Zaślepienie egr nie zlikwiduje wycieku, tylko wymiana na inny lub regeneracja. Chyba że zaślepienie łącznie z dziurkami.
Czy po naprawie problemł znikł czy występuje nadal? Jeśli piszesz o tym czarnym z boku egr to jest siłownik klapy gaszącej, podczas pracy nie ma tam podciśnienia. Nie widziałem logów bo pisze z komórki ale jeśli w 003 masz około 450mg to silnik pracuje na czystym powietrzu więc albo zimny, albo egr zaślepiony, albo coś nie tak z egr (podaj rocznik auta)....
Zaślepiony EGR?? Podaj dynamiczną grupę 008.
dobra też nie była bo rzygała olejem i miała spory luz na wirniku Dodano po 1 Egr nie jest zaślepiony. Przy wymianie turbiny był czyszczony
A po zaślepieniu egr jest ok?
ok. Dzięki za info. Mam jeszcze małe pytanie, czy określenie "zaślepić wężyki" jest równoznaczne z odcięciem/wyłączeniem/obejściem EGR?
Gruszka od klapy przy EGR się nie zamyka, ani nie otwiera, w sensie nie zamyka klapy w EGR. Jak zatkałem palcem wąż, który jest podłączony do tej gruszki to ,poczułem lekkie zasysanie przy wyłączaniu silnika. Czy ty wiesz co ty robisz?MOże ty mylisz klapę gaszącą z EGR?Podaj podciśnienie na EGR i obserwuj wskazania MAF jak kolega wyżej pisze.MAsz albo...
Pozdrawiam wszystkich i bardzo dziękuję za zainteresowanie. Komputer wykazał na walniętą przepływkę Wymieniłem i wszystko gra. Czy zaślepiony egr ma wpływ na moc? Władek
Kolektor ssący wraz z EGR wyczyszczony idealnie już był wcześniej. Zastanawiam się teraz nad zaślepieniem EGR o wy na to?
z EGR odłączyłem przewód podciśnienia i zaślepiłem go i auto działa bez zarzutu. Czyli może to być ten siłownik o którym piszesz czy może EGR. A może trzeba szukać w drugą stronę
Mam AVF 110 km ze zmienną geometrią 1998 rok wiem tylko tyle ze turbo za dużo pompuje cos około 1.4 bara a powinno 1.1 może to być o ChipTuningu mam zrobione na 130 km a zawor EGR mam zaślepiony blaszką więc to nie to
Nie mam kompresora. Dzisiaj rozruszalem tą gruszke bo wogóle nie chodzila. A teraz chodzi ale opornie. A zaślepiony EGR może mieć z tym cos wspólnego?
Skąd masz przepływkę , jesteś pewny że jest sprawna ? . Z logów wygląda że EGR szczelny ale tak dla próby można by było na chwilę zaślepić.
Pewnie zaślepiony EGR,a że silnik nie pierwszej młodości to spaliny gryzą w oczy.
Są 2 sposoby sprawdzenia, odpięcie samej wtyczki z N18 (zawór podciśnienia od EGR), odpięcie przewodu podciśnienia i zaślepienie go, chodzi o upewnienie się czy np. N18 nie przepuszcza.
Witam. mam takie pytanie czy po zaślepieniu EGR-u samochód będzie więcej palił? miałem 0.5 l a teraz mam 0.7l passat b5 fl 130 KM 2003r. Podejrzewam że wywali Ci tryb awaryjny jak zaślepisz. A to co Ci wskazuje większe spalanie to zapewne rozrząd był zmieniany i synchronizacja pompowtrysków nie jest ustawiona poprawnie.
Właśnie okazało się że mam uszkodzony EGR, powietrze króćcem można wciągać. Odłączyłem przewód podciśnienia od niego i zaślepiłem. Czy to może mieć związek z tym błędem?
