Udało się znaleźć przyczynę? Nam identyczny problem
jak dla mnie to masz słaby akumulator sprawdź to sobie jeszcze raz dopiero ja na 1000% wykluczysz aku, to może być przyczyna w rozruszniku nawet na filmiku słychać że zaczyna kręcić a potem ma za mało prądu i zaczyna wyrzucać bendix
Wcale nie trzeba likwidować immobilajsera! Miałem immo i zamontowałem zdalne odpalanie z własnego projektu. Działa pięknie już jakieś 3 lata
Panowie, ale co z tym ciężkim odpalaniem?
Pierwsze próby na słabym akumulatorze , spadek napięcia w czasie kręcenia poniżej 9 V , wtedy elektronika wariuje. Sprawdzaj napiecie w czasie trudności z odpalaniem.
Możesz odizolować fragment przewodów i skręcić je ze sobą
W tym modelu immobiliaser jest zaszyty w liczniku. Tak działa ta blokada w VW odpala i gaśnie. Skoro licznik wariuje to albo ona padł albo komunikacja z i do niego (CAN) albo inny moduł sieje na linii głupotami (nie odblokowuje sterownika silnika). Tak czy inaczej zaczął bym od poprawienia wtyczek licznika (wyjąć obejrzeć czy nie ma stykach "zieleniny"...
Żółte łapki trzeba wysunąć ale uwaga...wtryski piezoelektryki nie lubieją być odpalane bez przelewów.
Przekaźnik z napisem "109" na obudowie. Najlepiej wymienić.
Ta "szklana rureczka" to transponder immobilizera. Nie dotyczy tematu pilota, służy wyłącznie do odpalania auta.
Passat odpala normalnie za każdym razem, ale czasami nie chce odpalić, dopiero po psiknięciu plakiem odpala normalnie, może ktoś wie jaki jest problem
Passat odpala na sek po czym gaśnie ... a to się przydarzyło w trakcie jazdy, samo od siebie na postoju, po jakimś zwarciu, po rozkręcaniu czegoś, po próbie montażu alarmu , itp ... ?
A tu już sprawa może wyglądać poważniej. Pompa poprzez przekaźnik sterowana jest sterownikiem wtrysku. Tu masz schemat pompa ma oznaczenie M12.
Tak jak widać na zdjęciach były dobrze założone, biały to zasilenie, niebieski powrót. Trochę to wszystko zaolejone więc przewodom elektrycznym mogło zaszkodzić, sprawdź wszystkie czy gdzieś nie popękały.
Czy udało się znaleźć rozwiązanie? Bo u brata są identyczne objawy, z tym że zaczęło się od trzech szarpnięć, potem zgasił auto i już nie odpala.
Trudno tak powiedzieć,najlepiej wymienić kostkę.
1-kąt wtrysku 2- cofanie się paliwa z pompy na postoju 3- ustawienie dawki.... generalnie bez podstawowych parametrów odczytanych podczas pracy z sterownika silnika nic raczej nie ustalimy. Ciśnienie sprężania i sprawność świec żarowych przy obecnych temperaturach nie mają większego wpływu na odpalani.
AkU padaczka... bynajmniej ja bym zaczął od wymiany akumulatora na taki w 100% sprawny, bo to ze go ładowałeś nie oznacza ze jest dobry.. Oczywiscie samochód nie odpala??
No to masz usterkę napięcie na pompę 12V powinno być
Brzmi to tak jak by łapał gdzieś powietrze przez układ paliwowy i paliwo ucieka z układu jedynym wspólnym elementem jest filtr paliwa zaczął bym od przyjrzenia sie jemu i wszystkim łączeniom przewodów i filtra.
Śruby nowe 8nm ale niech ktoś potwierdzi.
I tu zapewne jest problem na który nowe oringi już nie pomogą.
Obroty silnika widzi , iskra jest na każdej świecy , immo ok , stacyjka także.
Padł akumulator odpal na kable rozruchowe
Czy temat się rozwiązał? Mam dokładnie taki sam problem :(
Standard. Na szybko to tzw "hot start" i po problemie
Zaworek nie ma nic do odpalania tego silnika.
Jak nawet nowe uszczelnienia zakładane na rozjechane gniazdo to kiwająca pompka szybko je zjada. Jedyne rozwiązanie to głowica w góre i naprawa gniazd.
A kręci wolniej jak na ciepłym?
