jak tam filtr powietrza może katalizator się zapchał wtedy dmuchał by w filtr powietrza
W sumie bez tej obudowy dalej będzie wszystko ok? A jej brak to jedynie kosmetyka? Jest to zamknięcie wlotu. Powietrze zasysane jest od przodu, poprzez kratkę w przednim grillu https://obrazki.elektroda.pl/1998947000_... Zamontuj górną obudowę, by nie było zasysania "lewego" powierza.
Ludzie cuda robią, ale po co się męczyć?
No i jest poprawa jak nie było za tobą kłębów dymu podczas testu to przepływomierz do czyszczenia/wymiany. Jeszcze sztanga turbo za długa albo za wolno odbija. Sprawdzałeś filtr powietrza?
Znajdziesz wszystko [url=http://turbodiesel.hswg.pl/wymiana-...
Na podszybiu trochę tych litrów wody musiał mieć a dwa że miałbym mokre wnętrze dywaniki. Bo ta woda się do środka musi wlać. Raczej dywanik po stronie pasażera A tam jest filtr powietrza.
Rozumiem że G 72 to przepływomierz przy filtrze powietrza
Kolego skoro jeśli jesteś niezadowolony z pomocy jakiej ci udzielił kolega pioart to poszukaj jeszcze na forum VW albo Passata. Pozdrawiam!
Jeśli wałek turbo się nie zacina to filtr powietrza musiałby być już zabetonowany a jak sądzę kolega T5 od tego zacząłby sprawdzanie. W tym przypadku sprawdziłbym drożność dolotu powietrza z grila do filtra i sam filtr.
filtr powietrza, filtr paliwa
Od ponad 3 lat posiadam zabudowaną instalację gazową BRC w CC 898cm3 silnik o zasilaniu jednopunktowym i pracuje bezproblemowo.W trakcie montażu zabudowano mi w aucie bezobsługowy filtr gazu nie posiadający wymiennego filterka gazu i nie wymagającego obsługi.Sam parownik zabudowano pod lewym nadkolem i dostęp do wszystkich elementów silnika mam taki...
Może głupie pytanie ale co z filtrem powietrza:)
Turbo nie wstaje.Nie spadł przypadkiem wąż od "gruchy"? Jak wywalałeś cały filtr to może przypadkiem spadł.Cieńki gumowy wąż idzie on za silnikiem do turbiny i tam jest wpięty w taka metalową gruszkę sterującą turbiną.
Przyczyn może być kilka: -pęknięte pierścienie -zatkany filtr powietrza -u ciebie najprawdopodobniej problem jest w pokrywie zaworów- przytkany separator oleju.
sprawdź filtr powietrza
pompka paliwa , filtr paliwa ,filtr powietrza
jak to sie waz kurczy ?:D lol dawno wymieniales filtr powietrza ?
Kupilem PASSATA z 1998 z przebiegiem 210 000 km.Samochod dobrze sie sprauje tylko jak jade 120km/h do 160km/h silnik tach chodzi jakby nie palil na wszystkie tloki i delikatnie przerywa.Czy to moze zatkany filtr powietrza ?
Wymiana cewki?
Witam. Należy sprawdzić na początek filtr powietrza i szczelność dolotu. Pozdrawiam
Witam serdecznie! Poszukuję rurę gumową łączącą filtr powietrza z silnikiem od Passata VR6 1992 rok . Jeżeli ktoś wie gdzie można by kupić za przystępną cenę to będę bardzo wdzięczny... z pozdrowieniami A.H. :roll:
Na pierwszy strzał układ zapłonowy do sprawdzenia, a jak tam okej, to gaz do regulacji.
Przy jakiej prędkości sprawdzałeś tempomat? Objaw który opisujesz jest psującym do uszkodzenia cewki WN, ewentualnie modułu sterującego cewkami na filtrze powietrza.
pytanie nr1. sprawdzałeś czy chodzi wentylator? nr2. czy masz drożny wlot powietrza? nr3. jak dawno wymieniałeś filtr przeciwpyłkowy?
