Tak. Zdejmiesz plastiki pod kierownicą i przy tunelu, dwie obejmy i wychodzi. Zamawiaj od razu drugą szkoda czasu na płukanie i tak nie pomoże ;)
Najlepiej podłącz gdzieś autko pod komputer i odczytaj błędy. Passat B4 miał immobilizer fabryczny, zdejmij plastiki wokół stacyjki i zobacz czy jest antena na stacyjce - najmniej roboty i najpewniejszy sposób sprawdzenia. Pozdrawiam
W plastiki prawym bagażnika jest złączka wiążki klapy z wiążką wewnętrzną. Sterownik pod schowkiem pasażera .
Zdemontuj plastiki wokół szyby i znajdziesz dwa konektory przylutowane do szyby, obok nich powinny być kabelki z instalacji (wolne wsuwki). Gdyby nadal nie grzała to sprawdź przewody w przelotce gumowej .
Witam to nie jest wielki problem wypirniczasz ten plastiki wstawiasz w to miejsce dość gróby pierscień z MDF-u odpowiednio go uksztaltować.Jest z tym troche roboty ale wszystko jest do zrobieni przede wszystkim wszystko musi być sztywne . Dodano po 4 Na zdjęciu (przód 3) widać, że jest jeden otwór wzdłóż drzwi. i na końcu jest głośnik na takim śmiesznym...
Szukałem tego przewodu od klimy - nie znalazłem :( sprawdzałem plastiki na drzwiach kompletne, filtr - ciężko określić ale wydaj się być suchy i szczelny. Zauważyłem, że przy opadach atmosferycznych w dalszym ciągu, i raczej nie kilka kropli a chwilami nawet mały strumyk wpływa do kabiny przez rowek który jest na progu(połączenie dwóch elementów plastikowych,...
Akurat golf IV i passat B5 miały plastiki wewnętrzne pokryte tworzywem przypominającym w dotyku gumę, po 20+ Proszę poczytać co napisałem w #11 21462590 To młodszy golf.
Dziękuję za info. Czyli bez wyjmowania rzeczywiście lampy nie da się? Zatem lipa straszna, ale dzięki tym informacjom wiem już, co mam robić. ================================== Na "hama" wybebeszę te plastiki z tyłu, prowizorycznie wepchnę i osadzę tam jakieś H4, a zasilanie wezmę "na krótko" :), gdzieś znajdę jakiegoś plusa – może nawet z zasilania...
Pan/i co siedzi po drugiej stronie może odpowiedzieć na wiele pytań, podobnie jak w każdej innej firmie, ale na pytanie gdzie coś się znajduje to ta osoba nie odpowie i to też w każdej firmie. Ja przykładowo dużo korzystam z info VW. Zawsze dostaję konkretne odpowiedzi, ponieważ pytam też konkretnie i znam zakres wiedzy odpowiadającego. Jeżeli pytam...
W takim starociu to normalne. Rozwiązanie-podkleić gąbką plastiki które hałasują, przyzwyczaić się, albo kupić mniej zabytkowy samochód.
Dzień dobry Mireczki . Mam taki problem z moim Passatem B5 fl 130 km stukanie w kole z prawej strony( takie metaliczne stukanie nawet po małych nierównościach , jakby drżenie) Dodam , że żadnych luzów w zawieszeniu nie ma (Sprawdzałem to na stacji diagnostycznej dwa razy i jeszcze sam breszką w domu na kanale ) Poduszki silnika też ok ,teleskopy wymienione...
Dzień dobry Mireczki . Mam taki problem z moim Passatem B5 fl 130 km stukanie w kole z prawej strony( takie metaliczne stukanie nawet po małych nierównościach , jakby drżenie) Dodam , że żadnych luzów w zawieszeniu nie ma (Sprawdzałem to na stacji diagnostycznej dwa razy i jeszcze sam breszką w domu na kanale ) Poduszki silnika też ok ,teleskopy wymienione...
