Witam, Mam problem z komputerrem ECU. Przez instalację LPG komputer ECU roztroił się i nie pracuje dobrze na benzynie (błąd 45 - zbyt bogata mieszanka i zalewa silnik benzyną). Resetowanie kompa odłączając akumulator na 10s i na całą noc nie pomaga. Komputer ECU to DELCO MULTEC 16204839 BLBH. Szukam porady jak można ten komputer zresetowac lub przeprogramowac...
Nagar : "Twardy osad zbierający się na ścianach komory spalania, denku tłoka oraz zaworach. Występuje on w silnikach spalinowych. Nagar składa się z żywicy, koksu i popiołu, które są spalonymi nie do końca cząsteczkami paliwa oraz oleju smarowego. Zbierający się nagar może się rozżarzyć podczas pracy silnika, a w jednostkach z zapłonem iskrowym, może...
Witam Wszystkich. Postanowiłem kupić Żonie Passata, żeby było bezpiecznie i bez zawracania głowy, że coś nie tak. W okolicy stał taki fajny B5 przed FL z 1.8t ANB 150km. Rzekomo 198tys., Tiptronic, ale fajnie działa, obejrzany, niewielkie pieniądze, no to "biere". Do domu około 80km, to na spokojnie posprawdzałem wszystko, po prostu lalka. Nic nie stuka,...
Myślę że może być to spowodowane przez wadliwy układ paliwowy, w przypadku mojego passata po wymianie oleju i filtrów kabinowych wszystko wróciło do normy i śmiga ponownie aż miło.
Witam Ostatnio zakupiłem passka b5 w dieselku. Jednak coś zamula. Turbina pracuje słychać ją, ale w wężach nie ma ciśnienia. Jak narazie zamierzam wymieniac filtr: paliwa, powietrza i oleju. Autko pojedzie 160-170 ale trzeba czasu. Mechanik powiedział mi że może to być zapchany katalizator. Co doradzacie? Autko nie ma książki serwisowej ale ma przejechane...
VW Passat 1,9 tdi 101 km przebieg 360 tys, 10 lat w jeden właściciel przy 340 tys pełna regeneracja pompowtrysków w PZAL-u w Gdańsku, przy 350 tys. zwiększony poziom oleju, wymiana pompy dwufunkcyjnej, i dalej poziom rośnie, wymiana uszczelniaczy na pompowtryskach, bez zmian, regeneracja pełna głowicy, przybywa paliwa jeszcze szybciej. Czy ktoś ma pomysł?...
Witam mam passata 2.0 8V od niedawna. Jest problem taki ze nachodzi paliwo do oleju. Cisnienie na tłokach jest ok. Wymieniłem juz sonde lambda, czujnik temperatury, listwe wraz z wtryskami, zawór cisnienia paliwa. Mnie i mechanikom których znam wiedza sie pokończyła. Co moze jeszcze byc nie tak lub kto wie co wymienic a został jeszcze komputer i przepływomierz...
Witam! W Passatach B3 i B4 częstym problemem jest dziwne zachowanie czujników i wskaźników na desce rozdzielczej - miałem podobnie. U mnie włączał się sam buzzer bez powodu (bo ciśnienie było) a także występowały błędy we wskazaniach poziomu paliwa i temperatury. Powodem prawdopodobnie mogą być zimne luty na płytce "zegarów". Rozwiązanie - lutownica...
Witam, Jestem posiadaczem passata z roku 2001. Silnik avf P/D 130 koni mechanicznych, 1,9 dizel. Moim problemem jest odpalanie samochodu na zimno i ciepło. Wymieniłem w nim już: filtr paliwa, oleju i powietrza, czujnik paliwa i temp. Nowy egr. Myślę też o świecach, bo były sprawdzane, ale mogły już paść ?. Bo jaki sympton by ich był ?. Skoro dalej gaśnie...
Cześć TDI 1.9 AHU VP ( na zwykłej pompie rotacyjnej) Zapłon jest ustawiony na 49-54 Dawka paliwa na 4mg Wymieniłem turbosprężarkę ale auto nadal czasami lekko kopci na szaro-niebiesko gdy mocniej przyspieszę z niskich biegów. Czytałem o zasadach uszczelniania się turbiny , o tym, że katalizator powinien być zamontowany ponieważ jego brak powoduje niskie...
Witam, Silnik 2.0 TDI Common Rail CFFB 2014 r. wirus na 170 KM (at) 380Nm (wykonany w profesjonalnej firmie na hamowni, przejechane po wirusie jakieś 20k i bez problemów jak dotąd)- paliwo (olej napędowy) przedostaje się do oleju silnikowego, zwiększa poziom i go rozrzedza. Odkrycie usterki - nagłe wkręcenie się silnika z biegu jałowego na obroty z...
Witam. Problem polega na tym, że paliwo dostaje się do oleju i wzrasta poziom. Zostały wymienione uszczelniacze na pompkach ale nie pomogło. Jest jeszcze problem z hamulcem bo jest twardy, czy to może mieć związek z sobą? Ogólnie silnik pracuje prawidłowo, ma problem z odpalaniem, tak jakby brakowało paliwa.
