej, wiecej tez sie kieruje sluchem i tak wlasnie mi sie wydaje ze ten 3 omowy panasonic ma lepszy dzwiek, ale to w takim razie dlaczego ludzie tak zachwalaja to onkyo ?? bo gdzie, nie gdzie slyszalem ze zestaw onkyo jest lepszy niz zwykly zestaw glosnikow. Zdanie rozpoczyna wielka litera,...

    Jakie Nagłośnienie do Domu wojtek0995   20 Lip 2011 19:29 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1083
  • panasonic G30E + kino samsung HT-Z312 domyślnie włącza DVD

    witam nie potrafie dojść do porozumienia z TV i kinem . Włączam TV potem włączam DVD( kino). czasem dodatkowo uruchamiam dodatkowo kanal dzwiekowy ( tzn funkcje na dvd dla dzwieku z tv) . OK wlacza sie a po 3- 5 sek przełącza sie na odtwarzanie dvd. powtarzam zmiane funkcji na dzwiek z TV i...

    Połączenia urządzeń bzyk111   15 Sty 2012 20:15 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 847
  • Panasonic TV + Dell D600 Laptop

    Witam, chcialem podłączyć TV Panasonic Quintrix TX-25MD3C do laptopa Dell Latitude D600. Moje teraz pytanie, jak polaczyc : 1. laptop VGA -> TV Scart 2. laptop S-video -> TV Scart + laptop mini jack headphones -> TV L/P mini jack (gdyz czytalem ze przez S-Video dzwiek nie chodzi na TV?)

    Połączenia urządzeń blazkowicz   14 Lut 2012 13:57 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1386
  • panasonic TX-L37E30E a podłączenie przez kabel HDMI

    Witam mam TV panasonic TX-L37E30E i podłączyłem go kablem z komputerem HDMI-HMDI i wszystko łączy sie tak jak powinno obraz i dzwiek przesyła dobrze ale jak chce przełączyc w telewizorze na kanały zeby obejrzec cos z anteny naziemnej(kabel jest ciagle podłączony) wtedy mam napisane "zły sygnał" i wszystkie...

    RTV Użytkowy 11111olo   07 Cze 2012 13:32 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1853
  • Panasonic AS600E - niekaceptowalny dźwięk i kąty widzenia - odradzam

    Mialem Panasonica z ta sama matryca VA z 2013 roku. Na forach pisano ze jest swietna, olbrzymi kontrasty i ponadprzecietne katy widzenia. Kontrast naprawde duzy. Bylem zaskoczony pozytywnie. Katy widzenia byly tragiczne. Ruchy glowa powodowaly, ze obraz zmienial natezenie koloru na bokach ekranu. Tylko...

    Jaki TV LOCOLOCO   01 Sty 2015 15:47 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1575
  • panasonic sc-btt465egk/sharple -

    Witam jak podlaczyc dzwiek kina domowego (obraz mam) do telewiozora plus dekoder polsatu Telewizor SHARP LED LC-50LE758EHD 300HZ3D KINO domowe PANASONIC sc-btt 465egk Dekoder polsatu HDMI z nagrywarka Prosze bardzo o rade jezykiem jak najbardziej prostym xD jakim kablem do czego i co zmienic w ustawieniach...

    Połączenia urządzeń romeok01   17 Lut 2015 14:08 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1200
  • Ps4-Panasonic SA-HT330 dżwięk w kinie domowym?

    Witam, mam problem. Mam podlaczona konsole do telewizora poprzez hdmi i chcialbym zeby dzwiek z konsoli lecial na kinie domowym. Kino domowe mam podlaczone kablem euro do tv. Jakiego kabla potrzebuje? Jeśli można to poprosze a link do jakies aukcji z takim kablem. Moje kino domowe to Panasonic SA-HT330....

    Połączenia urządzeń grubs   25 Sie 2015 09:18 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 462
  • DVD Samsung HD860 - dzwiek

    Witam, Mam problem z odtwarzaczem Samsung HD860. Odtwarzacz w dużej części służy do odtwarzania muzyki. Jest on podłączony oczywiście do telewizora i wieży Panasonic SA-AK270. Kabel z jednej strony podłączony złączem RCA do dvd, z drugiej strony JACKiem do wieży do gniazda music portu. Podczas oglądania...

    Połączenia urządzeń ziombol   27 Lip 2011 23:05 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 785
  • Telewizor do 1800 [filmy,playstation,sport,dzwiek]

    Panasonic 39E6 Philips 39PFL 4208 Sharp 39LE 350

    Jaki TV LOCOLOCO   18 Paź 2013 17:50 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2199
  • Panasonic TV (TX-28W1) cd ...

