na nóżkę 86 przekaźnika idzie plus po stacyjce masa podawana na przekaźnik z ECU pin 6 lub 12 w zależności od tego jaki silnik sprawdź masę na ECU
Z tym obwodem pedalu gazu to poczekaj. Moze ktos poda rozpiske tych kabelkow albo sproboj gdzies znalezc. Ale mam propozycje. Poszukaj obwodu komputera sterowania silnikiem. Twoj poziom zaawansowania na forum wskazuje na dobra znajomosc elektroniki wiec uwazam, ze moge posunac sie dalej. Z takimi obwodami komputerow musisz uwazac, ale tak naprawde to...
To sprawdź co nim steruje bo pewnie tu jest problem. Jakiś element wykonawczy musi podawać sygnały i wygląda jakby jednego (jednej linii) brakowało. PS Daj zdjęcie drugiej strony płytki.
Zacznij od wymiany filtra paliwa.
Żółte łapki trzeba wysunąć ale uwaga...wtryski piezoelektryki nie lubieją być odpalane bez przelewów.
Zacięty pływak?
załączm opis
podłącz na krotko pompę w zbiorniku i słuchaj efektu
Zgnita wiązka w okolicach modułu komfortu.
tu masz schemat i do dzieła od czegoś musisz zacząć:D
Ciśnienie paliwa tandempompy.
Do sprawdzenia bezpiecznik oraz przekaźnik http://obrazki.elektroda.pl/4686751500_1... Przekaźnik działa tylko jakieś 2 sek po włączeniu zapłonu lub cały czas w podczas pracy silnika czyli na bezpieczniku też jest tylko zasilanie przez 2 sek lub cały czas gdy silnik pracuje (weź to pod uwagę przy pomiarach).
W VW jest tak że nawet jak immo blokuje to na sekundę odpala i gaśnie, więc nie tędy droga. Po przekręceniu kluczyka zapala się chociaż na chwilę kontrolka od świec żarowych?
Gdzie szukać przyczyny, ewentualnie przekaźnika pompy paliwa, bezpiecznik jest cały Przekaźnik pompy paliwa to przekaźnik K20 (K-46)
A tu już sprawa może wyglądać poważniej. Pompa poprzez przekaźnik sterowana jest sterownikiem wtrysku. Tu masz schemat pompa ma oznaczenie M12.
Wpierw do nadgorliwego i niedouczonego użytkownika - "psikać" - http://www.sjp.pl/psika%E6. Dalej - nazywa się ten element bodajże odpowietrznikiem układu LDA, oryginalnie powinna być na nim gumowa czapeczka z dziobkiem, kierująca opary oleju na korpus pompy. Jeśli nie leje się stamtąd do przesady, to zostaw to w spokoju, inaczej to chyba taniej wyjdzie...
mi to wygląda że sie poprosu zapowietrzył sprawdz przewody i filtr paliwa
o zwrotnym zaworku nic niewiem ,a z tym tankowaniem do pełna może się udać jeśli to wina zbiornika niech jeszcze raz skupi sie na okolicach filtra paliwa.
Więc masz standardowe uszkodzenie, łatwe do naprawy - użyj wyszukiwarki forum. Zamykam.
Brak sygnału z czujnika prędkości na skrzyni przez to szaleje wskaźnik i prędkościomierz. Uszkodzony impulsator w skrzyni lub przerwana wiązka elektryczna. Czasem strzela miedzy korytkiem z którego wychodzi a skrzynią biegów. Sprawdzic ciągłość przewodu z czujnika do licznika, zobaczyć czy czujnik ma zasilanie i wtedy wiadomo czy czujnik do wymiany.
sprecyzuj problem bo nie wiem czy dobrze zrozumiałem, spróbuj magnesem jak to metal, giętkim chwytakiem z łapkami, pincetą, może kombinerki typu pelikan, spróbuj na gumę, jakimś glutem jak do czyszczenia klawiatur, klejem na gorąco, pałeczkami do sushi ? Może odkurzacz to zaciągnie jeśli dobrze uszczelnisz... potrzeba matką wynalazków :lol: 8-)
Demontuj pompowtryski, wymieniaj uszczelki, frezuj gniazda, składaj, wyreguluj. Dodatkowo, na koniec zakup nowy oryginalny "zaworek" ten czarny plastikowy na filtrze paliwa.
https://obrazki.elektroda.pl/3849726800_...
sprawdz przekaznik pompy, masz kilka tematow z opisem jak sprawdzic
Najpierw wydmuchnij z niej syf. Dociśnij wtyczkę do dołu, mocno naciśnij "języczek" u góry i dopiero wtyczkę do góry.