Witam serdecznie i... błagam o pomoc... Na wstępie zaznaczam, że kilka godzin dziennie od początku wystąpienia usterki spędzam po pracy na wchłanianiu wiedzy z archiwum elektroda.pl i kilku innych oczywiście nieporównywalnie gorszych serwisów :D, po czym nocą wychodzę walczyć z moim błękitnym gratem. Od kilku(nastu ?) dni walczę z moim Panzerstrupem...
Jak wyżej wskażniki raz działają raz nie do tego kontrolka oleju i płynu ,jak uderzyć w deskę zaczyna działać . Zna ktoś ten problem ,czy trza szukać po omacku ,a nie mam do tego żadnego schematu. Czy to nawala deska czy co?
Witam wszystkich, widzę że temat się rozkręcił co świadczy o tym że są jeszcze ludzie którzy doradzą bezinteresownie jak i gdzie pogrzebać żeby coś naprawić. Kolego -fil2006- nie martw się łożysk w kołach nie będę mył :) Zgadzam się z kolegą -Sztomel- że prawidłowe nazewnictwo to podstawa, nie ma co wyrabiać sobie złych nawyków, co się z tym wiąże wprowadzać...
Czemu kajaba? AFN to stary blok, pompa napędzana z wałka pośredniego - gdyby zacinał się przelew, to rozrywało by filtr paliwa albo podwieszało zawory. Albo ciśnienie spalin wypych simmering z obudowy, albo szlag ją trafił i jest zwyczajnie zbyt luźny. 300 zł za wybebeszenie przodu do wymiany tego simmeringu to też wydaje mi się zbyt tanio.
Witam mam do was koledzy pytanie czy przez kiepskie oringi na PD może mi passat puszczać rano dym po nocnym postoju oraz gdy jest poniżej 0stopni to chodzi 3s nierówno dodam że czuć typowo niespalone paliwo nie olej. Oleju nie ubywa. Korekcje na zimnym są ok a na ciepłym dochodzą na Icylindrze -1,2mg i na IV do +1,3mg a dwa środkowe 0.05 0.07 a BIPy...
To coś źle uszczelniłeś jak po trzech godzinach masz litr oleju więcej. Przeczytaj ten temat może ci pomoże.
Witam serdecznie. Jestem już załamany i i na wstępie proszę moderatorów proszę o nie kasowanie mojego postu. Od września szukam rozwiązania w internecie na ogromne spalanie gazu. Kupiłem auto z instalacją i od początku były problemy ze strzelaniem i dużym spalaniem od zakupu wymienione: -czujnik temp -świece -termostat -olej -filtr paliwa i oleju -przepływomierz...
Witam. Mam problem z autem i już nie mam pomysłów co dalej robić. Mianowicie auto na biegu jałowym pracuje równo bez problemów. Niestety podczas przyspieszania bardzo mocno szarpie. Nie zależnie który bieg jest wbity ani jakie ma obroty efekt szarpania występuje. Sprawdzałem już kilka rzeczy i nie wiem co mogę sprawdzić dalej. Dodam że nie wyskakuje...
U mnie jest identyczny problem. Mam Golfa V Plus 1,9 TDI 105 kM. Auto ma na liczniku 220 tyś. Przywiozłem go w zeszłym roku osobiście z Niemiec. Auto miało kończący się dwumas, więc kupiłem go w miarę w dobrej cenie w niemieckim komisie handlującym autami 20 lat. Ponieważ myślałem auto sprzedać zregenerowałem dwumas ze sprzęgłem i wymieniłem rozrząd...
Jeżeli zużycie oleju silnikowego nie jest za duże, i ma jeszcze moc. To może być feler w układzie paliwowym. Na postoju cofa się paliwo i układ przy rozruchu musi się odpowietrzyć. Felerem może być na filtrze paliwa nieszczelna uszczelka na przelewie (pod tym czarnym plastikiem) lub wadliwy zawór zwrotny paliwa
Lista komunikatów wyświetlacza 3B/3BG. - 29-05-09, 13:11 PRIORYTET 1 (Wyświetla czerwone symbole i dodatkowo trzy dzwięki ostrzegawcze) Ciśnienie oleju w silniku. STOP! OLDRUCK MOTOR AUS! BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Ciśnienie oleju. Wyłączyć silnik! Instrukcja obsługi.) Układ hamulcowy. STOP! BREMSFLUSSIGKEIT BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Płyn hamulcowy....
Gdybyś troszeczkę dokładniej przeglądał forum to byś odnalazł topic w którym ja opisuję swoją walkę (wersja elektroniczna Ty natomiast w silniku KU masz wersję zwykłą) z KaDżetem;] Kwestia jest taka: po pierwsze pompa musi pompować i musisz mieć paliwo po drugie filtr paliwa po trzecie zdjąć gumę pomiędzy rozdzielaczem i przepustnicami, wyjąć wtryskiwacze...
Mam problem z autem -dymi na biało. (Passat B5 1.9 TDI) Moje pytanie brzmi co może być przyczyną, że auto dymi? Albo lepiej gdzie szukać przyczyny, czy mogą to być te wtryskiwacze . Naprawione: planowanie głowicy, uszczelka pod głowicą, regeneracja turbiny, uszczelniacze, przeczyszczony cały obwód paliwowy, wymiana chłodnicy oleju. Poniżej napisałem...
