Podstawa w tych silnikach to rozrusznik.Co do paliwa to trzeba by pomierzyć ciśnienie na wstępnej jak i narastanie go przy rozruchu.No i właśnie diagnoza z podglądem parametrów.
No tak wszystko działa, tyle ze moc i jakość sygnału pokazuje mi na każdym satelicie niezależnie czy ustawie astre czy hotbirda. Chciałbym tak ustawić miernik np. na astrę to nie reaguje na inne satelity prócz astry. Chyba że on jakoś inaczej sygnalizuje że łączy się z konkretnie ustawiona satelitą?
Często siadają te moduły właśnie. Po klawiszu AC masz status w parametrach włączony?
Opel scaner przeczyta błędy z wszystkich sterowników w Astrze G a ELM tylko ze sterownika silnika, poza tym pokaże prawdziwe parametry bieżące.
Sprawdź ciśnienie sprężania przy zimnym silniku. Jaką temperaturę pokazuje czujnik w parametrach silnika?
NIc nie sprawdziłeś.Miałeś sprawdzić ciśnienie paliwa.Albo podmienić pompę.Bo to że pompa pompuje to nic nie znaczy.Problem ze złą emulacją sondy lub wtryskiwacza może powodować zapalenie check.W tym roczniku powinieneś już mieć pełen podgląd parametrów.
Transponder to jest komplet. Tu masz wykaz transponderów z Astry i Hotbirda i jakie mają parametry. https://www.lyngsat.com/Astra-1KR-1L-1M-... https://www.lyngsat.com/Hotbird-13B-13C-... Przykład. 10719(częstotliwość) V (polaryzacja)-27500(SR)-3/4(FEC) 10758 V
tak zamienne.
Samochód czasami ciężko zapala tak jak w załączniku mechanik mówi że to silnik do wymiany ale trochę nie chce mi się w to wierzyć, macie może jakieś pomysły? Na jakiej podstawie tak twierdzi , pomierzył kompresję na zimnym i ciepłym - jakie parametry ???
KOlego do sprawdzenia Przeplywka , czujnik cisnienia na dolocie , Geometria turbiny moze sie zacierac dodakowo sprawdz doładowanie jakie jest. Bez kompa ciezko bedzie wywnioskowac co mu jest bo trzeba sie oprzec na parametrach bierzacych
Zawór możesz wymontować i zasilić "na krótko" (uwaga na polaryzację - ma wbudowaną diodę gaszącą), albo w aucie w ramach testów elementów wykonawczych na diagnostyce komputerowej. Zaś sama diagnostyka to przede wszystkim obserwacja wartości mierzonych i oczekiwanych podczas jazdy, czyli tzw. logi dynamiczne.
Sprawdź te świece żarowe. Powinny mieć jednakowe parametry -tak jak świece zapłonowe w benzyniaku.
Kto jest w stanie podac parametry satelity do odbioru Tureckich programow satelitarnych?! Oczywiscie wzgledem Astry lub Hota. Zobacz: [KALKULATORY z Obrazkami i Opisami] [Azymut, Elewacja i Skos (172 miejscowości pl + z ręki)] http://sci.pam.szczecin.pl/~pastupam/sat... Chcesz ustalic kierunek: [KALKULATORY SŁONECZNE] [Kiedy Słońce wskazuje satelitę]...
Sprawdź MAP sensor i wężyk oraz gume przepustnicy. Tak jak mowia koledzu, parametry wszystko powiedzą.
Podłączyć tester, odczytać błędy i parametry.
Do znalezienia programu potrzebne są: częstotliwość- np. 10862, polaryzacja - H lub V, szybkość- 22000, 27500 itp. , i Fec. Nawet na Hotbird , jak masz obrotnicę i przestawisz talerz, znajdziesz programy z Astry 19° jak wpiszesz odpowiednie parametry. Przestań pie.....ć o Astra 1 czy 2. Dopisz w Astra 1 to co brak i przeszukanie.
Ustawiam dekoderem Opticum. Kręcę czaszą w lewo na wschód i zero jakości. To nie takie proste ustawić antenę satelitarną. Pobierz na telefon aplikację Sat finder pozwól na używanie lokalizacji i tam masz parametry Astry w twoim miejscu zamieszkania tj. Kąt azymut, elewacji skręcenia konwertera. Z menu dekodera wybierasz Astra 19,2 albo po literach...
