OK. 300W. Dałbym mniej (220-250) ale nie liczę, że składasz motorower w/g japońskich obliczeń, więc żeby się nie okazało że rozrusznik za mały dołożyłem 50W. Silniki wycieraczek: 25-100W Silniki od wkętarek: 100-400W (mogłem nie widzieć wyjątków) Silnik 100W może mieć rację bytu ALE w typowym motoROWERZE, gdzie pojemność to jakieś 30cm3. U ciebie widzę...
Witam Umieszczę schemat dzisiaj jak go poszukam. Gdy podłączymy uzwojenie 380 V do 220V to zmniejszymy magnesowanie rdzenia i jednocześnie spadnie nam moc na wtórnym. Podstawowy parametr 45/s na liczbę zwoi. Transformator stanie sie " miękki" Napięcie wtórne zmienne mierzone miernikiem uniwersalnym 19 -21 V. Potem diody 2 lub 4 zależności od uzwojenia....
Pewnych rzeczy i tak nie przeskoczysz. To, że akumulator może coś maksymalnie dać, nie oznacza, że mu to służy. Praca na pograniczu wydolności nie jest korzystna dla żadnej baterii.Sam coś robiąc fizycznie nie angażujesz się na 100% bo się zarżniesz.Poza tym,to jest parametr dla nowego zestawu.Podczas użytkowania jego sprawność szybko spada. A jeśli...
Jeśli zły dział, proszę o przeniesienie do właściwego. Ja tutaj głównie jestem dla działu ciężarowego, co na co dzień naprawiam. Natomiast pojawił się problem w moim prywatnym Hyundaiu I30 FD 1.6 CRDI 116km 2011r. Mam go od nowości. Na blacie 200 tysięcy km. Problemem jest dymienie na biało/siwo przy odpalaniu na zimnym silniku. Wiecie, postoi przez...
Jak podasz masę na przekaźnik rozrusznika to wszystko działa ok? Jak podam masę to odpala z guzika ale rozrusznik jest uruchomiony do momentu puszczenia pedału sprzęgła, rozłącza go wtedy RKE. Tak zostać nie może. A nie da się wysterować tego przekaźnika w opcjach? Niestety nie da się. Nie mam też parametru włączenia rozrusznika w PCM i nie wiem czy...
Dzięki panowie Georges, ktoś mi też podpowiedział żeby zwrócić uwagę na rozrusznik, wg. mnie kręci całkiem szybko ale ponoć sporo osób które miały z nim problem też tak uważało. O wtryskiwaczach również czytałem. Czy możesz podpowiedzieć jak sprawdzić predkość wału przy rozruchu? Rozumiem że parametr ten trzeba sprawdzić w warunkach przy których rozruch...
Test wygląda dobrze, choć nie podoba mi się prąd pompy, albo jeden parametr zachodzi na drugi. Tak czy tak, błąd wyraźnie mówi: System Too Lean. Jak mamy teoretycznie wydajną pompę paliwa, to zostają nieszczelności dolotu. Teraz powinieneś zająć się korektami długo- i krótkoterminowymi. Nie powinny przekraczać +/- 5%. W VCDS była to grupa około 32/33/34,...
Witam. Mam taki problem. S-Max nie pali z guzika. Włącza się zapłon, widzi wciśnięcie sprzęgła i tyle. Wyjmę przekaźnik, wysteruje rozrusznik na krótko i auto odpala i jeździ. Na pinach sterujących przekaźnik nie pojawia się ani plus ani masa. Błędów w wszelakich sterownikach brak. Sprzeglo wciśnięte widzi. Mam jeden parametr "sterowanie rozrusznika"...
Odkopię temat aby podzielić się informacjami nt. akumulatorów do C-330. Fabryczne akumulatory nie miały szczególnie wysokich parametrów — deklarowany prąd rozruchowy wynosił 520 A. Parametr ten oznaczał możliwość rozładowania akumulatora do spadku napięcia 9 V (z 12 V) przez czas większy niż 30 sekund. Poza tym akumulatory fabryczne miały dość wygodne...
