A nikt nie pomyślał o sprawdzeniu napięcia ładowania??. mój strzał, to zwarty regulator napięcia i ładowanie na maxa, stąd tak duży opór alternatora i plące się żarówy... Sprawdź również poziom elektrolitu w akumulatorze, i ewentualnie uzupełnij wodą destylowaną, bo najprawdopodobniej będzie wygotowany.
Nie trzeba ściągać nadkola,poluzuj śruby na alt. i muśisz odkręcić czujnik położenia wału.
Pasek klinowy wymień!
To skoro wszystko wygląda ok to albo zły pasek albo źle naciągnięty.
Ciesze się że mogłem pomóc i proszę kliknij na "pomógł" bo to dla nas forumowiczów jest dość istotne.Może ja kiedyś zrobię to dla ciebie.Pozdrawiam
Witam. Sprawdź naciąg paska klinowego, klemy na akumulatorze, i główny zacisk na alternatorze. Tam powinny być dobre i pewne połączenia. Załączam Życzenia Świąteczne i Noworoczne.
Wymienić cały ale musisz kupić z gwarancją rozruchową lub z pewnego źródła. ale co cały? silnik, czy samochód? Niektórzy podpowiadają mi sprzedać, ale co ja komuś powiem? Poza tym kupiłbym to samo, a kto mi da gwarancję że to co kupię będzie lepsze (nie trzeba będzie wymieniać aku. szczęk, klocków hamulcowych, świec, kabli itd.)? Nikt. W mojego seja...
Sprawdź pasek klinowy - może się ślizgać, bo jest za luźny.
wyciagnalem zerwany pasek klinowy. Martwi mnie ten dym, do wymiany bedzie cały alternator?
pasek klinowy czasami piszczy Zacząć od naciągnięcia paska. Najlepiej wymienić na nowy, bo stary może już chodzić po " dnie". Pozdrawiam.
Czesc.Dobrze ,że już wszystko ok.U mnie było podobnie ale musiałem wymienić pasek klinowy napędzający alternator.Stary przy dużych obrotach poprostu się ślizgał. Na wolnych obrotach oczywiście było ok.
miałem podobny problem,auto jechało dopóki się nie zagrzało.wtedy wszystko się zaczynało.przy wałczonych światłach spadały obroty silnika do zera,a kiedy zgasiłem samochód już nie zapalił,a następnego dnia nie było problemu z rozruchem. .próbowałem wszystkiego. a okazało się ze przyczyną tego wszystkiego był za słabo naciągnięty pasek alternatora(klinowy).po...
Może w jakiś sposób uległ uszkodzeniu właśnie ten czujnik, sam kiedyś zmieniałem pasek klinowy zapominając o przykręceniu czujnika wału korbowego samochód zachowywał się identycznie jak Twój.
następował wzrost napięcia wraz z piskiem paska klinowego. i to nie dało ci do myślenia
Po pierwsze czy załącza się wentylator na chłodnicy i jaką masz temperaturę w czasie jazdy ? nie snujcie tutaj czarnych scenariuszy o uszczelce. No i zadam trywialne pytanie czy nie masz zerwanego paska klinowego albo obejrzyj jak wygląda pompa.
Właśnie dokładne popatrzyłem ten rejon u siebie i odstęp jest nie 1,5cm, a ledwie 0,5cm. Co wg mnie jest kategoryczne, bo koło pompy wody prawie nachodzi na wentylator, przez co lekkie osunięcie silnika i znowu pasek klinowy będzie tarł o wentylator piłując go do zera. Chłodnica jest dobrze założona. Coś czuję, że czeka mnie korekta położenia silnika.
Tak to było dokładnie to :) szkoda, że wykryłem to podczas rozruchu auta jak mi się spalił pasek klinowy :D alternator po wyciągnięciu został wyczyszczony papierem ściernym i innymi środkami tylko przy próbie skręcenia górna obudowa pękła na pół :( ale przynajmniej mamy powód, dla którego tak się działo :). Teraz tylko go oddać do renowacji myślę :)...
Witam. Posiadam Fiat Seicento 0.9 w benzynie 2002 rok od kilku miesiecy. W aucie ostatnio 2 razy padł akumulator w odstępie tygodnia, ślizga się pasek klinowy który wkrótce zostanie wymieniony. Na przewodzie powrotu paliwa pod maską zamontowany jest filterek paliwa. Jeden z przewodów zapłonowych jest owinięty taśmą gdyż w jednym miejscu była pęknięta...
Witam, Posiadam Seicento 900 rocznik 99, tylko benzyna, i od jakiegoś czasu próbuję go naprawić. Ale może od początku. Jakiś czas temu zaczął mi piszczeć pasek klinowy, więc wymieniłem go na nowy. Jednak po wymianie, okazało się, że dalej piszczy i najprawdopodobniej jest za słabo naciągnięty. Po lepszym naciągnięciu odpalił, zdążyłem przejechać może...