Tutaj są pełne parametry.
Jeśli nie radzisz sobie z w grywaniem listy wpisz w menu parametry jednego z aktywnych kanałów Astry. Teraz będziesz mógł znaleźć na niebie satelitę przekręcając talerz minimalnie w kierunku przeciwnym do kierunku ruchu wskazówek zegara. Następnie włącz ,,znajdź kanały'' i po chwili powinno być gotowe. Parametry kanału na pewno znajdziesz w internecie.
Jest dpf ? Zrób diagnostyke, popatrz w parametrach.
No to czas na podgląd parametrów
Przy 20°C powinien mieć około 6,2KOhm, raczej nie znajdziesz termistora o takiej charakterystyce więc tak jak wyżej napisane nowy czujnik, najlepiej oryginał bo nie są drogie.
To jego parametry. 11347 V DVB-S2 22000 2/3 . Dodać nowy transponder na Astrze i przeszukać. To nowe parametry więc na liście go nie ma. Tu pozostałe transpondery https://www.lyngsat.com/Astra-1P.html
[url=http://forum.mediaswiat.pl/viewtopi... parametrach pracy modemu
Problemem okazał się zamontowany przez mechanika tani chiński zamiennik czujnika podciśnienia który rozkleił się i podawał zbyt niskie parametry.
Jakie potrzebował byś dokładnie parametry?
no to poprosze parametry
Przeanalizowac dobrze parametry. Aczkolwiek juz sobie troche odpowiedziales na swoj problem,pomysl.
Pisałeś że potrzebne parametry loop-closed więc wywnioskowałem że potrzebuje parametrów wzorcowych do porównania z moimi wskazaniami. Ja mogę jedynie podać parametry loop-open
Witam Mam odbiornik satelitarny i nie wiem, jakie parametry wybrać, aby łapać jakieś polskie kanały- po podłączeniu wyszukało mi same niemieckie kanały. Co wybrać hot bird czy astrę i ewentualnie jakie parametry? Najbardziej zależy mi na polskich i angielskich kanałach
To logicze, bo sygnałem jest częstotliwość. Sygnał z ECU.
Z tego wynika, że ty również się nie znasz, ponieważ w module ESP jest tylko czujnik przyśpieszenia bocznego. Odpięcie tego modułu w żaden sposób nie wpływa na wskazania przyśpieszenia wzdłużnego pojazdu. Pisałem już wcześniej, ale wartość Vehicle Acceleration jest odczytywana tylko w sekcji ECU. W sekcji ABS/ESP nie ma tego parametru.
Zapewne tuner nie ma aktywnego portu RS więc zabawa z softem narazie odpada. Można na tym tunerze i oryginalnym sofcie wyszukać programy z Astry wpisując w parametry kanału podstawowego któryś z transponderów Astry powiedzmy 11954000 H 27500 . Po tym przycisk back i szukamy satelity po znalezieniu klikamy ok. i zaczynamy przeszukanie satelity (znajdź...
Czy wpisales parametry tv Trwam?
Bez znaczenia. Wg katalogów do Twojego pojazdu pasują dwa rozruszniki. Jeden ma 1,1kW, drugi 1,8kW. Aby pasowały otwory na śruby i bendiks był ten sam.
Cisnienie w kolektorze i temp.powietrza i dlatego.Jak go odepniesz to ecu przyjmuje dane awaryjne i dlatego jest poprawa. Musisz sprawdzic co on pokazuje w parametrach.
Widać po korekcji, że jest źle, ale o co chodzi to nie wiadomo. W dodatku część jest źle przetłumaczona i trzeba się domyślać. (np. przepływ powietrza 5g/s to raczej kalkulowany EGR) Potrzebna jest diagnostyka, czyli analiza spalin, podgląd parametrów itd.
Sprawdź na innych samochodach bo np C16NZ to tylko kody migowe bez parametrów bieżących
W Asterce masz tzw.moduł chłodzenia (pod zderzakiem plastikowa puszka)on steruje wentylatorami oraz klimą jak jest.Dopiero po odpaleniu ten moduł sprawdza wszystkie parametry .Tak jak napisał "elektrit"jest żle jak pali sie na stałe po odpaleniu ,a jak gaśnie to jest OK.
witam. jest na forum wiele tematów odnośnie dmuchawy/nawiewu w asterce I generacji ale nigdzie nie moge znaleźć jaki parametry ma bezpiecznik termiczny przy rezystorze dmuchawy tzn. na jaka temperatura powinien być
Co się dzieje z czujnikiem ciśnienia klimatyzacji? Okablowaniem ? Parametrami?
