Obawiam się że ten model jak większość japońskich nie ma takiej możliwości. Tzn. wyłączać z zapłonem się będzie , ale na postoju wtedy grać nie będzie. Są w nim tylko takie dwie opcje stałe zasilanie wtedy nie wyłączy się , albo logika ale wtedy nie włączy się na postoju. Oczywiście można zastosować różne kombinacje = przełącznik , przekaźnik na zasilaniu...
W pandzie jest chyba zasilanie pompy poprzez przekaźnik i to ECU wysterowuje cewkę tego przekaźnika . Więc można ciąć którykolwiek z przewodów zasilających przy pompie za przekaźnikiem . Błędu nie zgłosi.
Podłącz przez usb i podepnij do auta żeby fejs miał zasilanie.
Przewód oznaczony numerem 50.Wyłącznik powinien przenieść prąd pobierany przez wyłącznik elektromagnetyczny rzędu 10A.A nielepiej za pomocą przekażnika odciąć zasilanie pompy paliwa?
Miałem 2 przypadki w pandzie, że przegnite były blaszki łączące piny gniazda komputera z jego płytą PCB. Raz objaw dokładnie taki jak opisany, innym razem nie podawane zasilanie na pompę paliwa.
przeważnie po "kopniaku w puszkę bezpieczników pod maską" dalej jedzie W końcu przestanie. Nic Ci to nie daje do myślenia, gdzie może być usterka? Ty masz auto i tylko Ty możesz dokonać pomiarów. Wystarczy próbówka 21W.
Co ma błąd wtryskiwacza do kabli zapłonowych? A nie masz może gazowni? może ECM gazu miesza? Jak nie, to nie widzę nic innego jak dalej uszkodzony ECM silnika albo wiązka. Pod warunkiem że masy i zasilanie jest ok.
Gdzie jest oryginalnie montowane gniazdo zapalniczki w pandzie i skąd wziąć zasilanie?
Możesz podpiąć pod jakiekolwiek zasilanie 12V przez bezpiecznik.
To tak, najpierw sprawdzasz ciśnienie paliwa, potem wysterowanie i zasilanie wtryskiwaczy, na koniec sprawdzasz, czy w trakcie kręcenia rozrusznikiem nie spada zasilanie. I wszystko stanie się jasne.
Diagnostyka probówką przy braku reakcji odpowie na to pytanie. 4 opcje -kostka -instalacja na, odcinku kostka-rozrusznik -rozrusznik -problem z masą/zasilaniem rozrusznika
Zakuj nowe przewody masy silnika i nadwozia i zasilania alternatora.
Tartatini TEC99 były montowane przez dealerów przed wprowadzeniem sterowników EOBD, w pierwszych Pandach i Punto II - to było totalne nieporozumienie! Nie przerabiaj silnika z pełnym wtryskiem na zasilanie gaźnikowe (bo mikser podciśnieniowy to właśnie gaźnik). Załóż sekwencję - STAG-300 albo Zenit'a.
Potwierdzam, ma być pod fotelem.
To "pachnie" usterką sterownika (oczywiście jeśli zasilanie sprawdzone).
A po co schemat pompy? - nie lepiej przeciąć jej zasilania? - rozpiska leży na forum.
witam serdecznie czy ktos wie jak złożyc instalacje radiową we fiacie pnda (wersja zupełnie goła) czyli jak podłączyc zasilanie i głosniki bo o antenie słyszałem ze jst duzy problem i chciałbym założyc taką wewnętrzną (jak by ktos miał jakiś schemacik)
Zamiast instalować gniazdo do zapalniczki nie lepiej użyć cos takiego? https://obrazki.elektroda.pl/8304028100_... Gniazdo zapalniczki musi być podłaczone tak, aby nic nie zaczęło się palić gdy ktoś wpadnie na pomysł pociągnięcia z niego np 180W. Ponadto gniazdo zaplniczki ma to do siebie, że czasami lubi "wypluwać" wtyczki. A to, co...
Coś mi się zdaje, że tam jest coś pokroju BCM- taki "komputerek" sterujący zasilaniem na różne obwody. Słyszalny alternator w głośnikach to objaw złego ładowania akumulatora - prawdopodobnie pęknięta obudowa, i lub uszkodzony regulator. Cykające przekaźniki to brak stabilnego zasilania cewek - prawdopodobnie siada elektronika sterująca nimi.
