Musisz wiedzieć jak odpowiednio wpiąć się w przewody sterujące centralnym.
Witam właśnie montowałem sterownik maxicar 686 do mojego auta VW Passat B5 z 97 roku i porobiłem fotki.Pokażę jak podłączyć same zamki w drzwiach(bez kierunków,klapy i domykania szyb),powód brak czasu :? ZASILANIE STEROWNIKA PODŁĄCZ NA SAM KONIEC PRACY ABY NIE ZROBIĆ ZWARCIA !! http://obrazki.elektroda.pl/9944383500_1... Zdj nr.1 Po...
A byłbyś łaskawy napisać konkretne dane modelu Passata, o który Ci chodzi? Wiesz takie dane ułatwiają odpowiedź ;-) Jesli chodzi o modele z pneumatycznym zamkiem to sterownik z reguły znajduje się w lewym tylnym nadkolu na pompce. Dostaniesz sie tam przez bagaznik odchylając osłonę nadkola w okolicach resora.
rozbierz drzwi i podepnij sie pod czerwono-niebieski otwórz i czerwono-zielony zamknij,komfort wydłuz sygnał na zamknij do 25-30s,sterowanie oczywiście masą.
... lub mógł się po prostu rozprogramować. Spróbuj na nowo go zaprogramować.
Ja się nie spotkałem, ale winny jest alarm- to on załącza kierunkowskazy, a czy tam sa przekaźniki którym "kleją"się styki, czy tranzystory, to nie wiem.
Obstawiałbym sam moduł komfortu lub zamek drzwi kierowcy.
Zamykanie oraz otwieranie z pilota oraz kluczyka wkładanego w zamek od drzwi działa poprawnie. Zamek zostaje "zamknięty" mechanicznie kluczem i wszystkie mikroswitche wewnątrz zamka otrzymują prawidłową informację. Zamykają się zamki, po czym lewa strona się ponownie otwiera (przód i tył) Podłącz diagnoskop i podglądnij parametry c.z. czy wszystkie...
jak się za to zabrać W podanym przez Ciebie linku do Allegro (który zgodnie z regulaminem zostanie usunięty) jest adnotacja: "Dla naszych klientów po zakupie wysyłamy na e-mail schemat, który przedstawia sposób podłączenia w konkretnym modelu pojazdu." Wystarczy użyć [Szukaj], np: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Każdy zamek ma swój sterownik(w drzwiach,obsługujący też m.inn. elek.szyby) Więc sterowników jest 4 a nadzoruje je moduł komfortu pod wykładzina podłogi, przed fotelem kierowcy
Mówisz i masz .
Nie chciałem pisać o światłach ;)
natomiast z bagażnikiem ciężka sprawa Nie koniecznie, przerabiałem to. Rozbierz maskownicę (pewnie wiesz jak zdjąć), wyjmujesz wtyczkę z siłownika zamykania zamka. Będziesz miał kabel nieieski i zielony (jeśli kolory będą inne to procedura się nie zmienia). Ściągasz maskownicę lewego tylnego błotnika (a właściwie odkręcasz jeden plastikowy wkręt) i...
A czy masz schemat instalacji do Passata? SEO dostarcza takie schematy do większości obsługiwanych modeli samochodów, ale są one chyba dostępne tylko dla instalatorów więc nie wiem, czy Ci ktoś je udostępni.
Co najmniej znamionowe, czyli 3V.
Na tej stronie sa schematy ale niema do B6, ja mam tu schemat do B5 z 2000 roku, zobacz moze jest cos podobnie?
kolego z tego co sie orientuje to czeste w passatach czasem to wina rozprogramowanego pilota
To swith chyba był do domykania szyb i uruchamiania fabrycznego alarmu. Mogę się mylić bo dawno juz b4 nie robiłem
napisz konkretnie w których miejscach i do jakich przewodów się wpiąłeś. są bezpieczniki wysoko za przekaźnikami pod kierownicą.
