A może paliwo stare. Sprawdź drugą membranę i przy okazji sitko w gaźniku, zaworek iglicowy. Łącznik gaźnika. Filtr paliwa
No to wymień ten filtr paliwa na początek. Na pewno nie zaszkodzi.
Mam problem z traktorkiem Partner nie chce wejść na obroty (falowanie) gaznik wyczyszczony filtr paliwa i powietrza również jaka może być przyczyna że nadal nie (chodzi)?
Do tego, przez który można dmuchnąć podłącz filtr paliwa a do drugiego końcówkę IN z primera. Do OUT podłącz wężyk przelewowy.
Kiedy wymieniałeś filtr paliwa? Trochę zimno dzisiaj i jak odłożyło Ci sie parafiny albo jakiegoś syfu z wodą w filtrze to takie objawy będą, jeśli masz czym to sprawdź ciśnienie na railu, jeśli nie to na początek filtr paliwa do wymiany i odpowietrzenie. pozdr
Regulator wys. ciśnienia w pompie bosch działa jak zawór bezpieczeństwa, posiada wewnątrz sprężynę, która powinna sama utrzymywać ciśnienie ok. 70 bar. Po zasileniu przez komputer prądem RCO ciśnienie ma wzrastać do zadanego(na wolnych obr. ok. 300 bar.) Znaczy to, że cewka el. zaworu zwiększa dociskanie zaworka, i podnosi regulowane ciśnienie. Jak...
Szanowny kolego to coś to filtr paliwa w zbiorniku paliwa ci tak niepokojaco stuka,poczytaj o gaznikach membranowych do pracy wróznych pozycjach silnika spalinowego.
Filtr paliwa jest to sitko razem z pompą paliwa w baku. Nie wymaga wymiany okresowej.
Do sprawdzenia: regulator ciśnienia, wtryski, filtr paliwa, (filtr odpada bo już nowy) Może też być kijowe paliwo...
Przeważnie na pompie wtryskowej jest montowany zaworek zwrotny na powrocie,ale sprawdź jeszcze czy niema na filtrze paliwa.
Kolego (at)trolisko, przytnij końcówkę wężyka pod kątem ostrym, posmaruj wężyk i ścianki otworu olejem i wpychaj wężyk. Można sobie pomóc delikatnie przytrzymując wężyk szczypcami lub pęsetą jak najbliżej obudowy zbiornika. Jeżeli już trochę wepchniesz, konieczne może być użycie szczypców o długich szczękach do ciągnięcia wężyka od strony wnętrza zbiornika...
czy w zbiorniku paliwa jest jakiś filtr? (smok)
Ciśnienie pompy sprawdzane? Sprawna na 100%? A to wszystko na tym samym paliwie było robione czy w międzyczasie tankowany? Filtr paliwa?
Styczeń raczej nie, ale jak pompuję gruszką paliwo we filtrze zbiera się powietrze.
Do króćca po prawej stronie gaźnika (na wysokości śruby T) ma być podłączony przewód zakończony filtrem paliwa. Do króćca po lewej stronie gaźnika (przy śrubach L, H) ma być podłączony przewód, który idzie do jednego z króćców pompki. Przewód z drugiego króćca pompki idzie do zbiornika jako przelew. Generalnie pompka powinna zasysać paliwo poprzez gaźnik.
Zaworek, w gaźniku, przepuszcza paliwo. Wymyj, zbiornik paliwa.
W DV6 nie jest potrzebna zadna adaptacja. Po co czyscic zawor? Jesli jest z nim problem, to trzeba go wymienic, bo nie brod jest powodem problemu, a elektronika (najczesciej - u mnie nigdy jeszcze czyszczenie nie rozwiazalo problemu). Do wymontowania wystarczy wyjac filtr paliwa i kratke wlotu powietrza od szyba i jej wspornik (poprzeczna belka).
Jakaś nieszczelność. Sprawdź połączenie łącznik - cylinder, czyli uszczelkę pod łącznikiem, uszczelniacze wału. Gaźnik można wyczyścić. Przewód paliwa pod względem dziur, filtr paliwa drożny ?
Może to filtr paliwa?
Auto dalej nie odpala...paliwo do pompy dochodzi, a na wtryskach po popuszczeniu rurki kapie przy odpalaniu więc wychodzi na to, że ginie w pompie. Dodatkowo w filtrze paliwa widać opiłki.
