Zadzwoń do ASO. Oni takie rzeczy wiedzą.
Nie wiadomo czy halogen czy xenon. Śruby imbus są z góry. https://www.youtube.com/watch?v=VtSuxm4C...
Przejedź się ze 100-200 metrów z prędkością 30-40, jak po tym nie zgaśnie to pisz.
Ja mam ten sam problem co koledzy wyżej Napisze co już wymieniłem i zrobiłem 1 wałek rozrządu i hydraulika nowe 2 chłodnica egr nowa 3 zawór n75 4 zawór n72 5 dpf przewiercony trzy otwory fi22 6 turbina rozebrana zmienna geometria wyczyszczona 7 pompowtryski zmienione 8 wężyki do sterowania wymienione 9 egr wyczyszczony i sprawdzony elektrycznie czy...
Podaj kod silnika.
5w40 jest to olej do TDI PD ale b6 zapewne ma już normę 506.01 czyli longlife albo 507 czyli z DPF i olej spełniający tą normę to 5w30 w specyfikacji motula to np Motul Specific 504 00 507 00 5W30 albo Motul 8100 X-clean+ 5W30
Po nagrzaniu silnika do 90°C i zgaszeniu pojazdu, na przykład gdy wysiadam na chwilę, samochód odpala, ale natychmiast gaśnie. Niektórzy na problem odpalania ciepłego TDI PD stosowali podmiankę mapy, coś więcej można poczytać pod hasłem "hot start fix edc16". Nie jest to naprawa idealna, ale bardziej ratowanie się w przypadku niemożności ustalenia...
Więc wyglądają raczej na prawidłowe.
Raczej numer 7.
Normalnie poskładaj ten zacisk, wsuń sobie tłoczek do końca żeby ci na klocki wszedł bez problemu. Normalnie odpowietrz sobie, a potem dostosowanie klocków.
Na stronie nr. 4 jest interesująca cię wtyczka T5an.
witam posiadam passata b6 2.0 tdi 136 km oznaczenie silnika BMA i mam z nim mały problem . Auto jak jest zimne pali na tzw dotyk a jak jest ciepły trzeba go pokręcić z 3-5 sekund i auto odpala . co to za przyczyna?
Kontrolka świec jest też odpowiednikiem "MIL"(Malfunction Indicator Light) Bez diagnozy komp. nikt nie zgadnie co jest przyczyną.
Jest kompresja . Rozrząd dobry.
Schemat mówi, że pin9 jest podłączony. Jednak jest on zapewne potrzebny tylko dla złącza przyczepy 13pin. https://obrazki.elektroda.pl/5610174000_...
Sprawdź czy w nogach kierowcy w module obsługi nadwozia (pod dywanikiem) nie ma wilgoci. Tam najczęściej pojawia się problem.
Jeżeli chodzi o podłączenie żarówek to interesuje cię L22 i L23 ze schematu https://obrazki.elektroda.pl/3668118200_... Co do włącznika to przednie przeciwmgłowe załączane są z E7, wyjście NL Możesz pobawić się TFL lub auto na włączniku świateł i zobaczyć co z tego wyjdzie. https://obrazki.elektroda.pl/2946383800_...
Śruby nowe 8nm ale niech ktoś potwierdzi.
Normalnie te zaczepy są ostro zakończone, i jak pierścień chwyci to nie ma opcji żeby wyrwać.
Standard. Na szybko to tzw "hot start" i po problemie
Olej 75 W. Norma G070726A2. Ilość do zalania przy wymianie 1,7 l.
Miałem niedawno takie auto, do airbag diagnoza poprzez can
Odłącz niebieski z N75, odłącz czerwony od czarnej listwy (ten co idzie z gruchy). Podłącz niebieski do czarnej listwy, czerwony podłącz do środkowego na N75. BLS ma 2 rodzaje pokryw zaworów - jedna jak u ciebie. Ona ma zbiornik podciśnienia. Drugi rodzaj jest bez tego "prostokąta" na pokrywie - wtedy jest dołączony osobny zbiornik podciśnienia.
Pokaże tylko, że na którymś garze jest źle, ale wstępnie sprawdzisz czy jest "po równo". Tylko w serwisie na stanowisku testowym sprawdzisz wtryski, reszta metod, to tylko diagnoza wstępna. Także nie wymieniaj nic w ciemno. Sprawdź synchro grupa 4.4 i wtryski grupa 13,18 23.
