Nie wiem czy o taki opis chodziło,punkty E2 i E4 strona 7
Sprawdź chociaż czy przepływomierz ma zasilanie i masę
Może problem jest z masą w takim razie.
Jak podłączysz kontrolkę 2W na białe to ma ona po rozruchu świecić. Czarnym leci sygnał , szary masa sygnału.
Wtyczka d/14/15,31 zaciski masy.Nie ma stałego plusa a zapłon na schemacie widzę a/9 co nie pasuje z tym opisem.
Spróbuj zmierzyć napięcie na stykach wtyczki do żarówki - jak pisałem względem PLUSA i MINUSA na akku Kolega KStanek ma rację, możliwe że twoja lampa straciła masę.
ujżąłem coś takiego Niemożliwe żeby na wolnych tyle doładował. Czujnik kłamie, sprawdź jego masę.
nie niebieski tylko czerwono czarny, rozpleć wiązkę przed modułem ok 15 cm znajdziesz tam łączenia kabli, czerwono niebieskich, chyba 5 sztuk razem i niebueskie razem chyba 4 szt, tam masz problem, napad się włącza bo dostaje masę.
Daj kabelek tego czujnika do masy i zobacz czy ustąpi.
Zewrzyj go do masy i sprawdź.
rozbierz drzwi i podepnij sie pod czerwono-niebieski otwórz i czerwono-zielony zamknij,komfort wydłuz sygnał na zamknij do 25-30s,sterowanie oczywiście masą.
Do sprawdzenia: świece i czy prąd do nich dochodzi akumulator rozrusznik połączenia mas i prądów do silnika.
Właśnie szukałem w necie i nie znalazłem żadnego takiego przypadku, więc pytam, czy to może być wina modułu, czy też raczej okablowania. A jeśli okablowania, to jak zdiagnozować, który jest uszkodzony, bo prąd dochodzi wszędzie i jest masa.
Z tylnymi szybami elektrycznymi. Niestety albo stety po angielsku. Jak nie działa wszystko, to na dzień dobry zacznij od zasilania i masy, porządnie, żarówką, żaden miernik.
Golf4, passat b5- zasilania, masy, can linia k - wszystko to samo ;)
Jak masz prąd na cewkę masy i plusy to rozrusznik do roboty.
Brak odpowiedniej masy w tym reflektorze. Najszybciej i najprościej dołączyć dodatkową masę do przewodu brązowego we wtyczce.
Już kiedyś pisałem o tym. Podłączasz się do przewodów wychodzących z zamka, czerwono-zielony i czerwono-niebieski, sterowanie masą.
W każdym VW PASSAT B5 od rocznika 1997-2005r sterowanie c.zamków jest masą zamknij/otwórz jeśli chodzi o przewody umiejscowione w drzwiach kierowcy.
Masa na brązowy gruby jest? Sprawdzone -,+ żarowką. Z guzika tez nic?
O ile mnie pamięć nie myli to jeden z nich to masa podłączona tylko do konstrukcji fotela. W VAG brązowy to masa. Reszta nie ma znaczenia.
Tak jak pisze przedmówca pomiar oscyloskopem na samym czujniku odpietym od wiązki. Zmierz też multimetrem piny sygnałowe na zwarcie do masy i między przewodami - wtyczka strona auta i ecu.
przepływomierz powietrza, zwarcie k/masy. To wpisz w gogle - powinno pomóc.;)
Jak się dobrze doczytałem to pomyliłeś masy, jedna idzie z budy, druga z ecu.
Brązowy to masa.
Uszkodzona wiązka raczej nie, sprawdź zasilania , masy żarówką min 21W. Wg mnie sterownik jest uszkodzony.
Od mokro nie będzie zwarcia. Ma przycięty/przywarty przez tarcie przewód do masy gdzieś .
