W takim razie jak już było wspomniane, na pierwszy ogień parownik do regeneracji i ustawienia, na razie radził bym skupić się tylko na tym, jak parownik będzie sprawny i ciśnienie będzie właściwe będzie można bawić się dalej.
Poprawa nastąpiła natychmiast po zakręceniu gazu czy stopniowo? Jeśli stopniowo to masz źle ustawioną emulację sondy przez co zwiększa Ci się mnożnik czasu wtrysku benzyny i zalewa silnik. Jeśli nagle to masz do regeneracji parownik i/lub do wymiany elektrozawór gazu przy parowniku, bo przy pracy na benzynie dodatkowo podawany jest gaz.
Rozumiem ze sam wymieniales membrany,moze cos zle zlozyles,parownik jest prosty w konstrukcji no ale... moze niech gazownik sprawdzi.
Czy ktoś ma zdjęcia rozebranego parownika Landi li02?
Masz Kolego niesprawny reduktor parownik gazu,przewodem podciśnienia jest bez ograniczenia dostarczany gaz do kolektora ssącego co nie powinno mieć miejsca.reduktor do regeneracji lub wymiany.Odłącz przewód podciśnienia reduktora od kolektora ssącego odpal na automacie i sprawdż czy z przewodu podciśnienia nie wydostaje się gaz.
Element który pokazałeś na foto to jest parownik . Czeka cię bardzo poważna i dość kosztowna regeneracja kotła . Jest to element wymienny po zeszlifowaniu spawów . Z uwagi na grubość scianki kotła bardzo delikatna robota . Po wycięciu starego parownika można wymienić na nowy lub dysponując częściami regenerować stary , Widzę , że w twoim parowniku perforowana...
Konfiguracja jak w temacie i mam problem z gazem. Do rzeczy: - zregenerowałem parownik, bo autko zaczęło za dużo spalać. Komplet uszczelek i membran oryginalnych, wszystko wyczyszczone i złożone. Niestety w zestawie nie było uszczelki środkowej, więc tego nie rozkręcałem. Niestety parownik jest do 100hp a silnik ma 120km, ale jak chodziło do tej pory...
Zacznij od sprawdzenia czujnika ciśnienia gazu, w następnej kolejności reduktor do regeneracji lub wymiany
Dzień dobry :) Chciałbym zasięgnąć porady ekspertów a niewątpliwie (o czym już nie raz się przekonałem) na tym forum tacy na pewno są. Mam do regeneracji parownik w wózku widłowym Toyota. Parownik to AISAN MODEL-C. Wózek mimo że posiada całkowicie nowy układ zapłonowy oraz gaźnik po regeneracji, potrafi czasem ciężko palić (zwłaszcza gdy jest rozgrzany,...
Witam. Posiadam golfa 2 1.6 na gaźniku pierburg 2e2 z instalacją gazową pierwszej generacji. Mój problem polega na tym iż auto po postoju dłuższym jak około 5-6h nie chce odpalić na gazie, na ciepłym odpala ale też nie od razu. Parownik to tomasetto model AT bez zintegrowanego filtra gazu. Parownik regenerowałem 2tygodnie temu na oryginalnych częściach,...
podstawowe pytanie: tak się dzieje tylko na gazie? czy na gazie i na benzynie? Zapewne na gazie, to gaz do regulacji lub parownik już do regeneracji
I tu mi się ciekawostki zaczynają... Ok, spróbuję :) Tyle, że trochę pokombinowałem, nie wiem czy dobrze, ale wydaje mi się że przy tym co prawda parownik się napełni, ale za to z przewodu dolotowego zleci, jak zamontuję parownik to powietrze z węża z powrotem mi do niego wparuje... Proszę mnie poprawić, jeśli się mylę :) Dla informacji, parownik mam...
Jesli za taki sam nowy parownik dasz 190, a za zestaw naprawczy (rozumiem ze przyzwoity, zawierajacy wszystko co sie w parowniku zuzywa) 60, toTwoj wybor powinien chyba po prostu wynikac z odpowiedzi na pytanie -czy uwazam ze warto rozebrac parownik i troche sie z nim pobawic za 130 zeta? Bo to co bedziesz mial po regeneracji - to w zasadzie to samo,...
