OK. 300W. Dałbym mniej (220-250) ale nie liczę, że składasz motorower w/g japońskich obliczeń, więc żeby się nie okazało że rozrusznik za mały dołożyłem 50W. Silniki wycieraczek: 25-100W Silniki od wkętarek: 100-400W (mogłem nie widzieć wyjątków) Silnik 100W może mieć rację bytu ALE w typowym motoROWERZE, gdzie pojemność to jakieś 30cm3. U ciebie widzę...
Bez znaczenia. Wg katalogów do Twojego pojazdu pasują dwa rozruszniki. Jeden ma 1,1kW, drugi 1,8kW. Aby pasowały otwory na śruby i bendiks był ten sam.
Teraz parametry, kręć rozrusznikiem i sprawdź czy widzi obroty, ciśnienie, oczywiście sprawdź czy błędy się kasują. Błąd cz. temp. paliwa nie ma wpływu na palenie ale zasilanie czujników tak.
Popraw rocznik bo zapewne masz 2007. Trzeba zerknąć w błędy i parametry. Akumulator sprawny? Jak rozrusznik?
Parametry pokazuje też podczas kręcenia rozrusznikiem, a nawet tylko przy włączonym zapłonie, diagnostykę zrób!
Dziękuję za pomoc. Wartości, które podaliście są dużo za duże do urządzenia, w którym chciałem zastosować elektromagnes z rozrusznika. Ale pojawiła się możliwość pozyskania elektromagnesu o sile 5Kg i prądzie maksymalnym 1A, co powinno rozwiązać problem. Jeszcze raz dziękuję.
Witam. Ostatnie kilka lat wstecz na rynku pojawiły się nowej generacji rozruszniki do pojazdów rolniczych. Sprzedawcy i użytkownicy ,,chwalą'' te urządzenia i są zafascynowani ich większą sprawnością od rozruszników konwencjonalnych. Ciekaw jestem czy ktoś z was faktycznie robił jakieś pomiary (pobieranego prądu itp.) na podstawie których można porównać...
Witam W zbiorniku paliwa masz elektryczną pompkę i prawdopodobnie ona wydaje ten dźwięk. Ja bym jeszcze komputerem w parametrach podczas kręcenia rozrusznikiem jakie jest ciśnienie paliwa na listwie.. odnośnie przelewu to z tego co się orientuje powinno lecieć paliwo podczas kręcenia rozrusznikiem.. dołączam schemat przewodów paliwowych, może się przyda....
Wiadomo, auto nie odpala więc dane diagnostyczne są z unieruchomionego silnika. Na litość boską. Pokaż parametry podczas próby odpalania. JAK KRĘCISZ ROZRUSZNIKIEM!!!!!!!!! Bo tak to nie dojdziesz do niczego.
Jest mały okrągły przekaźnik przy rozruszniku. Taki jak w Actrosie. Na otwartym obwodzie miernik widzi napięcie na załączonym kluczu. Przy załączonym obciążeniu, sterownik na moment załącza napięcie - w parametrach rozrusznik 100% i zaraz rozłącza . Też myślę, że sterownik do zrobienia ale pewności nie mam stąd moje pytanie.
W jaki sposób się to liczy? Wiem że W=V*A. Wiem, że rozrusznik takiego C330 lub C385 to 3kW czyli przy 12V to 200A. Czy ja coś źle liczę czy parametry rozrusznika są błędne?
Szczotki stosowane w rozrusznikach to raczej najmniej odpowiedni materiał na elektrody .
Nie miał, ale okazało się że stał 4 miesiące. Czy naprawdę podczas kręcenia rozrusznikiem nie można żadnych parametrów miernikiem sprawdzić??
