https://obrazki.elektroda.pl/1727860100_... Tam filozofii nie ma. Z walu na napinacz podstawowa zasada https://youtu.be/1-uzdpxxrFg?si=3gH5D5Sj...
Witam i niech zyja specjalisci! Faktycznie istnieje taki montaz bez napinacza w silnikach DV4TD i DV6ATED4. Pasek jest specyficzny, elastyczny i wymaga narzedzi specjalnych do montazu i demontazu. W przypadku wymiany paska Peugeot zaleca noz jako narzedzie do demontazu. Pozdrowienia, Georges
Napinacz i dwie kirunkowe = 3
Wybierz sobie. Jeśli masz rolkę mimośrodową i napinacz, dokonujesz napięcia wstępnego mimośrodem, dokręcasz śrubę, następnie wyciągasz zabezpieczenie z napinacza które zwalnia go i napina pasek.
6PK1198 - bez klimy 6PK1862 - z klima. Pozdrawiam, Georges
Rok 2001 Chyba będzie najlepiej jak zaprowadzi do mechanika quote] Tak podejrzewałem że z początku produkcji,tam szyściły się bsi przy słabym aku i od sprawdzenia jego należy zacząć. Szukaj raczej dobrego elektronika samochodowego w okolicy. Pozdr.
Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara (czyli w lewo).
http://obrazki.elektroda.net/9_124518889... Bezwzględnie oba paski do wymiany, ale jak mówisz, że pękł wałek rozrządu, to zawory na pewno krzywe
Normalnie silnik tej klasy przeżywa od 20 do 50 tys. Wg mnie zabijesz się z tym silnikiem...
Zbiornik wyrownawczy jest stosunkowo nisko, stad naczynie zamiast korka. Mozna tez podniesc cisnienie w ukladzie (przyrzad do wykryania wyciekow, na przyklad). Jest pasek i jest lancuch. Jesli wymieniasz przy 120 tys. km, nie ma problemu. Jesli wymieniasz przy 180 - 240 tys. km, lepiej wymienic wszystko, choc nie ma zadnych zalecen konstruktora na ten...
Regula przy zakupie samochodu jest zawsze ta sama czyli nie wierz w to co mowi sprzedajacy. Na zdrowy rozsadek mozna sobie tylko policzyc ile taka osoba musialaby dolozyc zeby wymienic wszystkie rzeczy eksploatacyjne i dochodzi sie do wniosku ze sprzedaje auto za darmo. W twoim przypadku najpierw bym wymienil pasek rozrzadu po zakupie bo wydac 300zl...
Tylko taki mam http://obrazki.elektroda.pl/7876866500_1...
Zacznij od obejrzenia co się dzieje z czujnikiem położenia wału i tarczą koła fonicznego. W tam samochodzie czujnik jest zaraz za kołem pasowym nad prawą półosią a koło foniczne (pierścień magnetyczny) na tarczy przynitowanej do koła zębatego paska rozrządu na wale
200Hz jak wiesz na czym ustawić
Adaptacja akumulatora oraz adaptacja wymiany paska pomocniczego.
Blokujesz wał wałki i tyle. Jak się boisz to dodatkowo zaznacz sobie koła pisakiem przed zdjęciem starego paska ale to tylko w celach orientacyjnych bo składaj na blokady. Blokady załóż na starym pasku ewentualnie poluzujesz napinacz jak Ci któraś nie będzie minimalnie pasowała.
Co poprzedni właściciel zrobił z tamtym kołem, to nie mam pojęcia, tak samo jak kontaktu z nim.
Ja bym o to zapytał w ASO Peugeota. Przy paskach rozrządu nie tylko przebieg jest istotny, ale również wiek. U mnie w megance było 120 tys. km lub 6 lat, a zależności co pierwsze nastąpiło.
dzięki
Pękł mi pasek na rozrządzie To jest fizycznie niemożliwe, żeby w dieslu po zerwaniu paska nic się nie stało
Peugeot 307 cc 2.0 16V 2006 140 schemat wymiany paska rozrzadu
Na przejechane 280 tys., ale chodził idealnie do końca
Wypadało by sprawdzić, co jeszcze strzeliło przy okazji paska - no chyba, że była głowica zdjęta...
Jest klin ale to jest tzw pływający klin. W kole pasowym paska rozrządu na wale jest szerszy otwór niż klin. Przez to można przesunąć wał w stosunku do wałka. Tam wystarczy kilka wierteł zamiast blokad. Wał blokuje się poprzez zablokowanie koła zamachowego. Z tego co pamiętam to otwór na blokadę jest pod rozrusznikiem. Najlepiej wyjść rozrusznik - niecałe...