Witam po dzisiejszej kilku godzinnej pracy przy Fordzie. Udało mi się poczynić minimalny postęp a mianowicie . Odnalazłem w autocomie parametr " Uruchomienie wysokiego ciśnienia w celu odpalenia" TAK LUB NIE. Gdy kręciłem rozrusznikiem auto cały czas miało ten parametr na NIE. Lecz po odpięciu dwóch regulatorów na pompie .Parametr ten podczas kręcenia...
Panowie, jest prościej - każde ogniwo ma taki parametr który mówi jaki jest dopuszczalny prąd rozładowania w trybie ciągłym, oraz jaki prąd jest dopuszczalny chwilowo. Często podawany w relacji do pojemności C czyli np ogniwo o pojemności 2Ah i stałym prądzie rozładowania 30C daje 60A, a w piku to może być np 100A To są informacje nominalne, czyli producent...
Jeśli chcesz mieć pewność czy łańcuch nie robi problemu to najlepiej sprawdzić synchro oscyloskopem. Jeśli chodzi o oscyloskop trzeba dwa kanały. Jeden podpinasz pod cz. wałka a drugi pod czujnik wału. Kręcisz na zimnym jak nie chce odpalić i robisz screena z przebiegu i możemy ocenić czy jest synchro. W Op-comie chyba też w parametrach pokazuje synchro....
Witam. W Lagunie 1.5dCi z 2014r K9K 846 występuje problem z kopceniem na siwo zaraz po odpaleniu przez ok 10sekund. Objawom toważyszy dłuższe kręcenie i odpalanie "na raty". Oczywiście zostały wykonane takie podstawowe rzeczy jak: - pomiar kompresji - sprawdzenie wtryskiwaczy (wymieniłem na fabrycznie nowe) - sprawdzenie cisnienia ON na listwie CR -...
Witam mam na warsztacie lagune 2 1.9dci 2005r. Samochód nie odpala , święci czerwona dioda imobilazera na stałe po zapłonie, rozrusznik kręci, blokada kierownicy odblokowania. Brak błędów w ecu, uch, zegary. W parametrach : Kod karty widzi, na dwóch sprawdzałem. Jest jeden parametr gdzie jest imobilazer aktywny. Obroty wału widzi ponad 250 Dziwnie zachowuję...
ECM - jest bezpośredni zasilany ze skrzynki bezp. skrzynka natomiast bezpośrednia z klemy plusowej. ( a nie przewodu do rozrusznika). Co znaczy rozrusznik kręcił żwawo - odczytujesz parametr z RPM czy mierzysz częstotliwość sygnału z czujnika i obliczasz jakie ma obroty ? Spadki napięcia mierzy się miernikiem, a po iskrzyć to można po polaniu benzyną,...
Nie mam w glowie wszystkich parametrow "mierzalnych" w ECU ni w BSI wiec trudno precyzyjnie odpowiedziec. W BSI jest to na pewno tylko detekcja pracy silnika do celow zarzadzania energia. Silnik nie uruchomiony, wiec parametr jest na nie. Nie mialem dotychczas problemow z funcja DAMP i nie mam z nia doswiadczenia. Jesli w ECU masz zgode na rozruch (rozpoznanie...
Lol, ale dajesz. Wymienić kompresor, założyć falownik 1F/1F, czyli sprzedaj złom jaki masz i zakup odpowiednie narzędzia do rozwiązania problemu. No ale musisz uwzględnić straty "Jak długo akumulator wytrzyma takie obciążenia bez doładowania np. na parkingu i w czasie jazdy ?" To z 6 klasy fizyka, słowo klucz amperogodzina. Rozrusznik masz 1KW, w akumulatorze...
Panowie, ja wszystko rozumiem. Niech sobie ładuje jak chce. Tylko już te 20 lat mam styczność z pojazdami mechanicznymi i wiem kiedy akumulator zdradza objawy kłopotów z nim. Zgodzę się że rozładowany akumulator potraktowany napięciem 15-15,5 V małym prądem przez 24-48h potrafi powstać z martwych. I założenie sterowania inteligentnego alternatora ma...