To podłączyć kontrolkę silnika i chociaż kody błyskowe. Tak jest diagnostyka po lini K i potrzeba interfejsu i programu. Może to być OpelScanner albo OpCom. Wtedy można podglądać parametry z czujników na żywo. PS C16SE to właśnie OBD teraz obecnie mamy OBD-2 (a dokładniej EOBD)
To teraz czas na sprawdzenie na końcu tego co trzeba sprawdzić na początku. Na krótko czyli kluczem 20 i plus To nie ruski spychacz, sprawdź probówką czy prąd dociera do rozrusznika najcieńszym kablem w momencie uruchamiania. Potem podłączenie Clipa i sprawdzenie paru rzeczy w parametrach. W tym zezwolenia na start.
bo jest coś nie tak w układzie sterowania silnikiem np. czujnik, niewłaściwe ustawienie rozrządu, niewłaściwa dawka paliwa. Raczej brak zezwolenia na rozruch (nie kręci rozrusznik) i tu trzeba posprawdzać parametry.
Tylko chciałem donieść, iż kupiłem i zamontowałem rozruszniki Valeo D8R27 CL. 6+ podobno od HDI 2.2 163 KM (11 zębów). Powiem tylko, iż chłodnym rankiem kręciłem jakieś 4-6 sekund aby zapalił i to czasami z czkawką. Przy 12-15 stopniach palił po trzech sekundach kręcenia (wiem może nieźle, ale tęskniłem do czasów kiedy zapalał na dotyk...) Po wymianie...
Akumulator ma 5 lat, 12V, 45Ah. Moje pytanie jest takie czy akumulator już po prostu odmówił posłuszeństwa czy może to wina rozrusznika. I czy zepsuty akumulator może się naładować do prawidłowych parametrów? Akumulator dokonał żywota. 5 lat to i tak nieźle. Odpowiadając na pytanie: NIE. Zepsuty akumulator nie naładuje się do prawidłowych parametrów....
No, tam piszą o napięciu 15kV i energii od 135mJ do 2J - energia nieco większa od używanej do zapłonu w silnikach (ostatnio jest moda na 100mJ), zbliżona do energii używanej przez "pastucha elektrycznego" - może by należało zastosować takiego "pastucha" do niszczenia chwastów? Pytanie, na ile to jest bezpieczne - może trzeba to robić w butach z dobrego...
Tego w parametrach nie sprawdziłem, rozrusznik kręci ale pompa paliwa nie pracuje.
Sprawdź instalacje w okolicy rozrusznika , odczyt parametrów, błędów testerem
Jeśli nie odpala to musisz podejrzeć parametry podczas kręcenia rozrusznikiem , obroty , ciśnienie szyny CR , temperatura silnika , synchro wału do wałka itp ... inaczej będzie ciężko coś wywnioskować .. Pozdrawiam ...
Nie sugeruj się prądem akumulatora, tylko maksymalnym rozrusznika- to są dwa rozdzielne parametry.
...mechanika jest moją mocną stroną. ... ...jaki silnik kupić aby miał ten zapas mocy i aby te liście ciął? Napisz więc może jaki moment jest wymagany na nożu, jakie obroty, czy przewidziana jest przekładnia, bez tego dobrać silnika się nie da. Bo spodziewam się, że na forum niewiele jest osób którzy taką maszynę widzieli i znają jej parametry.
podczas kręcenia rozrusznikiem widzę w parametrach że cewka ma napięcie.sterownik nie wysyła sygnału na cewkę. Dodano po 2 sterowni otrzymuje sygnał z czujnika położenia wału.
Nie chodzi o sprawdzenie błędów, tylko odczyt parametrów bieżących podczas kręcenia rozrusznikiem.. Od początku pisałem że to ślepa uliczka ;)
Sterowanie rozrusznika wychodzi z body Nie ma w blokach pomiarowych parametru odpowiedzialnego za rozruch?
Najwyraźniej mu ten czujnik położenia wału nie leży - skoro z podłączonym nie chce. A widać obroty / impulsy w parametrach przy podłączonym czujniku wału i kręceniu rozrusznikiem ? Jak wcześniej było kombinowane to różne cuda mogą być. Łącznie z taką egzotyką jak usterka tego koła z dziurkami na wale. Dla tego moze go jednak oscyloskopem..
Odłącz przewód wzbudzenia rozrusznika, załóż swój, komp w ręke, podglad na parametry np. cisnienie paliwa. Nie powinno utracić komunikacji z ecu.
