Po wyczyszczeniu i nasmarowaniu zlożylem wszystko i uruchomiłem wycieraczkę, niestety nie zadziałała. Z tego co mi wiadomo to aby cały układ działał poprawnie to taki silnik wraz z układem mechanicznym musi być odpowiednio "zaparkowanym" czyli cały układ (silnik plus mechanizm) trzeba zatrzymać w takiej pozycji, aby mógł rozpocząć cały cykl od nowa....
Być może że jest zwarty przełącznik parkowania przy silniku. W wylaczniku wycieraczek przy pozycjj wyl. podawana jest masa a z siliczka może iść + na ten przewód, z zasilania służacego do parkowania.
Sprawdź czy w położeniu parkowania napęd wycieraczek podaje masę na cienkim kablu we wtyczce zasilającej silnik.
Wyłącznik szelf-parking , styki parkowania na silniku .
A wycieraczki wracają normalnie do swojej pozycji "parkowania"?
Witam szanowną brać naprawiającą! Odbudowałem instalację prawie od zera usuwając prawie wszystkie kostki (zostawiłem minimum do sprawnych podmian od poszczególnych akcesoriów). Powodem takiego szalonego kroku był elektryczny makaron ponieważ poprzedni właściciel zmienił koncepcję instalacji z ST (taki mam oryginalnie) na Eleganta... efektu nie muszę...
Z powodu dużej liczby zapytań na priv, reaktywowałem temat w celu opisania rozwiązania. Widocznie te modele mają z tym problemy. Przyczyną jest zużywający się styk elementu odpowiedzialnego za "kontrolę" położenia ramion wycieraczek. W napędzie (silniku) jest styk stały, który porusza się po ruchomych ścieżkach umieszczonych na okrągłym talerzyku, napędzanym...
Sprawdz bezpieczniki najpierw ;) Zwykle sa dwa bezpieczniki odpowiedzialne za wycieraczki: jeden za zasilanie glowne silnika wycieraczek (zeby dzialaly tryby pracy ciaglej) a drugi odpowiedzialny jest za uklad czasowy i za parkowanie.
Brakuje ci podtrzymania pracy silnika do punktu parkowania. Nie pamiętam, jak to jest tam rozwiązane, ale jeśli tradycyjnie, to szukaj styku na przekładni silnika. Sprawdź też najpierw, czy do silnika dociera stały plus po stacyjce, niezależny od wyłącznika wycieraczek (on zasila silnik do położenia parkowania piór).
Coś w ten deseń, bo wycieraczki zawsze parkowały w tym samym punkcie, a jeśli byłby to silnik to pewnie zatrzymywały by się raz tu raz tam(tak przy najmniej kombinowałem).
jak sie okazało klient zawsze kłamie. Podmienił silnik ale na uzywke, a miał uwalony czujnik parkowania wycieraczek. Po wymianie silnika i przy okazji skrzynki z bezpiecznikami tej obok akumulatora bo dalej nie było 2 biegu, auto wróciło do zycia. temat mozna zamknać.
Ja popatrzyłbym do przekładni silnika wycieraczek gdzie znajduje się przełącznik parkowania napędzany krzywką. podejrzewam że "skleił" się styk tego przełącznika.
Punkt masowy za lampą sprawdzony? Jak sprawdziłeś bezpieczniki? Sprawdziłeś, czy jest na nich napięcie? Sprawdziłeś, czy jest napięcie na podtrzymaniu silników do parkowania?
Dokładając kolejna krańcówkę tym razem wyłączająca zasilanie po jednym obrocie uzyskam chyba 2 wykluczające się czujniki? Czy to się nie gryzie? Nie, jeżeli jest wybrany poprawny concept mechanizmu twojego napędu. Zastanów się na jakiej zasadzie pracuję mechanizm wycieraczek samochodowych, nie wiele zmieniany lecz usprawniany w przeciągu co najmniej...
Strasznie dużo tych szczotek znalazłeś : Silniki tego typu posiadają trzy szczotki, które są umieszczone pod odpowiednim kątem w stosunku do siebie na obwodzie komutatora, jest to związane z "biegami" (prędkość obrotowa wirnika silnika) Jedna ze szczotek jest podłączona na obudowę silnika, najczęściej jest to szczotka minusowa zwarta do obudowy silnika....
