Padł akumulator odpal na kable rozruchowe
Tomek,daj na próbę masę na sam zamek.I na wypiętej wtyczcze zobacz ci się dzieje.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Do tego pewnie jeszcze wysypało abs.
Czyli możliwe, że czujnik przekłamuje rzeczywistość skoro na komputerze nie ma konretnie błędu? jak najbardziej jest taka mozliwosc. Miałem taki przypadek ale w Mercedesie , róznicówka pokazywala bzdury.
Moim zdaniem musisz sprawdzić czy to wina samego sterownika czy mapy patrz tunera. Sprawdzałeś sterownik przed zmianą mapy?
Blokada kolumny kierowniczej kończy żywot. Zmostkuj na gnieździe diag. 30 z 15 i diagnozę będziesz mógł wykonać.
Korozja na stykach w kostce pod fotelem to najczęstsza przyczyna. Spróbuj przeczyścić kontaktem i delikatnie dogiąć piny. Ostateczne pozostaje połączyć przewody z ominięciem kostki,fotela tak czy siak sie nie wyciąga. Od pasażera przynajmniej :) . Metoda diagnostyki opornikiem 3ohm też dobra.
Sprawdź styki, może są zabrudzone i gdzieś nie łączy.
diagnostyka pierwsza !!!pod vaga go!!
To nie wina masy w lampach z tyłu, lampy są led. Problem leży gdzieś indziej.
Na zgaszonym napięcie czujnika RSW ma być 0.680-0.720V, dawka paliwa na rozgrzanym silniku w okolicach 3-4 mg na skok.
http://wiki.ross-tech.com/index.php/1661... Dodano po 8 kolego to jest problem łożyska w sprężarce ze zmienną geometrią ,problem polega na tym że się przyciera i nie pracuje płynnie nie wracająć się a efektem tago jest przekroczona granica regulacji ,znaczy zbyt wysokie cisnienie doladowania czego wynikiem jest wylączenie przez ECU sterowania...
Trzeba sprawdzić przełącznik .
Co może być przyczyną tego stanu rzeczy ? Rozrusznik, alternator, bezpiecznik? Wszystko. Na początek to sprawdź kabel masowy akumulatora a potem ładowanie.
Dodam że na serwisie nie ma żadnych błędów Bzdura.
nie ma roznicy.
Tu masz wszystko opisane - co sprawdzać.
Tak. Obie pasują. Często wymienia się miskę na taką bez czujnika i w VW seat skoda wyłącza się aby nie świeciła się kontrolka.
Tu patrzyć? http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
mozna zamknac... a na przyszlosc dla innych W rzedzie 0000c0 od 0b do 0d trzeba bylo zmienic z 16 16 16 na 06 06 06 Marcin. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
najlepiej byłoby podpiąć waga i połączyć się z immo, ale mruganie kontrolki może być przyczyną nie rozpoznania kluczyka po zbyt szybkim przekręceniu kluczyka i nie rozpoznaniu kodów. gdy przekręcisz kluczyk i odczekasz chwile przed odpaleniem za każdym razem kontrolka gasnie ?
Przeważnie kontrolka ręcznego ma podwójne zadanie. Sygnalizuje zaciągnięcie hamulca pomocniczego (ręcznego) i niski poziom płynu w zbiorniku pompy hamulcowej. Z tego co piszesz to na 99% masz niski poziom płynu hamulcowego.
brak masy na liczniku!
No i co..? Podelawaliscie plynu do zbiorniczka i "naprawa" zakonczona..?! Z jakiego powodu tego plynu ubylo? Teraz dopiero powinienes miec"pietra".
Dołączam filmik do tematu. Auto nie odpala
Skoro raz masz 13V a raz 16V i mierzysz poprawnie to albo słaba masa alternatora albo masz uszkodzony regulator napięcia w alternatorze. Przy jednym błędzie masz info że napięcie zbyt wysokie a przy innym że zbyt niskie więc zgadzało by się to z Twoimi pomiarami. Pewnie przestały świecić światła bo się spaliły żarówki przy tych 16V. Radze dalej nie...
ostatnie ogniwo to sterownik silnika. Sterownik silnika nie ma nic do tej kontrolki, czujnik poziomu/jakości/temperatury oleju jest podłączony bezpośrednio do zestawu wskaźników i tam należy szukać ew. błędów z nim związanych. Ponadto jak nie działa krańcówka maski w jej zamku, to kontrolka nie zgaśnie
[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... coś znalazłem. [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... - po rozwinięciu.
Możliwość usunięcia immobilizera jest, ale to wiąże się z modyfikacją programu w liczniku. Jutro postaram się Tobie coś podesłać ze schematów
Przekaźnik z napisem "109" na obudowie. Najlepiej wymienić.