    ... po naprawie zasilacza , poprawkach na wyjsciu sygnalow RGB (wymiana diodki, brakowalo koloru czerwonego )i lekkiej regulacji ( kupiony zepsuty, prawdopodobnie ktos w nim grzebal) ... brakuje wizji ( ciemny ekran w TV i AV), dzwiek ok. Dziala wyswietlanie sygnalu teletekstu ( tzn. nie dekoduje sygnalu...

    TV Serwis amik9m   02 Maj 2004 09:32 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1951
  • Panasonic NV-J35B Problemy z silnikiem

    Witam! Kolega przyniósł magnetowid, który nie dawał znaku życia. Po wymianie kondensatora 1mic/400v po stronie pierwotnej(dałem 2x1mic/250v) uruchomił się. Problem tkwi w tym, ze dzwiek jest zniekształcony(regulrne wibracje), obraz mozna ogladac tylko w LP, a w SP zrywa co 1 s. Podczas pracy silnika...

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis melon   30 Maj 2002 21:54 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2050
  • Panasonic NV-J35B Problemy z silnikiem

    Witam! Kolega przyniósł magnetowid, który nie dawał znaku życia. Po wymianie kondensatora 1mic/400v po stronie pierwotnej(dałem 2x1mic/250v) uruchomił się. Problem tkwi w tym, ze dzwiek jest zniekształcony(regulrne wibracje), obraz mozna ogladac tylko w LP, a w SP zrywa co 1 s. Podczas pracy silnika...

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis zair   13 Maj 2002 08:19 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1711
  • Magnetowid Panasonic NVJ 35HQ

    No coz zauwaztlem ze jak sie te rolke docisnie palcem to dzwiek jest o wiele lepszy a obraz terz sie troche poprawia. no i co ciekawe jak sie troche palcem przychamuje glowice to poza zakloceniami wprowadzanymi przez palec niema paska na wysokosci mniej wiecej czterech piatych wysokosci obrazu. Nobo...

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis Jacekj   20 Cze 2002 08:33 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1814
  • Panasonic TC-2671 EE, wklęsły obraz po obu stronach ekranu

    Prosze o pomoc. W OTVC powstalo uszkodzenie, ktorego efektem jest obraz wklesly po obu stronach ekranu. Dzwiek jest dobry. Chassis to M15M. Prosze o podanie, ktore elementy sa odpowiedzialne za to uszkodzenie. Dziekuje.

    TV Serwis eugene   10 Wrz 2002 07:53 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1740
  • Panasonic NV-SD 20

    Obraz i dzwiek juz mam ( z tunera) - wszystko niby ok poza jednym "szczegolem" - tuner nie zatrzymuje sie podczas strojenia... Czy zna ktos na to jakis sposob?

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis Mirek71   22 Paź 2002 23:29 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1239
  • Panasonic NV-HD640

    Glosu niema ani przez modulator ani na euro ani przy odtwarzaniu, ale dzwiek jest nagrywany (sprawdzalem tasme na innym aparacie). Zgodnie z sugestia z ( dobra baza usterek) jest to blad procesora foni IC 4501 BH7803K. Janusz

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis oldboy   09 Mar 2003 21:27 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1663
  • Fonia rownolegla w Panasonicu NV-SD240

    Fonia juz dziala - tylko na niektorych kanalach dzwiek jest lekko znieksztalcony.

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis Anonymous   09 Cze 2003 20:00 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1264
  • Panasonic- nie wiem jaki symbol- ale ponoć po burzy

    No! :) sprawa nieco sie ruszyła. zrobiłęm stabilizator na LM317, ale wyszedł na wierzch kolejny problem... :( 1) słuchawka jakoś nie ma chęci dzwonić, a jak juz zacznie to są to krutkie i zadkie dzwonki, stacja bazowa dzwoni OK.- (funkcja przywoływania działa ok). 2) często wyskakuje out of range,...

    Telefony Stacjonarne Serwis krzys_w   07 Mar 2005 22:09 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2065
  • panasonic RD-P100 a cd-rom...

    chcialbym spac te dwie rzeczy aby móc regulowac dzwiek z poziomu radyjka.W panasiu siedzi TDA6320 myslalem aby sie wpiac w jego wejscia czy to zadziala...moze ktos juz tak robil.. :?: :idea:

    Radia Samochodowe Serwis lukado1   19 Lis 2003 07:45 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 769
  • panasonic NV G21 BRAK FONI I CTL

    obraz jest ok - licznik pokazuje same zera i nie idzie - nio chyba ze to sie jakos jeszcze wlancza - dzwiek z tunera to nie wiem bo wideo jest nie przestrojone

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis dj-norek   09 Sty 2004 14:36 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 2175
  • Video Panasonic NV-HD620 jak przestroic ?????????

    hej mam pytanie mam problem z magnetowidem Panasonic NV-HD620 hifi nicam właśnei problem dotyczy dzwieku otórz problem tkwi w tym iż podczas nagrywania i odtwarzania dzwieku jest stereo i jest oki natomiast podczas odbierania kanałów z kablówki nie ma na żadnym kanale dzwieku tylko warczenie...

