Możesz podłąćzyć ale jak napisałem wyżej, jeśli wszystkie napięcia są, kablownia ok, i silniki sprawne to sterownik leży.
skutków ubocznych nie będzie W tym akurat nie, ale to droga na skróty. Tam się sprawdza tylko emulacja "masa" czyli symulacja uszkodzenia sondy, żeby nie ruszał korekt, ale ważne jest też podłączenie "emulatora", czyli masa dla sterownika gazu z tego samego punktu co dla ECU, czyli z bloku silnika a nie z akumulatora jak to jest w 99% przypadków, bo...
Sprawdź dobrze, czy zasilanie sterownika silnika jest stabilne, czy nie "skacze" napięcie.
Czy napiecie nie powinno wynosic min 12,6? Niekoniecznie ale powinno wynosić minimum 12,4V po upływie doby od wyłączenia silnika. Po nocy napiecie 12.1 wynosi Postoi tydzień spada do 11.7 - 11.8v ale auto odpala A czy miernik masz dobry? Ja już przy 11,9V i temperaturach nieco poniżej zera mam problem z odpaleniem. Czy jesteś pewien, że napięcie ładowania...
Witam to masz uszkodzone radio. Swoją droga co za p..... tak resetuje sterowniki . NIEWOLNO uruchomić samochodu bez akumulatora ani odczepiać go podczas pracy . Alternator bez akumulatora może wytworzyć sporo wyższe napięcie w instalacji co się kończy uszkodzeniem elektroniki w samochodzie.Kiedyś w Koszalinie w pewnej firmie tak uruchomiono nowy ciągnik...
A gdzie znajduje sie ten sterownik? Nie mam napięcia na 5 wtrysku przy zimnym silniku.
No to teraz miernik w rękę i zobacz czy faktycznie na wszystkie świece sterownik daje napięcie i jeszcze dobrze by było zapiąć jakieś cęgi i sprawdzić jaki prąd pobiera każda świeca. To że ma rezystancje jak inne nie świadczy że jest sprawna.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Skoro raz masz 13V a raz 16V i mierzysz poprawnie to albo słaba masa alternatora albo masz uszkodzony regulator napięcia w alternatorze. Przy jednym błędzie masz info że napięcie zbyt wysokie a przy innym że zbyt niskie więc zgadzało by się to z Twoimi pomiarami. Pewnie przestały świecić światła bo się spaliły żarówki przy tych 16V. Radze dalej nie...
Dużo korzystałem z tego materiału i już nawet miałem załatwiać sterownik bo byłem przekonany że jest uszkodzony bo ciągłość obwodu silnika od sterownika była OK ,ale nie dawało mi spokoju że co jakiś czas zakręcił motorem od lewego hamulca. Hamulec postojowy lewy tylny, nie działał i wywalał błąd 02432 , napięcie hamulca lewego. Brak możliwości skasowania....
Ale dalej zastanawia mnie fakt, po co w ustawieniach emulatora należy wybrać rodzaj pierwszej sondy, skoro on ingeruje tylko w drugą? Przecież na jakiejś podstawie musi być ten sygnał emulowany. Zazwyczaj odbywa się to tak że sygnał z pierwszej sondy jest obrabiany i wysyłany na wejście komputera gdzie podpięta jest drugą sonda. Żeby ten sygnał emulować...
Ja z takim tematem walczyłem w 1.6 tdi cayc. był uszkodzony sterownik silnika. Napięcie stałe w wartościach rzeczywistych widział 8v zamiast 12v. Przez to dopasowywał inny PWM (wyższy) na świece żarowe.
Twoje podejście do problemu bardzo mi się podoba bo zarówno podałeś kod odczytanego błędu jak również wykonałeś i wkleiłeś istotne logi dynamiczne i to się chwali. Odpisuję zatem z miłą chęcią : to nie jest tryb awaryjny lecz zwyczajnie sterownik silnika zgubił sygnał z przepływki co spowodowało totalne zmniejszenie mocy silnika i o ile od 2260 obrotów...
To zależy jaka jest instalacja - dla I generacji jest odrębnyemulator dla II emulator jest w sterowniku silnika krokowego. Sprawdź napięcie na sondzie podczas pracy na LPG i benzynie.
Czyli albo piny we wtyczce, albo uszkodzona wiązka, albo uszkodzona pompka, albo uszkodzony sterownik (co raczej wykluczam). Zamień miejscami pompkę, to już wiele podpowie. Do zdiagnozowania Twojego problemu wystarczy pół godziny. Wtyczka sprawdzona, wiązka elektryczna: część pod deklem zaworów wymieniona na nową oryginał, a część w komorze silnika...
Nie kojarzę Passata B5 ze sterownikiem pompy paliwa. Napięcia w miarę prawidłowe, najlepiej jednak sprawdzić przebieg oscyloskopem, ale wiem, że nie każdy ma dostęp. Opór zmierzony na zdjętej klemie? Generalnie podczas pomiaru nie może być napięcia. Może znajdę jutro schemat połączeń Can, bo xenony i Abs nie są na jednej szynie. Na jednej będzie silnik...
