Sprawdź w jakim stanie masz poduszki na których siedzi silnik i skrzynia. Bo gdybyś miał je już "wyrąbane" to tak samo biegi będą ciężko wchodzić. Z tago ci pamiętam to te poduszki są chyba olejowe! A same poduszki łatwo sprawdzić.
Skoro instalacja jest ok to zrób zwarcie na wtyczce poduchy, zobacz czy opis błędu się zmieni na rezystancja za mała. Jeżeli nie to zrób zawarcie na przewodach idących do poduchy we wtyczce od sterownika poduszek. Będzie wiadomo w którym miejscu siedzi problem. Zamiast zworki można dać rezystor.
Witam ! Mam wystrzelone 2 przednie poduszki i baczna z fotela od kierowcy, czy przy zakupie poduszek musze zwracac uwage na ich numery zeby były takie same jak stare ??:?:
Witajcie, trafiła mi sie zagwozdka, wymieniałem dzisiaj w "pasku" ( '93, 1,9td) amortyzatory z przodu, zachciało mi sie wymienić tez łożyska kolumn z poduszkami. Co się okazało - w/g "mundrego" katalogu część zamienna czyli poduszka ma nr. katalogowy 357-412-329, niestety w "praniu wyszło że w samochodzie siedzi całkiem inna, ta zakupiona w ogóle nie...
Sterownik poduszek nie widzi poduszki w fotelu. Możesz rozpiąć kostkę i zewrzeć w niej przewody (dwa oprócz brązowego), jeżeli po tym opis błędu zmieni się na "rezystancja zbyt mała" to problem siedzi w słabym połączeniu we wtyczce pod fotelem lub wyżej. Sprawdź to. Możesz wywalić kostkę i polutować przewody dla pewności.
Witam. Po wymianie amortyzatorów (sachs) oraz sprężyn (lesjofors) auto jak siedziało nisko tak siedzi. Szpara między blachą nadkola a górą opony wynosi około 4,5 cm. Wymieniłem amorki i sprężyny, ale przyznam się szczerze, że nie wymieniłem gum na których osadzona jest sprężyna. Czy winą mogą być wytłuczone poduszki sprężyn??
Siedziałem w samochodzie znowu, dziwi mnie to, że nie widać obrotów podczas jazdy w silniku, bloki pomiarowe, prędkość 0, w abs tak samo cały czas pozycja 1, wymiana licznika raczej nie ma wpływu na to, że nigdzie nic nie widać, a wszystko działa w samochodzie, poduszki, esp, abs, wszystkie funkcje są i nic z nimi nie robiłem, zaadaptowałem tylko licznik...
jak Ty mnie w tej chwili zaimponowałeś. Dokładnie tak jak piszesz, to nie zamek żeby bawić się w regenerację. A co będzie jak mu się "wysypie" po trasie ? Ja też montuję tylko nowe blokady, a klientowi mówię "albo robimy dobrze albo wcale". Wreszcie jakiś objaw normalności a nie ciągłe "ściąganie skórki z g..na" żeby tylko było taniej. Siedzisz w tej...
Witam wszystkich Dokładne sprawdzenie zawieszenia w VW Passat 3B6 1.9TDI 130KM 2003r Od m-ca słyszę stuki w zawieszenie mojego auta. Będąc 5 dni temu na wymianie rozrządu poprosiłem Pana mechanika o sprawdzenie zawieszenie mojego auta. Gość stwierdził że najlepszym rozwiązniem będzie gdy podjadę na szarpaki. Na obecną chwilę żadnych luzów nie wyczuwa....
Słuchaj, ja miałem tak samo w golfie 2!!! 1.6 benz U mni eproblem polegał na rozruszniku samym w sobie, mianowicie był wewnątrz troche pokruszony elektromagnes i jak całość sie rozgrzała od silnika to nie chciło kręcić bo sie przyblowkowywał, objawy takie jak przy rozładowaym akku a potem juz wogule nawet nie zakręcił, rozebrąłem naprawiłem i myślałem...
A jaki masz nr licznika 3B0 920 xxx, ty chyba powinieneś mieć licznik 3B0 919 xxx. Musisz ustalić nr oryginalengo licznika, jaki siedział tam po fabryce, liczników nie da się od tak przekładać bo trzeba je przyuczać, bo auto nie pali. Czy masz starą instalacje, ta która była w wersji z anglika, czy tam był przewód do obrotomierza, pin 11 niebieskiej...
witam jest to vw vento 1,9 tdi 94 rok i ma 2 poduszki, właścicielem jestem ok 3 miesięcy po włączeniu zasilania i odpaleniu kontrolka zgasnie i po chwili sie nie raz zapali ( teraz przeważnie rano gdy postoi ze 2 dni) wystarczy że wyłącze zapłon i ponownie silnik uruchomie ( mogę nie odpalać i zostawić włączony zapłon ) kontrolka zgasnie i jest ok nawe...
Szanowni Użytkownicy, Zwracam się z prośbą o pomoc, mam Passata B5 FL kombi z 2004 AVB 101 KM, samochód mam już około 8 lat, kupiłem go jako sprawny pod względem elektroniki (przynajmniej tak mi się wydawało - wiele lat było wszystko okej), od mniej więcej dwóch lat elektronika w nim zaczęła żyć własnym życiem, zaczęło się od symbolu check i napisu...
Witam. Siedzę kilka dni i nie mogę znaleźć identycznego przypadku. Mam ibize 1.9 TDI silnik ASV. Jak ją kupiłem śmigał ładnie. Po ok 2 latach po zimnie mniej więcej zaczęła brać olej wiec zrobiłem uszczelkę pod głowicą ale dalej był problem. Okazało że turbina brała, po zrobieniu jej wszystko wróciło do normy. Samochodzik ładnie śmigał i nawet oleju...
Trochę z własnego doświadczenia „taxi”: 5 lat jeździłem mercedesem 124 silnik 2,5 Di żółty po niemieckiej taxi 400 tys km , gdy sprzedawałem maił 900tys spalał zawsze ok. 7,5-8 l ON, nigdy nie odmówił mi posłuszeństwa, zawsze mi „sugerował” co należy wymienić z kilkudniowym wyprzedzeniem, nie zdarzyło mi się abym nie mógł następnego...
wymienilem bo wybita byla poduszka siedzenia pasazera i wogole szwankowal, i wymienilem na ten obecny. Styki pod siedzeniem nie sa zasniedziale wszystko czysyte. Wlasnie nie mam jak sprawdzic kodowania starego bo gdzies mi juz sie zapodzial. Slyszalem ze ten sterownik trzeba jakos zakodowac. Obecne kodowanie oraz odczyt blokow VAG: Kodowanie ma 12353,...
poduszka siedzenie passat siedzenie siedzenie passat
zimne nawiew toshiba restarty wirnik wiertarka naprawa
elfon optima mikrokomputer cobra1
Ekozefir MMK-500 2011 – naprawa sterownika, typowe usterki, diagnostyka, wymiana elementów Getronic SR1 – gdzie kupić centralę alarmową i pilot? Dostępność, modele, zamienniki