Układ parkowania ramion wysiadł - nie podtrzymuje silnika do momentu powrotu ramion do pozycji wyjściowej, Do sprawdzenia napięcie stałe na silniku oraz stan styku w mechanizmie Niżej schemat, a tu: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=2... pięć stron na ten temat.
na 99 % silnik wycieraczki, przy obciążeniu (zatarte sworznie) upaliło styk do parkowania.
Tam w środku jest trochę elektroniki i mniejszy przekaźnik - to chyba taki: https://a2-freun.de/forum/forums/topic/1... https://obrazki.elektroda.pl/2462322300_... https://obrazki.elektroda.pl/7369477700_... Niezależnie czy w twoim są cewki czy nie,...
Nie. Problem może tkwić w silniku. Trzeba sprawdzić czy po wyłączeniu manetki ginie plus na silniku. Jeżeli tak to problem w silniku, tam jest styk od parkowania wycieraczek. Na kole przekładki jest styk który rozłącza układ w odpowiednim miejscu.
Mam problem.Chciałem zrobić czasowe włączanie.Sam moduł (555)zrobiony -chodzi bez zarzutu.W momencie podpięcia go do przełącznika przy kierownicy (styk na wyjściu 1 biegu wycieraczki),sam układ działa.Problem jest z powrotem wycieraczek do początkowego stanu.Tzn wyłączają się w różnych miejscach na szybie.Mało tego zauważyłem ,że jak w tym połączeniu...
Styk chyba jest sprawny bo zawsze się zatrzymują w jednym miejscu ( pionowo) i gdy je uruchamiam idą ok. 10 stopni w lewo i dalej pracują normalnie lecz gdy je wyłącze zawsze się zatrzymują w tym samym miejscu Tam nie ma żadnej regulacji, ani czujników położenia piór wycieraczek, jak to ktoś sugerował wyżej(?!!!). Prawie wszystkie auta mają część mechaniczną...
Tylko, że ja tych regulatorów nie naprawiałem - po prostu je widziałem. Jeszcze cewka z kontaktronem, tak? Przypuszczam, że przyczyną tych uszkodzeń może być przeciążenie silnika albo usterka styku parkowania wycieraczki - normalnie przez ten styk płynie prąd prawie cały czas, a w razie awarii - przypuszczam, że cały czas płynie przez tyrystor.
Pewnie, to silniki krokowe. Ale silnik od wycieraczek (rozumiany jako silnik wraz z przekładnią) także można wykorzystać w tym celu. Nawet styk od parkowania nadaje się do liczenia obrotów.
Takiego silnika, napędu nie można (nazwijmy to) od tak po prostu podłączyć. Bo taki oto napęd posiada oprócz przewodów, pinów zasilania, piny które to ustalają w jakim miejscu zatrzyma się sama oś napędzającą wycieraczki. Funkcję taką nazywamy parkowaniem, chodzi o to aby zatrzymać cały mechanizm w odpowiednim miejscu. Tak aby sama wycieraczka (przy...
Popatrz sobie w schemat zasilania układu wycieraczek z podtrzymaniem i parkowaniem, to nie będziesz zadawać pytań w stylu, czy ileś przewodów może zostać niewykorzystanych.
Jeśli po wyłączeniu wycieraczki dźwignią przy kierownicy ramiona zatrzymują się od razu w dowolnym położeniu a 12V dochodzi to uszkodzeniu uległ wyłącznik krańcowy parkowania wycieraczki. Wyłacznik ten jest w przekładni silnika i jest to zazwyczaj zwykły styk który współpracuje z krzywką. Jeśli masz problem z rozebraniem tego to spróbuj może poszukać...
Do silników wycieraczek doprowadzony jest stały plus (po stacyjce) służący do parkowania ramion po wyłączeniu zasilania. I sprawdź czy gdzieś te przewody nie są zwarte. Jak tam idzie doprowadzenie zasilania do tylnej wycieraczki? Jak przelotką w klapie, to tam też wypadało by sprawdzić.
