do mojej pompy dochodza trzy wtyczki z kablami Na powyższe, mógłbym prosić foto - bo jakoś nie kojarzę... Co do samego problemu, to stawiam na czujnik temperatury silnika (ten za pompą tandemową)... On szwankuje :D
Mechanik i najpierw diagnostyka...
Witam. Mam passata 2000 rok 115 km i mam identyczny problem. Jak dziś rano zagrzał świece to odpalił na 3 garach i pomad 2000 obr. Czy doszłeś już jaka tego jest przyczyna? Ja mam zamiar wymienić uszczelniacze na pompowtryskach może to coś pomoże. Pozdrawiam i czekam na odpowiedź i pomoc
A nie mówiłem
Zdemotuj termostat i większość wyleci.
a probowales odlaczyc akumulator? prawdopodobnie przy masce silnika powinna byc krancowka ktora po otwarciu maski kasuje lampke { przypominajaca o okresowym sprawdzeniu oleju
Na akumulatorze jest skrzyneczka. Tam są główne połączenia do sprawdzenia. Jaki kod silnika bo być może nie ten przekaźnik wymienileś? To passat.
Samochód dobry tylko jak byś dorwał igłę.
Witam. Passat b5 130 koni,czy zwrotnica pasuje od 115 koni
Może koło ociera o blachę między silnikiem a zamachem
Sprawdź koło turba jest taki krótki przewód gumowy on lubi pękać,ale sprawdź szczelność całego układu,może gdzieś chłodnica powietrza się rozszczelniła.
Złe ustawienia.
Poniżej oringi. http://obrazki.elektroda.pl/5322576800_1...
był odłączony i to nie pomogło spróbuje tej wody święconej To był oczywiście żart ironiczny na wypowiedź kolegi. Warsztat sobie poradzi z tym problemem w pół godziny.
Podłącz dużą strzykawkę (najlepiej 100)do wężyka podciśnienia, który idzie na gruszkę przy turbinie jak będziesz zaciągał strzykawkę to dźwignia sterowania turbiny powinna swobodnie pracować i przestawiać łopatki turbiny, jeśli będzie się zacinać to może być problem z gruszką lub łopatki turbiny są już zapieczone i nie zawsze się przestawiają.
Przyczyną jest oczywiście brak zasilania sterownika silnika więc skoro wyeliminowałeś przekaźnik (w celu sprawdzenia, że działa sprawnie najlepiej jest w jego miejsce zastosować zworki pomiędzy pinami 87 a 30 i jeśli dalej kontrolka świec się nie zapali to oznacza, że faktycznie przekaźnik jest sprawny) to nie pozostaje nic innego jak sprawdzić instalację...
Proszę schemat wężyków do mojego auta jeżeli można. Passat b5 115km 1.9tdi silnik ATJ
Tdi- wg mnie arcydzielo ale zeby nie te dosc typowe usterki... Kolego nalezalo by wziac pod uwage rowniez zawor n-75 (nie mylic z EGR). Warto rowniez sprawdzic wezyki doprowadzane do i od turbo czy nie ma gdzies dziury. Lecz przewaznie to przeplywka lub w/w zawor. Ale trzeba by to potwierdzic bledami na ktorych sie nie znam. Jeszcze takie pytanie ode...
Witam.Mam problem Z passatem B5 '00 1,9tdi 115km.symbol silnikaAJM.Auto podczas przyśpieszania szarpie,vag wykazał 2 uszkodzone pompowtryskiwacze1oraz3.wymontowałem je,sam je rozkręciłemi wyczyściłem końcówki papierem ściernym 2000,zamontowałem,wyregulowałem luz na wałku pośrednim i wszystkie objawy zginęły auto odzyskało 100%mocy,przestało szarpać.Niestety...
Kolego logi zrób i wrzuć na forum nikt nie jest wróżką , statycznie logi grupa 003,004,010,011
Jeśli z 2 przeciwległych otworków znajdujących się pod widocznym na fotce grzybkiem (siłownikiem podciśnieniowym uchylającym zawór EGR) wycieka olej i dodatkowo słyszysz efekty dźwiękowe uciekającego powietrza to oznacza to, że jest nieszczelność pomiędzy trzonkiem zaworu a obudową, w której się porusza i tamtędy przeciska się olej będący w dolocie...
