Co myslicie w sprawie opisanej poniżej? jak dla mnie ciekawa sprawa. Komplikacja konstrukcji współczesnych silników z zapłonem samoczynnym (diesla) spowodowała znacznie większe obciążenia mechaniczne materiałów konstrukcyjnych. Jednym z czynników "wysilenia" konstrukcji jest zastosowanie ciśnień wtrysku na poziomie 1000-2000 bar. Ciśnienia te wytwarza...
bodi66 Bufor szeregowy jest koniecznością w obwodzie wymiennika i pompy ciepła w istniejącym układzie. Ja użytkuję podobny układ hybrydowy ale inaczej skonfigurowany. Pompa ciepła BKDX 30-95 chodzi bezpośrednio na bufor 200 l z wężownicą. W obwodzie grzejnikowym 3 obwody i dwa zestawy pompowe z zaworami mieszającymi. Kocioł na paliwo stałe współpracuje...
Witam! Auto już po którymś warsztacie. Objaw jest taki że trzymając gaz do podłogi na 3im biegu auto normalnie się wkręca, doładowanie, ciśnienie paliwa itp wszystko ok, a gdzieś około 3 tys ogranicza moc. Jedziemy nadal z pedałem w podłogę minimalnie przyspieszając i moc po chwili wraca i za 1-2sek znów jej brak. I znów wraca itp. W momencie jak obcina...
Witam. W Lagunie 1.5dCi z 2014r K9K 846 występuje problem z kopceniem na siwo zaraz po odpaleniu przez ok 10sekund. Objawom toważyszy dłuższe kręcenie i odpalanie "na raty". Oczywiście zostały wykonane takie podstawowe rzeczy jak: - pomiar kompresji - sprawdzenie wtryskiwaczy (wymieniłem na fabrycznie nowe) - sprawdzenie cisnienia ON na listwie CR -...
Możesz wyjaśnić jak liczysz straty na tranzystorze? Skąd wychodzi Ci 140W? Wiem, że wynik jest mocno oszacowany. Nie wiem ile omów ma cewka elektrozaworu, przyjąłem że mniej niż 0.5Ω więc w najlepszym przypadku moc strat na tranzystorze przy 10A to ponad 100W. Należałoby uwzględnić także wartości graniczne, przy maksymalnym napięciu akumulatora...
Witajcie, do tej pory byłem raczej czytelnikiem tego forum, teraz przyszedł czas na pisanie. 3 lata temu nabyłem Ursusa 355 w stanie wizualnym standardowym dla ciągnika który od kilku lat stał w stodole a do tego czasu obrabiał 2 hektarowe gospodarstwo. Zero modyfikacji, raczej utrzymywanie przy życiu czyli tylko przymusowe naprawy. MASKA: Gdy przywieźliśmy...
Bez mieszania i pompy nie ma szansy prawidłowo działać. Jeśli dasz na podłogę wysokie parametry narobisz sobie kłopotów. Jeśli niskie, narobisz sobie kłopotów :D
Wtryskiwacze paliwa są zazwyczaj zasilane z + po przekaźniku sterowanym przez ECU. Wtryskiwacze są sterowane od strony masy. Przy common rail wtryskiwacze są zasilane ze specjalnego układu zasilającego w ECU, który generuje wysokie napięcie potrzebne do uzyskania szybkiego narastania prądu w cewkach, lub do otwarcia stosów piezo. Tutaj przy wtrysku...
Silnik jaki? Diagnostyka, co podpowiadają parametry, pompa paliwa żyje, wydech drożny...? Cisną się same pytania.
Błędów może nie pokazywać, ale parametry pokaże.
Jak znika masa na pompie?Czy tam czasem pompa nie jest sterowana PWM?Też myślę że powinien być moduł.Podgląd parametrów i pomiar ciśnienia.Zalecana zmiana mechanika.
Podłącz paliwo bezpośrednio z kanistra by wykluczyć problemy z dostarczaniem paliwa, lub sprawdź drożność przewodów i smok. Sprawdź w parametrach czy kąt wtrysku jest prawidłowy i inne parametry.Sprawdź kondycję silnika np sprężanie. Jak wszystko będzie ok to pewnie pompa szrot a może i wtryski też.
