Masz walnięty przewód dlatego masz taki wynik zapewne na mierniku. Do takich rzeczy to probówka 21W. Bezpiecznik jest przed stacyjką czy po niej. Podajesz prąd na przewód który jest za stacyjką czy przed nią?
Ta podkładka pod górna śrubą to styk sterowania elektromagnesem. W aucie jest specjalna wtyczka a na stole możesz podać prąd w miejsce lutowania drutu cewki.
Przewód oznaczony numerem 50.Wyłącznik powinien przenieść prąd pobierany przez wyłącznik elektromagnetyczny rzędu 10A.A nielepiej za pomocą przekażnika odciąć zasilanie pompy paliwa?
Przy takiej usterce mimo wszystko warto spojrzeć na wykres z pierwotnego i prąd pobierany przez cewki. Przed wymianą ECM koniecznie właśnie sprawdź czy te piny w złączu nie rozepchane.
To nie sterownik, na pewno brak masy/zasilania na jakimś złączu. Sterownik mógł się uszkodzić wtórnie, właśnie przez brak masy i prąd popłynął sobie do rozrusznika przez wiązkę lub linki...
OK. Posprawdzałem wszystkie bezpieczniki multimetrem. Okazało się, że na F23 (blokada zapłonu) nie było przejścia. Sprawdziłem rezystancję cewek w przekaźnikach i była w zakresie 83 Ω do 86 Ω. Zabiorę je do domu i sprawdzę jeszcze przejście pomiędzy stykami roboczymi, podając prąd z zasilacza 12 V na styki cewki(?). Wszystkie styki w komputerze prościutkie:...
Powracam do tematu. Kostka wymieniona, lecz problem został. Pompa chodzi jak chce. Odpiąłem wtyk, podpiąłem miernik i przekręcam stacyjkę. Prąd jest. 3 razy przekręcam jest a nagle za 4 już nie. I tak w kółko Pojawia się i znika. Patrzyłem na przewody pod listwą od strony kierowcy, lecz tam przewody wyglądają ładnie. Sam już nie wiem. Pozdro
Zauważyłem inne objawy - silnik pracuje; włączam krótkie, przełączam na długie - na parę sekund spada strzałka poziomu paliwa w zbiorniku. Ciągnę dźwigienką w pozycję miganie długimi - coś kilkukrotnie wyraźnie postukuje z tyłu pojazdu (dwa, trzy razy na sekundę), z tyłu z lewej strony, tak jakby około zbiornika, z tendencją do zanikania, coraz mniej...
Ale mogę się mylić. Ważne żeby w autach ze wspomaganiem elektrycznym czy elektryczno-hydraulicznym zbadać na samym początku waśnie ładowanie pod obciążeniem maksymalnym oraz kondycję akumulatora. Masy i przewody zasilające. Tam znikome spadki napięć robią poważne problemy w funkcjonowaniu układu wspomagania. Pozdrawiam. To samo jest w aucie co ma dodatkowo...
nie trzeba rozbierać deski. a co dokładnie sie stało trzeba ustalić . weż kontrolkę i zbadaj czy dochodzi prąd
W pandzie jest elektryczne wspomaganie przy kolumnie, prąd na nie musisz pociągnąć jakiś grubszy, po podłączać wg. schematu, tylko ciekawi mnie jak w czujnikiem kąta skrętu, pare razy robiłem te tematy i miałem problemy z ustawieniem kolumny i czujnika bo kierownica sama sobie skręcała :)
no to już praca dla elektronika żeby znalazł ci miejsce w którym prąd "kończy się". Skoro niedochodzi do stacyjki to ona sama może być dobra i niema co jej ruszać. Musisz przeszukać całą drogę i znaleźć miejsce które nie podaje dalej prądu
To fotka żarówki: http://obrazki.elektroda.pl/3063582800_1... Kolega sprawdzi kontrolką, gdzie, na którym przewodzie pojawia się prąd przy określonych światłach i już. Zaraz, moment! Przecież Panda ma dwie lampy! A jak jest w tej drugiej?:D * Rozumiem, że kto pyta nie błądzi, i inne przysłowia; ale bez przesady:D
Może ktoś rozwiąże wątpliwości co do pytania: jak się ma prąd do temperatury , czy warto dodatkowo ocieplić konstrukcję.
a jest na nich prąd ??
Oznacza to że regulator nie odłączy napięcia na uzwojenie wirnika,po wyłączeniu kluczyka.
