Czy ktoś może wypowiedzieć się na temat pracy rozrusznika szybkoobrotowego 12V zamontowanego w sześciocylindrowym ursusie zetorze. Prawdopodobnie radzą one sobie dobrze przy czterocylindrowych silnikach ale co w sześciocylindrowych. Jeśli ktoś ma taki rozrusznik w sześciocylindrowym, to czy dobrze radzi sobie w niskich temperaturach poniżej 0*C. Oferowane...
...........Pan twierdzi ze auto pali ladnie. ................rozrusznik pięknie kręci. Pan twierdzi również,że brak jest błędów. Z góry dzięki za jakies wskazówki. Jak pan tak twierdzi to niech auto zapala tak jak on twierdzi, a rozrusznik to ma kręcić pięknie czy z określoną prędkością ? Sprawdź przy jakich obrotach silnika pompa zaczyna podawać paliwo...
Jutro rozbieram osłony i sprawdzę oznaczenia rozrządu... Nie wiem czy nie warto też zerknąć na klin na kole od strony vacumpompy ,tyle że nie wiem czy w jeden dzień podołam :( Dziwi mnie jednak bo posiadam dokumenty z Wałbrzycha iż przedmiotowy pojazd miał wymieniany rozrząd na oryginalnych częściach przy przebiegu 176000 a obecnie ma 224000 czyli przejechane...
Fiat Brava 105 JTD Chciałem dobrać prostownik z rozruchem... tylko nie wiem jaki... ceny są różne i różne parametry Jaki maksymalny prąd rozruchu w A ??? W instrukcji podane parametry: zasilanie 12V akumulator 60Ah 380A(prąd rozładowania szybkiego -18 stopniC) alternator 100A (prąd znamionowy maksymalny) rozrusznik 1,8 kW (moc) Jak to się liczy, ojciec...
Jest mały okrągły przekaźnik przy rozruszniku. Taki jak w Actrosie. Na otwartym obwodzie miernik widzi napięcie na załączonym kluczu. Przy załączonym obciążeniu, sterownik na moment załącza napięcie - w parametrach rozrusznik 100% i zaraz rozłącza . Też myślę, że sterownik do zrobienia ale pewności nie mam stąd moje pytanie.
czytałem, czytałem ale temat jest z przed ponad 5 lat a od tej pory elektronika siłowa mocno staniała - wtedy przykładowo tranzystor o prądzie 70A kosztował 25zł a dzisiaj około 2zł więc można dać takich 20 i cena nie będzie powalająca. Mam duże doświadczenie z regulatorami dużej mocy i myślę, że sobie poradzę (wiem że nie będzie łatwo ale lubię takie...
Tester w rękę i kontrola parametru zgoda rozruchu, a za to odpowiada kilka systemów.
Jak nie masz przyrządu to daj specjalistom od diesli. Przez forum nikt nie sprawdzi tego parametru. Mgiełka mgiełce nie równa.
Drodzy forumowicze, piszę na forum, gdyż skończyły mi się pomysły i szukam pomocy. Posiadam motocykl Suzuki Marauder VZ800 z 1998 roku. Poniżej opis mojej usterki i przeprowadzonych testów, pytań jak zwykle to samo: co się zepsuło :)? Motocykl nie odpala w niskich temperaturach (poniżej +5°C). Już latem słabo kręcił, ale odpalał, teraz kręci rozrusznik...
Napięcie na stykach przekaźnika sprawdzasz tak: na stykach 85 i 86 sprawdzasz kontrolką lub miernikiem włączonym równolegle do nóżek przekaźnika. Chodzi o to , żeby obciążenie było zbliżone do rzeczywistych wartości, bez obciążenia obwodu miernik może pokazać prawidłowe wartości, a po obciążeniu napięcie może spadać. Na stykach 87 i 30 najlepiej żarówką...
Jak sprawdzić miernikiem napięcie na rozruszniku. Jakie powinno być i gdzie dokładnie przykładać + i -, ewentualnie oporność czy co tam trzeba sprawdzać. Aku wymienione, a rozrusznik kręci słabiutko. (traktor nie odpala) Można też odpalać zwierając dwie śruby na elektromagnesie ale nie wiem czy to bezpieczne. Potrzebuję łopatologicznej instrukcji gdzie,...
bo jest coś nie tak w układzie sterowania silnikiem np. czujnik, niewłaściwe ustawienie rozrządu, niewłaściwa dawka paliwa. Raczej brak zezwolenia na rozruch (nie kręci rozrusznik) i tu trzeba posprawdzać parametry.