EMS 26370 Alternator 1 Sygnał alternatora wskazuje, że ładowanie nie następuje, mimo że alternator pracuje, tzn. silnik pracuje z prędkością obrotową biegu jałowego lub jest ona wyższa. Przyczyna: Przerwa lub zwarcie w obwodzie alternatora. Jeśli pojazd jest wyposażony w główny wyłącznik zasilania, w tym wyłączniku lub w powiązanym z nim przekaźniku...
https://obrazki.elektroda.pl/7729178000_... https://obrazki.elektroda.pl/6377131800_... Kolejny parametr to m.in. czujnik spalania stukowego - zdjęcia poniżej - również na biegu jałowym ponieważ w trakcie jazdy program nie mógł wykonać tego testu. Niestety nie potrafię zinterpretować wyników, proszę Was o pomoc. https://obrazki.elektroda.pl/5441248800_...
Bez znaczenia. Wg katalogów do Twojego pojazdu pasują dwa rozruszniki. Jeden ma 1,1kW, drugi 1,8kW. Aby pasowały otwory na śruby i bendiks był ten sam.
Problem dotyczy wszystkich Nissanów . Należy podpiąć się sensownym sprzętem - nie OBDII !!! ale takim który pokazuje rzeczywiste parametry .. Wybrać parametr - IGNITION - START - obserwując skaner uruchamiamy rozrusznik ..czy obok pokazuje się napis - ON ? jeżeli jest inaczej - sprawdzamy mały bezpiecznik pod kierownicą - opisany - start/crank itp .....
W sumie na postoju działa tylko zabezpieczenie pojazdu i komputer wiec pobiera niewiele .Zawsze należy wałczyć radio itp. odbiorniki lub dodatkowe bajery. Można na długim nie użytkowani u zdjąć minus akumulatora, również należy podłączyć najpierw po długi postoju prostownik i dopiero podłączać minus. Masz w necie na pewno instrukcje obsługi auta tam...
W różnych warunkach różne kwestie są istotne na przykład akumulator trakcyjny będzie podlegać cyklicznym wyładowaniom np w trolejbusie który ma dodatkowe akumulatory na podjazdy poza siecią. Kiedy akumulator pracując jako buforowy będzie praktycznie cały czas doładowany. Napięcie akumulatora to funkcja jego budowy i stanowi wielokrotność napięcia jednego...
Dzieki uprzejmosci pan z jednego punktu udalo mi sie nabyc DS400 i nawet otrzymalem krotka rozpiske instalacji. Alarmy w wersji powyzej 4000 rzeczywiscie obsluguja KBUS/CAN mimo ze oznaczenie jest tylko CXXX. Parametr 1 ma wartosc 84 dla X5 z KBUS. Nie jest jednak rozpisany immobilizer w alarmie, ogladam wlasnie schemat elektryczny EWS (immo fabryczne)...
A może zamiast super-kondensatora mały rozrusznik spalinowy uruchamiany z akumulatora i on dopiero uruchamia potężnego diesla. Ale czy to już gdzieś nie było stosowane ? Jak również w układach rozruchowych czołgów. A co do superkondensatorów to warto spojrzeć na tabliczkę znamionową. Szczególnie polecam parametr maksymalne napięcie pracy. Łączenie...
Witam, Proszę o pomoc w rozwiązaniu następującego problemu: samochód Opel Corsa B 1.2, rocznik 1996, silnik X12SZ Objawy usterki: 1.Po uruchomieniu zimnego silnika rozpoczyna pracę nierówno od 500 obrotów wkręcając się po kilku sekundach na 1250 obrotów. Następnie obroty silnika oscylują przez cały czas w granicach 1250 – 1300 obrotów. 2.Po przejechaniu...
Mam taki problem z Mercedesem W202. Nie działa mi tempomat, nie pokazuje się limiter na wyświetlaczu, skrzynia odcina na każdy biegu przy 4000 obrotów w jeździe też, przy 120km/h pika coś,brzęczy. Kluczykiem muszę przytrzymać, żeby odpalić auto wcześniej lekko przekręciłem i rozrusznik sam już mielił. Co to może być za problem? Na komputerze kolegi...
Witam. Temat oleju powraca na elektrodę z różną częstotliwością, ale jestem tego tak samo pewien jak Kevina sam w domu w Polsacie, że za jakiś czas znowu wróci. Mówcie o mnie co chcecie, ale nie jestem przedstawicielem handlowym, a elektronikiem. Temat oleju przerabiałem jakiś czas temu, z tego powodu, że jestem uparty, drążyłem temat dość długo i zdobyłem...