Brak zasilania sterownika. Schemat, kontrolka i sprawdzasz. Tylko nie miernikiem.
Proponuję uwierzyć diagnoście i... jeździć ostrożnie, jak jest ślisko. :)
Ten wyłącznik działa tak, że przy naciśnięciu pedału hamulca zwiera grubsze piny co powoduje zapalenie lamp stop, jednocześnie rozwiera normalnie zwarte, cienkie piny, co daje informację do sterownika o naciśniętym hamulcu
Czujnik udarowy
Zegary to od razu immobiliser, jak jest wymienisz to musisz doprogramowac klucze. Jeżeli ktoś ci sprzeda zegary bez PIN to kluczy nie doprogramujesz. Będziesz też musiał zegary dopasować do komutera wtrysku.
jak że mam vag no can nie moge chwilowo zczytać błędów. Musi iść kazdym, serio.
Przeczytaj co sam napisałeś. Odłączyłeś czujnik maski i wycieraczki działają. Zrobiłeś zworkę i wycieraczki nie działają i kontrolka jest nadal. Wniosek: Czujnik ma być rozwarty gdy maska jest zamknięta a zwarty jak otwarta przez to zworka nic nie daje bo sterownik widzi ze klapa jest uniesiona. Kontrolka powinna zgasnąć i wycieraczki powinny zadziałać...
A tam nie ma Kolego dwóch czujników oleju czasem ? Jeden,koloru białego umieszczony w okolicach filtra: http://obrazki.elektroda.net/5_126063067... I drugi koloru czarnego wkręcony w głowicę: http://obrazki.elektroda.net/9_126063073... Do niego dochodzi kabelek o ile pamiętam koloru żółtego.(tutaj akurat coś przerabiałem więc kolor się...
Dobrze myślisz, błędy zaczytać kiedy się pojawią bez wyłączania silnika.
Możliwe, ze zamontowałeś mniejszej mocy niż zalecana, albo tak jak kolega wyżej sugeruje ledową
Może to wskazywać na uszkodzona stacyjke.Przewód czarny to napięcie nie gasnace w czasie krecenia rozrusznikem.Przewód brązowu z czerwonym paskiem to 1 pozycja stacyjki na zasilanie radia(Ginie dopiero po wyjeciu klucza) i czarny z żółtym to zasilanie ginące w czasie rozruchu.Sam rozrusznik to czerwony z czarnym.Sprawdż czy w czasie krecenia ginie kontrolka...
takie rozwiazanie było stosowane w fiatach ,dodatkowe wyjcie dwupinowe było do kontrolki kierunkow
Spalony regulator napięcia.
wysłałem ci na email jak usunąć tą usterkę.:D
Kontrolka silnika jest.
Trzeba by zrobić wykres prędkości z kół ale tym czymś czym diagnozujesz tego nie zrobisz. Może masz zwarcie w pompie abs.
przyczyna znaleziona.odkleiła się dioda minusowa od obudowy.mostek do wymiany.temat zamykam.
Demontuj licznik.
Dlaczego nie sprawdzisz lub podmienisz przekaźnika i nie sprawdzisz świec żarowych, ale skoro kontrolka świeci cały czas to coś z przekaźnikiem i jeżeli był cały czas załączony tak jak pokazuje kontrolka to pewnie i świece popaliło. A próbowałeś wyjąć przekaźnik i czy w tedy dalej świeci kontrolka?
Parametry MAF do podejrzenia.
U mojego brata w b5 98r nie ma takich kontrolek.moze to dlatego że to wersja 1.6 :)
dwa szerokie to plusy i następne dwa szerokie to masy.
A ładowanie na światłach przy 2000 obrotów wynosi 13,7V Na jakim akumulatorze mierzone jest ładowanie na nowym czy na twoim startym??
witam, moze ktos juz rozwiązał ten pproblem ? u mnie wszystko smiga hamulec reczny elektryczny bez problemu, tylko pytanie dlaczego caly czas na desce pali sie zolta kontrolka przekreslone P ??
Tylko ingerencja w licznik.
witam mam pytanko kolega ma golfa 4 2001 rok TDI 90 km. i po przekręceniu kluczyka w stacyjce kontrolka oleju najpierw świeci na czerwono i po 3 sekundach świeci na żółto i 5 razy mrugnie i zgaśnie i już nie świeci więcej aż do następnego przekręcenia stacyjki. błąd jest taki ale błąd czytałem na wejściu w zegarach ( czujnik temperatury i poziomu oleju...