Po pierwsze czy rozrusznik zastosowany jest odpowiedni? Mamy do czynienia z silnikiem wysokoprężnym. Po drugie jak przebiegają rozruchy silnika? Po trzecie jak wygląda sprawność akumulatora instalacji. Oraz co oznacza termin przepalania rozrusznika oraz czy stosowano odpowiednie parametry? Może problem leży nie w obszarze zagadnień technicznych?
Czy ktoś może wypowiedzieć się na temat pracy rozrusznika szybkoobrotowego 12V zamontowanego w sześciocylindrowym ursusie zetorze. Prawdopodobnie radzą one sobie dobrze przy czterocylindrowych silnikach ale co w sześciocylindrowych. Jeśli ktoś ma taki rozrusznik w sześciocylindrowym, to czy dobrze radzi sobie w niskich temperaturach poniżej 0*C. Oferowane...
Jak podasz masę na przekaźnik rozrusznika to wszystko działa ok? Jak podam masę to odpala z guzika ale rozrusznik jest uruchomiony do momentu puszczenia pedału sprzęgła, rozłącza go wtedy RKE. Tak zostać nie może. A nie da się wysterować tego przekaźnika w opcjach? Niestety nie da się. Nie mam też parametru włączenia rozrusznika w PCM i nie wiem czy...
Zrób diagnostykę, zerknij na parametry takie jak prędkość obrotowa przy kręceniu rozrusznikiem na ciepło i na zimno/ może zaobserwujesz zmiany. Kolejno na ciepłym jak istnieje problem z uruchomieniem (to zdejmij kostkę z czujnika temperatury silnika) wtedy sterownik wysteruje większą dawkę na uruchomienie silnika. Jak po takiej sytuacji auto bez problemu...
akumulator jest dostosowany do rozrusznika i alternatora, musi się zgadzać z fabrycznymi parametrami, jeśli zastosujesz większy, musisz liczyć się z niedoładowaniem akumulatora, lepiej zainwestować w porządne kable oraz kondensator, jak napisał wyżej kolega
Temat opisywany nagminnie - zbyt mała dawka rozruchowa w stosunku do parametrów akumulatora, rozrusznika i całego silnika. Najprościej usunąć tę dolegliwość zwiększając programowo dawkę rozruchową. Będzie palił jak nowy, czy jak wolisz - zimny.
Mam pytanie czy ma ktoś parametry ew. tabelkę z charakterystykami popularnego rozrusznika 0 001 415 001 stosowany w wielu ciężarówkach. Głównie chodzi mi o moment i prąd zwarciowy.
Wtyczka 6-pinowa szara najgrubszy przewód pin nr6 bodajże sterowanie elektromagnesem, najlepiej wstawić dodatkowy zewnętrzny przekaźnik jeśli rozrusznik ok. Problemy z odpalaniem niestety podgląd parametrów podczas rozruchu, jeśli błędów nie łapie.
Przekaznik rozrusznika sprawdz pod maską , w parametrach widzi przekrecenie w pozycje rozruch?
Witam Mam pytanie czy jeśli w parametrach silnika mamy parametr Synchronizacja - osiągnięta , podczas kręcenia rozrusznikiem to ustawienie rozrządu jest na 100% ok. Pytam bo auto jest po remoncie głowicy i przed uszkodzeniem głowicy, paliło a teraz nie pali. Kolego, przeczytaj dokładnie wszystkie posty z tego [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
Z Twojego opisu wynika iż usiłujesz odpalić silnik z instalacją 24V Czy ta spawarka jest zasilana z sieci 230V czy jest 2 fazową o napięciu 400V Napięcie stałe wyprostowane w obydwóch przypadkach na wyjściu ze spawarki zarówno jednej jak i drugiej powinno być około 28V przy czym ze spawarki zasilanej z sieci możesz uzyskać prąd rozruchu do około 200A.Natomiast...
Hmmm Pierwsze co pomyślałem to trzeba, by oddzielić blok odpowiedzialny za rozrusznik i blok odpowiedzialny za pomiary. Chodzi o sprzętowy brak dostępu z zewnątrz do parametrów pracy rozrusznika. Ma to swoje wady, bo na pewno lekarz by chciał mieć do tego dostęp, ale chyba bezpieczeństwo ważniejsze.