Panowie, Potwierdzam rozwiązanie o którym pisałem wcześniej. Kroki do naprawy: 1. Sprawdzić kod silnika nabity na bloku i porównać z kodem zaszytym w VIN (znaki od 6 do 8) - w moim przypadku HNZ czyli silnik typu HN01 (HNY to 130KM, ma oznaczenie bodajże HN02 a w późniejszych latach HN05). Jeżeli kod VIN nie gra z kodem silnika to jest problem - trzeba...
To masz dobrze zablokowane + czujnik naciągu paska powinien być. Teraz znalazłem dodatkowe potwierdzenie : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25...
ja przy wymianie paska uczulam klientów że najlepiej wymienić po 70/80 tys. tak dla własnego spokoju
Te koła się rozlatują, a czy podczas demontażu, niezbędnego do wymiany paska rozrządu, w warsztacie mu "pomogli", to już ciężko powiedzieć.
zapomnij ze podejdziesz z elm do tego auta i cos zrobisz... ogarnij kogos z diagboxem, ten samochod nawet z zerwanym paskiem osprzetu nie bedzie chodzil, bledow wysypie choinke a ktos to musi zinterpretowac. musisz zczytac ECU, BSI, i dwa moduly napedu hybrydowego Sprawdz tez czy pasek osprzetu jest caly, raz mialem taka akcje ze pekl idealnie naa alternatorze...
Witam jak wykręcić 3 światło stop w Peugeot 3008 2010r? Jakie tam są diody (typ)? Na początku nie świeciły mi 1,3,4,5 dioda a teraz już wszystkie. Jak ktoś ma jakieś zdjęcia paska z lekami to bardzo proszę pokazać Dzięki za pomoc.
Zacząć od tego by silnik bez paska i nawet bez wariatora wkrecal się w obroty praktycznie równo z manetką. Potem to już proste. Złożyć jak należy i musi jeździć
Witam To element tłumika drgań paska rozrządu. NIE występuje w przyrodzie oddzielnie - wyłącznie z całym kołem wałka (jest z nim zwulaknizowane). Prawdopodobnie (bez twojego VIN-u trzeba wróżyć :( ) potrzebujesz koło zębate wałka o numerze "0000 0805J4" Niestety ASO sobie za to śpiewa 244 zł brutto :( Jeśli chcesz dokładniejsze dane - polecam stronę...
Myślicie że od listopada auto jest nie sprawne?
W 206 byla tylko pierwsza wersja DW10 (90KM). Nie ma tam zadnych trudnosci z wymiana paska i nie trzeba zadnych przyrzadow "specjalnych". Dwa kolki wystarcza. Problem jest gdzie indziej. Autor tematu szuka filmow instruktazowych, z czego wynika, ze nie o tym zielonego pojecia. Lepiej bedzie, jesli powierzy naprawe fachowcowi. Pozdrawiam, Georges
Tak.
Proszę sam sobie sprawdz
Pozostaje koło wału , może mieć bicie.
A można to jakoś inaczej ominąc,bez wizyty u elektryka?? Dlaczego nie moge odpalic auta??
Możliwe że rozsypało się łożysko pompy CR na czole, co się może stać? A wszystko, od zabrudzenia opiłkami wtrysków które trzeba będzie regenerować, po zerwanie paska i poważne uszkodzenie silnika, a może nic się nie stać, decyzja należy do Ciebie, jeśli cieknie z przodu pompy, czyli od koła, i ON idzie na pasek rozrządu, obstawiam tą drugą opcje, nie...
Dokładnie chodzi o tą rolkę u góry. Nad napinaczem. Nad osią wału z alternatorem. Bliżej koła pompy wspomagania. Tylko z tego co widzę to chyba też jest napinacz. Proszę o potwierdzenie.
Witam. Amator. Problemy to.1 przy 130km/H przechodzi w tryb awaryjny.2. czuć spaliny z nawiewu. 3. Parują szyby.4.Dziwne metaliczne jakby dźwięki z paska na wolnych ibrotach. proszę o możliwe przyczyny tych problemów. Możliwa 1 przyczyną wszystkich ?