Podaj wartości kompresji ze wszystkich cylindrów
W skrócie musisz mieć jakiś sprzęt do diagnozy i sprawdzić czy masz połączenie z ECU. Jeśli nie to wyciagasz zegary robisz zwore pomiędzy 25pinem niebieskiego złącza a 5 pinem zielonego złącza, jeśli pojawi się diagnoza ECU zegary do naprawy, jeśli diagnozy nadal nie ma to do sprawdzenia wiązka z zielonego złącza pin 5 do ECU i naprawa przerwy.
Układ paliwowy nie trzyma ciśnienia po wyłączeniu silnika.
To chyba wada tych silnikow bo u mnie to samo od nowości samochodu problem z odpalaniem.
Kostka, skrzynka, instalacja, nic więcej tam nie ma, AAZ to mechaniczna pompa.
Pomylona kolejność przewodów zapłonowych, przestawiony rozrząd lub źle sprawdzone i brak iskry.
Jest kompresja . Rozrząd dobry.
Euroscan bardzo słabo robi grupę vw, podłącz jakiegoś vaga i poczytaj
Na szybko możesz zrobić tak że przed nastepnym odpaleniem silnika odłacz wtyczkę od czujnik temperatury płynu chłodniczego I sprawdź czy będzie jakaś poprawa
Zobacz jaką temperaturę widzi sterownik gdy silnik jest zimny. Szczelność układu ssącego ma kolosalne znaczenie bo przy nieszczelności będzie oszukiwany przepływomierz i będzie dobrana zła mieszanka. Przy nieszczelności raczej miałbyś błędy związane ze złą mieszanką.
Aku wystarczający, chyba że wyraźnie ciężko kręci. Pewnie jeszcze nie zdążyłeś wymienić przewodów wysokiego napięcia, a one przy wilgoci i zaszronieniu skutecznie unieruchamiają silniki. Często powodem jest też kopułka na której wilgoć się lubi zbierać (bo gładka) i następują przebicia WN do masy.
ciśnienie zdecydowanie za małe wpływ na dawkę paliwa podawaną na rozruch ma jeszcze czujnik temp.
Co może być powodem takiego odpalania passat b5 1.8 1997 prąd na akumulatorze 12.8 odpalony silnik i wszystko włączone prąd 13,8v https://filmy.elektroda.pl/85_1728029572...
Witam. zasilanie do złącza dochodzi, problemem był sam moduł can- był uszkodzony, po wymianie udało mi się połączyć z silnikiem i program wykrył takie błędy: http://obrazki.elektroda.pl/8877084500_1... Czy ktoś wie gdzie szukć? Auto nadal nie odpala. Pozdrawiam
Kąt wtrysku w tym silniku sprawdz w nastawach podstawowych 04 w bloku 4 jak przestawi na póżny powinno być -1(najlepiej chodzi)
Immo w passacie-odpala i po sekundzie gaśnie.Odpala i gaśnie.
Witam w samochodach tego rocznika sprawność rozrusznika jest słabsza natomiast sterownik silnika ma zaprogramowane że przy danej temperaturze i odpowiednich obrotach podaje odpowiednią dawkę paliwa . Wystarczy zmienić taką mapę http://obrazki.elektroda.pl/7921029800_1...
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
Witam, posiadam Passata B4 z silnikiem 1.6 101 KM i instalacją gazową. Gdy się skończyło lato jest problem przy odpalaniu na zimnym silniku. Odpala i zaraz gaśnie (i czasem na ciepłym). Tylko na benzynie tak się dzieje, w LPG nie. Proszę o pomoc, dziękuję z góry.
Dołączam filmik do tematu. Auto nie odpala
Witam! Passat odpala tylko na sekunde co moim zdaniem świadczy o tym że immo blokuje, ale problemem jest jeszcze niedzałający licznik od strony gdzie jest lampka od immo. Czy to będą zimne luty w zegarach?? Miał już ktoś taki problem??
Ten czarny element pod korkiem to jest osłona kierownica strumienia oleju wałka strony dolotowej to ma być nieruchome wałek jest niżej
Sprobuj jeszcze podlaczyc to oporne autko pod VAG-a-moze cos pokaze. Oprocz tego posprawdzaj wszystkie "masy" podlaczone do silnika. No i rzecz oczywista mase samego silnika. To wyglada na jakas usterke okablowania ukladu wtryskowego.
Zwarcie i padł przekaznik od odpalania po wymianie na nowy pali normalnie.
Sprawdź wtyczkę okrągłą przy silniku może być zaśniedziała.
