Problemem okazała się uszkodzona uszczelka pod głowicą. Dodano po 33 Wymiana uszczelki pod głowicą.
Jest tester obecności spalin w układzie chłodzenia... taki jednorazowy zestaw kosztuje ok 15zł. Szukaj na Allegro pod hasłem "tester uszczelki głowicy", albo wejdź w kategorię: https://allegro.pl/kategoria/testery-i-p...
...a uszczelka pod głowicą? Kiedyś miałem podobne objawy przy Pandzie
Dzięki Chodzi mi głównie o kolektor ssący - czy będzie pasował, bo uszczelki są inne.
Witam Ciekawa kwestia to niepalenie na zimnym silniku. W CC900 (benzynka) auto nie mogło zapalić na zimnym silniku też miałem podejrzenia że czujnik temperatury. Auto poza tym nie dawało żadnych objawów a ciepły chodziło ok. Wymienialiśmy czujniki temperatury i parę innych rzeczy. Okazało się że zawiesza świece i nas olśniło głowica-uszkodzona była...
wymiana pierscieni panewek korbowodowych sprawdzenie szczelności głowicy, wymiana zaworów i uszczelniaczy, kpl uszczelek czyli wszystko co było do zrobienia razem z regulacja zaworów
Adaptacji nie było,chwilowo auto jest niedostępne-uszczelka pod głowicą. Zapowietrzał się układ chłodzenia,w jednym z cylindrów świeca miała kolor jakby spalał się płyn chłodniczy... Same problemy :-((( We wtorek samochód powinien być już "na chodzie" -zobaczę ,czy coś się zmieni, chociaż boję się,że raczej nie... Swoja drogą czy 450 PLN to nie trochę...
hmmm Na pewno tak jest, bo kiedyś zmieniałem uszczelkę pod głowicą i spec powiedział, że nie reguluje się popychaczy, że same regulują się. Stuka popychacz już chyba ze 1 rok. Da rade samemu to zrobić ?
Na zimnym silniku po rozruchu czasem słychać przez chwilę bulgotanie powietrza w układzie. W aucie gdy jest rozgrzane w trakcie pracy silnika można odkręcić korek zbiorniczka wyrównawczego i stan płynu znajduje się w okolicy minimum. Testerem CO2 sprawdzałem i kolor płynu się nie zmienił mimo że mam wrażenie lekkiego zapachu spalin w układzie (albo...
masz już ściągniętą głowicę to ściągnij miskę i odkręć stopkę korbowodu i wyjmij tłok, zobaczymy co to takiego, roboty to już aby z pół godziny i to lekkiej. Może ktoś coś pomieszał bo mu się przytarło i założył np wał od 899 do korbowodów 903 lub na odwrót? zdaje się też, że grubsza o jakieś 1.5mm uszczelka powinna załatwić sprawę, nie jest to droga...
Witam serdecznie posiadam pande 2, 2005 r 1.1 silnik benzyna/gaz. Miałem problem z układem chłodzenia, bardzo mi się grzał, brał olej i "wodę". Zostawiłem auto u mechanika, werdykt uszczelka pod głowicą. Mechanik stwierdził że auto jest bardzo przegrzane i najlepiej jakbym druga głowicę załatwił, ponieważ koszt drugiej będzie delikatnie większy niż...
Coś ponad 3 litry. Mnie jakoś 4 litry wystarczały od wymiany do wymiany. Jeździłem Pandą z gazem 2004, rocznie 30-40 tys. km. Sprzedana z przebiegiem ponad 240tys. km. Problem ze światłami cyklicznie wracał, kabel masowy przerabiany. Co mogę dodać: - stuki w przednim zawieszeniu - wymiana wahaczy po każdej zimie (jeżdżone głównie w trasie, nie po dziurach),...
Dzień dobry, parametry sprawdzałem z samochodem kolegi u sa identyczne. Mao sensor podmieniony 2 razy na nowy i tez nic, reset ustawień już kilka razy, sonda ma trochę wolną reakcje ale tak to chodzi w pełnym zakresie. Dzisiaj jechałem i tak to wygląda ze samochód jedzie w miarę normalnie a tu nagle zaczyna delikatnie pooszarpywać, jak równomiernie...
...i mają też felerne sterowniki (ale chyba po 2004 czy 5 zastąpione nowymi). Przy usterce sterownika lub cewki zawsze nie działają 2 cylindry (sterownik zapamiętuje usterkę cewki i odcina wtrysk na cylindrach "obsługiwanych" przez tę cewkę - iskra jest). Problemem może być też czujnik położenia wału i uszczelka pod głowicą, warto pojechać na diagnostykę...
Pan w szlifierni stwierdził, że to jest "piękna głowica" i że takie białe zawory i świece to oznaka zdrowia... W drugiej szlifierni to samo... Gdzieś też już czytałem, że na LPG taki kolor będzie. Proszę przyjrzeć się zdjęciu głowicy na 1 cylindrze. Twierdzą, że tam jest korozja pod pierścieniem (kołnierzem) uszczelki i że to jest ewidentna nieszczelność...
Tak ale jak termostat jest uszkodzony czyli,ciągle otwarty to nagrzanie całego obiegu jest w zimie dużo bardziej utrudnione.I nie zapominajmy co pisze zarak,że na benzynie też ma kłopoty. Tylko że ma to związek bardziej z przełączaniem gaz/benzyna - dwie/trzy przegazówki i na benzynie mogę objechać cały świat dookoła. Czy jest możliwe, że np. układ...
Silnik założony. Pasek ustawiony na znaki. We włoskiej serwisówce Punto 1,2 wyczytałem, że nie wolno sugerować się znakami na kole fonicznym i zamachowym podczas ustawiania rozrządu. Tylko znaczniki na kołach + znaczniki na pasku. Musi gadać. Oczywiście to, że silnik siedzi w komorze nie zakończyło problemów. Trzeba zrobić dystansową podkładkę (12mm)...
Przerabianie seryjnych aut faktycznie wydaje się mało celowe, szczególnie jeśli zachowujemy oryginalną skrzynię biegów. Jeśli z auta miałaby zostać tylko karoseria i podwodzie, to może jeszcze :) Zastanawiam się właśnie nad awaryjnością - co tam się może zepsuć i ile kosztować. Spis części zamieszczony na jednej ze stron Zbyszka daje mniej więcej pogląd...
A od kiedy moi mili przegub zewnętrzny(jak i wewnętrzny) należy do elementów zawieszenia-przecież to jest element układu napędowego i nie ma wpływu na stuki w zawieszeniu. Jeśli jest zużyty to będzie się odzywał wpierw na skręcie, a w skrajnych przypadkach przy jeździe na wprost(trekot, a nie stuk). Teraz dla fanów ocynku-po tylu latach w cieniasie...
A czy ja gdzieś napisałem że polecam fiata? Tak to odczytałem: zacząłeś od FIATów i później dopisałeś, że przy dobrej konserwacji nie powinny gnić przez dekady - więc zrozumiałem to jako zachętę do kupna. To ja proponuje isc do salonu i kupic nowe auto. Odpada - zdecydowanie najmniej opłacalne posunięcie z uwagi na fakt, iż samochód traci najwięcej...
panda uszczelka panda uszczelka głowica uszczelka głowicy suzuki
wałka laserowej przesuwanie tekstu zafira czujnik rozrząd
satel indigo wieża philips trafo
Wyciek z klimatyzacji - przyczyny i rozwiązania Skrzeczące radio - przyczyny i rozwiązania