Chip przełożyć :) lub posprawdzać używany miernikiem + pod szkłem powiększającym ale to jest kwestia zimnego lutu :)
jeden serwisowy plastikowy z taką kartką Do kodowania immo. Z lewej strony siadła mi wkładka i raczej będzie tańszy koszt założyć moduł i pilot niż latać do drzwi lub klapy by zamknąć . Ok, skoro tak, to spójrz w ten temat => https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Też mnie trochę dziwi ta profanacja.
Antena zamka centralnego jest umieszczona przy wiązce słupka A po stronie kierowcy (14) pod osłoną słupka. Podłączona do sterownika komfortu. Złącze T18a to złącze D ( 18 pinowe). Sterownik jest za schowkiem po stronie pasażera.
post poniżej, niechcaco pusciłem dwa soryy
Kabel czerwono-niebieski wychodzący z modułu po 20cm łączy się z innymi tam jest zgniły .powodzania
Podepnij pod sterowanie z pokrywy bagaznika wylaczniki w sa tylko na zamkach wychodzi tylko kabelek
Moje podejrzenie pada na kondensator 1nF. Ale jak wstawisz o większej pojemności, to nic się raczej nieprzewidzianego nie powinno stać. Nic tylko podstawić i testować, o ile to jedyna usterka.
kable i jeszcze raz kable
Znajdziesz na www.conda.pl
Uszkodzenie w drzwiach kierowcy i pasażera.
No nie, nawet zamknąć sam nie potrafisz? Żenada. Fakt, kiedyś forum było inne. Kiedyś ludzie potrafili pisać zapytania i mieli chociaż odrobinę wiedzy na temat, który poruszają. Nikt ciemny jak tabaka w rogu się nie odważył pisać na forum Elektryka i elektronika. Kiedyś ludzie pytali, żeby coś zrozumieć a nie dostać jak na tacy gotowe rozwiązanie, którego...
Niestety, po polsku nic nie mam. Korzystam z niemieckich i angielskich schematow. Mozesz sobie schematy sciagnac z ruskiej stronki VW. http://volkswagen.msk.ru/ znajdziesz tam naprawde wszystko. Tylko ten jezyk... :(
centralny zamek jest fabryczny czy uniwersalny ,sprawdż przewody które wchodzą do drzwi czy sie któryś nie przełamał ,jeżeli są dobre to raczej siłownik do wymiany chyba że lubisz majsterkować to może dasz redę go rozebrać i naprawić np przywrócić sprawność styków.
Już piszemy.Urwała sie masa w zamku.Wyjmij zamek rozbierz 'siłownik' na pół.To co jest przyczepione do zamka.Wiesz o czym mówię.Tam gdzie wchodzi kostka.Tam urywa sie lut od masy lub więcej.Zlutuj,złóż i zainkasuj pieniądze.Naprawy minuta a rozbierania przy zwinnych rękach godzina.To jest nagminna usterka pasków B5 ze starszych roczników.Standard.
Przewody czerwony z zielonym paskiem i czerwony z niebieskim paskiem przy silniku szyby w drzwiach kierowcy. Który zamyka, a kóry otwiera to nie pamiętam. Sterowanie masami. Podobnie jest w skodzinach i golfach i innych.Po temacie.
i prawdopodobnie skasowaniu błędów Prawdopodobnie?
Co ma alarm fox do modułu komfortu? hehe.... Szukaj przekaźnika od odcięcia zwykle pod kierownicą jest centralka alarmu z przekaźnikiem. I zmień żonę :P
Zamienić przewody od siłownika zamka bagażnika - zła polaryzacja.
Oryginalny jest w kluczyku, lepiej by było zrobić fotkę centralki.
Silnik szyby nie wystawia napiecia.
Zasilania przeleć. Czerwony z biełym pasem i czerwony z żółtym pasem.
Witam. Podobny przypadek, ten sam rocznik. Mam kolegę który zgłosił się do mnie w tej samej sprawie. Przeszło rok temu montowałem mu cz. na pilota, wszystko działało bez problemu. Ostatnio dzwoni mi że nie zamykają się tylko drzwi kierowcy z pilota. Otwierać się otwierają- po manualnym zamknięciu. Więc umówiłem się z nim na kolejny dzień by znaleść...
