Podejrzyj parametry rzeczywiste w chwili występowania usterki.
Musisz zaryzykować jedna sztuka pod 24 mogą być ceramiczne więc oporność wraz z temp może się zmieniać ale to też kolejna wskazówka.
To masz problem, bo z danych wynika,że KTA to PNP.
Diagnostyka komputerowa, parametry rzeczywiste wycieraczki, elementy nastawcze i będzie wiadome co uszkodzone.
Witam, proponuje firmę Samsung jakaś seria EVO, są pozornie droższe ale parametry rzeczywiste i wysoka niezawodność.
Parametry są na końcu instrukcji obsługi .
A czy diagnostyka to tylko błędy? Błędów brak to już nic się nie da zrobić? Trzeba podłączyć diagnoskop i tam jest coś takiego jak parametry rzeczywiste a w nich np. ciśnienie paliwa na szynie. Zacznij od tego.
A moglbys opisac brzmienie tego woferka?
Tak, jeżeli jest uszkodzony czujnik i sterownik widzi wyższą temp. to tak się będzie działo że nie będzie ,,ssania" a i instalacja lpg będzię głupiała do podjrzenia parametry rzeczywiste lub ewentualnie pomiar czujnika.
Mozna wybrać model który ma prawidłowe parametry rzeczywiste , sprawdzone przez uzytkowników. Może nagrywać i to jest niezalezne od komputera. Jednakże aby wszysko działało wazne są parametry internetu no i czy ma stałe IP czy zmienne /neostrada/ Na zmienne IP tez jest sposób ,sprawdzony i działający pozdrówka
Witajcie. Niestety padłem ofiarą dwóch eleganckich panów (Włochów mówiących słabo po polsku - w Katowicach), którzy wcisnęli mi EM5500CXS i EU inverter 20i oraz piłę "Stihl" MS 440. Oczywiście, że myślałem, że sobie coś zarobię na tym, ale teraz chciałbym tylko zmniejszyć stratę i pozbyć się sprzętu, na którym się nie znam (po tym jak dowiedziałem się jakie...
Błędy to nie wszystko. Jest coś takiego jak parametry rzeczywiste i tam szukaj anomalii jeżeli wiesz na co patrzeć i jak powinny wyglądać parametry tego silnika.
Parametry rzeczywiste do sprawdzenia i przede wszystkim EGR i jako kolega wyżej wtryski, ciśnienie na listwę, regulator na pompie.
Zrób porządną diagnostykę, pali się check to są błędy a po drugie to błędy to nie wszystko, są jeszcze parametry rzeczywiste.
To trzeba podpiąć lexię i podejrzeć parametry rzeczywiste.
Wymiana części na pałę czy była jakaś diagnostyka robiona? błędy, parametry rzeczywiste i oczekiwane, logi...
A wiązkę ktoś sprawdzał w tym aucie? Błędy to nie wszystko są jeszcze parametry rzeczywiste na których widać więcej niż po błędach.
Na początek filtr paliwa diagnostyka komputerowa do zrobienia parametry rzeczywiste odczytaj
Masz Delphi możesz podglądnąć parametry rzeczywiste, zobacz czy prawidłowo wszystko pokazuje, a nawet zrób zdjęcie i wrzuć ,
Witaj a co mówi diagnostyka i parametry rzeczywiste?
Brak błędów nic nie znaczy. Są jeszcze parametry rzeczywiste i tam trzeba szukać anomalii. Sondy pracują poprawnie? Jakie korekty?
To ci powiem, co ja bym teraz zrobił: sprawdził komputerem, jak działa przepływomierz i inne parametry rzeczywiste, czy są w normie, jakie ma podciśnienie w kolektorze, czy jest szczelny, ciśnienie na cylindrach, luzy zaworowe, a na koniec ustawienie rozrządu.
No tak błędów brak to już auto nie do naprawienia. Jest jeszcze coś takiego jak parametry rzeczywiste i to one mówią więcej nić błędy. Zajrzyj tam.
Sprawdź EGR , i przejrzyj parametry rzeczywiste w relacji z wymaganymi.Filtry w dobrym stanie ?
Właśnie najgorsze jest to w tym wszystkim że jak komputer nie widzi błędu to auto jest nie do naprawienia a wystarczy wejść w parametry rzeczywiste i coś tam można zaobserwować.