A to nie jest masa butylowa?
z racji że mowa o lusterkach w passacie mam pytanie.czy w passacie rok 98 z regulacja lusterek(strzałki w boki i góra dół) bez opcji składania lusterek mam podgrzewane lusterka??bo gdy włączam podgrzewanie szyby tylnej lusterka nie grzeja a szyba tak.a może jest uszkodzone podgrzewanie lusterek??proszę o podpowiedzi:)pozdrawiam
witam mam pytanie jak wycąga się lampe stopu na szybie passat b5
Sprawdź zasilania na liczniku. Niebieskie złącze 1 - plus po stacyjce 7, 9, 24 - masa 23 - stały plus Zobacz czy jest stały plus.
Wiązka do sprawdzenia a generalnie to masz brak masy na przepływce.
22-czerwono -biały-- +30 po bezpieczniku 28 18-czerwono czarny-- + wychodzacy z modułu zasilajacy lampki i silniczki 6-czerwony-- + po stacyjce(dosłownie) 16-niebisko-szary --wyjscie sygnałowe na lampki wnetrza (podanie masy) 21-brazowo zielony-- wyjscie na cewke przekaznika klapki wlewu paliwa 9 i 6- zielony i czarny -- szyna danych do modulow w drzwiach...
To podprowadź sobie z aku +12V i masę i sprawdź czego brakuje.
powazny problem. brak zasilania/masy
Pewnie przywarty do masy kabel szary z niebieskim paskiem we wtyczce radia.
A ta oryginalna "guma" to nie jest czasem butylowa masa uszczelniająca?
Masa podawana jest z krańcówki zamka klapy, po jej otwarciu. Jak jej nie ma to znaczy, że........- czytaj wyżej
Jednak w sprawnym moim Passacie dokonując pomiaru na obudowie alternatora I przykładając miernik do tego "dzyndzla" plusowego pokazuje tylko 1.37v (dziwne, czemu tak mało? ) ...bo obudowa alternatora jest utleniona, a tlenek glinu jest izolatorem i miernik nie ma dobrego styku z masą.
U mnie bez masy nie idzie
Sprawdzaj: 38> piętnastka 23,45,68 plus z przekaźnika, zasila też osprzęt. 1,2,4,46 masa.
Wychodzi na to że sprawdzał na wpiętej wtyczce i z tąd tyle mas!!
Popraw połączenia przewodów przy przepustnicy jeśli jest sterowna sterowana elektronicznie. Usuń kurz i nalot pyłkowy który pod wpływem wilgoci zwiera przewód sygnałowy do masy
Raczej tak. Była już cała masa podobnych tematów.
O jaką przeróbke chodzi z tą masą w tylnych lampach?
tak sprawdzilem blad vagiem, no wlasnie tez doczytalem ze to czujnik temp. i nie wszystkie go mialy moze zbieg okolicznosci i poprostu uwalilem czujnik... teraz Ci nie bedzie krzyczal
dzięki za pomoc brakowało masy
rozebralem ten przelacznik w podsufitce i tam niby prad dochodzi Prąd ma tam być na stałe. Masą jest to sterowane z modułu komfortu pod nogami kierowcy.Czyli otwieramy drzwi mikroswitch podaje masę do sterownika w drzwiach kierowcy z tamtąd sygnał leci po can do modułu komfortu i ten wystawia masę która załącza lampkę. Tak to działa.
Wyjmij i zobacz piny.Może masa upalona
Z wyłącznika zespolonego pin 58L (13) przez bezpiecznik 5A(nr23) leci zasilanie na lewą stronę postój pin58R(14) przez bez. 5A(nr22) leci zasilania na prawą stronę po drodze tylko kabelki kostki i do masy.
Rób jak uważasz próbówka też powie prawdę steruje 4 i 6 masą
zawsze możnaby sprawdzić jeszcze zasilania i masy.
Masz LPG która może bruzdzić. I dowierać do masy.
tak przy okazji ma ktoś może rozpiskę pinów takiego modułu,same zasilania i masy wystarczy.Dwie kostki.
