10 stopni przez ZZ, sterownik trzeba wprowadzić w tryb regulacji, zwiera się dwa bolce w gnizadku diagnosstycznym.
W parametrach nie ma blokady zapłonu?
Jaki silnik i rok, tak jak ci koledzy napisali spalanie detonacyjne to zawczesny zapłon. Może to być ustawienie rozrządu, albo koło zmiennych faz rozrządu. Nie czytaj błędów tylko parametry( kąt zapłonu, itd.|) co do podszarpywania na wolnych i gubienia zapłonu to myślę że tu jest problem .BRAK spalania na cylindrze może powodować większe spalanie i...
Przecież to najprostszy stroboskop składający się z bloków: - przetwornicy napięcie 12 na pewnie około 300 [V], - generatora impulsów i transformatora impulsowego dostarczającego impulsu wyzwalającego, - palnika. Palnik tez wygląda na wyeksploatowany. To, ze czasem zapali może wynikać z tego, że jest wypalony i parametry jego zapłonu znacznie odbiegają...
Witam.Bardzo proszę o informację dotyczącą parametrów ustawienia zapłonu w VOLVO FL7 260KM z 1998 roku.(ILE STOPNI) Z góry serdecznie dziękuję.
Hej, jak coś jestem też z Krakowa, mogę pomóc w zlogowaniu parametrów: korekty, wypadania zapłonów, temperatury, podciśnienia... Daj więcej info o aucie, samego i30 były 3 generacje, a silników w nich jeszcze więcej.. z którego roku samochód? Silnik MPI, GDI ? Mogę pomóc w zdekodowaniu VIN i znalezieniu oznaczenia silnika. Jeśli i30 FD (2007-2012) to...
Brak mocy i rozchwiane parametry zapłonu i podciśnienia były efektem stopionego katalizatora. Jednocześnie moduł BSM dobił samochód Po 20latach tam gdzie było ciasno i gdzie brak było lakieru ochronnego powstała taka korozją że na wtyczce był zielony opad Już wcześniej miał różne humory ale przelotne No i przyszedł dzień że rano ruszył w podskokach...
Ruch wskazówki obrotomierza - bardzo regularny co może wykluczyć wypadanie zapłonu - byłoby bardziej losowo. Zmiana odgłosu pracy silnika (dziwny jakiś klekot słychać) pewnie związana z dostosowaniem się silnika do zmienionych warunków pracy - tylko których, albo wymuszona przez ecu - na jakiejś podstawie. Może ta regularna zmiana da się wychwycić obserwując...
Jakie parametry zapłonu?
Sąsiad miał podobny problem. Polegało to na jakimś strojeniu się komputera - samochodowego, albo gazowego. Codziennie rano odstawiał taką "szopkę" :) Chyba przy wyłączaniu silnika zostawały jakieś parametry "gazowe", a on próbując uruchomić na benzynie po prostu miał zły skład mieszanki, czy parametry zapłonu. Dobry gazownik powinien to rozwiązać. Albo...
Zapłon powinien być tak ustawiony "jak przewiduje przepis" i parametry silnika, pierwsze efekty zbyt późnego zapłonu to np. silnik może nie osiągać pełnej mocy...
Sądzę, że wystarczy zmierzyć napięcie zapłonu. Równolegle do lampki włączyć woltomierz. Szeregowo z lampką opornik ok 100kΩ. Zasilić napięciem stałym zwiększanym od 50V do coraz większych wartości, Napięcie wskazywane przez woltomierz także będzie wzrastało aż do zapłonu. W tym punkcie powinno się cofnąc. Będzie to napięcie zapłonu - najważniejszy...
Weź zrób sobie hamownię i manipulując parametrami zapłonu ustaw sobie. W 2 suwie należało by manipulować rozrządem ale to trudna sprawa.
Witam. Mam pytanko, otóż w jaki sposób można regulować kąt wtrysku na zapalonym silniku tzn. jakiego można użyć programu aby np. z laptopa zmieniać parametry zapłonu.
W końcu okazało się, że problem powstał na skutek naruszenia elektrody zapłonowej podczas przeglądu, przy czyszczeniu. Z piecem były problemy przez 3 tygodnie i niestety zrobiło się dość zimno. W końcu serwis się pojawił, przygiął elektrodę i zadziałało. Bąbelki nie miały nic z tym wspólnego. Dalej są, ponieważ układ nie jest całkowicie szczelny, ale...