Wymień sobie element nr 4 i filtr paliwa.
ZL17 - dzięki za podziękowania i 3 punkty, ale napisz, jak rozwiązałeś problem!
Tuż nad przewodami wysokiego ciśnienia
Panowie, po przekręceniu kluczyka pod maską słychać charakterystyczny dźwięk taki sam lub bardzo podobny robi mi się jak wyjmuje bezpiecznik od świateł hamowania i taku sam po naciśnięciu hamulca .110 afn edit: po sprawdzeniu miernikiem kradzież prądu 0.39 + żarówki ok, czujnik stopu ok - cykanie przez chwilę jak na włączonym zapłonie.utrata prądu...
Z pompami jak z każdym urzadzeniem. Jak stoi to też się niszczy :-( Nie trza było ją traktować przekaźnikiem, ona lubi sobie czasami "popracować" w czymś "tłustym". Spróbuj ją zalać zwykłym olejem i ręcznie obrócić kilka razy by "poślizgała się" trochę. Potem wyp...cz ten przekażnik i zacznij ją używać zgodnie z przeznaczeniem. Ku pamięci - oszczędzanie...
Pompa paliwa do wymiany.
Pompa w baku, to tylko pompa przelewowa, napełnia kosz smoka oraz przepompowuje paliwo pomiędzy komorami zbiornika. Pompa VP44 sama zasysa paliwo ze zbiornika
No to albo dolej uszlachetniacza do paliwa albo spuść paliwo i zalać nowego :)
Po prawej stronie niebieski, o ile mnie pamiec nie myli to nr 12. Ale jak ci kontrolki nie swieca to raczej nie to.
No to masz sterownik uszkodzony lub sama wtyka nie łączy. Dla pewności sprawdź jeszcze na pinach 5, 6, 11, 25 napięcia na pracującym, ma być 0.
Witaj, na samym początku to musisz sprawdzić instalację, bo każda odpowiedz będzie wróżeniem z fusów. Sprawdź kostkę przy pompie paliwa, przekaźnik pompy Ew. instalację elektryczną gazu. Poszukaj na forum schematu zasilania pompy, to będzie Ci łatwiej zdiagnozować problem. Nie wiem czy jest w Passatach możliwość sprawdzenia błędów komputera domowym...
Wysłałem Ci ABC Diagnozy na Email
Zaworek na filtrze paliwa, przewody do filtra, korek do spustu wody z fltra czy jest dokręcony i na końcu sam filtr może być wadliwy.
Możliwe, że to przekaźnik pompy paliwa. U mnie często nie załącza. Nie grzebałem jeszcze w nim, bo palę na gazie, ale po przekręceniu kluczyka powinno "cykać" na przekaźniku, po chwili się wyłączy. Jednocześnie powinno być słychać pompę paliwa. jeśłi nie ma takiej reakcji to styki na przekaźniku, albo sama pompa paliwa.
Po wysterowaniu takie same jak akumulatora.
Brak jakichkolwiek błędów...odczytawałem Vag-iem,Multiscanem, ST-6000 i nic...pompa paliwa pracuje...
Nie widać śladów zapowietrzenia, ani złego ustawienia rozrządu, poza termostatem, trzeba by jeszcze sprawdzić kompresje na zimny silniku przed odpalenie oraz na ciepłym. Osobiście obstawiam pompowtryski, albo nie te albo zajechane. Na jakim oleju pracuje silnik?
Witam Auto zostało zrobione przyczyną takiego spalania był zapchany DPF po jego wyeliminowaniu spalanie jest takie jak na kompie i oczywiście paliwo nie dostaje się do oleju. z góry dzięki za pomoc.
Witam wygląda na problem z rozpylaniem paliwa trzeba sprawdzić wtryski.
Pin 30 87 i 87a łączysz razem. Pin T I 86 zasilanie cewki
Ale co konkretnie się dzieje? Jakość paliwa bez zastrzeżeń?
