Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Czujnik ciśnienia dobrze znalazłeś kontrolka świeci na czerwono czy żółto drugi czujnik poziomu i temperatury jest w misce olejowej
Ja jak już ciężko było stwierdzić gdzie jest problem to ze dwa razy odłączałem napęd pompy (tu jest słynny imbus) i przy zdjętej misce zanurzałem smok w oleju (jakiś pojemnik) i napędzałem pompę tak by miejsce gdzie uchodzi olej nadmiernie samo się pokazało. W nowszej wersji mam zrobiony pojemnik 2 litry wlewam olej i podłączam pod czujnik ciśnienia...
ostatnie ogniwo to sterownik silnika. Sterownik silnika nie ma nic do tej kontrolki, czujnik poziomu/jakości/temperatury oleju jest podłączony bezpośrednio do zestawu wskaźników i tam należy szukać ew. błędów z nim związanych. Ponadto jak nie działa krańcówka maski w jej zamku, to kontrolka nie zgaśnie
Jeśli ciśnienie jest dobre to padł czujnik .Pozdrawiam
Najczęściej to czujnik poziomu oleju zwiera i pali bezpiecznik.
Witam. Czujnik poziomu/temperatury oleju też jest zasilany z tego bezpiecznika. Odłącz go na próbę.
Sprawdź czujnik ciśnienia oleju i sprawdź jakie masz ciśnienie oleju w silniku.
Witam, mam problem z VW Passat B5 FL, problem tkwi w automatycznej skrzyni biegów tip-tronic 5HP19, gdy samochód jest zimny to po włączeniu biegu wstecznego R skrzynia wchodzi w tryb awaryjny, gdy samochód pochodzi z 10 min. lub poruszam trochę lewarkiem do zmiany biegów wszystko wraca do normy. Olej w skrzyni jest, wybierak sprawny bo wymieniałem,...
1. Czujnik temperatury zewnetrznej 2. Czujnik braku plynu chlodzacego 3. Masa ze styku 31 przelacznika swiateł 4. Reset wskazan MFA 5. Masa – jak w pinie 3 6. Reset wskazan MFA 7. Sygnal predkosci auta z impulsatora umieszczonego w skrzyni biegow 8. Czujnik cisnienia oleju 1.8 bara 9. Czujnik cisnienia oleju 0.3 bara 10.Syngal obrotomierza –...
Lista komunikatów wyświetlacza 3B/3BG. - 29-05-09, 13:11 PRIORYTET 1 (Wyświetla czerwone symbole i dodatkowo trzy dzwięki ostrzegawcze) Ciśnienie oleju w silniku. STOP! OLDRUCK MOTOR AUS! BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Ciśnienie oleju. Wyłączyć silnik! Instrukcja obsługi.) Układ hamulcowy. STOP! BREMSFLUSSIGKEIT BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Płyn hamulcowy....
Nie mogę znaleźć czy to jest wersja z napinaczem łańcucha z przestawiaczem fazy czy bez. Problem może być w czujniku (słabe zasilanie głupieje,czy z przewodem sygnałowym) z odległością czujnika do "koła fonicznego " lub jego uszkodzenie. Jak wersja z przestawianiem fazy to podstawą jest ciśnienie oleju bo to ono zasila napinacz bez niego nie pracuje...
Witam. Proste pytanie. Gdzie umiejscowiony jest czujnik ciśnienia oleju w silniku 1.6 AHL 100 KM (VW Passat B5). Szukałem w okolicach filtra oleju, ale nie mogłem znaleźć.
Musiały lać wszystkie na raz, bo jedynym czujnikiem położenia wału jest hall w aparacie i sterownik nie jest w stanie określić gmp 1 cyl. Natomiast jedna z nowszych 2l miała czujnik położenia wału za filtrem oleju (koło foniczne było przykręcone do przedostatniej przeciwwagi wału).Aparat w tym modelu miał tylko jedno "okienko" w przesłonie czujnika...
Już mi się krew burzy, jak Cię nie stać na 100 zł to sprzedaj ten das auto i kup rower ukraina. Kupujesz szmelc ze złomu i się dziwisz.