Witam.SUS 9000 jest urządzeniem diagnostycznym z czasów gdy układy zapłonowe były na przerywaczach.Można było zmierzyć przerwę na przerywaczu bez otwierania aparatu zapłonowego /KZ-kąt zwarcia/,oraz czystość styków przerywacza. Te opcje są teraz nieaktualne.Ale można zmierzyć parametry zapłonu,ładowanie akumulatora oraz obroty silnika na 2 zakresach.Może...
Te świece jakie założyłeś? Sprawdź testerem czy w parametrach jest licznik wypadania zapłonów.
Czujniki spalania stukowego są wkręcone w głowice, musiałbyś zdjąć kolektor ssący żeby do nich dojść. Miernikiem ich nie sprawdzisz, co najwyżej oscyloskopem, najlepiej przy wtyczce koło ściany grodziowej, to chyba niebieskie wtyczki są od tych czujników. Ale ja wątpię żeby to była przyczyna problemów. Natomiast tych dwóch następnych błędów nie ma w...
Witam , przyczyny 2 zasadnicze , jakość paliwa ( stawiam 90% ) uszkodzony zmieniający parametry zapłon z różnych przyczyn :|
Do pomiaru parametrów spalin.
Nie można domniemywać. Jak się nie dowiesz, czy to błąd czujnika, czy błąd związany z wykryciem spalania stukowego i brakiem dalszej możliwości prawidłowej pracy sterownika wtrysku, to będziesz wymieniać i czyścić te czujniki do oporu, a nic to nie pomoże. Rzetelna diagnostyka, z podglądem parametrów zapłonu w czasie jazdy.
Rozumiem, że obciążyłeś inwerter 2 świetlówkami? Rozumiem, że przełożyłes stare świetlówki? (mają "swoiste" parametry zapłonu), jeśli tak, możesz mieć kłopot trafem (obejrzyj je dokładnie, czy przypadkiem nie uszkodziłeś -pęknięcie- któregoś z traf) lub z kondkiem.
Auto słabo przyśpiesza na paliwie i na gazie, problem powstał po strzale gazu. Nawet na postoju słabo wkręca się na obroty. W czasie gwałtownego przyśpieszania silnik wydaje dziwne odgłosy buczenia. VAG nie wykrywa żadnych błędów. Może ktoś wie jakie parametry powinien pokazywać MAP sensor i jaki powinien być kat przyspieszenia zapłonu i w jakim bloku...
komputer benzyny ma zdolność autoadaptacji do paliwa o różnych właściwościach. Ponieważ w wyniku "czyszczenia" instalacji lpg doszło do jej rozregulowania (np. zmiany ciśnienia reduktora lub jego uszkodzenia) ,komputer benzynowy zaadaptował swoje parametry (kąt wyprzedzenia zapłonu, czasy wtrysku) do nowych warunków zasilania gazem , które okazują sie...
Oczywiście silnik identyczny, czujniki zabrane ze starego. Brak jest w wartościach kąta wyprzedzenia zapłonu. Co do czujników to były nawet podmieniane. kable sprawne. Normalnie jak się podłączy kompa to na samym zapłonie widzi kąt wyprzedzenia np: 0, bez kręcenia, a tutaj jest "---" na obu kompach. Czy jest jeszcze coś z czego brany jest ten parametr...
Tak, to pełny aparat zapłonowy. Parametry zapłonu były w tych autach wypisane na prostokątnej naklejce na przednim pasie - sprawdzę ;) To jest amerykaniec i nie wiem czy oznaczenia są w tych samych miejscach, przynajmniej nie kojarzę tam nic takiego. To jest przekaźnik przepięciowy i zasila elektronikę - istotna informacja, dziękuje ;) W dalszym ciągu...
dokładnie, suw ssania to każdy wie. Kiedyś nazywało się "ssaniem" czynność, którą teraz robi ECU. Do rozruchu silnika sa potrzebne inne parametry składu mieszanki, kata zapłonu i zależne to jest do temperatury silnika i powietrza. Robi to komputer, trwa to znacznie szybciej niż kiedyś (ekologia, w tym trybie jest więcej niespalonych węglowodorów), ale...