Sprawdź przekaźnik załączający terminal "15", jest nad nogami kierowcy
Zazwyczaj element ten dostępny jest po zdemontowaniu schowka.
Możesz podjechać do aso i zapytać się o akcję serwisową na pompki, ale wydaje mi się że ona się już skończyła.
napewno jest gdzieś niewielki wyciek na rozgrzanym pewnie nie zobaczysz bo zdąży wyparować więc kiedy jest zimny odkręć korek i zakręć go spowrotem (chodzi o to żeby po nagrzaniu wzrosło ciśnienie w układzie - warunek to sprawny korek) . Potem zapal silnik i podgrzej go do 60-70st. jeśli gdzieś na wężach puszcza po kilku minutach powinno się zrobić...
NA ZIELONO TO ZNACZY ŻE MASZ WŁĄCZONY TEMPOMAT
Wytarta krzywka lub krzywki na wałku rozrządu + dziury w hydropopychaczach.
i wolę aby naprawa była wlasciwa i trafna za pierwszym podejściem. Więc kup nowe albo sprawne używki bo po regeneracjach to cię .... strzeli - dobrze sąsiad zza miedzy życzy :)
Same słupki wyglądają na identyczne, różnią się osprzętem, pokrywa zaworów. Kolektorem ssacym itp.
To silnik o oznaczeniu BMA i tam zastosowano pasek zębaty.
Olej. Gorąca strona turbiny puszcza.
passat b6 1.9 tdi BXE
Miernik się nie nadaje. Żarowką sprawdz.
Tak. Zdejmiesz plastiki pod kierownicą i przy tunelu, dwie obejmy i wychodzi. Zamawiaj od razu drugą szkoda czasu na płukanie i tak nie pomoże ;)
Posiadam ELSAWIN 3.50 a w nim schematy do Passat B6 po angielsku i po niemiecku (do seatów są również schematy po polsku). Czy ktoś posiadający wyższą wersję (np ELSAWIN 4.0) może sprawdzić czy do Passata B6 są schematy po polsku. pozdrawiam
Wysłałem Ci ABC Diagnozy na Email
Do wymiany czujnik obrotów wałka rozrządu,dość szybka operacja,bez demontażu paska.
Warto przy tej okazji zciągnąć kolektor dolotowy i zawór egr , oczyścić ze złogów , udrożnić go , na koniec sprawdzić kondycję Dpf,a ewentualnie przepalić i w razie potrzeby wymienić olej z filtrem
Jaka przyczyną?
Doszedł bo tam urwał się rozrząd, pompa stała. Połamało koniki, zawory itp. remont wyszedł wtedy kilka tys zl.
Sprawdź pompę paliwa w baku. Słychać ją powinno być po przekręceniu kluczyka.
Turbo dławi spaliny innej możliwości nie widzę .
Blokada w wał, koło wałka rozrządu, blokada pompy CR, wszystko.
Jeśli AVB to może to Cię uszczęśliwi (lub doda problemów) wersja po angielsku. Radek
zacznijcie od sprawdzenia termiki silnika ...
Uszkodzony wtryskiwacz siemens. W serwisie wymienią za darmo do 7 lat
16 z 1 albo 9 z 8 skrajne w naroænikach mostkujesz tzn. stały i po zapłonie. Bezpieczniki są jeszcze zboku schowka.
Jak turbina wali olejem to kopci na biało. Jaki zamiennik turbiny? Jestem w stanie się założyć że padła geometria, najpierw to sprawdź a później pogadamy dalej.
Jak jesteś zainteresowany czyszczeniem dpf daj znać ,zrobię i dam 100 tyś gwarancji bez jakiś tam że wtryski ,że turbo itp...jest powodem ponownego zapchania Jesli cisnienie różnicowe przekroczy 8 mbar w czasie gwarancji (100 000 km) to zwracamy kasę za czyszczenie po okazaniu raportu ,czy opinii autoryzowanego warsztatu.
Jak masz możliwość wyjecia lampy to wyjmij i zobacz czy nie ma w niej wilgoci. Zdarzało się że lampy nie były szczelne. Możliwe że moduł wewnątrz lampy nie został zalany chyba że uszkodzony jest silniczek sterujący odbłyśnikiem
Kolego, ten problem w tym modelu jest tak powszechny że nie musisz nowego tematu zakładać. Odpytaj na błędy, sprawdź stacyjkę i ryglowanie.