Przecież Jurek ci napisał: masa - obudowa, korpus, jedna prędkość - zielony druga prędkość - brązowy Te piny na zdjęciu służą do podtrzymania pracy silnika i parkowania ramion w położeniu spoczynkowym.
Tak samo wygląda silnik. Silnik był wymieniany na inny i nie przyniosło to spodziewanego efektu. Podejrzewałem mechanizm parkowania.
Brak napięcia na styku parkowania (podtrzymania ruchu do pozycji spoczynkowej) lub, co bardziej prawdopodobne - uszkodzenie tego styku. Znajduje się na przekładni silnika wycieraczek.
Do oczka podłącz minus. A potem kolejno do przewodów plus. Na jednym silnik będzie chodził wolniej, to pierwszy bieg, na drugim szybciej, to drugi bieg, a trzeci powinien doprowadzać do tego, że silnik powinien zatrzymać się w określonym położeniu, to jest parkowanie ramienia. Choć podłączony na stałe może dawać efekt ciągłej pracy silnika jedynie z...
Zmieniałem mechanizm wycieraczek, bo przegub z plastiku pękł. Wymieniłem mechanizm, lecz silniczek nie kręci. Przed podmianą mechanizmu ściągnąłem lekko obudowę styków i z powrotem ją docisnąłem. Zajrzałem jeszcze raz i zobaczyłem, że styki odpowiadające za zatrzymanie się wycieraczek nie odpowiadają położeniu na trybie, poprawiłem to lecz to samo -...
Bo w podnośnikach szyb, wycieraczkach, są z reguły przekładnie ślimakowe, a te są dość mocno samohamowne. Choć w wycieraczkach i tak jest hamowanie poprzez zwarcie silnika, żeby zahamować wybieg i wysuwanie ramion poza pozycję parkowania. Nie znamy konstrukcji i parametrów zastosowanej przekładni, więc możemy tylko rzucać pomysły.
Renault Clio 4 faza 1. Od około 2 lat tylna wycieraczka raz działała, raz nie. Aktualnie przestała całkowicie działać. Odłączyłem wtyczkę od silnika i podłączyłem z zewnętrznego zasilacza napięcie 12V, minus na korpus silnika, plus na bolec który łączy się z fioletowym przewodem we wtyczce. Silnik pracuje normalnie i po zaniku napięcia, wycieraczka...
Nie powinny być ZBYT głośne. Choć do najcichszych nie należą. Możliwe że miałeś już wyśmigana przekładnię. Takie silniki mogą cykac, trzeba je pozbawić styków na przekładni (tych służących np do "parkowania" wycieraczek) a sama przekładnie dobrze nasmarować. Powinny ucichnąć dość znacznie. W silniku spalinowym poziom hałasu jest ogromny. I pojawia się...
Mam problem w maluchu(126P)i nie mogę tego opanować.Po załączeniu wycieraczek można przestawić dźwigienkę załączania wycieraczek w pozycję zero a one sobie dalej pracują Wycieraczki pracują płynnie i jeżeli się już zatrzymają to zawsze w prawidłowym położeniu przy dolnej krawędzi szyby. Do tej pory zdążyłem podmienić silnik napędowy wycieraczek na inny(bez...
A ja radził bym ci, jesli to możliwe i są otwory, zrezygnować z tego styku i poprowadzić wiązkę górą klapy przy zawiasach. Te złącza, to moim zdaniem pomyłka; korodują, wypalają się, łapią luzy, łamią się... Wiązka poprowadzone mądrze (z uwzględnieniem ruchu klapy) pożyje znacznie więcej. A do wyprowadzeń dojdziesz sam. Tam jest tylko masa (albo i nie...
Impuls myślę, że jest wystarczający, bo silnik rusza zrobi to machnięcie ale wycieraczka nie wraca na miejsce parkowania tylko staje gdzie jej wypadnie. Może trzeba wpiąć w inny przewód. Ja przeciąłem (na szkicu drugi od dołu) kabelek wolnych obrotów. ========================================... Może ten mój regulator jest nieprawidłowy do takiej instalacji...