Pompka zasilająca jest nowa W pompie wtryskowej jest jeszcze jedna pompka! Ona tworzy cisnienie w pompie ktore jest wykorzystywane do sterowania kątem zapłonu. Jest to ważny parametr! Maxymalna dawka ustawiona śrubą z zabezpieczeniem określa maxymalna dawkę pompy ale jest ona ograniczona do minimum silownikiem LDA, jest on sterowany ciśnieniem turbiny....
Do zapłonu elektronicznego pracującego z tyrystorem potrzebny tyrystor o parametrach BT 10A 700V Dodano po 14 Dokumentacja do ww zapłonu tyrystorowego pracującego z napięciem 12V jest dokładnie opisana w książce Elektronika w moim samochodzie.
Co drugiego problemu czyli temperatury to nie dziw się że tak jest w autach jest tak że po załączeniu zapłonu komputer odczytuje parametry z czujników i dopiero jest wyświetlana wartość identycznie jest z czujnikiem poziomu paliwa najpierw komputer odczytuje wartość rezystancji z czujnika i dopiero na tej podstawie ustawia wskaźnik. Zostaw tak jak jest....
Z racji tego, że wyciągane są duże moce i momenty z niewielkich jednostek. Trzeba wziąć pod uwagę bardzo małe tolerancje w odchyłkach pomiarów parametrów pracy silnika. Tak jak piszesz. Pracuje dobrze po odpaleniu. Rejestruje nieprawidłowość i bum, koniec jazdy. Cyk zapłonem i zabawa zaczyna się od nowa. Dlatego, że sterownik potrzebuje czasu na pomiar...
Bez problemu przywrócisz np .Kts , Examiner itp. Szukaj opcji kasowanie parametrów wyuczonych bądź adaptacyjnych.
Trochę ostatnio popytałem i nasunął mi się pomysł że problem może powodować czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Przy dodatnich temperaturach może przekłamywać i komputer zmienia parametry zapłonu??? Nie jestem mechanikiem ale to może ma jakiś sens, bo w mojej corsie wskaźnik temperatury jakoś dziwnie pracuje. Czasami wskazówka rusza się dopiero po...
wiecie może jakie powinny być poprawne parametry ustawienia zapłonu w vagu? Bo z tego co wyczytałem to tylko przez vaga można go ustawić
Sprawdź kompresje silnika , kompem wyczyścić wartości przyuczone w ECU i przede wszystkim spojrzeć w parametry ( kąt zapłonu, czas wtrysku, przepływka i sygnał sondy lambda)
Dzięki za linka. A co do drutu to ma długość 5cm więc oporność 0,1345om.
Wtryski do śmierci. Podłącz kompa i zerknij na parametry.
Ale chyba są to silniki przerabiane na CNG, gdyby od początku projektować pod CNG to można by uzyskać znacznie lepsze parametry? Albo taki CNG ZS z zapłonem od małej dawki ON, kiedyś był projekt. Ciekawe czy jest w użyciu.?
Diagnostyka przez złącze OBD2 wykazała jakieś błędy ? Podgląd parametrów bieżących ? Wypadanie zapłonu ? Ciśnienie paliwa ? Wyprzedzenie zapłonu ? itd Sprawdziłeś cokolwiek ? Kiedy był wymieniony rozrząd ?
Cieszę się, że mogłem pomóc i wszystko działa jak należy :) Teraz tylko wszystko ładnie podłącz, pobaw się regulacją parametrów dsp i ciesz się fajnym dźwiękiem :)
Problemem okazał się wtrysk. Zamieniłem pierwszy z drugim. Zresztą potem zobaczyłem w parametrach "wypadanie zapłonów" i na każdym cylindrze co jakiś czas był jakiś ubytek. Zostały wymienione wszystkie wtryski i auto śmiga jak należy. Dziękuje. Pozdrawiam
tam wszystko widać w parametrach ile zwloka będzie trwać i na tyle zostawić auto z wlaczonym zapłonem,jak pusci to jesteś w domu,jak nie to nie.