Może się grzać na stykach - ważna jest powierzchnia styku przy takich prądach (20A to 2 pralki automatyczne :) ). Tyle to i ja wiem ;-) Złącze będzie zainstalowane w alarmie samochodowym - blokada rozrusznika.
Do tego potrzeba kogoś z doświadczeniem. Koleś z samym fejsem, nawet z Clipem nie wystarczy. Błędów może nie być, trzeba popatrzeć na parametry.
Od czego zacząć? Od tego jak zbudowany jest silnik HDI. Co jest potrzebne do jego uruchomienia. Diagnostyka komputerem sprawdzając parametry. A przyczyn może być od 20 min pracy przy aucie koszt 0zł, do miesiąca pracy i kosztu nawet 5 tyś zł.
Delphi wrzuć do kosza ze złomem . Niestety bez Clipa i odczytu "dziwnych" błędów niewiele zrobisz. A trzeba też podejrzeć parametry. Kontrolka airbag jak się zachowuje? Twoja usterka kojarzy mi się z odwrotnym podłączeniem aku.
Witam trafił mi się do naprawy Leon II z 2008r 2.0 TSI. Problem polega na tym że nie ma sterowania na rozrusznik. Ale może po kolei co sprawdzone . 1 Po zwarciu styków przekaźnika od rozrusznika auto odpala normalnie . 2 Nie ma błędów związanych z rozrusznikiem czy immo. 2 W parametrach w kole kierownicy widać że sterownik widzi położenie kluczyka w...
witam, minely dwa tygodnie i znowu pojawil sie problem. Gad jeden nie chcial mi dzisiaj odpalic , rozrusznik nie bardzo chcial krecic a jak krecil to bardzo niemrawo i w dodatku wskazowka obrotomierza latala wedrowala po calej tarczy. Pozyczylem pradu od innego samochodu i rozrusznik zakrecil idealnie Czy mozliwe jest ze zachodzi jakies zwarcie w akumulatorze...
Witam! Ale się na mieszało! Ja nie chcę podchodzić z rozrusznikiem 24V pod instalacje 12V, to chodziło o dwa różne rozruszniki, jeden na 12V, a drugi na 24V, co do podawanej mocy, to nie masz racji, moc jak i inne parametry są podawane do danego rozrusznika, dla przykładu przepiszę Ci dane z książki dla Fiat 125. Typ: Fiat E100-1,5/12 producent Eliot...
Witam. Jak w temacie - szukałem w archiwum, ale nic konkretnego nie znalazłem. Silnik nie chce zapalić, w serwisie stwierdzili błąd czujnika obrotów wału, 350zł za czujnik (można kupić za 120), ale dla pewności czujnik sprawdziłem osobiście miernikiem i oscyloskopem: 2,4kΩ, sygnał p-p 4V przy kręceniu rozrusznikiem. W różnych książkach znalazłem,...
Dobrze by było po pierwsze zdecydować, czy chcemy na tranzystorach zrobić włącznik do tych elektromagnesów - tylko ze schematu widzę, że są 4 sztuki, z których trzeba włączyć 2, więc jak popłynie przez nie po 30A, to razem wychodzi 60 (chyba, że można je połączyć szeregowo, wtedy i prąd przez elektromagnes mniejszy, bo mniejsze napięcie na nim, i prądy...
mam pytanie w sprawie rozrusznika do peugeota 407 2.0hdi rok 2005 chce wymienic rozrusznik na jakis z lepszymi parametrami poniewaz moj jest juz lekko zuzyty i mam problem z uruchamianiem silnika jesli ktos wie jaki typ rozrusznika mozna zamontowac do tego samochodu bardzo bym prosil o informacje,
Podepnę się pod temat. Sytuacja u mnie: - samochód VW Golf 1.9 TDI PD 2001, olej 5w30 - akumulator BERGEN mam go miesiąc (tzw Ca-Ca) 74 Ah, 720A-prąd rozruchowy (takie dane katalogowe), poprzedni był Varty i wymieniłem go bo miał parametry troche słabsze i podczas -15st słabo kręcił i padał po pełnym naładowaniu po 4 próbach uruchomienia silnika, każda...
Chińczyk Chińczykowi nie równy. Zdecydowanie dość solidnie wykonują konstrukcje bazujące na technologii z lat 70,80 i 90 XX wieku. Alternatory z nadwyżką mocy /np. niemcy zawsze montowali mocniejsze generatory, niż potrzeby prądowe samochodu/ nawet kilkuprocentową mogą być z powodzeniem zastąpione chińczykami, bo choć de facto maja słabsze parametry...