Napisz mi te parametry,które sobie wpisałeś-sprawdzę na swojej antenie na astrze i odpisze czy ma działac czy nie.Nie pamiętam czy podałęś typ tunera?
A co jest w parametrach
Astra jest "mniej wymagająca", bo ma mocny sygnał. Dlatego priorytetem jest HB. Ale ustawienie monoblocka to swego rodzaju kompromis - maksymalne parametry dla HB uzyskujesz kosztem parametrów na Astrze. Najlepsze efekty dla najlepszej jakości z obydwu satelitów dają dwa oddzielne konwertery.
Jaki parametr z przepływki ?
Witam, Mam problem z napisaniem programu w C. Ma on skopiować zawartość pliku txt podanego przez paramentr do drugiego pliku (również podanego przez parametr) i zastąpić wybrany wyraz asteriksami (ilość asteriksów zależna od długości wyrazu). Do tej pory udało mi się odczytać plik txt i wypisać jego zawartość i tutaj utknąłem. Za każdą pomoc bardzo...
A inne rzeczy sprawdzić to nie umi? Rozrusznik to podstawa w tych wozach. Do tego wtryski i inne parametry do sprawdzenia.
No jest kwestia wtyczki oraz parametrów elektrycznych.
Ale ujmijmy to tak :D Gryf powinien być równy, Tato mojego kolegi powiedział że muszę go wyrównać bo słychać jak struny przy wysokich amplitudach obijają o progi. Jeśli jednak skręcę tą śrubę a raczej gwint to będę mógł tę gitarę najwyżej na ścianie powiesić :) Słyszałem że również nowo założone struny mogą nie stroić jak trzeba gdyż jak np głośniki...
mam do kolegów pytanie patrzebuję ustawic kąt wtrysku w mojej asterce z silnikiem x17dtl z 95 pompa bosch czy ktos może mi pomóc i przesłac jaki powinien byc pomiar na czujniku zegarowym kąt wtrysku dodam że pompa jest bez sterownika z góry dzieki
Sorry z ciśnieniami jakie były to nie jestem pewny bardziej chodzi mi o parametry presostatu.
A może jakieś konkrety? Jakieś parametry zmierzone?
jest to rura z egr do ssącego tam też lubi być smalec a co w parametrach
sprawdz spalanie na analizatorze i podaj parametry
Ale kody błyskowe są dobre jedynie w przypadku wystąpienia jakiegoś błędu, co nie zawsze ma miejsce, a nie pokażą bieżących parametrów.
Nie wiem dlaczego, ale oprocz TV Trwam zaden polski program mi nie odbiera... co moze byc tego skutkiem? Może cenzura ojca dyrektora? A na serio to z Astry można oglądać tylko trzy polskie programy FTA. Popatrz [url=http://www.lyngsat.com/freetv/Polan... to dowiesz się które to są programy i poznasz ich parametry.
Tak jak wcześniej pisałem. Na przykład - jechałem rano do pracy, wsiadam, odpalam, jadę. Powrót z pracy tak samo. Jedynie po krótkich postojach miałem problemy, np. jechałem na zakupy do Tesco, 40 min wracam i już był problem z odpalaniem, ale czasem po dłuższym kręceniu odpalał. Byłem podpiąć auto pod komputer, żadnych błędów nie było. Mam interfejs...
Robiona była diagnoza? Turbina działa? Parametry...
Cześć, Nie stawiałbym na świece. Po pierwsze: w tym modelu jak którakolwiek ze świec byłaby uszkodzona to świeciłaby się cały czas kontrolka od świec w liczniku. Po drugie: gdyby była to kwestia świec to auto miałoby problem z odpaleniem zwłaszcza gdy jest zimne, ale po odpaleniu by chodziło, a u ciebie odpali na chwilę i gaśnie. Świecę możesz sprawdzić...
Diagnoza tego autka tylko przy pomocy TECH2. Podpiąc, sprawdzic błędy i parametry fizyczne.
Nieszczelność w dolocie. Sprawdź podgląd parametrów na żywo.
Trzeba zrobić diagnostykę komputerową. Zobaczyć jak pracuje map sensor w parametrach i sondy przy okazji.