Mówisz o czujniku obr wałka pompy. Sprawdz dokladnie w parametrach czy widac sygnał . Jeśli nie to należy wymienić czujnik który znajdziesz pod sterownikiem pompy
czy jest możliwość sprawdzenia sprawności zaworu wysokiego ciśnienia? Najlepiej wymienić na drugi, ale zrob tak że odłącz go i zobacz czy pompa WC robi ciśnienie (w parametrach). Może ukręcił się klin na pompie.
komputer u elektryka samochodowego nie wykazał żadnych błędów. Powiedz mu że te komputery mają jeszcze taką cudowną właściwość jak odczyt parametrów rzeczywistych pracy silnika. Diagnoza znajomego domowego mechanika pompa paliwa. Czy to na pewno jest pompa czy może jakaś jeszcze inna usterka pasuje do objawów ? Brak zaopatrzenia w paliwo ( syf w baku,...
Kolego podłącz kompa i zobacz czy widzi np. czujnik wału i inne parametry
Nie ruszaj na razie sondy bo silnik nie otrzymuje takiej ilości paliwa jak potrzebuje, stąd moga być zakłamania w parametrach sondy. Osobiście stawiam na regulator cisnienia, ale żeby mieć pewnośc to trzeba zrobic pomiar parametrów podczas jazdy. Dodam jeszcze że pompę wymieniałem 2 razy, natomiast regulator kilkanaście.
Niby parametry lata przed i za są ok. Co do ciśnienia paliwa to nie sprawdzałem. Warsztat, który ma to ogarnąć, ma dość długie terminy. Ciśnienie paliwa sprawdzić zaraz za pompą czy gdzieś dalej? I jakie powinno mieć parametry? Pozdrawiam.
jesli masz mozliwosc pomiaru indukcyjnosci wtrysku to mozesz nawinac cewke o podobnych parametrach i podlaczyc w miejsce wtrysku zadzialac musi jesli bedzie zgadzala sie indukcyjnosc i rezystancja.Podlaczania wtrysku bez chodzacej pompy paliwa nie polecam ze wzgledu na jego trwalosc(paliwo go chlodzi)nawinieta ceweczka to rozwiazane duzo tansze od emulatora.
Co do jakości to się nie wypowiem ,ale możliwe jest że te pompki z koszami są tylko zdjęcia poglądowe bo już sie kiedyś dawno spotkałem a w rzeczywistości i tak dostajesz samą pompę paliwa.Pompa nie ma znaczenia czy jest od forda,czy opla np.ważne aby miała odpowiednie parametry takie jak ciśnienie ,regulator cisnienia znajduje sie w aucie i on ustala...
U mnie na Delpi komunikacja ok choć przekłamuje kody do odczytu używam diagnostyki migowej a do podglądu parametrów i kasowania Delpi.Co do błędu 81-monitorowane ciśnienie paliwa ,Ciśnienie zadane nie odpowiada ciśnieniu uzyskanemu,wymień regulator ciśnienia na pompie CR.Siateczka lubi się zapychać przy kiepskim paliwie.
Witam, Mam problem z moją Astrą G. Rano chciałem jechać do pracy, odpalam silnik, ledwo wskoczyły obroty i zgasł. Później już tylko kręcenie rozrusznikiem. Sprawdziłem czy nie ma błędów na komputerze i nic. Sprawdziłem bezpieczniki od pompy paliwa - wszystkie sprawne. Sprawdziłem przekaźnik pompy paliwa w domu na zasilaczu - działa. Podpiąłem komputer...
Na plaka to prawie wszystko pali. Ewidentnie układ CR do sprawdzenia. Odpal na plaka sprawdź przelewy, podstawa diagnozy układu CR. Podłącz jakiegoś diaga i sprawdź parametry, co się dzieje z ciśnieniem paliwa przy dawaniu gazu i przy obciążeniu. Wtedy już dojdziesz że to prawdopodobnie pompa CR
1-kąt wtrysku 2- cofanie się paliwa z pompy na postoju 3- ustawienie dawki.... generalnie bez podstawowych parametrów odczytanych podczas pracy z sterownika silnika nic raczej nie ustalimy. Ciśnienie sprężania i sprawność świec żarowych przy obecnych temperaturach nie mają większego wpływu na odpalani.