Nie, nie, kolego mczapski, nie chodzi o kostkę żarówki, tylko wielopinowe złącze nad nogami kierowcy, konstruktorom się zdawało, że 1mm szerokości konektor wytrzyma prąd ciągły o wartości ponad 4A
Sprawdz czy nie upływa Ci prąd gdzies w aucie , jesli nie to wywal akumulator na nowy , polecam nasz polski centra plus 40 Ah , przy tej samej pojemności ma duzo wiekszy prad.
Może aku stracił pojemnośc i prostownik go nie naładuje. Sprawdz napięcie na biegunach podczas gdy kluczykiem przekręcisz na rozruch. Ten klekot to elektrowłącznik ma za mały prąd żeby włączyć rozrusznik.
Właśnie wróciłam od elektryka, Sprawdzone zostały również masy od akumulatora do nadwozia ale wszystko było w porządku, stacyjka podawała prąd (odpaliłam ją na pych) więc raczej działało. Zostały przeczyszczone klemy oraz styki od akumulatora, bo właśnie tam znikał prąd. Czyli papier ścierny plus WD-40. Panda jeździ, pali normalnie. na koniec auto zostało...
Mam fiata panda 1,2 2003r. 44kw ostatnio wywaliło mi błąd P0141 wiec zadowolony myślę kupię nową sondę i po kłopocie. Niestety nowa sonda nie rozwiązała problemu. Po pomiarach okazało się że napięcie jest , a masy brak. Z tego co mi wyszło z pomiarów to na jednym kabelku jest prąd a ten drugi kabelek niby masa idzie do komputera na pierwszy pin w pierwszej...
Nie wiem, ale znalazłem coś takiego https://obrazki.elektroda.pl/7138915000_... co sugeruje dwie strefy ogrzewania, więc trudno by mi uwierzyć, żeby były podzielone na 20 cm i resztę powierzchni. Prąd dochodzi, bo coś grzeje, także raczej to ona uszkodzona, jak jeden z tych przewodów, czy elektryka. 590 na allegro.
Nie wyje nie szumi wszystko ok nie ślizga pasek. Tulejka faktycznie była luźna jak rozbierałem ale poskręcałem wszystko na max i dalej lipa 13v i nic więcej. Nie wiem skąd regulator bierze prąd porównawczy wymagany do regulacji bo może tam jest problem.
Tranzystor pracujący w układzie wspólnego emitera, możesz rozumieć jako przekaźnik, natomiast w układzie wspólnego kolektora (wtórnika emiterowego) jako wzmacniacz prądu. W obydwu przypadkach baza jest elektrodą sterującą. Mały prąd bazy umożliwia przepływ znacznych prądów kolektora/emitera. Układ wspólnego emitera to sterowanie włącz/wyłącz (niskim...
Zrobiłem odcinanie zasilania pomyy wg schematu na bezpieczniku F22 działa OK. Mam pytanie ile prądu pobiera prawidłowo pracująca pompa w Pandzie moja pobiera 7,5A to wg mnie jest strasznie duży prąd do daje moc 90W!! Pierwsza pompa już poszła po 25 000 km teraz mam 40 000 i już zaczynała piszczeć, zawsze przestrzegałem 1/2 baku benzyny ale to i tak...
Szukam schematu elektrycznego, żeby podłączyć radio w Pandzie 1.2 Mam z tym problem, ponieważ kiedy radio było podłączone to padał akumulator po 48h, który jest nowy. Sprawdziłem na multimetrze i radio ciągnie prąd na postoju. Do kostki ISO mam podłączone dwa plusy, które ciągle dają prąd bez względu czy jest kluczyk w stacyjce czy nie. Proszę o pomoc.
Ale różnymi ładowarkami, lub innymi wartościami prądu na akumulatorze, bo prąd pobierany z sieci 230V będzie całkowicie inny. Drogi Zbyszku sam napisałeś: każdy można ładować osobnym prostownikiem, a czas zawsze będzie taki sam. Jeżeli będziesz ładował tą samą wartością prądu to albo pierwszy wykipi/wybuchnie albo drugi będziesz ładował dziesięć razy...
Jeśli przednia wycieraczka jest na "0" to tylna nie zadziała na wstecznym. Jeśli jednak masz dźwignię na "1" lub dalej to przy wbiciu wstecznego biegu sterownik - moduł komfortu uruchomi tylną wycieraczkę by odgarnąć tylna szybę z nieczystości , wody itp i ułatwić cofanie. Pytanie więc czy przy wyłączonych całkowicie wycieraczkach przednich tylna działa...
Zależy jak podłączyłeś ''za'' czy ''przed'' bezpiecznikiem ? najprościej to sprawdzić wyjmując bezpiecznik jak nie ma prądu w gniazdku to jest ok to znaczy że przechodzi przez bezpiecznik jak nie to jeszcze ma pewnie przy akumulatorze bezpiecznik ale na ten nie licz tam to już są coś ok +60A , to na to zwróć szczególnie uwagę. Co do samego gniazda jak...