Przepraszam, ale ten list będzie pewnie moim ostatnim w dłuższym okresie, co więcej być może go nie zdążę dokończyć... Że przyjęło się między elektrykami "mocą silnika" elektrycznego nazywać moc pobraną przez ten silnik. 2. Czy to koniecznie musi być moc pobierana przy pracy na zatrzymany wał? Ja sobie wyobrażałem, że te 4MW dostarczone do silnika to...
To podłączyć kontrolkę silnika i chociaż kody błyskowe. Tak jest diagnostyka po lini K i potrzeba interfejsu i programu. Może to być OpelScanner albo OpCom. Wtedy można podglądać parametry z czujników na żywo. PS C16SE to właśnie OBD teraz obecnie mamy OBD-2 (a dokładniej EOBD)
Teraz parametry, kręć rozrusznikiem i sprawdź czy widzi obroty, ciśnienie, oczywiście sprawdź czy błędy się kasują. Błąd cz. temp. paliwa nie ma wpływu na palenie ale zasilanie czujników tak.
Dziękuję za pomoc. Wartości, które podaliście są dużo za duże do urządzenia, w którym chciałem zastosować elektromagnes z rozrusznika. Ale pojawiła się możliwość pozyskania elektromagnesu o sile 5Kg i prądzie maksymalnym 1A, co powinno rozwiązać problem. Jeszcze raz dziękuję.
Parametry pokazuje też podczas kręcenia rozrusznikiem, a nawet tylko przy włączonym zapłonie, diagnostykę zrób!
Popraw rocznik bo zapewne masz 2007. Trzeba zerknąć w błędy i parametry. Akumulator sprawny? Jak rozrusznik?
Wiadomo, auto nie odpala więc dane diagnostyczne są z unieruchomionego silnika. Na litość boską. Pokaż parametry podczas próby odpalania. JAK KRĘCISZ ROZRUSZNIKIEM!!!!!!!!! Bo tak to nie dojdziesz do niczego.
Witam W zbiorniku paliwa masz elektryczną pompkę i prawdopodobnie ona wydaje ten dźwięk. Ja bym jeszcze komputerem w parametrach podczas kręcenia rozrusznikiem jakie jest ciśnienie paliwa na listwie.. odnośnie przelewu to z tego co się orientuje powinno lecieć paliwo podczas kręcenia rozrusznikiem.. dołączam schemat przewodów paliwowych, może się przyda....
Szczotki stosowane w rozrusznikach to raczej najmniej odpowiedni materiał na elektrody .
Podłącz kompa i sprawdź w parametrach podczas kręcenia rozrusznikiem.
To teraz czas na sprawdzenie na końcu tego co trzeba sprawdzić na początku. Na krótko czyli kluczem 20 i plus To nie ruski spychacz, sprawdź probówką czy prąd dociera do rozrusznika najcieńszym kablem w momencie uruchamiania. Potem podłączenie Clipa i sprawdzenie paru rzeczy w parametrach. W tym zezwolenia na start.
Witam. Ostatnie kilka lat wstecz na rynku pojawiły się nowej generacji rozruszniki do pojazdów rolniczych. Sprzedawcy i użytkownicy ,,chwalą'' te urządzenia i są zafascynowani ich większą sprawnością od rozruszników konwencjonalnych. Ciekaw jestem czy ktoś z was faktycznie robił jakieś pomiary (pobieranego prądu itp.) na podstawie których można porównać...
Tylko chciałem donieść, iż kupiłem i zamontowałem rozruszniki Valeo D8R27 CL. 6+ podobno od HDI 2.2 163 KM (11 zębów). Powiem tylko, iż chłodnym rankiem kręciłem jakieś 4-6 sekund aby zapalił i to czasami z czkawką. Przy 12-15 stopniach palił po trzech sekundach kręcenia (wiem może nieźle, ale tęskniłem do czasów kiedy zapalał na dotyk...) Po wymianie...