W przypadku transportera którego opisałem powyżej, przyczyną była ewidentnie zatarta turbina, natomiast podczas rozbierania auta doszedł do tego jeszcze katalizator, którego spory kawałek opierając się o czujnik ciśnienia blokował wydech. Być może był to zbieg okoliczności, obie usterki w tym samym czasie ale to mi właśnie nasunęło pomysł z wydechem....
tomi300zx widzę, że VW/AUDI ciągle zagląda do Twego warsztatu, masz może jakiegoś VAG-COM-a bo błąd P0321 wyraźnie wskazuje na czujnik G28 obrotów wału korbowego a w temacie padały różne wersje tego błędu więc przypuszczam, że i z tym 2.0 TDI będzie problem bez Vaga, i zaś bydzie problym kaj je ta sztanga przi turbo i czamu ni chodzi cołkiym jak mo...
Miałem ten sam problem walczyłem z tym przez rok czasu chodzi dokładnie o Vw Passat b5 1.9 tdi AHU usterka-notlauf przy prędkości 120km/h od razu tryb awaryjny. Wszystko miałem sprawdzone poprzez chwilowe podmiany ze sprawnego auta i nadal to samo żadnej poprawy aż pewnego dnia podsunęła mnie myśl o rozebraniu sterownika silnika w momencie odkręcania...
Chciał bym się dowiedzieć gdzie znajduje się czujnik cisnienia oleju w Wv passat b7 2013r 2.0tdi,czy mógł by ktoś wstawić zdjęcie gdzie on dokładnie się znajduje
Nie ma czujnika.
Dzięki, już zrobione. Okazało się, że mała pierdołka za 27zl - czujnik temperatury 🤦🏻♀️
Kontrolka cisnienia oleju nie ma nic wspólnego z odpalaniem. Trzeba zmierzyć ciśnienie oleju manometrem , bo może czujnik siada.
Dzięki Panowie sprawdzę i dam znać :) Wtyczki sprawdzone, piny w liczniku również. Sprawdzone przejścia i : niebieska wtyczka : pin 7 Zacisk 37 masy czujnika pin 8 Wskaźnik temp płynu chłodzącego G2 pin 10 Przełącznik ciśnienia pin 22 Lampka kontrolna temperatury płynu chłodzącego i wskaźnik braku płynu chłodzącego K28 zielona wtyczka : pin Czujnik...
wywala mi komunikat na wyswietlaczu: OIL PRESSURE podlaczylem komputer ale poza EGR nie wyskoczyl zaden blad, live data nie przygladalem się, podlaczylem z ciekawosci manometr pod czujnik cisnienia oleju no i mam 2 bary na wolnym obrotyach, ale jak zwiekszam obroty to pojawia sie cisnienie do 4 barow a powyzej 2000 obrotow wyskakuje komunikat. A wlasnie...
Passat B5 1.8 lpg 20V ADR - Kontrolka ciśnienia oleju I falowanie obrotów męczę się z tym rok czasu, zrobiłem w tym czasie 12 tys km wymieniłem w tym czasie 2 razy olej z filtrem zrobiłem płukanke , nastawnik zmiennych faz rozrządu z kompletem uszczelek , Czujnik ciśnienia oleju, wczoraj zmierzyłem ciśnienie manometrem na 2 tys obrotów pokazuje 200...
VW passat b5 98r 1,9 tdi nie swieci lampka oleju na desce brak zamarla czujnik sprawdzalem. po odpaleniu spina do masy po zgaszeniu obw. otwiera (na odwrot) raczej chyba tak ma byc problem może leżeć w desce :?:
Witam. Mam problem z migającą kontrolką cisnienia oleju w Passat b5 1.8 20V 115KM. ADR kontrolka zaczęła migać po odpaleniu silnika. I miga do jego wyłączenia. W warsztacie wymieniono mi pompĘ, tak na wszelki wypadek. Stara była ok, ciśnienie ok 5 bar. Nowa ma już 7 bar. Kolo stwierdził że problem jest z przewodem lub elektryką. Czy i gdzie szukać przewodów...