Pompka zasilająca jest nowa W pompie wtryskowej jest jeszcze jedna pompka! Ona tworzy cisnienie w pompie ktore jest wykorzystywane do sterowania kątem zapłonu. Jest to ważny parametr! Maxymalna dawka ustawiona śrubą z zabezpieczeniem określa maxymalna dawkę pompy ale jest ona ograniczona do minimum silownikiem LDA, jest on sterowany ciśnieniem turbiny....
Witam Posiadam problem z Mercedesem w211 3.2 r6 om648 204km. Auto gasnie podczas ruszania (automat) najczęściej po myjni po czym odpala normalnie. Wyskakuje check engine a błąd mówi "Za niskie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej" Wymienione/podmienione zostało już prawie wszystko od wtrysków po podłączenie pompy paliwa na krótko do akumulatora....
Mam nadzieje ze chodzi o czujnik ESP - on mierzy trochę wiecej parametrów niż tylko przyspieszenie boczne. Jest pod siedzeniem. Jeżeli adaptacja nie pomoże, to była informacja serwisowa na ten temat. Czujnik ten ma wspólna masę z pompą paliwa w baku. Pompa generuje impulsy napięcia które zakłócają prace czujnika. Masę czujnika trzeba przedłużyć i podłączyć...
Tego w parametrach nie sprawdziłem, rozrusznik kręci ale pompa paliwa nie pracuje.
Sprawdź ustawienie rozrządu i ciśnienie sprężania. Czarny dym to za dużo paliwa albo za mało powietrza, jesteś pewny że egr jest sprawny? Po wymianie rozrządu pompa epic powinna być ustawiona statycznie, tester pokaże ci parametry w normie po mimo złego ustawienia pompy.
sterowanie na jednym przewodzie do złapania przelotce między kabiną a drzwiami cienki żółto-niebieski,zamknięcie-masa,otwarcie masa z parametrem 180ohm,pompa paliwa niebiesko-żółty,wydłużając czas na zamknięcie do 25-30s masz domykanie szyb-komfort Dodano po 3 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic45...
Nie będę wróżył z fusów,ale przypuszczam że masz problem z ciśnieniem paliwa w szynie paliwowej(bez odczytania tego parametru podczas rozruchu, na kompie niczego się nie dowiesz)Do odpalenia silnik potrzebuje min 100-120 bar.Na wolnych obrotach pracuje w okolicach 300 bar.Przyczyną może być jeden lub więcej wtryskiwaczy,lub pompa wysokiego ciśnienia,które...
Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
Nie wiem czy były nowe ale chodzi mi o uczciwość postępowania mechanika Opiłki z pomy CR szybko zabija wtryskiwacze. Nawet jak były regenerowane wcale nie oznacza ze nadal są sprawne. A co masz na myśli? Co było problemem? To że muliło to mogło być EGR ale też nie koniecznie. To że nie odpala ostatnio i szarpało i gasło to problemy z ciśnieniem na...
Wg parametrów wtrysków są ok, to nie jest nowe auto i takie parametry to dobry wynik. Ja bym jeździł i nie ruszał, bo koni tym płukaniem nie dodasz, a jak dużo syfu będzie w baku i filtrze to jeszcze sobie zaszkodzisz. Wartość auta to około 4 tys. złotych, a jak się wysypie pompa lub wtryski to włożysz parę stówek jeszcze w niego. Jeśli już chcesz płukać,...
No to wyjeździj cały gaz i po kłopocie. Albo odłącz i zaślep przewód od listwy wtrysków gazu. Jak pachnie benzyną to musisz dokładnie obejrzeć przewody: od listwy wtryskowej do zbiornika paliwa a szczególnie okolice filtra paliwa. Poruszaj delikatnie przewodami paliwowymi podczas pracy silnika - tą usterkę musisz znaleźć dla własnego bezpieczeństwa....
Heloł, Mam dziwną sytuację z Webasto Thermo 90 ST diesel. Wymieniłem świecę żarową , wyczyściłem złożyłem i ......nie odpala Po podpięciu interfejsu i wykonaniu testu komponentów - wszystko jest OK. Pompa paliwa chodzi, dmuchawa komory chodzi, pompa obiegowa chodzi, świeca i czujnik też OK. Wykonałem Fuel prime- paliwo z wężyka leci. Po próbie uruchomienia-...