Bo chodzi o to ze z komina wydostaje sie czarny dym a tego przyczyna jest maly doplyw powietrza wiec pomyslalem sobie zeby wstawic filtr powietrza od SAMOCHODU PASSAT B4 1.9 i to jest dosc duzy filtr. a tak poza tym w oryginale gdy zamkne maske to filtr ma mala powietrzchnie do lapania powietrza a jesli bym wstawil filtr od passata to on lapal by duzo...
A filtr powietrza masz ok?
Obejrzyj wiązkę instalacji koło rozrusznika pod filtrem powietrza
Ta przerwana rurka to przewód podciśnienia przełączającego klapkę sterowania powietrzem ciepłym lub zimnym.
Dokladnie mam taki samo problem z PASSATEM 1.9 TDI 90PS (1998). W tym tygodniu oddaje do mechanika..... ale z tego co wyczytalem to najprawdopodobniej czujka przeplywu powietrza (tuz za filtrem powietrza).
I filtr powietrza .
dziękuję za informacje/sugestie - jak piszecie tutaj to ze stożkiem dużo roboty a mogą byc problemy wiec najlepsza opcja wkład sportowy i tu mam pytanie czy jak sie założy filtr sportowy to ma sens nawiercać dziury w puszce ( pod filtrem) aby filtr miał większy dopływ powietrza?
A ciśnienie oleju zmierzone? Olej wymieniony? Filtr powietrza nowy, obudowa wyczyszczona? Przez filtr powietrza coś wpada i rozrabia.
patrzyłem na te węże ale wyglądają ok! A jak sprawdzić czy przepływomież jest dobrze ustawiony? A tak wogule to ten przepływomież to jest to przy filtrze powietrza?
A jakość benzyny? Sprawdź pompę paliwa i filtr benzyny i powietrza.
Zobacz w jakim stanie jest filtr powietrza.
okazało się, że to filtr powietrza, po wymianie wszystko ok.
mimo wszystko sprawdź ten filtr gazu - to ze mało przejechałeś nie świadczy że nie jest zabrudzony. Sprawdź również filtr powietrza może być brudny.
Ten przewód ma być wpiety w filtr i zasysać świeże powietrze. Masz nieszczelność w układzie podciśnien i zaleczyłeś przypadkowo problem. Najczęściej pada membrana egr lub gruszki turbo.
Ugnita wiązka w okolicy rozrusznika, pod filtrem powietrza, w podszybiu na 98% 1% uwalony soft po złym tuningu 1% uwalony fizycznie sterownik (zalany)
Instalacja III generacji, rozruch i jazda do temp. 35 stopni C na benzynie. Nie dodaje nic do benzyny. Świece trzyelektrodowe wymienione 10 tys km temu( wymiana w instrukcji co 60 tys. km), filtr powietrza nowy. Pozdrawiam.
Maciek twój pasek to automat czy manual? Ja mam automat i w cyklu mieszanym tez mi pali około 8,5-8,8 w mieście od 9ciu w górę. Jeśli chodzi o trasę to 6,5. Nawiązuję do tego że automaty palą trochę więcej,zależy też od Twojego stylu jazdy. Sprawdź zbieżność bo masz szerokie koła. Poza tym jak piszą koledzy-diagnostyke silnika,filtry paliwa,powietrza...
co ze swiecami przewodami i filtrem powietrza?? kopulka i palec rozdzielacza rowniez sprawdz.