Koło wałka rozrządu na znak a pierwszy cylinder silnika w położeniu ZZ i będzie Ok. Na wszelki wypadek po założeniu paska nie uruchamiaj silnika tylko nim pokręć za pomocą klucza za wał korbowy ( wykręć świece żeby było lżej obracać) - jak będzie coś nie tak to w pewnym momencie się zablokuje - ale nie będzie demolki- wykonać jakieś 8 pełnych obrotów....
Witam. Mam problem z moja 406 tka z 2002 r z silnikem 2.0 HDI bez pompy niskiego cisnienia w zbiorniku .Wszystko zaczelo sie od strzepiacego paska klinowego, ktorego czesci dostaly sie pod obudowe paska rozrzadu i pasek pekl. Wymiana glowicy, nowy rozrzad, pasek klinowy z naminaczem i auto jezdzilo przez rok. No i w tym roku pasek klinowy znowu zaczal...
Mam skuter Peugeot vivacity 50 I jak odpalam to pochwili coś zaczyna trzeć strzelać koło paska napędu co to może być bo niewiem ?
Na znanym portalu aukcyjnym wpisz "napinacz paska 607 2.7 hdi". Ostatnią ofertą jest sama rolka.
Witam Trudno doradzić coś konkretnego bo zmywacz powinien być dobrany pod konkretną farbę i jednocześnie nie naruszyć klaru. Można też spróbować delikatnie prze-polerować auto i usunąć tą farbę z odrobiną klaru.
Jaki masz problem? Wystarczy zablokowac wal, zalozyc klucz odpowiedniej dlugosci i odkrecic srube, jak kazda inna (w lewo, na wypadek watpliwosci).
Dla mnie to jest normalne. Jaki ma przebieg? . Te motory są mało problemowe. Awarii ulegają tylko membrany w pokrywie zawarów ,ale to objawia się piszczeniem i błedami mieszanki oraz czasami napinacz paska multi przy wiekszych przebiegach.
Resztki paska napędowego powędrowały ku rozrządowi, jutro poskładam wszystko i powinno śmigać, dzięki panowie, do zamknięcia
chodzi o schemat montażu paska rozrządu a dokładnie w którą stronę obracać napinacz paska czy zgodnie z ruchem wskazówek zegara czy przeciwnie z góry dzięki za informacje.
zdejmij pokrywę zaworów i wszystko zobaczysz ,ile dźwigienek pękło i wtedy wymienisz.
Zablokuj wał. Załóż pasek na wał rolkę i na koło wałka wydechu (bez blokady na znaczk). Naciągnij delikatnie i za śrubę wałka zeby weszła blokada. Załóż analogicznie na koło ssącego i zablokuj. Załóż na resztę i napnij. Wyjmij blokady zrób dwa obroty wałem. Zablokuj wał i sprawdź czy blokady wałków pasują. Tylko przy blokowaniu wału jak nie trafisz...
... Naciąg paska wyregulowano zgodnie z instrukcją. Pozdrawiam Krzysiek. To znaczy jak? Jesli drga, to naciag jest niewlasciwy, napinacz dynamiczny uszkodzony lub zablokowane wolne kolo alternatora (jesli jest).
Witam, mam pytanie, czy jest taka możliwość uszkodzenia się koła zmiennych faz rozrządu na wałku ssącym silnika 2.0 16v 103 kW 138 km benzyna 2008 r. po zerwanym pasku rozrządu? Peugeot 807 2008 r. 2,0 l 16 V 103 kW 136 km.
Kto kupuje części? Jak mechanik to problem na jego głowie.
Mam pytanie, czy przy urwaniu paska rozrządu zawsze uszkadza się głowica ?
Przyczyn może być sporo,poprzez stary olej ,zły poziom oleju itp.Bez diagnostyki trudno wróżyć wyłacz silnik i zobacz czy ponownie wchodzi w tryb awaryjny i przy jakim biegu
Macie jakies rady? Czy tylko panikuje? Oddaj do naprawy/przeglądu do kogoś polecanego tam u ciebie...
Kiery zablokujesz koło zamachowe, klin na wale powinien być na godzinie 12. Wtedy 100% że to GMP. Pasek nakładasz, naciągasz w odwrotną stronę zegara, zaczynając od dołu. Na kole wałka rozrządu i pompie wbijasz blokady (nie muszą być oryginalne). Oba kółka luzujesz (na każdym 3 śruby na 13-tkę) w celu napięcia paska. Po założeniu paska skręcasz napinacz,...
Co sprawdziłeś tym diagunem ?
