A po co to mierzyć? Jak pogięło to kręci jak bez kompresji. Kręci tak?
Najpierw chyba trzeba wyciągnąć simering a potem wybić łożyska Taka kolejność. Łożyska 6204 i 6206, simmer. 35X65X10. Jeżeli łożyska w kawałkach, to należy przyjrzeć się dokładnie wałkowi bębna, bo może być nieodwracalnie uszkodzony.
Masz na kokpicie, na środku pod przyciskiem awaryjnych przycisk ryglowania drzwi (taki z kłódką)?
Jeśli jest pasek rozrządu, to nie ma łańcucha rozrządu A nieprawda bo są silniki z paskiem i łańcuchem
Dawno temu rozebrałem na części jakiś tego typu aparat Panasonica. Być może mechanizm jest taki sam. https://obrazki.elektroda.pl/2839436900_... https://obrazki.elektroda.pl/3070897000_... Pierwsze zdjęcie raz jeszcze po skorygowaniu z lepiej widocznym paskiem. https://obrazki.elektroda.pl/6081847700_...
Jest to możliwe. Nowoczesne silniki potrzebują dużo energii do pracy i często w alternatorze jest impulsator, który nie zezwala na pracę silnika bez impulsów z alternatora. Poza tym od paska mogą być napędzane inny osprzęt jak pompa wspomagania hamulców, bez działania której jazda może być niebezpieczna.
Nie wiem dokładnie czy to to, ale może komuś się przyda.
Po prawej stronie jest mała blaszka o odpowiednich profilach która pracuje jednocześnie jako napinacz paska. jeżeli wypadła z mocowania to należy jej szukać w obudowie po prawej stronie.
Czyli powinien być 1220J5 EL
Poslalem email.
Nie patrz na znaki na pasku. Ustaw wałek na znak (kręć bez obaw silnik jest bezkolizyjny). Potem ustaw koło zamachowe na ząbek 0st w otworze pod cewkami. Załóż pasek. Zrób przy pomocy klucza 13 dwa pełne obroty silnikiem. Ustaw znowu koło zamachowe na ząbek 0st i zobacz czy koło wałka jest na znaku. Jak jest- gotowe. Rozrząd ustawiony prawidłowo. Zawsze...
Moim zdaniem naprawa, ale twoja musi być decyzja. Fakt, wymiana paska nie nalezy do najszybszych robót. oczywiście pasek nie pękł sam z siebie Skąd takie założenie ? Zdarza się to.
Przekrój paska ma znaczenie, im większy tym większa siła przenoszenia momentu wychodzi mi że średnica to ok 33-34mm dla cieńszego, 34-35mm dla grubszego, cena dla pojedyńczego paska u nich to 10 -15 zeta normalnie w necie kupuję po 2-3zł. Ale lepiej się upewnić sklej nitkę kropelką i załóż trochę naciągnij na kartonowy stożek odrysuj pod nitką , obetnij...
A ten z allegro z innego modelu nie będzie pasował ? https://allegro.pl/oferta/graphite-59g39... lub szukaj o takim symbolu "richeng 3m-237-17" bo w archiwum znalazłem, że ten był sprzedawane do tej szlifierki. https://www.albeco.com.pl/235933-product...
Tak spotkaliśmy się już z tym. Pogięte zawory.
Zdejmij pokrywę zaworów, zazwyczaj pękają koniki, zaworom się nic nie dzieje teoretycznie.
Jest jedna blokada - wału korbowego, bez trudu do znalezienia w google. Blokując wał, patrzysz w okienko osłony paska rozrządu czy znaczek na kole wałka widać i to w zasadzie całe sprawdzenie. http://www.akbi.pl/mp/pdf/carisma_19td_r...
