Witam trzeba koniecznie podłączyć vagcoma by dokąłdnie zdaignozować problem z pańskim passkiem u dobrego fachowcy. I pewnie będzie wymineć pozostałe świece
Nakrętki docisków wtryskiwaczy 10Nm, śrubki płytek 5Nm.
Małe rolki: nakrętka i śrubka 20Nm. Duża rolka prowadząca ze śrubą 50Nm + 90°. Nakrętka napinacza 20Nm + 45°. Pompa wody 15Nm. Śruba koła wałka rozrządu 100Nm, plus śrubki fasolek 20Nm + 45°. Pompa wysokiego ciśnienia: nakrętka główna 95Nm, i ''fasolki'' 20Nm. Szpilki 15Nm.
Masz spalony główny bezpiecznik wentylatora, ten z boku skrzynki pod maską przykręcany nakrętkami
Zadzwoń do ASO. Oni takie rzeczy wiedzą.
Schemat mówi, że pin9 jest podłączony. Jednak jest on zapewne potrzebny tylko dla złącza przyczepy 13pin. https://obrazki.elektroda.pl/5610174000_...
Nie wiadomo czy halogen czy xenon. Śruby imbus są z góry. https://www.youtube.com/watch?v=VtSuxm4C...
Jeżeli chodzi o podłączenie żarówek to interesuje cię L22 i L23 ze schematu https://obrazki.elektroda.pl/3668118200_... Co do włącznika to przednie przeciwmgłowe załączane są z E7, wyjście NL Możesz pobawić się TFL lub auto na włączniku świateł i zobaczyć co z tego wyjdzie. https://obrazki.elektroda.pl/2946383800_...
Pokaże tylko, że na którymś garze jest źle, ale wstępnie sprawdzisz czy jest "po równo". Tylko w serwisie na stanowisku testowym sprawdzisz wtryski, reszta metod, to tylko diagnoza wstępna. Także nie wymieniaj nic w ciemno. Sprawdź synchro grupa 4.4 i wtryski grupa 13,18 23.
Raczej numer 7.
Po nagrzaniu silnika do 90°C i zgaszeniu pojazdu, na przykład gdy wysiadam na chwilę, samochód odpala, ale natychmiast gaśnie. Niektórzy na problem odpalania ciepłego TDI PD stosowali podmiankę mapy, coś więcej można poczytać pod hasłem "hot start fix edc16". Nie jest to naprawa idealna, ale bardziej ratowanie się w przypadku niemożności ustalenia...
Więc wyglądają raczej na prawidłowe.
Przejedź się ze 100-200 metrów z prędkością 30-40, jak po tym nie zgaśnie to pisz.
Olej 75 W. Norma G070726A2. Ilość do zalania przy wymianie 1,7 l.
Jest kompresja . Rozrząd dobry.
Śruby nowe 8nm ale niech ktoś potwierdzi.
napewno jest gdzieś niewielki wyciek na rozgrzanym pewnie nie zobaczysz bo zdąży wyparować więc kiedy jest zimny odkręć korek i zakręć go spowrotem (chodzi o to żeby po nagrzaniu wzrosło ciśnienie w układzie - warunek to sprawny korek) . Potem zapal silnik i podgrzej go do 60-70st. jeśli gdzieś na wężach puszcza po kilku minutach powinno się zrobić...
Odłącz niebieski z N75, odłącz czerwony od czarnej listwy (ten co idzie z gruchy). Podłącz niebieski do czarnej listwy, czerwony podłącz do środkowego na N75. BLS ma 2 rodzaje pokryw zaworów - jedna jak u ciebie. Ona ma zbiornik podciśnienia. Drugi rodzaj jest bez tego "prostokąta" na pokrywie - wtedy jest dołączony osobny zbiornik podciśnienia.
Normalnie poskładaj ten zacisk, wsuń sobie tłoczek do końca żeby ci na klocki wszedł bez problemu. Normalnie odpowietrz sobie, a potem dostosowanie klocków.
Sprawdź przekaźnik załączający terminal "15", jest nad nogami kierowcy
Możesz odpiąć kostkę od pieca webasto , ale możesz też wyjąć od niego bezpiecznik w skrzynce - będzie prościej. Problemów nie będzie.
Sprawdź czy w nogach kierowcy w module obsługi nadwozia (pod dywanikiem) nie ma wilgoci. Tam najczęściej pojawia się problem.
Na stronie nr. 4 jest interesująca cię wtyczka T5an.