Niestety na te pytania trudno będzie znaleźć odpowiedź. Może w ramach gwarancji wezmą na siebie część kosztów.
Witam jest to mój pierwszy post na tego typu grupach więc proszę o wyrozumiałość, Mianowicie pacjentem jest peugeot 407 1.6hdi, zaczęło coś stukać w silnik, takie jakby cykanie pierwsza diagnoza wtryskiwacz do wymiany bo był spocony i to bardzo względem pozostałych które były czysciutkie, po wymianie wtrysku, został zakodowany, rozrząd sprawdzony czy...
Witam mam problem z paskiem wieloklinowym mianowicie znajduje się tam dodatkowa rolka napinacza i 2 razy mi już pękła śruba. Czy ktoś zna przyczynę i czy jest ta rolka tam potrzebna? Będę wdzięczny za każda informacje.
Oleju jest na pół miarki, olej czyściutki. Po zdjęciu paska pomocniczego nic się nie zmienia. Sprawdzić czystość smoka to dużo roboty, no i dlaczego przez 20 minut gdy olej jeszcze gęsty nie zatyka smoka. Usterkę znalazłem w ciągu 5 minut, ale raczej miałem więcej szczęścia. Usterka ta powoduje cały szereg innych usterek tego silnika, które są skutkami...
Witam mam pytanie czy jest możliwość uszkodzenia koła zmiennych faz rozrządu po zerwaniu paska rozrządu silnik 2 0 16v 103 kw 138km benzyna?
Podczas badania osprzętu silnika mechanik używał stetoskopu, czy używał go przy rozrządzie tego nie wiem, nie było mnie przy tym. Po naprawie powiedział jednak, że nie znalazł przyczyny tego dźwięku. Obstawiam pompe wody. Jednak w tym wypadku tylko po zmianie paska rozrządu dźwięku póki co nie ma. Ale przy pierwszej wymianie też tak było, więc obawiam...
nie działaja linki (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź Poniżej zamieszczam zweryfikowane, działające 08 / 05 / 2025 pełne URL-e do trzech polecanych kitów 70 cc dla silnika Peugeot Horizontal AC (leżący) w Kisbee 2T. Jeśli któryś odnośnik kiedyś zniknie – skopiuj numer katalogowy (P/N) i wklej w wyszukiwarkę sklepu lub Google. Producent P/N Sklep...
Peugeot 308 II SW Facelifting 1.5 BlueHDI 130KM 96kW 2019 rok. Chodzi o wymianę rozrządu. A dokładniej z jakimi momentami powinny być dokręcone śruby łączące kasetę wałków, przykręcenie kasety wałków do głowicy, śrubę koła wałka rozrządu, napinacza rozrządu, pompy wody, oraz wtryskiwaczy. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji W celu...
W kole wałka rozrządu jest dodatkowa blokada na pompę CR, jej ustawienie musi być idealnie względem instrukcji, inaczej jest duże prawdopodobieństwo zerwania paska rozrządu.
Dzień dobry, Chciałbym wymienić pompę wspomagania w Peugeot 306. Chciałbym zapytać, czy przy zrzucaniu paska i jego zakładaniu trzeba coś blokować? Obejrzałem jakiś film i nie wiem, czy ktoś blokuje napinacz czy jakiś inny element? Czy ten pasek przy zakładaniu musi być jakoś napięty odpowiednim momentem, czy da się jakoś to "normalnie" ustawić - napiąć...
Dzień dobry! Chcę dziś przedstawić swoją konstrukcję agregatu 12V z niewielkiego silnika spalinowego i alternatora samochodowego. https://obrazki.elektroda.pl/9360359700_... Wstęp/założenia Przyczyną powstania konstrukcji była bardziej chęć ciekawego wykorzystania starych silników Honda G100 które posiadam i sprawdzenia swoich umiejętności...
A jest możliwość żeby ząb na jednym z kół paska sam się uszkodził ? Czy mógł mechanik uszkodzić przy wymianie rozrządu ?
Witam Panowie i Panie. Posiadam Peugeota 307 1.6 16V 109KM z 2001r z A/C. Kilka dni temu żonie urwało napinacz paska wraz z paskiem i tak jeździła aż rozładowała baterię. Po wymianie paska i napinacza chciałem odpalić samochód, ale wystąpił problem. Auto kręci, ale nie odpala oraz na desce miga szybko dioda na przycisku zamykania drzwi. Nie posiadam...