"Bolec" na 100% jest zahaczony. Nie za bardzo rozumiem o co chodzi Ci z tym podłączeniem. Dając mu 'na sucho' prąd z akumulatora tylko cyka.
Witam, auto jak w temacie. Przepala bezpiecznik F-31 który jest odpowiedzialny za swiatła cofania ale takze "cewkę przekaznika SCM (skrzynka przewodów silnika) NPL(deska rozdzielcza/wezeł BComputera) , NCL(wezeł układu klimatyzaci) (tak w elearn do fiata pady wyczytałem). Na schematach od dmuchawy oraz spryskiwaczy widzę że po tym 5 amperowym bezpieczniku...
W przypadku sterowania bezpośrednio silniczkiem kasety wystarczy podpiąć na wyjściu centralki żarówkę 12V. Powinna zaświecać się przy zamykaniu i otwieraniu z pilota. Steruję bezpośrednio silnikiem kasety. Prąd jeszcze wczoraj wieczorem sprawdziłem, wychodzi ładne 12V przez 0,5 sekundy po naciśnięciu otwierania / zamykania na pilocie. Na wtyczce do...
Miałem podobny problem. Okazało się, ze jest strzelona dioda na alternatorze i co najdziwniejsze raz pobierało wiecej prądu z aku na postoju, raz mniej..... Odłącz przewód "30" od alternatora, zabezpiecz przed zwarciem, podłącz w szereg amperomoerz (moze być i ten z taniego multimetru), wyciagnij kluczyk ze stacyjki pozamykaj wszystko- drzwi, maskę-...
Tandeta lubi być prądożerna i niewiele na to poradzisz poza pomiarem i podłączeniem przez stacyjkę. A jeżdżąc na krótkich dystansach i na swiatłach to nic dziwnego że brakuje prądu. Myślę że masz jeszcze bardzo dobry akumulator. SławeK
zapominałem dopisać ze to też sprawdziłem :( niestety nic nie pomogło przy odpaleniu wydaje się że prąd gdzieś znika lub właśnie nie ma masy zrobiłem masę i oprócz tego połączyłem aku z rozrusznikiem aby ominąć stacyjkę i też nic ewidentnie szwankuję elektryka, zastanawia mnie dlaczego jak samochód jest odpalony wszystko jest ok, cała elektryka działa...
Witam. Mam pandę z 2006r i nie ma światel postojowych, dodatkowo pobiera prąd podświetlenie pokręteł ogrzewania które działa cały czas. Fes wykazuje ze przełącznik kierownicy jest sprawny pozostałe tez. Błędy jakie boody rejestruje to b1015 błąd oświetlenia tablicy i b1008 sterowanie świateł przednich postojowych. Wysterowanie programem postojowych...
Fiata Panda 1.2 2003 r. nie odpala. Po przekręceniu kluczyka, zapalają się kontrolki ,słychać pracującą pompe , dochodzi prąd na automat i .... nic. Został wymieniony rozrusznik , akumulator , czujnik obrotu wałka rozrządu ,sprawdzone bezpieczniki, przewody łączące rozrusznik z akumulatorem i brak pomysłów co dalej . Proszę o wskazówki.
Dolutuj brakującą nogę. Ceramika nie jest pancerna. Przy cenie kodowania pilota jest to propozycja całkiem sensowna. Niestety nie masz racji. Tu ceramika jest pancerna.Stosując się to Waszych sugestii zrobiłem błąd. Noga była tam mocno wygnita aż do środka że dopiero z 1mm( co jest zabójcze przy tej wielkości układu) zobaczyłem jej końcówkę. Przy okazji...
Witam, Mam problem z podłączeniem radia samochodowego marki Joying w moim Fiat Panda II. W zasadzie to z działaniem, a polega on na tym, że radio działa wyłącznie po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Po jakimś czasie rozmyślania nad rozwiązaniem wpadłem na pomysł zastosowania zewnętrznego przełącznika w desce , który działałby w następujący sposób:...
Właśnie w tym może być problem :( za mały spadek zle dobrany akumulator za wielka pojemność nie ładuj go więcej odpalaj samochód no km też musisz jakieś robić akumulator musi być bardziej dynamiczny czarne oczko nie zawsze jest wyznacznikiem sprawnosci akumulatora Teraz akumulatory mają większy z reguły prąd rozruchu ,do 126p to chyba nawet 35Ah wystarczała.
chodzi mi o taki przewód zwany "bypassem" On zawiera gniazdo bezpiecznikowe? Nie będzie za duzego obciążenia na tym wejściu? Nie, kamera pobiera tyle co nic. Chciałbym mieć pod stałe zasilanie podpięte aby kamerka czuwała na postoju ale żeby zwarcia nie było jakiegoś i sfajczenia samochodu. 1. Ten bajpas musi mieć gniazdo na bezpiecznik. 2. Ta kamerka...