W takim razie muszę to sprawdzić i zobaczymy czy to będzie dobry trop.
Prąd na rozrusznik idzie z kostki stacyjki przez skrzynkę bezpieczników na podszybiu do rozrusznika. Kostka stacyjki od tego zacznij. Odpala teraz czy jak?
Witam, mam problem z passat b6 2006 rok, od 4 dni swieciła mi się na żółto kontrolka wypalania dpf, ja (wiem już dziś że źle i trzeba było czekać aż się wypali ) jeździłem samochodem tak dosłownie 200 metrów przez 4 dni do pracy czułem jakby smród oleju. W piąty dzień , po pracy pojechałem z 4 km, i jadąc coś agresywnie, spiesząc się nagle auto, straciło...
Witam. Mam Passata B5FL 2005 rok 2.0 TDI silnik BGW, mam problem z odpalaniem rano, na pałkę zapali. Świece żarowe sprawdzone, pompowtryski ok, czujnik temperatury ok, rano nie pali. Na kompie wyszła przepustnica awaria, czy przez przepustnicę nie odpala?
https://www.google.co.uk/search?rls=com.... Przed wymiana czujnika sprawdz wiazke.
Passat B6 odpala po odłączeniu czujnika do ładowania turbiny . Jak go podłącze samochód gaśnie.
Jak przewody są OK, to być może oberwany smok, lub pęknięta gumowa harmonijka przy smoku, częsta usterka VW, wymontuj smok i sprawdź.
czyli jeszcze jedna swiece musze wymienic? Tak bo pewnie padła.
Da się bez ściągania rozrządu, ale trzeba trochę wtyczkę ściąć na czujniku, ja tak robię u siebie, bo rozrządu ściągać mi się nie chce, żeby takie gówno tam tylko włożyć.
Poszukaj innego mechanika, zwalaj skrzynię biegów, masz typowe objawy z usterką skrzyni w B3 / B4. Może obejdzie się bez demontażu samej skrzyni, ale łapa sprzęgła jest do wymiany na 100%.
Jeżeli diesel nie odpala nawet na plaka to wskazuje na zapchany układ wydechowy
Nie z pompy elektrycznej tylko z pompy wstępnej. Tandem przy głowicy.
Witam wygląda na problem z rozpylaniem paliwa trzeba sprawdzić wtryski.
Witam - warto podpiąć vag i odczytac błędy- tak na szybko to sprawdź pompę vacum z tyłu silnika czy nie ma wycieków paliwa, czy krućiec podciśnienia nie ma luzu w korpusie pompy.oraz obwód zaworu EGR i klapy gaszącej to wymaga demontażu zaworu EGR ale na pewno te czynności przybliżą rozwiązanie problemu. Mam ten sam model i silnik i właśnie tutaj były...
Przecież wątków na tym forum, że diesel nie pali na zimno lub ciepło są setki i rozwiązań też (chociaż nie do końca) wystarczy poczytać (można wpisać "tdi nie pali" lub "passat nie odpala" lub podobnie)
Kontrolka cisnienia oleju nie ma nic wspólnego z odpalaniem. Trzeba zmierzyć ciśnienie oleju manometrem , bo może czujnik siada.
Z dnia na dzień mój Passat ciężko odpala na zimnym silniku. Kręci jakby brakowało mu paliwa. Raz odpalę, potem odpala od strzała. Wymieniony został rozrusznik, świece żarowe, czujniki temperatury, nowe wtryski, filtr paliwa. Także wymienione została pompa próżniowa i przewody paliwowe. Tak naprawdę wszystko. Nie wiem, co może być przyczyną. Żadnych...
Don de Leon jak mam się przejechać jak samochód nie odpala??
Sprawdź poprawność działania stacyjki.
Najlepsza pompa wszech czasów, akurat - na jakiej podstawie ?? Jak oczekujesz pomocy, to staraj się mówić ze zrozumieniem co mówisz i konsekwentnie dążyć do ładu, bo usunięcie błędu jeszcze nie znaczy, że wtrysk będzie chodził. Czytaj na PW co Ci piszę. Masz wszystko co i jak.
zaworek zwrotny na filtrze lub nieszczelna pompa
Kiedyś mój kolega dotankował benzyny dokładnie do takiego samego autka jak w opisie. Passat odpalał tylko przez popych. Dopiero kontrola"organoleptyczna uświadomiła błąd i całkowitą wymianę paliwa włącznie z filtrem. Pomogło w 100%. Piszę to jako ciekawostkę a nie sugestię. Kłopot z odpalaniem miał podobny.
