Gdzie szukać przyczyny, ewentualnie przekaźnika pompy paliwa, bezpiecznik jest cały Przekaźnik pompy paliwa to przekaźnik K20 (K-46)
Żółte łapki trzeba wysunąć ale uwaga...wtryski piezoelektryki nie lubieją być odpalane bez przelewów.
Do sprawdzenia bezpiecznik oraz przekaźnik http://obrazki.elektroda.pl/4686751500_1... Przekaźnik działa tylko jakieś 2 sek po włączeniu zapłonu lub cały czas w podczas pracy silnika czyli na bezpieczniku też jest tylko zasilanie przez 2 sek lub cały czas gdy silnik pracuje (weź to pod uwagę przy pomiarach).
sprawdz przekaznik pompy, masz kilka tematow z opisem jak sprawdzic
To sprawdź co nim steruje bo pewnie tu jest problem. Jakiś element wykonawczy musi podawać sygnały i wygląda jakby jednego (jednej linii) brakowało. PS Daj zdjęcie drugiej strony płytki.
Zgnita wiązka w okolicach modułu komfortu.
https://obrazki.elektroda.pl/3849726800_...
Z tym obwodem pedalu gazu to poczekaj. Moze ktos poda rozpiske tych kabelkow albo sproboj gdzies znalezc. Ale mam propozycje. Poszukaj obwodu komputera sterowania silnikiem. Twoj poziom zaawansowania na forum wskazuje na dobra znajomosc elektroniki wiec uwazam, ze moge posunac sie dalej. Z takimi obwodami komputerow musisz uwazac, ale tak naprawde to...
No to masz usterkę napięcie na pompę 12V powinno być
Tu przyczyna tkwi w zabitym filtrze paliwa, pisał o tym (at)kubowit . Filtr ma zbyt małą przepustowość i przy ostrej jeździe nie wydala. Gdy puszczasz nogę z gazu paliwo znowu napełnia układ. Gdyby były nieszczelne przewody to byłby problem z rozruchem po postoju.
Pompa w baku, to tylko pompa przelewowa, napełnia kosz smoka oraz przepompowuje paliwo pomiędzy komorami zbiornika. Pompa VP44 sama zasysa paliwo ze zbiornika
na nóżkę 86 przekaźnika idzie plus po stacyjce masa podawana na przekaźnik z ECU pin 6 lub 12 w zależności od tego jaki silnik sprawdź masę na ECU
Pin 30 87 i 87a łączysz razem. Pin T I 86 zasilanie cewki
Nie widać śladów zapowietrzenia, ani złego ustawienia rozrządu, poza termostatem, trzeba by jeszcze sprawdzić kompresje na zimny silniku przed odpalenie oraz na ciepłym. Osobiście obstawiam pompowtryski, albo nie te albo zajechane. Na jakim oleju pracuje silnik?
Więc masz standardowe uszkodzenie, łatwe do naprawy - użyj wyszukiwarki forum. Zamykam.
Zacięty pływak?
załączm opis
tu masz schemat i do dzieła od czegoś musisz zacząć:D
Witaj, na samym początku to musisz sprawdzić instalację, bo każda odpowiedz będzie wróżeniem z fusów. Sprawdź kostkę przy pompie paliwa, przekaźnik pompy Ew. instalację elektryczną gazu. Poszukaj na forum schematu zasilania pompy, to będzie Ci łatwiej zdiagnozować problem. Nie wiem czy jest w Passatach możliwość sprawdzenia błędów komputera domowym...
Wpierw do nadgorliwego i niedouczonego użytkownika - "psikać" - http://www.sjp.pl/psika%E6. Dalej - nazywa się ten element bodajże odpowietrznikiem układu LDA, oryginalnie powinna być na nim gumowa czapeczka z dziobkiem, kierująca opary oleju na korpus pompy. Jeśli nie leje się stamtąd do przesady, to zostaw to w spokoju, inaczej to chyba taniej wyjdzie...
podłącz na krotko pompę w zbiorniku i słuchaj efektu
W VW jest tak że nawet jak immo blokuje to na sekundę odpala i gaśnie, więc nie tędy droga. Po przekręceniu kluczyka zapala się chociaż na chwilę kontrolka od świec żarowych?
Filtr koło zbiornika. Elektryczna pompa ( w zbiorniku) sama odpowietrzy układ.
Z pompami jak z każdym urzadzeniem. Jak stoi to też się niszczy :-( Nie trza było ją traktować przekaźnikiem, ona lubi sobie czasami "popracować" w czymś "tłustym". Spróbuj ją zalać zwykłym olejem i ręcznie obrócić kilka razy by "poślizgała się" trochę. Potem wyp...cz ten przekażnik i zacznij ją używać zgodnie z przeznaczeniem. Ku pamięci - oszczędzanie...
ZL17 - dzięki za podziękowania i 3 punkty, ale napisz, jak rozwiązałeś problem!
Brzmi to tak jak by łapał gdzieś powietrze przez układ paliwowy i paliwo ucieka z układu jedynym wspólnym elementem jest filtr paliwa zaczął bym od przyjrzenia sie jemu i wszystkim łączeniom przewodów i filtra.