Żadnej siateczki tam nie było. To zawór membranowy. niektóre wersje miały w tym miejscu podgrzewany zawór odmy, więc jakoś specjalnie nie jest tam potrzebny, pod warunkiem regularnego wymieniania filtra powietrza.
przyczyna moga byc podam od najprostszych zapowietrzony uklad paliwowy filtr paliwa filtr powietrza przeplywomierz powietrza wtryskiwacze pompa paliwa turbosprezarka
Najprawdopodobniej oberwał przepływomierz powietrza,taka skrzynka na przewodzie pomiędzy filtrem powietrza a kolektotrem ssącym.Trzeba sprawdzić czy wewnetrzna klapka sie nie zacina i czy nie ma jakiś nieszczelności pomiędzy przepływomierzem a kolektorem i czy obudowa samego przepływomierza nie jest gdzieś pęknięta. Jeśli nie to raczej przepływomierz...
Sprawdzić: - filtr powietrza - filtr gazu - reduktor najprawdopodobniej masz zbyt mały wydatek gazu
uszczelniacze? gniazda? Silnik jak zimny pali od strzala nawet po 4 dniach postoju, uklad szczelny paliwo sie nie cofa, powietrza lewego nie lapie. Vacum pompa? Silnik nie kopci na niebiesko, w filtrze paliwa nie ma oleju.
Dzięki za odp. Czyli szukać pod filtrem kabinowym ?
Masz jakąś dziwną wersje 206. Nie widziałem żeby ktokolwiek wsadził do 206 2.0 TDI z Passata czy Golfa. Raczej masz HDI! Gdzie filtr kabinowy i powietrza - lokalizacja podana.
Ogólnie auto nie wygląda źle, ale "igła" to nie jest, załóż nowy filtr powietrza, i zrób ponownie Dynamiczny 003, przepływomierz zaniża wskazania przez co tnie dawkę paliwa w całym zakresie. Turbinę i sterowanie też należało by przeglądnąć ale to zostaw na koniec. Cylinder 3 trochę nie domaga. Co do klapy to powinna się zamykać przy gaszeniu, jeśli...
bzi bzi widzę, że już jesteś fachowcem od "notlaufa" całą gębą. Po to żebyś był jeszcze większym fachowcem to ci podpowiem, że to co ty nazywasz filtrem przeciwpyłkowym to jest filtr powietrza do silnika.
zapchany filtr powietrza,da rade zdiagnozować kodami migowymi
Filtr jest nowy, nie widzę powietrza w rurkach, więc co tu kombinować ? Były też problemy z filtrem, ale to jest rozwiązane
Witam prosze o pomoc.mechanik wzial gruba kase ale nie zrobił nic i zabieram się sam. Smierdzi w garazu benzyna piec blisko moge wyleciec w powietrze musze to zrobic. Objawy sa takie jak zgasze i chwile postoi to nie odpali na raz.podlawi sie sekunde i zgasnie.musze odpalac dodajac gazu. Jak zgasze i odrazu odpala to jest ok. Jakby paliwa brakowalo....
Wytarty wałek rozrządu nie słychać podczas pracy silnika głuchego dzwieku w filtrze powietrza ?? lub wytarty popychacz zaworowy
to wytłumacz mi jeszcze, z tego co piszesz to mam rozumiec ze w dolocie jest za mało powietrza tak ? dość ryzykowne ale jeszcze mnie zastanawia filtr powietrza założyłem nowy filtrona po regeneracji turbo, może jest jakiś felery i dlatego może być mały przepływ powietrza
Ja sprawdziłbym filtr powietrza jak wygląda nie jest zaolejony lub zakurzony?
To sprawdź jeszcze rezystancje na czujniku temp. powietrza (między 1 i 2 pinem) i czujnik temp. cieczy (między 1 i 3 pinem) i podaj przy jakiej temp. silnika robiłeś pomiar. A drożność dolotu i filtr powietrza ok?
no hej ,mialem ten sam problem z pasatem,poprostu zdjełem rórę od filtra powietrza ,filtr a chłodnica ,i wszystko jest ok, pozdrawiam
filtr paliwa jest wymieniony i powietrza kod silnika afn
Witam. Czy ktoś by mi pomógł w aktywowaniu airbagów. Miałem totalne zwarcie w moim samochodzie ,jest to VW Passat B3/92.Spaliła się wiązka przewodów pod filtrem powietrza, przetarła się. Po naprawie instalacji nie aktywują się poduchy.Vag-comem usunąłem błąd ale to nic nie dało.