Mechanik mi sprawdzał. żadnych przebić. Wszystkie parametry są " książkowe"
to niestety nie wiem, jeżeli na zaciąg pali praktycznie po pierwszym obróceniu kołami to moim zdaniem wina elektryki, zastanawia mnie jeszcze jakie parametry mają te rozruszniki, twój i ten szybkobieżny, oraz pojemność i prąd rozruchu tych akumulatorów które masz i tego którego sprawdzałeś. z tego co wiem do ursusa 912 rozrusznik to 12v i 2,9kW mocy
Jak niby wszystko poprawnie zakodowane ,to teraz zajrzyj w parametry i zobacz stan przekaźnika rozrusznika ,zezwolenie na start itp .Czy to takie trudne? Do tego przekaźnik rozrusznika w UEC . Ale sprawdzić fizycznie a nie na zasadzie że nie możliwe by się popsuł.
Witam. Mam taki problem. S-Max nie pali z guzika. Włącza się zapłon, widzi wciśnięcie sprzęgła i tyle. Wyjmę przekaźnik, wysteruje rozrusznik na krótko i auto odpala i jeździ. Na pinach sterujących przekaźnik nie pojawia się ani plus ani masa. Błędów w wszelakich sterownikach brak. Sprzeglo wciśnięte widzi. Mam jeden parametr "sterowanie rozrusznika"...
W parametrach BSI powinieneś widzieć czy podaje na rozrusznik.
Zrobić diagnostykę w parametrach funkcji i będzie wiadomo czy PTM czy coś innego bo wydać kasę na PTM czasem nie potrzebnie - to robota bez sensu.
Możesz mieć problem z rozrusznikiem. Może kręci ,ale zbyt wolno. Ja miałem podobnie. Wymieniłem na nowy i po problemie. Można zmierzyć obroty wału dostosowując parametry fabryczne.
Zauważyłem, że temat był już poruszany na forum, ale nie udało mi się znaleźć jednoznacznej odpowiedzi, a niektóre rozwiązania, które były tam sugerowane, w moim przypadku się nie sprawdziły. Macie jakieś pomysły, co może być przyczyną i jak do tego dojść? Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki. Bo nie ma gotowych rozwiązań na usterki . Jasne są "standardowe"...
Dlaczego wymieniałeś rozrusznik i akumulator? Robiłeś diagnostykę z parametrami rzeczywistymi? Komputer widzi obroty w chwili gdy nie pali?
Relay po angielsku. Tlumaczenie na polski to przekaznik. Bez niego rozrusznik nie zadziala. Sa tam 4 diody jeden opornik i cos typu elektrycznego wlacznika. Ok, teraz przynajmniej jest jasne przeznaczenie tego modułu. To "cos typu elektrycznego wlacznika" to właśnie jest przekaźnik, który jest jedynie elementem tego modułu sterowania rozrusznikiem....
Zagadka u mnie rozwiązana. Winny czujnik położenia wału. Aby było ciekawiej to błędów nie było i w parametrach jak kręcił rozrusznik to były wyniki prawidłowe około 190-230 i to mnie zmyliło i nie szukałem tym miejscu. Auto po wymianie czujnika PALI . Wtryski to ostateczność szukajcie a znajdziecie pukajcie a będzie wam otworzone. MOŻE KOMUŚ POMOGŁEM
Obawiam się, że wymiana komputera wiele nie pomoże. Podpowiedź kolejna. Jest komunikacja z komputerem w czasie gdy auto nie zapala? Jakie widzi obroty w parametrach kiedy kręcisz rozrusznikiem?
Jeżeli masz Delphi to proponuję sprawdzić parametry bieżące podczas kręcenia rozrusznikiem.