Witam. Ostatnie kilka lat wstecz na rynku pojawiły się nowej generacji rozruszniki do pojazdów rolniczych. Sprzedawcy i użytkownicy ,,chwalą'' te urządzenia i są zafascynowani ich większą sprawnością od rozruszników konwencjonalnych. Ciekaw jestem czy ktoś z was faktycznie robił jakieś pomiary (pobieranego prądu itp.) na podstawie których można porównać...
Jest tak-karta wsadzona, sprzęgło wciśnięte, skrzynia na luzie i nie ma reakcji startera po wciśnięciu przycisku start-stop. Moduł w kabinie poprawnie widzi luz i sprzęgło. Samo okablowanie przekaźnika wydaje się ok, bo jak kasowałem błędy z całego wozu to daję sobie fiuta uciąć, że rozrusznik na ułamek sekundy się odezwał. Immo nie blokuje, bo w parametrach...
Witam Was, Mechanik powiedział mi, że na starym akumulatorze nie da się już jeździć, więc kupiłem nowy. Parametry nowego akumulatora zgodne z akumulatorami seryjnie montowanymi w tym samochodzie. Dzisiaj rano wyjąłem stary akumulator i założyłem nowy, podłączyłem dobrze, plus do plusa, minus do minusa. Następnie wchodzę do auta, żeby sprawdzić czy odpali....
(Ale jakby mi to ktoś wytłumaczył prosto i konkretnie czemu taka różnica w parametrach rozruchu „A” nie pływa negatywnie na auto? ) Nie będzie źle oddziaływać na auto gdyż rozrusznik pobierze tyle samo prądu podczas rozruchu silnika z tego starego typu jak i nowego akumulatora . Duży prąd rozruchowy na baterii oznacza tylko , że można z...
W moim silniku Minarelli 125 poszedł rozrusznik. Pomyślałem, że szczotki są winne a więc wymieniłem na nowe. Wszystko ok, podłączam bezpośrednio do akumulatora i rozrusznik zakręcił na początku szybko a po jakichś 2 sekundach zwolnił i obraca się z tymi samymi obrotami. Rozebrałem, pomyślałem, że coś źle złożyłem, pomierzyłem sam wirnik i parametry...
Chyba nie czytasz ze zrozumieniem kolego. Twoim zdaniem jak jest uszkodzony rozrusznik to "będzie działał, jednak nie będzie posiadał wystarczających obrotów, aby zapewnić rozruch silnika" Jakieś masło maślane - uszkodzony działa ale nie działa??? Kolego, czy Ty bierzesz pod uwagę zużycie rozrusznika? Że szczotki potrafią się skończyć? Rozrusznik dotknięty...
Sterowanie rozrusznika wychodzi z body Nie ma w blokach pomiarowych parametru odpowiedzialnego za rozruch?
Nie miał, ale okazało się że stał 4 miesiące. Czy naprawdę podczas kręcenia rozrusznikiem nie można żadnych parametrów miernikiem sprawdzić??
Witam pytanie techniczne do posiadaczy Skoda Octavia I combi (2006r.) 1.8T AUM z elektryką na Can-ie 2x zdarzyło mi się już ze auto nie che odpalić. 1x raz problem z aku wymieniłem na nowy w diagnostyce wykasowałem błędy i hulał 2x raz podobna sytuacja. Musze sprawdzić czy nie bierze na postoju za dużo jak osprzęt elektroniczny się uśpi, i czy nie trafiłem...
A literka R nie oznacza że tyrystor jest "odwrócony"-katoda na obudowie? Układ z załącznika może będzie działał po waryniem że silnik będzie miał wzbudzenie od magnesów trwałych,świadczy o tym zastosowanie diody tłumiąco-usprawniającej. Poa tym,po co ten dławik,jakie miałby mieć parametry,przy tym prądzie to rdzeń byłby cały czas nasycony,a w układu...
Witam wszystkich maniaków czterech kółek. Od jakiegoś czasu stałem się posiadaczem A6 C4 Avant 2.5 TDI (AAT 115KM). Mam z tym autem mały kłopot i po krotce postaram się przedstawić cała historie. O aucie wiem tyle ze poprzedni właściciel zmieniał pompe paliwa przed sprzedażą, bo stara pociekła czy cos?. Po jakimś czasie zauważyłem ze samochód zaczął...
Ale rozrusznik się harakteryzuje takimi parametrami jak -prąd biegu luzem -prąd podczas rozruchu -prąd zatrzymanego wirnika I ten ostatni jest kluczowy w chwili inicjajcji rozruchu. Poza tym rozrusznik jest silnikiem szeregowym, więc moment elektromagnetyczny jest w przybliżeniu równy kwadratowi prądu.