Witam. Otóż posiadam golfa 2 1,6 na gaźniku 2e2 i postanowiłem zregenerowac parownik bo stary miał już dośc (około 100tyś na nim zostało przejechane i ciężko miał odpalic jak był zimny). Zleciłem regeneracje zaufanemu gazownikowi, po regeneracji auto niechce odpalac np po nocy, muszę wtedy pokręcic z 4 razy ale gdy już zapali mogę go zgasic i drugi...
Przepuszcza Ci gaz przez parownik. Do regeneracji parownik albo wymiana na nowy. Zapalaj samochód z wciśniętym pedałem gazu trochę lepiej pali. Odwiedziny u gazownika niezbędne. Mam to samo.
Mam vectrę b 2.0 16v silnik ekotec z instalacją lpg koltec od jakiegoś czasu instalacja zaczęła szwankować po przełączeniu na gaz auto często gaśnie nadmieniam że na paliwie jest ok.Jak nie zgaśnie i chodzi to chodzi tak jakby nie na wszystkich garach szarpie przy przyspieszaniu przebiera zbiera się jak by się dławił. Po dodaniu gazu przy przechodzeniu...
Zamień na próbę parownik , raczej po regeneracji parownika ( jeśli poważna firma ) nic się nie dzieje , ale opis pasuje do uszkodzonej membrany w parowniku.
Moze parownik do wymiany, nie kazdy parownik po regeneracji sie nadaje do użytku.
Parownik do regeneracji
prawdopodobnie parownik do regeneracji
podejżewam że będzie parownik do regeneracji
orion000 znalazłeś tą regulację? Mam taki sam parownik po regeneracji tylko, że nie chodzi lepiej. Udało Ci się coś z tym zrobić?
Oringa nie dałeś pod podkładkę na środku membrany albo sama membrana dziurawa. "Bolec" to pewnie tylko kołek ustalający pomiędzy korpusami, bo innego miejsca mu tam nie kojarzę.
bez urazy ale trudno się zgodzic z kolegą Raven'em.Nowy parownik np Lovato to koszt 200-300zł a zestaw naprawczy oryginalny Lovato (memranki + uszczelki) to koszt 44 zł. Masz rację jeżeli weźmiemy pod uwagę jedynie zakup reperaturki/parownika. Ale zakup to nie wszystko, trzeba wykonać pracę żeby reperaturkę wymienić, potem trzeba wyregulować całość,...
Na początek zmień silniczek krokowy na zwykłą śrubę , jeśli nic to nie pomoże to parownik do regeneracji lub wymiana na nowy.
to może być np. szwankujący czujnik halla, brudna przepustnica, parownik do regeneracji zacząłbym od wyczyszczenia przepustnicy
Zacznę jeszcze od sprawdzenia sondy lambda, bo zauważyłem że na benzynie też trochę za dużo paliwa dostaje. Jeśli to będzie ok to w między czasie poszukam kogoś do regeneracji parownika. Nie wiem kiedy instalacja miała jakiś przegląd bo auto mam dopiero od maja.
zakręć gaz na butli aby nie szedł w układ i wtedy wypal go do końca i zobacz czy będzie poprawa jak tak to parownik do regeneracji
Nie podajesz powodów które skłaniają Ciebie do regeneracji parownika. Przyjmuje, ze parownik ma przejechane ok 40-50 tysięcy km, regularnie odkręcałeś śrubę aby opróżnić parownik ze wszystkiego co sie tam nazbierało. Proponuje wymienić go na nowy, nie polecam regeneracji. Szkoda czasu i pieniędzy.
Coś jest pod spodem, a pytanie jest takie, czy są dokręcone, czy się ruszają, bo/ale poluzowanie to ewentualna nieszczelności na tym oringu. Ja nie mam, i do środka nie zajrzę, ale do regulacji może być tylko ta centralna śruba. Może jest gdzieś przekrój parownika, zresztą rozbierałeś, trzeba było się przyjrzeć :| Tak w ogóle, w temacie jest 2017 rok...