Dobra potestowane już jakiś czas , kupiłem czujnik FAE i narazie spokój póki co .
witam mam pytanko kolega ma golfa 4 2001 rok TDI 90 km. i po przekręceniu kluczyka w stacyjce kontrolka oleju najpierw świeci na czerwono i po 3 sekundach świeci na żółto i 5 razy mrugnie i zgaśnie i już nie świeci więcej aż do następnego przekręcenia stacyjki. błąd jest taki ale błąd czytałem na wejściu w zegarach ( czujnik temperatury i poziomu oleju...
Witam panowie pomocy. Zaswiecila mi sie kontrolka oleju i napis motor oldtruck aus stop. Passat b6 2.0 tdi 170 km BMR. Wymienilem olej oraz wszystkie filtry i czujnik cisnienia. I nadal pojawia sie ta kontrolka. Wymienil mi mechanik takze pompe vacun i dalej to samo. Gdzie szukac rozwiazania co moze byc przyczyna. Z gory dziekuje za pomoc
Witam. Passat B4 ma podwójną kontrolę ciśnienia oleju. Czujnik ciśnienia przy głowicy powinien być koloru niebieskiego i po uruchomieniu silnika ma rozwierać. Czujnik przy filtrze koloru szarego na ciśnienie 0,9 ma zwierać po uruchomieniu silnika. Odepnij przewód od tego czujnika i zewrzyj do masy, jeżeli po uruchomieniu silnika i przekroczeniu 2 tys....
Mylisz czujnik ciśnienia oleju z czujnikiem poziomu oleju.
olej 10w40 stan jest ok. był podłączony pokazywał czujnik poziomu oleju jest po wymianie tego czujnika i bez zmian
Jest od znaku do znaku 16 oczek 8 pełnych ogniw Czasami się zapali kontrolka oleju, może raz na 50 km, ale to bardziej jak jedzie się na zbyt niskich obrotach, typu 2 tys. na piątce lub czwórce. Może to być pompa oleju, bo czujnik oleju był wymieniany 2 lata temu i nie pomogło. Ogólnie ta kontrolka 3 lata się zapala od czasu do czasu, tak mi powiedział...
Sprawdź czy wtyczka od czujnika poziomu oleju się nie wypięła, czy sam czujnik ok. Gdzieś na forum tematycznym passata widziałem kiedyś do tego problemu też instrukcje poprawy zimnych lutów w liczniku.
odłączyłem czujnik na spodzie miski. w tej chwili jest już podłączony. witam chciałbym go wymienić przy wymianie oleju więc jeszcze takie pytanie ceny tego czujnika wachają się od 60 zl do 300 co polecacie
Uważasz że na tym bezpieczniku jest czujnik oleju i on robi zwarcie?
Tak pomiar ciśnienia oleju i albo czujnik do wymiany albo silnik już na złom sie nadaje
odpowiada czujnikowi poziomu, ciśnienia i temperatury oleju. Czujnik poziomu oleju, siedzi przykręcony do dna miski olejowej, czujnika temp. oliwy nie ma.
Przewertowałem internet i trochę w miarę czasu autko ! Czujnik przy pojawieniu się ciśnienia zwiera do masy a za świecenie lampki odpowiada sterownik w desce rozdzielczej . W moim przypadku chyba walnięty jest ten sterownik a sprawdziłem to tak ,kupiłem drugi nowy czujnik podłączyłem do niego odpięty przewód ze starego czujnika i zmasowałem obudowę...
Nie, to rozmawia z Tobą czujnik poziomu. Wyłącz to diabelskie urządzenie.
Okazal sie byc uszkodzony czujnik cisnienia oleju
W passacie 115km pod kontrolke żółtą oleju podlaczone są 2rzeczy czujnik z miski (temperatury oleji i poziomu ) oraz zamek maski jesli zamek maski sie zawiesil i ne domkną w 100% to kontrolka ci sie zapali ,starsze modele nie mialy czunkika w zamku maski
Cześć, Do rzeczy. Po przejechaniu kilku kilometrów i zostawieniu samochodu na 10-30min nie odpala przez jakiś czas. Żeby go odpalić to albo muszę poczekać 5-10 minut albo często udaje się odpalić przekręcając kluczyć raz na 1s i od razu drugi raz (nie czekając aż zgasną kontrolki). Sytuacja w ogóle nie pojawią się w mieście i na bardzo krótkich odcinkach....