No właśnie chodzi że sygnał z cewki który trafia na sterownik jest za słaby i sterownik myśli że nie ma żadnych obrotów tzn silnik pracuje równo ok 2000 a on pokazuje różnie w tym czasami 0 tylko moje pytanie czy akumulator większej mocy ma tu jakieś znaczenie? czy całe napięcie w momencie gdy silnik pracuje jest z alternatora?
Błędy z sterownika ABS. 18265-P1857 sygnał ładowania błędna wiadomość. 2 błąd 01119 sygnał rozpoznania biegu automatyczna skrzynia biegów. Błąd w sterowniku silnika 18010-P1602 komputer sterujący silnika napięcie zasilania akumulatora za niskie. Posiadam V-SCAN multidiag z VAG V7,4 PL da się tym zakodować ABS?
P0651 - otwarty obwod pradowy czujnika napiecia odniesienia - Staly / Sensor Reference Voltage B Circuit/Open Permanent. Przyporządkowanie czujników do danych napięć odniesienia czujnika A / B / C Czujniki podłączone napięcia odniesienia A: I Miernik masy powietrza -G70- I Potencjometr recyrkulacji spalin -G212- I Czujnik położenia pedału przyspieszenia...
Lepiej szukaj 2.0TDi o oznaczeniu BMM pasuje p&p, tylko świece żarowe zamień bo są na inne napięcie. Napęd pompy olejowej masz taki sam jak w 1,9TDi na łancuchu.
Po przekręceniu zapłonu nie zaswieca się kontrolka swiec i brak komunikacji ze sterownikiem silnika,prawdopodobnie brak masy lub napięcia,z autodaty wynika że masa na pinie 1,27 a zasilanie piny 2,28 i 47,czy to wszystko?
Masz jakieś błędy zapisane w sterowniku silnika ? Przyczyn może być kilka. Uszkodzona przeplywka, nieszczelność układu ssacego...... Zacznij od diagnostyki komputerem. Sam układ wysokiego napięcia nie jest przyczyną falowania obrotów silnika
Sprawdź przekaźnik od ABS (umiejscowiony na grodzi silnika za tablicą bezpiecznkową) oraz napięcie zasilania i masy sterownika ABS. Jeżeli czujniki jeżeli są OK. to bym się ich nie czepiał. Pozdrawiam.
grala1 liczniki mi nie odpowiadają ;/ dlatego uważam, że brakuje gdzieś masy No to miernik i heja z koksem! Dla ułatwienia-masa w niemieckich wozach to brązowe przewody. Choć ja nie sprawdzał bym tej masy, zmierzył bym napięcie na dwu bezpiecznikach. pewnie tam probierka lekko by się żarzyła. :)
Passat B8. Błąd: brak komunikacji z alternatorem, ładowanie działa, ale sterownik silnika cały czas widzi 30% obciążenie alternatora. 197149 - Alternator U1052 00 [009] - brak komunikacji (...) Przebieg: 660169 km Data: 2025.02.24 Czas: 17:07:41 Napięcie zasilania zacisku 30: 14.1 V Status podrzędnych immobilisera / zacisk 15: ON Nic nie było robione,...
Używanie alternatory to loteria. Powiedz, gdy wymieniałeś niczego nie zwarłeś ani nie próbowałeś podpinać prąd lub masę? Układ jest prosty. Kabel niebieski oznacznie D+ to kontrolka bezpośrednio do licznika. Drugi to najpewniej DFM - sygnał obciążenia idzie do sterownika silnika. Coś nie tak z kablami wychodzi. Sprawdź jeszcze napięcie na klemach przy...
chłopie. Akumulatora nic mi nie rozładowuje. Od ośmiu lat sprawuje się zupełnie bezproblemowo. Pomiarów dokonywałem nie w chwili otwierania auta, tylko z przekręconym kluczykiem (włączonym zapłonem). Tam masz sterownik zamka przy silniku szyby elektrycznej. Dopiero z tego modułu podawane są napięcia na zamek. I tam przeba się wpiąć z zasilaniem.
N75 tez jest zaworem upustowym podobnie jak DV , w silnikach 1.8 jego zadaniem jest utrzymywanie klapki turbiny w pozycji dłużej zamkniętej , w odpowiednich momentach pracy silnika, mostkowanie turbiny z gruszką za wcześnie otwiera klapkę turbiny powodując chwilowe deficyty doładowania i stąd auto słabiej przyspiesza.N75 więcej czasu spędza pod napięciem...
Trzeba ją wykręcić, podać jej napięcie 4.4V i sprawdzić czy końcówka sztyftu, prawidłowo się nagrzewa, możliwe że któraś nie grzeje wcale a sprawność prądową ma, dlatego sterownik nie rejestruje błędu a auto nie pracuje jak powinno. Można też pojechać do elektromechanika z prawdziwego zdarzenia, który dokona diagnozy i naprawi auto.
U mnie wygląda to tak, że w temperaturach "minusowych", po uruchomieniu silnika, podgrzewanie płynu chłodniczego wyłącza się po ok. 1,5 - 2 minuty. To nie świece podgrzewacza się wyłączają tylko świece żarowe silnika, świece podgrzewacza są włączane dopiero po 10 sekundach od uruchomienia silnika i grzeją (w zależności o map sterownika) aż temperatura...