OPISZĘ coś dla zainteresowanych!!!!!! PROBLEM zlokalizowany:D :D Dodano po 3 Witam ponownie!! Dla zainteresowanych tym tematem postanowiłem po dłuższym użytkowaniu autka po naprawie własnej :D opisać trochę jakie jaja :D wyszły!!! Po paru dniach mojej naprawy auto stanęło całkowicie i nic już go nie odpalało, nawet długie zaciąganie !!! Wkurzyłem się...
Mam pytanie czy ma ktoś parametry ew. tabelkę z charakterystykami popularnego rozrusznika 0 001 415 001 stosowany w wielu ciężarówkach. Głównie chodzi mi o moment i prąd zwarciowy.
nie...przekładnię chce zastosować tylko nie wiem jakie parametry ma rozrusznik. wstępnie przyjmowałem ze rozrusznik ma moc N = 1,1 kW a prędkość obrotową n = 1500 [obr/min] wtedy: i = ns/nb = 48 moment silnika wtedy: Ms = Mb/ i*ηc = 24,66 Nm a wiec przy takim przełożeniu Moc silnika : N = 3,8 KW a wiec duzo...
Witam, czy posiada ktoś informacje o parametrach elektromagnesów używanych w rozrusznikach? Chodzi mi o - prąd - skok jaki wykonuje ruchomy element - orientacyjną siłę jaką ma ruchomy element. Szukam mocnego elektromagnesu i trafiłem na elektrodzie na informację o możliwości wykorzystania takiego elektromagnesu. Nigdy nie miałem go w ręce stąd moje...
Tulejki sprawdziłem i są ok aku z innego sasmochodu o tych samych parametrach rozruchowych też już sprawdzałem i było to samo a co do spadku napięcia 2 V na stole to z tego co ja się orjętuję to przy starych rozrusznikach jest to możliwe i dopuszczalne do 2 V bo jak więcej to już gorzej zastanawia mnie dalej czemu on się na obroty nie wkręca bez obciążenia...
Ano można sobie pofantazjować. Ale też warto coś zmierzyć w układzie rozruchu. Jak wygląda napięcie na instalacji (w różnych miejscach)? Czy rozrusznik ma odpowiedni zespół sprzęgający dla wieńca zębatego? Czy akumulator ma odpowiednie parametry? Jak pracuje układ ładowania akumulatora? Trochę ciekawie zabrzmiało, że : n p, zakręci kilka obrotów szybko...
Niestety samochód zepsułem :( diabeł mnie podkusił. Pożyczyłem od sąsiada akumulator i okazało się że ten mój pomimo tego że go ładuje i ma ponad 12,3V nie trzyma parametrów i jest do wywalenia. Akumulator sąsiada zakręcił i samochód odpalił ( akumulator z okrągłymi klemami i dokonaliśmy połączenia na krótko) I diabeł mnie podkusił żeby samochód przestawić...
Jakie to auto? Jumpy 2.2 nie istnieje. Walnąłem się. 1.6 EDC16C34. Kluczyk rozpoznany. Dodatkowo zdjąłem immo. Bez zmian... Zajrzałem do BSI w celu sprawdzenia błędów: 1.Brak sterowania rozrusznika - odpowiedniość. W BSM brak błędów. W ECU pojawił się dodatkowy błąd, którego na samym początku poszukiwań usterki nie było: 1. Obwód przekaźnika zasilania...
Witam od ponad tygodnia walczę z Citroenem Berlingo 2000r. Silnik RHY 2.0 66kW/90KM. Samochód już ktoś próbował naprawiać przede mną. Nie znam przyczyny popsucia ale samochód przyjechał do mnie ze sterownikiem silnika od P.206 HDI 2.0 0281.010.500 z założonym immo. Sterownik nie był grzebany wcześniej, dopiero ja go otworzyłem i zdjąłem immo. Przed...
Nie zrobisz pośrednio, bo wystarczy drobna odchyłka od parametrów założonych i wszystko ci się rozjedzie. Nadal twierdzę, że to rozwiązanie jest zdecydowanie pozbawione sensu. Jak zrealizujesz np powrót linki do pozycji wyjściowej? Jak zrealizujesz sprawdzanie, czy cała linka wróciła? Przecież jak nie wróci, to już masz dostępną inną ilość obrotów lub...
Witam! Ja trochę poza tematem ale mam pytanie dot. rozrusznika w 126p: Czy istnieje taka możliwość aby do rozrusznika starego typu (na linkę) założyć stojan nowego typu - ten z wyprowadzeniem miedzianym przewodem do elektromagnesu? Interesuje mnie przekładka tylko stojanu i zastanawiam się przede wszystkim czy wymiary (długość, średnica itd. itp.) stojanu...