Witam posiadam renault Laguna 96 1.8 z inst Bingo M- chciał bym się upewnić czy to aby na pewno jest wina parownika a wiedz chodzi o to,że po ustawieniu aby sonda oscylowała między "bogata - uboga " mieszanką po jakimś czasie(paru dniach) zaczynają obroty spadać do ok 300 ,po podłączeniu do kompa mieszanka ustawiona jest na ubogą,przy przejściu BP-LPG...
No to masz na 100% parownik do wymiany lub regeneracji co nie zawsze przynosi porządany wynik. Kup nowy parownik i nie będziesz żałował,że kupiłeś zestaw naprawczy a po jego montażu nie jest tak jak być winno.
Czyli mogę zakładać na pewniaka ? To dlaczego w tej malej membranie ma to takie znaczenie ? typ nowy 35mm typ stary 28mm ? A przyjrzałeś się jak ta mała działa i jak tam sprężyna wygląda?
A napisz przynajmniej od jakiego czasu masz założoną instalację, bo to by sugerowało odpowiedź, jak masz w miarę nową instalację to nie wyrabia miedź, a jak już trochę przejechałeś no to parownik do regeneracji (szczególnie jak masz przełączanie przy 20 stopniach zrobione zimą) Parownik masz dobrze dobrany i sprawny powinien dawać radę bez problemu...
Spotykalem sie z takimi akcjami po regeneracji parownika.Proponuje zdobyc gdzies podobny parownik i zamontowac na jakis czas.Zregulowac i sprawdzic.Moze sie okazac ze warto zalozyc nowy parownik, a nie w ciagu pol roku przeplacic w tankowaniu ze 2 razy wartosc nowego.ten parownik po regeneracji przeciez mozna pogonic Dodano po 2 no wlasnie albo podjechac...
a to znaczy,ze masz uszkodzona membrane,grzebie w gazie juz ponad dwadziescia lat i w omwilach tak sie to objawia,pod plastikowa podkladka jest membrana,brak reakcji - parownik do rozbiorki,ewentualnie blad skladania przy regeneracji
Witam, Parownik ma przejechane około 125k km, wiem trochę dużo ale przy regeneracji nie było żadnych obiekcji. Dziękuje bardzo za odpowiedzi, problem uważam dzięki temu za rozwiązany. Nie wiem co było przyczyna ale wygenerowało się duże ciśnienie na listwie (powyżej 3,5) i instalacja nie pozwalała przełączyć na gaz. Za poradą kolegi "nuki_tsw" wyjąłem...
witam , propnuję zregenerować reduktor gazu , czyli popularny parownik , zestawy regeneracyjne można kupić na allegro , wymiana nie jest trudna , ja osobiscie mam felijię 1,6 mpi , ale objawy miałem takie same , po dłuższym postoju trzeba było ją długo kręcić , zużycie gazu wzrosło o jakieś dwa litry , wymieniłem mębramę oraz uszczelki w reduktorze...
U mnie po regeneracji reduktora, landi nie podawał prawidłowo gazu bo za mocno dokręciłem śrubę od ramienia mocującego membranę.Tę z 1 zdjęcia pod niebieskim elektrozaworem.Po poluzowaniu wszystko wróciło do normy.
Ja tam nadal nie widzę sensu, żeby zamieniać siekierkę na kijek. Co do regeneracji parowników - bawiłem się w to w polonezie. Nie jest to znowu tak strasznie dużo roboty, ale następnym razem wymieniłbym cały parownik - koszt niewiele większy i jest gwarancja.
Parownik mam IG1 firmy Landi Renzo. Właśnie jest po regeneracji. Przed regeneracją miał kłopoty z utrzymaniem ciśnienia. W tej chwili ciśnienie podczas jazdy trzyma w normie - sprawdzałem programem. Ale dławienie się silnika występowało przed i po regeneracji parownika - podczas takich manewrów jak zjazdy z górek, jakieś hamowania itp. Ktoś podpowiedział...