Witam posiadam skanery panda II znajduje sie tam żarówka 150w/12V chciałbym zmienić na 250w/24V nie moge zmienić całego trafa bo zasilanie z silników jest na 12V może podpowie mi ktoś jak rozsądnie sie za to zabrać by upchać tam coś co da mi 24V albo coś innego by włożyć żarówkę 250w ?;]
Seicento 1.1 to ten sam silnik co w Pandzie - prosta konstrukcja, dobrze znosząca zasilanie LPG. W Pandzie masz jeszcze 1.2. Te same silniki są w Punto II, a nawet w Grande Punto (1.2). Ani Seicento ani Panda nie miała problemów z korozją. Panda w prowadzeniu jest dość toporna ale to i tak nic w porównaniu z Matizem ;)
Zasilanie wtryskiwaczy ?
bezpieczniki sprawne,zasilanie ok
Fiat Panda 2008 rok, silnik 1.2 benzyna. Który z przekaźników na zdjęciu odpowiada za zasilanie wentylatora chłodnicy? https://obrazki.elektroda.pl/8275962500_...
Sprawdziłeś, czy zasilanie z tego styku wychodzi?
A ten drugi to nie jest zasilanie na sterownik ?
Brak masy, lub zasilania.
W Pandzie z 2005 roku gniazdko zpalniczki jest załącane przez stacyjkę. Co do ciągłego zasilania to najlepiej podłączyć sie pod zasilanie oświetlenia wnętrza - lampka w podsufitce.
Nie rozbieram drzwi bo by mnie żona pogoniła Niestety tutaj też Cię pogonią za lenistwo. /quote] To widzę że sam nic nie zrobię, lenistwo jest nieuleczalne :-) temat zamykam i dziękuję za zainteresowanie.
W Pandzie montowałem wspomaganie i maglownica zostawała stara. Miała jeden obrót więcej, ale w normalnym użytkowaniu nie miało to znaczenia.
Jeśli jest, i napięcie jest odcinane po wyjęciu kluczyka to masz rozwiązane zasilanie po stacyjce.
Ani naciąg paska,ani luty.... Przecież tam jest samonapinacz, gdyby był aż tak wyciągnięty pasek, to by piszczał, a nie wyłączał wspomaganie. Zimne luty to były w Puntach, w Pandzie już nie ma z tym problemu. Jeśli nie ma problemów z zasilaniem wspomagania to tylko czujnik skrętu.
Bezpieczniki sprawdzaj, te wysokoprądowe. Przecież widać, że tam zasilanie główne zniknęło.
Błędy CAN i CODE mogą mieć związek z zasilaniem ECU, np. uszkodzona kostka stacyjki, zawilgocona skrzynka przekaźników.
Możesz przełączyć pin zasilania po stacyjce do zasilania stałego. Oczywiście wtedy włączenie bądź wyłączenie będziesz musiał przeprowadzić ręcznie.
Witam czy ktoś może mi powiedzieć gdzie najlepiej podpiąć zasilanie do gotowych już elektrycznych szyb? (obecnie jest on na gotowych modułach uniwersalnych). Zostały one na razie podpięte pod szynę bezpieczników z lewej strony obok podnośnika klapy. Wiem że z body które się mieści też w środku auta pod kierownicą jest już wyposażone fabrycznie w bezpieczniki...
Widzę, że kolega mnie ubiegł. Tu właśnie jest problem z zasilaniem.
Zapewne antena ze wzmacniaczem. Zobacz czy po włączeniu radia pojawia sie + na czerwonym. Najprawdopodobniej jest to własnie zasilanie wzmacniacza. Pozdrawiam
To sprawdź bezpieczniki może sterownik nie ma zasilania
Co do kabelków to czasem producent auta zostawia otwór zatkany gumową zaślepką. Trzeba go odszukać na czołowej ścianie kabiny i robiąc w zaślepce dziurę przeprowadzić kable do akumulatora. Jest to łatwiejsze niż kopanie w instalacji auta (przy tym zawsze moiżna coś uszkodzić, wyłamać) i zapewnia lepsze zasilanie dla CB. W Seicento taka zaślepka znajduje...
Poprzedni temat został zgrabnie usunięty http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... zanim zdążyłem zapytać: Jeżeli winą usterki jest wadliwe zasilanie ECU, dlaczego usterka występuje tylko przy zimnym silniku? Byłbym naprawdę wdzięczny za odpowiedź, szczególnie kolegi Unitral :)
Sprawdzić (żarówką!) zasilanie cewek i wtryskiwaczy, przy kręceniu rozrusznikiem.