Uszkodzony micro wyłącznik w zamku master - czyli w lewych przednich drzwiach. http://obrazki.elektroda.pl/4046526200_1...
Przetrzepałem zamki nic nie jest tam zimne są jeszcze 3czy 4 schwicze w zamku do sprawdzenia oprócz lutów.
Możliwe,podobny kawałek. Może w tym miejscu gdzie jest ten rozgałęziacz,pod plastikami jest jakaś rurka. Najłatwiej to poszukać od strony drzwi gdzie idą.
Zacznij od sprawdzenia, czy pod dywanem pod nogami kierowcy nie ma "akwarium"
Czy posiada ktoś schemat centralnego w passacie b6?
Wystarczy ze sprawdzisz w momencie kiedy bedziesz zamykal zamek centralny w jakim miejscu slychac przekazniki centralnego zamka. Pozdrawiam
Typowe uszkodzenia. Zamykaj ,otwieraj i mocno od zewnątrz w okolice zamka dłonią uderzaj. Może pusci i się otworzy. Zamek finalnie do wymiany.
sprawdz krancowki drzwi a szczegolnie na masce
Przez podanie plusa pewnie "spaliłeś" styki w zamku kierowcy.
Bardzo czasta usterka w tych modelach . Ja naprawiam - często lutowanie styków pomaga, dosyć trudny dostęp ale efekt jest. Dodano po 1 Dostać sie do niego , czyszczenie , lutowanie i będzie OK
W drzwiach kierowcy lub na lewym słupku- trzeba wpiąć się w przewody czerwony z żółtym paskiem i czarny z białym paskiem(trzeci przewód w tej wiążce ma kolor czerwony -jest na nim stale +12V).Zamek sterowany plusem,więc współczesne sterowniki nie będą pasować,trzeba zastosować tzw.przekładkę na przekaźnikach tzn.minus ze sterowania ma sterować przekaźnikami...
Sprawdź kable - przelotki, switche w zamku.
Witam. Jest mnóstwo tematów o tej typowej usterce w tym modelu. Poczytaj. Przy tak starym roczniku to przewody w gumowych(drzwi-słupek) przelotkach będą pewnie w opłakanym stanie. Sprawdź.
Kolego czy udało Ci się rozwiązać ten problem? Ja mam to samo w drzwiach lewych tylnych za kierowcą i dodatkowo po włączeniu blokady rodzicielskiej nie da się ich już w ogóle otworzyć :cry: Daj znać czy poradziłeś sobie z tym sam czy musiał się tym zająć mechanik i co powiedział po naprawieniu?
Yasiu.Brzeg gdzie ty widziałeś pneumatyczny zamek w Passacie z 2001 roku? Nie wprowadzaj w błąd kolegi który ma problem,a jak nie wiesz to nie odpowiadaj.Co do odpowiedzi są to przewody: czerwono zielony-domykanie, czerwono niebieski- otwieranie.Musisz się podpiąć w drzwiach kierowcy do wiązki idącej do siłownika.Sterowanie masą. To są dane z Passata...
Diody? Tam powinna być jedna w drzwiach kierowcy. Możesz bezpiecznik strzelił albo kwitną Ci przewody lub komfort pod nogami kierowcy. Zajrzyj tam i zobacz czy nie pływa czasem.
Jeśli kilkukrotne naciśniecie guzika na pilocie nie otwiera wszystkich drzwi to przyczyna leży tam gdzie pisałem. Jeśli po drugim razie reszta drzwi się otwiera, trzeba zmienić parametry modułu komfortu.
Zajrzyj pod dywanik pod nogami kierowcy
Na zasilaniu siłownika musisz po prostu zamienić przewody + z -. Jeżeli wiesz gdzie jest centralka to najlepiej przy niej (a może ktoś odwrotnie włożył wtykę tego siłownika przy centralce.