Pierwsze jeśli się da trzeba zajrzeć do filtra paliwa czy jest paliwo. Jak kręcisz dłużej to czy wskazówka obrotomierza się podnosi (czy czasem nie padł czujnik na wale). Dwa najlepiej komputer i sprawdzenie błędów. Potem weryfikacja czy parametry pracy są ok przed odpaleniem jak i w czasie odpalania. Można podczas odpalania delikatnie (tak z 1-2 sekundy...
GanzConrad. To są zabawki. Nie ma danych o dopuszczalnym ciśnieniu. Dławicom nie wróże długiego życia o ile są? Często takie pompy to tylko kawałek wężyka i tarcza z kulkami gniotącymi po kolei wężyk. Taka pompa była w 126 do spryskiwacza. Olbrzymie opory ruchu. Sprawność bliska zero. Praca tylko dorywcza a nie ciągła. Co będzie jak pęknie wężyk???...
Ruszane bylo glowiczką pompy, jakie parametry pokazuje kat wtrysku pod komputerem? Dodano po 2 W ogóle takie grzebanie to bezsensu, mogla pójść rdza z pompy na wtryski lub cos innego sie uszkodzic jak pajace przywoza złom a nie czesci pogon go.! I to auto razem z nim. Jak nakupił gowna i auto sie wysralo to niech je tera zlomuje. Powiedz tak jak jest...
To auto nie posiada pompy paliwa w zbiorniku. Trzeba zacząć od diagnozy komputerowej, odczyt parametrów tj ciśnienia paliwa i prędkości obrotowej silnika.
Witam. Mam problem. Mam Volvo v50 2008 1.6D. Zgasł i już nie odpalił. Brak ciśnienia paliwa na listwie. Z pompy nie wychodzi paliwo. Pompa wymieniana na używkę już 2 razy. Wtryski sprawdzone i 2 naprawione. Czy jest możliwe aby coś rozłączyło dawkę paliwa na listwę?? Do zaworu na pompie dochodzi napięcie. Auto na samostarcie pali i chodzi. Ciśnienie...
Witam, mam problem z odpaleniem samochodu po wczesniejszym odlaczeniu akumulatora. rozrusznik kreci, ale pompa paliwa nie podaje. nie dziala tez centralny zamek z pilota w kluczyku. Na wyswietlaczu pokazuje sie "ECONOMY MODULE ACTIVE". To jest normalne i zniknie po uruchomieniu silnika. podejrzewamy immobilizer, dlaczego? aczkolwiek probowalismy go...
Oczywiście rady kolegów są jak najbardziej słuszne. Żeby potwierdzić te odpowiedzi, krótko przedstawię zasadę sterowania dawką w tego typu pompie. Za wielkość dawki odpowiada elektrozawór ("Electrovalvula de aecion rapida .....) umieszczony centralnie między króćcami wysokiego ciśnienia. Normalnie jest on w pozycji otwartej i paliwo tłoczone przez tłoczki...
Jakie parametry masz w ukladzie zasilania paliwem? Wartość zadana cisnienia paliwa a rzeczywista? Wartosc mprop w procentach zaworu na pompie paliwa? Jakie wartosci na wtryskach? Inaczej to wrozenie z fusow.
Trzeba zrobić jakieś pomiary. Ciśnienie przed pompa CR , spojrzeć w parametry itp. Bo że coś jest założone inne to nie znaczy że dobre.
Witam, Pacjent jak w tytule. Historia powstania usterki nie znana. Po podłączeniu Lexi brak błędów w BSI (w parametrach sterownik silnika nie zablokowany), w sterowniku silnika jedynie błąd od termostatu. Silnik kręci, obroty widoczne w Lexi, iskra jest na wszystkich świecach, jest także sterowanie wtryskiwaczami, pompa paliwa działa i wytwarza ciśnienie...
Jeśli układ paliwowy jest super to powoli siada pompa wtryskowa. Najlepiej pod komputer i parametry ciśnienia paliwa. Odpowiedz będzie szybko.
Żeby rozwiązać wątpliwości należało by wykonać test wydajności wtryskiwacza do menzurki. Sprawdzić zawartość mocznika w płynie Adblue (refraktometrem), sprawdzić czy nie ma śladów oleju, paliwa. Jeżeli w texie robisz zasterowanie pompy a ciśnienie oscyluje w okolicach 1,5 bara to prawdopodobnie robisz test samej pompy a nie obwodu tłoczenia, ciśnienie...