1) zostaję przy tym rozwiązaniu, switch wysyła informację arduino, a arduino wysyła sygnał silnikowi że ten ma się kręcić. Po wystrzeleniu piłki switch się rozłącza i daje sygnał arduino, że ma wyłączyć silnik . . NIE, To nie jest taki process. Od arduino (jezeli to musi by akurat arduino(?)) potrzebujesz załączyc prąd do silnika tylko na krótki moment....
Zasilanie do "parkowania" wycieraczek podawane jest przełącznikiem pod kierownicą nie jest ono stałe. sprawdź ten obwód jak jest ok to sprawdź przełącznik parkowania koło silniczka. Ten przekaźnik to programator (przerywacz) możliwe że padł. wyciągnołem silniczek wycieraczek w nim jest taka blaszka co powoduje zatrzymanie silniczka w określonej pozycji...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Zwrócić szczególna uwagę na słowo "parkowanie" Czyli ustalenie,wypozycjonowanie tak aby silnik mógł wystartować z odpowiedniego miejsca. Chodzi o to aby koło w obudowie przekładni ustawiło się w takiej pozycji która to pozwoli na dalszą pracę, wykonanie kolejnego cyklu. Na kole przekładni...
Koleś kiedyś taki problem, pomogło odetkanie kanałów odpływowych z komory silnika przy podszybiu, ponieważ zbierała się tam woda. Nie pamiętam gdzie dokładnie są te otwory, jeden jest chyba w okolicy silnika wycieraczek, ale namierzenie ich nie powinno być problemem, no i nie trzeba za bardzo grzebać więc polecam wykonanie tego zabiegu jako pierwszego....
Wiesz skąd wynika problem? Zresztą wielokrotnie o tym na forum pisałem: Ty masz auto poliftowe, z silnikiem CDI i nstalacją CAN, a silniczek dostałeś od przedlifta który miał całą elektrykę konwencjonalną (bez CAN-u) TO CAŁKOWICIE ODMIENNE AUTA! - mają tylko podobną karoserię. Jak widać również sobie sprawy nie zdajesz, bo w opisie auta tego nie podałeś....
moja kochana asterka dzisiaj padła Jade na uczelnie, na egzamin, wjeżdżam na parking już miałem parkować a tu nagle silnik zgasł i wszystko zrobiło się ciemniej. Przekręcam stacyjkę, rozrusznik kręci, ale auto nie odpala. Nie zapala się żółta kontrolka silnika, po przekręceniu kluczyka robi się jakieś zwarcie (wszystko przygasa, wycieraczki wolno chodzą...
Już męczę się i męczę. Silnik pracował coraz gorzej, w końcu stanął. Szczotki były zajarane przetarłem je i cewki wirnika papierem ściernym, efekt był przez 2-3 miesiące, ale po kolei. Z czasem chodziło coraz gorzej, jak padał deszcz i to konkretnie to było ok- ale jak lekko kropiło i chciałem szybę przetrzeć to albo stanęła albo z oporem i strasznie...
Jest jeden bezpiecznik, jak działają wycieraczki i sprysk na szybę to jest ok, jak nie to on padł. Passat B5 3BG ----------------------------------------... 1 -- 5 -- Podgrzewane spryskiwacze 2 -- 10 -- Kierunkowskazy 3 -- 5 -- Oświetlenie schowka, urządzenie klimatyzacyjne, dźwignia wyboru...
Witam. Zadaniem jest wykonanie sterownika do prasy rolującej sznurkowej - wersja prosta z prostych, ale nadal dzięki sterownikowi ma pracować "w półautomacie" Elementem wykonawczym jest siłownik liniowy na silniku a'la wycieraczka Fiat 125p - sprzężenie zwrotne to potencjometr mierzący kąt obrotu. Założenia: - możliwość kalibracji min-max siłownika...
Widzę, że proponujesz na dwóch wyłącznikach. Chciałbym się ograniczyć tylko do jednego, aby sobie ułatwić. W oryginalnych zestawach jest tylko kontraktor i jakoś im to działa, ale jeśli się nie uda, to jak najbardziej schemat wydaje mi się, że powinien spełnić swoją rolę. Na chwilę obecną dorwałem silnik, opanowałem już jego wyprowadzenia. Mniej więcej...