Przewód jest zbyt elastyczny . Auto ma założony przy przepływomierzu mikser ,który powoduje wzrost podciśniena w w/w przewodzie . Miałem taką samą usterkę , a zaradziłem temu w bardzo prosty sposób włożyłem do środka sprężynę o średnicy nie wiele większej niż jest przewód.
Witam, mam problem z Passatem 1.9 TDI 115 km silnik AJM. Zaczął on strasznie dymić na biało. Mocy nie ubyło, płynu chłodniczego nie pali, oleju nie ubyło. Z wydechu czuć niespaloną ropę. Pompowtryskiwacze w Vagu wyglądają ok, wszystkie mieszczą się w zakresie -1,4 do 1,4. Filtr paliwa i powietrza wymieniony.
Sprawdz filtr powietrza , jesli jest brudny , auto bedzie bardzo duzo gazu palilo . Pozatym podepnij sie pod OBD i sprawdz jak tam faktycznie wyglada ta sonda , mozesz jeszcze miec zatkany katalizator i to tez moze dawac takie efekty , oprocz tego auto bedzie bardzo zmulone.
Silnik zatarty od nadmuchu lub slaby przepływ powietrza który chłodzi opornik. filtr kabinowy nie zapchany?
Witam ! kolega miał taki przypadek i zapchany był filtr osusacz klimy dlatego nie ma pełnego obiegu.
wszystko zalezy od tego jaka to nieszczelnośc ja widzialem rozne a nawet takie odmy ktore byly wogole niepodlaczone tylko dymily w przestrzen tym bardziej nie ma to żadnego wpływu na pracę silnika (pod warunkiem, że zaślepiony jest wlot odmy w rurę pomiędzy filtrem powietrza a turbiną) - tylko względy ekologiczne w tym przypadku się kłaniają.
Z tego co piszesz to kręciłeś śrubą regulacyjną składu mieszanki (miśzy rozdzielaczem wtysku a "gumą" rury ssącej). Regulator ciśnienia nie posiada śruby regulacyjnej tylko podkładki regulacyjne. Jak na ciepłym silniku obroty pływają to mieszanka jest zbyt bogata. (Regulacja składu mieszanki jest bardzo "czuła" - lekkie "pokręcenie" a duża zmiana)....
posprawdzaj czy ktorys z wezykow nie wypadl lub niema gdzies pekniecia miedzy filtrem powietrza a kolektorem ssacym
Jeśli z 2 przeciwległych otworków znajdujących się pod widocznym na fotce grzybkiem (siłownikiem podciśnieniowym uchylającym zawór EGR) wycieka olej i dodatkowo słyszysz efekty dźwiękowe uciekającego powietrza to oznacza to, że jest nieszczelność pomiędzy trzonkiem zaworu a obudową, w której się porusza i tamtędy przeciska się olej będący w dolocie...
Filtr powietrza wymieniony, przepływomierz wymieniony Taniej już chyba byłoby odwiedzić warsztat.
Pokombinuj z sondą, powymieniaj filtry, sprawdź szczelność układu dolotowego powietrza może coś pomoże.
Przede wszystkim spuść "paliwo" ze zbiornika najlepiej przez otwór wyjętego pływaka zassij przewodem gumowym z gruszką i spuść w kanał do kanistra lub z podnośnika, olej i filtr oleju powietrza świeży i dopiero odpalaj.
tak jak piszesz spust byl zatkany Auto dopiero co kupilem dzisaj go odpalilem chodzil jakies 5 min nic wody nie ubylo Zlalem stary olej z woda zalozylem nowy filter zalalem olejem ale dalej jest to samo Filtr powietrza jest czysty
Sprawdź stan oleju silnikowego, filtru powietrza i filtru paliwa. A mocy pewnie nie nabiera właściwej, tylko załącza się przy tych obrotach turbina.