Jak jesteś zainteresowany czyszczeniem dpf daj znać ,zrobię i dam 100 tyś gwarancji bez jakiś tam że wtryski ,że turbo itp...jest powodem ponownego zapchania Jesli cisnienie różnicowe przekroczy 8 mbar w czasie gwarancji (100 000 km) to zwracamy kasę za czyszczenie po okazaniu raportu ,czy opinii autoryzowanego warsztatu.
Normalnie te zaczepy są ostro zakończone, i jak pierścień chwyci to nie ma opcji żeby wyrwać.
Tak. Zdejmiesz plastiki pod kierownicą i przy tunelu, dwie obejmy i wychodzi. Zamawiaj od razu drugą szkoda czasu na płukanie i tak nie pomoże ;)
witam posiadam passata b6 2.0 tdi 136 km oznaczenie silnika BMA i mam z nim mały problem . Auto jak jest zimne pali na tzw dotyk a jak jest ciepły trzeba go pokręcić z 3-5 sekund i auto odpala . co to za przyczyna?
Wytarta krzywka lub krzywki na wałku rozrządu + dziury w hydropopychaczach.
Sprawdź pompę paliwa w baku. Słychać ją powinno być po przekręceniu kluczyka.
Olej. Gorąca strona turbiny puszcza.
Same słupki wyglądają na identyczne, różnią się osprzętem, pokrywa zaworów. Kolektorem ssacym itp.
Zazwyczaj element ten dostępny jest po zdemontowaniu schowka.
Miałem niedawno takie auto, do airbag diagnoza poprzez can
Szukaj koło rozrusznika zgnilizny w wiązce.
Ja mam ten sam problem co koledzy wyżej Napisze co już wymieniłem i zrobiłem 1 wałek rozrządu i hydraulika nowe 2 chłodnica egr nowa 3 zawór n75 4 zawór n72 5 dpf przewiercony trzy otwory fi22 6 turbina rozebrana zmienna geometria wyczyszczona 7 pompowtryski zmienione 8 wężyki do sterowania wymienione 9 egr wyczyszczony i sprawdzony elektrycznie czy...
16 z 1 albo 9 z 8 skrajne w naroænikach mostkujesz tzn. stały i po zapłonie. Bezpieczniki są jeszcze zboku schowka.
Doszedł bo tam urwał się rozrząd, pompa stała. Połamało koniki, zawory itp. remont wyszedł wtedy kilka tys zl.
To silnik o oznaczeniu BMA i tam zastosowano pasek zębaty.
NA ZIELONO TO ZNACZY ŻE MASZ WŁĄCZONY TEMPOMAT
Warto przy tej okazji zciągnąć kolektor dolotowy i zawór egr , oczyścić ze złogów , udrożnić go , na koniec sprawdzić kondycję Dpf,a ewentualnie przepalić i w razie potrzeby wymienić olej z filtrem
Standard. Na szybko to tzw "hot start" i po problemie
Jeżeli masz w programie 1,5 bara to rzeczywiste doładowanie jest na poziomie 0,5 bara. Sprawdz połączenia turbo - intercooler, na wzrok, czy nie jest gdzieś zalane olejem, albo rozpiete, i na słuch czy nie gwizdze przy gazowaniu na postoju. Sprawdz też zawór egr czy jest szczelny i katalizator czy nie zapchany. Sprawdz czy układ sterowania turbo jest...
Nie powiem Ci czy wtryski wyglądają tak od tego emulatora czy nie dopóki nie wypniesz go z instalacji. Emulatory NIE. Mod softu jeszcze w miarę.
Zajrzyj jeszcze do kolektora ssącego czy nie jest zaklejony są tam też klapki i sprawdź stan DPF. Jeśli tak gaśnie możliwe że EGR jest stale otwarty i silnik dusi się spalinami
i wolę aby naprawa była wlasciwa i trafna za pierwszym podejściem. Więc kup nowe albo sprawne używki bo po regeneracjach to cię .... strzeli - dobrze sąsiad zza miedzy życzy :)
Występowanie silnika BXE i podobnych wg Wikipedii 77 kilowatts (105 PS; 103 bhp) (at) 4,000 rpm; 250 newton metres (184 lbf·ft) (at) 1,900 rpm — BJB, BKC, BLS, BSV, BXE Audi 8P A3 (Mk2) (BKC: 06/03-05/06, BLS: 10/05-05/10, BXE: 06/06-05/10), SEAT Ibiza 6J (Mk4) (BLS: 02/08->), SEAT León 1P (Mk2) (BKC: 07/05-02/06, BLS: 11/05->, BXE: 02/06->),...