Kochani nie kłoćcie się. Funkcjonują dwa podstawowe rozwiązania konstrukcyjne 1. Simsony(elektroniki oryginalne) posiadają zapłon bezobsługowy, całkowicie elektroniczny - wyzwolenie iskry (wysterowanie tyrystora) odbywa się za pomocą cewki sterującej a nie przerywacza 2. Jawki MZ tki mają zapłony wysterowane przez przerywacz co w stosunku do zwykłych...
Twoje szanse wzrosły, ale bez sprawdzenia parametrów na kompie nie ruszysz do przodu.
częstą przyczyna f22 jest zbyt niska moc startowa[zapłonu] parametr ten można samemu zmienić opis w instrukcji
To teraz wejdź w parametry i znajdź zasilanie po zapłonie, zobacz co tam pokazuje, bo według błędu masz problem z sygnałem zapłonu. Nie wiem, czy tam jest fizyczne 12V, czy przychodzi info po CANie albo WakeUp, ale w parametrach coś powinno być.
Nie ma iskry podczas kręcenia. Pompka paliwa załącza się. Po podłączeniu Clipa w parametrach odczytałem : Blokada zapłonu - aktywna. Po konsultacji z gościem od Immo stwierdził, że to immo padło.
Witam. Trafił do mnie Trafic 2.0 dci 2008 po wymianie skrzyni z półautomatu na manual. Auto wkręca się do 2,500 obrotów...zapala się symbol skrzyni biegów. Diagnoza CLIP wskazuje tylko błąd sieci multipleksowej ale nie ma możliwości przekodowania UCH ( tzn że opcja zmiany na manual niby przechodzi kodowanie ale po ponownym włączeniu zapłonu w parametrach...
To chociaż wstaw dane/zdjęcia z tych podstawowych parametrów.
Liczba oktanowa mówi o składzie paliwa stosunek zawartości izooktanu do n-heptanu... Izooktan spała się lepiej a n-heptanu gorzej... Reszte tłumaczyć nie będę bo to bardzo dużo... Wystarczy spojzec na parametry tych dwóch składników...
Parametr P8 określa czas przejścia palnika od mocy minimalnej do mocy maksymalnej na c.o. Przy pracy na c.o., po dokonaniu zapłonu palnik stopniowo zwiększa swoją moc, proporcjonalnie do czasu, określonego wartością tego parametru: 1 = 30 sek.; 2 ÷ 10 = czas w min. Pamiętaj tylko, że kocioł ten pracuje z najwyższą sprawnością tylko przy mocy maksymalnej....
Aktualnie posiadam diesla w aucie z silnikiem fiata 1.3 mjet z dpf itd. Na razie dodałem tzw smar do paliw firmy kleen-flo. Zostało mi jeszcze na 3 baki,ale zamówiłem już sobie olej 2T. Szukałem po opiniach,danych itd jaki kupić i znalazłem jakimi parametrami się kierować: -lepkość przy 100 st C -t zapłonu (ropa ma ok 60 st,więc olej powinien być blisko...
Poszukuję paramertyów kodowania do sterowników samochodów grupy VW, czy istnieje możliwość uzyskania tych informacji. tj. korekty zaapłonu, ustawiania parametrów pierwotnych itp.
Witam. Wyciąłem w innym miejscu ząbek ustalający na krzywce i zapłon udało się bez większych problemów ustawić. Silnik ma moc, ale przy mocnym przegazowaniu coś potrafi nieźle zatłuc (pewnie to skutek naprawy tego kowala:D). Dla zainteresowanych podaje parametry ustawienia zapłonu; -rozwarcie platynek 0,3mm -wyprzedzenie zapłonu 2,5mm przed GMP -odstęp...
Jakie sa błedy w ECU? Przebieg? Jakie parametry dpf?
SG15P-2 to jest stabilitron. Mam go. Oto parametry: Nap zapłonu - max 150 V Nap stabilizacji -108 V (104...112 V) prąd min - 5 mA prąd max - 30 mA gaz ARGON cokół możesz ustalić sam. pozdrówka (jak znajde coś wiecej to napisze)
a jak wygląda kat wyprz. zapłonu w parametrach -może jest za póżny??
parametry sondy, powietrza i zapłonu, oraz czas wtrysku
Jest iskra, jest paliwo, to co miałoby odciąć immo? Weź pod uwagę że tam immo odcina po 2 sekundach a on raczej nie sprawdza iskry czy wtrysku kręcąc silnikiem 30sek. Do odczytania błędów będzie ok ale nie wiem czy to czyta parametry a to by się mogło przydać.