Zgłoś się do jakiejś formy tuningowej, zobaczysz co i za ile zaproponują. Kręcąc śrubokrętem nic tam nie zdziałasz - nie istnieje możliwość podkręcenia czegokolwiek, wszystkie parametry ustawiane są programowo przez sterownik.
już wiem że nic nie wskóram . Zastanawiam się tylko dlaczego na TV TRWAM mam napis "usługa niedostępna" mimo że nadają z astry... Dziękuję za zainteresowanie To fakt, ale o parametrach TRWAM napisałem. Trzeba spr. w dekoderze i przeszukać transponder. Trwam ma pewno nowe parametry-11288 V DVB-S2 /22000/ 2/3.
Zmień gazownika. Umów się u innego tylko wcześniej pojeździć na benzynie tak jak robisz 2-3 dni żeby parametry były jako wzorzec. Autokalibracja a potem regulacja w trasie.
A dekoder ten obsługuje komendy DISEQ ? Opisz dokładnie instalacje . dekoder powinien sam wyszukać kanały .
Co za ignorancja zmieniać sobie samemu temperaturę pracy silnika. To jest jeden z najważniejszych parametrów w jednostce.Jest pod nią zaprojektowany.
Świece czarne mieszanka bogata,a jak widzi temp ?Co z resztą parametrów.
Wiele pomp ma tzw wtórny czujnik obrotów. Auto będzie jeździło, ale na ograniczonych parametrach.
Nie zawsze wystarcza.Bardzo pomocną funkcją jest odczyt parametrów zmierzonych i test aktuatorów,czyli to,czego ten żałosny program nie oferuje.
Tak jak napisał kolega SEED_29 najlepiej podpiąć pod kumoter może ma jakieś byki jak nie to śledzić parametry
Podłącz pod tester zobacz czy są błędy i na zimnym silniku podczas odpalania luknij na parametry.
Podłącz kompa I obserwuj co się dzieje w parametrach rzeczywistych. Bezapelacyjnie masz za mało powietrza w kolektorze. Jedź na 3 biegu, od biegu jałowego gaz do dechy i obserwuj co się dzieje w parametrach, tzn jakie jest ciśnienie doładowania jak turbo wstanie i jaki jest wydatek paliwa.
Witam. Jak w temacie - szukałem w archiwum, ale nic konkretnego nie znalazłem. Silnik nie chce zapalić, w serwisie stwierdzili błąd czujnika obrotów wału, 350zł za czujnik (można kupić za 120), ale dla pewności czujnik sprawdziłem osobiście miernikiem i oscyloskopem: 2,4kΩ, sygnał p-p 4V przy kręceniu rozrusznikiem. W różnych książkach znalazłem,...
Astra to inne częstotliwości transponderów. W menu dekodera musisz odptaszkować √ Astra i sprawdzić sygnał. Tu parametry transponderów dla Astry 19.2°E https://www.lyngsat.com/Astra-1KR-1L-1M-...
16 pinowe złącze czyli OBD2 a problemu szukaj w tym czymś co kupiłeś bo znając życie to nadaje to się na śmietnik. Podręczne urządzenia są ale są warte pewnie więcej niż ta astra. Gdzie Ty widziałeś wartość podciśnienia w parametrach rzeczywistych?
hm parametry wybrane astra 1b 19,2e disec włączony ale tylko ten 1,2 bo innej wersji niema , kolego może dodam ze przepinając przewody pod LBN 2 z hot Bird wtedy parametrów sygnału nie da się zaleście na hot Bird a astra ma sygnał
kar26 ma racje auto normalnie pracuje bez sondy ale jak masz mozliwosc to sprawdz takze parametry czujnikow
Jeśli nadal masz dostęp do diagnoskopu, to w parametrach bieżących powinieneś mieć wyszczególnioną temp. silnika i temp. chłodnicy. Wprawdzie dostępu do diagnoskopu już nie mam (przynajmniej darmowego), ale mam wcześniej zakupiony interfejs ELM327. Może z jego pomocą z jakimś programem (?) uda się podejrzeć te parametry.