Czy upewniłeś się, że Twoje radio nie ma zamienionych pozycji ACC i BAT (czy jak tam są opisane, w każdym razie zasilania stałego i po stacyjce)? W standardzie Opla/Fiata te sygnały są zamienione względem ISO.
Podłączałem dziś siostrze w Pandzie używane radio JVC. Chciałem podpiąć zasilanie pod instalację (radiową) fabryczną. Niestety gdzieś musiałem zrobić zwarcie, bo na przewodzie zasilającym nie ma napięcia, a przy okazji nie ma również oświetlenia kabiny w Pandzie. Jutro po południu siostra wraca do domu, a ja nie wiem który bezpiecznik to bezpiecznik...
Witam. Czerwony kabelek za stacyjką. Podłącz wg tego opisu złącza. https://kabelek.com.pl/wtyk-zlacze-iso-d... Kaśka.
Sprawdź czy ogółem działa ten wentylator, układ jest tak zbudowany, że gdy nie uruchomi się pierwszy bieg i ciśnienie nadal rośnie powinien uruchomić się od razu drugi jeśli nadal ciśnienie rośnie to wtedy wyłącza kompresor klimatyzacji. Zobacz na krótko czy działa ten wentylator, zasilanie, przekaźniki.
Zbyt bogata lub zbyt uboga mieszanka.
Na twoim miejscu sprawdził bym masy i zasilanie oraz czy na cewkach jest w porzątku
zasilanie ze stacyjki. A radio na srodkowej konsoli na gorze.Innego miejsca tam chyba nikt nie przewidzial. Przed montazem glosnikow drzwi zaopatrz sie w dystanse pod glosnik 165mm, bo wdrzwiach jest dziura i nic wiecej
Mysle , ze budowa takiego X 1 to jest wielka sztuka , chyba zadna spalinowka tak nie wymiata , silniki spalinowe maja pewnw ograniczenia - wraz ze wzrostem mocy rosnie ich masa . Elektryczne maja ogromna moc na jednostke masy porownywalna tylko z silnikami turbinowymi ale te nie nadaja sie do samochodow ze wzgledu na duza bezwladnosc kinetyczna. Pryszlosc...
Przykro mi bardzo ale nie znalazlem wiarygodnych informacji i poszukam w innych źródłach. Dziękuję.
Fiat Panda 1.2 benzyna, 2003 r., wersja Dynamic z rynku niemieckiego. 1. Brak podświetlenia bagażnika. Instalacja obecna, żarówka 100% sprawna, napięcie zmierzone na stykach 12,0V. Co jest grane, dlaczego nie świeci ? Z mały amperaż, przetarty kabelek ? Dodam, że wczesniej był standardowy problem z upalonym stykiem w szarej kostce pod kolumną kierowniczą...
Pompa w Pandzie jest w zbiorniku paliwa aby sie do niej dostać musisz odkręcić tylną kanape a potem taką pokrywke i wtedy ją zobaczysz. Kable dochodzą cztery: gróbe to zasilanie pompy a cieńkie idą do wskaźnika poziomu paliwa. Myśle że wszystko jasne. Pozdrawiam!
Też ją sprawdzałem nie ma do czego sie przyczepić ,nic nie wypalone , wilgoci brak, izolacja ok , tylko tak jakby zasilanie sobie robiło co jakis czas przerwę
Brak zasilania powrotu na silniku. Powinno byc zasilanie po zaplonie za silnikach. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
W Pandach dość powszechne jest zjawisko powstawania w zbiorniku benzyny podciśnienia, które prowadzi do cofania się paliwa z listwy wtryskowej i jej zapowietrzenia (oparami paliwa). W tym samochodzie regulator ciśnienia paliwa znajduje się w zbiorniku, przy pompie i nie ma powrotu/przelewu paliwa z listwy wtryskowej do zbiornika. Także EVAP nie pochłonie...
koledzy szukam schematu instalacji elektrycznej do fiata pandy 1.1 2003 roku ponieważ mam problem z elektrykom.jadąc do pracy wszystko zgasło oprócz awaryjnych i nawet rozrusznik kręcił ale reszta zdechła miałem tak już trzy razy. Pozdrawiam
Mam Uniden 520 zamontowanego w Pandzie 1.2 na klapie bezpieczników (blisko kompa) Dzisiaj podpiąłem zasilanie do instalacji radiowej(oryg. fiatowskiej) i umilkł wietrak nawiewu (jest słyszalny tylko na 4 a pod zapalniczką już na 2 było go słychać) i wycieraczki. Popiardywanie zapłonu albo kompa (nie wiem na 100% od czego to jest ) też lekko spadło choć...