Są warsztaty które mają serwisówkę, Autel też chyba dobrze robi tą procedurę. Co do odpalania to trzeba by popatrzeć w parametry rzeczywiste.
Wejdź w parametry rzeczywiste dalej chyba stan sterownika zrób fotkę co tam widać.
Co mówi diagnostyka i parametry rzeczywiste?
Wentylator pracuje bo pewnie masz załączoną klimatyzację. Odczytanie błędów to nie diagnostyka. Jest coś takiego jak parametry rzeczywiste i tam trzeba popatrzeć co jest nie tak.
Czyli nic nie jest zdiagnozowane porządnie a sugerowanie się tylko błędami jak widać nie zdaje egzaminu. Wystarczy wziąć diagnoskop popatrzyć w parametry rzeczywiste i usterka się znajdzie. Tylko trzeba wiedzieć gdzie patrzyć i wiedzieć jak te wartości powinny wyglądać. Jak nie masz takiej wiedzy to oddaj do warsztatu bo szkoda Twojego czasu i pieniędzy.
Odczyt błędów to nie diagnostyka. Trzeba przejrzeć parametry rzeczywiste, pracę wtryskiwaczy, ciśnienie na szynie, przepływ powietrza i wiele innych z tym że trzeba wiedzieć jakie powinny być te parametry żeby wychwycić anomalię. Dodam tylko że nie zrobisz tego za pomocą jakiego ELM 327.
Najwidoczniej ten błąd nie dotyczy EGR. Z tego co wiem to błąd dotyczy napięcia odniesienia obwodu b. Trzeba by podejrzeć parametry rzeczywiste.
Diagnostyka! Tego nie robiłeś, więc dlaczego pytasz co jeszcze? Jedziesz z kompem podglądając parametry rzeczywiste i sprawdzasz co się zmienia jak zaczyna szarpać.
Co pokazują parametry rzeczywiste z czujników?
Testu pewnie nie przechodzi bo nie widzi wszystkich czujników. Masz czym podejrzeć parametry rzeczywiste czy widać prędkość wszystkich kół?
Ciekawe, że nie ma żadnych błędów. Samo wejście w błędy nic nie daje, jak nie wejdziesz w parametry rzeczywiste. Jedz na diagnozę komputerowa i będzie zdecydowanie łatwiej.
A czy diagnostyka opiera się tylko na czytaniu błędów? Od czego są parametry rzeczywiste?
Podgląd parametrów powie wszystko. Podpinasz diagnoskop następnie parametry rzeczywiste i wszystko widać.
Jak pisze kolega BlueDraco, jest coś takiego jak offset ADC. Warto zajrzeć do noty procesora, aby sprawdzić jakie są rzeczywiste parametry ADC.
Nie będzie. Tylko C13NZ i C16NZ i żaden inny.
W normalnym diagnoskopie wystarczy wejść w parametry rzeczywiste i widać co się dzieje czy sterownik jest uwalony.
No dobrze ale błędy to nie wszystko, masz jeszcze parametry rzeczywiste więc je podejrzyj.
Trzeba zrobić porządną diagnostykę, w czasie jazdy podejrzeć parametry rzeczywiste i to nie żadną aplikacją na telefon tylko porządnym sprzętem. Bez diagnostyki to zgadywanka.
Nie odpowiedziałeś na moje pytanie. Jak nie ma błędów to są jeszcze parametry rzeczywiste pracy silnika i jego podzespołów i tam trzeba zajrzeć pod warunkiem że wie się na co patrzeć. Można tam dużo odczytać i wywnioskować. Nie strzelaj bo wydasz kasę na części a auta i tak nie naprawisz. Najpierw trzeba postawić porządną diagnozę.
Wiesz co szkoda czasu na oglądanie bo nic pożytecznego w tym filmie nie zawarłeś. Po co nam oglądać testy poszczególnych elementów jak nic z tego nie wynika. Lepiej wrzuć parametry rzeczywiste podczas odpalania a nie testy podzespołów a najlepiej zrób próbę przelewową bo to najwięcej wyjaśni. Niestety do tego trzeba mieć sprzęt chociaż taki owaki i...
Czy potrzebujesz obliczyć wszystkie rzeczywiste parametry kondensatora tzn. oprócz pojemności , rezystancję , indukcyjność , i różne inne śmieci . Napisz do czego ci to potrzebne , bo może twoje obliczenia są bezsensowne .
A co pokazują parametry rzeczywiste np. przepływki, temperatury?