Auto nie naprawiłem.Byłem u mechanika od diesli po stalo 2 dni zrobił dialize i stwierdzil, że kompresja ok, zalożył normalny filtr dopływ paliwa ok, zero spadku ciśnienia w ukladzie paliwowym czyli zbiornik węże.Mowi że, moga być rożne możliwości takie jak.nieszczelna pompa vacum , przydarte pompowtryski siemensa , może być tłok lekko opuszczony względem...
Witam wszystkich, jeżeli chodzi o login, transef danych z ecu do licznika i immo to akurat najmniejszy problem. Pozostała tylko kwestia szyny can (ecu, abs, airbag). Teoretycznie według schematu wyprowadzeń ecu, wychodzą z niego dwa piny, które powinny być szyną can, ale niestety po podłączeniu wszystkiego brama can nie komunikuje się z ecu. Sprawdziłem...
W sumie nie sprawdzalem cisnienia na wszystkich garach, tylko na 1 palacym i na jednym ktory nie pali. I cisnienie było takie samo. To przed rozbieraniem jechac i sprawdzic lepiej cisnienie na wszystkich? Bo świece sa na czarno okopcone. Czyli paliwo dostaje? Bo ja myslalem ze nie dostaje paliwa i ze to wina wtryskiwaczy. W sumie jak odkrece korek od...
Witam.Silnik udało sie zamontować.Musiałem przełożyc generalnie cały osprzęt,wszystie łapy i mocowania.przerobic mocowanie filtra paliwa.przełożyc miske olejową oraz smok od pompy oleju.Silniczek chodzi idealnie.Pompowtryski są o takim samym oznaczeniu,głowica równiez.Silnik różni sie generalnie mocowaniem obudowy od filtra oleju.Jest pod innym kątem...
J Poza tym jak się olej leje na zewnątrz to być może pękł lub spadł wąż od turbiny, jest za niskie ciśnienie doładowania silnik dostaje za dużo paliwa i stąd dym. Ale jazda z rozpiętym wężem też się źle skończy dla turbiny (pracując bez obciążenia rozpędza się do dużo wyższych obrotów). Jest taka opcja B5 mają awaryjną "szybkozłączkę" przy doprowadzeniu...
No więc pewien postęp jest. Początkowa chęć kupna Golfa 2 czy innego Passata skończyła się na kupnie Peugeota 106 1.5D. Silnik gdy jest ciepły dobrze pracuje na mieszance 95% oleju przekładniowym + 4,5% benzyny + 0,5% nafty. Benzyna jest w celu lekkiego rozrzedzenia a nafta w celu czyszczenia wtryskiwaczy i pompy. Gdy silnik jest zimny, mocno faluje....
Witam, zakupilem passata 1,9td, mam taki problem. Samochod ladnie odpala i jedzie normalnie (czyli mulowato) do ok. 2000 obrotow. Dalsze proby przyspieszania powoduja mocne dymienie czarnymi spalinami. Nie slychac turbiny. Zagladajac pod maske zauwazylem zaolejone miejsca, na zlaczeniu odmy z wlotem powietrza do turbiny oraz na gumowym przewodzie wychodzacym...
Witam , tak jak w temacie jest lekki spadek mocy oraz wzrost spalania i to w ciągu ostatnich dwóch miesięcy. Do tego dochodzi minimalny problem przy rozruchu, lekki niewielki siwy dymek przy odpaleniu . Auto po podpięciu pokazało czujnik ciśnienia doładowania, po wykasowaniu błąd nie powrócił .Wyczyściłem turbinę chodź w sumie była czysta . Usunąłem...
No jak tak pomyśle że jeszcze raz bym musiał zdemontować głowice.... Tak myślałem, z tego względu że nie wiem co kto jak robił z tymi śrubami, dla przykładu lepiej podmienię na nowe. Kupiłem już jakiś czas temu samochód ale wiem że musiały być kręcone te śruby. Jeszcze nie jedno pytanie mi się nasunie na umysł, ale do czego mogę jeszcze przywiązać uwagę?...
Takie objawy mogą powodować nieszczelności w układzie paliwowym, cofające się paliwo itp. Kolega piotrek gti_abf dobrze wskazał na oringi, lekka nieszczelność nie będzie zauważalna podczas pracy silnika a może powodować takie objawy. Jak zachowuje się poziom oleju w silniku, maleje, nie zmienia się czy rośnie. Fakt że poziom oleju jest nie zmienny lub...
Zdarza się. Tak działa trefne paliwo. Nie pierwszy przypadek że kiepskie paliwo zabiło/dobiło wszystkie pompo-wtryski i to na raz. Często jest tak że świruje podczas jazdy a po zgaszeniu i np próbie odpalenia rano już nawet pyknie. Czasem podczas jazdy zdechną i amen. Znam też przypadek że silnik kulał na jeden pompo-wtrysk. I to na pewno nie wina wiązki...