Jeśli masz w parametrach możliwość podejrzenia wypadania zapłonów to zacznij od tego. Wiesz może na których kanałach jest licznik misfire'ów? Mój silnik to AGU.
Jak ustawić VAG-iem kąt wyprzedzenia zapłonu? w którym parametrze się znajduje w programie?Poproszę opis krok po kroku.
Zawsze do platyniarza była stosowana cewka 12V, dokładnie pod oznaczeniem 8352.1/2 Inna cewka w platyniarzu nie może być stosowana, ze względu na dopasowanie parametrami do zapłonu iskrownikowego. Kiedyś miałem mierzyć dokładnie te cewki, ale jakoś o tym zapomniałem. Dość sporo się różnią rezystancją oraz indukcyjnością, tj. do elektronika cewka ma...
Testerem VAG-iem podejrzeć parametry po włączeniu zapłonu kąt otwarcia przepustnicy, po uruchomienie silnika, czas wtrysku. Będzie wiadomo czego brakuje.
Zamiennik: https://slawmir.com.pl/tranzystor-smd-ap... lub https://inter-chip.pl/ap2310gn-hf-36839.... Taniej :) Ewentualnie możesz poszukać jeszcze innych o parametrach 60V, 3A, 1,38-1,4W.
Przecież w KAŻDYM silniku spalinowym istotnym parametrem jest punkt zapłonu wraz z kątem jego wyprzedzenia. Zapoznaj się może z zasadą pracy silników i wtedy zacznij pisać...
Zmień mechanika. Wtryskiwacze muszą mieć "identyczne parametry". Wypadanie zapłonów w tym przypadku, jest ponieważ, jeden wtrysk przelewa paliwem silnik lub też niedomaga na tym cylindrze. Wykręcenie świecy dużo powie o tym co się dzieje w danym cylindrze. Za dużo paliwa - świeca czarna jak smoła, za mało paliwa będzie bardzo jasna (być może być i biała)...
Taki mu podałem.W katalogu istnieją dwa typy silników o tej symbolice lecz różniące się prędkością obrotową.To chyba nie jest kod silnika skoro istnieją różne parametry prędkości, kąta zapłonu itd..
temat nie zamknięty, jeśli jeszcze potrzebujesz parametry regulacji gaźnika i zapłonu to podaj model gaźnika i jaki masz zapłon (elektronik czy z przerywaczem) i odezwij się
Pierwsze to zrób porządną diagnostykę a nie tylko odczyt błędów. Wiesz jak powinna pracować sonda? Dużo można zobaczyć w parametrach rzeczywistych.
Wielkie dzięki.To urządzenie chyba oprócz zapłonu mierzy jeszcze chyba jakieś inne parametry??A za te przełączniki wystarczą zwykłe swicze??
Ciebie interesuje UCH.Tam widać wszystko w parametrach jak i błędy.Mam nadzieje że o tym sterowniku mówisz.Diodę immo zostaw w spokoju.Czym to czytasz?
Podziękował serdecznie jesteś gość. Mam jeszcze pytanie odnośnie impulsów z czujnika wału. Jakie tam parametry wychodzą do tego sterownika zapłonu bo muszę je podać elektronikowi który będzie wymieniał kilka elementów na płytce aby mógł sprawdzić poprawność sterownika aby mógł go odpalić na stole. Coś wspominał , że sygnał prostokątny , ale pewnie chodź...
Po co błędy drzwi podajesz?Wychodzi że 1 i 4 .Moze to być tylko cewka.W parametrach zobacz jak szybko zlicza te wypadanie.Zdrowo nie jest lać benzynę i jej nie spalać.
Będę miał na podmianę ten czujnik więc okaże się ale nie daje mi tez spokoju fakt, że w parametrach nie widzi transpondera i napis CODE na desce po włączeniu zapłonu. Aczkolwiek w parametrach blokada rozruchu jest niby wyłączona sam już tego nie rozumiem.
Tak trzeba ustawić takie parametry jak np; rodzaj zapłonu i sondy lambda bez ustawienia sterownika pod kompem nie pojedziesz na LPG.