Trzeba zdiagnozować, gdzie leży problem. Podepnij się jednym komputerem wprost do modemu (pomijając router) i sprawdź czy efekt występuje. Jeśli tak - kolejna reklamacja w Aster. Jeśli nie - wymiana/reklamacja routera. Nie pamiętam czy aster blokuje dostęp do modemu. Spróbuj 192.168.100.1 - interesują mnie parametry sygnału (upstream, downstrem)
Witam przecież wyraźnie masz wadliwe działanie układu krytycznego 1 te zaworki to masakra w oplach a co do czujnika doładowania to pewnie padnięty podłącz np.opcom a i zobacz czy działa jakie parametry
1 467 045 011 tłok. Nie wiem o co pytasz? Ta wartość w mm na którą ustawiasz pompę przed montażem? To indywidualny parametr danej pompy.
Szukam parametry dekoder DSIW74 NC+ Jaką ma ilość kanałów Czy jest mutantem ITI ABD 5800... znajduje z HOTBIRDA I ASTRY 958 kanałów TV RADIO Ilość kanałów zależy od tego ile dekoder ma wpisanych właściwych transponderów. Poza tym, moim zdaniem, to kanały powinny być odbieralne bo po co komu jak zakodowane? Jak te 958 wszystkie działają to super.
Chyba tak.. spróbuj jeszcze na siłę wpisać parametry transmisji: SID 17103 VID,PCR 515 Audio 680 PMT 259
Podstawa to pomiar prądu z akumulatora podczas postoju samochodu ( ile mA po około 3 minutach ) , oraz napięcia jakim alternator ładuje akumulator. Znasz te parametry ?
Bo ten typ tak ma.Tam parametry są tylko przyzwoite bo jest nawet wykres.A w zamku to co tam może być?Kabelki w drzwiach lub switche w zamkach.
To może zamiast "2 kable" ustaw osobno dla każdej głowicy parametry - jedna na Hotbird a druga na Astrę.
Ten sam problem, wali błąd p0236 na zapłonie, po odpaleniu jest okej. Jakieś porady, czujnik nowy, parametry w porzadku
czy na dwoch sondach masz takie same bledy?,a przy okazjii sprawdz wszystkie pozostale ....parametry
Wykresu w op-comie nie ma, więc odczytu dokonałem na podstawie parametrów podanych z kół.
No ale możesz chyba zrobić reset blm?Co tam w parametrach ,czym to podpinasz?
W takim razie chyba jedynie egzorcyzmy pozostają. tak jak napisałem wcześniej - diagnostyka i podgląd zapamiętanych kodów usterek i parametrów silnika.
Chcąc oglądać paczkę Cyfry (po to zawarłeś z nimi umowe) nie należy nic zmieniać w ustawieniach ,od Cyfry dostajesz gotową paczkę od 1 do 650 Hot Bird powyżej Astra.Wszystkie ustawienia parametrów, wskażnik sygnału odnosi się do Hot Birda a z Astry jest gotowa lista i wystarczy tylko dodatkowy konwerter. Monoblock to dwa konwertery w jednej obudowie...
Trzeba przeglądnąc co sterownik śpiewa w parametrach rezeczywistych
bardzo często wyskakuje błąd sondy , parametry ma dobre
No ale to chyba nie problem podpiąć choćby miernik i obserwować zachowanie czujnika temperatury, nie przez komputer tylko zwykły miernik. Da to podpowiedź czy faktycznie jest problem z silnikiem czy elektryka głupieje. JESTEM LAIKIEM JEZELI O TO CHODZI, ALE ZOORGANIZUJE SOBIE MIERNIK. DODAM JESZCZE ZE PO ODPIĘCIU KOSTKI Z CZUJNIKA TEMPERATURY WSKAZÓWKA...
kts to ruszy
A sprawdziliście cokolwiek? Dolot, ciśnienie paliwa? Parametry?
Witam ponownie. Alternator zregenerowany - napięcie już nie spada tak drastycznie, natomiast wbrew moim oczkiwaniom niewiele to wniosło do sprawy. Nadal nie udaje się sprowadzić ECU do poprawnych parametrów.
jaka inst. gazowa?, sonda pracuje? aktuator sprawny?jaki przebieg na obecnym reduktorze, za mało danych żeby strzelać, może tak być jak koledzy podpowiadają, czyli reduktor nie utrzymuje parametrów
aster parametr aster czujnik parametr satelita aster parametr
drive fault accord wyświetlacz włączający wentylator mondeo
Nissan Qashqai radio fabryczne – opis gniazd, pinout ISO, 20/32/52-pin, FAKRA, CAN, USB Błąd P0400 w Opel Astra - problem z EGR