07631 pozdrawiam
Zapal silnik, podłącz VAG-COM potem w Basic settinns grupa 011
Witam prosze Pzdr
prosze
Jeśli zlogujesz dynamicznie razem blok 003 i 011 można by rzucić okiem.
Jeżeli nie ma 0,1 to ok. Reinz ok 60,00 zł.
1.9TDI AHU 90HP 028906021GK 0281001654 357832
Nic nie jest uszkodzone. Miałem takie same problemy z moimi drzwiami i to wszystkimi po kolei. Wystarczy zamknąć drzwi, opuścić szybę na dół, jedną ręką łapiemy za klamkę od wewnątrz samochodu, naciągamy lekko jakbyśmy chcieli otworzyć i w tym samym momencie pilotem zamykamy i otwieramy kilka razy. Zamek wskakuję na swoje miejsce i wszystko działa OK....
I co ruszył alternator?
Wyciągaj zamek na stół
Pierwszy błąd - brak połączenia elektrycznego pomiędzy sterownikiem a zaciskiem. Trzeci błąd - silnik nie dopchnął klocków do tarczy.
Nie widać śladów zapowietrzenia, ani złego ustawienia rozrządu, poza termostatem, trzeba by jeszcze sprawdzić kompresje na zimny silniku przed odpalenie oraz na ciepłym. Osobiście obstawiam pompowtryski, albo nie te albo zajechane. Na jakim oleju pracuje silnik?
Muszę podpowiedzieć byś ponownie zrobił te logi ale tym razem z pedałem gazu całkowicie w podłodze a nie na 61% bo logi nie są wtedy miarodajne. Poza tym pamiętaj aby w czasie logowania mieć włączone jedynie światła mijania lub dzienne a cała reszta czyli radio, ogrzewanie szyby tylnej i wnętrza, klima itd. mają być wyłączone - jest to istotne w czasie...
zrob komplet logow dynamicznych 001/003/004/008/010/011 .... poza tym przeszukaj caly dolot i podcisnienia .. moze gdzies jest nieszczelnosc ...
Zrób logi dynamiczne 003 i 011.
Łączysz się z immo, wchodzisz w Security Access, podajesz PIN, adaptacja, kanał 001, wpisujesz ilość kluczy, test, save, rozłączasz sie z immo i wtykasz kolejne klucze.
Skąd masz ten schemat? Szukam też takiego, ale do nr e1 021 777 12V, też ASTM12.
Przecież w gr 011 masz boost pressure actual (odczyt z map sensora) i specified (wartość oczekiwana przez sterownik), mają się pokrywać
Witam mam pytanie do znawców tematu czym się rózni sterownik do passata 1.9 TDI 0280 906 021 C od 0280 906 021DD Pozdrawiam
Witam przed chwilką zrobiłem logi 003 i 011 http://vaglog.pl/log_222109.html Pozdrawiam
Podglądnij profilaktycznie korekty na wtryskach. Oraz istotne, logi dynamiczne 003, 008, 011
A jakie masz narzędzia kolego?
to jest taki pierscien ktory kieruje łopatkami fachowo on sie nazywa łożyskiem pierścień się nazywa łożyskiem - ciekawe od kiedy ? - ani łożyska nie przypomina ani nie ma takiego zadania, nie musisz mi tłumaczyć co jest powodem zapiekania się zmiennej geometrii a wartość ciśnienia doładowania sprawdza się w grupie 011. silnik założyciela tematu ma...
Witaj zobacz nad filtrem oleju 036 919 081 D
Czemu nic nie piszesz o błędu początku wtrysku? Co z czujnikiem temperatury paliwa? Albo zapytam inaczej, w sterowniku silnika grzebane było. Dodano po 58 Ja poproszę dynamiczne 008 011. Wtryski nie są pierwszej młodości, silnik chyba już tez. Kompresje patrzyłeś?
Gielda na slomczynie
Trzeba VCDS-em wykonać ustawienia podstawowe Ksenony[55] --> Basic Setings[04] --> Wybierz grupę 001 i teraz przez około 20-30sek silniczki będą się ustawiać. Teraz ewentualnie możesz je sobie jeszcze dodatkowo ustawić ręcznie przez śruby w reflektorach. Po tym zabiegu przejdź do grupy 002 i w tym momencie poziomowanie zostanie zrobione. W grupie 001...
to znaczy????? nie jestem mechanikiem wiec pytam... co dokładnie oznacza ten numer 001??