Akumulator ma 5 lat, 12V, 45Ah. Moje pytanie jest takie czy akumulator już po prostu odmówił posłuszeństwa czy może to wina rozrusznika. I czy zepsuty akumulator może się naładować do prawidłowych parametrów? Akumulator dokonał żywota. 5 lat to i tak nieźle. Odpowiadając na pytanie: NIE. Zepsuty akumulator nie naładuje się do prawidłowych parametrów....
Zrób diagnostykę, zerknij na parametry takie jak prędkość obrotowa przy kręceniu rozrusznikiem na ciepło i na zimno/ może zaobserwujesz zmiany. Kolejno na ciepłym jak istnieje problem z uruchomieniem (to zdejmij kostkę z czujnika temperatury silnika) wtedy sterownik wysteruje większą dawkę na uruchomienie silnika. Jak po takiej sytuacji auto bez problemu...
Jest mały okrągły przekaźnik przy rozruszniku. Taki jak w Actrosie. Na otwartym obwodzie miernik widzi napięcie na załączonym kluczu. Przy załączonym obciążeniu, sterownik na moment załącza napięcie - w parametrach rozrusznik 100% i zaraz rozłącza . Też myślę, że sterownik do zrobienia ale pewności nie mam stąd moje pytanie.
No, tam piszą o napięciu 15kV i energii od 135mJ do 2J - energia nieco większa od używanej do zapłonu w silnikach (ostatnio jest moda na 100mJ), zbliżona do energii używanej przez "pastucha elektrycznego" - może by należało zastosować takiego "pastucha" do niszczenia chwastów? Pytanie, na ile to jest bezpieczne - może trzeba to robić w butach z dobrego...
Najwyraźniej mu ten czujnik położenia wału nie leży - skoro z podłączonym nie chce. A widać obroty / impulsy w parametrach przy podłączonym czujniku wału i kręceniu rozrusznikiem ? Jak wcześniej było kombinowane to różne cuda mogą być. Łącznie z taką egzotyką jak usterka tego koła z dziurkami na wale. Dla tego moze go jednak oscyloskopem..
Nie miał, ale okazało się że stał 4 miesiące. Czy naprawdę podczas kręcenia rozrusznikiem nie można żadnych parametrów miernikiem sprawdzić??
Odłącz przewód wzbudzenia rozrusznika, załóż swój, komp w ręke, podglad na parametry np. cisnienie paliwa. Nie powinno utracić komunikacji z ecu.
Zrobić diagnostykę w parametrach funkcji i będzie wiadomo czy PTM czy coś innego bo wydać kasę na PTM czasem nie potrzebnie - to robota bez sensu.
Po pierwsze czy rozrusznik zastosowany jest odpowiedni? Mamy do czynienia z silnikiem wysokoprężnym. Po drugie jak przebiegają rozruchy silnika? Po trzecie jak wygląda sprawność akumulatora instalacji. Oraz co oznacza termin przepalania rozrusznika oraz czy stosowano odpowiednie parametry? Może problem leży nie w obszarze zagadnień technicznych?
akumulator jest dostosowany do rozrusznika i alternatora, musi się zgadzać z fabrycznymi parametrami, jeśli zastosujesz większy, musisz liczyć się z niedoładowaniem akumulatora, lepiej zainwestować w porządne kable oraz kondensator, jak napisał wyżej kolega
Wtyczka 6-pinowa szara najgrubszy przewód pin nr6 bodajże sterowanie elektromagnesem, najlepiej wstawić dodatkowy zewnętrzny przekaźnik jeśli rozrusznik ok. Problemy z odpalaniem niestety podgląd parametrów podczas rozruchu, jeśli błędów nie łapie.
Możesz mieć problem z rozrusznikiem. Może kręci ,ale zbyt wolno. Ja miałem podobnie. Wymieniłem na nowy i po problemie. Można zmierzyć obroty wału dostosowując parametry fabryczne.
podczas kręcenia rozrusznikiem widzę w parametrach że cewka ma napięcie.sterownik nie wysyła sygnału na cewkę. Dodano po 2 sterowni otrzymuje sygnał z czujnika położenia wału.