Problem jest następujący cały czas bije błąd przekaźnik pompy paliwa ale napięcie do pompy paliwa dochodzi i wtryski też, komputer został sprawdzony w ASO nic nie wykazało więc co to może być? ktoś dobry i pomoże? może jest w posiadaniu schematu od tego silnika, byłbym wdzięczny
Jeśli pominiemy dosyć zawiłe rozważania teoretyczne, związane ze stabilnością, "polem zera (martwym)", itd. - to taki sterownik można robić np. tak: http://obrazki.elektroda.net/12_12591416... Komparator z histerezą ("strefa zera", stabilność) pracuje w układzie Schmitt'a (R6>>R5) i porównuje napięcie z dzielnika R2, R3 i R4 z napięciem z potencjometru....
WITAM . MAM PROBLEM I TO POWAŻNY CHYBA PADŁ MI KOMP .A PRZYCZYNA JEST TAK ZE NIE DAJE MI IMPULSU NA WZMACNIACZ CEWKI I Z CEWKI NIE WYCHODZI NAPIĘCIE NA RESZTĘ . DODAM IŻ MAM PASSATA NA WIELOPUNKCIE 2.0L 91R CZY KTOŚ MIAŁ TAKI PROBLEM CZY MOŻNA TO USUNĄĆ JAK ITP. PYTANIA DLA OSÓB ZNAJĄCYCH SIĘ NA RZECZY. AHA Z UKŁADU HALLA WYCHODZI IMPULS NA KOMPA ALE...
Sterownik silnika podając napięcie na elektrozawór wtryskiwacza bada też prąd pobierany. Na podstawie tych danych jest w stanie określić czas jaki iglica potrzebuje do przeskoku ze stanu jałowego do stanu wtryskiwania paliwa. Porównując ten czas z typowym dla danego modelu wtryskiwacza mamy wartość BIP. Jeśli BIP nie ma wartości oraz jest kod stanu...
Nastawy podstawowe robi się w jakiś określony sposób czy wystarczy w Adaptacjach w kanale 00 przywrócić dane fabryczne? Po pierwszej naprawie climatronic sam przestał mrugać po napełnieniu układu gazem - zniknął ostatni błąd (ciśnienie w układzie) i wszystko samo zaczęło działać. Dziwna sprawa, bo za pierwszym razem wyrzucał błędy 01271, 01272 i 01274...
pin 18 w module kabel koloru niebieskiego sterowane napięciem 12V Dodano po 10 A co Do odcięcia polecam Przekaźnik Zasilania Sterownika silnika pod kierownicą jest odciąć sterowanie przekaźnikiem czy zasilanie czy masę i pościć przez obwód centralki
tam powinno byc caly czas napiecie 12v wiec coś masz nie tak z pomiarami lub sterownik silnika walniety Miernik na pewno jest w porządku. Tak jak napisałem napięcie na N75 lekko pływa w okolicy 6.5V A co jak bym podpiął na sztywno do 12V skoro ma być stałe ??. Sprawdzę jeszcze na wyższych obrotach jaka jest wartość. Czy uszkodzenie sterownika da się...
Jśli się zapowietrza a też jest taka możlwość to założyć zaworek zwrotny na przewód To już chyba lepiej silniczek krokowy wyczyścić. Passaty maja zaworek zwrotny przy filtrze paliwa, mało realne że zapowietrzył się nagle i mimo kręcenia nie chce pociągnąć paliwa. W tej chwili to nawet nie wiadomo jaki silnik ma autor - 1Z czy AFN, a może jeszcze coś...
Napięcie w instalacji w normie po włączeniu silnika? Wklej zawartość pamięci usterek sterowników w aucie. Czy dotykanie, pukanie w płytkę licznika w momencie gdy auto nie jest jeszcze odpalone wpływa na wyświetlacz? Błąd na airbagu czego dotyczy?
Witam Panowie! Passat już załatwiony tzn.lekko z partyzanta ale działa idealnie, ogólnie i tak idzie do sprzedania. Jak wcześniej pisałem na zatkanym ssaku chodziło ok, no więc po "sznurku" doszedłem do zaworu regulacyjnego na filtrze odmy. Konkretnie jest tam taka membranka ze sprężyną, która jest dociągana przez podciśnienie z kolektora ssącego. Okazało...
Rozumiem, że dwa pierwsze okienka to wyniki odczytane dla obu potencjometrów (silniczka od obrotów jałowych, linki gazu)? Z tego co pamiętam w starszych sterownikach podawane były tam dwa napięcia. Wynikało by z tego, że sterownik widzi oba potencjometry. Nie mam już pomysłów, nie wiem czy podejrzewać przepustnicę czy sterownik. Może dla silnika AQY...
Wiec jezeli mowisz że masz możliwość polaczenia sie interfejs ze sterownikiem abs to zobacz wartości rzeczywiste takie jak prędkość kół podczas jazdy czy wartości w jeździe na wprost pokazuja to samo lub czy widzi wciśnięcie hamulca, napięcie, sprawdź bezpieczniki przy okazji
no w końcu rozebrałem, sterownik nie podaje napięcia na silnik, mimo że przekaźniki pykają, nie ma napięcia na stykach które idą na silnik, zasilanie silnika w kostce to te dwa skrajne grube przewody? jeżeli tak to tam dochodzi napięcie. Zimne luty czy co innego, nie mogę dostać sie pod spód płytki, dobrze przyklejone gniazdo złączki :cry: zostało chyba...