Od momentu wykasowania błędów w komputerze przez mechanika samochód zapala i jeździ bez spadku mocy ale przy odpalaniu nie chodzi równo na niskich obrotach. Wacha się z ~900 - ~700 obrotów. Skoki wydają się być regularne co 2-3 sekundy. Przy okazji wymieniłem filtr paliwa.
Wbrew pozorom, pompka nie pompuje paliwa do gaźnika. Jej zadaniem jest napełnienie go paliwem przez zasysanie paliwa przez gaźnik i pompowanie do zbiornika. Albo masz zamienione miejscami wężyki, (gdy pompka jest oddzielnie) albo trzeba wyczyścić gaźnik lub filtr paliwa. Pompka ma zaworek, niezależnie czy jest bezpośrednio w gaźniku czy oddzielnie.
Pracuje w trybie awaryjnym, jak dalej zgłasza błąd regulatora ciśnienia, to do sprawdzenia regulator. Jak zczytałeś błąd, to wielkiej filozofii chyba nie ma. Paprochy mogą być problemem, jak przeszły przez filtr paliwa.
Filtr paliwa jest na którym wężyku? Może po prostu urwał ci się kawałek wężyka z filtrem. Jak rozbierałeś ten gaźnik bez zdejmowania wężyków?
Witam, dziś problem został już rozwiązany (po części) za pomocą pompki ręcznej i samostartu. Odpalił, kontrolka bloku silnika nie świeci. Filtr który wyjąłem wczoraj po przebiegu około 25000 był czarny!!! Tankuję paliwo na "lepszych stacjach", czy to normalne żeby po takim przebiegu filtr paliwa był już tak "zawalony", gdzieś czytałem że wymienia się...
Na końcu tej cienkiej, długiej rurki w gaźniku też jest filtr do wyczyszczenia, przez niego jest pobierane paliwo ze zbiornika. Siatka ze zdjęcia to jest tylko filtr paliwa idącego już do dyszy.
Kompresja jest dobra? Wężyk paliwa, filtr, połączenie gaźnik - cylinder i uszczelniacze do sprawdzenia.
moze nie pracuje na wszystkich cylindrach? nie wiem jak z dostepem do swiec, ale standartowo jak jest kiepski dostep do ostatniej swiecy moga jej nie wymienic.... moze byc jeszcze filtr paliwa, filtr powietrza, wtedy robil by sie tez mulowaty....
Wskaźnik paliwa działa? Paliwo w zbiorniku jest? Może zwarcie w wiązce i pali pompę. Smok w zbiorniku czysty? Filtry wymienione paliwa? Przewody drożne? Cudów ni ma. Albo zwarcie albo coś zatkane.
Możliwości jest wiele filtr paliwa czysty???? i tak jak kolega jak z zapalaniem??
Dzięki waszej pomocy odnalazłem "usterkę" woda w filtrze paliwa, wymiana i gruntowne czyszczenie pomogło. dzięki wszystkim i pozdrawiam.
Kosiarka Partner P53 -550-CMW . Otrzymałem w spadku tę kosiarkę i nie zapala. Jest świeże paliwo , wymieniony olej , przemyty filtr powietrza, sprawdzona świeca. Objaw taki że po ręcznym zapompowaniu pracuje kilka sekund i gaśnie. Podejrzewam więc że nie dostaje paliwa, a nie mogę rozgryźć doprowadzenia benzyny do gaźnika. Zbiornik paliwa jest umieszczony...
Pompowałem pompką przy filtrze aż paliwo poszło przelewem ale nic nie dało ,pompa nie podaje ciśnienia.
Witam wszystkich Przychodze z problemem i prośba o poradę pacjent :Partner Tepee 1.6 Hdi Ostatnio podczas wymiany między innymi filtra paliwa pękł mi zatrzask na przewodzie paliwowym. Znalazłem sam zatrzask i zastanawiam się jak się do tego dobrać bo reszta przewodu jest w bardzo dobrym stanie. Numer katalogowy obudowy filtra to 9809757980 ponieważ...
Zmień filtr paliwa. Wyczyść też zbiorniczek dobrze zanim wsadzisz nowy. Jak to nie pomoże to możliwe że pompa będzie do roboty
W gaźniku jest komora na kilka kropel, tam gdzie jest siatkowy filtr, na filtrze było troszkę śmieci i pod membraną też. Założyłem nowy gaźnik i to samo. Nie wiem jaki jest sposób odpowietrzania w korku wlewowym, zapala, kilka sekund i gaśnie, podpompuje ręczną pompką, zapala na kilka sekund. Smok paliwa wyczyszczony.