Jak wyglądają korekcje po odpaleniu w grupie 013, beepy w grupie 023 oraz dawka paliwa w grupie 001?
Czytałeś link który Ci wysłałem? Ja się boisz zaryzykować to daj pompowtryski do sprawdzenia. Dodano po 4 Poza tym mówiłem ze ja wymienisz tandem pompę nie będzie poprawy i nie ma. Dla pewności zrób logi dynamiczne gr 003 011. Od 1500 do 3500 obrotów na trzecim biegu.
Witam Serdecznie, mam pytanie odnośnie wsadu który posiadam w moim Audi 1Z 90Km 92r Sterownik Bosch z końcówką 0 281 001 w lutuj sobie podstawkę do kompa i sprawdź czy będzie działało jeśli nie zawsze masz możliwość powrotu do starego oprogramowania i nie liczyłbym na to że ktoś z fachowców od tuningu ci jednoznacznie odpowie na to pytanie bo przecież...
sorki za pomyłke
Witam. Czy ktoś może pomóc w interpretacji logów Passat, silnik AVB nie ma mocy. Link do logów: https://vaglogs.com/log/003-008-0... w załączniku.
Witajcie. Jeżeli kąt wtrysku w Passacie AFN w Basic Settings wynosi 026, to może być to przyczyną, że na rozgrzanym silniku ciężej zapala (dłużej kręci) ? Wiem, że kąt powinien wynosić ok 049-051.
Przekaznik od turbiny?... Nie ma się za bardzo do czego doczepic
13,8 - 14,3 V to przedział napięcia, jakie powinno być na zacisku alternatora. Jeśli napięcie zmierzone zawiera się w tym przedziale, to jest dobrze. Teraz trzeba tylko sprawdzić, w którym miejscu między alternatorem a akumulatorem jest spadek napięcia. Jeśli różnica napięcia między alternatorem a akumulatorem wynosi 0,1 - 0,2 V to jest dobrze. Jeśli...
Witam Posiadam passata B4 z klimatronikiem. Po sprawdzeniu kodów błędów wyświetla mi błąd 031 mała cyferka 8 i 00. Na forum passata znalazłem link do odnośnika lecz on nie działa. Czy ktoś zna opis tego błędu co on oznacza. A ciepło się robi.
Witam, numer katalogowy węża odpowietrzającego jest następujący 051 103 493A - to do silnika o numerze kodowym ABS, podaj coś bliżej na temat uszczelki,,, jest ich sporo, o którą dokładnie Ci chodzi pozdrawiam
Witam ponownie. Wymieniłem przekładnie z innym oznaczeniem (końcówka G) i wszystko działa, numer na pompie wspomagania też nie ma znaczenia - działa. Na zestawie wskaźników tylko świeci kontrolka wspomagania. Po wizycie u elektronika błąd został wykasowany. Pozdrawiam wszystkich!!!!!!!!!!! Do usłyszenia!!!!
Przewodu, wtyczki. Jakie parametry pokazuje przepływomierz?
Witam tutaj logi z z większa ilość grup https://vaglogs.com/log/003-011-010-2509... Dodano po 3 dodam jeszcze logi z normalnej jazdy, gdzie widać jak turbo dość mocno siada po zmianie biegów https://vaglogs.com/log/003-011-010-9009...
Proponuję zacząć od sprawdzenia wężyków podciśnienia. Gdyby była nieszczelność za turbiną to byś raczej ją słyszał. Turbina nie może napompować tyle ile chce sterownik, przez to sterownik zgłasza błąd i przechodzi w tryb awaryjny. Trzeba zacząć od podstaw. Wydajność turbiny regulowana jest za pomocą N75, tez reguluje turbiną za pomocą podciśnienia....
a to rysunek pompy wspomagania i przewodów łączących ją z maglownicą. Jak będziesz wymieniał pasek to sprawdz stan koła na pompie wspomagania często się wyciera i wtedy nawet nowy pasek potrafi sie ślizgać.Numer w etce to 357 422 061
witam , ma ktos moze oryginalny wsad do sterownika 281 001 546 lub cos podobnego ? to taki sterownik jeszcze z podcisnieniem na jeden wtyk ale z pamieciami plcc
B58253 - masz taki na PCB Bottom ?
Nie, Basic settings grup 003 i 011, wtedy robiony jest test układu EGR (003) i turbodoładowania (011). Sterownik naprzemiennie włącza i wyłącza zawory sterujące, patrzysz wtedy na ciśnienia, możesz popatrzeć czy rusza się sztanga w turbinie itp. Zrób też logi dynamiczne 008 i 011.