515 to problem z czajnikiem wałka rozrządu. Jaki dopisek przyczyny wywołania kodu (nieprawidłowy sygnał, zwarcie do plusa ,zwarcie do masy ).
szukaj masy lub wody,
1 -> ECU pin 71 2 -> +12V przez bezpiecznik 3 -> ECU pin 78 4 -> MASA
Ma podać masę gdy zamek otwarty.Kontrolką żarówkową sprawdź.Nie trzeba nic demontować.Na wtyczce sprawdź ewentualnie na wtyczce podaj masę.
hmm...nie wiem, czy oryginał dobrze grał, bo go nie było:( a jeśli zamontuję ten wzmacniacz, to połączyć te mase czy nie? Prawidłowo to chyba powinna być połączona tak? Tylko, że wystarczy, że złącze te druciki i już szumy:( Radio w innym aucie ładnie zbiera, bo sprawdzałem. Nie wiem już co tu jest grane..
witam pewnie masz złom masę
Zobacz czy dobrze podłączona masa.Oraz czy lampy z tyłu świecą poprawnie.
kolego żeby zapalało się światło w samochodzie włącznik drzwiowy musi "zewrzeć się z masą ,także najlepiej jest go wymienić lub wyczyścic styki np.za pomocą WD40 ,TYLE MOGE DORADZIĆ
lampka w drzwiach nie zapala się żarówka sprawdzona To sprawdź czego jej brakuje, plusa czy masy.
sprawź załącznik pokrywy(zewrzy przewody) jak to nie pomoże to zobacz przy lampbe czego ci brakuje czy + czy masy.(stawiam na załącznik).
Potrzebuje opis pinów do przepływomierza Hitachi w VW Passat B5, 058133471, 3 piny 1-sygnał 2- masa 3- +12V
Jeden przewód napięcie po zapłonie, kolejny to stała masa, kolejne dwa to masa stała przy spryskiwaczu i masa z czasówki.
Jeśli auto po lakierniku to ja bym sprawdził masy...:D
Nie lepiej naprawić? Brak masy na czujniku.
Sam plus nic nie zdziała. Musi być jeszcze masa podłączona.
Czystość klem, masy, zasilania. Pomiary
Jeśli jest to 97r to otwieranie masą przez rezystor 180 Ohm. https://obrazki.elektroda.pl/5507727800_...
Sprawdź zasilanie na tej wtyczce przy ABS, powinny być dwa grube plusy, dwie masy i jeden plus po stacyjce(cienki kabel), jak to wszystko jest w porządku to sterownik uszkodzony.
Jaka masa? Ten przewód czerwony gdzie idzie do alternatora? Dodano po 45 Co był przykręcony do masy.
Wepnij diodę z rezystorem w sygnałowy podnieś lewe koło przednie i zakręć powoli, powinno zamrugać... Sprawdzić zasilanie czujnika i przejście przewodów. A jak ma sprawdzić jak to czujnik kontaktronowy ?? Zwiera sygnałowy do masy...
Kolego napisz spokojnie co się dzieje w tym Passacie , jeśli chodzi o masę to powinieneś przeczyścić wszystkie i sprawdzić "kostki" połączeniowe w pierwszej kolejności.
Do 85 idzie masa i do świateł też masz dać jeden przewód na masę, nie musi to być do tego pinu przekaźnika. Obojętnie gdzie byle te dwa punkty miały masę.
Witam sprawdż przewody od kostki komfortu w górę, miałem kiedyś przewody pognite i czarne w środku pod otuliną a masy trzymały się na samej otulinie kabla.Pozdrawiam
gdyby była przerwa na tym niebieskim kabelku to nie świeciła ba kontrolka ładowania, chyba że ma zwarcie do masy
witam . czy wie ktoś gdzie sa rozmieszczone wszystkie masy w passacie b5? silnik 1,6 ADP (3B5) prosze o pomoc
witam a dawno ta dwu masa była wymieniana
Wystarczy sprawdzić czy masz impuls masy lub podać na czerwono-zielony zamykanie i czerwono-niebieski otwieranie, zamek powinien być zatrzaśnięty. Możesz mieć walnięty moduł przy napędzie szyby.