Podgrzewany filtr paliwa, występuje w wielu silnikach Diesla. Np. opel astra f.
Dziękuję za podpowiedź,muszę sprawdzić czy mam w zbiorniku pompę paliwa, a co do przepływomierza ( to ten za filtrem powietrza?) to może ktoś wie jak go sprawdzić? pozdrawiam Grzegorz
Przeczyszczony, nic to nie zmieniło. Auto nadal w stanie awaryjnym. Wymiana czujnika ciśnienia paliwa też nic nie pomogła. Filtr paliwa ma 2 tyg więc też odpada, ale pomimo wszystko sprawdzalam i czysciutki. Wtryski wymieniane rok temu..
Pierwsze co do sprawdzenia (a naj lepiej do wymiany) to filtr paliwa. Później można sprawdzić odpowietrzenie zbiornika paliwa (czy nie robi sie w baku podciśnienie). jeżeli dalej będzie świrować,trzeba szukać głębiej.
Witam Mam problem z peugeotem partnerem 20hdi 90 KM, rok pr. 2002, a mianowicie od jakiegoś czasu przy dojeździe np. do skrzyżowania, przy wciśniętym pedale sprzęgła, oraz hamulca, następnie puszczeniu padału hamulca obroty silnika spadają poniżej 500, (czasem całkiem zgaśnie) po czym wracają na 800. Usterka nasila się. Staje się dosyć uciążliwe. Bardzo...
Narazie założyłem nowe uszczelki pod filtrem paliwa autko chodzi równo bezpiecznik od wskaźników wymieniłem na nowy zrobiłem 150 km i narazie nic się nie dzieje .
Witajcie od niedawna mam partnera disla i dość duży z nim problem od ostatnich mrozów. Przy tem.-20 odpalał na dotyk jak mrozy zaczynały ustępować zaczołaszwnkować. Najpierw wymieniłem filtr paliwa, potem przekaźnik przy pompie i nic. Teraz nawet w serwisie rozkładają ręce. Może ktoś z was pomoże.
Masz rację z wężykami w zbiorniku. Z lewej ssanie, z prawej powrót. Filtr paliwa i łącznik na wężyku powrotnym oryginał. Sprawdzałem w Partner 351 XT. Natomiast wężyki są źle podpięte do gaźnika, ponieważ biegną "na krzyż": https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... A na primerze powinny być oznaczenia "CARB" i "TANK". Co do...
Witam peugeot partner 1,6hdi 2008 przyszły pierwsze mrozy i gdy spadła temperatura poniżej zera przy odpaleniu rano zaświecił mi się chek silnik pochodził 5 sekund i zgasł juz ponownie nie chciał zapalić . Gdy przyszedłem popołudniu temperatura była juz na plusie i silnik odpalił i jeździ normalnie sytuacja się powtaża tylko wtedy kiedy temperatura...
Mechanik kasował błędy i dalej powstaje ten sam P0612. Co do wtryskiwaczy to mówił, że wszystkie są wręcz idealnie. Właśnie wiem, że trudny, bo już kilku mechaników sprawdzało i rozkłada ręce. Tu chłopaki wpadli na pomysł, że filtr paliwa zobaczą i pompę w zbiorniku. No mi się wydaje, że jakaś wiązka jest przerwana, przetarta albo jakiś bezpiecznik....
Witam. Może ktoś mi doradzi w sprawie pilarki Partner 351, ciężko pali a później raz pracuje ok.a czasem ma napady że gaśnie lub nie ma wolnych obrotów. Jeżeli chodzi o wyregulowanie by łańcuch się nie obracał na wolnych obrotach, to już całkiem masakra. W pilarce wymieniono filtr paliwa, membrany w gaźniku, nawet drugi gaźnik nowy nie pomaga, świeca...
sprawdż ciśnienie paliwa w chwili rozruchu(min 200 bar)i nastawy zaworów na pompie,sprawdż filtr paliwa(opiłki) ułkad wtryskowy bosh-pompa pomocnicza w baku(min 3bar) a Egr najlepiej zaslep mechanicznie a nie tylko podcisnienie
Witam, Otóż problem jest z samochodem peugeot partner 1.9D 2004 r. Auto na zimnym odpala normalnie ale po chwili gaśnie, aby w końcu zaczął normalnie pracować to trzeba go tak odpalić kilka razy lub dodać "gazu" przy odpalaniu i wtedy normalnie chodzi. Każde kolejne odpalenie jest "od tyku", samochód na ciepłym, lub po postoju do kilku godzin odpala...