W moim aucie start stop został wyłączony tak że nawet nie zapala się kontrolka od niego ani nic więc alternator odwracalny pełni tylko rolę zwykłego alternatora. Mam nawet zastosowane tam sprzegielko bo miałem problem z piskami paska i wymieniałem wszystko.
Sprawdz grubosc paska i czy wariator nie ma progow po pasku
też nie wchodzi Dodano po 10 jest możliwość że BSI się wysypało z powodu zerwania paska był brak ładowania
Problemem był rozrząd, a dokładnie uszkodzony klin koła paska rozrządu
czemu pompy DCI nie można zakładać jak kolwiek? ma jakiś czujnik położenia czy co? bo to w sumie powinno być bez znaczenia skoro ona tylko robi ciśnienie W wielu przypadkach na kole pompy jest czujnik położenia wałka Nie chodzi tu o cisnienie tylko o moment w ktorym pompa tloczy paliwo. Musi sie zgrywac z walkami rozrzadu gdyz powstaja naprezenia na...
...zdechl mi na pasach gdy ludzi przepuszczalem i juz nie odpalil... Pracowalem z autami peugeota przez ponad 20 lat i NIGDY nie spotkalem silnika tej marki zatrzymujacego sie gwaltownie z iinnego powodu niz zerwanie paska rozrzadu.
Witam. Mam problem z peugeot 508 hybryda 2013r, HDI. Samochód podczas jazdy po paru kilometrach zgasł. Błędy w sterowniku hybrydy były od paska alternatora, samego alternatora i silnika/napędu hybrydowego Diagboxem zresetowałem wymianę paska i alternatora, auto odpaliło, ładowanie jest, ale zostaje na desce usterka silnika, po minucie ładowanie idzie...
A jak mam ustawić koło paska rozrządu? ono nie jest przecież stałe tylko ma fasolki do obracania.
I tylko na rozgrzanym był problem? Dodano po 17 A jeszcze jedna dziwna sprawa. Jak odepnę czujnik wałka wydechowego to wypadania zapłonu brak nawet wentylator załancza się na pierwszym biegu tylko coś zaczyna piszczeć jak pasek od strony rozrządu ale to nie pasek bo bez paska też piszczy. Czujnik temperatury dałem nie wpięty w obieg żeby oszukać komp...
Witam, mam pytanie dotyczace wymiany rozrzadu, w peugeocie przestawil sie rozrzad po tym jak padl napinacz paska i jestem w trakcie wymiany paska , ale napotkalem na problem nastawy kol pasowych rozrzadu, gorne kolo wedlug instrukcji ma dziure w bloku silnika i w kole przek tore wstawia sie bolec blokujacy, ok takie cos znalazlem zrobilem ale pisza...
Zmiana kolejności sterowania zamykaniem i otwieraniem polega na zamianie podłączeń 3 par przewodów. Zamieniasz miejscami podłączenie białego i biało/czarnego, żółtego i żółto/czarnego oraz pomarańczowego z pomarańczowo/czarnym. Jak spojrzysz na schemat, widać, że jeden komplet 3 przewodów z czarnym paskiem obsługuje jedną czynność, a przewody bez czarnego...
Peugeot Partner 1.6 HDI 90 KM 2015 r. Po podniesieniu samochodu w celu sprawdzenia luzów i opuszczeniu go, zaczęły się duże wibracje od wspomagania podczas kręcenia kierownicą. Zwłaszcza podczas powolnego początkowego ruchu (może tak do 5-10 stopni poza granicę luzu). Widać, że aż napinacz od paska wieloklinowego skacze w rytm tych wibracji. Po wyjściu...
Dziś po diagnozie usłyszałem uszkodzony termostat muszę czekać na części więc samochód odebrałem. Okazało się również iż uszkodzony jest element pompy wody - popiskuje. Z opisu wygląda mi to na element napinacza pompy wody, nie mylić z napinaczem paska PK. Ponoć trudno osiągalny. Wie ktoś może co to za element ?