Witam, pacjent B5 FL 2005r 1.6 ALZ bez gazy, przebieg około 200 tys. Ostatnio zauważyłem, że głównie przez okres lata występuje taki problem. Podczas jazdy ze stałą prędkością strasznie drży buda i kierownica, auto nie ściąga, nasila się to przy 60 i około 100 km/h. Przy przyspieszaniu chyba ustępuje, ale nie jestem pewien. Cewka wymieniona, świece,...
Nie ma EGR zlikwidowane całkowicie i zaślepione wyjście z kolektora wydechowego. A co w takim razie z zaworem N239, który sterował EGR i pośrednio wpływ na zawór N18 i dalej na N75? Jak wygląda kwestia wężyków, bo ewidentnie jakby któryś był niepodłączony i brak podciśnienia?
Na czarno może tak szaro Kopcińskiego. Mgr zastąpiony. Jeszcze może wtryski sprawdzę. Dodano po 5 Sorka za błędy. Kopci na czarno może szaro a egr jest już od dawna zaślepiony bo olej z niego wylatywał.
Witam. Chciałbym prosić kogoś, kto się zna, o pomoc w analizie logów, czy wszystkie parametry są ok, czy trzeba coś skorygować. Nie pytać o powód, dla czego chcę, poprzedni właściciel grzebał wszędzie. Od razu tłumaczę, że temp wody stoi na poziomie 84°C, chwilowo na zdjęciu niższe z powodu włączenia ogrzewania, zdjęcia były robione na postoju bez dodawania...
Jeśli z 2 przeciwległych otworków znajdujących się pod widocznym na fotce grzybkiem (siłownikiem podciśnieniowym uchylającym zawór EGR) wycieka olej i dodatkowo słyszysz efekty dźwiękowe uciekającego powietrza to oznacza to, że jest nieszczelność pomiędzy trzonkiem zaworu a obudową, w której się porusza i tamtędy przeciska się olej będący w dolocie...
Hej, sprawdziłem czujniki ciśnienia doładowania. Ten stary rzeczywiście był walnięty. Nowy jest dobry. Sęk w tym że na starym wadliwym samochód jeździ dynamicznie, a na nowym dobrym przechodzi od razu w tryb awaryjny i wywala błąd 17964, czyli niedoładowany... Dodam, że próby dokonywałem już przy zaślepionym dolocie podciśnienia w EGR, bo padła mi membrana.
-sztangę turbiny musisz rozkręcić(wydłużyć sztangę), przy 3500obr powinno być 65% wysterowania zaworu a nie 94%, sorry ale dałeś plamę z tą poradą, jak ma N75 być wysterowany na 65% skoro turbo przeładowuje z powodu przycinającej się zmiennej geometrii ? Kręcenie sztangą w takim przypadku to poroniony pomysł. Namieszałeś koledze i rozkładacie ręce....
Coś się dostało pod zawór jeśli nikt nie grzebał wcześniej przy silniku to prawdopodobnie oderwany kawałek nagaru (albo z obudowy zaworu EGR albo kolektora ssącego) przyblokował zawór, proponuję wypiąć odmę z dolotu i zaślepić zawór EGR (po uprzednim czyszczeniu dolotu z nagaru, czyszczenie kanałów ssących w głowicy bez jej zdejmowania pozostawiam...
może komuś to się przyda , kiedyś miałem taki przypadek a passacie b5 1,9 tdi ktoś kiedyś musiał grzebać przy pedale gazu i nie zabezpieczył tego cięgna od pedału do potencjometru a jest tam ŚRUBA RZYMSKA i rozkręciła się wiec fizycznie było tylko 2/3 gazu . Drugi przypadek cały czas otwarty EGR prosto zdiagnozować poprzez odpięcie węża zaślepienia...
Witam, jako że sprawa dotyczy również passata z silnikiem AJM nie zakładam nowego tematu. w czym problem: auto z roku 99/00 silnik 115 km/ automatyczna skrzynia. Po zakupie auta wydawało mi się, że jest zbyt słabe, jednak przesiadłem się z 3 litrowego benzyniaka więc wmówiłem sobie, że tak musi być, jednak teraz po przebyciu trasy stwierdzam, że coś...