I tak to troche trwa ale po jakis 5 minutach szron zaczyna lepiej schodzic. A czy przypadkiem w przepisach ruchu drogowego nie ma nic napisane że samochód w miejscu parkowania może mieć uruchomiony silnik nie dłużej niż 1 minute. Jest na to sposób: przestrzegający prawa obywatel gasi silnik w 59. sekundzie pracy. Po 3 sekundach odpala na nowo. :lol:...
Witam, posiadam Fiata Seicento którego buduje do rajdów z silnikiem motocyklowym a konkretnie z suzuki Hayabusy i mam problem dotyczący akumulatora. Fabryczny stator w Hayabusie generuje prąd ładowania 28A. Moje pomiary wykazały, że będę potrzebował: Pozycje 4szt + tablica 2szt 0.3A - Stop 2szt 0.4A - Kierunek prawy 2szt 0.4A - Kierunek lewy 2szt 0.4A...
Witam , Około dwa tygodnie temu byłem na przeglądzie w serwisie VW. Po przeglądzie umyli mi silnik w samochodzie od tamtej pory dzieją mi się dziwne rzeczy z samochodem. Następnego dnia po przeglądzie nie odpalił. Dopiero jak nagrzałem silnik webasto to zareagował. Pod serwisem również nie odpalił więc wciągneli go do środka i suszyli całą noc. Teraz...
Witam, Pod filmem na youtube pojawiła się potrzeba i komentarz dot opisania wiecznie niedokończonego projektu który - działa ale nie jest jeszcze doszlifowany tj własnej małej EDM przerobionej z wiertarki stołowej by LiDl.. Tak więc - zacznę od kodu siedzącego w A.nano - jego zadaniem jest kontrola pracy silnika wycieraczek samochodowych który to kręci...
Skrzynka bezpiecznikowa w przedziale dla pasażerów 1 - 5.0 A Automatyczne przeciwodblaskowe lusterko wsteczne 2 - 5.0 A Zespół sterowania wykrywania przyczepy 3 - 5.0 A Czujnik w ysokiego ciśnienia układu klimatyzacji 4 - 5.0 A Przełącznik pedału hamulca Przełącznik pedału sprzęgła 5 - 5.0 A Podgrzewane siedzenie(a), przód Pompa paliw a (tylko FSi)...
Sekunda szukania i jest. OCTAVIA II Umiejscowienie nr 808 / 1 Wydanie 07.10 Skrzynka bezpieczników, skrzynka elektryczna, sterownik sieci pokładowej, dodatkowa skrzynka przekaźników nad sterownikiem sieci pokładowej Skrzynka bezpieczników Informacje o bezpiecznikach do pominiętego wyposażenia dodatkowego znajdują się na odpowiednich schematach elektrycznych....
Witam, Czy ktoś rozwiązał ten problem wycieraczek parkujących na dole szyby. Ten problem wystąpił po zatarciu się tulejki prawej wycieraczki. Po naprawieniu tego problemu przy wyłączonym zapłonie wycieraczki jadą na dół szyby, dodatkowo po uruchomieniu silnika z opóźnieniem jakichś 30 sekund wykonują jeden cykl pracy. Ktoś może spotkał się z podobnym...
Jeździliśmy przez sobotę i niedzielę. Oglądaliśmy Almery, Punto, Astry, Polo bo takie akurat trafiały się na olx i otomoto do 5000. Szukaliśmy też Lanosa 100 koni w dieslu lub jakiegoś w gazie. niestety nic sensownego nie było w pobliżu warszawy, dopiero daleko za nią. W Grodzisku Mazowieckim stoi fajowa Laguna II - 2003 rok, 1,9 diesel, świetna blacha....
Witaj w necie znalazłem taki spis bezpieczników. Skrzynka bezpiecznikowa w przedziale dla pasażerów 1 - 5.0 A Automatyczne przeciwodblaskowe lusterko wsteczne 2 - 5.0 A Zespół sterowania wykrywania przyczepy 3 - 5.0 A Czujnik wysokiego ciśnienia układu klimatyzacji 4 - 5.0 A Przełącznik pedału hamulca Przełącznik pedału sprzęgła 5 - 5.0 A Podgrzewane...