No to podłącz jeszcze raz i teraz podgląd parametrów wtrysku w czasie kręcenia rozrusznikiem.
nie...przekładnię chce zastosować tylko nie wiem jakie parametry ma rozrusznik. wstępnie przyjmowałem ze rozrusznik ma moc N = 1,1 kW a prędkość obrotową n = 1500 [obr/min] wtedy: i = ns/nb = 48 moment silnika wtedy: Ms = Mb/ i*ηc = 24,66 Nm a wiec przy takim przełożeniu Moc silnika : N = 3,8 KW a wiec duzo...
Jak zgaśnie po rozgrzaniu to niech ktoś zobaczy Ci komputerem czy widoczne są obroty silnika w parametrach podczas kręcenia rozrusznikiem. Jeśli nie to czujnik położenia wału do wymiany.
W programie ustawiasz odpalanie awaryjne, trzymając przycisk gazu kilkanaście sekund powinna ci się zmienić z migającej na zapaloną zielona dioda, wtedy kręcisz rozrusznikiem. Parametry do ustawienia masz w moim poście poniżej na screenach.
No to po kolei. Brak koła żebatego? Czyli co? Koło zamachowe jest bez wieńca? Bo rozrusznik ma swoje kółko zazębiające. Jeśli to rozwiązanie typu ze skutera to moc prądnicy jest niewielka i przekroję na instalacje wystarczą. Typowe dla tej klasy silników zaburtowych prądy podawane przez alternator to rzeczywiście 10-15A max. Są 3 przewody? Czyli + i...
Ale rozrusznik się harakteryzuje takimi parametrami jak -prąd biegu luzem -prąd podczas rozruchu -prąd zatrzymanego wirnika I ten ostatni jest kluczowy w chwili inicjajcji rozruchu. Poza tym rozrusznik jest silnikiem szeregowym, więc moment elektromagnetyczny jest w przybliżeniu równy kwadratowi prądu.
...........Pan twierdzi ze auto pali ladnie. ................rozrusznik pięknie kręci. Pan twierdzi również,że brak jest błędów. Z góry dzięki za jakies wskazówki. Jak pan tak twierdzi to niech auto zapala tak jak on twierdzi, a rozrusznik to ma kręcić pięknie czy z określoną prędkością ? Sprawdź przy jakich obrotach silnika pompa zaczyna podawać paliwo...
na rozruszniku ty chcesz sprawdzać parametry początku wtrysku?Przecierz nie zapala.
Czasami jak uda się zobaczyć na parametry przy kręceniu rozrusznikiem wartość podciśnienia skoczy do 174mbr czyli realne -0,82bar jest to trudne przy rozruchu ponieważ za każdym razem rozłącza wymianę danych i jest błąd połączenia. Rura zdjęta z przepustnicy. Wydaje mi się że ecm źle steruje przepustnica w tych 20 do 45C. Sprawdzę jeszcze wakuometrem.
Wszystko źle. Ciśnienie to masz sprawdzać jakie jest, ale podczas rozruchu . Do tego ważny jest też rozrusznik, czy nie ma jakiego spadku napięcia itp. Bo "kręci dobrze" to nic nie znaczy.Ogólnie sunchro i inne parametry też do sprawdzenia.
Ponawiam pytanie, jak to podłączyć poprzez aku żelowy, nie uszkadzając rozrusznika a przede wszystkim mikroprzełącznika o tych parametrach Podłączyć akumulator zgodnie z biegunowością bezpośrednio do rozrusznika, poprzez solidny włącznik albo przekaźnik np. dedykowany do rozruszników w skuterach, motocyklach. Może solidny włącznik wystarczy, nie wiadomo...
Sterownik niby naprawiony "Niby" robi wielką różnicę. odpala dopiero po delikatnym podgrzaniu sterownika silnika Zimne luty lub któryś z podzespołów we wnętrzu sterownika ma dryft termiczny i traci swoje parametry przy niższej temperaturze.
Masz komunikację ze sterownikiem, czyli ma zasilanie. Spróbuj zerknąć w parametry bieżące podczas kręcenia rozrusznikiem, czy widzi obroty wału korbowego, jak nie to sprawdź czujnik i wiązkę
Jak masz podłączony pod komputer i kręcisz rozrusznikiem to widzi obroty w parametrach?