Witam. Czy po wymianie oringów i podkładek na pompowtryskach, silnik ograniczy konsumpcję oleju do akceptowalnych ilości? Użytkuję Passata 1.9TDI BLS od 7lat i nigdy tam nie zaglądałem bo nie było potrzeby. Obecny przebieg 390tys km. Zwykle dolewałem do około 0,5l oleju między wymianami (co 15 tys.km). Ostatnio muszę dolewać około 0,8 litra na tylko...
witam mam vento tdi (90) też silnik szarpał , ale na wolnych obrotach chodził ok, dopiero przy mocniejszym wciśnięciu pedału gazu i przy obrotach ok 2500 szarpał i to mocno tak jakbym gwałtownie wciskał hamulec na chwile , myślałem że coś z elektroniką a okazało sie że to od paliwa , dotankowałem paliwo na "pewnej" stacji i auto po przejechaniu paru...
Witam wszystkich i dziękuje za zainteresowanie moim tematem, wznawianie dyskusji na temat zmniejszenia zużycia paliwa w okresie zimowym jest co najmniej uzasadnione, myślę że każda sugestia jest istotna, ponieważ pomysł wolny jest od ograniczeń kopiowania, udoskonalania każdy może wnieść coś nowego i na przykład obalić mit o rzekomym spadku spalania...
Witam . Passat B5 1.8T oznaczenia nie znam. Brakło chłopakowi paliwa, zatankował i nie może odpalić. Rozrusznik kręci pompa " na słuch pracuje". Podczas kręcenia mruga kontrolka ręcznego. A podczas jazdy mrugała kontrolka oleju. O co chodzi???? Auto stoi na cpn................ Dlaczego mój temat został wrzucony do kosza???
Witam koledzy, Chciałbym się was poradzić co może być przyczyną pojawiającego się dymu (siwy) przy ruszaniu autem. Mianowicie sytuacja wygląda następująco. Przy ruszaniu z jedynki autem pojawia się dym i to dość spora chmurka, natomiast jak już przełączę na wyższe biegi nie ma problemu totalnie. Tak samo na postoju kilka razy wpuściłem auto na wysokie...
Witam, kupiłem 2 lata temu passka z instalacją gazową sekwencja. W tym roku mija już 10 lat, takze butle bede wymieniał. Na początku zeszłego roku zmieniałem silnik bo stary padł na nieszczescie taki sam tzn 1.6 z 160 tys przebiegu. Mam z nim problem taki że podczas jazdy na gazie, auto bierze stopniowo olej oczywiscie na wyzszych obrotach około 1l...
Jest stare amerykańskie powiedzenie, że nic nie zastąpi pojemności silnika, jeżeli jest większa nawet o kilkanaście cm³. Im większa pojemność tym lepiej, szczególnie dla trwałości silnika i wygody jazdy. Mam Octavię z tym silnikiem od nowości, już 15 rok (zakupiona jako nowa w 2000 r., aktualny przebieg 230150 km). Przez około 10 lat nie potrzeba...
Kolego Twoje auto, z tym przebiegiem tj. od wymiany do wymiany, może legalnie "połknąć" min. 1 litr oleju. Sprawdź dokładnie poziom oleju oraz ilość zużycia wg instrukcji producenta. Może niespalone paliwo dostaje się do skrzyni korbowej i podnosi poziom oleju, co niezbyt świadczyłoby o kondycji Twego silnika.
Pompka chodzi jakąś sekunde po przekreceniu zaplonu. W zasadzie oprocz chlodzenia paliwa to moze jej nie byc. Zdejmij powrot z tandema kup duzą strzykawkę i zassij aż poleci paliwo. Potem kręć do zapalenia kontrolki oleju. Jak za piątym razem nie zacznie łapać to trzeba będzie szukać dalej.
Witam, niedawno kupiłem passata b6 2.0 tdi 2007r. Z automatyczna skrzynia DSG. Problem pojawił się niedawno, jadąc normalnie w aucie nagle obroty zwariowały i zaczęła migać kontrolka żółta od świec. Jechało max 30km/h. Po zgaszeniu było chwilowo okej, lecz później trochę szarpnął i nagle zaswieciła się czerwona kontrolka od ciśnienia oleju, ale po chwili...
Witam. jakiś czas temu zakupiłem passata b5 1.9 tdi 01' 130km silnik AVF skrzynia tiptronic EYF. Problem z autem jest taki ze w pewnym zakresie obrotów 2900-3100 pooszarpuje silnikiem, tak jakby dostawał za mało paliwa albo coś w podobie. Jak się jedzie spokojnie to jest ok poza spalaniem bo wydaje mi się że jest dosyć spore, rzędu 11-12l przy spokojniej...
W VW Passat b6 1.9 TDI 105 KM DPF podnosi mi sie poziom oleju. Mechanik mówi że to uszczelniacze pompowtrysków i przy okazji trzeba bedzie wymienić pompe vacum. Czy pompa Vacum ma coś wspólnego z podnoszącym sie poziomem oleju? Uszczelniacze to wiem że może się lać paliwo a co ma pompa do tego?
Witam!! Posiadam problem jak w temacie wskażnik nic nie pokazuje. Ponoc w tym aucie sa 2 wskażniki temp. jeden jest przy bloku a drugi znajduje sie przy filtrze oleju. Który daje sygnał do tablicy wskazników?? A wskaznik od paliwa działa idealnie niema zadnych anomali sprawdzałem opory wskazników i są przyblizone. Jak to sprawdzić??