Temat już co prawda stary ale może komuś się przyda. Problemem była synchronizacja wałka rozrządu.
Witam kolegę. :D Jeżeli kopci na biało to coś z układem paliwowym
pompowtrysk
TOMANHEZ poradziłes sobie z tym przypadkiem??? Bo ja mam podobny problem (u mnie dynamiczny do ok 2.5tyś/obr dalej szrpie i nie ma mocy, na postoju odcina przy 4tyś zamiast 5) dodam ze nie miałem wymienianego wału... Dodano po 53 aaa i na VCDS żadnych błedów
W passacie 115km pod kontrolke żółtą oleju podlaczone są 2rzeczy czujnik z miski (temperatury oleji i poziomu ) oraz zamek maski jesli zamek maski sie zawiesil i ne domkną w 100% to kontrolka ci sie zapali ,starsze modele nie mialy czunkika w zamku maski
i tylko tam jest ten zawór zwrotny w pompie w zbiorniku paliwa? Czy gdzieś jeszcze po drodze między pompą paliwa a pompowtryskami?
Witam, jestem nowym właścicielem passata 1.9 tdi 115km.Wczoraj jak jechałem 300km, to było spoko, lecz jak się w końcu zatrzymałem i chciałem ruszyć, to nie mogłem wbić biegu, zachowywało się tak jak by sprzęgło nie było wbite, bo po próbie wbicia biegu słychać cichy szmer zębatek. Na następny dzień sprawdziłem tylko stan oleju w skrzyni biegów, wsiadłem...
jaka instalacje gazowa załozyc do 2L passata z 91r 115KM
tak, pokrywe zaworów
Właśnie mój pasek tez jest z roku 99 dzięki za pomoc wymienię jeszcze te uszczelki i zobaczę
No nie jeżdżę od razu na ściągnąłem drugim do domu, później zerknę czy nie widać czegoś bo wczoraj stan płynu był tak jak był Dodano po 1 Brak oleju w płynie chłodniczym
klient znikł, czyli problem ustąpił, o forum zapomniał do następnej potrzeby. A obiecywał, że napisze
i czemu nie kupuje sie b5? Bo już przepracowane wyjechały z Niemiec. https://www.google.pl/search?q=tdi+kopci... Poczytaj sobie i potem jak już wykonasz chociażby to z pierwszego linku to wróć. Możesz próbować patrzeć to co w innych linkach podpowiadali.
Potrzebny schemat modułu komfortu 1JO 959 799AH z dwoma kostkami do passat B5 115KM
Przewody od góry te przez które jest napełniany czynnik są zimne, nie aż tak bardzo ale zimne,
bezpiecznik
Wiesz co to jest czujnik Halla? Obroty widzi?
Witam padł mi silnik w passacie AJM 115km jaki inny słupek będzie pasował żeby jak najwięcej pasowało mojego osprzętu bez większych przeróbek
w takim razie ile chcesz za stary przeplywomierz?
witam mam passata b5 115km robiłem głowicę i teraz ciężko pali rozrząd jest ok wtryski też przeglądanie wszystko niby w porządku a dalej ciężko pali przed robieniem głowicy było wszystko w porządku palił na dotyk
A czy usterka była przed wymianą rozrządu czy po wymianie ?
Termostat raz otwiera,a raz nie,chodzi oczywiście o wieki obieg. Pompa natomiast bije cały czas i dlatego się wytwarza ta piana. Dlatego też płyn nie nagrzewa się, a ciepło z nadmuchu dochodzi,bo silnik jest gorący.
Witam dużo już wyczytałem i się dużo dowiedziałem. Ale jeszcze jedno spokoju mi nie daje mianowicie mój ATJ przeszedl duzo zabiegów. Do końca jeszcze nie wiem jednej rzeczy . Uruchamiam silnik sztanga chowa się do tzw gruszki ruch jej ok 2 cm . Ale potem nie reaguje już na nic mam tu na myśli dodawanie gazu dopiero po zgaszeniu silnika ona powraca ....
Dolot nie przerabiany .
OK, dzięki. :) A co z tą kontrolką?