Problem występuje na benzynie jak i na gazie. Pompa paliwa była zmieniana, filtr paliwa również. Filtry gazowe zmienione.
Tak właśnie myślałem że nie było kontroli ciśnienia . Co do pytania to nie bardzo rozumiem o jakim płynie teraz rozmawiamy ? Jeżeli dalej o pompie paliwa to jest tam w oryginale zwykły wirnik który przetłacza paliwo bez jakiejkolwiek kontroli ciśnienia tylko tyle że paliwo się nie cofa , na pewno zauważyłeś że jak zdejmujesz bak po odłączeniu pompy...
Czujnik od temperatury to właśnie ten niebieski. Mam gdzieś parametry jak znajdę to napiszę. On z tego co pamiętam ma wpływ na pracę silnika do 60 stopni C. Ja stawiam na ciśnienie paliwa. Ciśnienie paliwa w tego typu silniku ma kolosalny wpyw na pracę a im cieplejszy silnik to zapotrzebowanie na paliwo mniejsze. najlepiej podpiąć manometr, powinno...
Posiedziałem przy tym sterowniku i rozrysowałem schemat - wiele rzeczy mi się rozjaśniło. Do znawców tematu mam pytanie: z jakim wypełnieniem impulsu sterowna jest pompa? Gdzie znaleźć jakieś parametry takiej pompy? Czy pompa paliwa powinna pracować szybciej jeśli na akumulatorze jest 14V i turbina szybciej pracuje, niż przy 10V i i wolniejszych obrotach...
Witam, potrzebuje zamiennik pompy paliwa do vfr-ki, na forum tego że motocykla przeczytałem że pasuje od Kawasaki zx6r ale szukałem na allegro i są strasznie drogie. Dodam że to pompa paliwowa przeponowa z elektromagnesem o sile 0,2 bara. Może ktoś z was wie jaka pompa ma jeszcze takie parametry? Z góry dzięki :)
Pisałem wyżej. Jak nie odpala nie ma iskry, nie słychać też pompy paliwa. A więc sprawdź czy jest wtedy komunikacja albo zasilanie ECM.Trzeba sprawdzać jak nie pali.Najszybciej to będzie zmierzyć na czujniku temp pow. albo wiązce przepustnicy.A jak jest zasilanie i komunikacja to sprawdzać parametry itd.Bo wszystko żeście powymieniali a nie wiadomo...
czujnik temperatury jest ok , zero błędów na kompie , parametry pompo wtrysków w normie , paliwo tankowane na stacji Orlen !!
Podpinasz vaga sprawdzasz parametry.
Słuchaj, pompa musi być sprawdzona kilka, kilkanaście razy, wiem, upierdliwe, czas.. Inaczej tylko podmiana, nie znoszę takiego sposobu naprawy, Zastanawia mnie to, że próbuje załapać, czyli wszystkie warunki do otwarcia wtrysku spełnione, łącznie z obrotami, a mimo wszystko nie pali. Zrób jeszcze jeden test, jak będzie tak załapywał, przyduś mu dolot...
Dziwne jest tylko dla kogoś to nie myśli. Bo jakby zawór był tam otwarty to byś w ogóle nie miał ciśnienia w pompie auto wyrzuciło palenie. Natomiast jak jest zablokowany to masz za wysokie ciśnienie, ładnie pali bo ma paliwo, ale sterownik tego nie melduję od razu komunikatem, bo po rozruchu czeka na stabilizację parametrów i próbuję coś z tym zrobić.
U Ciebie powinna być pompa Boscha EDC. Pojedź jeszcze raz na komputer i wejdź w parametry dawki przy rozruchu. Tym bardziej, że po 5 min nie pali. A w Gdańsku masz warsztat, który Ci to naprawi bez problemu. Pezal
Witajcie, Mam ogromną prośbę o pomoc bo już szczerze mówiąc nie mam pomysłów na mój samochód i zaczyna mi działać na nerwy. Szukając na forach , można odnieść wrażenie, że to dość typowa usterka ale wszelkie możliwe rozwiązania nie zadziałały. Zaczęło się od drgania na postoju. Na początku delikatnie, później już regularne telepanie od momentu, kiedy...
sprawdz w parametrach rzeczywistych czy sterownik widzi obroty tzn krec silnikiem i zobacz czy sterownik to widzi?w elementach wykonawczych wlacz tzn sprawdz iskre wlacz pompe paliwa i wszystko sie wyjasni.ale przypuszczam ze immo trzeba wywalic.