A, jak to się ma do tego, że jak kręce silnikiem, żeby nie zgasł dodaje gazu i silnik pracuje ?, a bez gazu gaśnie ? To proste. Przy rozruchu masz zasilanie na cewki, wtryski itd. Gdy dodasz gazu silnik wprowadzisz na wyższe obroty. Gdy cofasz kluczyk następuje rozłączenie (jakby wyłączenie silnika), wiadomo przy wolnych obrotach silnik już się "nie...
Sądząc po wyglądzie takie czujniki były stosowane w Pandach 1.1 IE. Napiecie zasilania 5V. Opornosć 400-510Ω.
Prosta sprawa z wypadanie zapłonu to wina zasilania cewki uszkodzony kabel cewki przerabiałem to fiat panda 1.1 2006
Masz się przecież podpiąc w komorze silnika na drodze 12V idącego z przełącznika a źródłowy 12V pobrać z akumulatora. Obecne zasilanie ma iść jako sterujące przekaźnik. Nie grzebać w środku auta bo i na co?
Na pewno nie ma żadnych błędów? Wygląda tak jakbyś wyłączał silnik kluczykiem. Sprawdź zasilanie sterownika silnika po kluczyku (zacisk 15) czy nie zanika w tym czasie
Na początek wg. schematu zasilanie sterownika sprawdź czy się zgadza i czy immo nie blokuje.
No to tylko pozostaje magia i złe moce... Nie sprawdzaj połączeń, tylko je napraw. Masa z akumulatora do nadwozia, nawet kawałkiem kabla, zasilanie skrzynki bezpieczników. Żarówka dużej mocy na drucie i szukaj...
Gaz kij wie której generacji, może z odcięciem zasilania na pompie paliwa. Na wtrysku rzadko spotykane, ale jednak. Możliwe spadki w instalacji, albo niedomaganie samego alternatora, i spada na tyle że fiksuje wskaźnik i gaz. Albo luz na klemie z której ECU gazu pewnie bierze zasilanie. I odcina elektrozawór butli. Bo nic innego w Pandzie nie może klikać...
CHCE kupic wzmacniacz który w pełni wykorzysta możliwości tego glosnika. W jakiej cenie jest ten holton, nie znam sie az tak dobrze na elektronice dlatego wole kupic gotowy wzmacniacz. Ten holton dobrze bedzie kontrolowac 20/100? Tymczasowo wsadzilem go do pudala pand pass 4 rzędu i zasilam go technicsem sa ax 710 2x100w.
Możliwe że audioprocesor przy okazji dostał, sprawdź zasilania scalaków i czy teraz nie grzeje się nowa końcówka bo może głosnik któryś jest zwarty albo do masy albo na cewce. SławeK
Ja zdejmuję plastikową, poprzeczną listwę, odchylam delikatnie podsufitkę i przykręcam antenę. Przewodem lecę górą, za podsufitką-trzeba zdjąć uszczelkę i odkręcić górne rączki, a potem schodzę słupkiem pasażera w dół. Do zamontowania głośników w drzwiach musisz zrzucić tapicerkę i zastosować oryginalne plastikowe redukcje, wchodzi tam głośnik 165mm,...
w Pandach 1.3 mamy zastosowane dwa rodzaje turbin w zależności od mocy silnika 70 KM lub 75KM . W pierwszym przypadku mamy na turbosprężarce zamontowany jest zawór WASTE - GATE sterowany siłownikiem pneumatycznym, który pozwala na rozdzielenie przepływu spalin do turbiny w zależności od ciśnienia osiąganego na wyjściu ze sprężarki. W drugim przypadku...
Witam. 80 tyś km 12 lat na LPG. Instalacja zapewne ta KIT`owa. Parownik do wymiany może na nawet ciut mocniejszy. Wtryskiwacze zapewne też. A co do filtrów to się nie wypowiadam. To chyba normalne że je się wymienia i to co te 10- 15 tyś km minimum. Ale pierwsze co to podpięcie komputera pod instalację STAG i sprawdzenie jakie błędy wywala. Ta instalacja...