To intercooler
Witam wiesz co było problemem u ciebie? Mam taki sam objaw i ten pólksiezyc w misce olejowej
Auto idzie jakby miało połowę mocy i pali cieżko, przejechane ma 150tyś, stało się to nagle podczas jazdy. Dodam jeszcze że było zwarcie światła stopu w przyczepie i wywala jeszcze błąd o czujniku stopu (ale czy to może być przyczyna??). Ponawiam prośbę o plik z kodami VAG-a po 2000 roku. Pozdrawiam
Borykalem sie z tym samym problemem rok czasu, wymienialem turbine, pompowtryski wszystko po kolei, u mnie okazala sie byc winna pompka podajaca w zbiorniku, spalila sie calkiem, dzis zmienilem wklad w pompce i przestalo szarpac , sprawdx w bagazniku niech ktos przekreci zaplon i sluchaj czy pompka chodzi, jesli nie to masz przyczyne pozdrawiam :)
A co z błędami /parametrami ? Czy sztanga jest zaciągnięta do oporu?
Pytank jakie jest prawidłowe ciśnienie oleju w passacie B5 1.9 TDI 115km?
Jesli chodzi o przeplywomierz to sprawdzaj w bloku 03 drugie okienko pokazuje ci wartość wymagana a po prawej rzeczywista sprawdz przy 3000obr pedal gazu full i powinno byc wart rzecz powyzej 850mg/h.
No i kolega nawet ułatwił bardziej poradę. Powodzenia
Skoro nie ma błędów problem tkwi w dopływie paliwa pewnie, filtr paliwa wymieniłeś ?wymień go (nie zaszkodzi), może też być problem z pompą, może się cofać paliwo jak dłużej postoi, spada wtedy ciśnienie i długo trzeba kręcić żeby odpalił.
Witam cie kolego. Od jakiegoś czasu przerabiam ten sam problem i jak na razie mi się nie udało. Może ty doszłeś już co jest.
Pozbyłem się problemu zapowietrzenia zbiornika ,choć nie tak jak chciałem .Otóż wsadziłem w otwór wlewu paliwa wężyk teflonowy-paliwowy o śr-8mm i długości około 70 cm i paliwo ,wlewa się bez problemu . Zbiornik ma dodatkowe odpowietrzenie ,które jest zatkane . Czekam na lepszą pogodę .
Witam ! Posiadam problem w moim Passacie B5 1999R TDI 115km. Usterka polega na tym , że auto drży oraz z okolicy skrzyni wydobywają się dziwne stuki , które ustępują po wciśnięciu pedału sprzęgła. Podczas przyśpieszania nie ma stuków, ale auto dziwnie wibruje. Co może to powodować ?
A odpowietrzałeś nagrzewnice?
Witam mam pewien problem z moim passatem. Passat jest z 2000r b5 1.9tdi 115km. Otóż od czasu do czas po przekręceniu kluczyka w stacyjne zapalają się wszystkie kontrolki i po chwili gasną(normalne) ale zostaje parę sek dłużej kontrolka świec żarowych. Po zgaśnięciu wszystkich już kontrolek odpalam auto i samo przegazuje do około 2000 obrotów czasami...
Pomocy VW gasnie w czasie jazdy mowa o Passacie 2.0 115km. 95r. temat dzieje sie na benzynie i na gazie i nikt sie nie chce tego podjąć zeby go naprawić . W czasie jazdy gasnie albo zacznie przerywać i w tym momecie stuka przekaznik albo odrazu zgasnie lub zgasnie i po chwili załapie i tak na przemian .wystarczy ze cofne kluczyk w stacyjce i ponownie...
Może ktoś miał podobny problem? Miałem w Passacie B5 1,8T podobne problemy - nieregularne skoki mocy silnika objawiające się "szarpaniem" na wyższych biegach :cry: - przyczyna: awaria tzw. przepływki - czyli czujnika przepływu powietrza :idea:
zrobię test na upg i zobaczę,wszystko wydaje się w porządku a upg/głowica sa nie pewne
Przekaznik swiec jest pod bezpiecznikami pod zabudową numer 202 taki niebieski
Zapowietrzony układ.
Na plaku chodzi?
To nie dymiłby na czarno. Układ paliwowy - jakie paliwa tankujesz?
Najpierw sprawdzamy , to tak na przyszlosc. Obejrzyj zdjęcie autora.
Witam. Posiadam passata b5 1.9 tdi 115km z 1999 roku od poczatku zimy mam problem z silnikiem mianowicie Po odpaleniu samochodu po dluzszym postoju silnik chodzi normalnie po przejechaniu 2-5 km silnik zaczyna szarpać przy przyspieszaniu trzęsie całą budą, silnik pracuje nierówno i problem jest ciagły. Czasem podczas skretu na parking osiedlowy zdarzało...