Właśnie wyjąłem wężyk paliwa, zdjąłem filtr paliwa zagiąłem koniec trzymając z drugiej strony podłączyłem strzykawkę, naciskając powietrzem (wtłaczając) nie widać żadnej nieszczelności nawet gdy trzymam długo na ciśnieniu gdy nacisnę mocno to wyrywa wężyk od dużego ciśnienia ze strzykawki. Wężyk jedynie w miejscu przechodzenia przez karter plastikowy...
cześć, Mam takie optymistyczne nastawienie, że może ktoś miał podobny problem i jest mi w stanie szybko pomóc. :) Sprawa dotyczy pilarki Partner P340S. Mianowicie w układzie paliwowym nie ma paliwa, pompuje pompką - pusto, potrząsam piłą pompuje i pompuje, po pewnym czasie pojawia się paliwo w układzie = pilarka działa. Jak myślicie co może być? Piła...
Witam, błąd p1198 Peugeot. Ręce opadają, proszę o pomoc. Sprawdzone wtryski, wymienione czujniki na pompie i listwie, nowy regulator ciśnienia paliwa, nowy filtr paliwa, nie było opiłków, bak sprawdzony, smok ssawny czysty. Pali od styku, traci moc po rozgrzaniu, po wyłączeniu kluczyka moc jest z powrotem ale nie na długo i jeszcze jak jest chłodniej...
Witam. Mam pilarkę Partner 351. Sprzęt dość leciwy ale mało używany. Przechowywany bez paliwa, używany sporadycznie ze dwa razy do roku do przycięcia kilku gałęzi. Nie palę drewnem w domu. Po wyjęciu z garażu i zalaniu paliwa pali elegancko na ssaniu, ale po przyciśnięciu gazu od razy gaśnie, wygląda na brak paliwa. Pompka pusta prawie i miękka, po...
Wymień filtr, zobacz co się dzieje z ciśnienie. Czujniki na listwie lubią się uszkodzić, ale również w tych pompach padają regulatory ciśnienia i robią się kwiatki. Na biegu jałowym chyba 260 bar powinno być (do odpalenia coś od 140-200). Pod obciążeniem może bodajże dochodzić do 1800
Skoro zadajesz takie pytania, to lepiej jedz do warsztatu. Jest w okolicy termostatu i filtra paliwa.
Przyczyny, które mogą prowadzić do ustanowienia kodu P0172, mogą być następujące: Czujnik masowego przepływu powietrza może być brudny lub uszkodzony. Filtr powietrza jest brudny lub zawiera olej. Jakiś przeciek próżniowy. Problem z ciśnieniem paliwa. Zawór zwrotny pompy paliwowej może ulec awarii. Zawór PCV przecieka lub uległ awarii. Zawór EGR mógł...
Jak by był zablokowany kalkulator silnika nie miałbyś z nim diagnozy. Nie chodzi o taką blokadę że nie będzie komunikacji tylko w parametrach bedziesz miał znaki zapytania przy odczycie np. PPS.Komunikacja zawsze będzie trzeba też sprawdzić parametry w BSI a bedzie wiadomo o co biega.Tak jak już pisałem problem leży w instalacji pod filtrem paliwa...
Witam Mam problem z silnikiem 1.9 D odpala ale po jakims czasie spadają obroty a gdy dodam gaz to gasnie ,wymieniłem filtr paliwa i sprawdziłem reczną pompkę i nic .gdy dodaje gazu to w wężykach pojawia sie powietrze potem gasnie i powietrze wraca do filtra paliwa i tak na okrągło .jaka może być przyczyna ? Prosze o porade dzieki
Witam, mam problem z Peugeotem Partnerem 1.9D DW8B z 2005 r., pompa Lucas. Auto paliło za pół obrotu rozrusznika. Postanowiłem zmienić rozrząd, po zmianie auto paliło normalnie, ale mocniej klekotał (jak źle ustawiony kąt wtrysku, choć podobno w tej pompie nie da się przestawić). W międzyczasie przyszły mrozy i rzucił palenie. Zostały ustawione zawory...
Witam Peugeot Partner 2004r, 1,9D - silnik DW8B w dobrym stanie, przebieg 365.000. Coś się nagle wydarzyło i cieknie ropa spod auta, okazuje się, że wycieka spod plastikowej pokrywy paska rozrządu - w miejscach zaznaczonych jako "X" na fotce. Dalej cieknie po rancie miski olejowej i ścieka na asfalt. Pompa wtryskowa i korektor wtrysku sucha, filtr paliwa...