Ale z cewki czy ogólnie zrobić dodatkową masę ? Ten parametr skacze od kąta wyprzedzenia zapłonu
Dzisiaj auto poszło na testy, dostarczyłem na pomiary pożyczone od kolegów cewki z modułami i wiem, że do 18.00 nie było żadnej poprawy po zmianach. Wcześniej standardowo 2 godziny komputer męczył wszystkie czujniki sprawdzając ich parametry bez zapłonu, z zapłonem na wolnych i na wysokich obrotach - pracują super ale całośc nie ;-(. Do jutra mają wymienic...
witam poszukuje programu i interfejsu którym mógłbym zczytaćc online parametry silnika,sygnał z sondy lambda i parametr wyprzedzenia opuźnienia zapłonu opel astra 1 1,6 8v xsz co polecacie ? może cos z obsługa pow windowsa?
A od kiedy to istotne jest z jakiego czujnika dostajemy informacje o położeniu wału.?.?.? Na 6, 12, 24 a co to ma za znaczenie ogólnie rzecz biorąc.?.?.? Zasada pozostaje ta sama zmieniają się parametry transformatora i cewki itp... Implementacji i tak jest kilka... Nie każe mu przecież wycharatać zapłonu z samochodu i wsadzić do modelu... O ludzie...
Witam, zmieniłem rozrząd w swoim avensisie 2.0td 90km silnik 2c-te i chciałbym ustawić w nim teraz pompę wtryskową czy zna ktoś parametry kąta wyprzedzenia zapłonu? z góry dzięki;) samochód badany programem CDIF II
Jest to ogólna bolączka aut na gaz, ja miałem to samo w gazowych Espero 2,0 i obecnie w Pasacie 2,0. Chodzi tu prawdopodonie o jakiś nie uwzględniony w komputerze sterującym wryskami i zapłonem zbieg parametrów temperatury silnika i wyprzedzenia zapłonu. Jeśli nie pomoże w czasie zapalania naciśnięci gazu do oporu i przytrzymanie, to to trzeba mu dać...
Witam wszystkich. Około miesiąca temu kupiłem samochód z silnikiem jak w temacie i nie mogę się uporać z problemem, który występuje od samego początku. Gdy auto postoi noc i odpalam je z rana ( zimny silnik ) to od razu po uruchomieniu lubi czasem zgasnąć, lecz gdy już się uruchomi i ze ssania przejdzie na normalne obroty to skaczą tak mocno, że telepie...
Musisz podłączyć tester diag i podejrzyj parametry silnika od włączenia zapłonu, zwłaszcza temp pow i silnika i później od uruchomienia aż do pełnego nagrzania. Wcześniej sprawdź błędy w silniku i wykasuj. To na początek.
Aktualnie założony regulator to Guilera 14412020. On był chyba montowany seryjnie do send. Regulatorów montowanych w sendzie jest kilka w zależności od wyposażenia i modelu.Wygląda na to że prądnica tak obciąża silnik że nie może przekroczyć średnich (6tys) obrotów. Gdy prądnica jest mocno obciążona może dochodzić do przesunięcia zapłonu a w konsekwencji...
Trochę dziwne , nie ma żadnego błędu z wypadania zapłonów zapisanego . Podglądałeś w parametrach na żywo czy widzi wypadanie na tym cylindrze ? Monitorowanie wypadania zapłonów pokazuje dostępne czy zablokowane ? Tu może grala1 wypowiedziałby się , ale ja nie spotkałem jeszcze auta grupy vag żeby nie palił na którymś cylindrze i przy tym żeby nie sypał...
Z mapą jest problem jak również z sądą lambda i efie dlatego cały czas mówiłem, że jak ktoś się nie zna i źle zamontuje to uzyska efekt odwrotny od zamierzanego. Napewno wiele trzeba będzie usprawniać Jezeli zmieniasz parametry nastawcze zapłonu i mieszanki ( map ) , to nawet bez instalowania HHO możesz uzyskac obniżenie lub podwyższenie zużycia paliwa....