Tak na przyszłość aby wyciągnąć kostkę to potrzeba dwa klucze chyba 13 i srubokręty :) odkręcasz plastiki koło kierownicy, odpinasz wiązki kabelków potem przy pedałach wykręcasz śrubę kluczami i ją wyjmujesz bo inaczej nie wyciągniesz kolumny i wyciągasz całą kolumnę :) aha chyba przy kierownicy jest jeszcze jedna śrubka ale dość duża :) następnie od...
plastiki malujesz dokladnie ta sama farba co reszte nadwozia, z tym, ze musisz dac specjalny podklad do plastikow co do malowania samemu podziwiam odwage:) ale wszystkiego mozna sie nauczyc a sprezarke mozesz juz kupic za 300 zl pozdrawiam
No to gratuluję jak tniesz zestaw zamiast go jak człowiek zdemontować. To teraz jak bozia przykazała rozbierasz wszystkie plastiki by zdemontować porządnie cały zestaw Parrot'a i odłączyć od instalacji. Nie wiem czy czasem jeszcze nie będzie tam czegoś do przekodowania, ale to okaże się po demontażu.
No właśnie i nie wiem czy mój passat jest inny, ale zdjąłem wszystkie plastiki i tam goi nie ma ;o Czy są jakieś inne miejsca gdzie występuje ?
Serdecznie dziękuje za pomoc przyczyna to pekniete plastiki POZDRAWIAM SERDECZNIE
grela1 wlazlem pod auto, poodkrecalem plastiki i znalazlem takie cos: http://obrazki.elektroda.pl/9700778500_1... czy to o to chodzi? Dzieki i pozdrawiam
Zdjąć plastiki i podważyć wykładzinę, zobaczysz go pod fotelami prawa strona kierowcy. lub lewa nie pamiętam już dokładnie, ale też jest stabilizator na alternatorze napięcia :).
no sa juz odkrecone i tez nie bardzo chce zejsc bo trzymaja plastiki od tych srubek
Gdzieś wyżej ktoś wspominał o passacie b5 1.8 ADR zapewnie. Jak spod rozrządu nie dzwoni jak w kościele to furka godna polecenia, mam takiego 98 rocznik jako wół roboczy i daje radę. Jak kolega ma zadbaną sztukę to warto iść w tym kierunku moim zdaniem A i na haku 1200kg ;p Witam tak mój kolega z pracy proponuję 1.8 adr z gazem 2000rok sedan zielony...
Ciesz się że nie wyłączyli, bo jazda z takim czymś w układzie wydechowym, grozi oberwaniem, zapchaniem i uszkodzeniem turbiny, a w skrajnych przypadkach pożarem auta, a tak, byłeś prawie w miarę szybko zorientowany o co chodzi. Robiłem kiedyś C5 FIRE 2,0 hdi 136km gdzie prawdopodobnie w komisie wyłączyli w sterowniku filtr po to aby nie świecił check...
c tego co piszesz wynika że załączją się przekaźniki przeciw przeciążeniowe w silnikach, najczęściej przyczyną są postrzępione linki które blokują się w pancerzach, lub połamane plastiki przy prowadnicach pozdrawiam
A tu jeszcze plastiki co lubią komuś wypaść i się zgubić. http://obrazki.elektroda.pl/9464258400_1...
przypomne jeszcze ze jezeli zrobie drugi obrót to przestawienie koła wynosi 7 zebów a nie jak na zdjeciu 17 chyba. kurde takie cos silnik prawie nic nie dostal tyle ze osłona od rozrzadu pekła i przypuszczam ze plastiki dostały sie pod metalowa osłone a nastepnie miedzy pasek a wałek i wtedy nastapiło przestawienie. Pozdrawiam jak cos bede wiedział...
Te plastiki po bokach trzeba zdjąć? Tylko te z tyłu wystarczy? I co z tym kablem zrobić?
A jak w takim razie odkręcić stacyjkę od kolumny rozebrałem plastiki i widzę że stacyjka przykręcona jest do kolumny na dwóch śrubach ze zrywalnymi łbami kolega radził rozwiercić ale coś mi się wydaje ze to nie będzie takie proste macie może inny pomysł na odkręcenie stacyjki???