Czasami zdarza się uszkodzenie pierścieni w alternatorze i będą podobne objawy przy większym poborze prądu. Podłącz multimetr i sprawdź napięcie na aku i napięcie na wzmacniaczu, może się różnić o 0,1 V, czasami wystarczy dać lepsze zasilanie wzmacniacza i mase z aku do nadwozia lub bezpośrednio do wzmacniacza. W seicento alternator to jego słaby punk,...
ok, nie jestem na tyle dośiwadczony zeby rozbierać alternator, ale sprawdze miernikiem, gdy go zdobędę, prąd ładowania akumulatora. SC jest z 2001 roku, ma 33500 km i w tym momencie wymieniałem pasek klinowy i akumulator - jedno zaraz po drugim. Kupiłem ten samochod w takim stanie, piszczał pasek - wymieniłem, siadł akumulator - wymieniłem. Nie wiem...
W moim autku padło ładowanie ,zacznę od tego że siostrze nie odpalało cinqę podłączyłem mojego seicza na kablach przy włączonym silniku do jej akumulatora klemy dobrze+ i - cinqe odpalił ,ale na drugi dzień seicz kaput . Raz ładuje raz nie sprawdziłem napięcie ładowania na wolnych obrotach 12.9 -13,05 ,zwiększając obroty napięcie spada do 12,6. Czy...
Witam panowie. Wymieniłem dziś pasek klinowy- kontrolka dalej sie swieci delikatnie. krzysiek7 - zmierzyłem tak jak poradziłes napiecie miedzy B+ a obudowa alternatora wynik ok 12,20V miedzy D+ a obudową alternatora wynik tez okolo 12,20V i tak samo miedzy B+ a D+. Więc czekam na dalsze wskazówki. motronic - sprawdzilem wielkosc rowkow i maja ok 2mm...
regulator jest ze szczotkami jak kolega powyzej napisal pod plastikowa oslona. Jesli nigdy tego nie robiles to lepiej wykrec alternator (jest mozliwe wlozenie regulatora bez odkrecania alternatora). Odlacz akumlator odlacz kabel od alternatora przykrecony nakretka M10, odlacz kabel od wskaznika ladowania i diod wzbudzenia (2*wsowka, cienki przewod)...
Napięcie ładowania powinno zawierać się w przedziale : 13,8V do 14,4V. Niższe napięcie prowadzi do niedoładowywania akumulatora , następstwem czego jest sukcesywne zasiarczanie akumulatora . Z kolei wyższe napiecie od 14,4V prowadzi do ubywania elektrolitu na skutek jego podwyższonej temperatury i do wypłukiwania masy czynnej z płyt akumulatora. Sprawdź...
Witam Mam fiata uno 899cm z 2000r. (silnik taki jak w seicento). Mam ogromne zakłócenia w CB radyjku pochodzące od układu zapłonowego, dosłownie słychać pracę poszczególnych świec. Zakłócenia te są ściągane po antenie. Proszę nie pisać rad typu: sprawdź masę anteny, podłącz CB do innego akumulatora czy ściągnij na chwilę pasek klinowy z alternatora,...
Z gory przepraszam za przydlugi post, ale do rzeczy. Otoz podczas jazdy moim Seicento 900 (rocznik 2000) zauwazylem ze podswietlenie wskaznikow stopniowo robi sie coraz slabsze, podobnie jak jasnosc swiatel. Do tego zazyla sie delikatnie kontrolka ladowania akumulatora. Gdy dojechalem na miejsce, zgasilem i odpalilem ponownie samochod wydawalo sie ze...
Sz. P. Witam wszystkie mózgi. Podobne tematy do mojego problemu - przeczytałem, ale jak wspomniałem są podobne i nie znalazłem rozwiązania. (swoją drogą - zbyt mądrze tam napisano) W moim przypadku kontrolka od akumulatora na desce rozdzielczej świeci się cały czas. Od momentu przekręcenia kluczyka - odpalenia, aż do jego zgaszenia. (nie przygasa -...
1. Silnik jednofazowy + falownik to nieporozumienie w jakimkolwiek zastosowaniu. Jeśli masz już taki silnik to możesz go wykorzystać. Zainstalowałbym jednak jakieś koło zamachowe, które zapewni zgromadzenie energii, która będą pochłaniały hamulce. W teorii możliwe, ale żeby rozpędzić koło zamachowe i nadać mu taką energię jaką rozpraszają hamulce w...
Witam Mam fiata Uno 899 cm z 2000r. (silnik taki jak w seicento). Radyjko mam w nim zamontowane Intek M 550-Power. Mam ogromne zakłócenia ściągane po antenie zaraz po uruchomieniu silnika. Sądzę iż są ściągane po antenie gdyż po jej wykręceniu skala spada do zera. Szmery te narastają wraz z prędkością obrotową silnika. Do tych czas byłem pewny iż są...
seicento pasek klinowy pasek klinowy pasek peugeot pasek klinowy
walkie talkie zabawka miracast philips indesit instrukcja pralka
początkujący elektronicy faac740 fotokomórki
Gilera 50 – liczba przewodów czujnika temperatury cylindra, typy instalacji Volkswagen Passat B7 2.0 TDI 2013 – ograniczenie obrotów silnika do 2500 rpm na postoju