Witam! Nie wiem jaki masz silnik w Twoim autku,ale jeżeli jest na wtrysku to w baku znajduje sie pompa paliwa i jak jest z nią coś "nie tak" to zaczyna "bzyczeć".Może nadszedł jej koniec-daje mniejsze ciśnienie i stąd nierówna praca silnika. Inna sprawa-do zbiornika paliwa doprowadzone jest podciśnienie i jeżeli otworzysz korek wlewu to silnik nawet...
Witam .Z tego co wyczytałem to typowy objaw uszkodzenia pamięci .Zegar pokazuje tylko ilość paliwa i miga lampka od oleju. Dokładnie przyglądając sie pod odpowiednim kontem lekko widoczne oba wyświetlacze kilometry error a zegar nawet odlicza czas .Pamięć cs566 sczytałem same fffffff i nie da sie nic na nią zapisać ,procesor nec d75512gf-166
Dzisiaj rano po odpaleniu identyczna sytuacja :cry::cry:. Czyli za wymianę świec żarowych zapłaciłem 320zł :cry::cry:. No w ten sposób to można wydać kilka tysięcy zł a problem jak był tak będzie. Chyba na razie da sobie spokój i zobaczę po większym przebiegu jak się ma zużycie oleju. Zastanawiam sie również za dolaniem do pełnego baku dodatku do paliwa...
Fotki znajdziesz w internecie, wyrazistym objawem nieszczelności jest podniesienie stanu oleju ( olej napędowy dostaje się do miski olejowej) Na czas długiego postoju zaciśnij węże paliwowe idące od filtra do pompy tandemowej. Rano przed odpaleniem ściągnij zaciski. Jak silnik zapali od razu, masz problem z cofającym się paliwem.
Witam.Po usunięciu DPF-u spaliny wydostają się z wydechu w praktycznie nie zmienionej formie.Niebieski lekki i szczypiący w oczy dym to źle spalone paliwo(wtryski,pompa,dawki,czujniki itd.).Niebieski ciężki i gęsty dym, spala się olej(uszczelniacze zaworów,pierścienie).Silniki z tym kodem miały słabe głowice i pompy oleju.Pozdrawiam
Wrzuciłem zegary od Audi A6 C5. Z benzyny. Symbol 919 na środku. Nie 26-pinowe a 32-pinowe. Jedynie fizycznie był problem żeby je zmieścić, ale pozbyłem się wskaźników po bokach i poszło. Wszystko działało i funkcjonowało, udało mi się zaadaptować kluczyk pod nie. Aby to zrobić trzeba zmienić kilka pinów we wtyczkach od zegarów. Między innymi sygnał...
To tak samo jak nie widzi obrotów to pokazuje brak cisnienia oleju. Tu masz rację, jak najbardziej, tym steruje MCU. golf4,passat b5 i wiele innych vw z tych lat na pewno tak ma. No to na 100% nie. Mógłbym Ci zademonstrować bo z 6 takich liczników mam, ale nie ma potrzeby. Poziom paliwa jest mierzony przez zwykły dzielnik napięcia a informacja nie...
Straciłem już wiarę w mojego paska. Wiem, że 115km to nie jest za dużo, zwłaszcza, że pewnie połowa koni uciekła ze stajni, ale bez przesady.. Od początku.. Auto na biegi jałowym strasznie słabo wchodzi na obroty, potrzebuje kilku dobrych sekund żeby obroty wdrapaly się na poziom 3tys. Sprawdzałem w ojca BMW i Touranie z silnikiem 2.0 oraz w siostry...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
Po zakupie auta, po ok. 1 miesiącu miałem też kłopot z olejem w Passacie 1,9 tdi, silnik 1Z. Jak się okazało, po jakiejś naprawie nie podwieszono na uchwytach rurki olejowej, biegnącej od filtra oleju do turbiny, w wyniku czego rurka pękła i wyciekł olej. Po sygnale akustycznym i miganiu kontrolki od oleju wyłączyłem natychmiast silnik. Z uwagi na to,...
Witam! Może ktoś wie jak są przesyłane impulsy do wskaźnika stanu paliwa i temperatury oleju na desce rozdzielczej? Wskaźniki te są analogowe (wskazówkowe). A samochód to VW Passat `91 Diesel Combi. Szukam tych informacji ze względu na to, bo chciałem wykonać elektroniczny wyświetlacz tych danych. Pozdrawiam, astral
No to mi ulzylo z ta kontrolka i buzerem. Juz zaczalem sie rozgladac za warsztatem gdzie by mi sprawdzili cisnienie oleju. Co do obrotomierza to prawie na bank trzeba go bedzie przeprogramowac (mowa o moim) Moj licznik jest od benzyny i musialem jeszcze wszczepic zolta diode na swiece zarowe, ale to juz byl zabieg kosmetyczny. Ta dioda jest sterowana...