W jaki sposób się to liczy? Wiem że W=V*A. Wiem, że rozrusznik takiego C330 lub C385 to 3kW czyli przy 12V to 200A. Czy ja coś źle liczę czy parametry rozrusznika są błędne?
bo jest coś nie tak w układzie sterowania silnikiem np. czujnik, niewłaściwe ustawienie rozrządu, niewłaściwa dawka paliwa. Raczej brak zezwolenia na rozruch (nie kręci rozrusznik) i tu trzeba posprawdzać parametry.
Zauważyłem, że temat był już poruszany na forum, ale nie udało mi się znaleźć jednoznacznej odpowiedzi, a niektóre rozwiązania, które były tam sugerowane, w moim przypadku się nie sprawdziły. Macie jakieś pomysły, co może być przyczyną i jak do tego dojść? Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki. Bo nie ma gotowych rozwiązań na usterki . Jasne są "standardowe"...
Sterowanie rozrusznika wychodzi z body Nie ma w blokach pomiarowych parametru odpowiedzialnego za rozruch?
Nie sugeruj się prądem akumulatora, tylko maksymalnym rozrusznika- to są dwa rozdzielne parametry.
Nie chodzi o sprawdzenie błędów, tylko odczyt parametrów bieżących podczas kręcenia rozrusznikiem.. Od początku pisałem że to ślepa uliczka ;)
Podstawa w tych silnikach to rozrusznik.Co do paliwa to trzeba by pomierzyć ciśnienie na wstępnej jak i narastanie go przy rozruchu.No i właśnie diagnoza z podglądem parametrów.
Tego w parametrach nie sprawdziłem, rozrusznik kręci ale pompa paliwa nie pracuje.
Sterownik niby naprawiony "Niby" robi wielką różnicę. odpala dopiero po delikatnym podgrzaniu sterownika silnika Zimne luty lub któryś z podzespołów we wnętrzu sterownika ma dryft termiczny i traci swoje parametry przy niższej temperaturze.
Przekaznik rozrusznika sprawdz pod maską , w parametrach widzi przekrecenie w pozycje rozruch?
Sprawdź instalacje w okolicy rozrusznika , odczyt parametrów, błędów testerem
Proszę o pomoc w doborze rozrusznika. Valeo 233003329R , taki był jako oryginał. Na aledrogo o tym nr. sa o rożnych parametrach, różna moc, różna ilość zebatek. VIN VF1BT12C651174087. Zapomniałem napisać, że to Laguna 3 , 1,5 dci , 2014 r. bez start-stop.
Czy ktoś może wypowiedzieć się na temat pracy rozrusznika szybkoobrotowego 12V zamontowanego w sześciocylindrowym ursusie zetorze. Prawdopodobnie radzą one sobie dobrze przy czterocylindrowych silnikach ale co w sześciocylindrowych. Jeśli ktoś ma taki rozrusznik w sześciocylindrowym, to czy dobrze radzi sobie w niskich temperaturach poniżej 0*C. Oferowane...
Relay po angielsku. Tlumaczenie na polski to przekaznik. Bez niego rozrusznik nie zadziala. Sa tam 4 diody jeden opornik i cos typu elektrycznego wlacznika. Ok, teraz przynajmniej jest jasne przeznaczenie tego modułu. To "cos typu elektrycznego wlacznika" to właśnie jest przekaźnik, który jest jedynie elementem tego modułu sterowania rozrusznikiem....
W parametrach BSI powinieneś widzieć czy podaje na rozrusznik.
Wszystko źle. Ciśnienie to masz sprawdzać jakie jest, ale podczas rozruchu . Do tego ważny jest też rozrusznik, czy nie ma jakiego spadku napięcia itp. Bo "kręci dobrze" to nic nie znaczy.Ogólnie sunchro i inne parametry też do sprawdzenia.
Jeśli nie odpala to musisz podejrzeć parametry podczas kręcenia rozrusznikiem , obroty , ciśnienie szyny CR , temperatura silnika , synchro wału do wałka itp ... inaczej będzie ciężko coś wywnioskować .. Pozdrawiam ...
Do podglądania parametrów np. coś [url=http://www.icarsoft.com/web/icarsof... Albo jakoś inny, wpisz VAG w wyszukiwarkę. Jednak w tym przypadku będzie zbyteczny. Jak już napisałem, masz przerwy w zasilaniu. Trzeba zawinąć rękawy i wziąć się do roboty.