Popieram T5. miałem te same objawy z Mazda 6 i w Marei obydwa DIESLE. Po wymianie filtra paliwa wszystko wróciło do normy...
Wysłałem Ci ABC Diagnozy na Email
A co z czujnikiem temperatury płynu?
Mam tylko do Seata 1.6 AKL ale to powinno być dokładnie to samo. Na jednym ze zdjęc masz wydatek jaki powinna pompa napompować.
TCA 700
Mogłeś poprosić o okazanie starej pompy " niby " wymienionej .
bezpiecznik jest dobry przekaźnik też brak zasilania sterującego przekaźnikiem to rozwiązałeś problem wiec po nitce do kłębka został ci tylko jeden kabel a potem to już sterownik jeśli dobrze diagnozujesz bo jeśli się mylisz wracamy do akumulatora
http://www.portal-diagnostov.ru/index.ph... http://portal-diagnostov.ru/index.php/en...
Moim zdanie warsztaty z takim stażem szybko by uporały się z usterką. A tu serial się robi. Ktoś powiedział, rozrusznik do wymiany... A sprawdził akumulator, choćby napięcie? Przewody do rozrusznika i masowe sprawdził na spadki napięć? Może tylko zaśniedziało. brak tu jakiegokolwiek profesjonalizmu. A akurat o Irlandii mi nie pisz, źle trafiłeś. Wiem...
Jeśli jest to filtr z plastikowym trójnikiem, przez który przechodzi wąż powrotny paliwa, to sprawdź czy przez znajdujące się tam o-ringi nie dostaje się powietrze. Jeśli to filtr Filtrona, to wymień na identyczny, tylko Mann-a lub Knecht-a, cała partia miała kiedyś źle wykonaną część, na którą zakłada się ten plastikowy trójnik i powodowała zapowietrzanie...
sprubuj podmienic cewke-mimo ze iskra jest moze byc uszkodzona-mialem tak kiedys w Sharanie, byla ladna iskra wiec wykluczylem cewke ,pol dnia szukalem posprawdzalem wszystko,dopiero podmiana cewki i zapalil ,cos tamta cewka mieszala jakby przestawiala punkt zaplonu(ta cewke uszkodzona zostawilem sobie na pamiatke)
Jaka przyczyną?
Skoro to TDi to może wtrysk jest zapchany? Dawkę paliwa może podawać (tzn/ ECU mierzy czas otwarcia wtrysku), ale jest zbyd mała i stąd problemy.
Wymiana filtra paliwa. Kontrola ciśnienia czy pompa paliwa wydajna, ciśnienie na listwie paliwowej. Czyszczenie Map Sensor. Czyszczenie przepustnicy i jej kontrola + węże dolotowe. Potrzebne nie potrzebne czas na przegląd konserwacyjny.
Wymień sobie element nr 4 i filtr paliwa.
Witam. Mam problem z sterownikiem pompy paliwa w Passat B7 1.8 TSI. W upały samochód potrafił mi zgasnąć, zauważyłem, że dzieje się to po dłuższym postoju na słońcu, kiedy wewnątrz jest wysoka temperatura. W załączniku stary czarny sterownik i nowy Vika. Cały problem w tym, że po wymianie pompa co jakieś 15 sek podpompowuje paliwo po zgaszeniu, a nie...
Ciśnienie paliwa tandempompy.
Witam Auto zostało zrobione przyczyną takiego spalania był zapchany DPF po jego wyeliminowaniu spalanie jest takie jak na kompie i oczywiście paliwo nie dostaje się do oleju. z góry dzięki za pomoc.
mi to wygląda że sie poprosu zapowietrzył sprawdz przewody i filtr paliwa
To jszcze pomiar ciśnienia paliwa i podgląd bloków pomiarowych . ( ciśnienie paliwa , wał i inne ) Chyba ze w sterowniku zrobione dtc off to nie zobaczysz .
Dwie pompy paliwa pod maską i w baku. Jest podgląd na niskie ciśnienie paliwa? W ostateczności pompa wtryskowa
Myślałem że to zatkana pompa lub filtr paliwa ale to nie pompa i nie filtr To pozostaje ci vacum pompa, jeśli przewody szczelne, standardowy objaw, puszcza olej do zbiornika paliwa.
Koledzy ale problem jest z odpaleniem na paliwie ja mialem taki sam przypadek usterka okazala sie pompa paliwa zdjagnozowalem to tak. Zapiolem zegar pod doplyw paliwa nabilem pompka skoczulo mi na okolo 3,5 bara i zostawilem na dwie godziny ten zegar i cisnienie zeszlo do zera wymienilem pompe w zbiorniku i dziala super znowy kolega mial zabardzo nadpalonom...
Przekaźnik ? Sterowanie?
dawka paliwa passat passat poziom paliwa pompa paliwa passat
corolla deska rozdzielczy zepsuta bateria aluminium anodowa
bateria parkside bateria macallister
Sharp LC-43CFE5100D – nie włącza się, czerwona dioda, uszkodzona pamięć Flash lub zasilacz Klasyczny telefon z klawiaturą – CAT B40, Hammer 5 Smart, Nokia 8210 4G – wysoka głośność i zasięg