Ecu podmienione z passata b6 tylko o numerze 03g 906 021 AN , a orginalnie było 03g 906 021 TB mogą tak bardzo się różnić ze by nie dało się uruchomić?
Jak przeładuje to znaczy ze masz gdzieś brak podciśnienia, Znaczy,że jest podłączone niezgodnie ze schematem? Bo generalnie jakieś tam podciśnienie jest w przewodach sztanga wciąga przy 011 basic settings
Log 010 i 011 http://vaglog.rtnet.pl/prom.agd_50248.ht... http://vaglog.rtnet.pl/prom.agd_50249.ht...
Witam. Potrzebna jest mi oryginalna mapa wsadów do tego modelu 028 906 021 DT 0281 001 555/556.
teraz weszlo Soft coding jest 04275 a work shop co wpisac?? Dodano po 23 Nie chce przeprowadzic adaptacj G85. Wchodze w bloki 005 ustawia kierownice na 0 stopni. przechodze w login wpisuje 40168 poten basic seting 001 i wyskakuje ERROR group 001 not avolibe
Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
Po zdiagnozowaniu jak wyżej pojawił się problem z połączeniem ze sterownikiem nawigacji.Z radiem i innymi sterownikami łączność jest bez problemu.Proszę o sugestie "co się dzieje"?
Poszukuję pilnie oryginalny nie modyfikowany wsad do sterownika Nr.Bosch 0 281 011 204 / VW Passat 1,9TDi 101KM pompo wtryski.
Szukam zeszytu napraw klimatyzacji passat b5 fl, chodzi o ten zeszyt, gdzie są opisane wartości odczytów zmierzonych. Ewentualnie może ma ktoś wiedzę na temat wskazań trybu pracy klimatyzacji (odczyt grupy wskazań 001, okienko 1)
Powyżej są zamieszczone logi między innymi z ciśnieniem turbiny .Najbardziej dziwią mnie te wahania ciśnienia dla porównania robiłem logi gr.011 w Passacie b5 z tym samym silnikiem tam wartości niemal sie pokrywają z wartosciami rządanymi .
Witam. Kilka dni temu ej kupiłem Passata b5 1.8t z 97 roku. Samochód wyposażony jest w zegar pokazujący ładowanie alternatora i ciśnienie turbiny. Na początku pokazywal ciśnienie ok -0.4 do 0.5 ale jak dziś jechałem to pokazuje 0.0 do 0.1 co go może oznaczać? ?
W grupie wskazań 006 pozycja 2 możesz sprawdzić działanie wyłącznika hamulca i sprzęgła pierwsza cyfra jest od sprzęgła a dwie następne od hamulca powinno być 000 a po wciśnięciu sprzęgła 100 natomiast po wciśnięciu hamulca 011
Pokaż loga z VCDS 008+011. http://vaglogi.pl/
mam 0,2 dopuszczalna jest 0,1 - i tu jest mały dylemat
Turbo powoli się rozpędza. Daj loga z BS 003 i 011 i dynamicznie 008+011, 003+010 i 003+008+011
Nr Sterownika to: 03G 906 021 LR Więc jest to EDC16 U34.
Na pewno nie jest przyczyną tego zaworek n75. Proszę o pomoc!!! Podaj oznaczenie silnika jaki tam siedzi w Twoim Pasku, podpinałeś auto pod VAG-COM w celu odczytu błędów zapisanych przez sterownik i logowałeś dynamicznie grupy 003, 008 i 011 ?
Czyli 2.5mg na R - chodzi Ci o drugą kolumnę w kanale 001?? Czy na H ??
poszperałem i znalazłem coś takiego: lampa hella 1ZS354368-031 funkcje wg. tecdoc ; mijania, kierunkowskazy, drogowe,doświetlanie zakrętów,pozycyjne, oświetlenie do jazdy w dzień. Może już masz odpowiednie światła ale pozostaje tylko kwestia uruchomienia (odpowiedniego włączenia).
Jeśli po odpięciu wężyka turbo niedoładowuje to sztangę na razie zostaw w spokoju, wymieniłeś już wszystkie możliwe elementy powodujące przeładowanie turbo ale pozostaje jeszcze jeden - załamany, zagnieciony, niedrożny wężyk łączący N18 i N75 z obudową filtra powietrza - jest to jednak bardzo rzadki przypadek więc zrób i wklej log dynamiczny grupy 011.