1 - Czujnik temperatury zewnętrznej, masa 2 - Kontrolka poziomu płynu chłodzącego 3 - Masa 4 - Przełącznik reset od MFA 5 - Masa 6 - Przełącznik pamięci MFA 7 - Wyjście sygnału prędkości 8 - Czujnik ciśnienia oleju (wysokie ciśnienie) 9 - Czujnik ciśnienia oleju (niskie ciśnienie) 10 - Zacisk 1 (W) 11 - Stały + 12 - Podświetlenie (zacisk 58b) 13 - +...
podobnie jest jak padnie krańcówka z klapy,skonstruowali to tak że jak spadnie poziom oleju i czujnik da sygnał to po uzupełnieniu jeszcze musi byc sygnał z krańcówki żeby łoliwiarka zgasła
Czujnik oleju czy alternator podpięty jest bezpośrednio do licznika. Przepustnice na linkę też się adoptuje. W środku jest silnik który rusza klapką i sterownik musi on znać położenie tej klapki. Lampka od oleju zapali się dopiero wtedy gdy nie będzie ciśnienia czyli np jak poziom oleju będzie poniżej smoka. Ubytek 1L oleju może nie spowodować braku...
Sprawdź błędy w liczniku. Czujnik podłączony jest do licznika. Chodzi o czujnik poziomu i temperatury oleju. Najprawdopodobniej jest uszkodzony przez co licznik nie ma sygnału a po otwarciu maski uważa że olej jest dolany i po 100km znów zapala kontrolkę. Mozna wykodować czujnik z licznika poprzez zmianę kodowania licznika.
1 - Czujnik temperatury zewnętrznej, masa 2 - Kontrolka poziomu płynu chłodzącego 3 - Masa 4 - Przełącznik reset od MFA 5 - Masa 6 - Przełącznik pamięci MFA 7 - Wyjście sygnału prędkości 8 - Czujnik ciśnienia oleju (wysokie ciśnienie) 9 - Czujnik ciśnienia oleju (niskie ciśnienie) 10 - Zacisk 1 (W) 11 - Stały + 12 - Podświetlenie (zacisk 58b) 13 - +...
1. przełącznik termiczny od podgrzewania kolektora ssącego(widzę że to jetronic bo motronic go nie miały) 2. czujnik temperatury dla sterownika 3. czujnik temperatury na wskaźnik 4. czujnik ciśnienia oleju (0.3bar) 5. nastawnik przepustnicy, nie żaden krokowy Reszta się zgadza.
Sprawdz czy czujnik od zamkniecia maski jest sprawny.
Napraw czujnik otwarcia przedniej maski, lub odłącz klemę z akumulatora na chwile.
Ten czujnik zamka klapy często jest uszkodzony (wszechobecna korozja) dlatego na czas skasowania komunikatu kontroli oleju bocznikuję go zwykłym zwieraczem z drutu.
Pomarańczowa ikonka konewki oznacza zbyt niski poziom oleju. Jeżeli jest poprawny to trzeba sprawdzić czujnik w zamku maski i zobaczyć co pokazuje czujnik bo może być uszkodzony.
Witam, nie wiem jak ma Golf, Passat często w ten sposób narzeka na czujnik otwarcia maski. Tutaj czujnik otwarcia maski działa dobrze, bo po otwarciu kasuje kontrolkę. Jeżeli byłby wadliwy kontrolka by nie gasła.
Odepnij czujnik ciśnienia oleju i pryśnij jakimś kontakt sprayem w kostkę-może to coś pomoże.Jeśli nie,to wymień czujnik.