Pytałem bo diagnostyka to nie tylko odczytanie błędów i tyle. Jest coś takiego jak parametry rzeczywiste które pokazują np. ciśnienie doładowania, przepływ powietrza i jeszcze kilka co ma wpływ na doładowanie. Wymiana elementów w ciemno to głupota.
Co pokazują parametry rzeczywiste, jakie wartości MAP?
Sonda lambada, błędy czasy wtrysku parametry rzeczywiste komputer
Błędów nie ma a co mówią parametry rzeczywiste?
Odłączenie czujnika nic nie da. Trzeba podpiąć pod komputer i sprawdzić jakie są błędy i parametry rzeczywiste. Nie tylko czujnik zapięcia pasa będzie w tym brał udział ale pewnie też czujnik zajętości fotela czyli mata w fotelu.
No a co pokazują parametry rzeczywiste, prawidłowy przepływ powietrza?
Masz złe regulatory. Do takie silniczka i w warunkach w jakich będzie pracował - częste zmiany prędkości, regulator nie może być dobrany "na styk". Albo ktoś naciągnął maksymalny pobór prądu jako bardzo optymistyczny, albo oszukał co do mocy. Jeżeli silnik ma 310W, to rozsądnym wyborem będą regulatory 30A. Objawy jakie opisujesz to typowe dla zbyt słabego...
Nikt z was nie miał takiego przypadku???? Może i były takie przypadki, trzeba podpiąć komputer i obserwować parametry rzeczywiste.
Mam program i interfejs do OBD do VW. Czy ma ktoś oprogramowanie ,żeby można było odczytać aktualne parametry rzeczywiste np. temp. silnika itp?
Jak rozłącza to elektrycznie jest wszystko ok. Problem może być w zbyt małej/dużej ilości czynnika, uszkodzeniem czujnika ciśnienia ac, pracą wentylatorów. Podłącz urządzenie diagnostyczne I patrz na parametry rzeczywiste.
To podglądaj parametry rzeczywiste
Trzeba sprawdzić testerem diagnostycznym rzeczywiste ciśnienie doładowania w parametrach bieżących w czasie jazdy samochodem
Jest w komorze silikowej, na lewym błotniku wewnętrznym, nieopodal reflektora. Złącza są dwa -trzypinowe, do odczytu kodów, kasowania pamięci KAM, regulacji -dwupinowy wtyk do diagnostyki DCL, na tym wtyku jest szybka wymiana danych (parametry rzeczywiste)
Na plaku silnik łapie, ale jakoś nie chętnie. Na plaku powinien lapac normalnie jezeli lapie kulawo na plaku to koniecznie rozrzad do sprawdzenia. Po podłączeniu komputera pokazało że jest przerwa w obwodzie czujnika położenia wałka rozrządu Jakim komuterem bylo czytane ? Jezeli jakims chinczykiem to moze byc przeklamanie i pokazuje blad braku zgodnosci...
Teraz wszystko jasne, uważaj na wtyczkowe transformatory tej mocy ryżowego pochodzenia . Opis wydajności a rzeczywiste parametry to 2 światy ;> Warto by do środka zajrzeć, może jest możliwość przepięcia transformatora ewentualnie jego wymiana była by bardziej na miejscu.
Tak to jest jak nie potrafi się poprawnie zdiagnozować i wymienia się rzeczy na pałę. Diagnostyka to nie tylko kody błędów ale i parametry rzeczywiste chociaż masz błąd z CAN a to już dużo.
Podłączyć należy tester diagnostyczny i obserwować parametry rzeczywiste.
Szukałem na forum czy można zdiagnozować golfa Mk3 silnik j/w, gdzieś było napisane że tak. złącze obd (dwie wtyczki) Otóż mam pewien problem próbowałem Vagiem wer. 311-2 i VW Tool i nic, nie łączy się :cry: Może wie ktoś czym to ruszyć :?: A może tym powinno iść:?: zewrzyj K i L powinno pojsc P.s. Silnik ma moc tylko czasem go przylewa i falują obroty,...
Możesz spróbować odłączyć wtyczkę od zaworu KZF to sprawdzisz czy jest jakaś różnica. Do tego masz parametr, rzeczywiste położenie i zadane.
Brak błędów to już katastrofa, auto nie możliwe do naprawy, tragedia jakiej jeszcze na forum nie było. Żenada!!! Od czego są parametry rzeczywiste? Tak takie coś jest do podejrzenia!! Wypadałoby podać rodzaj silnika. Jakie ciśnienie na listwie podczas kręcenia rozrusznikiem?