Występowanie silnika BXE i podobnych wg Wikipedii 77 kilowatts (105 PS; 103 bhp) (at) 4,000 rpm; 250 newton metres (184 lbf·ft) (at) 1,900 rpm — BJB, BKC, BLS, BSV, BXE Audi 8P A3 (Mk2) (BKC: 06/03-05/06, BLS: 10/05-05/10, BXE: 06/06-05/10), SEAT Ibiza 6J (Mk4) (BLS: 02/08->), SEAT León 1P (Mk2) (BKC: 07/05-02/06, BLS: 11/05->, BXE: 02/06->),...
Pare kodowań można zestawić z tego linku http://www.hobotserwis.pl/vw/ABS.htm jeszcze inne tu http://www.netech.dk/ecuuk
No teraz bloki pomiarowe wyglądają jakoś normalnie, ten pompowtryskiwacz co podmieniłeś trochę kiepsko wygląda +1,5, załóż ten co był i sprawdź ponownie. Wyczyść, wymień DPF jak radził kolega prosty_01
Niestety cena tego radia jest odzwierciedleniem jego jakość. Po wymianie radia problem nie powróci bo to radio jest problemem :) A wytłumienie tętnień wcale nie jest łatwe i nie da się tego naprawić jak widzisz kupując jakiś filtr. Zareklamuj proszę to radio razem z tym "filterkiem" z tytułu RĘKOJMI (nie jako gwarancj). A jeżeli sprzedawca jest pewien...
Temat nie jest łatwy . Zerknij na forum passata tam jest manual wymiany na pełen fis ale od b6 . Na wymianę z b7 to chyba nie masz co liczyć .
Masz zapchany DPF, musisz wypalić.
Zajrzyj jeszcze do kolektora ssącego czy nie jest zaklejony są tam też klapki i sprawdź stan DPF. Jeśli tak gaśnie możliwe że EGR jest stale otwarty i silnik dusi się spalinami
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Może to rozjaśni sytuacje odnośnie wyjęcia radia, tylko w drugą stronę. Torx to torx, w wyglądzie gwiazkę przypomina.
Jeżeli masz w programie 1,5 bara to rzeczywiste doładowanie jest na poziomie 0,5 bara. Sprawdz połączenia turbo - intercooler, na wzrok, czy nie jest gdzieś zalane olejem, albo rozpiete, i na słuch czy nie gwizdze przy gazowaniu na postoju. Sprawdz też zawór egr czy jest szczelny i katalizator czy nie zapchany. Sprawdz czy układ sterowania turbo jest...
Tyle mam, może pomoże:)
Tak bywa jak się pije olej z jednej beczki.
Moze mi ktos podac dokladna nazwe elementu sterujacego? Oraz czy do wyczyszczenia duzo trzeba rozbierac w aucie? Z Gory dziekuje za odpowiedz oraz za wasze odpowiedzi. Bardzo mi pomogly wasze rady. Dodano po 1 Moze mi ktos podac dokladna nazwe elementu sterujacego? Oraz czy do wyczyszczenia duzo trzeba rozbierac w aucie? Z Gory dziekuje za odpowiedz...
Szukaj koło rozrusznika zgnilizny w wiązce.
Możesz odpiąć kostkę od pieca webasto , ale możesz też wyjąć od niego bezpiecznik w skrzynce - będzie prościej. Problemów nie będzie.
posprawdzaj zasilania, oscyloskopem jaki idzie sygnał z czujnika i czy widzi go ecu. sprawdz pozniej jeszcze czujnik wału. Sprawdz dlaczego nie odpala, nie otwieraja sie wtryski, czy pompa wogole nie daje?
Jeśli piny miałeś dobre i wykonałeś wszytko dobrze to nie powinno być problema no chyba że coś w pamięci zamieszałeś i wszystko zwariowało. Najlepiej wróć wszystko do oryginału i sprawdź
Moze sie okreslisz jaki to silnik. PD czy CR ?
Już Ci napisałem. Jeszcze trochę i zobaczysz olej pod autem. I będziesz szukał skrzyni...