Egr mam zaślepiony tak jak sztuka mówi. Nic nie kopci, zbiera się ale szału to nie ma. Przepływka idzie ale zatrzymuje się na 550 i dalej nie domaga heh.
co ja bym zrobił. zaślepił egr zaślepki do egr'a dostaniesz w ASO vw 038131925a za śmieszne pieniążki albo na allegro znajdź, pamiętaj że potrzebujesz dwie zaślepki i dwie uszczelki, na sam egr bądź kolektor ssący i na kolektor wydechowy. jeżeli nic się nie zmieni to podmienić Przepływkę
Musisz zaślepic tak żeby spaliny nie leciały do silnika i tyle.Sam EGR może sobie pracować. No zmienna geometria to trochę jak i DPF. Za bardzo nie toleruje takiego zamulania tylko musi mieć temperaturę i pożądny przepływ gazów. Co do zaślepienia EGR to opisów i filmików do tedeja pewnie na bogato w internetach;) No i blaszka czy ta uszczelka do zaślepienia...
Ten przewód ma być wpiety w filtr i zasysać świeże powietrze. Masz nieszczelność w układzie podciśnien i zaleczyłeś przypadkowo problem. Najczęściej pada membrana egr lub gruszki turbo. Przewody do EGR zaślepiłem i brak podciśnienia pozostaje, tak samo zrobiłem z wężykiem do gruszki. Dopiero po zaślepieniu wężyka obudowy filtra podciśnienie wróciło....
Witam. Nowy temat ponieważ nie ma odpowiedzi na forach itd. Pacjent to passat b5. 1.9tdi 130km avf 6 biegowa skrzynia, przebieg 400 200km. Spalanie najmniejsze jakie uzyskałem to 7,9l w trasie, w mieście ok 13l. Wyniki z vag com. Czujnik temperatury wskazania prawidłowe. Temperatura paliwa nie przekracza 30°c Kąt wtrysku 0.0 idealnie. Wtryski mają korektę....
Niestety ale w tym automacie loga na pewno nie zrobię jak należy, kick down leci po % wciśnięcia TPS a nie oddzielnym przyciskiem, jedyne co mogę zrobić to na 2, ale i tak obroty będą wysokie od razu (4 biegowa zwykła skrzynia, półsprzęgło). Jedynie przyspieszając tempomatem nie robi redukcji i obroty rosną liniowo. Ssącego nie czyściłem, ktoś przede...
Witam, Mam problem odnośnie auta passat b5 1999r. 1.9tdi w automacie. Przy określonych prędkościach (zaobserwowałem, że przy około 60, 80-90, 130 km/h) auto zaczyna się ksztusić i lekko traci moc i trzeba przyspieszać(redukcja na niższy bieg) żeby w miare auto szło dalej. Zaślepiony został zawór egr specjalną zaślepką ale to też nic nie dało. Gdy pierwszy...
Wiem że temat stary,ale to tak na przyszłość :) Miałem też problem z EGR ,auto było słabe i gasło. Błąd P1461. Koledzy w większości przypadków wystarczy zaślepić go i to wszystko. Wczoraj zrobiłem tak w C5 II 2.0 hdi i auto hula ,nic się nie świeci,żaden błąd,o dziwo nawet na kompie czysto mimo że odłączyłem wtyczkę. Zaślepiłem przy samym zaworze przy...
Brak odczytu podcisniena w dolcie skutkuje mniejszą iloscia dostarczanego paliwa no i spadkiem mocy , sprawdz na innym skanerze albo podmien , a może poprostu jest zatkany (twój dolot był bardzo zanieczyszczony) pozdrawiam Z całym szacunkiem ale nie masz bladego pojęcia o czym mówisz. Nic nie jest zatkane, sprawdź cały układ podciśnienia wygląda to...