Wyjmij szczotkotrzymacz ze swojego i idź do sklepu, powiedz że chcesz taki sam. Koszt poniżej 50zł. Tak samo elektrowłącznik. Wymiana zajmie ze 30 minut. Rozrusznik do diesla musi mieć w okolicach 2kW. Ten z ostatniego zdjęcia to chińska podróbka pewnie z AS, niby parametry te same, ale ma inny "ryj" - przewidziany jest do innego typu skrzyni. Tak że...
Witam. Problem jak w temacie, na zimno zapala, po nagrzaniu nie odpala, nie kręci rozrusznik. Nie zapala się nawet kontrolka świecy. Stacyjka i blokada kierownicy odblokowuje, brak błędów. Natomiast przy odczycie parametrów bieżących, podaje dziwne wartości, np. temperatura cieczy - 260 stopni, obroty 3000, paliwa 2648l itp. Na liczniku, wskazania prawidłowe.
Witam mam kolejny ciekawy problem ze startem silnika. Próba odpalenia z rozrusznika jest niemożliwa pompa daje za niskie ciśnienie ale na pchnięcie czy na plaka zapala od pół obrotu, Srpawdziłem immo brak błędów tylko podejżewam , że wcale by nie zapalił. Pompa była sprawdzana dwu krotnie i stwierdzili wszystkie parametry ok ciśnienie startowe też wytważa....
1. Akumulator trzyma prąd? Ma pojemność? Nie ma tendencji do samorozładowywania się? Do jakiego poziomu spada na nim napięcie podczas rozruchu? 2. Z rozrusznika nożnego odpala od razu? 3. Czy podlanie paliwa do gardzieli gaźnika przyspiesza odpalanie? 4. Czy były przeprowadzane jakieś naprawy/wymiany/czegoś brakuje? 5. Ile wynosi kompresja? Hmm o ile...
Sprawdziłem z żarówką i tak jak opisywałem wcześniej - w momentach kiedy multimetr pokazywał napięcie to żarówka świeciła. Odkręciłem masę od skrzyni biegów, wyczyściłem (syf niesamowity) ale bez efektu. Jako, że oczekiwanie na warsztat długie, miałem już wykręcać rozrusznik. Sprawdzili mi jednak akumulator - parametry ogólne ok, ale przy obciążeniu...
Witam tak jak w temacie Jeep Liberty KJ 2004 3.7 benzyna. Przy próbie odpalenia nie kręci rozrusznik. Ze stacyjki wychodzi napięcie. Jak zrobię zworkę w przekaźniku od rozrusznika to kręci. W parametrach w body control module widać położenie skrzyni P/N i wciśnięty hamulec. W aucie nie jest zamontowane immo (skim), jest tylko fabryczny alarm. Przy zamykaniu...
Wtyczka 6-pinowa szara najgrubszy przewód pin nr6 bodajże sterowanie elektromagnesem, najlepiej wstawić dodatkowy zewnętrzny przekaźnik jeśli rozrusznik ok. Problemy z odpalaniem niestety podgląd parametrów podczas rozruchu, jeśli błędów nie łapie.
W parametrach BSI powinieneś widzieć czy podaje na rozrusznik.
Przekaznik rozrusznika sprawdz pod maską , w parametrach widzi przekrecenie w pozycje rozruch?
A wiec wracajac do tematu samochód jakimś cudem odpalił wiec obyło sie bez lawety🙂 rozrusznik krecil wolno z dzwiekiem sugerujacym rozładowany akumulator. Sprawdzilem miernikiem akumulator ma na wylączonym silniku 12,62 V. Na uruchomionym silniku z wyłączonymi swiatłami ma 14,64 - 14,63 V. Czy te parametry są w porządku?
Witam, firma (kontakt do firmy otrzymałem od decybel91)do której zwróciłem się o części do mojego rozrusznika stwierdziła iż część jest nie dostępna lub przyjęta pod innym numerem .. Pozostaje zakup nowego rozrusznika o podobnych parametrach ,takiego do którego będą dostępne części...Więc wracamy do punktu wyjścia ...Nadal szukam pomocy
Auto zgasło po zatankowaniu a rozrusznik nie kręci.Brak powiązania lub zbieg okoliczności.Oprócz błędów,parametry testerem diagnostycznym zobacz dotyczące rozruchu.Posprawdzaj również główne zasilania i błędy w innych modułach.
Witam jak w tytule mam problem z DAFEM CF 75 mianowicie nie kręci rozrusznik:( Dodam że na krótko odpala sprawdziłem wiązkę od rozrusznika do wejścia do kabiny jest ok od czujnika luzu również sam czujnik też sprawny Nie wyświetla mi N na wyświetlaczu po podłączeniu testera i podglądzie parametrów rzeczywistych nie ma zmiany położenia czujnika luzu...