Jeżeli dzieje się to podczas przyspieszania to stawiam na turbinę. Temat wielokrotnie wałkowany, poszukaj.
A czy tam nie ma zaworka zwrotnego na filtrze paliwa?
Pomyliłem silniki. sorry
To oddaj do mechanika zamiast na forum pytać o coś, na co znalazłeś ewentualną odpowiedź.
Wziąć miarkę i zmierzyć ?
Czujnik zmieniony i dalej to samo
Witam. Mam problem z migającą kontrolką cisnienia oleju w Passat b5 1.8 20V 115KM. ADR kontrolka zaczęła migać po odpaleniu silnika. I miga do jego wyłączenia. W warsztacie wymieniono mi pompĘ, tak na wszelki wypadek. Stara była ok, ciśnienie ok 5 bar. Nowa ma już 7 bar. Kolo stwierdził że problem jest z przewodem lub elektryką. Czy i gdzie szukać przewodów...
Początek wtrysku ustawiony prawidłowo?
Zalewa się gazem prawdopodobnie.
Witaj proponował bym zrobić diagnostykę komputerową.Wtedy będzie wiadomo coś więcej.Pozdrawiam.
najlepiej po krzywkach patrzeć
Poniżej dodałem 2 zdjęcia jak to wygląda. Oraz zdjęcie "nowo" założonego filtru powietrza. Wydaje mi się , że to przez złe jego założenie znów coś wpadło i uszkodziło wirnik. http://obrazki.elektroda.pl/9444824300_1... http://obrazki.elektroda.pl/5367659600_1...
Elektryka nie musisz kierować,sam sobie poradzi z diagnozą banalnie prostą w tym przypadku.
no a prześwietliłeś instalacje do czujnika?
http://www.vag-com.pl/kasowanie_inspekcj...
I brawo ! Kolego, spostrzegawczość i najprostsze rozwiązania są najlepsze.
ja stawiam na ATJ lub AJM ;)
Wymieniaj na sztywne, nic się nie stanie.
Podejrzewa, że spadało napięcie sygnału czujnika położenia. I ECU odczytywało to jako 0000 zamiast 0101 ja to komputer. :)
Oczekuje pomocy w naprawie. Mądrej rady
No to dobrze a jeśli pojadę do następnego i stwierdzi to samo to co ??
Nie wiem jakie oznaczenie , nie ma naklejki na rozrządzie , silnik na pompo wtryskach 115km . (były 2 podobno) Jak napompować , mam kompresor.
Proszę o pomoc, od nie dawna posiadam Passata B5 1,9 TDI. Od samego początku mam problem z pływajacymi obrotami 800 - 830 obr i to od czasu do czasu jak juz sie dobrze zagrzeje. Dzisiaj zaskoczył mnie komunikatem o konieczności odwiedzenia serwisu i migająca kontrolka świec żarowych która zgasła po 2 minutach. Czy ktoś może zna rozwiazanie na te objawy....
Klakson działa?
Trzymał bym się tezy kolegi : balonika3
A powiedzcie mi Panowie gdyż nie bardzo się orientuję, gdzie znajduje się filtr paliwa w passacie b4 2.0 115km, rocznik 94? Byłbym bardzo wdzięczny za odpowiedź.
Zaraz Ci pokaże film który robiłem po czyszczeniu turbo, tam widać, kiedy wszystko sprawne jak chodzi grucha.
Bo coś się zepsuło. Pierwszy podejrzany czujnik Halla w aparacie zapłonowym, drugi sam moduł Digifant.
Przebieg to 260 tyś. Km. Wymieniany był czujnik temperatury płynu chłodniczego. Jak sprawdzić czy paliwo się cofa?
Wymianie uszczelki pod głowicą. Podciśnienie posprawdzane fałszywego powietrza również nie łapie.
Jak mi powiesz gdzie to znajdę to ci podam :P bo ja ciemny w tym jestem
galaxy 115km przepływomierz 115km astra 115km
renault scenic gaśnie baterie rowerowe połączenie delphi interfejs
Opel Vectra B 2.2 DTI - jakie paliwo stosować? Jak połączyć generator FY6900, oscyloskop XY i generator znaczników częstotliwości?