Zrób logi dynamiczne 003 011 osobno 023 008 Statyczne 013 004 001 i wrzuć na forum.
EGR z tego co wiem nie jest zaślepiony, Logi 008 http://vaglogi.pl/log-008_fK1mveO.html i przy okazji zrobiłem 011 http://vaglogi.pl/log-011_aI8H3g.html
Podsyłam logi na 2 biegu: [URL=http://vaglog.rtnet.pl/e-bodzio_172... (0 - 003) [URL=http://vaglog.rtnet.pl/e-bodzio_172... (1 - 011)
W granicach 0,1 V. Czyli wina tkwi w alternatorze?
Najbardziej prawdopodobnym jest, że źle zostały założone wężyki podciśnienia i turbo ciągle wysterowane jest na maksymalne doładowanie. Już wielokrotnie zamieszczałem schemat podciśnień więc znajdziesz go na necie bez problemu i sobie porównasz. Zwróć też uwagę czy nie jest zaślepiony/zatkany wężyk idący od obudowy filtra powietrza do trójnika i dalej...
ponawiam temat,potrzebuje numeru pamięci w sterowniku 028 906 021 CK rok auta 1996 passat AFN jak coś...
Czyli logować grupę 003,004,008 i 011 osobno tak?
Jakie luzy koledzy przy pompowtryskach nie ma czegoś takiego! Śrubami ustala się dawkę paliwa i tylko to. Podaj mi logi dynamiczne i pomyślimy. Ale najprawdopodobniej szanowni panowie mechanicy chcąc poprawić twoje osiągi poprzestawiali ci dawki. Podeślij jeszcze mi logi turbo kanał 011.
Kolego wrzuć logi z parametrami kanał 011 to coś poradzimy. Pozdro
Temat dotyczy passata b5 1.9TDI 97r Problem jest taki że nie działa zamek centralny we wszystkich drzwiach i we wlewie paliwa. Działa tylko klapa bagaznika. Z podnoszeniem szyb nie ma problemu a wokół modułu komfortu jest sucho. VCDSem z centralnym zamkiem nie moge sie wogole połączyć a błędzy z modułu komfortu to "locking module for central locking"...
Zrób logi bloku 003 , 011 , wstaw na forum. Sprawdż korekcje pompowtrysków
Witam Czujnik prędkości wału jest podobny do tego od ABS. W silnikach o kodzie AAA w samochodzie Passat do nr nadwozia 31-P-136398 był z kabelkiem i miał nr 021 906 433A a po nr nadwozia 31-P-136399 bez kabelka o nr 021 907 601A.Ze względu że rocznik Twojego Passata to 93 czyli kod roku produkcji "P" podaje obie opcje Pozdrawiam:D
Witaj. Za pomocą vcds-a zrób logi dynamiczne grup 001 003 008 010 011. Oraz statyczne 004 013 018 023. Pozdrawiam.
Wracaj do mechanika na reklamacje. Ewentualnie zrób logi dynamiczne grupy 003 004 011 i dalej ciągniemy temat.
Witajcie po kolejnym długim czasie. Zregenerowałem turbo, wyczyściłem dolot, Poproszę o rzut oka na log dynamiczny 011. https://vaglogs.com/log/011-Not-Running-... Dzięki!
Najprosciej zwrocic sie do dealera VW z zapytaniem o aktualna plyte nawigacyjna do tego systemu!
No i tak zrobię... Tematu nie zamykam, dam znać jak coś zdziałam. Myślę, że komuś kiedyś padł N75 i przestawili sztangę WG zamiast zmienić zawór... Dokładnie, jak zawór na 35% wypełniony to spokojnie powinno 2,6 bara dawać. Chyba że turbina już moooocno zdyszana. A podczas pracy na wolnych z zamkniętym EGR jakie masz masz ciśnienie w trzecim bloku...
A powiedz mi jak wygląda dawka paliwa w grupie 001 w drugim polu i wartość czwarta grupy 004.
Naciskasz sprzęgło100-Naciskasz hamulec 011 czyli 110 cos nie tak-wiązke dobrze podłączyłeś?