Witam !!! czy jest taka mozliwosc ze lampka oleju i brzeczyk bedzie sie zalanczal podczas przyspieszania ktoremu towarzysza drgania??? czy ma to cos wspolnego z niezawsze dzialajacymi zegarami temperatury i paliwa ??? (jak pukne w deske to dzialaja poprawnie) gdy zacznie migac mi lampka a brzeczyk bedzie brzeczal , to jedynym zlikwidowaniem tego sygnalu...
o zwrotnym zaworku nic niewiem ,a z tym tankowaniem do pełna może się udać jeśli to wina zbiornika niech jeszcze raz skupi sie na okolicach filtra paliwa.
Witam dziś zaobserwowałem dość dziwne zjawisko.. zapaliła mi się konrolka oleju ale nie na czerwono jak w momencie rozruchu motoru tylko na żółto tak jakbym miał skontrolować jego poziom. wydaje mi się to dość dziwne bo w opisie komputera pookładowego nie ma nic otym mowy, owszem są tzw. priorytety 2-iego stopnia tzn. wymagające sprawdzenia/uzupełnienia...
[size=18]Po włączeniu zapłonu kontrolka oleju gaśnie z chwilą gdy pompka paliwa przestaje pracować - silnik nie jest uruchomiony
Pioart, pompa olejowa to nie pompa paliwowa czyli potocznie oleju napędowego....
Witam Proszę pomóżcie. Od 2-3 miesięcy męczę się z moim samochodem, robię go jak mam czas i pieniądze... VW Passat b3 1991r. 1.8RP + instalacja I generacji Lovato. Wymieniłem już kupę części: membrany w reduktorze, filtr powietrza, paliwa, czujniki w króćcu wody obydwa, kompletny wtryskiwacz wraz z czujnikiem powietrza, potencjometrem przepustnicy,...
Witam serdecznie. Posiadam vw passata z 98 roku. Silnik 1.9 TDI AFN 110 KM. Wczoraj mechanik w serwisie CASTROL wymienił mi olej, filtr oleju, powietrza, przeciwpyłkowy no i PALIWA(był Knecht jest Filtron). Przy wymianie filtra paliwa zalecane jest zalanie go świeżą ropą do pełna. Nie mieliśmy aż tyle ropy więc zalany został mniej więcej na 3/4 i postanowiliśmy...
Witam was wszystkich.Obleciałem już wszystkie fora dotyczące tego problemu i nadal brak odpowiedzi.Mam passata 92r variant z silnikiem 1.8 ABS.U mnie ten problem pojawił się gdy wymieniłem licznik bez obrotomierza z zegarkiem analogowym i kierunkami u góry (padł wskaźnik paliwa i temperatury,mostkowanie na płytce pomogło na chwile) na licznik bodajże...
1 - Czujnik temperatury zewnętrznej, masa 2 - Kontrolka poziomu płynu chłodzącego 3 - Masa 4 - Przełącznik reset od MFA 5 - Masa 6 - Przełącznik pamięci MFA 7 - Wyjście sygnału prędkości 8 - Czujnik ciśnienia oleju (wysokie ciśnienie) 9 - Czujnik ciśnienia oleju (niskie ciśnienie) 10 - Zacisk 1 (W) 11 - Stały + 12 - Podświetlenie (zacisk 58b) 13 - +...
1. Czujnik temperatury zewnetrznej 2. Czujnik braku plynu chlodzacego 3. Masa ze styku 31 przelacznika swiateł 4. Reset wskazan MFA 5. Masa – jak w pinie 3 6. Reset wskazan MFA 7. Sygnal predkosci auta z impulsatora umieszczonego w skrzyni biegow 8. Czujnik cisnienia oleju 1.8 bara 9. Czujnik cisnienia oleju 0.3 bara 10.Syngal obrotomierza –...
Witam. Właśnie padł mi silnik w moim skarbie (Passat 2.5 tdi 2000r automat kombi). Wracałem znad jeziorka i nagle coś go zamuliło na 2s. Następnie normalnie przyspieszał by po chwili wydać komunikat " OIL PRESSURE LOW" popiszczał i zaraz duży "STOP" na wyświetlaczu i silnik zgasł. Później już tylko "MOTOR WORKSHOP". Żadnego stukania pykania dymienia...
Witam posiadam Psssata b3 który nie chce odpalić. W ostatnią sobotę dolałem z 5 l pierwszy raz oleju opałowego( paliwo bylo czyste , lane przez lejek z sitkiem) , bo miałem już rezerwę w zbiorniku. Przejechałem z 60 km i wróciłem do domu w niedzielę, samochód w tym czasie eksploatacjai sprawował się bez problemów a ponadto odczułem większą moc silnika...
Witam, od jakiegoś czasu miałem problem z kontrolką alternatora - nie przestawała sie świecić. Podłączyłem zastępczy układ (elektrozawór pompy wtryskowej - żaróweczka - alternator), który na razie zdaje egzamin ale lampka niestety jest w środku i tak troszkę głupio, bo zawsze mam obawy, że żaróweczka może nie zgasnąć, a ja o tym nie wiem. :/ (oczywiście...
Po pierwsze diesel czy benzyna?? Domyślam się, że diesel 1.9 tdi. Ja bym raczej nie obstawiał układu paliwowego bo w takim przypadku dymi raczej na czarno. Na początek sprawdź czy nie ubywa oleju i płynu. Sprawdź czy płyn nie śmierdzi olejem napędowym. Jeśli któreś z w/w masz dmuchniętą uszczelkę.