Zobacz na schemat połączeń. Gdy już połączysz przewody to załóż czarny pasek a nie biały. http://obrazki.elektroda.pl/4479400500_1... Pasek: http://north.pl/karta/1196j6-pasek-naped... 1- czujnik NTC 2- grzałka 3- oczywiście 4- schemat
Czy napinacz był taki sam jak przed wymianą? Są napinacze z kołnierzem i bez, których nie można stosować zamiennie w tym silniku.
jeżeli chodzi o robociznę to by dużo mniej zapłacił - gdzieś z połowę
http://obrazki.elektroda.net/57_12894025... Leń.
Cześć! F6 Brak sygnału z tachometru lub nie obraca się bęben, a możliwe usterki to: Zerwany pasek klinowy, wypadł magnes z koła pasowego, uszkodzone szczotki w silniku, uszkodzona wiązka przewodów do silnika lub kontaktronu.
Pasek mógł zostać zerwany bo zablokował się bęben, a to może być wynikiem: - zużytych łożysk, - luźnego koła pasowego, - wpadnięcia czegoś między bęben a zbiornik.
a nie jest zerwany pasek napędu skanera? kiedyś miałem też uszkodzona taśmę sygnałową tą białą :)
Pewnie napinacz się rozleciał
Może być zbyt luźny lub zerwany pasek dowijania taśmy. Ten może być widoczny od strony mechanizmu.
A pasek był zerwany? To że masz taki komunikat nie zawsze może świadczyć o zerwanym pasku. Nawet jak zerwany to generalnie robota na 20 minut i trudno przy niej uszkodzić tasiemkę od skanera (tylko mniej rozbieram maszyny niż Ty).
Temat został rozwiązany ? jakaś podpowiedz w jaki sposób autko uruchomiłeś ?
Ten silnik jest niekolizyjny?? Witam Kolizyjny to on jest (z nowszych fiatowskich tylko 1,2 8v jest niekolizyjny) i jak pasek się zerwał to głowicę na 100% trzeba ściągać a koszty naprawy mogą znacznie przekroczyć wartość używanego silnika plus koszty podmiany. Krótko mówiąc w 1,4 12v zerwany pasek to poważna awaria. Pozdrawiam
Jeśli zerwał się pasek to oprócz wymiany kompletnego rozrządu do wymiany dźwigienki zaworowe.Zawory przeważnie się nie uszkadzają .Możliwe też że zerwał się łańcuch w głowicy.
Nowy silnik
Witam, jeżeli pasek był zerwany to wysypały się rolki wariatora i teraz skuter ciągnie na najwyższym biegu. Rozkręcić wariator i złożyć ponownie z rolkami na swoim miejscu.
Witam. Sprawdź, czy pracuje licznik taśmy . Jeżeli nie , to masz zerwany pasek licznika i nie obraca się czujnik przesuwu taśmy.
W Sony pokazuje EJECT gdy jest zerwany pasek napędowy magnetofonu. I tutaj zacząłbym poszukiwania.
Jeżeli silnik pracuje to jedynie zerwany może być krzyżak bębna lub zerwane koło pasowe. Zdejmij pasek i sprawdź czy koło pasowe nie obraca się na osi krzyżaka. Pralka nie pracowała przypadkiem bardzo głośno przez dłuższy czas? Jeżeli koło pasowe nie będzie zerwane na osi krzyżaka to pozostaje wymiana zespołu piorącego: https://www.bekoczesci.pl/bk/czesci-agd/...
Kilka razy naprawiałem zerwany pasek w napędach Somfy i jeszcze nigdy nie kupowałem nowego. Paski zawsze zrywały się właśnie na łączniku. Trzeba zdemontować napęd, odłączyć napęd od prowadnicy, rozkręcić łącznik, obciąć rozwalony pasek szlifierką (jest zbrojony stalową linką), skrócić prowadnicę napędu o ok 2-3cm od strony bramy, zmontować wszystko...
Czujnik halla, zerwany pasek rozrządu, stacyjka i wiele innych możliwości. Daj to naprawić komuś kto ma o tym pojęcie.