Tak. Przy zwieraniu do masy lampka zapala się, przy rozwarciu gaśnie.
Ty mierzysz miernikiem lub sprawdzasz żarówką to wiesz czy masa jest pewna.
No najlepiej przepisać kod ze starej. Pewnie po włożeniu będzie działać ale lepiej zmienić na taki jak ma być. Usterka komunikacji to rozumiem że linia K zasilania i masy sprawdziłeś?
Zasilanie zaworu N75 w moim aucie jest odwrotnie: pin 2 wtyczki i masa 12V. zawór zmostkowany czerwony - niebieski.
Mama problem a mianowicie zainstalowałem alarm w swoim passacie B5 1999r TDI. Problem tkwi w tym ze podczas otwierania szyby idą mi w dół, a podczas zamykania w góre. Z zamykaniem ok ale z otwieraniem kłopot. Wydaje mi sie że za długi impuls masy podaje centralka na otwieranie. Jak to zmienić w alarmie jest zaprogramowany najkrótszy impuls a i tak jest...
W załączniku schemat do poduszek w B5 gdzie występował E224. W wersji bez wyłącznika zapalnik poduszki w desce N131 podpięty jest pod 31 i 32, natomiast zapalnik poduszki fotela N200 pod 27 i 28. Masz błąd który mówi o tym że jest zwarcie do masy czyli wygląda na to że na pinie 60 powinno coś być a sterownik tego nie widzi.
Przewody czerwony z zielonym paskiem i czerwony z niebieskim paskiem przy silniku szyby w drzwiach kierowcy. Który zamyka, a kóry otwiera to nie pamiętam. Sterowanie masami. Podobnie jest w skodzinach i golfach i innych.Po temacie.
Jest możliwe na ABS(tarcza) brak masy albo zwarcie.
Instalacja drzwi sprawdzona nie ma gdzieś zwarcia do masy?
Gruszka sama w sobie może być uszkodzona. Poprawność połączenia podciśnień przy n75 zachowana? Kolektor ssący nie jest zasyfiony nagarem? katalizator drożny? Przewód pd n75 do filtra drożny? Przy takiej masie powietrza jaką widać w logach, turbo ma nieprawidłowe sterowanie, geometria nie zamyka się do końca.
jesli przed wymana bylo ok to sprawdzic jeszcze raz ustawiene rozrzadu,jak to dobrze podpiac vaga zerknac co pokazuje, piny w ecu do polozenia walu 56,63,masa. do czujnika halla na walku rozrzadu 62,76,masa
Sprawdzałeś czy brakuje + czy masy? (at)camer pytanie o element E4 ze schematu: dimmer? ściemniacz?
może po prosu w kosce do lampy jest zwarcie albo nie ma masy to sprawdż
Pytałem czy masa jest?
Zapomniałem domalować kabla masy elektro zaworu może on być połączony z kablem masy od pompki.
Tez takie myśli miałem i tak zrobie. Myślisz że +15 cofa sie na sterowanie tylniej bo zgniła wiącha na przelotce i z tąd te anomalie?? Może i tak być ale tylnia sterowana jest chyba masą.
Brak masy, zaśniedziałe styki..
W każdych drzwiach masz, a raczej na słupku masz taki gumowy wystający przycisk i jak go wciśniesz, to sygnał idzie do sterownika, że drzwi są zamknięte czy otwarte. Ten włącznik styk przywiera do masy i ja bym tam szukał problemu.
Instalcja i masy do sprawdzenia.
passat sprząc passat passat sprzeglo passat passat 00928
cordoba pompa paliwa renault laguna przycisk bateria rower programować
magazyn energii klimatyzacja berlingo
Pralka Beko: Przekreślony kran mimo pobierania wody Brak obrazu na HDMI3 z dekodera - co robić?