Masz to opisane jak stwierdziłeś.A co ty tam bombę chcesz wsadzić???Ja tak zawsze robię i jakoś jeszcze nikogo nie uśmierciłem.
nie przesadzaj z tymi tranzystorami! do alarmów stosuje sie specjalne dualne przekaźniki i nie ma z tym zadnego problemu a jeszcze nie wiemy jaki alarm ma kolega a spotyka sie czesto alarmy które przekaźniki maja w srodku i na sterowanie podają napięcie takie jak im podamy na przewód wejściowy czyli albo + albo - i takie nam wysteruje...
Ooo! To dużo łatwiejszy system niż w tych późniejszych o systemie elektrycznym z wieloma mikrostykami, pompka pneumatyczna pochodzi nawet od mojego Golfa (1H0...) tak więc i system jest ten sam. Jest tam praktycznie jeden mikrostyk, dostęp lepszy niż w nowszych. Jeśli usterka jest ZAWSZE taka sama - raczej mikrostyk, jest też możliwość uszkodzeń kabelków...
A gdzie wogule jest sterownik centralnego zamka?To jest ten w drzwiach w mechanizmie podnoszenia szyb?
Szukam instrukcji( schematu elektrycznego do centralnego zamka) Passat B5 1999 r
O ile dobrze pamietam tam na jednym przewodzie pojawia sie plus i minus. Jeden z biegunow zamyka drugi otwiera. Niestety nie mozna sie wtedy dopiac musisz przeciac przewod wstawic przekaznik lub modul centralnego zamka ktory mozna tak ustawic by w momencie zamykania lub otwierania zamka odcinal drzwi sterowal pompka centrala a potem spowrotem podlaczyl...
Witam bardzo bym prosil aby ktos wzucil schemat centralnego z passata b4
styk w drzwiach, albo czeste-pompa, a zwłaszcza zazieleniona kostka.
Albo przy montażu radia zwarłeś plus i plusem po stacyjce. Radio działa na postoju??
Identyczny objaw miałem w golfie 3,był nieszczelny przewód na łączniku drzwi-nadwozie-taka czarna guma z zielonym paskiem długości 3 cm,po wymianie pompka zaczęła pracować prawidłowo.Można by jeszcze sprawdzić krańcówkę w drzwiach-na przewodach czy odpowiednio przełącza-open/close.
przepalone zasilanie do modulu.jakies 20 cm od wyjscia z puszki na zgieciu pod nogami.wiazka koroduje
VW PASSAT 1.8 - 1994 r. Mam problem z centralnym zamkiem: - zamek nie zamyka się z kluczyka (po obu stronach) - od środka wszystko pięknie działa dzisiejszej nocy sam się za to zamknął Nie wiem już w czym może być problem z góry dzięki
szukam rozpiski wyprowadzen do modułu zamka centralnego do passata z roku 92 z oznaczeniami 357 959 875a
Masz problem z samymi zamkami i istalacją pod nogami kierowcy
Na początek podepnij Vag-a i sprawdź w module komfortu/Centrany Zamek w których drzwiach występuje problem. Aby dostać się do elektroniki w której zapewne są już zimne luty, musisz rozebrać tapicerkę drzwi, odpiąć szybę : - drzwi przednie : zdjąć dwie gumowe okrągłe zaślepki opuścić szybę ok. 5cm do dołu i przykleić ją żeby nie opadłą np. taśmą klejącą...
Hmm !!! nie podłączałem tego alarmu do forda, ale napewno sie da bezpośrednio podłaczyć, jak masz ta ksiazeczke (instrukcje po angielsku) to na ostatniej stronie jest rozrysowany schemata podłaczenia właśnie centralnego sterowanego +, opisane jest tez jak podłączyc np. centralny pneumatyczny (merc, audi, vw, seat). Popatrz dokładnie na te instrukcje...
Sterowanie zamka centralnego znajduje się w złączu 3-stykowym (dwa zewnętrzne piny ok.100mA , środek +12V ) ;złącze 2- stykowe to awaryjne wyłączenie (po przekręceniu stacyjki i zwarciu 2 styków wyłącza się alarm)
jak zaprogramować kluczyk ze sterowaniem centralnym zamkiem w vw passat 2000r.