Witam Mam taki problem, że komputer nie łączy mi się z sterownikiem ABS i silnika, tester diagnostyczny na pewno sprawny. Napięcia na sterowniku ABS są. Nie łącze się z ABSem i sterownikiem silnika. Czy gdy moduł ABS jest uszkodzony to można go wymienić czy trzeba z całą pompą ? Czy jak sterownik ABS będzie uszkodzony to nie będę miał komunikacji z...
w steering assist masz błedy: Number: VAG00003: Control module Error type 1: Electrical error in circuit Error type 2: Intermittent Zrobiłeś wrescie ten update software w steering wheel?? Niestety jeszcze nie :-( Muszę się to tego trochę przygotować - wiesz: 1.nigdy nie robiłem aktualizacji firmware w samochodzie... 2.muszę obczaić ODIS'a - tak aby...
Odetnij im zasilanie przekaźnikiem po włączeniu pozycji to zgasną. Te ledy maja pewnie sterownik wykrywający wzrost napięcia po odpaleniu ale jest nadgorliwy i odpala po zapłonie, włączasz światła-napięcie spada to gasną, na odpalonym i włączonych światłach udają pozycję.
Witam Nie mogę sobie poradzić ze zdiagnozowaniem przyczyn ciągle logującego się błędu 17939 - sterowanie zmianą faz rozrządu - przerwa w obwodzie Loguje się on natychmiast po uruchomieniu silnika. Chodzi o zawór N205 Do tej pory sprawdziłem: - ciągłość przewodów do sterownika - OK - napięcia na przewodach na jednym 12V i na drugim trochę dziwne bo 5V??...
Na początek możemy wszyscy pogratulować właścicielowi, który na akumulatorze z najprawdopodobniej zerwaną celą próbował prostownikiem pamiętającym czasy Gierka odpalać passata na rozruchu. Wiadomo taki akumulator nie stanowi żadnego obciążenia więc zbyt wysokie napięcie poszło na instalację. Uwalił się mpdół komfortu, sterownik skrzyni automatycznej...
Witam Pojawia się błąd : 01435 - czujnik 1 ciśnienia w układzie hamulcowym (g201) 27-10 - Niezrozumiały sygnał - Sporadyczny jak się zagrzeje komora silnika pojawia się błąd co 30m pierwsze przyspieszenie Błąd pojawi się w czasie jazdy nie trzeba naciskać hamulca. Czujnik podmieniony na dwa inne z działających aut. Czujnik stopu wymieniony-wyregulowany...
Witam Zacznę od początku moją historię z tym samochodem. Parę dni temu do mojego warsztatu pewien chłopak przyprowadził passata świeżo sprowadzonego z niemiec z następującymi objawami: braki w mocy i gdy był zimny to coś pukało w silniku. Podpielismy od komputera był błąd sondy lamby ale gościu zaraz po sprowadzeniu zamonotwał w nim instalacje gazową(...
Witam mam klopot z odpalaniem cieplego silnika i po sprawdzeniu wszystkich (chyba) czujnikow przy silniku (woda, olej) zostaje sonda lambda Nie bardzo zgadzam się z przedmówcami. Miałem walniętą sondę lambda w silniku 2E. Objaw był taki sam czyli bezproblemowe odpalanie zimnego silnika i kilkusekundowe kręcenie żeby odpalił na ciepło. Inne objawy to...
Moje pytanie dotyczy przekaźnika R30 jak wynika to w/g schematu komputera, który podaje napięcie na sterownik świec żarowych na pin 87. Gdzie on znajduje się w samochodzie i jakie ma oznaczenia producenta i u mnie jest brak tego napięcia +12v i drugie pytanie, czy jest za tego typu uszkodzenie odpowiedzialny komputer silnika na podszybiu samochodu?...
Passat b6 był po kolizji przodem. Został poskładany ale jest problem bo wyświetlacz temperatury wewnętrznej nie pokazuje nic, a wentylator chłodnicy ten po prawej stronie, jak staniemy przodem do auta, pracuje od razu po włączeniu silnika i przestaje po wyłączeniu. Czy wie ktoś jakie napięcia powinny być na czujniku temperatury i jaką on powinien mieć...
Ten "grzybek" to regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Jeśli jest uszkodzony to zazwyczaj filtr powietrza nad regulatorem temperatury powietrza w airboxie jest rozmoczony od benzyny którą podciśnienie zasysa przez nieszczelną membranę. Poza tym przy uszkodzonym regulatorze zazwyczaj odczuwa się różne wahania, spadki mocy przy różnych prędkościach...