Sprawdź czujnik ciśnienia oleju
Witam Panowie! Passat już załatwiony tzn.lekko z partyzanta ale działa idealnie, ogólnie i tak idzie do sprzedania. Jak wcześniej pisałem na zatkanym ssaku chodziło ok, no więc po "sznurku" doszedłem do zaworu regulacyjnego na filtrze odmy. Konkretnie jest tam taka membranka ze sprężyną, która jest dociągana przez podciśnienie z kolektora ssącego. Okazało...
Witam mam problem z czujnikiem poziomu oleju w tym aucie usterka jest dosyć nietypowa tak mi się wydaję a mianowicie pali się kontrolka poziomu oleju (żółta ), stan oleju jest OK, brak jakichkolwiek błędów, czujnik wymieniony na nowy nic nie pomogło, temperatura oleju(ten sam czujnik) OK. Z tego co się orientuję to nie jest zwykły czujnik rezystancyjny...
Wypnij czujnik przy filtrze i uruchom silnik ,po przekroczeniu 1800 obrotów silnika się zaświeci. I tak ma być bez kontrolki ciśnienia po włączeniu zapłonu.Troche inaczej niż FSO
passat jest z 91r silnik 2 literki. W bloku z boku to jest czujnik od cisnienia oleju. W filtrze jeden podaje info do kompa o temp oleju sasiadujący z nim to jeszcze niewiem do czego jest. W kruccu wystającym z bloku mam czujni 4 pinowy 2 piny ida do sterownika silnika a 2 dwa niewiem gdzie bo jak go odepna to auto po paru sekundach chodzi na ssaniu....
Jezeli na warsztacie zmiezryli ci cisnienie oleju i jest ok,to do wymiany czujnik cisnienia.
Jaką regulacje masz na myśli? Śrubą regulacyjną. Wkręcamy żeby był lekki opór i odkręcamy z powrotem o 225 stopni. Czyli pominiete podstawy.Prosze jeszcze sprawdzic blok 4 i pozycje 4 co pokazuje. ustawiałem według takiego opisu: Przebieg montażu Gniazdo w głowicy musi być idealnie czyste. Montowany pompowtryskiwacz powinien mieć prawidłowo założone...
kolego automar91 napisz czy i jak uporałeś się z tym problemem. Ja mam podobny. Auto zgasło podczas jazdy na wysokich obrotach. brak kompresji, mechanik odkręcił czujnik ciśnienia oleju by wkręcić ciśnieniomierz, z pod czujnika trysną olej i po tym auto odpaliło. Jeżdżę nim już ponad dwa miesiące po tej awarii. Mam wrażenie że trochę brakuje mu mocy...
Witam pojawił się komunikat oil sensor workshop wiec wymieniłem czujnik poziomu oleju błąd( chyba g264) wykasowany lecz po krótkim czasie powraca . Stan oleju ok , czy jest może jest jakiś przekaźnik co może to powodować ze ten sam błąd powraca. Czujnik nowy.Passat b5 FL 1.9 101 KM AVB .Kostka wizualnie ok. Wspomnę jeszcze że wyświetlacz komputera po...
Witam!! Mam taki dziwny problem z paskiem że jak się zagrzeje to przy 1500obr włącza się kontrolka oleju i piszczy jak dodam gazu na 2000obr i więcej to gaśnie i jest ok jak ujmę na 1200obr i mniej też gaśnie co może być przyczyną? na początku obstawiałem czujnik ten przy filtrze ale okazało się że on łapie dopiero jak ma większe ciśnienie ok 1,2 bara...
Witam forumowiczów. Pacjent jak w temacie VW Passat B5 FL 1.8T 150 KM silnik AWT. Przyjechał z powodu trudności z uruchomieniem silnika i nierówną pracą silnika. Wstępna diagnoza pokazała problem z czujnikiem położenia wałków rozrządu, zapłonem i regulatorem zmiennych faz rozrządu. Błędy wykasowałem, po odpaleniu (z trudnościami) i przegazowaniu pojawiały...