EGR masz zaślepiony - jeśli tak to wskazania w polu 3 są prawidłowe, nie napisałeś czy kasowałeś błąd 17656 i czy pojawił się ponownie po sprawdzeniu oraz czy kopcenie i brak wchodzenia na obroty nadal się utrzymuje. Brak paliwa przy niezalanym filtrze mógł wygenerować ww. błąd więc przyjrzyj się jeszcze czy widać dużo pęcherzyków powierza w przewodzie...
Witam. Dawno mnie nie było, troszkę działałem w temacie ale nic nie osiągnąłem. Wraz z otwarciem turba, wyciekła chyba bezpowrotnie jego moc. - Pompa Vacuum nowa - Wszystkie wężyki podciśnieniowe wymienione - N75 czyszczony, potem zamieniony z N18 - Gruszka szczelna - EGR zaślepiony - Turbo wyciągane drugi raz aby się upewnić czy dobrze złożone - MAF...
Witam problem z Passat B5 1.9TDI AVB 101KM obojętnie czy zimny czy ciepły odpala po około 3 sekundach kręcenia jak mrugnie kontrolka świec żarowych. A wygląda to tak że siadamy rano do auta i włączamy zapłon zapalają się świece żarowe, chwilę świecą i gasną dalej odpalamy i musimy kręcić około 3 sekund wtedy zapala się kontrolka świec żarowych na 0,5...
Witam wszystkich mam problem z moją skrzynią a mianowicie przy jeździe na 3 biegu (od 50-70km/h) i na czwartym biegu (od 70 do 100km/h) w samochodzie są odczuwalne drgania wraz z minimalnym wzrostem obrotów (około 100 obr/min) taka sytuacja występuje pulsacyjnie mniej więcej co 4 sekundy tak jakbym minimalnie wciskał gaz i puszczał. komputer wykazuje...
Witam Forumowiczów, Kupiony Passacik miał zapieczone turbo ... Od jakiegoś czasu staram się go obudzić na nowo. Turbo ładnie wyczyszczone, wężyki powymieniane, N18 wymieniony. EGR jest zaślepiony na dwóch łączeniach przewodu z oplotem. Oraz odłączony przewód podciśnienia z N18, jak i z EGRu. Podkreślam iż w aucie jest wyciek na pompie wtryskowej. Niestety...
No to tak: EGR zaślepiłem dorobiłem blache na wzór uszczelki, gruszkę zasysałem wydaje mi sie, że wszystko szczelne ciężko sie zasysało. Co do regulacji turbiny ja nic tam nie przestawiałem. Z tego co widziałem są dwie regulacje jedna bezpośrednia na turbinie już dobrze nie pamiętam, ale chyba śrubeczka 6mm, na której opiera sie 'wichajster' od sterowania...
Panowie,temat dalej w toku. Zmieniłem mechanika.Podpiął komputer i podał mi takie parametry : -początek wtrysku powinien miec między -4 a -2 ( u mnie był +1,2) -grupa 0000 powinna miec parametr pomiędzy 114 a 129 ( u mnie jest 131) - jeżeli chodzi o ten parametr to nie wiem co to ?! -synchronizacja u mnie była uwaga 8,8 a teraz jest po zmianie 0-0,6....
Witam, Czytałem posty na temat EGR plującym olejem w passacie b5 na tym forum. Jeśli z 2 przeciwległych otworków znajdujących się pod widocznym na fotce grzybkiem (siłownikiem podciśnieniowym uchylającym zawór EGR) wycieka olej i dodatkowo słyszysz efekty dźwiękowe uciekającego powietrza to oznacza to, że jest nieszczelność pomiędzy trzonkiem zaworu...