Pompa wysokiego cisnienia odpada. Sprawdz kolego wiązkę między modułem pompy paliwa a sterownikiem. Możesz też wysterować pompę paliwa napięciem o kształcie prostokątnym. Błąd prawdopodobnie pojawia się dlatego,że ciśnienie na listwie mimo zwiększania wydatku pompy nie wzrasta odpowiednio. Sprawdził bym jeszcze czujnik niskiego ciśnienia paliwa. Pozdrawiam
Wieczorem podam wszystkie info. EDIT Auto odebrałem od elektryka. Czujniki i adaptacje udało się przeprowadzić na innym interfejsie + wydłużenie interwałów jak w instrukcji ross-tech. Elektryk stwierdził, że przekładnia została uszkodzona/źle złożona przez firmę regenerującą. Silnik/sterownik wskazuje napięcie na silniku 8V, i brak obrotów silnika.....
mam pytanie do kolegów udzilających się w temacie.. czy w passacie b4 któryś ze styków zasilania bądź masy ABS ma zwyczaj się gubić?? wyskakuje mi błąd: "niskie napięcie zasilania lub zła jakość masy" - tylko jak temperatura spadnie ( z dodatkiem wilgoci) - np przy ochłodzeniu w dzień lub czasem z rana. po zagrzaniu się auta temat znika. Napięcie ładowania...
W mk2 to tylko RP, co do usterek tak jak pisałem, silnik nie do zajechania. Może jedna typowa usterka to uszkadzający się styk biegu jałowego w nastawniku przepustnicy, myślę że to przez elektrozaworek od przyspieszacza zapłonu i indukujące się w nim napięcie. W nowszych nie ma tego problemu bo nie ma też żadnego mechanicznego sterowania kątem wyprzedzenia...
Sterownik może być uszkodzony. Może też też być uszkodzony soft w samym sterowniku. Stąd komunikat immo o braku autoryzacji. Spotkałem się już kilkukrotnie z sytuacją, gdzie błąd sumy kontrolnej pamięci sterownika powodował, iż procesor zamiast kontynuować program - zapętlał się na próbie jej odczytu. Sprawdź napięcia zasilające na samym sterowniku....
Dziękuję bardzo wszystkim za podpowiedzi w szczególności wielkie uznanie dla kolegi elektrit, właśnie jego podpowiedż pozwoliła rozwiązać mój problem... Podstaw tez moduł,telefunkeny robiły różne heca.Moduły są w dwu typach,jeden generuje iskrę jak ECU zwiera środkowy pin z masa,drugi jak dostaje plus. Dioda podłączona pod masę i sygnał mruga,że aż...
Sterownik silnika steruje masą przekażnika pompy paliwa po stronie niskoprądowej. po przekręceniu kluczyka podaje na chwilę masę i pompa pracuje jeżeli nie nastąpi rozruch silnika ( brak impulsów z układu zapłonowego ) masa jest odcinana i pompa zatrzymuje się. We wszystkich nowszych samochodach po stronie niskoprądowej przekaźnika zamontowany jest...
Miałem podobny przypadek w mojej astrze. Ustaliłem ,że przyczyną zatrzymywania się silnika są luzy na prowadnicach lecz po podaniu napięcia bezpośrednio z aku. silnik dostawał większej mocy i domykał szybę bez problemu. Problem rozwiązałem przez dobudowanie sterownika złożonego z 2 przekażników. Przekażniki zmieniają polaryzację zasilania silnika i...
Witam. Panowie mam mały problem z Astrą G 2001r. silnik Z18XE (1.8 125KM) sterownik Simtec 71. Ostatnio wywala mi błąd 2 sondy P0140. Faktycznie napięcie na sondzie niskie bo 420mV, prawdopodobnie kończy się katalizator. Wiadomo, że wymiana na nowy nie wchodzi w grę bo to 1/3 wartości samochodu. Chciałem wyłączyć 2 sondę, niestety mpps v13 nie czyta...
tam piszą zeby sprawdzić podciśnienie ,w środku widać czujnik ale to chyba nie miało wpływu na odpalenie o ile pamiętam w tych modelach ,nie podłączony przewód podciśnieniowy nie był powodem problemów ze startem silnika. Dodano po 3 włącz zapłon i sprawdz napięcie na czujniku temp silnika ,tam ma być na jednym pinie 5 volt,jak nie ma wiesz że sterownik...
Tak jak w temacie sterownik ECU nie załącza świece żarowe i pojawił się problem z trudnym odpalaniem. Błędów brak. Czujniki temperatury wskazują prawidłowo. W measuring block 12 mam takie parametry bo nie za bardzo je czaje. Glow status- 01010000 Pre-glow period- 0.00 Napięcie- 12.39V Temperatura chłodziwa- 40st. Czy jestem może w błędzie i kiedy silnik...
Passat 3C 2,0TDi 140KM BKP 2006r. Na silniku vag wykrywa następujące błedy: VIN : WVWZZZ3CZ6 Numer Sterownika : 03G906018A Nazwa : R4 2.0l PPD1.1 G Kodowanie : 03 78 SW : 39373233 DTC : 4071:66 P0113 Czujnik temperatury zasysanego powietrza - G42 za duża wartość sygnału Zwarcie do plusa Lamp OFF DTC : 40EE:66 P0238 Czujnik ciśnienia doładowania sygnał...