No to nastawnik działa, dobrze by było wrzucić komputer do auta, ruszyć w trasę, wejść w parametry rzeczywiste i podejrzeć w którym momencie spada ciśnienie doładowania. Działa to na tej zasadzie że jak dźwignia nastawnika jest na dole, wtedy turbia ma maksymalne doładowanie, można w ramach eksperymentu ściągnąć dźwignie z nastawnika i zobaczyć czy...
Witam grupę. Mam problem z x-trail t30, 2.2 114 km, mianowicie szarpanie, brak mocy, gaśnie - podczas jazdy! Brak błędów w kompie. Błędy to nie wszystko, jest coś takiego jak parametry rzeczywiste, tam trzeba zajrzeć ale jak się nie wie na co patrzeć to szkoda zaglądać.
Nic nie zmienisz na lepsze, ale mozesz je popsuć. Tonsil budując je wziął pod uwage wiele czynników, odpowiednia odległosć od ściany za BR, parametry rzeczywiste gfłośnika, charakterystyke wyjściową, czynniki ekonomiczne, korzystny stosunek efektywność contra zejście Zwiększając BR podwyższasz czestotliwośc rezonansową tunelu i to w stosunkowo duzych...
Jakieś błędy z pompy dane rzeczywiste etc? Błędów nie wyświetla żadnych. Parametry rzeczywiste są ale w porównaniu do innych opli strasznie mało tych parametrów.
W tym przypadku prędkość pewnie jest brana z ABS więc nie masz co szukać osobnego czujnika. Po pierwsze to trzeba podpiąć auto po komputer, sprawdzić błędy i parametry rzeczywiste.
Błędy z auta numer 2 opisują usterki powiązane z brakiem redukcji emisji szkodliwych substancji w spalinach. Poziom 1 został przekroczony, poziom 2 również redukcja katalityczna nie została osiągnięta więc moc została ograniczona. Głównie te kody usterek są spowodowane problemem z jakością mocznika, problemami w dozowaniu adblue, niesprawnością samego...
Nie znam się za bardzo na commonrail ale widziałem dużo filmów prosze kolegę Trzba podglądnąć parametry rzeczywiste jak pracuje ładnie i na usterce, moze jakis trop. No i vcds niezbędny.
Sprawdza się to patrząc na parametry rzeczywiste w trakcie jazdy, w twoim silniku w grupie 13 i 23. Raczej nie chodzi o wymianę pokrywy zaworów tylko wiązki elektrycznej pompowtrysków, i tak, czasem jest to konieczne.
Piszesz o błędzie wiec go podaj a tak po za tym to odczyt błędów to nie diagnostyka. Podejrzewał ktoś parametry rzeczywiste w chwile kiedy nie odpala czy tylko czytają błędy i tyle?
Nie ma żadnych błędów parametry rzeczywiste ok
Jako jeden z 2 użytkowników elektrody skorzystałem z Pierwsza "żarówka" LED marki eko light była zakupiona około rok temu na Allegro za 7,99zł. Jest to typowa "kukurydza" z gwintem E14 składająca się z 80 LEDów SMD 3258. Samo wykonanie "żarówki" nie budzi zastrzeżeń, przynajmniej wizualnie. Parametry podawane przez producenta to moc 4W, strumień świetlny...
Ojej, zawsze jest pewna elastyczność - widocznie rzeczywiste parametry wyszły odrobinę inne albo użycie dławika o wyliczonej indukcyjności wymuszałoby rdzeń o stopień większy. W praktyce dostosowuje się parametry patrząc na różne czynniki. Pewne są nie do uniknięcia, inne da się podciągnąć.
Na spokojnie bo szybko pisałem na teście wskaźnika temperatury działa w każdej możliwej pozycji wiec awaria licznika jest wykluczona Natomiast kiedy wejde w parametry rzeczywiste silnika i samochód jest zimny po postoju to w parametrach stopniowo temperatura wzrasta od 0 aż do 90
Błąd czujnika nie powoduje unieruchomienia auta. Nie masz czym zdiagnozować i podejrzeć parametry rzeczywiste to oddaj do warsztatu. Bez diagnostyki to wróżenie z fusów.