Tzn. wykończenie to jest jakiś badziewny plastik:( To jest vw passat B4 i w kombiakach z tyłu plastiki nie grzeszą jakością. Bod nimi jest goła blacha dlatego myślałem o wyklejeniu jej jakimś "gównolitem". Na allegro znalazłem maty bolla z filcem- myślę że to mogłoby się nadawać aczkolwiek chciałbym żeby wypowiedział się ktoś kto miał z tym do czynienia....
Może wyda sie to śmieszne ale wlaśnie walczyłem z obiciem klapy bagażnika to nie chce odejsc. Póściło kilka klipsów jednak wciaż trzymają 2 czasne plastiki które wchodzą jakby aż w głąb klapy. Jakieś sugestie jak to zdjąć??
Postaraj się najpierw wysunąć panel sterujący nawiewem i sprawdź mocowania pancerzy cięgien. Auto wiekowe, a plastiki lubią tam pękać i nie trzymają sprężynki dociskowe pancerze.
Multipla 1, duży pojemny samochód. Chyba kolego żartujesz polecając to auto - rdzewiało na potęge , a do tego plastiki i tapicerka wewnątrz wyjątkowo marnej jakości.
Tak jak wyżej. Najprościej to rozkręć plastiki osłaniające kolumnę kierowniczą i podepnij się centralką pod kable od kierunkowskazów idące do manetki. Ja tak zrobiłem u siebie. Wszystko miga jak trzeba :D
Witam.Odpowiem tylko na twoje drugie pytanie.Rzeczywiscie niektorzy twierdza ze drzwi w passatach sa tak wytlumione ze nie trzeba ich wygluszac ale gdybym dal Ci do odsluchu te same glosniki na drzwiach wygluszonych i niewygluszonych odrazu uslyszal bys roznice.W passacie to bardzo proste,wystarczy pare mat,dystanse z mdf-u ,watolina na plastiki i po...
Witam , niestety z tego co się orientuje w swoim passacie B3 Vr6 ( Climatronik) sterowanie silniczkami jest podcisnieniowo i steruje nimi główna "gruszka" . u mnie tez nie działa nawiew na nogi jak załącze na climatroniku .. bo nacisnieciu na gruszkę zaczyna wiać ( tam jest taka sprężynka) jest ona od strony pedałów gazu hamulca jak zdejmiesz wygłuszenia...
Brak zasilania wzmacniacza anteny, podłączenie do akumulatora nie uszkodzi wzmacniacza. Kombi wzmacniacze pod tapicerka z obu stron. Szukałem go wszędzie. Po obu stronach od kanapy do klapy bagażnika rozebrałem wszystkie plastiki i albo jestem ślepy albo go tam nie ma. Skoro nie podłączenie to co go uszkodziło. Przestały odbierać wszystkie radia w...
No właśnie są 3 plastiki trzymające na prowadnicy bo ostatnio rozbierałem szybę z tyłu, a tu szyba tak od połowy do góry siedzi sztywno, a jak do dołu to jak zamyka się drzwi to strasznie lata 01 Sie 2016 21:23 :: Przemek.1997 temat do zamknięcia
te wszystkie tuningi typu lexus lights albo clear firm takich jak sonar czy fk są nic nie warte. To tandeta made in China - plastiki niskiej jakości. Widuje cały czas zaparowane lampy tego typu, w niektórych nawet mech rośnie :) Z uwagi na to, że są plastikowe, silikon nie powinien im zaszkodzić. Pozdrawiam
Chris18404, miałem doczynienia z wszystkimi wozami które typujesz, Peugeot, fatalne wnętrze, szybko ścierają się plastiki, trzeszczy, mieszek gałki biegów niczym cerata, 2.0hdi (takim miałem okazje być osobiście w Italii) jest dość dynamiczny i ekonomiczny ale kultura pracy po 170tys km daje wiele do życzenia. także myśle że ten odpada, VW Passat, komfortowe...