Witam zakupiłem wiadomo gdzie kabelek do diagnostyki audi. Wszystko zainstalowałem zgodnie z instrukcją . Spotkał się ktoś z takim problemem? Proszę o jakaś poradę bo połączyłem się tylko z silnikiem, ABS, instrumentami. Testowałem Skodę Octavię i Passata wszystko działa jak należy. Tylko w tym Audi A6 1,9 AVF łączy się tylko z 3 sterownikami. Na KKL...
Witam. Powiedzcie jak rozpoznać uszkodzoną sondę? U mnie w zasadzie sonda pracuje, napięcie oscyluje w granicach 0,4-0,98V, jednak przy dodaniu gazu napięcie spada do poziomu 0, trwa to kilka sekund po czym wraca do normy, silnik w tym czasie się dławi. Obserwowałem również przebieg napięcia sondy na laptopie podłączonym do sterownika od LPG w funkcji...
Skoro musi się nagrzać, to ja stawiam na sondę lambda. Sonda pracuje dopiero gdy złapie temperaturę. Wcześniej sterownik silnika daje "domyśle dane", a potem bierz sygnał z sondy. Jak sonda działa nieprawidłowo, to silnik potrafi gasnąć na wolnych obrotach. Sondę można sprawdzić wpinając miernik w obwód. Prawidłowo pracująca sonda daje "falujące" napięcie...
Witam Wszystkich. Postanowiłem kupić Żonie Passata, żeby było bezpiecznie i bez zawracania głowy, że coś nie tak. W okolicy stał taki fajny B5 przed FL z 1.8t ANB 150km. Rzekomo 198tys., Tiptronic, ale fajnie działa, obejrzany, niewielkie pieniądze, no to "biere". Do domu około 80km, to na spokojnie posprawdzałem wszystko, po prostu lalka. Nic nie stuka,...
Niestety nic dziś nie zrobię i nie będę mógł się podzielić wynikami do Poniedziałku. Klient musiał gdzieś wyjechać (tym właśnie samochodem). Sprawdzę tak jak pisze kolega (at)Bieda z nędzą na żarówce, oraz zapiszę oscylogramy ze sterownika podczas pracy silnika oraz z wyjścia boostera na cewkę. Sugestię sprawdzenia masy kolegi (at)carrot, też wezmę...
Tak, silnik gaśnie i za moment odzyskuje moc(nie trzeba drugi raz odpalać) tak jak by brakło paliwa na moment. Przy czym ginie również cała elektryka. Jak wcześniej wspominałem wskaźnik prędkości powoli opada ale nie tak normalnie lecz tak jak by drży cały czas. Nie sądzę by to był chwilowy brak paliwa, elektryka by nie wariowała. Na początek sprawdź...
Odpowiedź dla kolegi robi31102 : jeśli nie zapala się nawet na moment kontrolka świec żarowych to musisz wyjąć przekaźnik 109, przeczyścić dokładnie pilniczkiem nóżki oraz zdjąć jego plastkową obudowę i poprawić lutownicą luty na jego płytce drukowanej, wtedy będzie komunikacja ze sterownikiem silnika i silnik odpali, faktycznie w baku masz wstępną...
Bardzo proszę kolego może to się przydać i jak się trochę postarasz to sam zrobisz pełną diagnostykę Pasują do wszystkich aut wyprodukowanych przez VAG tj. Volkwagen Golf MK3/MK4/MK5, Passat B4/B5/B6, Skoda Octavia/Fabia/SuperB, Audi A4/A6/A8/TT itp… spisane, wyszukane, testowane by ygd. Volkswagen Passat B5/B6: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature...
W zasadzie tego zapłonu sie nie ustawia ale są mechnicy którzy lubią sobie pokręcić aparatem . ten aparat służy tulko do rozdzielenia iskry na poszczegółne cylindry , Natomiast siedzi tam czyjnik hala on jest poto aby rozpoznć iskre na pierwszym cylindrze ta informacja porrzebna dla sterownika aby wiedział czy prawidłowo jest zapłon ustawiony. A nastepnie...
Jest jeden bezpiecznik, jak działają wycieraczki i sprysk na szybę to jest ok, jak nie to on padł. Passat B5 3BG ----------------------------------------... 1 -- 5 -- Podgrzewane spryskiwacze 2 -- 10 -- Kierunkowskazy 3 -- 5 -- Oświetlenie schowka, urządzenie klimatyzacyjne, dźwignia wyboru...
Alternator Bosch. Tak zapytam co może mieć alternator do tego? Alternator nie działa gdyż nie uruchamiam silnika. Przekręcam tylko kluczyk w pozycje ON. w momencie gdy mrugają kontrolki to słyszę dziwne dźwięki które dochodzą do panelu od radia i klimatyzacji jak by dochodziło i znikało napięcie a wyświetlacz od klimy zaczyna lekko mrugać mimo że jest...
witam mam podobny problem z magistrala can-bus od hamulca ręcznego w passacie b6 (3c) 1,9tdi sedan, jest to anglik po przekładce. Jak częściowo zacznę rozbierać samochód czyli wyłącznik od esp, climatronic (dojście do sterownika od hamulca) to zdarzy się ze ręczny zadziała. Jak go poskładałem po przeróbce to ręczny działał przez jakiś czas, potem uszkodziło...
silnika nie ruszałem z obudowy tylko sprawdziłem czy działa podłączając zew. napięcie. rozbierałem styk ponieważ cały czas zwierał bo ktoś chyba przy nim majstrował i naprawiłem sprawdzałem wielokrotnie miernikiem po zamontowaniu czy zderzak zamyka obwód! Dodano po 5 mam tez 2 silniczek który montowałem i jest dokładnie to samo.Nigdzie nie mogę znaleźć...