Szukaj w goglach pod hasłem "mTDI"
Kilka możliwych przyczyn oraz sugestie, jak można podejść do rozwiązania problemu: 1. Przegrzewanie sterownika: W upalne dni sterownik może się przegrzewać, co prowadzi do niestabilnego działania. Jeśli sterownik jest zamontowany w miejscu, gdzie nie ma odpowiedniej wentylacji, warto rozważyć jego przeniesienie lub poprawienie chłodzenia. 2. Uszkodzenie...
TCA700, ale jest trudno dostępny i drogi, lepiej wsadzić LM 7810, tylko trzeba zamienić miejscami nogi in i out
[url=https://www.google.pl/search?q=VW+P... Znajdź sobie pasującą to będziesz znał nazwę. Przyczyną hałasu raczej nie jest. Wszystko może być, łożyska alternatora, pompy wody.
No to masz usterkę napięcie na pompę 12V powinno być
Czy jest zasilanie np na ecu. przepływke, lub egr? Czy jak podasz napiecie na pompe paliwa to zapali?
A co z czujnikiem temperatury płynu?
Nie działa odpowietrzenie zbiornika paliwa.
Mam tylko do Seata 1.6 AKL ale to powinno być dokładnie to samo. Na jednym ze zdjęc masz wydatek jaki powinna pompa napompować.
Filtr koło zbiornika. Elektryczna pompa ( w zbiorniku) sama odpowietrzy układ.
Jaka przyczyną?
Kup z całym koszem ori i zapomnij o problemach, czasami nie ma sensu kombinować.
:) pozdrawiamy :)
Witam. Prostokątem obok diody oznaczono cewkę przekaźnika. Według tego schematu można odciąć tylko rozrusznik,brak mu podtrzymania. Tam gdzie jest +12v podajemy napięcie po przekręceniu stacyjki.
Mogłeś poprosić o okazanie starej pompy " niby " wymienionej .
Może masz nieszczelny układ paliwa. Po dłuższym postoju się "cofie".
Jaki passat i czy tylko wskaźnika paliwa przekłamuje?
Witam. Podczas gwałtownego hamowania przestał działać prędkościomierz i zaczął wariować wskaźnik paliwa. Passat b5 1.9 tdi.
Dwie pompy paliwa pod maską i w baku. Jest podgląd na niskie ciśnienie paliwa? W ostateczności pompa wtryskowa
TCA 700
Tu przyczyna tkwi w zabitym filtrze paliwa, pisał o tym (at)kubowit . Filtr ma zbyt małą przepustowość i przy ostrej jeździe nie wydala. Gdy puszczasz nogę z gazu paliwo znowu napełnia układ. Gdyby były nieszczelne przewody to byłby problem z rozruchem po postoju.
Więc to nie nie pompa paliwa tylko że moje auto nie gaśnie tylko nie chce odpalić
Spróbuj przekręcić w lewo.
czyli trzeba uszczelnić tandempompę - czyli pompę paliwa i podciśnienia (w jednym) - każdy wyciek z niej to sygnał, że trzeba z nią zrobić porządek, w tym przypadku zamontowanie zaworu zwrotnego nic nie da dopóki nie usunie się przyczyny wycieku, w Passacie raczej nie ma dodatkowej pompy paliwa w baku ale różnice polegały na tym, iż od jakiegoś numeru...
Witam mam problem passatem b5 tdi 110 mianowicie max wkreca sie do 3 tys max totalny brak mocy zwiekszone spalanie i problem z odpaleniem ,jak juz odpali to nierowno pracuje tak kilka sekund i jest ok czy przyczyna moze bys w pompie paliwa ? :(
Filtr paliwa lub pompa za niskie ciśnieniena szynie.
Ej Marcin co ty gadasz pompa paliwa powinna być podłączona na stałe (miałem passata 1,8 silnik ABS i 2 razy wymieniałem pompe bo papudraki gazownicy żle założyli odcięcie paliwa ).
A jak tutaj nie widzę problemu z napięciem bo nawet ABS nie zapalił co zawsze robi przy słabym aku. Problem jest z temperatura ,albo np słabym ciśnieniem paliwa.