Panowie, gdy podłączę + bezpośrednio do wtrysku to słychać że działa. Jednak samochód odpali i od razu gaśnie. Proszę o pomoc... Dodano po 20 Czy przepływomierz na filtrze powietrza miałby coś do tego?
gelo 1 actuator dba o to zeby nie dostawal za duzo gazu, nawet przy brudnym filtrze powietrza. A przy filtrze gazu to by gazoliny na wyzszych nie dostawal.
Przepływka wymieniona filtr paliwa i powietrza śmiga jak trzeba Dziękuje bardzo panowie
witam wszystkich , ja mam taki same objawy jak ty Kubus05 tylko że ja mam silnik 1,8 ABS , wymieniłem już świece,palec, kopułke,filtr powietrza zastanawiam sie czy niewymienić potencjpmetru przepustnicy
Jazda miejska w korkach oraz krótkie trasy do 10 kilometrów to właśnie dwie rzeczy, których silniki diesla nie znoszą najbardziej! Bezwzględnie należy w takim przypadku "przegonić" auto co kilka dni. Najlepiej dynamicznie na drodze szybkiego ruchu, jadąc minimum 25 kilometrów bez zatrzymywania się. A co do dymienia... Wiele zależy od tego, jak dymi...
Jeżeli jedzie ci tylko do 120,130km/h to zanieczyszczony filtr paliwa i powietrza. Jeżeli mułowato się rozpędza, to przepływomierz powietrza przy filtrze. Rozbierz go i przeczyść. Jak nie pomaga to wymień. Ja zatrzymuje Passata. Pukam jak w ruskiego Rubina. Odpalam i jest ok na jakiś czas.
Na benzynie na zimnym silniku troszkę nie równo pracuje . Generacja gazu BingoM raczej I gen zakładana w 2004r Przy dodaniu gazu (rozpędzanie ) słychać głos jakbym jeździł na stożku . Więc łapie lewe powietrze Niedługo zostaną wymienione Świece na jedno elektrodowe , kopułka palec świece przewody wysokiego napięcia filtr powietrza i passat pojedzie...
przyczyna tego stanu rzeczy jest filtr paliwa a dokładnie korek spustowy znajdujący się w spodniej części filtra i przez niego dostaje się powietrze stąd szarpanie u kolegi :-) dieslami śmigam od 12lat i nie spotkałem się żeby przyczyna takiego stanu rzeczy była pompa wtryskowa albo panewki owszem zgodzę się że przedni uszczelniacz może być walnięty...
A kiedy kolega wymieniał filtr powietrza dla silnika? Jakiej marki? Jakie odcinki robi auto? krótkie miejskie czy trasy? Troche dużo oleju kolega dolał. Moim zdaniem olej w przewodach od turbo do ic i silnika jest normalną sprawą i występuje nawet w nowych silnikach, nie koniecznie z turbiny a z odmy, natomiast jeśli czyściłeś turbo przy takim przebiegu...
To fajne auto - ciekawe czy pod dywanikiem lub podsufitką nie ma rozkładu jazdy autobusów :D Ale do tematu... Jak rozumiem "brak paliwa" określa występowanie powietrza w filtrze i przewodach, jeżeli tak to musi być jakaś nieszczelność aby mogło się dostać do układu. Ja miałem podobnie przez pęknięty gumowy odcinek (sam koniec nałożony na króciec filtra)...
sprawdz filtr powietrza i jego obudowe jezeli jest olej to sa przedmuchy.Duza czesc oleju jest spalana a czesc idzie do filtr.jezeli tak jest to remoncik nie unikniony.