Ale jak dla mnie drugie zdjęcie z ostatniej serii sugeruje chyba zerwanie paska. Przemilczano też zagadnienie wymiany (lub nie) pompy wodnej. A czy pasek napędu osprzętu jest w porządku, bowiem to jego strzępy mogą się nawinąć na wał? Ale jak już wyżej pisano silnik raczej do uratowania bez zasilania kasą szeregu speców w tym od prawa. A tak na marginesie...
alarm znikł po wymianie napinacza paska wieloklinowego i koła paska wieloklinowego na alternatorze>:)
zacznij od paska rozrzadu
Tak. Test szczelności można robić gdy ciśnienie sprężania różni się znacznie lub jest jego brak na którymś cylindrze. Dla przykładu kiedyś robiłem 1.9 dci w którym wkręciło pasek rozrządu i ścięło klina. Żeby nie zakładać na darmo nowego paska i nie pracować się na darmo można zrobić taki test. Bywało że nie raz po takich akcjach silnik przeżył. Dla...
Masz jeszcze czas do zakupu i juz widze ze twoją decyzją sie zmieni. Na początku napisałaś o daczi, mój znajomy kupił nowe vivaro jak wyszło z silnikiem 2.0 dci rocznik chyba 2011 później zakupił znowu vivaro w nowej budzie ( froncie) z silnikiem 1.6 diesla. Oby dwoma autami kilkukrotnie był był Hiszpanii tam ma rodzinę i wiadomo nocowanie za darmo...
Witam. Rozwiązaniem tego problemu będzie wymiana paska rozrządu na GATES-a lub DAYCO. Peugeot strasznie nie lubi współpracować z paskami CONTITECH.Są za twarde. CONTI nadaje się najlepiej do grupy VW. Tylko najnowsze pugi mają fabrycznie montowanego CONTI. A wybór rolek jak najbardziej słuszny.
Osobiscie znam tylko dwa powody, dla ktorych silnik peugeota moze stanac w drodze: - brak ladowania (niestey, informatycy wsadzili tu swoj nos i kontrolka nie zapala sie, jesli uruchomisz silnik z uszkodzonym ukladem ladowania). - zerwanie paska rozrzadu (miej pretensje do siebie, jesli nie zmieniles go na czas).
za spalanie odpowiada sonda a to spalanie wzrosło po wymianie paska rozrządu?
WItam. Mam peugeota z 2000 roku. Auto ma 70tys przejechanych km. Nie miał wymienianego jeszcze paska rozrządu. W instrukcji jest napisane że przy 120tys należy wymienić pasek. Zastanawiam się nad wymianą. Czekać czy wymieniać już? Jakieś rady?
Witam Peugeot w czasie silnych mrozów odpalił - przejechał 1km i zgasł . Od tamtej pory kaput.Bezpieczniki ok. Iskra jest,wtryski paliwo dają. Wymieniłem czujniki położenia wału i rozrządu. Wtedy zaczął tak jakby na początku łapać ale tylko trochę . Wtedy zajrzałem do rozrządu a tam pasek luźny (strzałka napinacza poza skalą). Duże prawdopodobieństwo...
obawiam się ,że przed założeniem nowego paska trzeba będzie głowice zdjąc,co do znaków to chyba się blokuje kołkami.
Chyba zapominasz, iż piszemy tu o modelu z 2007 roku. Nawet jeśli ten akurat egzemplarz objęty był gwarancją 5 letnią, to właśnie dobiega ona końca. Jeśli zaś chodzi o ORYGINALNE części eksploatacyjne wymieniane w serwisach Peugeot, objęte są one roczną gwarancją. Z tą rękojmią nie jest tak kolorowa jak piszesz, i obyś nigdy nie musiał się o tym przekonać...
Witam mam problem z wymianą paska rozrządu. Jeśli byłby ktoś w posiadaniu schematu rozrządu samochodu PEUGEOT 405 2.0 SRI 1994 to bardzo bym prosiła o przesłanie go na pocztę dorota.jankowska(at)tlen.pl lub wrzucenie w odpowiedzi na moją prośbę. Z góry bardzo dziękuję Proszę o szybką odpowiedź :):)
W 405 byl alternator 9-diodowy z regulatorem na szczotkotrzymaczu. Wystarczy polaczyc +BAT bezposrednio z + aku i + po stacyjce do jedynej zlaczki na regulatorze za posrednictwem kontrolki 5W. Nic wiecej nie trzeba. Zamontowałem alternator od Peugeot 405 GLD w traktorku. Założyłem pasek i po odpaleniu traktorka nie ładuje. Powtorze pytanie - jak go...
peugeot napinacz paska napinacz paska peugeot paska peugeot pasek
pilot bramy dorobienie instrukcja zanussi radmor programator
blaupunkt cancheck pralka hisense
Wymiana procesora w HP ProBook 6555b na mocniejszy Termet Silver Pro - Optymalizacja zużycia gazu