Mam podobny problem. Wymieniłem: cylinder, tłok i pierścienie (wersja z dwoma pierścieniami), uszczelki gaźnika, uszczelkę tłumika, łożyska i uszczelniacze wału, świecę, filtr powietrza. Pilarka pięknie odpala, kompresja jak cholera, ładnie pracuje na wolnych obrotach, reaguje na regulację śrubą L. Po dodaniu obrotów, najpierw ładnie sie wkręca do średnich...
Kosiarka ma 4 lata i jak dotąd nie sprawiała kłopotów, aż do teraz. Po podaniu paliwa primerem zapala na 2-3 sekundy i gasnie. Nie chce zapalić, aż do podania primerem kolejnej dawki na start. Nie ma znaczenia czy filtr jest czy nie ma. Gaźnik wymyty i dysze sprawdzone drożne. Sprawia wrażenie jakby nie miał paliwa z gaźnika, a to dochodzi. Jakieś pomysły?...
Piła spalinowa Partner 370 kupiona jakieś 4 lata temu chodziła bez zarzutu od jakiegoś czasu piła po załączeniu pochodzi z 5 min i się wyłącza muli przy wciskaniu gazu gaśnie ,potem ciężko ja odpalić jak odpali znów chwile pochodzi i to samo zajrzałem do środka i widzę poprzepalany przewód modułu ,filtra powietrza brak . Ostatnio ojciec zaniósł pile...
Samochód jak w temacie. Po podpięciu kompa pokazuje błędy: P0403 P0190 P0230 Dotyczą one zaworu EGR, czujnika ciśnienia paliwa usterka elektryczna, przekaźnik pompy paliwa. Samochod odpala za każdym razem tylko że wkręca sie do 2000obr, obojętnie czy w trakcie jazdy czy na postoju. wymieniłem pompe wysokiego ciśnienia bo w filtrze były opiłki ale dalej...
Witam, Mam problem z traktorkiem Partner P145107HRB z silnikiem 31a507-0743-b1. Od kilku dni po odpaleniu traktorka nie jestem w stanie kosić na wysokość mniejszą niż najwyższa (6, zazwyczaj koszę na 4). Nawet na najwyższym położeniu kosiska koszenie potrwa ok. 15-20 minut, po czym problem objawia się jak na poniższym filmie: zgasnąć albo strzelić głośno...
Witam. A ja mam inny problem. Mianowicie jak postoi minimalnie pod górkę albo dłużej na prostym to ucieka paliwo z filtra paliwa. Nie widać żeby były jakieś wycieki prawdopodobnie cofa sie paliwo. W czym może tkwić przyczyna?
Witam, mam problem z Partnerem 1.4 '99 rocznik benzyniak. Sprawa przedstawia się następująco - autko kręci rozrusznikiem ale nie odpala. Problem był już zauważalny ok miesiąc wcześniej, nieraz trzeba było go 3-4 razy kręcić, ale odpalał, teraz ostatecznie już nie chce. Tak jakby coraz bardziej miał problemy z odpalaniem, aż wreszcie finalnie "zdechł"....
Witam Posiadam kosiarkę Partner P35-875DWA z silnikiem Briggsa 875 OHV . Na początku problem był taki że po wjechaniu w większą trawę traciła moc i trochę ciężko paliła, wiec postanowiłem wymienić,świecę, olej ,filtr, naostrzony nóż, wyczyścić gaźnik. Jak już to wszystko zrobiłem nalałem świeżego paliwa nie mogę za chiny ludowe zapalić...Co gorsze przy...
- nierówne wolne obroty wystepuja zaraz po odpaleniu silnika, przy probie dodania gazu gasnie, po ok 1 minucie z mocno niskich ocierajacych sie o wylaczenie pracy silnika wracaja do przyzwoitych, Nie znam osobiście tego auta ale wygląda na to,że dostaje albo za dużo paliwa albo za mało. Sprawdź czy nie są pozatykane filtry paliwa(jeśli są) oraz czy...
witam, został wymieniony filtr paliwa, i oczyszczony egr, okazało sie ze jest do wymiany gruszka turbiny, została wyminiona, wszystko było ok, przez około 800 kilometrów, dzisiaj znowu wróciły te same objawy tzn nie równa praca silnika gaśniecie,, zauwazyłem ze jest jest nie szczelnosc przy rurze dolotowej do turbiny, juz sam nie czy znowu ta gruszka,...