Witam, firma (kontakt do firmy otrzymałem od decybel91)do której zwróciłem się o części do mojego rozrusznika stwierdziła iż część jest nie dostępna lub przyjęta pod innym numerem .. Pozostaje zakup nowego rozrusznika o podobnych parametrach ,takiego do którego będą dostępne części...Więc wracamy do punktu wyjścia ...Nadal szukam pomocy
sprawdz stany i parametry w bsi na moje pada BSM
Jakie ciśnienie na listwie podczas kręcenia rozrusznikiem i jakie obroty rozrusznika widać w parametrach?
Zobacz w parametrach jakie osiąga ciśnienie na szynie w trakcie kręcenia rozrusznikiem
Najważniejszy parametr to ciśnienie na listwie które tutaj masz i pojawia się dość szybko jak zaczynasz kręcić rozrusznikiem. Jak dla mnie wtryskiwacze puszczają na zaworkach i dlatego tak jest. Moim zdaniem nic więcej nie wyczyta się z tych parametrów. Bez próby się nie obędzie no chyba że od razu wtryskiwacze na stół ale próba dużo podpowie.
To nie tak działa. Podgląd parametrów i sprawdzenie przekaźnika
Tak więc odłączyłbym sondę lambda - może być zawieszona na jakimś napięciu. Silnik krokowy przy instalacji I i II generacji gazu też lubi się osmolić i nie trzymać parametrów. Dlaczego wymieniasz rozrusznik , czy dziwnie kręci ?
Silnik niema jakby siły zakręcić. Czyli rozruch elektryczny? Więc pierwsze pytanie jaki jest stan rozrusznika? Jako, że parametry oleju przy obecnej temperaturze jeszcze nie dyskredytują rozruchu. rozrusznik tez sprawdzałem W jaki sposób? Czy wykonano oględziny przez demontaż? Stan połączeń akumulator-rozrusznik. Czyli ogólnie taki przegląd przedsezonowy.
Co to za silnik? parametry mocno egzotyczne. 100A to więcej niż rozrusznik bierze.
To, o czym piszesz, to zalecany prąd ładowania. Jeżeli podłączysz do akumulatora silnik wymagający 5A prądu, to on tyle sobie weźmie (w normalnych warunkach). Jest jeszcze parametr opisujący zdolność dużego wydatku prądowego akumulatora w momencie rozruchu (czyli napędzania silnika rozrusznika), to są duże prądu, szczególnie w autach z silnikiem diesla.
I co tym Clipem miałbym przetestować? Błędów nie ma. ech nie błędy a parametry
Sprawdzisz to na komputerze w parametrach rzeczywistych. Sprawdź jeszcze czy masz zezwolenie na start w ECU.
Trzeba sczytać usterki ,podejrzeć parametry.
Na plaku silnik łapie, ale jakoś nie chętnie. Na plaku powinien lapac normalnie jezeli lapie kulawo na plaku to koniecznie rozrzad do sprawdzenia. Po podłączeniu komputera pokazało że jest przerwa w obwodzie czujnika położenia wałka rozrządu Jakim komuterem bylo czytane ? Jezeli jakims chinczykiem to moze byc przeklamanie i pokazuje blad braku zgodnosci...
Myślę, że będzie się grzał - rozrusznik jest do pracy krótkotrwałej, więc w ramach "akcji O"...
Przekaźnik pompy paliwa Ma się to nijak do braku iskry. Masz problem z odczytywaniem obrotów wału lub wałka. Czy podczas kręcenie rozrusznikiem, obrotomierz się podnosi? Na diagnostyce wyszedł jakiś konkretny błąd? W parametrach rzeczywistych widać obroty wału podczas kręcenia rozrusznikiem?
Jak sprawdzić miernikiem napięcie na rozruszniku. Jakie powinno być i gdzie dokładnie przykładać + i -, ewentualnie oporność czy co tam trzeba sprawdzać. Aku wymienione, a rozrusznik kręci słabiutko. (traktor nie odpala) Można też odpalać zwierając dwie śruby na elektromagnesie ale nie wiem czy to bezpieczne. Potrzebuję łopatologicznej instrukcji gdzie,...