Vag scope w bloku ABS, tak? Pokaze napiecie na czujnikach w kazdym kole czy jak? Nie korzystalem z tej opcji nigdy. Nie ,tutaj chodzi o to że przedstawia prędkość kół (nie tylko)jako wykres.Potem możesz sobie porównać które koło bardziej odbiega od sygnału z innych.W blokach pomiarowych tego nie zobaczysz bo komunikacja tester- sterownik jest za wolna...
Już dobre 20 lat żadne sztuczki nie pomagają, trzeba wyciągać moduł na stół i programatorem wewnętrznej pamięci EEPROM czyścić plik. Lampka poduszek ma się zapalić i zgasnąć, wtedy jest OK a nie wtedy jak się w ogóle nie palio. Im nowsze auto tym większy problem z czyszczeniem crasha, ja już nie raz zwracałem uwagę że forum Samochody Serwis nie ma sensu...
Sprawdź kable w przelotce czy nie jest przetarty. Jeśli kable są dobre zamek jest uszkodzony. Możliwe że są tylko zimne luty. Zamek otwórz zamknij jest sterowany masą. Co do kolorów przewodów nie pomogę.
Wiązka elektryczna przy rozruszniku. Druga plastikowa opaska.
Sprawdź przekaźnik załączający terminal "15", jest nad nogami kierowcy
Witam !! U mnie jest identycznie najprawdopodobniej do wymiany jest akumulator ciśnienia (czarna gruszka na agregacie),po dłuższym postoju świeci się lampka od ręcznego bo jest za małe ciśnienie w układzie i dopóki pompa nie dobije ciśnienia lampka nie zgaśnie. pozdrawiam tu jest ciekawa stronka na temat tego abs : http://www.zss.pl/~moto/www_prace_dyplom...
Nie wiem dikladnie na jakiej zasadzie dziala ta kontrolka w Passacie,ale przypuszczam,ze jest sterowana poprostu minusem z czujnika poziomu plynu.Odlacz zlacze elektryczne na zbiorniczku i sprawdz czy kontrolka nadal swieci.Jezeli tak to moze byc jakies przebicie do masy na obwodzie tej kontrolki.No chyba,ze jest do tego jeszcze jakis modul.Ale watpie,poniewaz...
Skoro akumulator sprawny rozrusznik też to moga byc przewody od aku do rozrusznika. A tak po drugie to może najpierw sprawdz ten akumulator bo co z tego że ty go sprawdzisz miernikiem po naładowaniu a podczas krecenia napiecie spadnie do 9V.
wywala mi komunikat na wyswietlaczu: OIL PRESSURE podlaczylem komputer ale poza EGR nie wyskoczyl zaden blad, live data nie przygladalem się, podlaczylem z ciekawosci manometr pod czujnik cisnienia oleju no i mam 2 bary na wolnym obrotyach, ale jak zwiekszam obroty to pojawia sie cisnienie do 4 barow a powyzej 2000 obrotow wyskakuje komunikat. A wlasnie...
Jeżeli po wyeliminowaniu usterki nie wykasowałeś błędu, może być wciąż zapisany w pamięci - stąd migająca kontrolka :] Myślę że vag rozwiąże problem. Pozdrawiam Sam sobie chyba nie wierzysz. W B5 nie ma żadnych kombinacji jeden przewòd na deskę, drugi do ECU i trzeci do akumulatora. Jeszcze nikt tam nic nie nakombinował, jak w francuzach, gdzie...
wykasowac blad poduszki np vagiem
Szkoda że, nie masz czym zdiagnozować ABS, bo to zaoszczędziłoby masę roboty. A czym dysponujesz do diagnozy po OBD? Kontynuując, napisałeś o problemach z ABS no potencjalnie z czujnikiem, ale co może mieć do tego "walnięty przewód w klockach"? Jak klocki są z czujnikami, to raczej powinna zapalić się kontrolka od okładzin hamulcowych a nie ABS.
Nie w passacie. Kontrolka poziomu płynu nie diagnozowalna. Na piechotę trza ;)
Czy odpinałeś może akumulator? Czy masz na liczniku kontrolkę autka z kluczykiem?
Za 30 zl to masz juz drugi modul Cena z przesyłką od 15zł. O, to jeszcze nawet taniej. Nie robiłem poduszek w B5, także nie szukałem/sprawdzałem po ile są obecnie :)
Witam. Niedawno zamontowałem w omoim passacie gaz, kontrolka tez swieciła juz po przezjechani ok 100 km, a teraz juz wogóle sie nie zapal jak jest mało gazy heheheeh, wiem ze mam przezjechac 360 km i tankowac trzeba, niestety hehehehe. Co do grzania moj passat tez sie szybko grzeje w szczególności w ruchu miejskim ale na przelotowej trasie jest wszystko...
sprawdż napięcie akumulatora. jeżeli niskie - doładuj
65535- uszkodzony sterownik.