Mam problem z Partnerem. Silnik 2,0 hdi 90km. "zakłócenia przepływu spalin w układzie recyrkulacji egr p0400" Ten błąd zapala sie tylko na wolnych obrotach jak jest rozgrzane np jak stoje na światłach na biegu jałowym ale to też nie zawsze przy kazdym postoju. Ogólnie kasując bład to Auto ma moc nie kopci prawie w ogóle, równo pracuje odpala super....
Witam! Tydzień temu kupiłem Peugota Partnera 2004r 1,4 benzyna + gaz. Od początku pali się kontrolka serwisowa, nie ma mocy, nierówna praca silnika. Byłem u mechanika po podłączeniu pod komputer - zresetował i było dobrze przez 4km i ponownie to samo. Mechanik wymienił cewkę wysokiego napięcia na nową , świecę , filtr paliwa, filtr gazu i po paru km...
Witam, mój Peugeot Partner 1.4 benzyna + LPG 2005r. gasł mi jak hamowałem przed np skrzyżowaniem, musiałem mu trzymać obroty i dodatkowo czasami tracił moc w trakcie jazdy, zaczynał szarpać i po dodaniu gazu na maksa po chwili duszenia wyrywał do przodu i już jechał normalnie Z sygnalizowanych usterek miał błąd sondy lambdy Wymieniłem: cewki zapłonu...
Wymienilem silnik DW8 w Partnerze i nie moge go zapalic. Poprzedni byl z pompą Lucasa,a teraz jest na pompie boscha. Silnik byl na chodzie, bynajmniej tak twierdzi sprzedawca. Problem jest tego typu, ze paliwo nie idzie na wtryski. Po przekonsultowaniu z mechanikiem doradzil mi abym zdemontowal pancerną oslone imobilizera i zdemontowal go, a elektrozawor...
Witam mam taki problemik a mianowicie jak w temacie , a teraz może coś bliżej dziś rano u mnie było 23 stopnie na minusie a moje autko odpaliło bez żadnych kłopotów po przejechaniu 200 metrów auto zgasło najpierw przez moment jak by zaczął szarpać (tak jak by paliwa nie dostawał) ale chwilkę i zgasł na liczniku wyświetlił się komunikat STOP , po wprowadzeniu...
Witam. Silnik gaśnie w czasie jazdy - 90% przypadków to równa jazda z przy obrotach 3000/min. Komputer wyświetla błąd - zbyt wysokie ciśnienie na common rail i odcina dopływ paliwa. Filtr paliwa został wymieniony. Wymieniłem też czujnik ciśnienia common rail i regulator ciśnienia. Niestety nic to nie pomogło. Co ciekawe, żeby ponownie uruchomić silnik,...
Pisze tutaj, bo zapewne macie stycznosć i pojęcie o takich elementach jakie ja potrzebuje. Chciał bym sobie do diesla zrobic urządzenie analizujace spalanie paliwa. Myślałem o dwóch przepływomierzach- jeden przez filtrem/pompą, drugi na nadmiarze. Wg moich założeń potrzebne by były elementy, które pracuja z rozdzielczością 10ml/impuls Wiecie może jaką...
(at)Kaziu1991 dzięki za odpowiedź. Jak pisałem elektryka cała jest do przerzucenia, łącznie tablica wskaźników, wszystkimi wiązkami. To oczywiste i tym na pewno zajmę się. To, czego nie wiem to czy mechanicznie będą pasowały - półosie, mocowanie wydechu ( raczej tak, bo to samo złącze ze sprężyną), półosie. Skrzynie są tego samego typu. Róznice w przełożeniu...
Witam mam następujący problem z partnerem 2.0 HDi 90km. 2000r Od pewnego czasu wywala błąd p0230 i p0380 Wymieniłem już regulator cisnienia w pompie paliwa, czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej, pompkę w zbiorniku i filtr paliwa. Po odpuszczeniu pedału gazu auto gaśnie a po wyjęciu kluczyka przez kilka sekund silnik jeszcze pracuje. Może ktoś jest...
Witam serdecznie, wiele jest tematów dotyczących gaśnięcia silnika. Lecz nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Auto to Peugeot Partner 2001 rok z silnikiem 2.0 HDi. Auto zaczęło gasnąć po wymianie filtra paliwa. Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa który siedzi na pompie i go wyczyścilem. Efekt był dobry ale tylko na jeden dzień. Następnie zabrałem...