Witam ;) jestem posiadaczem VW Golf 4 oraz radia Gamma 5. Problem polega na tym że po wpisaniu kodu zatwierdzeniu i ustawieniu stacji radiowych wraz z parametrami muzycznymi po wyłączeniu zapłonu i ponownym jego włączeniu radio wymaga ponownego wpisania kodu ale pamięta stacje radiowe i parametry muzyczne. Jeśli ktoś zna rozwiązanie mojego problemu...
tylko czemu w parametrach rzeczywistych mam ciągle wypadanie zapłonu tylko na 2 cylindrze jakby czujnik wału to raczej było by to losowe, zresztą przy przepustnicy tez
Trzepiecie grubą kasę, z wynajmu PRO maszyn za grubą kasę, i zainstalowaliście w nich jedne z najtańszych gównianych GPS?! I teraz chcecie te szajsy rzeźbić? Z takim budżetem na całość? Sorry, ale chytry 2x traci i taka jest prawda. Za ok 500zł masz dobre GPS, monitorujące różne parametry. Od zapłonu, po poziom paliwa. Montowaliśmy takie w samochodach...
Neonówki charakteryzją się tzw napięciem zapłonu, ten parametr zależy m.innymi od temp. otoczenia. Ale nie w tym rzecz-musisz zakupić i takim samym napięciu, lub jeżeli masz o niższym to musisz zrobić dzielnik na dwu rezystorach.
Kolega wywali ten "sprzęt diagnostyczny" bo tylko koszty będą. Nikt nie zgadnie czemu jest wypadanie zapłonów bez zerknięcia w parametry, bez dokładnej diagnostyki. To wróżenie z fusów.
Może uboga mieszanka?Nie ma wypadania zapłonów?Sprawdź parametry jak ci pisałem.Sondy,korekty,MAF,MAP zależy jak tam jest.Bo to że niema błędów to nic nie znaczy. Dodano po 10 Albo co jeszcze przytkany wydech?
Gdzie tam chcecie znaleźć silniczek krokowy? Z opisu wynika że jest wypadanie zapłonów. podłączyć tester odczytać parametry na początek a nie głupoty pisać.
Witam, jestem na etapie pisania pracy inżynierskiej na temat systemów OBD II. W czasie badań generuje błędy różnych podzespołów i porównuje parametry silnika przed i po usterce. Po wygenerowaniu błędu wtryskiwacza w parametrach rzeczywistych kąt wyprzedzenia zapłonu zmienił się na 27 stopni natomiast przed usterką wynosił 12 stopni i moje pytanie brzmi...
Uboga mieszanka może być od wypadających zapłonów, lub też zapłony mogą wypadać z powodu zbyt ubogiej mieszanki, trzeba do czegoś dojść przez podgląd bloków pomiarowych i ocenę parametrów pracy, sprawdzenie korekcji sond.
A w parametrach jaką temperaturę pokazuje?
Witam Kolego jak podłączysz komputer to sczytaj parametry czujnika temperatury układu chłodzenia, oraz parametrów przepustnicy i konta wyprzedzenia zapłonu
O ma gaz, i nie wozi wiele w zbiorniku. Ne wiem czy widziałeś w parametrach, ECU widzi poziom paliwa w baku.Więc wydaje mi się, że chwilą gdy ECU stwierdzi wypadanie zapłonów, a stwierdzi też to, że w baku jest posucha, to konkluduje że owo wypadanie jest właśnie kwestią tego. Mnie się wydaje, ze nie domyka się któryś zawór, bo z chwilą jak silnik traktorował,...
Witam. Czy może mi ktoś powiedzieć jakie parametry wyprzedzenia kąta zapłonu ustawić na mapie 2D oraz na mapie 3D tego urządzenia?
Do wentylatora dochodzą 4 przewody - 2 grube i 2 cienki. Grube to zasilanie, cienkie to sterowanie (zielony) oraz plus po stacyjce (czarny). Wygląda na to że komputer włącza wentylator. Sprawdź parametry w sterowniku silnika.
schemat zapłonu zapłonu lampa ustawiania zapłonu zapłonu przyśpieszacz zapłonu
sterownik foteli ustawic dekoder polsatu pionowe wiatrowe
napęd bramy przesuwnej uziemienie basenu
Aprilia eSR1 – błędy E09 i E12, diagnostyka i naprawa hulajnogi elektrycznej Lampa radiowa 7552 RCA – trioda próżniowa, rzadki model, brak danych katalogowych