Dlaczego wymieniałeś rozrusznik i akumulator? Robiłeś diagnostykę z parametrami rzeczywistymi? Komputer widzi obroty w chwili gdy nie pali?
Ale jaki to akumulator? Wklej zdjęcie, albo napisz jakie ma parametry. Pytanie nieprzypadkowe, bo do niektórych tanich skuterów trafiały akumulatory od UPS-ów - niekoniecznie przeznaczone akurat do współpracy z rozrusznikiem ;-) Jest to akumulator Exide agm etx7a-bs 90A
Dzień dobry. Mam problem taki z autem rozrusznik kręci,iskra jest paliwo dochodzi do listwy ,brak błedów w testerze diagnostycznym autko nieodpala.Został wymieniony akumulator na nowy .Jedyna ciekawostka to to że przy przeglądaniu parametrów pokazuje prędkość obrotowa silnika 40 RPM a silnik nie pracuje. Dziękuję za wszelkie podpowiedzi.Renault Clio...
Po pierwsze czy rozrusznik zastosowany jest odpowiedni? Mamy do czynienia z silnikiem wysokoprężnym. Po drugie jak przebiegają rozruchy silnika? Po trzecie jak wygląda sprawność akumulatora instalacji. Oraz co oznacza termin przepalania rozrusznika oraz czy stosowano odpowiednie parametry? Może problem leży nie w obszarze zagadnień technicznych?
zrobiłem taki ale bez akumulatora na samym prostowniku dziwnie kręci rozrusznikiem, chyba winą jest tętnienie napięcia bo aku chociaż słaby poprawia rozruch. co zastosować do osiągnięcia jak najlepszych parametrów napięcia?, jakieś kondensatory? to prostownik na środkowym odczepie pozdro
schemat znajduje się w dziale zasilacze i prostowniki , wiem że trzeba podłączyć baterie aby załączyć prąd ładowania , zostaje wysterowany tranzystor T9 i dalej przekażnik PK104 ale w moim przypadku T9 jest ciągle zatkany chociaż lampka (zmniejszyć prą ładowania ) nie swieci i inne parametry nie są przekroczone , skąd bierze sygnał? T9 że się zatyka.
Witam! Mam taki problem w samochodzie były wymieniane wtryskiwacze rozłączany akumulator i w pewnym momencie autko przestało kręcić . Odczytałem cdif-em błądy immo ,wyskoczyło ich sporo dokładnie ich nie pamietam a w parametrach błąd kluczyka nr 0 ,myślałem że tyle błędów mogło się pojawić bo sie rozładował akumulator jak próbowałem odpalać.Pomyślałem...
OK tak wiem a jaki silnik mam kupić elektryczny jakie ma mieć parametry?? Moc silnika Diesla to 18KM. Czyli silnik elektryczny ma mieć 900 obr/min i co dalej???
Spróbuję wymienić kondensator. Gdzie mogę kupić? Czy koniecznie trzeba w serwisie dopłacając poczcie 15 zł za przesyłkę? Czy można kupić np w sklepie motoryzacyjnym, a jeśli tak to jakie parametry??
Nie mam w glowie wszystkich parametrow "mierzalnych" w ECU ni w BSI wiec trudno precyzyjnie odpowiedziec. W BSI jest to na pewno tylko detekcja pracy silnika do celow zarzadzania energia. Silnik nie uruchomiony, wiec parametr jest na nie. Nie mialem dotychczas problemow z funcja DAMP i nie mam z nia doswiadczenia. Jesli w ECU masz zgode na rozruch (rozpoznanie...
Masz rację i chyba tak zrobię. Jeszcze gdzieś mam prądnicę z Syrenki, a i parę zębatek się znajdzie a jak nie to zrobię przekładnię z pozostałości po skrzyni biegów, jeszcze zobaczę. Teraz powiedzcie mi jak do prądnicy zbudować regulator. Tato mówił mi że taki regulator musi być zrobiony na tranzystorze. Może ktoś ma jakiś projekt takiego urządzenia?...
Co do "za dużego" akumulatora: gdyby jakimś cudem udało się zdobyć jakiś akumulator o parametrach 12V 1000Ah i prądzie rozruchowym 10 000A - urządzeniom nic się nie stanie. Pobiorą tylko sobie potrzebny prąd - pod warunkiem zgodności napięć ! 12V to 12V i nic więcej. Nie dokońca bym się z tym zgodził. 12V 400A kręci na 9,8V (mierzyłem) 12V 640A kręci...