Temat znów otworzyłem, powód jeden. O ile lusterko można zasilić po kluczyku i to już czujnik deszczu światła z akumulatora, tu zaczynają się schody. Okazuje się ze podłączenie tych zasilań przypadkowo do skrzynki bezpiecznikowej ma wpływ na pracę innych sterowników, tym samym problem z ich wygaszeniem po zamknięciu z pilota.Teraz muszę z korektować...
A6 4F C6 Kodowanie 2008- Dostęp / Start Authorization (J518) Coding +001 - Standard (Coding Check) +002 - Automatyczna skrzynia biegów +004 - Klucz zaawansowane +008 - North American Region (USA / Kanada) +016 - Prawo Sterujący rąk (RHD) +032 - Zmniejszenie wydajności (Japonia / Korea Południowa) +064 - Pojazdy specjalne +128 - Avant Climate Control...
Nr nadwoziaWAUZZZ8P9BA087930 modelAudi A3 Sportback 1,6 TDI A3 Data produkcji20.11.2010 Rok modelowy2011 typ handlowy8PAAE4 Kod silnikaCAYC Kod przekładniLUB numer napedu osiowego5S WyposazenieMB kolor dachuC8 Kod koloru dywaników kolor zewnetrzny / numer koloruC8 / Y3J Wersja specjalnaE0Abez wykonania na akcję Zamykane śruby mocujące koło1PDŚruby mocujące...
Zależy czego oczekujesz od auta. Ja np nigdy nie kupiłbym automatu. Automaty w porównaniu z manualem są droższe w naprawie. Stare automaty działały powolnie przez co takie auto sporo traci na dynamice, I spora część aut z automatami ma tendencje do większego spalania w porównaniu z takimi samymi autami ze skrzynią manualną (ale sporo zależy od kierowcy)....
Witam Ktoś pomoże w analizie błędów, chodzi mi o błedy w silniku, abs i czujnikach parkowania. Octavia 2015 1.4tsi , ktoś wymienił pompę abs ( nie wiem po co) ale oczywiście to nie zadziałało, po zamontowaniu oryginalnej na do auta świeic się cały czas lampka kontorli trakcji, nie działa start-stop i czujniki parkowania. Czy przyczyna jest w złym kodowaniu...
Witam, programuje moduł BCM wg. kolejności: -resetuj BCM -wyłączam stacyjkę na 10-15s. -załączam stacyjkę -następnie programuje pyta o card-pass więc go podaje zgodny z innymi modułami -wprowadzam ostatnie 8cyfer nr VIN Na koniec pisze mi że programowanie zakończone powodzeniem jednak błąd (P1615 ) w sterowniku ecu ani (B3058) bcm nie znikają. Kupiłem...
Przedstawię tu wnętrze i naprawę bardzo prostego "skanera diagnostycznego" 24DIAG Vag Lite. V-Tooltech Mini-VAG Dostałem ten tester od znajomego, który dwa lata temu temu zamienił samochód grupy VAG na nową Koreańską KIA Sportage. Po podłączeniu "skanera diagnostycznego" do samochodu VW Polo 6R, urządzenie nie potrafiło nawiązać komunikacji ze sterownikami....
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Przy spalaniu tego samochodu (w wersjach podstawowych, nie TS) problem z LPG można wybaczyć. Ponieważ już realnie poszukuję ofert, będę prosił o kolejne porady. Z Corollami E12 jest tak, że ich średnia cena z dobrym wyposażeniem, z silnikiem benzynowym, to ok 15 000. Nie będę miał tyle. Znacznie tańsze są wersje z dieslem no i właśnie - brać czy nie...
Witam. Model zacząłem opisywać chyba gdzieś tam na 118 stronie tematu "kolektor słoneczny za tysiąc pincet", może mało sensownie opisałem, ale na wstępie zostałem potraktowany odrobiną uszczypliwości,więc darowałem sobie ciąg dalszy... Z deka nerwowy jestem i nie daję się sprowokować, a wedle zasady " nie wdaj się w dyskusję z idiotą, najpierw zniży...