Sprawdz pompke paliwa w zbiorniku (najszybciej sciagnąć przewod przy filtrze paliwa), oraz parametry pompo wtryskiwaczy na pracującym silniku.
Przydały by się jakieś parametry nie tylko kąt synchro.Do tego parametry pompy przy rozruchu i sprawdzenie czy paliwo nie schodzi.Choć tam chyba jest pompka w zbiorniku.
Jaką temp. widzi sterownik. Podejrzyj parametry.
Alfred to nie jest tak, że masz za niskie ciśnienie bo się kończy pompa czy wtryski, delphi tak ma, poza tym jeśli ciśnienie będzie nie odpowiednie, sterownik zgasi silnik, po prostu tak ma być i tyle. Co do narastania ciśnienia podczas przyśpieszania to już trochę inna bajka, tutaj decyduje kilka parametrów, miedzy innymi pedał gazu, obroty silnika,...
Witam. Jeśli już, to kocioł G115, nie S115. Skoro palnikowi w ogóle udaje się odpalić i kopci, to daj spokój elektrodom zapłonowym, bo nie one są przyczyną objawów, jakie opisałeś. Przyczyną może być: - nadmierne zanieczyszczenie kotła - niedrożny komin, kanały w kotle, itp. - zmiana parametrów paliwa i brak regulacji palnika do niego - zła jakość paliwa...
pablo1521, bubu5 ma kocioł 21kW, i to pod niego należy ustawić moc palnika. Średnica dyszy, jej charakterystyka, ciśnienie na pompie olejowej, ustawienie tarczy spiętrzającej,ciśnienie powietrza przed tarczą i pare innych parametrów zależą od kaloryczności paliwa,jego gęstości i lepkości , budowy i wielkości komory spalania, jej oporów. pozdrawiam
Podłączyć się pod komputer i zobaczyć parametry, czy zapłony wypadają, zmierzyć ciśnienie pompy paliwa.
Nie znasz parametrów silnika wiec nic ci po takich sterownikach. Tylko tyle ze zakręci No i druga sprawa parametry pompki też potrzebne.
Ostatecznie tak przerobię. Żeby było ciekawiej przestał odpalać silnik ale to już się stalo jeszcze na starym bsm . Kręci rozrusznik i pompa paliwa ma zasilanie. Błędów brak . W parametrach :Sterownik zablokowany . Oczekiwanie na odpowiedź z BSI. Podpowiedzcie czy to się rozsypała symchronizacja bsi z czy moga być winne kable przy tym objawie? Załączam...
Poza problemami z paliwem może być jeszcze przepływka. sprawdź parametry jakie czyta ECU dla ciśnienia paliwa, otwarcia zaworu w pompie i ilości luftu z przepływki
Chciałem Was prosić o podpowiedź co mogę sprawdzić zanim będę musiał ją zawieść do warsztatu. Dosłownie przed chwilą identyczny lub podobny problem był rozpatrywany tutaj . Nie zrażać się, że to inny silnik i nie te samy objawy. Silnik jest z rodziny Common Rail , więc każdy z nich jest podobny w parametrach ciśnienia i innych, poza tym też gaśnie...
Diagnostyka to też wgląd w parametry bieżące i tam proponuję zajrzeć.
Diagnostyka była. Czujnik oszukiwał zmieniony. Reduktor i listwa miały 200 tys. dlatego zmienione. W pompie paliwa był piach dlatego zmienione. Błędów brak. W podglądzie parametrów tylko za bogata mieszanka, reszta ok.
Potrzebna próba drogowa z komputerem i podejrzenie parametrów bierzących, ciśnień paliwa etc. Być może pompa się kończy, lub zaworki.
Jeżeli ktokolwiek odpowie Ci na tak zadane pytane, to bez wątpienia jest jasnowidzem. Nie podałeś podstawowych parametrów na podstawie których można cokolwiek Ci doradzić. Podaj: - konfigurację budynku (ile kondygnacji) - schemat instalacji c.o. z rozbiciem na kondygnacje - strukturę pomieszczeń z podaniem kubatury poszczególnych pomieszczeń i całego...