Użyłem gumki recepturki, która idealnie pasowała zamiast paska.
Pierwsze co zrób to sprawdź termostat bo to raczej na niego wskazuje, no chyba że masz zerwany pasek pompa alternator, no ale wtedy tez byś nie miał ładowania... Wymiana termostatu to 20 minut roboty, koszt t około 40 złotych. Przy dalszej takiej eksploatacji to uszkodzenie UPG pewne jak najbardziej, jeżeli już nie ucierpiała...
1. Rozbierz obudowę i sprawdź: - czy nie leży na spodzie jakiś zerwany pasek napędowy - czy kręci się wałek przesuwu (czy działa capstan motor) - czy taśma jest dociskana do wałka przez kółko gumowe
EA6 - Brak sygnału z czujnika DSP podczas uruchamiania silnika: - Usterka czujnika DSP. - Zerwany pasek napędowy. - Usterka głównego układu elektronicznego. - Usterka przewodów. Jednym słowem najprawdopodobniej do wymiany pozycjoner bębna: https://north.pl/karta/8086405019-czujni...
witam, ewidentnie widać zerwany pasek napędu katerki lub też uszkodzenie mocowania paska, element który jest na zdjęciu to element mocujący pasek do obudowy karetki. za pomocą "tryrttki-małej opaski zaciskowej" można umocować pasek zebaty do obudowy karetki. Miłej zabawy.
Jak się zakończyła sprawa?
To koło co się wygięło jak dotykam delikatnie to rusza się w stronę silnika wygięcie jest znaczące tzn. prawie jak to \ natomiast to większe w które się wkręcił pasek nie chce się ruszyć o milimetr. Pęknięć nie widziałęm
kolego ja to miałem podobną przygodę w swojej 406 2.0 hdi mi pękło koło napędu osprzętu i spadło na bok i spadł pasek rozrządu miałem jakieś 130 km/h sam to zrobiłem bo hdi 2.0 90 i 110 KM jest bezkolizyjny połamało dźwigienki popychaczy zdjąłem pokrywę zaworową i wyjąłem wałek założyłem nowe popychacze, pasek, rolki, poskładałem i gania do dziś.
Nie musisz od razu oddawać auta do warsztatu żeby się przekonać że to pasek rozrządu padł. Sposób jest prosty . Posadż za kierownicą kogoś , zdejmij korek wlewu oleju . Widać tam jak się przyjrzysz bodajrze dwa zawory. Pomocnik niech zakręci rozrusznikiem , a Ty patrz czy zawory chodzą . jeśli ani drgną , mimo kręcenia rozrusznikiem , no to jest zerwany...
Dla czego zerwało te zęby na pasku ? Ten typ tak ma. jakie szkody mogą być ? Zawory pogięte na 100%.
w trakcie prania nagle zaczęła wylewać się woda przez szufladkę na płyn Krzyżak raczej nie przyczynił się do wycieku, sprawdź drożność węża zasobnik-zbiornik
Witam ja tez poszukuje takiego paska ale na tej stronie sa chyba hurtowe sprzedaże
Witam Przed demontażem elementów pozaznaczaj np. pisakiem położenie kół zębatych oraz innych elementów, później zrób kilka zdjęć i możesz śmiało wymieniać. Po takim przygotowaniu wymieniłem pasek i mam sprawną maszynę. Jeżeli już masz zerwany pasek to metodą kilku prób będziesz musiał zsynchronizować położenie górnego oraz dolnego wałka. Pozdrawiam
zerwany pasek zerwany pasek rozrzadu zerwany pasek zębaty
regulator napięcia chińczyk podłączenie silnika pralki polar połowa matrycy działa
kompresor airpress tmobile zakup routera
Budowa i działanie matrycy LCD w telewizorach Funkcja PI SEEK w radiu Volvo SC-901 - jak działa?