Model VW T4 problemy z wycieraczkami Opis: wycieraczki działają tylko na drugim biegu oraz...Model VW T4 problemy z wycieraczkami Opis: wycieraczki działają tylko na drugim biegu oraz na czasówce, parkowanie w każdym miejscu szyby tylko nie w prawidłowym czyli dolnym. Uszkodzenie: nadpalony styk w sterowniku wycieraczek. Diagnoza: po podaniu napięcia...
Tak na szybko dzisiaj sprawdziłem kostkach komputerowych silnika i abs zielono nie jest , bezpieczniki z grubsza sprawdzone ,masa na silniku i w komp silnika jest . Ostatnio rygiel słyszałem , nawet jak nie kręcił ,dzisiaj już nie .Zwarcie jakieś czy co .? Jutro może na stole spróbuje połączyć się z sterownikami silnika . ----------------------------------------...
Co kiedy np. od rana jest pochmurny dzień, słońca nie ma, układ jest ustawiony na pozycję początkową, tak? Nagle po kilku godzinach, na przykład po południu słońce wychodzi... Chodzi mi o to, czy czujniki są tak ustawione, że słońce pada wtedy na któryś z nich? Wydaje mi się, że w takiej sytuacji słońce jest już gdzieś dalej niż w płaszczyźnie paneli...
Zalaczony przez ciebie schemat jest slabo czytelny i mam problem z odczytaniem numerow pinow przekaznika. Zakladam ze odczytalem numery pinow na przekazniku z lewej do prawej : 1,4,3,6,5,2 Pin 1 (przewod 523, pin 2 na 2 pinowej czerwonej kostce) - plus z przelacznika wycieraczek. Pin 2 (styk ruchomy przekaznika) - tu wychodzi plus do silnika wycieraczki....
Witam, kodowanie dalej u mnie leży. Może przedstawię mój problem. Passat dostał drugiego dawce z systemem kessy dlatego poszło wszystko do zmiany. Tj. : -ECU silnika -Licznik -Blokada kierownicy -Moduł kessy I teraz męczę się z kodowaniem tego ustrojstwa. Dawca był w automacie. Proszę o rady jak dojść z tym do ładu. Chodzi głównie o kodowanie z błędami...
#31 InteliGarden Cześć! Jako, iż wszelkie tematy dotyczące inteligentnego domu, stacji pogodowych, kontroli ogrzewania już były poruszane, pozwolę sobie przedstawić swój pomysł z dziedziny bardzo pokrewnej ale oryginalny. Jestem posiadaczem domu z ogrodem jednak mimo ogromnej radości jaką przynosi mi dbanie o niego ze względu na deficyt czasu postanowiłem...
Witam wszystkich, Niedawno stałem się posiadaczem Skody Octavii 1- 1.9tdi z 2008r. Mam problem z niedziałającym światłem wewnątrz, w bagażniku oraz z podświetleniem tablicy rejestracyjnej. Bezpieczniki sprawdzałem nie są poprzepalane. Jednak dziwi mnie brak prądu w skrzynce w miejscach tych właśnie bezpieczników. Zdjąłem również pokrywę lampy wewnątrz,...
Witam, wracam do tematu nie odpalającej D3. Sprawdziłem bezpieczniki i prąd na przekaźnikach rozruchowych pod nogami pasażera. Po naciśnięciu "start" na przekaźnikach pojawia się na kilka sekund 12V, a rozrusznik milczy. Rozrusznik wymieniony na nowy. Proszę o analizę logów i podpowiedź co sprawdzać dalej. sobota,02,lipiec,2022,19:03:05:55011 vcds --...
parkowanie dysku kamery parkowanie toshiba parkowanie
smarowanie siodło boombox radio podłączenie optotriaka
deskorolka skymaster dodatkowy akumulator hulajnoga
Podłączenie oświetlenia schodowego z czujnikami ruchu Błąd E8 w zmywarce Bomann - przyczyny i rozwiązania