Przewód sygnałowy z sondy lambda jest doprowadzony do przekaźnika (widać na zdjęciu ten przekaźnik) z tego co się doczytałem pełni to rolę odcięcia sondy przy jeździe na lpg by nie zbierało "śmieci" do kompa. Tylko teraz pytanie jak zachowuje się sterownik gdy nie ma sygnału z sondy. Nie uruchamia się wtedy tryb awaryjny? Zazwyczaj tak jak pisałem...
Passat B3/91 r. Silnik RP Monowtrysk 90km Sterownik ( komputer) - Bosch 443 907 311 B; 0 261 200 261 Mianowicie jak w temacie brak jest ssania. Po przekręceniu zapłonu silniczek krokowy się nie otwiera. Na wtyczce dochodzącej do silniczka jest następujące napięcie: 1 pin - 0V 2 pin - 0V 3 pin - 12V 4 pin - 0V Po podłączeniu zewnętrznego zasilania na...
17702 termostat-zwarcie do masy 18334 nieznany kod błędu 17843 przekaznik pompy dodatkowego powietrza-zwarcie do masy 17943 nastawnik wałka rozrządu strona 2-zwarcie do masy 17935 nastawnik wałka rozrządu strona 1-zwarcie do masy 17461 nieznany kod błędu 17995 nieznany kod błędu 18012 sterownik silnika uszkodzenie-błąd sporadyczny 17950 czujnik położenia...
Witam mam Passat B7 2.0 TDI 2012 r 140 KM Zanikło wspomaganie czerwona kontrolka układu kierowniczego i błąd w VCDS po którymś odpaleniu ruszyło wspomaganie ale po chwili znowu czerwona kontrolka , w pomiarach blok 2 kanłał 3 napięcie 6V czy to nie za mało ? Adres 44: Wsp.kierownicy Plik etykiet: 5N1-909-144.clb Oznaczenie elementu: 5N1 909 144 M HW:...
Wygląda na to, że nie potrafić mierzyć a mierzysz.:D Mierzysz podstawione z emulatora jak sądzę. Szanowny kolego, umiem mierzyć! W moim przypadku na unieruchomionym silniku po włączeniu zapłonu napięcie na przewodzie sygnałowym sondy jest takie samo po wyjściu z ECU , czyli przed emulatorem, i za emulatorem, ponieważ w tym układzie emulator jest wyłączony....
Witam . Potrzebuje pomocy w zakodowaniu sterownika absu w Passat b 6 . Po wyłączeniu kontroli powietrza w kołach wywaliło mi błąd abs. Pozdrawiam i czekam na pomoc. Niedziela,11,Listopad,2018,12:24:37:0000... VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 10 x64 Wersja VCDS: AKP 17.8.1.0 Wersja danych: 20171214 DS276.6...
do owik nie wiem w jakim celu wyciągasz mój stary post z problemem sygnalizacji stanu wody (problem był w elektronice samej deski rozdzielczej) jeśli chodzi o katalizator to nie wycinać tylko sprawdzić stan ........ do rbiesiada jeśli chodzi zmiany (przyspieszanie) zapłonu to w każdym bezyniaku masz zapłon przyspieszany wraz ze wzrostem obrotów silnika....
To co nazywasz "mapa z PB" i "mapa z LPG" to to samo, nie ma znaczenia na jakim paliwie samochód pracuje aktualnie. Z punktów zebranych na gazie (zielone) widać, że przy większym obciążeniu silnika sterownik wtrysku benzyny * do pewnego momentu skracał czas wtrysku benzyny, a później gwałtownie go wydłużał. Czyli dla czasów wtrysku pomiędzy 6 a 13ms...
Serdecznie witam. Czy bezwładność TPS na biegu jałowym (wartości regulowane od 0,04 do 0,4 V) ma jakiś wpływ na pracę sterownika LPG Bingo-M? Chodzi mi o to, czy będzie jakaś różnica w pracy sterownika pomiędzy wartościami 0,4 a 0,1 V? Z tego, co wiem, bezwładność TPS na biegu jałowym jest dokładnością, z jaką sterownik LPG bierze pod uwagę napięcie...
Witam Mam problem z błędami G200 i G202czujnik przyśpieszenia bocznego,kątowego (błędy statyczne nie można skasować, usterka elek) po wymianie samego sterownika pompy abs bosch 5.7 w audi c5 2004r,silnik awx.Sterownik z pompy o tych samym numerze co stara tj 4B0614517G.Powodem wymiany sterownika był błąd z czujnika ciśnienia hamowania g201.i oczywiście...