Sprawdź czy jest iskra To o czym piszesz to czujnik przepływu powietrza on raczej nie decyduje o niczym w momencie uruchamiania silnika - na razie zostaw go (mam nadzieję że go nie uwaliło podczas tego BUM od gazu) Czy immobilajzer przypadkiem nie szwankuje, zrób próbę na innym kluczyku. Czy i kiedy wymieniałeś filtr paliwa bo może jest tak że jest...
Witam !! Pierwsza podstawowa rzecz , to filtr powietrza , potem filtr gazu no i oczywiście sprawdzony, sprawny i wydolny zapłon ( świece i przewody ) Pozdrawiam !!
Coś mi tutaj nie pasuje. Gdyby tak było to by grucha cały czas na maksa była wciągnięta a miał byś błąd przeładowania a nie tak jak teraz. Nie kojarzę by jakiś przewód podciśnienia szedł do pokrywy zaworów - cienki jak do N75. Przepnij niebieski na gruchę i powinno to chodzić o ile rysunek jest poprawny. Pokaż jakie masz oznaczenia na N75 i co do czego...
Zacznij od początku filtra powietrza.
sprawdz; wymień filtr paliwa... sprawdz lub wyczyść zbiornik paliwa czy na przewodach paliwowych masz bąble powietrza?
Witam Sprawdź dokładnie czy nie jest uszkodzona gumowa rura łącząca filtr powietrza z przepustnicą oraz cieńsze węże uładu przewietrzania skrzyni korbowej. Pozdrawiam
filtr powietrza czysty?może zapłon,może rozrząd,może wtryski,może dawka,tak na wróżkę to trudno powiedziec.trzeba vagować.
jest to dodatkowy odstojnik opar oleju zamontowany na wężu odpowietrzania skrzyni korbowej czyli tzw. odmy, chodzi o to aby opary oleju wraz z drobinami oleju uchodzące ze skrzyni korbowej do zaworu odpowietrzania (tego czarnego dysku) umieszczonego na pokrywie zaworów osadzały się w tym odstojniku i nie przedostawały dalej do dolotu powietrza do turbiny,...
Zatkaj filtr powietrza jak zgaśnie silnik to znaczy że układ doładowania powietrza jest ok jak będzie silnik dalej pracować mimo zatkania filtra powietrza do znaczy że możesz mieć nieszczelność na chłodnicy powietrza.
Jak filtry dawno nie wymieniane to nie ma na co czekać tylko wymienić. Nie tylko paliwowe lecz powietrza również.
dawka startowa do korekcji prawdopodobnie wymien filtr powietrza i paliwa albo kompresje szla trafił jak ciepły pali bezproblemu? może wtryski?
Witam po kolizji rozebrałem w moim passacie cały przod. tzn cały pas przedni chłodniece filtr powietrza wszystko az do silnika... wszystkie wtyczki sa po rozłączane. Teraz probowałem go odpalic zeby zobaczyc czy z silnikeim ok ale nie moge. Kręce i krece i nie chce zapalic. Wyskakuje komunikat stop i komenda ze niema płuynu chłodniczego. Czy silnik...
Tam też moje podejrzenia byly kierowane. W weekend będę sprawdzał szczelność dolotu od filtru powietrza, potem wezyki od N75 i sam zawór i tak jak piszesz wężyk od gruszki.
A wykręciłeś je do sprawdzenia? Dodano po 6 25 sek.to za długo na te pogody.Jeżeli świece ok., to dalej przekaźnik ,dalej czujnik albo jak zmieniałeś filtr to sprawdź przewody od paliwa czy nie ciągnie powietrza.
filtr powietrza passat passat wymiana filtr powietrza filtr powietrza passat wymian
renault megane instrukcja obsługi perkins ciśnienie wtryskach części żelazka
Błąd 0190-08 w MAN TGL: Czujnik ciśnienia paliwa Podłączenie Huba Control 520.99042 do MiniStick Analog