Jesli obudowa jest identyczna i parametry się zgadzają możesz uszkodzony zastapić CX 500. Możesz również naprawić uszkodzony (zaśniedzialy przekaźnik). Wystarczy rozebrać i przeczyścić styki. Powodzenia.
Mechanik mi sprawdzał. żadnych przebić. Wszystkie parametry są " książkowe"
D5 to 2.4, 2.5 to MSA15 na pompie. Ciśnienia faktycznie w ogóle się nie zgadzają. Całkowicie z kosmosu. Jak masz jeszcze tego drugiego Volviaka to od razu najpierw sprawdź w tamtym parametry bieżące co powinno być i później podmień czujnik. Na biegu jałowym powinno być koło 250-300 bar ale nie 700/800. Chociaż może to nie być czujnik tylko np regulator...
Kolego, To jest HDI. Jest sto kilkadziesiat mozliwych przyczyn niemozliwosci uruchomienia. Trzeba co najmniej zobaczyc stan kalkulatora wtrysku (logiczny, nie fizyczny) przy pomocy PP2000, zobaczyc parametry biezace itp. Bez tego mozesz tylko wiekszego bigosu narobic. Jesli nie masz wiedzy i sprzetu, jedna moze byc tylko rada - wezwij fachowca.
ma ktoś pojecie jakie parametry powinien mieć aku do tej yamahy? Spotkałem się z różnymi wersjami i nie wiem jaki wybrać....
Kolego tą pompę się ustawia na czujnik zegarowy. Jak posiadasz zestaw do regulacji to wytłumaczę jak ustawić. Dodano po 3 A co do ssania to popatrz czy gruszka przy pompie załącza się i czy linka od gruszki jest dobrze wyregulowana. Do gruszki podłączony weżyk podcisnienia. Dodano po 8 Jednak w tych pompach bardzo ważnymi parametrami są : ciśnienie...
W parametrach immo i ecu widzisz jakieś zezwolenie na rozruch czy nie?
Diagnostyka. Podgląd parametrów życiowych silnika, widzianych przez sterownik, pamięci usterek. No i słynny przekaźnik "109".
Do podglądania parametrów np. coś [url=]takiego. Albo jakoś inny, wpisz VAG w wyszukiwarkę. Jednak w tym przypadku będzie zbyteczny. Jak już napisałem, masz przerwy w zasilaniu. Trzeba zawinąć rękawy i wziąć się do roboty.
Stary akumulator ładował się bardzo krótko bo godzinę, zostawiłem go na prądzie doładowania na noc. Jeden dzień działał w miarę normalnie a dziś rano rozrusznik zakręcił jeden raz i koniec. Napięcie jest 12V radio, światła itd działają i nie przygasają ale rozrusznik ani myśli kręcić. Czy to już definitywny koniec startego AKU?
Witam, mam podobny problem w corsie 1.3 CDTI 2008 rok90km. Ze sterownikiem się łączę rozrusznik kręci błędy to P1625 napięcie głównego przekaźnika niskie i P2146 Niskie napięcie na zaworze sterującym dawką. W parametrach napięcie sterownik widzi raz prawidłowe a raz 2.2V, napięcie na zaworze na pompie 0.5V. Ponadto pali bezpiecznik F20 czy sterownik...
"Absorbed Glass Mat (AGM) Zaawansowana technologia produkcji baterii stosowana do produkcji baterii bezobsługowych , eliminuje zjawisko ubywania elektrolitu. Bateria napełniona elektrolitem jest szczelnie zamknięta - nie trzeba uzupełniać jej wodą ani mierzyć poziomu elektrolitu." taki aku w tej technologi mam, podpiąłem go raz pod prostownik kilka...
Pomiar spadku napięcia na akumulatorze to pomimo, że możliwe to jednak bardzo kłopotliwe. Oczywiście trzeba mierzyć nie wartość bezwzględną napięcia tylko różnicę napięć w dwóch punktach. Tylko, że niestety ta różnica nie jest stała dla danego natężenia prądu bo zmienia się w funkcji stopnia naładowania, temperatury itd. oporność wewnętrzna akumulatora,...
Diagnoza, parametry, zgoda na rozruch, położenie lewarka, to do sprawdzenia na początek. Ty widząc schemat, mając opis nie wiesz co to, a my mamy zgadnąć? Nie każdy schemat jest stworzony w/g. tych samych zasad.