Odkręć czujnik położenia wałka G40 ten obok koła wałka na górze, to dwie śrubki na klucz 10. Z mojej obserwacji wychodzi, że nie obraca się wałek ssący, stąd takie kiepskie kręcenie, silnik nie spręża bo niema co, wałek stoi. Zdejmiesz czujnik, zakręcisz, zobaczysz czy wieniec czujnika impulsów się obraca (powinien, jest na wałku zamocowanu). Kręci...
Witam. Mam problem ze skrzynia automatyczna Ag4 DMV. Pacjent to passat b5 1997r, AHU. Od początku: W skrzyni padł mi czujnik g68. Skutkowało to trybem awaryjnym raz na jakiś czas albo zrzuceniem biegu na 2 przy 100km/h. Zrobiło mi się tak kilka razy. Kupiłem nowy czujnik i przy okazji siedzenia w kanale postanowiłem wymienić olej w skrzyni który nie...
No dobra ale następne pytanie :> Skoro dolałem oleju który był na poziomie MIN do poziomu MAX , to dlaczego kontrolka się zapaliła skoro stan oleju był prawidłowy :> Czujnik ciśnienia oleju ? Myślałem tez że może coś z pompą oleju , no ale chyba gdyby było coś z pompą to gdzie ten oleju by znikał ???
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
Pewnie nagar jest na czujniku poziomu oleju w misie olejowej. Można spróbować zdemontować czujnik, wymyć dokładnie, ale ostrożnie np. benzyną extrakcyjną i złożyć. Czasami uspokaja się to po wymianie oleju, a czasami po prostu tak jest i ludziska z tym jeżdżą... Można też ten czujnik wymienić, tylko po co - skoro działa, a że sekundę później...
Do sterownika silnika, idzie przewód identyczny jak od podciśnień. Problem polega na tym, że w sterowniku silnika jest czujnik ciśnienia doładowania i po jakimś czasie gromadzi się olej i komputer "nie widzi" ciśnienia doładowania. Musisz rozkręcić sterownik, wyczyścić z oleju i jeździć dalej. Ale możliwe jest że czasami turbo zadziała? Bo wczoraj...
witam po wymianie oleju w passacie swieci kontrolka poziomu oleju, na poaczątku wymieniłem czujnik poziomu bo myslałem ze jest uszkodzony, potem ktos mi powiedział ze nie taki olej jest wlany, olej wymieniłem drugi raz i nadal swieci kontrolka poziomu, przed pierwszą wymianą nie swieciła. co moze byc tego przyczyną ??? proszę o pomoc. Dziękuje
Witam.Od jakiegoś czasu zapalają mi się 2 kontrolki od ciśnienia oleju i od poduszek (zawsze razem).Odpalam silnik przez jakiś czas jest dobrze potem zapalają się dwie na raz.Czasami tydzien bez problemów a czasami po 10 minutach się zapalają.Olej w silniku jest czujnik cisnienia oleju wymieniony.Proszę o pomoc.
Witam. Przepraszam z góry za odkopanie tematu, ale mam ten sam problem, w tym samym silniku ( dokładnie to w 1.8 abs ale One znacząco się nie różnią). To znaczy sprawa wyglądała tak. Auto chodziło na benzynie i na gazie super - zero problemów. Instalacja BRC najprawdopodobniej pierwszej generacji w aucie od 6 czy 7 lat a więc sporo na niej przejechane....
nie jestem pewien czy w nowszych passatach to jest ale w moim z 92 roku ma bezpiecznik i jak on mi się spalił (przeze mnie) to połowa deski nie działała i tam nie było kontrolki wody oleju akumulatora długich i nie działał czujnik paliwa albo wody podświetlenie a inne rzeczy działały może i jest coś takiego jakiś bezpiecznik
(at)carrot: 1. bład g40 występuje po jeździe samochodem kilka km, czyli po zresetowaniu i jeździe ponownie znów wyskakuje na interfejsie viaken vag 5053 ITS kosztującym ok. 300 PLN. Nie jest to czujnik położenia wału napędowego który jest zlikalizowany w okolicach skrzyni biegów (ten wymieniałem). Czujnik związany z błędem G40 jest zlikalizowany pod...