Ok. Myślę że to pomoże ale i tak rozrusznik może być do naprawy. Tak jak pisałem wcześniej u kolegi też szukali , a okazało się że rozrusznik. Powodzenia.
Witam. Kolego sprawdź ten rozrząd , bo na plaka powinien zagadać . Nawet gdybyś niechcący uwalił immo , to i tak by odpalał na jakieś 2 sek.
Możesz to nagrać jak wygląda takie problematyczne odpalanie?
Odepnij kable od przkładni kierowniczej
Zaczął tak odpalać od miesiąca
Rozrusznik kręci bardzo dobrze, dodam że zgasł podczas jazdy, na plaku odpala.
A lampka immo?
Na zgaszonym napięcie czujnika RSW ma być 0.680-0.720V, dawka paliwa na rozgrzanym silniku w okolicach 3-4 mg na skok.
Ja tu nic nie słyszę nietypowego. Z kolei opis objawów pasuje do hydropopychaczy - przepuszczają mocno rozgrzany olej. Nie wiem co jeszcze może być - nie może złapać odpowiedniego kąta wyprzedzenia wtrysku na mocno rozgrzanym? Może ktoś bardziej obeznany będzie miał inny pomysł.
I pomyśleć, ze do takich ludzi trafiają passaty. Zgroza.
Skoro nie ma błędów, to możliwości są dwie, ew. trzy - jak w każdym dieslu. Za zimno w komorze spalania - albo sprężanie jest niedostateczne, albo paliwo zbyt późno wtryśnięte, to dwie przyczyny, albo paliwo jest źle rozpylone - zbyt słabo, to trzecia przyczyna. Wyeliminuj przyczynę mechaniczną, czyli za niskie ciśnienie w cylindrach, można będzie zacząć...
sprubuj podmienic cewke-mimo ze iskra jest moze byc uszkodzona-mialem tak kiedys w Sharanie, byla ladna iskra wiec wykluczylem cewke ,pol dnia szukalem posprawdzalem wszystko,dopiero podmiana cewki i zapalil ,cos tamta cewka mieszala jakby przestawiala punkt zaplonu(ta cewke uszkodzona zostawilem sobie na pamiatke)
Witam mam problem z odpaleniem volswagena passata 95r.1.9TDI na cieplym silniku po zapaleniu po 1,2 sekundach gasnie nie reaguje na dodawanie gazu niewiem co moglo sie stac prosze o jakas podowiedz:)
Sprawdź pompę paliwa w baku. Słychać ją powinno być po przekręceniu kluczyka.
Sprawdziłbym kostkę od stacyjki .
Wygląda na zapowietrzanie układu paliwowego.
No teraz bloki pomiarowe wyglądają jakoś normalnie, ten pompowtryskiwacz co podmieniłeś trochę kiepsko wygląda +1,5, załóż ten co był i sprawdź ponownie. Wyczyść, wymień DPF jak radził kolega prosty_01
Zacznij od wymiany przekaźnika grzania świec żarowych w tym samochodzie.
Zaworek ciśnieniowy na pompie olejowej się zacina.
A diagnostyka była robiona? Czujnik temperatury chociaż sprawdzony?
przekaźnik 109
Jeżeli auto nie widzie że jest na N lub P to nie pozwoli na pracę rozrusznika. Czy widać na wyświetlaczu jak zmieniasz biegi?
Witam, jestem tu nowy i liczę na pomoc. Passat nie odpala na zimnym silniku. Wymieniłem świece razem z przewodami. Filter paliwa, a pompka paliwo podaje. Na świecach też jest iskra. Ma ktoś pomyśl?
A tak w ogóle to przecież jest pompowtrysk. Czyli może być problem z wiązką pompowtryskiwaczy (luźne kostki). Tej wiązki która jest pod pokrywą zaworów i pływa sobie w oleju. Jesli straci kontakt na którymś pompowtrysku to zgaśnie i nie odpali. Może tak być że jak stygnie to kontaktuje i odpala.
odpalać passat słaby odpalać passat passat ciężka odpalać
magnes wirnika pralki prawa strona ciemny schemat instalacja lampa
bosch odkurzacz przemysłowy mikrokomputer cobra1
Schemat podłączenia szafki sterującej Preskpol FMS-3 Renault Laguna II - przepalanie bezpiecznika świateł mijania