Przejrzałem instalację i pojawiło się na przewodzie 3,7V. Po między pinem we wtyczce a bezpiecznikiem 29 jest 1ohm, jakby przez jakiś opornik szło, myślałem że gdzieś przewód przetarty, ale od przepływomierza do kostki pod sterownikiem silnika jest dobrze, dalej nie wiem, nie mogę wyśledzić drogi kabla w gmatwaninie przewodów. Od przepływomierza idzie...
Bepieczniki sprawdzamy PRÓBÓWKĄ Próbówka to jest do napięcia 230V a takowe w samochodzie jeszcze nie panuje, no chyba, że elektrycznych. Najłatwiejszym i najbardziej wiarygodnym sposobem sprawdzenia bezpiecznika jest sprawdzenie go uniwersalnym multimetrem lub metodą na żaróweczkę. A na pych to nie powinno się z jakiegoś wyższego biegu? Przecież to...
(...) ie można silnika odpalić pompa paliwa podaję paliwo A silnik nie chodzi Na komputerze nie ma żadnych błędów W czym może być problem? Immobiliser skasowany program i zainstalowany ponownie i dalej nie chodzi po za tym nie można całkiem skasować Immobilisera pomóżcie i doradźcie gdzie szukać problemu Cześć! Swapowanie silnika to skomplikowane przedsięwzięcie,...
"u ciebie" znaczy pin na twoim module (powinny być ponumerowane tak samo jak na module od golfa) albo inaczej (kolory przewodów) zasilanie +"15" czarny należy go również połączyć z zaciskiem "15" cewki masa "31" brązowy czujnik halla "0" w golfie był czarno-zielony ale u ciebie jest to przewód sterujący modułem z komputera silnika więc kolor może być...
Witam, mam problem z VW Passatem B6. Samochód został zakupiony po pieniądzach bo nie odpalał. Problem jest taki, że odpala i gaśnie po 2 sekundach. akumulator założony nowy, bezpieczniki ok. Poniżej wstawiam błędy z odczytu. Błędów jak widać jest dużo. Prosze o sugestię, który może powodować gaśniecie samochodu VIN: WVWZZZ3CZ8E131745 Numer rejestracyjny:...
Witam, tak jak w temacie, moduł komfortu wariuje tzn. po odłączeniu i podłączeniu z powrotem aku bardzo długo tykają na nim przekaźniki załączy się oświetlenie, wyłączy itd i dalej loteria, albo zacznie działać albo nie - różnie, jeżeli nie zadziała to jeszcze raz odpinka aku itd. aż do skutku... dodam, że nie działają z tyłu żadne drzwi oraz klapa...
Jedyny błąd jaki zgłasza ECU to błąd zaworu N75 zwarcie do masy lub przerwa. I się zgadza bo w chwili obecnej jest on odpięty. Innych błędów nie zgłasza. Stwierdziłem iż nie dochodzi plus na pompowtryskiwacze. Podczas kręcenia rozrusznikiem pojawia się minus czyli komputer podaje sterowanie na pompowtryski, natomiast brak jest plusa. Chciałem podać...
Podałem Ci zasilanie na kostce przy przekazniku, (w tej skrzynce bezpiecznik 10 i 28 ),jak prawidłowe to może być uszkodzony sterownik silnika.W kostce przekaznika są dwa zasilania (+) ,masa ,cztery przewody do świec i dwa przewody do sterownika silnika.Kostka powinna być 31 pinowa.Sprawdz zasilanie w tej kostce .Czujnik temp. nie powinien powodować...
Witam. Samochód VW Passat B8 2.0 TDI CRLB (common rail) 2015r. z przebiegiem 100 000km zgasł podczas jazdy i nie udało się ponownie uruchomić silnika. Podłączyłem komputer diagnostyczny i jest błąd w sterowniku silnika: 000135 - Fuel Rail/System Pressure P0087 - 001 - Too Low Zrobiłem kilka testów/pomiarów i napiszę co wyszło: - pompa wstępna podaje...
Skąd Ci się wzięło 18V i czemu uważasz że jest OK? Przecież tam jest instalacja 12V więc nawet w czasie pracy silnika nie powinno być tam więcej niż 15V. Na tym przewodzie powinno być napięcie akumulatora bo to jest wejście sygnału w liczniku które podciągnięte jest przez rezystor do plusa. Brązowy to nie zasilanie tylko masa, tam nie ma zasilania....
Witam, Mam problem z moim passacikiem,pisze nietypowy bo po sprawdzeniu ukladu zachowuje sie inaczej niz opisano w podobnych tematach. Problem zaczal sie od tego ze pewnwgo dnia stopil mi sie bezpiecznik od swiec zarowych i spalil przy okazji swoje opakowanie. Sprawdzalem wiele rzeczy i oto co udalo mi sie ustalic. 1.Przekaznik na pewno jest ok, 2.na...
przekaznik sterownika passat silnika wymiana sterownika silnika passat naprawa sterownika silnika passat
podsłuch telefon analogowy elektryczna tylna klapa rezonans karoserii
philips az1060 schemat philips az1060 schemat
Stacja multimedialna Android PX5 - samoczynne włączanie i blokowanie Płytka wzmacniacza Proel Wave 15A - diagnostyka i naprawa