Objawy są takie, że wzrosło zużycie paliwa (ok. 2-3 litry), spaliny śmierdzą (są można powiedzieć takie duszące). Po podłączeniu analizatora spalin, CO - ok. 5,0 bez względu czy pracuje na benzynie, czy na gazie. Sondę wymieniłem już na trzecią, po podłączeniu pod kompa sonda pracuje na benzynie, na gazie stoi w okolicy ok. 0,8 V. Układ zapłonowy prawidłowy...
Witam.Od dłuzszego czasu borykam się z nie lada problemem.Otóż gdy auto jest zimne odpala normalnie, natomiast gdy silnik jest ciepły i postoi kilka minut to ciężko odpala.Wymieniłem świece, przewody wysokiego napięcia, wyregulowałem zawory, wymieniłem filtr powietrza oraz filtr paliwa a problem pozostał nadal.Może czujnik temperatury ECU, tylko który...
Witam, podpinam się pod temat. Mam dokładnie ten sam problem, robiłem zeszłej zimy wymianę oleji i filtrów, przy okazji zmieniłem filtr paliwa. I od tego momentu dzieje mi się dokładnie to samo, tylko że partnerze z 2006 roku 1.6 HDi. Proszę o pomoc, jeśli ktoś wie co to za przyczyna.
Powiem tak. Co byś nie robił to się tylko urobisz. W tym modelu podobnie jak w partnerach lubi poluzować się łącznik cylinder-gaźnik. Nawet jak dorobisz uszczelkę, to tylko przez 2-4 min będzie chodzić dobrze, a później znowu będzie chodzić tak samo. Wymienisz uszczelniacze z łożyskami ? To już pół ceny tego Homelita, bo są w oprawach tzn. podstawa...
Witam, zaczęło się od tego, że czasami przy rozruchu strzelała w tłumik ale po ponownym pociągnięciu rozrusznika paliła i działała jak należy, przy kolejnym koszeniu nagle osłabła miała delikatnie mniejsze obroty oraz widoczny spadek mocy przy koszeniu małej trawy już miała bardzo ciężko było czuć duże obciążenie silnika aż prawie gasł. Gdy ją zgasiłem...
To nie z baku idą pęcherzyki, tylko z obudowy filtra paliwa. Miałem to samo w volvo z silnikiem 2.0 hdi. Dwa różne silniki i całkiem inne obudowy filtra
Witam wszystkich. Mam problem z moją piłą spalinową Partner 390 a mianowicie: Jakiś czas temu piła przestała chodzić nie można było jej odpalić co się okazało był brudny filterek w gaźniku po jego oczyszczeniu piła zaczeła chodzić ale po jakimś czasie było to samo wiec stwierdziłem, że do wymiany jest filtr paliwa w zbiorniku. Został wymieniony i problem...
Witam. Partner podczas dojeżdżania do skrzyżowania zgasł i odmówił dalszej współpracy. Zholowany pod blok, gdzie: 1. wymieniłem filtr paliwa i powietrza, odpowietrzyłem 2. diagbox wskazał problem z EGR. 3. Egr został wyczyszczony, rozebrany na części pierwsze, elektronika pod kapsułką wyczyszczona (już zielone nagar korozji się zbierał). Miernik potwierdził...
Myślę, że powinieneś celować w v-twina przy tym areale. Jestem posiadaczem Partnera 200 z kosiskiem 107 cm który obrabia 36 arów i powiem, że ma co robić w okresie intensywnego przyrostu trawy. Moc jest wystarczająca i na trwałość też nie narzekam. Części są dostępne, ale ceny potrafią wyrwać z butów, np: paski napędowe (polecam Husqvarny). Z typowych...
Witam wszystkich ponieważ dopiero się zapisałem na to forum, Mam Partnera z 2000 r, HDI 2l, Diesla, ... - zabrałem sie za wymianę łożyska na półośce- z problemami ale poszło, wyciekło trochę oleju ze skrzyni wiec musiałem się dobrać do korka wlewu by uzupełnić olej, ściągnąłem filtr powietrza i z problemami ale tez poszło, robiłem to na dniach w warsztacie...
Mam już wiekową kosiarkę partner Elektorlux z silnikiem Briggsa, pisze Q45 na nim, pamiętam, ze z 4-5 lat temu chyba cieniutką gumę - membranę? wymieniałem w gaźniku. Teraz sytuacja jest taka, ze silnik kopci. Kosiarkę użytkuje domownik, kosi bo kosi, ostatnio mi mówi, ze nie chce odpalić, podpompowałem paliwa, odpaliła, ale poszło tyle dymu, że ......