To, że na LPG chodzi dobrze, wcale nie znaczy, że wina nie leży po stronie instalacji LPG... Jeśli chodzi o stan układu zapłonowego to jego ewentualne niedomagania najpierw objawiałyby się na LPG. Odłącz instalację LPG, zakręć gaz na butli i pojeździj przez 2-3 dni tylko na benzynie, jeśli szarpanie ustąpi to szukaj problemu w instalacji LPG (źle ustawiona...
sprawdź okolice czujnika położenia wału, poza tym - kontrolki świecą wtedy normalnie ? musisz wykluczyć czy jest problem z zasilaniem czy z czujnikami.
A zasilanie sprawdz żarówką np.21w.
To Panda II ? Każda ma Fiata Code. Jeśli chcesz sam założyć to nie odcinaj całego zasilania plusa . Są urządzenia które wymagają stałego podtrzymania pamięci. Najprościej zablokować zasilanie pompy paliwa. Ten obwód nie jest chyba monitorowany przez sterownik silnika. Odcięcie zapłonu lub wtrysku spowoduje prawdopodobnie checka na pulpicie jeśli przed...
Pospieszyłem sie z ta diagnoza , Pandzia wrócila do mnie z powrotem dodam tylko ze to Panda nowa nie ta stara z lat 80-tych. Co to moze jeszcze byc? Usterka zanikania zasilania swiadczyla o braku masy.
Panda: chodzi Ci o sprawność tych generatorów?
brak zasilania 15, bezpiecznik glowny zas 15, przekazik systemowy, lub stacyjka
Witam dziś została podłączona antena do masy a zasilanie podświetlenia wyświetlacza odłączone całkiem efekt-brak nadal to samo . :|
Mierniczek do rączki i szukaj.. Skoro znalazłeś zasilanie i masę, to jeszcze musisz znaleźć + po stacyjce(w iso to czerwony kabel) i podświetlenie po włączeniu świateł (w iso pomarańczowy) Zasilanie stałe, to żółty kabel
Kontrolkami, wskazówkami steruje BCM (za skrzynką bezpieczników w kabinie) Można sprawdzić masy i zasilania, także +15 po stacyjce
Witam, temat zapewne poruszany kilkukrotnie,ale w moim przypadku nic nie pomaga. Temat podobny dla zobrazowania. [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... A więc tak... Panda nie odpala, jak w poście archiwalnym po przekręceniu zapłonu świecą tylko awaryjne i pozycje, brak reakcji na zapłon i inne obwody elektryczne. Patrząc na schemat...
To nie sterownik, na pewno brak masy/zasilania na jakimś złączu. Sterownik mógł się uszkodzić wtórnie, właśnie przez brak masy i prąd popłynął sobie do rozrusznika przez wiązkę lub linki...
wielkie dzięki mrrudzin. właśnie o tym myślałem-wiedzialem że dwa piny są dwa nc i myślałem żeby właśnie przez nie przeprowadzić zasilanie. Dzisiaj rozbiore klawiature i przekonam sie. Znalazłem takie cos: 6-pin Mini-DIN (PS/2): 1 - Data 2 - Not Implemented 3 - Ground 4 - Vcc (+5V) 5 - Clock 6 - Not Implemented http://panda.cs.ndsu.nodak.edu/~achapwes...
Alternator nie szaleje z ładowaniem? Czyściutko, odłączyłem go (zrzuciłem pasek), poza tym dla pewności dopiąłem drugi akumulator, jak by jeszcze było mało dołączyłem kondensatory zaraz przy zasilaniu cewek.
Witaj, też to znalazłem. Tu też nie ma opisu wszystkich bezpieczników. Potrzebuję dowiedzieć się, który bezpiecznik jest od zasilania modułu zapłonowego.