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis maciekbazyl   14 Mar 2004 15:06 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2427
  • Panasonic KX-T2395-cicho dzwoni

    Może ktoś wie co jest przyczyną,obojętnie w jakiej pozycji przełącznika (high czy low)dzwiek nie zmienia się schemat ściągnąlem z elektrody sprawdziłem wszystko i nic czyżby 8205 :?: Jakie powinno być napięcie na n.1 tego układu jest 1,2V

    Telefony Stacjonarne Serwis JARTECH   17 Mar 2004 22:37 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1430
  • KX-T3620 Panasonic

    Ma czasem napady, ze strasznie mi trzeszczy w sluchawce, slychac piski, jeki, cos na wzor jakby przestrajanie radia na falach krotkich jak wezme lekko "skrece" sluchawke ustaje.Zadnych zimnych lutow sie nie doszukalem. Antena jest sprawna i dobrze przymocowana. To o czym pisze slychac TYLKO w mojej...

    Telefony Stacjonarne Serwis uaz   27 Mar 2004 22:47 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 930
  • Panasonic NV-J35 HQ

    Witam Mam problem z w/w VCR. Po wlozeniu kasety, mruga a pozniej wlacza sie tracking ale na ekranie nic sie nie pojawia, natomiast dzwiek slychac jakby byl zwooooolniony. Pozdrawiam

    DVD/VCR/Kamery/BD Serwis oldboy   11 Maj 2004 22:18 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2760
  • Panasonic TX-28A1UN problem z dźwiękiem

    Witam.... nie znam sie za bardzo na elektronice ale mysle ze u Was sie czegos dowiem :) Mam w/w telewizor i dzwięk szumi strasznie na programach nadawanych w Nicam Stereo... na Mono jest ok. I tu moje pytanie czy da sie go jakos przestawic zeby dzwiek byl dobry tzn nie szumiał???? A moze trzeba go...

    TV Serwis GramiYoe   16 Lip 2004 22:29 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 887
  • Discman z mp3 Panasonic (pomocy)

    Jestem posiadaczem powyzszego sprzetu, niestety nabral on ostatnio dziwnej przypadlosci :), mianowicie jeden kanal gra glosniej od drugiego, byl sprawdzany na innych sluchawkach i to samo, tak jakby balans przesunal sie bardziej na lewy kanal, dzwiek w prawej jest identyczny tyle ze gra ciszej, nie mam...

    Audio Serwis ictorn   13 Sie 2004 02:42 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 992
  • Technics Panasonic SA-EH50

    Poszukuje opisu do układu RSN308M24. Wieza odpala na sekunde potem gasnie, sprwdzalem brak napiecia stalego na glosnikach. Przy właczeniu zasilania przez zwarcie stycznika slychac normalny szum z radia na to naklada sie dzwiek o czestotliwosci ok 5kHz po paru sekundach wszystko gasnie. Za wszystkie...

    Audio Serwis S.A.   04 Lis 2004 22:16 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1202
  • Glucho w prawych kanalach - panasonic cq-j04leep

    Witam! Sprawa sie ima o starego kasecia tak jak w temacie. Brak jest dzwieku w prawym przednim i tylnim kanale; uslyszec mozna cichutkie buczenie i od bolu mozna byloby doslyszec gdzies w tle dzwiek jaki powinen byc (ale to trzeba bardzo sluch wyterzyc). Druga strona dziala ok. Radio jest praktycznie...

    Radia Samochodowe Serwis djfaza   08 Lis 2004 20:38 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 540
  • Wieza Panasonic SA-AK45-jaki typ glowicy laserowej

    Ano wlasnie sie zastanawiam czy to musi byc do konca laser.Niby czyta ale potrafi przerywac podczas odtwarzania.Czyszczenie , podkrecanie daje delikatne tylko poprawy.Martwi mnie ze moze byc cos z silnikiem (spindle to sie chyba nazywa, ten napedowy dysku)Slychac jest tak jakby delikatne bicie/obcieranie...

    Audio Serwis tik_tak   30 Lis 2004 13:05 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1338
  • panasonic KXT4200H nie dziala sluchawka

    witam wszystkich. Moj problem wyglada nastepujaco :telefon nie byl uzywany przez rok, po jego wlaczeniu nie dzialala sluchawka bezprzewodowa tzn gdy pierwszy raz go wlaczylem przez chwile dzialal (kilka sekund ) po czym zaczela mrygac zielona dioda w sluchawce (rozladowany akumulatorek) wiec postanowilem...

    Telefony Stacjonarne Serwis krukj   04 Gru 2004 11:55 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1205