Diagnostyka i odczyt parametrów
Wydaje mi się, że komputer silnika powoduje zmianę parametrów wtrysku paliwa, a sama pompa jest urządzeniem czysto mechanicznym.
koniec żywotności tej pompki. A może ta wymieniona też jest uszkodzona lub inne parametry ma?
Sciema. Ja mam 390tys przebiegu i pompa na bank ruszana nie była. Komputer i dobra diagnoza. Przejrzeć parametry i ryć
Dość prosta diagnostyka. Brak ciśnienia paliwa albo mechaniczne nie ma tego paliwa w pompie wtryskowej i listwie albo elektrycznie padł czujnik lub regulator ciśnienia paliwa. Najłatwiej parametrach technicznych sprawdź ile bar widzi ECU.
Test wygląda dobrze, choć nie podoba mi się prąd pompy, albo jeden parametr zachodzi na drugi. Tak czy tak, błąd wyraźnie mówi: System Too Lean. Jak mamy teoretycznie wydajną pompę paliwa, to zostają nieszczelności dolotu. Teraz powinieneś zająć się korektami długo- i krótkoterminowymi. Nie powinny przekraczać +/- 5%. W VCDS była to grupa około 32/33/34,...
W tym silniku nie ma pompy wbaku lub poza - to pompa wtryskowa 'ciągnie' paliwo z baku. Dlaczego nie odpala, to niestety może być wszystko, od uszkodzonej pompy wtryskowej, brak jej napędu (pasek rozrządu) po coś elektrycznego - immo lub czujnik wału, czujnik ciśnienia na listwie. Trzeba podłączyć pod komputer, szybki odczyt błędów i parametrów i będzie...
Trochę chaotycznie odbywa się ta naprawa. Jakoś nie potrafię wyczytać związku działań z efektami. Chyba nie jestem pewien, czy silnik daje się uruchomić (rzęzi na jednym tłoku). Ciśnienie sprężania nie jest porywające, tylko nie wiemy dlaczego. Konieczne testy szczelności. Czyli przynajmniej próba olejowa. Lecz jeśli pracuje na jednym tłoku to pozostaje...
Cześć mam komputer mogę zrobić podstawową diagnostykę ale nie wiem jakie muszą być parametry przed Pompoa za itp Dlamnie wygląda tak jak by w chwili spadku ciśnienia paliwa w zbiornikach ( bo jest go mniej) normalnie paliwo cofało sie z przewodów i nie jestem pewien czy tutaj diagnostyka podczas pracy silnika coś pomoże pytanie czy jest jakiś zawór...
Musisz się dowiedzieć czy ciśnienie paliwa gdy gaśnie jest za niskie (filtr paliwa, smok w baku, zagięte przewody paliwowe przy baku, koniec pompy wtryskowej) czy za wysokie (regulator ciśnienia paliwa). Ciśnienie paliwa nie spada, na listwie parametry są w normie, wtryski tak samo wszystkie parametry w normie.
Do sprawdzenia: ciśnienie paliwa-jak będzie słabe to wtryski będą pluły a nie rozpylały i paliwo nie spali się dobrze w cylindrze i będzie spalać się w katalizatorze regulator ciśnienia paliwa na listwie paliwowej lub przy pompie w baku podciśnienia-fałszywe powietrze które może powodować też błąd EGR z racji błędnych odczytów przepływu powietrza MAP...
Stawiam na paliwo.A właściwie brak ciśnienia na cr.A więc pompa,któryś wtrysk,zawór na pompie.Albo brak dojścia paliwa do pompy.Jak czytasz błędy to i parametry masz w czym problem z ciśnieniem?I przestać odpinać coś i podmieniać na pałę bo nie tędy droga.
Krótko , nie kompa masy tylko silnika, jedna masa z lewej strony silnika z tyłu jest urwana, śryba 13 . Kopie wszystkie parametry
W instrukcji samochodu wyraźnie napisano że w skrzynce bezpieczników obok nóg kierowcy w sekcji brązowej pod pozycją 16 jest pompa paliwa. Na innym forum przeczytałem że pompa zabezpieczona jest bezpiecznikiem 25A Czy ktoś może to potwierdzić. A chciałbym to ustalić albowiem w miejscu tego bezpiecznika (pozycja 16) mam podłączenie dodatkowych przewodów...