Witam ja robię tak jak nowe auto(używane) wymiana oleju, filtra paliwa, powietrza, rozrząd do sprawdzenia, czasem na pasku widać rok produkcji jak nie ma papieru o wymianie to tez go wymieniam.W twojej usterce włączenie weba-sto może powodować odpowietrzenie układu tylko w jeden sposób być może przyblokowany odpowietrznik w zbiorniku paliwa i pompka...
Witam, mam problem. Gdy kupiłem Passata auto kopciło, głównie podczas zapalania. Nie przeszkadzało mi to gdyż samochód był przed wymianą oleju. Jednak gdy zmieniłem olej problem nie ustąpił, zawsze gdy jest zimny to kopci na siwo. Gdy silnik się trochę rozgrzeje to przestaje pusczać dyma jednak spaliny śmierdzą w specyficzny sposób przepalonego oleju....
Sonda potrafi się pozatykać produktami po spalonym oleju , wówczas sonda nie pracuje jak należy . Wystarczy trochę ostrej jazdy i temperatura robi swoje i to wystarczy do jej oczyszczenia . Zła praca sondy nie spowoduje takiego spadku mocy aby nie dało się jechać , wpłynie za to na zużycie paliwa , szukaj przyczyny gdzie indziej .
Mamy w firmie Passata b8 2,0TDI. Czy użytkując ten silnik zimą (pierwszy diesel w moim życiu) trzeba dolewać jakiegoś specyfiku aby paliwo nie zamarzło? Instrukcja stanowczo zakazuje.
Witam ! Jestem posiadaczem vw passat b4 1,9tdi 1Z od 9lat , myślałem że znam to auto od podszewki i umiem usunąć wszystkie usterki. Niestety. Problem jest następujący: zimne auto po całej nocy musi długo kręcić gdy nie grzeją świece aby odpalić. Z rury biało niebieski dym- nie wielka chmurka. Gdy komputer załączy świece (tj. przy temp. około 4-5 na...
Zapomniałem dodać że ciśnienie pakuje w korek wlewu Korek wlewu czego? Oleju, paliwa?
Inspekcje trzeba skasować, napewno kompem można a czy manualnie tego nie wiem. Dzisiaj robiłem taki zabieg zobacz czy masz taki duży sześciokont do filtra paliwa, jakiś klucz do filtra oleju można i paskiem jest dużo miejsca po odkręceniu zbiornika wyrównawczego reszta to pestka, klucz 19 do korka oleju. Dodano po 2 Co do odpowietrzania to jeżeli wyciągniesz...
Witam. Moze ktos juz z tym walczyl? 2010 passat 2.0d silnik CBD. Ropa dostaje sie do oleju silnikowego. W starszych silnikach bywaly usterki pompy cisnieniowej Lub oringow na wtryskach. Tu jednak wtryski sa ponad pokrywa zaworow. Sadze ze to pompa puszcza w olej....ale to kolo 5tys za pompe wiec wole sie popytac czy juz ktos mial takie doswiadczenia?...
Pozostała jeszcze jedna kwestia o której nie wspomniałem, a wynikła w czasie. Auto zaczęło odpalać już od strzała jednak w międzyczasie pojawił się jeszcze jeden złośliwy hohlik nad którym bardzo długo się głowiłem. Po przekręceniu kluczyka rozrusznik nie kręcił, a po spięciu na krótko + do wyzwalacza na rozruszniku - cienki kabel normalnie kręcił....
Witam Auto zostało zrobione przyczyną takiego spalania był zapchany DPF po jego wyeliminowaniu spalanie jest takie jak na kompie i oczywiście paliwo nie dostaje się do oleju. z góry dzięki za pomoc. Dodano po 4 Witam Auto zostało zrobione przyczyną takiego spalania był zapchany DPF po jego wyeliminowaniu spalanie jest takie jak na kompie i oczywiście...
1 - Czujnik temperatury zewnętrznej, masa 2 - Kontrolka poziomu płynu chłodzącego 3 - Masa 4 - Przełącznik reset od MFA 5 - Masa 6 - Przełącznik pamięci MFA 7 - Wyjście sygnału prędkości 8 - Czujnik ciśnienia oleju (wysokie ciśnienie) 9 - Czujnik ciśnienia oleju (niskie ciśnienie) 10 - Zacisk 1 (W) 11 - Stały + 12 - Podświetlenie (zacisk 58b) 13 - +...
Witam Posiadam Passata b6 2007 rok 1.9 TDI Mam go od pół roku, jest po wymianie czujnika ciśnienia oleju orginalny, oleju GM LONGLIFE, filtrów, rozrządu, pompy wody, świec żarowych BOSH, hamulców. Było coś robione z HOT STARTEM, dodanie i wyrównanie dawki paliwa. Jest zaktualizowane całe oprogramowanie samochodu do najnowszej wersji. Mam takie coś z...