20Ah przy prądzie kilkuset Amper ruszy normalną osobówkę bez problemu. Latem na grzybach. A jak przyjdzie zima i -20stopni?[/quote] Owszem. Nawet zimą da radę. Tylko że tu ważne są 2 kwestie: Typ akumulatora i zastosowana przetwornica. Najważniejsze jest sprawne oddanie dużego prądu w krótkim czasie. W pracy mamy mały starterek 12V/24V bagatela 7Ah....
Podejrzewam ze jak go zdusi to pojawia sie długi impuls jak w większości. Impuls długi ale mały prąd który nie otworzy wtryskiwacza benzynowego. Gaz pobiera tylko czas wtryskiwacza ( nie mierzy jaki płynie prąd) i przerabia na swój;) wtedy go zalewa nawet słychać jak wtryskiwacze są otwarte i śmierdzi gazem;) wtedy map może widzieć nadwyżkę ciśnienia.
Witam, Mam problem z podłączeniem radia samochodowego marki Joying w moim Fiat Panda II. W zasadzie to z działaniem, a polega on na tym, że radio działa wyłącznie po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Jest to wg mnie działanie nieprawidłowe i chcę to zmienić. Po jakimś czasie rozmyślania nad rozwiązaniem wpadłem na pomysł zastosowania zewnętrznego przełącznika...
dziękuję za dobre rady, jednak przy poborze teoretycznym około 0,2 A (niemożliwym) odpala po całej nocy stania, lub całym dniu pod pracą aktualnie (nawet dzisiaj) bo nie pobiera już 1,5 A na posoju. jak w poniedziałek. panda mojej żony pozbawiona jakejkolwiek elektroniki również pobiera tą niemożliwą wartość :) prądu 0,2 A na postoju wygaszona. jak...
Sprawdź, czy nie ma gdzieś upływności. Odkreć minus od klemy accu i przez amperomierz, (zacznij od 10A) podłącz do masy. Zmniejszaj zakres i odczytaj prąd upływu z podłaczoną centralką alarmu i bez niej. Prąd nie powinien przekraczać kilkudziesieciu mA. np 100mA zabierze Ci po 24h 2,4 Ah po 10-ciu dniach już 24 Ah jeśli dodać do tego samorozładowaie...
Tzn jest tak nie widać czy z kontrolkami jest coś nie tak to jest dosłownie sekunda gaśnie i zapala się kontrolka silnika dziwne jest to że ogólnie chodzi ok tylko dziś widzę że jak wjeżdżam do garażu z wciśniętym sprzęgłem <muszę najechać na próg ok 4cm wys.) jak już hamuje to silnik nie pracuje i nie widać żeby nagle wszędzie prąd się gubił nawet...
Witam. Zainstalowałem radio odtwarzacz naviheaven na 2211 w fiacie panda 1.3 JTD w związku z brakiem instalacji całą położyłem osobiście z w miarę udanym skutkiem. Prąd + jak i masę podpiąłem od zapalniczki za bezpiecznikiem nr 20 32V( na przewodach tuż przy wewnętrznej skrzynce bezpieczników) przewodami do instalacji elektrycznej 0,5 KV (tylko takie...
Witam, założyłem drugi komputer z wyczyszczonym immo. I niestety nic to nie pomogło. Świeci się nadal błąd - P0230. Do pompy nadal nie dochodzi prąd (jeżeli chodzi o plus), masa jest (czyli wyłącznik wypadkowy - kulka siedzi na miejscu). Iskry na świecach też nie ma. Nie wiem czy wtryski pracują. Co może jeszcze być problemem? Jest jakiś przekaźnik...
Niespodziewajka.... Okazuje się, że alternator jest jak nówka! Był super! Problem znalazł się zupełnie gdzie indziej. Otóż w w 1993r wprowadzono w zegarach diodę na na obwodzie wzbudzenia alternatora. Dioda jest wstawiona z tyłu zegara na płytce drukowanej. Jakoś umknęła mojej uwadze. Założyłem zegary bez takowej diody. jakiś czas było OK ale jak twierdzi...
panda pobór prąd panda iskry stacyjka panda
kenwood radio kostka k7s5a schemat proxxon szlifierka
Renault Master II 2.3 - Kontrolka STOP przy hamowaniu Nacinanie gwintu wielokrotnego: techniki i zastosowania