Pare kodowań można zestawić z tego linku http://www.hobotserwis.pl/vw/ABS.htm jeszcze inne tu http://www.netech.dk/ecuuk
Blokada w wał, koło wałka rozrządu, blokada pompy CR, wszystko.
Niestety cena tego radia jest odzwierciedleniem jego jakość. Po wymianie radia problem nie powróci bo to radio jest problemem :) A wytłumienie tętnień wcale nie jest łatwe i nie da się tego naprawić jak widzisz kupując jakiś filtr. Zareklamuj proszę to radio razem z tym "filterkiem" z tytułu RĘKOJMI (nie jako gwarancj). A jeżeli sprzedawca jest pewien...
Wysłałem Ci ABC Diagnozy na Email
Witam mam problem z passatem b6 2.0tdi 170km, podczas przyspieszania silnik traci moc i zapala się kontrolka świec żarowych po podłączeniu pod vcds błąd jest następujący i proszę o porady gdzie szukać przyczyny.... 012592 - System recyrkulacji spalin P3130 - 006 - przekroczono granicę regulacji - Sporadyczny
Witam, niedawno kupiłem passata b6 2.0 tdi 2007r. Z automatyczna skrzynia DSG. Problem pojawił się niedawno, jadąc normalnie w aucie nagle obroty zwariowały i zaczęła migać kontrolka żółta od świec. Jechało max 30km/h. Po zgaszeniu było chwilowo okej, lecz później trochę szarpnął i nagle zaswieciła się czerwona kontrolka od ciśnienia oleju, ale po chwili...
wcisnięty pedał gazu i co jakiś czas odcina mi paliwo, puszczam gaz , naciskam spowrotem i auto jedzie silnik nie gaśnie . Wygląda to jak hamowanie skrzynią biegów. Co to może być?
Akumulator nowy w rozruszniku wymienione szczotki jakiś rok temu przy paleniu wolno kręci aż gaśnie fis i wszystko ale pali
Mam pytanie usunąłem około miesiąca temu DPF w samochodzie a dokładnie usunąłem wnętrze z niego. Po tym zauważyłem ,że samochód przy około 2-2.5 tys obrotów ma delikatne szarpanie. A wczoraj przy prędkości 100km/h zaczął delikatnie szarpać nie dało się dodać gazu i zgasł. Czy niże być to powiązane z usunięciem DPF? Dodam ,że miałem jechać na wykodowanie...
Witam. Mam problem z Passatem B6 1.9 tdi z roku 2006. Mianowicie zaczęło się od tego, że po paru kilometrach zaczeły ginąć wycieraczki i kierunki. Teraz to już wogóle nie ma reakcji na klucz i nie zapalają się kontrolki. Widziałem podobny temat ale nie napisano rozwiązania. W czym szukać?
Witam . mam problem z passatem b6 2.0 tdi dpf podczas jazdy na równych obrotach około 2 tyś. silnik mocno kopci chyba na niebiesto i dziwnie wibruje silnik aż trzęsie samochodem , po przejechaniu paru kilometrów przechodzi mu i tak co jakieś 100 km powtarza się to z powrotem pomocy ???
Wymieniłem pompę waku czujnik położenia wału korbowego pompa paliwa też nowa i nic Dodano po 7 Szukam pomocy może ktoś podpowie
witam posiadam passata b6 model 2006r 2.0tdi BMP z tego co mi wiadomo to napęd pompy oleju jest już na trybach i niepokoi mnie dziwna praca silnika i mam pytanie czym to może być spowodowane?, dodam ze pasek pk w celu weryfikacji był zdjęty bo początkowo myślałem ze to rolka napinacza paska pk lub sprzęgiełko pompy klimatyzatora lub sprzęgiełko alternatora...
Witam, problem mam z pasiorem b6 2.0 bmp 8v. Wczoraj wyciąłem dpf, widziałem wczesniej ze autko zostawia z tyłu często siwo. Teraz od razu po uruchomieniu w garazu trzeba praktycznie uciekac tak dymi skurczybyk. Czy to mogą być uszczelniacze zaworowe? płynu chłodniczego nie ubywa nic, jest czysty. Turbo tez mi sie wydaje ze raczej nie. Na pewno nie...