Cześć TDI 1.9 AHU na zwykłej pompie rotacyjnej. Proszę pomóżcie ustalić po objawach którędy ucieka olej. fakty: - Pobór oleju 0,5L /1000km. - Silnik suchy (brak wycieków) - Silnik pali na strzał, ma moc - Korekty wtryskiwaczy, kąt zapłonu, Dawki paliwa - Wszystko idealnie. - Została wymieniona Turbina i nic to nie zmieniło - Cały dolot suchy jak pieprz...
Mowisz pompa paliwa tylko tak nie dzieje sie zawsze tylko czasami wiec tez moglaby to byc pompa paliwa? Dodano po 30 I czy chodzi ci o tą pompe tandemowa co jest z tylu silnika przy glowicy czy cos innego? Dodano po 1 Mam delikatny wyciek oleju spod tej pompy tandemowej ale to tak mam odkad go kupilem i jest to bardzo minimalne bo oleju nie ubywa paliwa...
Nie zajrzysz do filtra paliwa i nie opiszesz wyglądu koloru paliwa to nie mamy o czym gadać. Ja naprawiałem swój i właśnie ten element pominąłem, a to podstawa wszystkiego i od tego się zaczyna - ty przynajmniej wiesz po co to robisz, mi mówili zrób to, ja nie wiedziałem po co, a teraz wiem. Olewałem to, a to podstawowy błąd jaki dużo osób popełnia....
Jeden chwalił się, że w jego Fordzie nie dość, że nie ubywa oleju to nawet przybywa (sic!). Do dopiero super dobry silnik To akurat "typowa" przypadłość kilku dieselków, nie tylko w Fordach. Przy próbie wypalania DPF sterownik podlewa paliwa na bogato i w miejskim trybie jazdy robi to dość często. Paliwo spływa do miski i poziom oleju rośnie. Zwłaszcza...
Pompa w baku powinna dawać około 0.5 bara, jak zatkasz wężyk to wzrośnie do około 1 bara. Co do ginięcia ciśnienia na tandem pompie to w niej jest regulator. Na powrocie ma być 1 bar więc skoro na króćcu pomiarowym masz zbyt niskie ciśnienie, na drugiej pompie jest to samo to raczej oringi na pompowtryskiwaczach. Oleju czasem nie przybywa? Kanał który...
Wtam .Pompę vacum już zamontowałbym . Nie robiłem jeszcze testu ze słoikiem , ponieważ chciałem doprowadzić przy okazji do porządku nieszczelności układu chłodzenia i zabrudzenia silnika i inne. Wymontowałem też filtr paliwa , paliwo w filtrze nie jest brązowe. Jest po prostu brudne , myślę że nie do końca wyczyściłem zbiornik paliwa. Oczywiście przyczyną?...
Ten system nie ma silnika krokowego tylko regulator biegu jałowego różnice są zasadnicze. Obroty b.jał. mogą bujać bo ; -potencjometr przepustnicy uszkodzony,przerwa na przewodach do potencjometru. -uszkodzona ,słaba sonda lambda. -stan techniczny silnika niedostateczny np:bierze olej i zakłóca w ten sposób pracę sondy lambda/cząsteczki oleju/ sonda...
witam licznik jest mechaniczny i był cofany , goście uwalili luty i zaczął fiksować . poprawiłęm luty na gnieżdzie od wtyczki i przez jakiś czas było ok. ale teraz wszystko padło i nie pokazuje paliwa , temperatury i obrotów jak i kontrolki od temp. i oleju nie migają . Czy można to jakoś naprawić i gdzie szukać usterki ? Zastanawiam się nad kupnem...
Dymki - dałbym trochę kasy na kompleksową kontrolę silnika. Lepiej dmuchac na zimne. Co do drugiego zdania cytatu się zgadzam , co do pierwszego niekoniecznie. Już widziałem jak "fachowcy" ASO 2 "techami" diagnozowali paska który nie miał mocy , szarpał , itp. i nic nie zdiagnozowali, po czym ... przyszedł mechanik "przedemerytalny" , zdjął przewód...
Ok, to porównaj sobie silnik 1.9 SDI (wolnossący) i 1.9 TDI (doładowany) różnica jest ogromna. Różnica tkwią min. w korbowodach, tłokach. Nie wiem jak jest z głowicą ale napewno jest też inna komora spalania. Przecież wraz ze wzrostem stopnia sprężania rośnie temperatura pracy silnika, a bez odpowiedniego chłodzenia (np. natrysk oleju na denka tłoka,...
wlej sobie trochę miksolu. Ja wlałem poł litra oleju na 15 litrów benzyny Przesmarowało mi pompe i wtryski. Autko chodzi lepiej i co do katalizatora to nic mu się nie stało
nie jestem pewien czy w nowszych passatach to jest ale w moim z 92 roku ma bezpiecznik i jak on mi się spalił (przeze mnie) to połowa deski nie działała i tam nie było kontrolki wody oleju akumulatora długich i nie działał czujnik paliwa albo wody podświetlenie a inne rzeczy działały może i jest coś takiego jakiś bezpiecznik
Witam, olej zmieniłem 6000 km temu wraz z filtrami paliwa, oleju oraz powietrza. olej Mobile 1 S-Synthetic. Na obroty wchodzi moim zdaniem dobrze lecz nie mam porównania z innym tego typu silnikiem, wydaje mi się że jak na 115 KM to powinien wchodzić lepiej.