...mechanika jest moją mocną stroną. ... ...jaki silnik kupić aby miał ten zapas mocy i aby te liście ciął? Napisz więc może jaki moment jest wymagany na nożu, jakie obroty, czy przewidziana jest przekładnia, bez tego dobrać silnika się nie da. Bo spodziewam się, że na forum niewiele jest osób którzy taką maszynę widzieli i znają jej parametry.
to niestety nie wiem, jeżeli na zaciąg pali praktycznie po pierwszym obróceniu kołami to moim zdaniem wina elektryki, zastanawia mnie jeszcze jakie parametry mają te rozruszniki, twój i ten szybkobieżny, oraz pojemność i prąd rozruchu tych akumulatorów które masz i tego którego sprawdzałeś. z tego co wiem do ursusa 912 rozrusznik to 12v i 2,9kW mocy
Dlaczego wymieniałeś rozrusznik i akumulator? Robiłeś diagnostykę z parametrami rzeczywistymi? Komputer widzi obroty w chwili gdy nie pali?
czy jest możliwe że eprom się wysypał Tak. Błędów brak,ale trzeba w parametrach sprawdzić czy widzi synchronizację "pats". Szukał bym elma dedykowanego do forda,i dopisał wszystko od nowa.
Silniki wielobiegowe w układzie Dahlandera są stosowane od 1897r. Tyle, że są to silniki indukcyjne na prąd przemienny a nie stały. Silniki DC kilkubiegowe mają przeważnie zmienny kąt szczotek (silniki z magnesami trwałymi), przyjrzyj się budowie dawniejszych silników napędzających wycieraczki w autach. silnikiem elektrycznym szeregowym zasilanym prądem...
Ponawiam pytanie, jak to podłączyć poprzez aku żelowy, nie uszkadzając rozrusznika a przede wszystkim mikroprzełącznika o tych parametrach Podłączyć akumulator zgodnie z biegunowością bezpośrednio do rozrusznika, poprzez solidny włącznik albo przekaźnik np. dedykowany do rozruszników w skuterach, motocyklach. Może solidny włącznik wystarczy, nie wiadomo...
Jak niby wszystko poprawnie zakodowane ,to teraz zajrzyj w parametry i zobacz stan przekaźnika rozrusznika ,zezwolenie na start itp .Czy to takie trudne? Do tego przekaźnik rozrusznika w UEC . Ale sprawdzić fizycznie a nie na zasadzie że nie możliwe by się popsuł.
Ale rozrusznik się harakteryzuje takimi parametrami jak -prąd biegu luzem -prąd podczas rozruchu -prąd zatrzymanego wirnika I ten ostatni jest kluczowy w chwili inicjajcji rozruchu. Poza tym rozrusznik jest silnikiem szeregowym, więc moment elektromagnetyczny jest w przybliżeniu równy kwadratowi prądu.
Witam Mam pytanie czy jeśli w parametrach silnika mamy parametr Synchronizacja - osiągnięta , podczas kręcenia rozrusznikiem to ustawienie rozrządu jest na 100% ok. Pytam bo auto jest po remoncie głowicy i przed uszkodzeniem głowicy, paliło a teraz nie pali. Kolego, przeczytaj dokładnie wszystkie posty z tego [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
Temat opisywany nagminnie - zbyt mała dawka rozruchowa w stosunku do parametrów akumulatora, rozrusznika i całego silnika. Najprościej usunąć tę dolegliwość zwiększając programowo dawkę rozruchową. Będzie palił jak nowy, czy jak wolisz - zimny.
Sprawdzisz to na komputerze w parametrach rzeczywistych. Sprawdź jeszcze czy masz zezwolenie na start w ECU.
To, o czym piszesz, to zalecany prąd ładowania. Jeżeli podłączysz do akumulatora silnik wymagający 5A prądu, to on tyle sobie weźmie (w normalnych warunkach). Jest jeszcze parametr opisujący zdolność dużego wydatku prądowego akumulatora w momencie rozruchu (czyli napędzania silnika rozrusznika), to są duże prądu, szczególnie w autach z silnikiem diesla.