O tym interfejsie i wtyczkach pisałem. Tak jak już było wspomniane, przy wymianie wtryskiwaczy należy przeprowadzić od nowa kalibrację. Dodam tylko że jeśli były to nowe wtryskiwacze z dyszami to należy je rozwiercić do odpowiedniego rozmiaru. Druga sprawa to właściwie działający parownik i ustawione na nim ciśnienie, ten co masz według mnie wygląda...
W samochodzie jest już parownik Lovato RGE92. Trochę roboty było ale dało się jakoś to wszystko poupychać. Chciałem dać Emmegas ml 94 ale są tylko do regeneracji a wynik niepewny tej operacji. Lovato jest nowe, świeżak. Spadły nastawy krokowca, auto lepiej chodzi na tym reduktorze. Mam mixer 35mm więc tak jak kiedyś ociz pisał wiadać różnicę . Membramy...
Przepraszam ale gdzie się mój post podział?Owoc pracy i te pe?Nieważne....W skrócie -u mnie parownik po regeneracji ,czyszczony co kilka dni z musu ,auto bez szans na Pb w sensie odpalanie więc mam proste wybory czyścić i czajnik, sam czajnik(bo czyszczenie w kółko i tak nie pozwoli odpalić przy ujemnych temp.), założyć coś co nagrzeje parownik przed...
witaj co do tej sprężynki to mi też została :) koledze robiłem i też została. Byłeś na regulacji gazu? po regeneracji ? śruba na imbus musi byc wyregulowana tak: skręć na maxa śrubę regulowaną ręcznie ( obroty) włacz zapłon ustaw na LPG i daj stały plus z akumulatora na elektrozawór na parowniku. Zdejmij wąż gazowy z parownika i nasłuchuj I kręć tak...
Sprawa wydaje się dość oczywista. Prawdopodobnie uszkodzony jest reduktor (parownik) i wycieki gazu do podciśnienia powodują zwiększone zużycie gazu, a zbyt bogata mieszanka wpływają na niższe obroty biegu jałowego i gaśnięcie silnika przy wysprzęglaniu. Prawdopodonie wystarczy wymienić membranę w reduktorze i wszystko wróci do normy. Koszt membrany...
Witam mam taki pytanie posiadam takowy parownik http://www.allegro.pl/item877498819_nowy... jak w załączonym linku (podany jako podgląd nie reklama) Moje pytanie czy jest tam jakaś sróba służąca do spóstu zanieczyszeń z tego parownika ,np tak jak w parownikach lovato Moje 2 pytanie czy robił ktoś regeneracje...
Po regeneracji parownika Emmegas ML94 występuje taki problem: Po otwarciu zaworu na parowniku gaz wydostaje się wężem pod dużym ciśnieniem (tak że aż widoczne jest pęcznienie przewodu). Przed kolejnym rozkręceniem chciałbym prosić o sugestie, co może być nieprawidłowo zamontowane i na co zwrócić uwagę. Nie widzę też śruby by-passu. Otwór na śrubę jest...
Witam posiadam 2 parowniki Lovato 92 i tomasetto 140hp obydwa do regeneracji i nie wiem który zregenerować będą one założone do opla 2.0. czytałem tematy na elektrodzie ale nigdzie nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi
Zesztywniała membrana i pozapiekane mazutem dźwignie w parowniku to wręcz gwarancja problemów z LPG.Koszt regeneracji parownika to około 60-150pln w zależności od dostępności części i "wkładu własnego" lub jego braku.Mówię tu o rozsądnych kwotach....U mnie poprawa kolosalna -sam to wymieniałem i dobrze.Nie sądzę aby "szpenio" jakiś tak wyczyścił z osadów...
instrukcje regeneracji metody regeneracji maszyna regeneracji
podłączenie drukarki routera silnik kosiarki elektrycznej włącza centralny zamek astra
kuchenka mikrofalowa kuchenka mikrofalowa
Yamaha MT-07 licznik – schemat kostki, podłączenie do XJ6, pinout, adapter, CAN OBS Studio – instrukcja obsługi, konfiguracja, poradnik po polsku, AV1, HDR, pluginy