Klasyczne nawarstwienie się problemów. Te podróbki przepływomierzy mają to do siebie że trochę zawyżają masę powietrza, stąd odczuwalny przyrost mocy (widać to na logach). Teraz temat turbo, na szybko bez kompa: jeden chwyta sztangę turbiny, drugi odpala auto - sztanga powinna się płynnie schować (pójść do góry), gasimy auto - sztanga płynnie opada....
czyli z tego co piszesz i co wyczytalem na stronie podanej przez ciebie wynika ze wszytsko robilem dobrze tylko grupa 001 zamias 060 i bezie grało?
Pompki w miarę żyją. Zrób dynamiczny log grupy 003 razem z 011, czyli wrzucasz trzeci bieg masz 1000 obr klikasz start, zeby zaczął logowac i pedał do dechy tak do 4 tyś obrotów. Zrób jeszcze pomiar podciśnienia z pompy vacum, i zaślep przewód do serwa puki go nie zmienisz, bo może tam gubić podciśnienie i nie steruje turbiną.
Witam ponownie. Wymieniłem przepływomierz na nowy, oryginalny BOSCH. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony jak to auto teraz przyspiesza :D Pozdrawiam :) Dynamiczne: 003: http://vaglog.pl/log_277692.html 010: http://vaglog.pl/log_277693.html 011: http://vaglog.pl/log_277694.html Dzięki za pomoc :)
Witam, mam problem z Passatem, niekiedy wywala błąd przeładowania. Passat 1.9 tdi 130hp 2000r Czy ktoś może przeanalizować co tak naprawdę się dzieje na podstawie logów 011 i 003? Czy jest uszkodzony przepływomierz ? Czy może zawór n75? Czy zacięte kierowniczki na turbo?
Tak sprawdzałem vagien wciskam sprzęgło to wyświetla się 100 a jak dam hamulec to 011 na gaz to w innym okienku też zmieniają się wartości
Padają też mikrostyki w zamku, pomaga odłączenie tych drzwi.
Proponował bym jeszcze ze 4 razy zrobić planowanie głowicy 😁🤣. Kto planuje głowicę , skoro dopuszczalna różnica jest 0,1 mm , a w normalnym użytkowaniu aluminium nie ma szans takiego odkształcenia się.
Sprawdzałem teraz w etce i te numery oznaczają modele w zależności od numeru nadwozia czyli np literkę B miały modele o oznaczeniu numeru nadwozia 3B-Y000 001 aż do 3B-Y356 000 czyli z tego wynika że najlepiej było by najpierw po numerze VIN sprawdzić który z kolei twój samochód był wyprodukowany w danym roku i będziesz wiedział z jaką końcową literka...
ostatnie posty nie zrozumiale troche z błędami bo ale pisałem na telefonie i coś muliło, no więc ciśnienie przed n75 wydaje się być ok, założyłem stary zaworek i jak robiłem próbę to jest ok, zrobiłem loga i się zastanawiam dlaczego wartości prawie że się nie zmieniają. Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_UMv8p2.html
nie wyciągaj jeszcze turbiny to że się wcześniej nie wykręcała było spowodowane przez przepływomierz. Nie pisz bzdur. Sprawdź na początek sterowanie turbiny, N75, wężyki i gruchę, zrób logi bassic settings gr 011, obejrzyj ruch sztangi.
coś musi byc nie tak skoro powyżej 2000 obr nie ma mocy Na pewno coś jest, ale wróżenie z fusów nam nie idzie, zrób logi i wstaw na forum bo inaczej ta dyskusja jest bez sensu. Statycznie kanały 001 013 023 Dynamicznie 008 003 011.
Witam, potrzebuję pomocy przy identyfikacji kilku elementów na płycie tego ECU, kolega go rozbierał i jak widać narobił bałaganu. Samochód nie odpala. http://obrazki.elektroda.pl/6596060900_1... Obejrzałem całą płytę i jedyne uszkodzenia jakie znalazłem to właśnie te zaznaczone na zdjęciach. Element 447NDK671 tylko leży na płytce, jest...
Kable od czujnika do komputera wymienione i dalej nic , 3 czujnik juz podmieniony . W dalszym ciągu brak wartosci czujnika wałka rozrządu. Skan bloku 051 podesłany z takiego samego silnika BKP . Wskazania prawidłowe a u mnie dupa.
kanał 00 jest dla starszej wersji,używaj 001-099 a nawat dalej
passat sprząc passat passat sprzeglo passat passat 00928
czujnik biegu wstecznego elektryczne wspomaganie punto silnik zasilacz lenovo zamiennik
Canon błąd E-355-0004 w drukarkach ImageRUNNER ADVANCE Yihua 706 - Lutownica nie nagrzewa grzałki