Podpiąłeś się z zasilaniem pod pozornie stałego plusa, który przy rozruchu jest odcinany przez układ samochodu dla chwilowego zmniejszenia obciążenia instalacji pojazdu w momencie pracy rozrusznika, tak jak np. są na chwilę rozruchu odcinane światła mijania i przechodzą na moment w pozycyjne, zmień zasilanie plusem na permamentnie stałe.
witam ok zrobiłem tak pisaliście do zasilania przetwornicy podłączyłem pand 11V wyświetlać się zapalił lecz tylko na chwile jak go ruszyłem to zgasł Taśma jest ok zauważyłem że na wyświetlaczu cie wyświetlał się żaden konkretny napis lecz wszystko się paliło
Odłączyłem zasilanie instalacji gazowej. Nic nie zmieniło. Sprawdze jeszcze czy nie zanika napięcie na cewkach i wtryskach po przegazowaniu.
herdi fajny człowiek nie jestem heheh pod samochodem nawet o TYM NIE MYSLAŁEM! A moge kable sygnałowe pościc jednym progiem razem z zasilającymi? Ja tylko profilaktycznie, bo takie atenty też juz widziałem:(, za zasilanie odseparuj od sygnałowego, masz w Pandzie chyba 2 progi nie ? :))))))))))
Może być wspomaganie elektryczne na kolumnie kierowniczej nad nogami kierowcy - jak w punto/panda. Jak to elektryczne wspomaganie to sprawdź pasek alternatora - potrafiło takie wspomaganie nawet ~100A pobierać w wersji z silnikiem bezszczotkowym. Dla testu możesz wyjąć bezpiecznik zasilania dla wspomagania i zobaczyć czy dalej będzie hałasować.
Nie wygląda to źle..co do podłączenia zasilania do radia to polecam + i - podciągnąć bezpośrenio z akumlatora kablem ok 3 lub 4mmx2 i zaraz przy ak na + bezpiecznik 15A i jeden problem z głowy. Głośniki PB to dobry sprzęt ale jak pod samo radyjko to może Helix blue bo zdecydowanie bardziej pod radio podołają. Pozdrawiam
czy twoja panda ma centralny zamek? nawet jak ma to w drzwiach od kierowcy nie ma siłównika który by je zamykał/ akurat ten typ alarmu gryzie się z elektromiką auta pod warunkiem że będziesz wiedział gdzie się wpiąć z odcięciem p-py paliwa separacją wszystkich 5-u drzwi i jeszcze ważne [[B]z zasilaniem alarmu wepnij się przy kostce zapłonowej
To nie takie proste, bo fabrycznie jest w ten sposób iż po zamknięciu centralnego zamka w aucie, odcięte jest zasilanie na mikro styk tylnej klapy, a u Ciebie jeśli zrobisz inne zasilanie to po zamknięciu auta będzie można odtworzyć bagażnik, no chyba że to jakoś rozwiążesz.
Wymień ta kostkę stacyjki na nową, ecu dostaje zasilanie na styk 47 konektor B właśnie po 15/54 , oraz przekażnik T09 w skrzynce w komorze silnika. Po wzbudzeni cewki T09 dostarczane jest właśnie zasilanie do pompy paliwa. Co do kontrolki MIL trzeba podpiąć pod urządzenie
Sprawdzic zasilanie i mase pompy, jak sa ok to profilaktycznie zobaczyc czy cos z niej leci:). Jak nic to wymienic na orginal badz cos dobrej jakosci plus filtr paliwa i bedzie smigal dalej.
Pompa paliwa ma stałego plusa 30, oraz plusa po zapłonie 15, wzbudzona cewka zostaje poprzez sygnał masy z centralki silnika. może brakuje Tobie zasilania po 15? Stacyjka?
działo się tak tylko rano, po pierwszym odpaleniu, dopóki silnik się nie rozgrzał, ale teraz już nie ma reguły Zmierz napięcie ładowania akumulatora na postoju i podczas pracy silnika (również podczas jazdy) Następnie zmierz i porównaj z napięciem na akumulatorze, wartość napięcia na zacisku zasilania wspomagania kierownicy.
Witam, Gdzie w fiacie panda rocznik 1991 z silnikiem 1.0 fire znajduje się wyłącznik bezwładnościowy? Nie mam zasilania pompy paliwa i tutaj szukam rozwiązania (wszystkie bezpieczniki i przekaźniki sprawne). Dziękuję za pomoc
Konkretnie to jeżeli masz zasilanie i dobrą cewkę to kup używany aparat i po problemie bo części oryginalne są drogie a podróbki niewiele warte.P
zasilanie pompy paliwa panda rozrząd panda obrotomierz panda
wtórnik katodowy ecc83 dekoder orange konfiguracja elektron dodatni ujemny
Volkswagen Passat B5 Rear Fog Light Failure: Fuse 36, Relay 7, Wiring Faults Kiedy wymienić baterię CR2032? Napięcie i wskazówki