Wybaczcie długość opisu ale nie wykluczone, że jakiś detal z niego może mieć znaczenie. To już się chyba stało tradycją (od jakiś 3-4) lat, że mam problem z rozruchem przy niskich temperaturach, na początku sadziłem, ze to problem świecy żarowych (raz udało mi się go dość łatwo odpalić dmuchając gorącym powietrzem we wlot do filtra pow.), wymieniłem...
Witam Mam problem z moim Peugeotem Partner 2.0 Hdi z 2003 r 67 000 km Wtrysk Siemens.Od paru miesięcy borykam się z awarią silnika która mnie wkurza. Zaczęło się od zatankowania na jednej ze stacji ORLEN. Po zatankowaniu odczułem dziwne dławienie i czasami szarpania silnika w czasie ruszania które kończyły się zapaleniem się kontrolki silnika i przejściem...
Jest w necie parę stron o silnikach diesla, oraz kilka z opiniami użytkowników konkretnych modeli samochodów (warto poszukać i poczytać). W nowych dieslach może być problem z krótkimi dystansami i niedogrzewaniem silnika i układu wydechowego. Nowsze diesle w większości posiadają też filtr cząsteczek stałych (spore koszty obsługi). Z diesli mogę polecić...
Witam. Kolego żebyś sie nie zdziwił jak na nowej będzie tak samo. Nie piszesz gdzie mierzyłeś to niskie ciśnienie. Regulator niskiego ciśnienia jest zintegrowany z pokrywką filtra paliwa i często się podwiesza, trzeba wtedy wydmuchać. Ciśnienie niskie musi być min. 1.5 bara.
Witam sam walczę z podobnym problemem co prawda nie c5 ale partner 2 tez 2.0 Hdi na siemensie. Czyli opisze mój problem po nocy załapie i gaśnie tak kilka razy jak już załapie ze będzie chodził tak już cały dzień będzie palił od strzała.Podczas jazdy na niskich obrotach poszarpuje. Nie jest to wina immo. Sprawdzony i nasmarowany rozrusznik,wymienione...
Witam, otóż jak w temacie problem z kosiarką Partner z silnikiem B&S Qantum 5,5 km (około 5 lat, kosiarka nigdy nie eksploatowana ekstremalnie, na ok 12 arach). Od poprzedniego sezonu bardzo ciężko odpala, jak już zapali -silnik pracuje normalnie, po zgaszeniu nierozgrzanego silnika jeszcze gorzej się uruchamia -pomaga przepompowanie, natomiast...
Witam wszystkich, także piszących tu sprzedawców i dealerów, szczególnie firmy stihl i husqvarna. Posiadam prawie nie używaną pilarką stihl ms 250 z chińskim gaźnikiem ZAMA i spala 2-3 raza więcej niż stara i wyjechana 023 ale z gaźnikiem stihl. Różnica w cenie gaźnika ok 60- 100 zł ale klientowi nikt wyboru nie dał. Jak produkują w chinach to niech...
Podobną sytuacje miałem w swoim partnerze 1,9D.Palił na dotyk do pewnego dnia jak zabrakło mi paliwa.Po zatankowaniu miałem takie same objawy jak ty z tym że potrafił jeszcze na wolnych obrotach nie raz zgasnąć.Bez pod pompowania ręcznie nie szło odpalić .Wymieniłem filtr paliwa odpowietrzyłem jeszcze kilka dni z rzędu ręczną pompką i powoli ustabilizował...
Witajcie. Posiadam kosiarkę Partner P53-675DWA z ok 2011 roku z silnikiem Briggs&Stratton 675. Kosiarka jest wyposażona w ręczna pompkę paliwa - mały czerwony przycisk gumowy w obudowie filtra powietrza. Problem polega na tym, że jak nie nacisne kilka razy tego przycisku to kosiarki nie zapalę. Dzieje się tak nawet jak koszę dłuższą chwilę, wyłączę...
filtr paliwa partner peugeot partner filtr paliwa filtr paliwa peugeot partner
gorąca szlifierka błąd moduł sterować silnik przepływomierz powietrza focus
szczywronek poradnik stm32 akumulator macallister
Arkusz M42 styczeń 2014 - kwalifikacja E.20 Wzmacniacz WS432: Wpływ prądu podkładu na działanie