Ewidentnie kostka stacyjki pracuje jak chce. Od jej sprawdzenia ewentualnej wymiany bym zaczął.
Wymienili cały mostek. Ładowanie jest poprawne, a gdyby to była dioda to przecież kontrolka by się świeciła cały czas.
Przy spadku napięcia, uszkodzeniu uległ sterownik AirBag. Trzeba go naprawić lub wymienić.
Wartość na postoju powinna być stała, a oporność 1,2k/ 1,4k w zależności od miernika.Zobacz czy jak rusza sie przewodem od kół,czy nie zmienia się wartość na mierniku.Jeżeli tak,to kabel przerwany,a jeżeli wartość jest stała,zarówno na jednym kole jak i na drugim,to pod komputer i on prawdę powie gdzie szukać .Powodzenia
Ok w takim razie sprawdzę jeszcze dokładnie oprawke. A jeśli okaże się dobrą to czy podrodze od tego modułu do żarówki jest jakaś wtyczka którą mógłbym tez sprawdzić???
Jak podłączysz z boku drugą, sprawną pompę, usterki nie wystąpią. Masz do wymiany kompletną pompę ABS.
Kolego standartowy problem w vagu.Macha.Reszta pw
akumulator 12,8 Alternator 9,3 i mam wrazenie ze jak by cos huczało łożysko? mocno to słychać jak z obrotów schodzi
To jest gdy zostawiasz psa w aucie (oczywiscie z uchylonymi szybami) i zamykasz auto a masz alarm, to tym deaktywujesz czujki ruchu.
a te nowe klocki co założyłeś to miały ten czujnik ?? bez czujnika są identyczne tylko o wiele tańsze i może zaoszczędziłeś ?? sam czujnik jest własnie zintegrowany z klockiem w borze i passacie
Bo w Passacie kontrolka ABS nie informuje o jego działaniu. W twoim wypadku musisz sprawdzić który czujnik nie widzi niskiej prędkości. Laptop na kolana, kolega kieruje. VCDS moduł ABS/ESP ,bloki pomiarowe z prędkość live z czujników. Jeden będzie widział prędkość dopiero od np 5 km/h lub będzie skakać. Najczęściej to korozja na koronce lub za daleko...
Zobacz, czy nie jest zazieleniałe, kostka bodaj pomarańczowa. Masz błąd odnośnie czujnika pedału gazu-wartość sygnały niezrozumiała?
Kontrolka już nie mruga i moc wróciła.
Hej moja rada to taka : jak bedziesz zalewał olej po tym zabiegu to już uzywaj z tej samej półki lub nizej nie lej lepszego bo wyplucze osady w silniku a czym to grozi to pisać chyba nie musze - doświadczylem tego na wlasnej skórze kilka latek temu
Traci moc po zapaleniu kontrolek?
OK, dzięki. :) A co z tą kontrolką?
A obwód kontrolki dobry?
Na początek to diagnostyka. Odczytać błędy licznika i ECU. Pozdr.
Nic nie kupuj tylko popraw luty i będzie ok. Te typy tak mają że luty trzeba poprawiać.
A mógłbyś mi pokazać na jakimś zdjęciu gdzie znajduja się te części bardzo proszę i jaki koszt takich akcesoriów Dodano po 47 Jeśli możecie to powiedzcie co to jest ta wiskoza a przyczyną zepsucia alternatora jest prawdopodobnie wymycie go karszerem co mogło spowodować to uszkodzenie Regulamin, p.11. Proszę poprawić.
Ta lampka to układ hamulcowy, może płyn h-cowy.
Nie,tam nie ma złącza diagnozy! Migająca lampka świadczy o felerze,a co jest-to już trzeba na "macajewa" szukać.
Migająca kontrolka swiec zarowych w VW sygnalizuje poważne (chociaz nie zawsze) uszkodzenie układu wtryskowego. Nie wiem jakiego masz chip boxa ale zwykle w tych silniach oszukują temperaturę paliwa. podejrzewam, ze jak będzie +30, to nie będzie błędu, w niższych temp. zawsze. Tylko twoją wolą jest to czy chcesz niszczyć silnik pompę i turbinę na własne...
cewke mozna wymienic bez programowania ,na szrocie lepiej nie kupuj bo nie ma jak sprawdzic
D+ oczko, to wzbudzenie. W wsuwka to obrotomierz.
Teraz czas na wiązkę. Musisz ją sprawdzić.
kontrolka passat passat kontrolka klocków passat kontrolka swiec
samsung ue42f5000aw wieczna bateria zamiennik pilota alarmu
Światła drogowe nie działają w Mercedes W210 kombi 1997 - przyczyny i rozwiązania Junkers Cerastar Smart - Migająca kontrolka serwisowa