Jeżeli masz Delphi to proponuję sprawdzić parametry bieżące podczas kręcenia rozrusznikiem.
I co tym Clipem miałbym przetestować? Błędów nie ma. ech nie błędy a parametry
Jakies błedy na sterowniu silnika?Co tam w parametrach ciekawego?Czy ustawiona została synchronizacja?
nie...przekładnię chce zastosować tylko nie wiem jakie parametry ma rozrusznik. wstępnie przyjmowałem ze rozrusznik ma moc N = 1,1 kW a prędkość obrotową n = 1500 [obr/min] wtedy: i = ns/nb = 48 moment silnika wtedy: Ms = Mb/ i*ηc = 24,66 Nm a wiec przy takim przełożeniu Moc silnika : N = 3,8 KW a wiec duzo...
Mechanik mi sprawdzał. żadnych przebić. Wszystkie parametry są " książkowe"
Czy może to być problem z pochłaniaczem par paliwa ? Dodano po 3 posiadam program do diagnostyki obd 2 multiecuscan.Jakie parametry powinienem sprawdzić ?
Najważniejszy parametr to ciśnienie na listwie które tutaj masz i pojawia się dość szybko jak zaczynasz kręcić rozrusznikiem. Jak dla mnie wtryskiwacze puszczają na zaworkach i dlatego tak jest. Moim zdaniem nic więcej nie wyczyta się z tych parametrów. Bez próby się nie obędzie no chyba że od razu wtryskiwacze na stół ale próba dużo podpowie.
Hmmm Pierwsze co pomyślałem to trzeba, by oddzielić blok odpowiedzialny za rozrusznik i blok odpowiedzialny za pomiary. Chodzi o sprzętowy brak dostępu z zewnątrz do parametrów pracy rozrusznika. Ma to swoje wady, bo na pewno lekarz by chciał mieć do tego dostęp, ale chyba bezpieczeństwo ważniejsze.
To nie tak działa. Podgląd parametrów i sprawdzenie przekaźnika
pytanko: czy elektromagnes z rozrusznika (12V) nadaje się do pracy ciągłej? czy nie będzie się grzał? pozdr
Zobacz w parametrach jakie osiąga ciśnienie na szynie w trakcie kręcenia rozrusznikiem
Mam pytanie czy ma ktoś parametry ew. tabelkę z charakterystykami popularnego rozrusznika 0 001 415 001 stosowany w wielu ciężarówkach. Głównie chodzi mi o moment i prąd zwarciowy.
Witam, firma (kontakt do firmy otrzymałem od decybel91)do której zwróciłem się o części do mojego rozrusznika stwierdziła iż część jest nie dostępna lub przyjęta pod innym numerem .. Pozostaje zakup nowego rozrusznika o podobnych parametrach ,takiego do którego będą dostępne części...Więc wracamy do punktu wyjścia ...Nadal szukam pomocy
Model Ciągnika VALTRA-S322 valtra-s322 Silnik AGCO SISU DIESEL Rozrusznik silnik Moc w koniach mechanicznych 334 Moc w KW 246 Pojemność silnik 8400 Ilość cylindrów 6 Zbiornik Paliwa 580 Waga ciągnika 10500 Długość 4745 Szerokość 2550 Wysokość 3380 Opony z przodu 600/70R30 Opony z tyłu 650/85R38 Udźwig wom 1200
W programie ustawiasz odpalanie awaryjne, trzymając przycisk gazu kilkanaście sekund powinna ci się zmienić z migającej na zapaloną zielona dioda, wtedy kręcisz rozrusznikiem. Parametry do ustawienia masz w moim poście poniżej na screenach.
pomiar parametr rozrusznik rozrusznik trafic rozrusznik rozrusznik trafi rozrusznik
oporność głośnik elektroniczny statecznik schemat kodowanie linków
zrobić rower elektryczny sterowniki lovato
Olej GM 10W40 do Nissan X-Trail T30 2.0 benzyna – zgodność, normy, opinie użytkowników Olej 10W-40 GM a klekotanie wariatora VVT w Nissan X-Trail T30 – wpływ lepkości na hałas