Wymiana sterownika i części wiązki kabli - najlepiej.
Witam jesli nie chcesz sprawdzac to kombinuj dalej Pzdr
Antenka(twardy drucik-ok10-15cm dlugosci) powinna wychodzic z centralki lub tez moze byc zamontowana wewnatrz jej obudowy.Musisz znalezc centralke.
Jeśli jest to 97r to otwieranie masą przez rezystor 180 Ohm. https://obrazki.elektroda.pl/5507727800_...
Oczywiście
No i super , wazne ze sie udalo . P.S. Moj wczesniejszy post niemial na celu krytyki Twojej osoby , wrecz prezciwnie . Pozdrawiam
z tego co czytalem moduł komfortu jezli jest zalany to raczej auto "głupieje" nie działa ostwietlenie lub jego część i inne dziwne rzeczy ja obstawiam u mnie na te zimne luty, w niedziele bede rozbierał zamek i zobacze co i jak, u mnie jest to klopotliwe ponieważ zamek od kierowcy nie zamyka sie z pilota a z kluczyka sie zamykal ale zaczal sie przycinac...
Jak podłączyć przewody autoalarmu Legendford do centralnego zamka w Passacie 1,6 B5 rok 1998
powinno byz to samo rozbierz drzwi to sprawdzisz ale chyba jest to samo
Nie sadzę abym dwa razu z rzędu w roznych sklepach kupił za słabe baterie...
zamontuj uniwersalny sterownik centralnego
Problem został rozwiązany. Połączenie zamka z mechanizmem rygla (drut), był dogięty do blachy trzymającej szybę co utrudniało działanie centralnego zamka, Po dogięciu drutu pod odpowiednim kontem problem ustąpił.
Gdzieś tam. Nie za dużo chcesz?
Czytałeś kolego co napisałeś. Alarm, fotel, poduszka a co to ma wspólnego z modułem komfortu.
Masz oryginalny centralny który działa z kluczyka po zamknięciu?
koledzy a ma ktoś może schemat przewodów zamka centralnego z passata b4 94 rok? chodzi mi o przewody ciśnieniowe te co idą od pompki centralnego gdzie maja łączenia itp bo mam nieszczelność a nie wiem gdzie mogła nastąpić będę wdzięczny za pomoc
jeszcze jedno wie moze ktoś który bezpiecznik i przekaznik jest od centralnego??????
Pilot w kluczyku a passat z 1997r.Pozdrawiam
Styk S to bezpiecznik nr 37, 10A. Przewód żółto-czarny, wtyczka radia 8 pinowa, pin 4. 7 pin 8 pinowej wtyczki radia to stały plus, tzw "30". Nie wolno ich ze sobą łączyć. Przy stacyjce opisany jako S, kolor brązowo-czerwony, zmienia kolor po bezpieczniku 37 na żółto-czerwony. W module komfortu blok 6, okienko 3. W bloku 6 masz informacje o 30, 15 (plus...
W załączniku przesyłam opis schematów ABC... itd
Witam jakis czas temu zakupilem passata w ktorym od poczatku nie dziala pilot centralnego. Chcac sprawdzic czy moze w srodku cos nie odpadlo, natknalem sie na dziwna rzecz. W jednym miejscu wyglada jakby brakowalo elementu . (zaznaczone na zdjeciu) . Znalazlem drugie zdjecie gdzie taki element sie znajduje . Jest to jakis potencjometr niestety nie wiem...
pilot centralnego passat passat sterownik centralnego schemat centralnego passat
pilot uniwersalny zaprogramować e6410 pamięć rs485 odległość
serwis elektroniki silnika regeneracja
Case IH JX80U – czy podnośnik TUZ jest dwukierunkowy? Hydraulika, siłowniki, down-force Sprężyny KYB tylne do Renault Laguna II – montaż, orientacja zwojów, zamienniki, usterki