A "wykrył"? Jak połączyłeś ze sterownikiem silnika to sprawdziłeś chociaż czy widzi obroty podczas kręcenia? Czy tylko błędy umiesz czytać? przy kręceniu rozrusznikiem w polu prędkość obrotowa jest tylko ??? jak niżej na foto sprawdz bledy z silnika i z bsi i wstaw nam je tutaj z zaznaczeniem z ktorego ukladu sa Dodano po 3 ja mialem citroena c2 nie...
Kombinacji było wiele, w oryginale był akumulator 12V 85 Ah 380A ale był dość mocno "upadnięty". Podmieniliśmy od auta diesla 2.0 przepraszam ale nie pamiętam o jakich parametrach ale pewnie podobnych i dość zdrowy akumulator bo palił od strzała praktycznie. Tak 12V na pracującym silniku na pewno nie było więcej niż 13 V.
...mechanika jest moją mocną stroną. ... ...jaki silnik kupić aby miał ten zapas mocy i aby te liście ciął? Napisz więc może jaki moment jest wymagany na nożu, jakie obroty, czy przewidziana jest przekładnia, bez tego dobrać silnika się nie da. Bo spodziewam się, że na forum niewiele jest osób którzy taką maszynę widzieli i znają jej parametry.
Brak możliwości połączenia się ze sterownikiem silnika,mruga cały czas dioda immo, reszta podzespołów komunikuje się normalnie. Powinna Kolegę zastanowić ta kontrolka od immo. Przecież w parametrach widać czemu nie zgaśnie... Błędów jako takich może nie być. Nie wiem czym Kolega to diagnozuje, może sprzęt niezbyt ogarnia. Zniknie immo, pojawi się komunikacja.
Więc musisz szukać problemu w immo, połącz się z modułem immo (chyba jest tam taki) i sprawdź czy widzi w ogóle klucze i resztę parametrów. Może to tylko bezpiecznik, może pętla immo, a może jakimś cudem klucze się wykasowały.
Zacznij od diagnostyki, podaj kody błędów, parametry bieżące itp.
Trzeba podpiąć CLIP i zobaczyć co jest w parametrach , jakie napięcie widzi ECU, jakie ciśnienie na listwie,czy widzi obroty,
Cześć może ktoś podpowiedzieć jakie parametry są tego przekaźnika, chodzi mi czy rozrusznik prze to można puścić i alternator , na podstawie tego przekaźnika zbudować rozłącznik elektroniczny akumulatora ? [url=]Link ~lampik
To ww. zastosowań to nasze oscyloskopy mają mocno nadmiarowe parametry :-) Może chodzi Ci o pomiary, gdzie wykorzystałem wejścia multimetru w scopometrze. Wtedy na wykresie widać wynik pomiarów przeprowadzanych "tylko" 10 razy na sekundę i ma wygląd "schodków". Multimetr cęgowy zazwyczaj wykonuje od 2 do 3 pomiarów na sekundę, tak więc to i tak jest...
Myślę, że tak. Problemem jednak przy takich silnikach będzie cena. Inwestując jednak tak duże pieniądze proponowałbym jednak falownik który zapewni możliwość nie tylko wolnego startu ale i zmiany innych parametrów pracy tego napędu. Przed zakupem sprawdź dokładnie jaki silnik posiadasz, chodzi o typ i wyprowadzenia. Pozdrawiam daro
A mozna dokładniej jakie parametry powinna dawac cewna podczas rozruchu? Bo pewnie chodzi o to jaki prąd daje podczas kręcenia na moduł... Bo na postoju odporność ma w normie... Chodziło mi o napięcie którym zasilany jest moduł w trakcie kręcenia rozrusznikiem. A swoją drogą można też sprawdzić czy jest iskra podczas kręcenia.
czy jest możliwe że eprom się wysypał Tak. Błędów brak,ale trzeba w parametrach sprawdzić czy widzi synchronizację "pats". Szukał bym elma dedykowanego do forda,i dopisał wszystko od nowa.
W związku z tym że przejrzałem od groma ofert z tymi przekaźnikami i nigdzie nie podają parametrów to chyba podejdę do tematu jak baba i kupie sugerując się wyglądem Wygląda o wiele solidniej niż to co mam teraz i 3 osoby polecają produkt. W najgorszym wypadku zrobie zwrot i będę w plecy tylko za wysyłkę i wtedy kupie oryginał. Jak sie uda to stówa...
Jest coś takiego co nazywa się parametry, bloki pomiarowe i tam zazwyczaj kończy się wiedza "kasowaczy usterek" ... W błędach można jedynie wykryć anomalie w funkcjonowaniu czujników lub ich brak ,przerwę w obwodzie , zwarcie w instalacji . Jak czujnik temperatury przy -20 pokazuje +20 to już nie będzie błąd dla sterownika bo mieści się w zakresie ......