Mam taką zagadkę: W passat b5 1.9tdi AHH (już mnie to nie śmieszy ahaha) przestał odpalać. Koledze pomógł jakiś mechanik i na parkingu odpalił mu go z plaka za 50zł i auto przyjechało do mnie. Dźwięk pracy miał prawie jak benzyniaka, odpalał tylko z plaka, chodził nie równo na wolnych obrotach, szarpał albo gasł, a na komputerze BRAK BŁĘDÓW tylko kąt...
Witam Mam problem z Passatem 2000r silnik 1,9 115KM ATJ. Sporadycznie silnik na biegu jałowym wpada w wibracje (chwilowy spadek obrotów) które przenoszą się na nadwozie. Problem występuje tylko na biegu jałowym na rozgrzanym silniku. Ponadto po odczycie Vagiem okazało się, że obroty biegu jałowego po nagrzaniu silnika oscylują w granicach od 820-840...
Witam wszystkich povagowanych. Z góry sorki że się tak podpinam pod temat , ale jestem nowy . Ten jeden raz myślę że mi wybaczycie :) OK przejdzmy do meritum . Od paru miesięcy jestem posiadaczem audi a4b5 afn 1999r .Powiem wam że co do silnika chodzi ładnie ale ma (nie wiem jak to nazwać) muła. Zbiera się opornie troche ,a co Mnie martwi najbardziej...
Pod osłoną silnika tą z góry obok wlewu oleju na kolektorze ssącym u góru masz puszkę od egr a z boku(nad turbiną)taką plastikową gruszkę od niej odłącz wężyk i go zaślep.
Kąt wtrysku regulowany jest elektronicznie, stosownie do potrzeby w danym momencie. Pompę ustawia się na punkt bazowy, ale tylko po zdjęciu kółka zębatego, przy wymianie rozrządu po prostu ustawiasz pompę na blokadę i gra. Jak dobrze pamiętam, to w 1Z ustawiało się czujnikiem zegarowym, ale w AFN nie. Podłącz kompa jeszcze raz i luknij na wskazania...
Witam, podejżewam że to właśnie może być olej z turbiny, przepuszcza suwak,może jest już luźny ,nie wiem jak to dokładnie nazwać, Z kolektora dolotowego turbina dając ciśnienie wybija olej i leci przez tą dziurkę, uszczelniacz padł, zdemontuj go, sprawdź czy wogóle zamyka. Wykręć kolektor umyj, zaślep blaszką przy wydechowym n złączeniu .nie wiele wiem...
U mnie po remoncie głowicy i częściowym przyblokowaniu EGR szarpanie jest mniej wyczuwalne/są momenty, że szarpie ,ale nie tak jak przed. Trudno jest stwierdzić czy to zasługa remontu głowicy, czy przyblokowania EGR. Jak zrobię alternator to wymienię blaszkę pod EGR z 3 otworami na 1 otwór o średnicy 6,5 mm. Rozmawiałem ze znajomym mechanikiem , że...
Proszę wyczyścić zawór EGR (przypadkiem nie zaślepiaj, bo to zło 90% dobrych mechaników ci to powie), następnie sprawdzić działanie przepustnicy. Sprawdź zmienną geometrie łopatek turbiny. Ale pierwsze co rób to dostań się do filtra powietrza (najlepiej wymień) oraz obowiązkowo wymień filtr paliwa, może spuchł filtr paliwa w środku (Czasem się to zdarza)....
Szanowni Użytkownicy, Zwracam się z prośbą o pomoc, mam Passata B5 FL kombi z 2004 AVB 101 KM, samochód mam już około 8 lat, kupiłem go jako sprawny pod względem elektroniki (przynajmniej tak mi się wydawało - wiele lat było wszystko okej), od mniej więcej dwóch lat elektronika w nim zaczęła żyć własnym życiem, zaczęło się od symbolu check i napisu...
zaślepienie kabli passat sprząc passat passat sprzeglo passat
antena calculator deskjet karetka stacja policyjny
pralka electrolux pralka electrolux
Oznaczenia kabli na prądnicy SHL M17 Gazela Struktura pliku MIDI: nagłówek i ścieżki