Witam pytanie nie świeci prawy postój tyl kierunkowskaz jest stopy są światła brak wolkswagen passat b6 2.0 tdi czy ktoś może pomóc gdzie szukać przyczyny
Witam. Jeżeli jest poprawa to co to oznacza ?? Uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodniczego ??
Kolory się zgadzają
A czy po zdjęciu głowicy trzeba ją zblokplanować?
Witaj,a nie jest to przypadkiem zapchany DPF. VW Passat b6 1.9 TDI 105 KM DPF
chodzi ci o zawór n75? to jest sprawy właśnie
Witam! Mam takie pytanie, a zarazem problem: Miałem problemy z odpalaniem Passata b6 2.0 TDI 170 KM DSG. Po poczytaniu waszych postów zacząłem od zbadania rozrusznika. Okazało się iż trafiłem w 10. Nie dawał wystarczającej liczby obrotów, a przez to że był zaśniedziały pobierał dużo prądu. Po regeneracji pali od kopa. Przy okazji mechanik wymienił mi...
Dziękuję, koledzy, za podpowiedź. Tak zrobię i napiszę o efektach.
Ok wysusze i wszystko sprawdzę jak Bóg przylazla
Czy mógłbyś podpowiedzieć gdzie go szukać ?
Doczytałem ze najnowszy jest 3C8937049BC.
dlaczego są podzielone zdania??,nie umiesz sprawdzić czujnika?
Rura od filtra powietrza do turbiny od góry silnika . To jest ta rura gumowa co znajduje się pod silnikiem? Dodano po 35 Bula17 a jest to możliwe też przy zmianie biegów? Najczęściej słychać podobny świst powietrza gdy wrzucam 3 bieg Dodano po 4 Zaznaczam też że nigdy nie miałem problemu z rozruchem auta zawsze odpala od strzała nigdy mi nie zgasł tylko...
Też bym tak chciał.
uszkodzony lub brak polaczenia w czujniku skretu kół. (element pod kierownica, zespolony z taśma od poduchy) a 2 usterka moze byc z nia związana
To jest moduł kola kierownicy. Sterownik wspomagania kierowania jest w przekładni.
Witam Passat B6 2.0 TDI - brak reakcji na kluczyk, gdy go wkładam na desce, zero reakcji. Nie odpala, kierownica zablokowana, z pilota nie zamyka się ani nie otwiera. Radio działa, awaryjne są i światła długie.
Mam takie pytanie gdzie się znajduje sterownik silnika w passacie b6
Winny byl zawór regulujacy ciśnienie na listwie coman rail
Wypalenie DPF polega na tym że w chwili gdy zaczyna się proces, sterownik silnika zwiększa dawkę paliwa wtryskiwanego do silnika. Gdy przerwiemy proces to paliwo jest nie spalone, czyli trafia do oleju, lub po ponownym odpaleniu nie spalone do dpf. Czyli samochody wyposażone w DPF najlepiej się sprawdzają w trasach. Do jazdy po mieście to porażka, czyli...
Urwany wirnik na pompie wody.
Witam. Dziś mojej żonie zgasł podczas jazdy samochód i nie chciał odpalić. Po 30 minutach normalnie odpalił. Co to może być? Passat B6 2.0 TDI 140 km.
Nie wiem skąd nagle by olej zaczął wydechu? Albo turbina albo zassało z dolotu.
To jest ten elektryczny hamulec? Jeżeli tak, to któryś z silniczków jest uszkodzony.
Zamykam.
Daj do mechanika niech ściąga miskę i diagnoza.
Witam, Posiadam Passata B6 2006r silnik 1.9 TDI 105km oznaczenie BLS. Mialem robiona glowice, gruszke turbo, usunięta chlodnice spalin. Mam nowe wężyki podciśnienia, szukam schematu jak to podlaczyc aby turbo zaczelo poprawnie dziala . Nigdzie nie moge znaleźć so mojego silnika schematu.
Podmienić korek zbiorniczka wyrównawczego na inny sprawny lub nowy.
passat sprząc passat passat sprzeglo passat passat 00928
rejestrator trasy zatkany wydech karta zabezpieczona zapisem
oscyloskop transformator separacyjny samsung mikrofalówka żarówka
Audi A3 8P P3072 - Usterka przekaźnika zasilania Kierownica Logitech G920 nie jest wykrywana przez PC