Ściągnąłem kierownice, następnie odkręciłem 4 śrubkami plastiki od wycieraczek oraz kierunkowskazów. Kolejnym krokiem było odkręcenie pałąka od krzyżaka przy płycie podłogowej i ściągniecie drążka kierowniczego. kostkę wymienia się bardzo prosto - trzyma ja tylko jedna śrubeczka. po wymianie problem zniknął.
witam po dlugiej przerwie, okazalo sie ze zamek zacial sie w pozycji "zamkniety" klamki zewnetrznej przez kurz i smar ;/ tapicerke udalo mi sie odchylic ale musialem przy tym sciagnac listwe progowa i plastiki ze slupka, dopiero wtedy dostalem sie do srubek znajdujacych sie od strony slupka i je wykrecilem po czym odchylilem tapicerke i otworzylem zamek.Temat...
Tez mam kombi i tez nie mam z tylu glosnikow!!Bo to nie jest warte zachodu bo i tak bedzie wszystko drzalo!!No i roboty jest za duzo!!!Bo trzeba rozkrecic wszystkie plastiki na bokach!!! Dodano po 1 Jesli nie masz kodu to ci sie zakoduje!!!!I bedzie ciezko je rozkodowac!!!
No i raczej jest -była to wina wentylatora. Sam wentylator śmierdział jak cholera wiec gonił smród dalej. No w druga stronę powietrze nie płynie żeby z parownika np zasmrodzić wentylator. Co było z nim? Prawdopodobnie tak jak myślałem po psiuknieciu pianki za filtr w wentylator zrobiło zwarcie i śmierdziało. Jest tam taki aluminiowy radiator który ma...
Taki mały kawałek na pewno jest już w misie olejowej Takie małe pytanie, którędy on do miski spadnie ?
wlasciwie to nie musisz sciagac tylnej czesci , ja nigdy tego nie robie jak masz troche wprawy to zdejmiesz sama czesc przednia , trzeba troche porozchylac plastiki na laczeniu ale idzie to zrobic zasilanie na popielniczke idzie chyba z tego samego bezpiecznika co radio i oswietlenie dolne drzwi - chyba , nie pamietam jezeli masz nieorginalne radio...
Witam Passat b3, Laik :) Mam problem, auto dostałem w spadku od ojca. Naście lat temu był w nim montowany alarm, do wczoraj chodził prawidłowo aż właczył mi się podczas jazdy, odciął dopływ paliwa i silnik zgasł. Nie reagował za żadne pstryczki pochowane kolo skrzyni, na pilota- kompletnie nic. Auto musiało iść na hol. Postanowiłem że pozbędę się tego...
Dobry wieczór, Mondeo w benzynie tylko i wyłącznie z lpg super, omijaj 1.8 scr, doły drzwi lecą, tylne łożyska używane od 100zl na al...., nowe porządne około 400-500zl za granicami 250 euro byłem zmuszony nabyć, w środku fajnie się podróżuje, 2.0 tdci ma dobrane fajnie przełożenia dzięki temu w kabinie cicho ale serwisowanie układu wtryskowego jak...
passat sprawdzone silniki benzynowe nawet 1.6 który według znawców jest za słaby rozmawiając z posiadaczami - nie sprawiający problemów z instalacją gazową bardzo dobrze współpracuje, wg mnie także pakowny w wersji kombi, zawieszenie - temat sporny sam byłem posiadaczem audi a4 b5 1.9tdi trochę cięższy przód przez silnik diesla, ale jako takiego problemu...
Wszystkie to nie wiem , ale w środku gdzie klamka od maski pod plastikiem są dwie od całego wyposażenia .
Zdejmujesz tylko plastik z przodu, nic więcej odkręcać nie trzeba.
Po prawej stronie, jak otworzysz maskę, masz dwa węże w Passacie pod plastikiem obok akumulatora. Jeden z nich idzie do silnika, a drugi to wąż powrotny, który jest w kształcie tzw. eski. Wąż był dziurawy i lało się na skrzynię biegów.
plastiki kierownicy przednie plastiki focus plastiki
subiekt linux rezystancja izolacja silnik lenovo ciemny
tablet firmware zrobić reset pralki indesit
Jak zdjąć obudowę maszyny Łucznik Milena 419? Mercedes OM 424 – moment dokręcania śrub korbowodu, specyfikacja TtY, procedura