napinacz sprawdzony , na 99 % wydaje sie dobry ... ugina sie pod palcami niby ale dopiero przy uzyciu naprawde wiekszej sily niż normalnie .. a tak to jest ok . Ogólnie za mną kolejny dzień rozbierania samochodu głównie przez 3 objechane sróbki i kombinacje alpejskie ale ok do rzeczy . pokrywa zdjeta , kolektor tez i wszystkie pierdoly dookola pozdejmowane...
to jest passat b5 1.8 t z 99 tak yaaro chodzi o czujnik poziomu oleju w misce olejowej jak ta usterke wyeliminowac?
powiedz jaki masz przebieg i rocznik auta. to normalny objaw wyeksploatowanego silnika, ale szwankujący czujnik też nieraz daje identyczne fekty.
Nie ma od tyłu nacięcia na zadnych blokad.Są strzłki na panewkach wałka rozrządu i nacięcia na wałkach , trzeba je zgrać .Pierwsze co należy sprawdzić to smok pompy oleju i drożność jego , można wymienić w serwisie koszt 70 zł .Przy przypchanym smoku za mało oleju i może dzwonić .W pracy mamy superby z tymi silnikami dwie się z tego powodu zatarły na...
5w30 ??? Toz to rzadkie bardzo, jaki konkretnie? ... temperatura oleju normalnie jest wyższa niż płynu chłodzacego, olej jest w "centrum" pracy silnika. Podczas szybkiej jazdy woda w chłodnicy, ale i okolice czujnik najczęściej z przodu bloku silnika otrzymuje większe chłodzenie, a silnikowi dajesz widocznie mocno popracować.
Czujnik wysokiego ciśnienia w podstawie filtra oleju ( rozwiera się po odpaleniu ).Alarm, jak dobrze pamiętam ma się włączyć jeżeli obroty silnika przekroczą 2,5 tys a czujnik wysokiego ciśnienia się nie zewrze.
jesli w liczniku jest czujnik predkosci .dajacy sygnal do ecu bedzie szwankowal to kontrolka ojeju bedzie piszczec . podobny problem mialem w seacie toledo 96r wymienilem wszystkie czujniki i nie pomoglo dopieoro podpiecie Vaga wskazalo na czujnik predkosci ktory w tym przypadku byl w liczniku u ciebie chyba tez jest to wina czujnika.
Witam w twoim silniku są dwa czujniki obrotów jeden w aparacie jeśli jest aparat zapłonowy a drugi w bloku pod filtrem oleju pewnie sprawdziłeś tylko ten w aparacie
Kiedy zmieniany rozrząd, filtry, sprawdzone podciśnienia,świece ? ' Rozrząd robiony teraz i świece kable nowe,olej, filtr, lewego powietrza nie bierze. Dodano po 6 Za pokazywanie obrotów odpowiada czujnik położenia wału (G28) W środę skupię się na znalezieniu czujnika g28. Bo to w sumie on jak kolega napisał odpowiada za pokazywanie obrotów na obrotomierzu...
Czujnik cieczy z tego co pamiętam to któryś mechanik sprawdzał. Jeszcze zauważyłem że czujnik temperatury oleju wariuje. Podczas jazdy temperatura potrafi skakać o ponad 20 stopni.
Wiem, że Wigilia za pasem, a raczej tuż tuż, ale piszę. Wczoraj w końcu aż wstyd się przyznać, ale czujnik, który odłączałem to był czujnik ciśnienia oleju w silniku(chyba:). Sąsiad mi wskazał gdzie on jest i faktycznie po ściągnięciu przewodu z czujnika odpalił bez problemu i nawet pojawił się prąd na szynie:). Mam jedną zagwostkę, bo kupiłem czujnik,...
Z tego zo wyczytałem to powienieneś wymienić ten drugi czujnik ( nie brązowy) Ponieważ lampka załącza się powyżej 2000rpm to świadczy o uszkodzeniu czujnika dla wyższego ciśnienia więc przyjrzyj się czujnikowi z szarą/czarną izolacją.
Sonda dobra tylko ecu podaje bogatą mieszankę z jakiegoś powodu. Może być uszkodzony czujnik temp dla ecu. Jedź na komputer i sprawdź co widzi ecu.