Moim zdaniem to ten mechanik jest do wymiany a nie silnik. Kto stwierdza usterkę po podłączeniu komputera i odczytaniu błędów. Te błędy mogą być stare. Podstawa to wykasowanie błędów i odczyt po próbie odpalenia. Jak nic nie będzie to parametry rzeczywiste. Tu chyba akumulator odpada. Jak kręci dość szybko to jego bym się nie czepiał. P0341 to nie koniecznie...
Tak jak koledzy pisali wyżej parametry czasu rzeczywistego a nie błędy, przepływomierz też można sprawdzić testerem i wbrew pozorom da się to zrobić tanim kabelkiem z Allegro wystarczy podróbka elem. I do tego program forskan i masz wszystko na tacy podane.
komputer wykrył airflow sensor Patrz w parametry rzeczywiste, czy maf specified i maf actual są zbieżne
Usterka jest prosta do znalezienia wystarczy pojeździć z podpiętym komputerem do czasu wystąpienia usterki i popatrzyć w parametry rzeczywiste. Bez tego szkoda kasy na wymianę elementów. Sama widzisz ile już było wymienione i nadal to samo.
Trzeba podpiąć po komputer i podejrzyć parametry rzeczywiste, coś powinno się wyjaśnić. Inaczej to błądzenie w ciemnościach a nie ma też co na pałę części wymieniać.
Problem jest taki że jak odpalę silnik to przy naciskaniu gazu płynnie zwiększa obroty do ok.1500 potem słychać że auto jak by pyrkło i obroty nie wzrastają. Moja odpowiedź tyczy się sprawdzenia pedału gazu, żebyś nie wymiał kolejnej części na pałę. Możesz to zrobić na włączonym zapłonie, bez odpalania silnika. Jeżeli jest to pedał na zasadzie dwóch...
Dobra, sprawdź przy rozruchu ciśnienie paliwa. Sprawdź w parametrach rzeczywiste/wymagane.
Jakieś parametry rzeczywiste sprawdzałeś? Czyli podłączyłeś pod komputer i sprawdzałeś?
Pewnie do symulacji masz idealne elementy - cewki mają czystą indukcyjność, z zerowym oporem, kondensatory nie mają ESR?, połączenia nie mają oporu... a jakie parametry mają rzeczywiste elementy i połączenia? Jeśli straty na tych oporach są zbyt duże, generator się nie wzbudzi.
Podłacz jeszcze raz kompa i sprawdź parametry rzeczywiste pracy, zwróć uwagę na to jak pracuje przepustnica oraz czy pompa wysokiego ciśnienia ma odpowiednie ciśnienie paliwa, z mechanicznego punkt widzenia zawsze możesz zajrzeć pod osłony rozrządu i sprawdzić czy synchronizacja na rozrządzie jest zgodna.
Błędy to nie wszystko, podejrzyj parametry rzeczywiste. Ciśnienie na listwie i czujniki wału i wałka co pakazują. Jak na kompie nic nie będzie widać trzeba zapiąć oscyloskop.
Więc zostaje Ci odpytanie elektroniki czemu nie chce pracować Błędy i parametry rzeczywiste
Ja bym sprawdził kompresje , egr , wydech zapchany dpf , oraz parametry rzeczywiste , na jaki kolor dymi ?
Ten twój forscan to jakiś dziwny. Podłącz to do czegoś normalnego. Nie interesują cie błędy, a parametry rzeczywiste tj. Temp spalin, ciśnienie różnicowe, stopień zapełnienia filtra. W dalszej kolejności egr, ciśnienie doładowania.
Cena ciekawa i te parametry tylko czy rzeczywiste.
Jak czytałeś kody błędu to trzeba było zerknąć na parametry rzeczywiste a w pierwszej kolejności na temperaturę widzianą przez komputer
proponuje diagnozę komputerową na trasie, właśnie wtedy kiedy jest spadek mocy uważnie trzeba przeglądać parametry rzeczywiste pracy silnika
Masz w davie. Dmci wydajność parametry rzeczywiste. Na dole masz równowaga.
Poczytaj auto czymś normalnym nie żelazkiem. Ważne są parametry rzeczywiste.
rzeczywiste parametry źródła rzeczywiste rozliczenie rzeczywiste
ustawienie regulatora pokojowego termet panele dachy płaskim pilot zmiennym kodem
manta spk5016 centrala wentylacyjna
Wzmocnienie działania testera Launch CRP MIT 4 Koszt remontu silnika Volvo V60 D5: szczegóły i porady