Opis: Przekaźnik pompy, chłodzenie paliwa; Przerwa/zwarcie obwodu do masy -nieciągły Kod błedu: 19466
I daruj sobie tego VAGa 4.9
Myślałem że to zatkana pompa lub filtr paliwa ale to nie pompa i nie filtr To pozostaje ci vacum pompa, jeśli przewody szczelne, standardowy objaw, puszcza olej do zbiornika paliwa.
17536 - „za ubogi”. – sprawdzić regulator ciśnienia paliwa i utrzymywane ciśnienie paliwa – sprawdzić pompę paliwa – sprawdzić zawory wtryskowe Grupa 115 MAF zadany i rzeczywisty w miarę zbieżny, zaczął bym od pompy paliwa
bezpiecznik jest dobry przekaźnik też brak zasilania sterującego przekaźnikiem to rozwiązałeś problem wiec po nitce do kłębka został ci tylko jeden kabel a potem to już sterownik jeśli dobrze diagnozujesz bo jeśli się mylisz wracamy do akumulatora
Co ma do tego bezpiecznik 18? To nie benzyniak przecież. Jak już to nr 15. No i nie pompa paliwa tylko zawór na pompie wtryskowej. Dodano po 4 u mnie są inne przekaźniki niż w drugim passacie i na schemacie Na pewno to B3 a nie B4? Rocznik podaj.
Może to być złącze diagnostyczne? Dokładnie tak.To jest złącze diagnostyczne piecyka.Tylko nie podłączaj go pod gniazdo diagnostyczne w aucie;)
Na początek sprawdź ciśnienie paliwa...
a jadąc na stację z litrem w baku stężenie było jak najbardziej "ok" teraz nie ma poco wymieniać ,to tak jak by zacząć myć zepsute zęby łudząc się że sie same zregenerują
jakie miales cisnienie paliwa?
silownik jest ok sprawdzalem i nie ma plusa
To jak chcesz całą to tutaj jest używka. https://sprzedajemy.pl/volkswagen-passat...
Gdzie szukać usterki gdy nie działają wskaźniki temperatury płynu i wskaźnik poziomu paliwa w VW Passat B2?
silnik nie zapala bo pompa nie podaje jak podłącze ją na ,,krótko,, pali bez problemu. nie dochodzi do niej prąd, dlatego myśle ze ten przekaznik. Po przekręceniu stacyjki prawie każdy przekaznik cyka ten też nie mam pojecia co robić sprawdziłem wszystko został mi tylko przekaznik ale nie wiem który i gdzie on jest. Myślę na zamontowaniu nowego przekaznika...
A czy tam nie ma zaworka zwrotnego na filtrze paliwa?
W tym passacie wtrysk paliwa nie jest mechaniczny tylko elektroniczny Digifant, to tak na marginesie.
Wredna usterka sugeruję wyciągnięcie pompy paliwa ze zbiornika,sprawdzenie przewodów i styków.
zapowietrzanie się układu paliwowego/niewłaściwe (zbyt niskie) ciśnienie paliwa...
Zapnij kompa do roboty i wysteruj pompę paliwa.
Intercooler sprawdz lub uszkodzona pompa vp. Filtr paliwa kiedy wymieniany ? Masz kabel vag aby sprawdzic dawki paliwa ?
Kasowanie danych komputera pokładowego (kilometry,zużycie paliwa itd) Pozdrawiam
Tylko ze przed wyjęciem było wszystko okey sprawdzałem kostki wszystkie wszystko wpięte na miejsce a świruje tylko wskaźnik paliwa i prędkościomierz a reszta jest w porządku
Najskuteczniejszy sposób, zabezpieczenie komunikacji plus podmiana pinów w sterowniku i kostce ECU. P.S. Podmiana sterownika to przeżytek.
Zawór odcięcia paliwa na pompie, miałem ten przypadek w 1Z.
Jeszcze jedno pytanie, zanim zabiorę się za jakie kolwiek roboty. Możliwe jest że uszkodzony jest przekaźnik od pompy paliwa?
Czy może mi ktoś powiedzieć, jaką pojemność ma zbiornik paliwa VW Passat'95 Variant? Jedna osoba mówiła o 75l, druga 95l.
passat wskaznik paliwa passat pompa paliwa passat pompy paliwa
linux puppy strumienica zamiast katalizatora akumulator izolować
Wymiana ekranu w Samsung LED 3D UE40F6329 Problemy z zacinaniem odtwarzacza DVD Starlogic