Luknij na parametry silnika w blokach pomiarowych podczas kręcenia rozrusznikiem (wcześniej dobrze naładuj akumulator).
Rozruszniki i Alternatory, sporo części wyszukiwanie numer marka lub parametry Link nieaktywny.
Chyba nie czytasz ze zrozumieniem kolego. Twoim zdaniem jak jest uszkodzony rozrusznik to "będzie działał, jednak nie będzie posiadał wystarczających obrotów, aby zapewnić rozruch silnika" Jakieś masło maślane - uszkodzony działa ale nie działa??? Kolego, czy Ty bierzesz pod uwagę zużycie rozrusznika? Że szczotki potrafią się skończyć? Rozrusznik dotknięty...
Jakie ciśnienie na listwie podczas kręcenia rozrusznikiem, podaj stan kalkulatora (sterownika silnika). Tak jest taki parametr w danych rzeczywistych.
A w tym swoim vagu w parametrach widzisz te obroty wału podczas kręcenia rozrusznikiem? I jeszcze jedna sprawa, zatankowany jest?
Ale na podpiętym czujniku, kręcić rozrusznikiem i zobaczyć w vcds czy widzi w parametrach obroty?Tak on nie zapali Jak na chwilę odepne czujnik to zapali
Jakies błedy na sterowniu silnika?Co tam w parametrach ciekawego?Czy ustawiona została synchronizacja?
Masy są nawe nawet dawałem dodatkowa nic skan systemów robiłem wszystkie (texą) tylko te błędy co na początku ale podmienię ten rozrusznik i sprawdzę parametry
Witam. Jak w temacie - szukałem w archiwum, ale nic konkretnego nie znalazłem. Silnik nie chce zapalić, w serwisie stwierdzili błąd czujnika obrotów wału, 350zł za czujnik (można kupić za 120), ale dla pewności czujnik sprawdziłem osobiście miernikiem i oscyloskopem: 2,4kΩ, sygnał p-p 4V przy kręceniu rozrusznikiem. W różnych książkach znalazłem,...
czy jest możliwe że eprom się wysypał Tak. Błędów brak,ale trzeba w parametrach sprawdzić czy widzi synchronizację "pats". Szukał bym elma dedykowanego do forda,i dopisał wszystko od nowa.
Mam drugie takie auto i w drugim, przy kręceniu rozrusznikiem, zaraz wyskakuje tak i zostaje. Wszystkie parametry dobre, ciśnienie paliwa około 400 bar na listwie, paliwo dostaję, podmieniałem czujniki na listwie. Brak pomysłów.
Czy może to być problem z pochłaniaczem par paliwa ? Dodano po 3 posiadam program do diagnostyki obd 2 multiecuscan.Jakie parametry powinienem sprawdzić ?
Do podglądania parametrów np. coś [url=http://www.icarsoft.com/web/icarsof... Albo jakoś inny, wpisz VAG w wyszukiwarkę. Jednak w tym przypadku będzie zbyteczny. Jak już napisałem, masz przerwy w zasilaniu. Trzeba zawinąć rękawy i wziąć się do roboty.
Tester sie komunikuje.Wszystkie bezpieczniki sa ok.Blad w tlumaczeniu na polski oznacza"Naped magistrali danych,monitorowanie oprogramowania"Tester widzi w parametrach nawet obroty wału na rozruszniku,ale nie zapala,nawet po wysterowaniu pompy paliwa na krotko.
Skoro ciśnienie jest a nie pali to pewnikiem wtrysków nie wysterowuje. Można to sprawdzić oscyloskopem. A czy w parametrach w trakcie kręcenia rozrusznikiem lub jak pali na plaku to czy sterownik widzi w ogóle obroty silnika ? Może tu jest problem...
pomiar parametr rozrusznik rozrusznik trafic rozrusznik rozrusznik trafi rozrusznik
matryca iphone lodówka elektrozawór alpine kostka
renault scenic radio instrukcja moduł komfort termet
Alarm w lodówce Electrolux co 2 godziny - przyczyny Skoda Yeti 1.8 TSI 4x4 2012 - Kierownica multimedialna nie działa po wymianie radia na Android