Raz na jakiś czas nie ma mocy. Nie mogę zlokalizować usterki. Wcześniej był problem z przepływką. Wymieniłem, błędów brak. Raz mi wyskoczyło: różnica ciśnienia kolektora dolotowego (różnica regulacji) i czujnik obrotów silnika ( sporadycznie). Po usunięciu - błędów brak. Dalej nie wyskakują. Jak mu "odbije" - ma moc i potrafi ładne parę godzin chodzić...
Świece sprawdzał mechanik i jak wyciągnie wszystkie poprosiłem go o zdjęcie i zrobił foto tylko jednej z 2 cylidnra która była mocno zaolejona, pozostałe OK. Silnik ma ok. 270.000 km na liczniku, jestem kolejnym właścicielem. Na LPG wymieniłem butlę, czyli jeździł 10 lat. Świece i kable były wymieniane jak pisałem wyżej, auto na tych świecach myślę...
Hej U mnie winowajca byl czujnik temperatury, zółty. Niebieski odpowiada za wskazania na kompie a zólty za wskaznik w zegarach i jest to wlacznik wentylatorów i dodatkowej pompki obiegu wody. Jak odpiales niebieski to nie powinno sie nic wiele stac bo komputer przyjmuje stala wartosc temperatury i pokaze blad czujnika. Zółty jesli odepniesz powinna...
Nie musi to być uszkodzenie elektryczne. Proponował bym zmierzyć cisnienie oleju na rozgrzanym silniku przy pomocy manometru. Jeśli czujnik jest biały to ciśnienie przy 2000 obr/min nie może być niższe niż 1,8 bar
Gdzieś czytałem że czujnik obrotów jest gdzieś koło filtru oleju jakiś G28 więc skąd tak naprawdę jest sygnał na obrotomierz z alternatora czy z jest jakiegoś czujnika
witam,panowie mam problem w passacie b4 1.9 tdi 90KM otóż nie zawsze ale czasami zapala mi sie kontrolka cisnienia oleju czujnik wymieniłem i nadal to samo czy to może wada jakaś w silniku?pompa lub coś innego?zaznacze że praca silnika wogóle sie nie zmienia nic nie stuka nie puka,czy innych objaw brak.Poprostu jedzie i juz jak zgasze i odpale gasnie...
Przyczyn może być wiele, u mnie pomogła dopiero wymiana filtra oleju, wcześniej miałem Filtrona i zamieniłem na Knechta sprawa po wymianie filtra ucichła. Wcześniej sprawdziłem odmę, ciśnienie oleju, wymieniłem biały czujnik oleju (odpowiedzialny za piszczenie) sprawdziłem masę na czujniku i nie dało to efektu. Może to być też wina licznika (zimne luty)....
Po pierwsze, i po ostatnie, Twój Passat z 99 raczej miał szafe 3B0xxx919xxx a licznik który masz ma 3B0xx920xxx, To jest CAN-owski licznik. Nie bedzie ci tez działa czujnik cisnienia oleju i cos tam jeszcze. A w VAGu masz pomocnik kodowania.
Powracam do tematu. Pompowtryskiwacze zostały zregenerowane. Korekty max teraz +/-0.60 na rozgrzanym, bipy do 25. Nowe uszczelki pompek, wałek rozrządu bez uszkodzeń. Synchronizację ustawiliśmy na 0, to spalanie chwilowe na zimnym 0.7, a po nagrzaniu wynosi 0.9. Ustawiliśmy na +2 to było spalanie 1, na -3 skakało 0.6-0.8. Auto na trasie według komputera...
czujnik oleju passat wymiana czujnik oleju passat passat czujnik poziomu oleju
ferro termostatyczny składanie silnika transformator odwrotny podłączyć
toshiba pompa ciepła toshiba pompa ciepła
Luzy zaworowe Honda PCX 125 2023 eSP: wartości i regulacja Zwrotnica 3-drożna Scan-Speak 18W/4531G01, 12MU/8731T00, D3004/660000 – wartości elementów LR2