Jakiś czas temu bylem u dobrego elektronika sprawdził samochód pod względem całej elektroniki, czujników i parametrów i a bym się doczepił do pompy paliwa (na pompie spadało powoli ciśnienie w miarę nagrzewania się samochodu- wymieniona na nową) Teraz musiałem zrobić większa trasę i samochód gdzieś po przejechaniu 150 km zrobił się zamulony strasznie,...
Raczej nie immo zgasiło ci pracujący silnik bo ono tego zrobić nie może. Czy w blokach pomiarowych widać prędkość silnika podczas próby odpalenia? Jaki jest wtedy czas wtrysku. Jakie błędy są w sterowniku immobilisera? By wykluczyć immo to odepnij wtyczkę od pętli immo przy stacyjce i zobacz wtedy czy parametr immobiliser będzie miał opis active tak...
Zajrzyj do zbiornika lub dokładnie sprawdź parametry rzeczywiste błąd niskiego ciśnienia może być spowodowany zapchanym smokiem w zbiorniku. Na 99% w tym aucie jest mierzone ciśnienie pompy w zbiorniku co sprawdzisz w parametrach. Przerabiałem temat w BMW żab w zbiorniku. Tylko żeby wszystko sprawdzić dokładnie musisz wyciągnąć kosz z pompą bo paliwo...
W p1 regulator ciśnienia paliwa jest przy listwie, a w seicento znajduje się w baku przy pompie i jak na mój rozum powinno to działać bez żadnych problemów. Dobrze myślę? Listwa, to tylko zasobnik - ma magazynować zasób paliwa, pod stałym ciśnieniem - pozostaje kwestia regulatora. Ciśnienie ma być stałe , względem ciśnienia bezwzględnego, czyli w kolektorze...
Koledzy, zastanawia mnie jeszcze jedno czy oprócz dawki paliwa parametry pompy WC zmieniają się przy rozruchu jak jest +15 czy - 5 czy to jest stała wartość ciśnienia? Bo na zdrowy rozum jak była nie dawno temp. - 10 i silnik zimny jak lód z rana{oczywiście nie odpalił} a tylko podgrzałem zapalniczką czujnik płynu chłodzącego do jakiejś wartości +15-20...
Zobacz czy paliwo dochodzi ,pompa w zbiorniku ok?Poza tym co w parametrach widać podczas kręcenia i podaj opis tego błędu.
Temat zamykam. Wymieniłem termisor. Nowy od nexi koszt 8zł z gwarancją na rok. Parametry takie same. Teraz działa
Przydało by się czytać parametry silnika podczas odpalania bo inaczej to wróżymy z fusów. Ale z doświadczenia szukał bym przyczyny w uciekającym paliwie z układu. Może byś wszystko a najpewniej drobnostka. Regulator ciśnienia,pompa paliwa itp.
Witam! Podłączę się pod temat. Auto Volvo XC90 2003 r. D5 2,4 120 kW. Zgasło podczas jazdy na podwórku i nie odpala. Nie dochodzi paliwo do wtrysków. Podłączony komputer, brak błędów. Parametry odczytane: Regulator ciśnienia paliwa 73 mA (czy nie za mało?) Ciśnienie na rampie skacze od 0 do 2100 hPa bez kręcenia rozrusznikiem. Podczas kręcenia również...
Kod błędu odczytany przed chwilą z zegarów 9359. Ten zostaw, świadczy tylko o tym, jak bardzo chciałeś uruchomić auto ;) Dodano po 3 Jutro zaciagne do mechanika Pierwsze co, niech zeznaje czy obroty i temperaturę paliwa POMPA widzi. Potem błędy z pompy, bezpośrednio czytane ze sterownika. I parametry bieżące, dawka itd... Ja bym jeszcze z paliwem spróbował....
parametr pompa paliwo benzyna pompa ciepła parametr parametr silnik pompa
całkowanie numeryczne kondensator wodny wykrywanie dźwięku
philips 40puh6400 stacja lutownicza
Czerwona dioda zmienia się na zieloną i miga - przyczyny Dahua IPC-HFW1230S – czy kamera ma slot na kartę microSD? Modele S4/S5, obsługa SD