Witam Mam problem z Passatem B6 2010 r stoi już u mechaników 2 miesiące i nie mogą ustalić gdzie tkwi problem. Auto jedzie normalnie do 2,7 tys 3 tys obrotów około w zależności od obciążenia po czym zaczyna go dławic. Pierwsza diagnoza DPF następnie geometria turbiny nie stety okazało się że to nie to. W aucie zostały sprawdzone wtryski wymieniona gruszka...
Mam Problem z passatem jest to silnik na pompowtryskach, z 2005r Mimo tego, że passatowi wyraźnie brakuje mocy. tzn rozpędza sie do 120km/h z dużymi trudnościami. Przy jeździe na wysokim biegu z wciśniętym pedałem przyspieszenia w podłogę po chwili pojawia się tryb awaryjny. Auto prawidłowo się zachowuje tylko w zakresie obrotów od 2000-2500 przyrost...
Witam, mam problem z samochodem Passat b6 1.9 TDI 2006r ma ciężko odpalić gdy już odpali następne odpalenie samochodu jest bez żadnego problemu Podejrzewam że może być coś nie tak z pompowtryskami (uszczelki zniszczone przepuszczają powietrze) zmieniałem wężyki paliwowe (te które idą do silnika ) aby sprawdzić czy jest powietrze i rzeczywiście jest...
Witam mam. Problem z autem Passat B6 1.9tdi kod silnika BLS. Po odpaleniu i próbie przełączenia biegu z 2 na 3 silnik przez chwilę zaczyna strasznie szarpać, tak jakby nie miałby mocy. Po chwili to ustaje i już auto jeździ normalnie. Na dodatek nie wiem czy ma to związek wyskoczyły mi przedwczoraj informacja aby dolać oleju do silnika. Auto parę tygodni...
Witam wszystkich, mam problem wynikający z tego iż słyszę świst za każdym razem gdy gwałtowanie zdejmę nogę z gazu, dziś zauważyłem w drodze do Bielska, że auto nie przyspiesza tak jak należy (jakby jechało bez turbo) Gdy wracałem po ponownym uruchomieniu wszystko było ok. Co może być przyczyną? passat b6 1.9 tdi 105 km 2007 rok kombi fabrycznie bez...
Witam , mam passata B6 2005 r., 2.0 tdi , 140 km , 8v , manualna skrzynia 6-cio biegowa , przebieg ok. 115000km.. Od kupna (wrzesień 2008 ) na 2 biegu , przy 2000 tys. obrotów dostaje "czkawki" tzn. przerwie - szarpnie i jedzie dalej. Nie jest to regularne , jak naciśnie mu się w "dechę" jest ok . Tata mechanik wymienił już nawet wszystkie pompo wtryskiwacze...
Witam mam problem z Passat b6 1.9 TDI bluemotion 105km miesiąc temu zaczęło się problem z odpaleniem, po 5minutach kręcenia odpalił po przejechanie trasy 20kl silnik był wyłączony z 10 minut , nadal problem z odpaleniem mimo to że był ciepły silnik. Przeczyściłem pompek paliwa w zbiorniku problem ustały, I pojawił się nowy przy przekroczeniu 120kl/h...
Witam wszystkich. Mam problem z odpaleniem Passata B6 2.0 TDI 170 ps Variant 2007rok DSG po włożeniu kluczyka zero reakcji nic się nie świeci nic nie pokazuje cisza.Nowy akumulator nowa bateria w kluczyku.Poprostu wczoraj jeździłem dziś chcę odpalić zero reakcji.Prosze o wyrozumiałość to mój pierwszy passat b6 i nie wiem od czego zacząć.Za wszelkie...
witam, problem z odpalaniem swojego passata b 6 po kilkugodzinnym postoju, bez względu na temperaturę na dworze.( przy-3 i przy +7) przeszukałem forum, ale nie mogę znaleźć podobnego przypadku stad proszę o poradę. AUTO CO KILKA DNI NIE CHCE ODPALIĆ ZA PIERWSZYM RAZEM (SŁYCHAĆ TYLKO TAKIE "KASZLNIĘCIE" I NIE KRĘCI) ZA DRUGIM RAZEM ZAWSZE PALI NA STRZAŁA.Nie...
passat sprząc passat passat sprzeglo passat passat 00928
kable zapłonowe pandy nissan odpalać kupno używanego windows
uszkodzone lifepo4 pralka kończy
Uszkodzony układ zasilania wiatraka - diagnostyka i naprawa Peugeot 308 – niedziałające spryskiwacze przedniej i tylnej szyby, bezpieczniki, pompka, BSM