VW Passat B5 jak sprawdzić poziom oleju w automatycznej skrzyni biegów no i morze ktoś posiada schemat położenia korków wlewowych w razie potrzeby dolania oleju. Z góry bardzo dziękuje za informacje.
w moim Passacie 1 i 5 ciężko wchodziły, ale po dolaniu oleju do skrzyni problem zniką. Sprawdź poziom oleju w skrzyni biegów. Korek imbusowy na klucz 17 imbus.
A jak sprawdzić poziom oleju w skrzyni?
Sprawdź poziom oleju w skrzyni.
Korek wlewowy i poziom w jednym.
W każdej automatycznej skrzyni jest też ważny właściwy poziom oleju -sprawdz czy jest ok.
wczoraj tez patrzylem na poziom oleju jest ok.
Czy poziom oleju się zmienia w skrzyni przy uruchomionym i zgaszonym silniku?
Witam ! Poziom oleju w automatycznej skrzyni biegów sprawdzasz na odpalonym silniku, a jaki olej najlepiej sprawdzić w instrukcji auta, ale DEXRON powinien być dobry !
Sprawdź poziom oleju, procedura to przelew przy 37 stopniach jak pamiętam.
Odkręć korek od dołu misy na zapalonym silniku niech zleci nadmiar, teoretycznie powinno się ustalać poziom przy 40 stopniach, choć nadmiar oleju nie powinien powodować takich objawów chyba że zalałeś pod korek. Skoro na małej ilości oleju jeździł do wymiany to wymiana oleju nie wytarła tarczek chyba że zepsuł się już przed wymianą. Ruszałeś coś przy...
Jeszcze jedno pytanie jak bede dolewał olej to gdzie sie sprawdza poziom bo nie widziałem nigdzie tam miarki
Kolego Twoje auto, z tym przebiegiem tj. od wymiany do wymiany, może legalnie "połknąć" min. 1 litr oleju. Sprawdź dokładnie poziom oleju oraz ilość zużycia wg instrukcji producenta. Może niespalone paliwo dostaje się do skrzyni korbowej i podnosi poziom oleju, co niezbyt świadczyłoby o kondycji Twego silnika.
witam tak jak w temacie od jakiegos czasu mam calkowity brak wstecznego biegu w swoim aucie jest to passat b5 97 rok z automatyczna skrzynia biegow 101 KM po podlaczeniu do komputera o ile dobrze pamietam jest to blad nr 1192 i pisze ze to sprzeglo bocznikowe przekladnika uszkodzenie mechaniczne prosze o porady co to dokladnie moze byc. czy wystarczy...
po usunięciu, po jakimś czasie wraca 00270 Po jakim czasie? Mój "traf" to za mało oleju w skrzyni (to tak po opisie)... Dla uławienia w kolejności szukania, patrz niżej: 00270 - Zawór elektromagnetyczny 7 (N94): - nieprawidłowy poziom oleju. - nieprawidłowy konwerter lub niewłaściwy, - mechanicznie uszkodzony zawór elektromagnetyczny 7 -N94-/zawór...
Jeśli dysponujesz kanałem lub podnośnikiem to możesz sprawdzić czy jest właściwy poziom oleju w skrzyni biegów . Jeśli poziom jest OK. to trzeba wymontować tylną pokrywę i ocenić czy nie poluzowała się nakrętka na wałku i czy nie ma luzu pomiędzy obudową a łożyskami . Jeśli nie masz smykałki do mechaniki to się za to nie bierz , lepiej podjechać do...
Poziom oleju w skrzyni jest prawidłowy. Pompkę sprzęgła sprawdziłem i jest sucha. Wysprzęglik jest centralny, kod silnika CJSC. Sumując, mimo niedużego przebiegu czeka mnie wymiana sprzęgła i teraz pytanie: iść w oryginał, czy zamiennik? Jeżeli zamiennik, to jakiej firmy?
Ten olej na prawdę się nie zużywa, brak termiki . A co powiesz na to że samochód można zakopać w piasku czy błocie i olej zwyczajnie przegrzać? Bo niektóre samochody, chłodniczkę oleju z automatu posiadają raczej dla idei i jest symbolicznych rozmiarów. Zgodzę się że taki przegrzany olej będzie miał inny kolor, ale nie zmienia to faktu że powinno się...
Witam. Mam problem ze skrzynia automatyczna Ag4 DMV. Pacjent to passat b5 1997r, AHU. Od początku: W skrzyni padł mi czujnik g68. Skutkowało to trybem awaryjnym raz na jakiś czas albo zrzuceniem biegu na 2 przy 100km/h. Zrobiło mi się tak kilka razy. Kupiłem nowy czujnik i przy okazji siedzenia w kanale postanowiłem wymienić olej w skrzyni który nie...
Co do Sharana niski poziom oleju dlatego takie objawy, co do passka będzie gorzej, tak jak koledzy wyżej pisasli bez zrzutki skrzynii sie nie obejdzie
Na początek sprawdź olej, jego poziom i stan. Jest to auto które takie kupiłeś? Widać że skrzynią ktoś się bawił (WSC 00000) ....skrzynia nieraz wybija sama bieg. Jadąc z prędkością np. 80km/h i wciskając pedał przyspieszenia obroty silnika rosną, ale auto nie przyspiesza. Opisz to dokładniej czy wybija bieg i obroty rosną do końca czy tylko do około...
Po wymianie turbiny to normalny objaw,że dymi ale nie tyle kilometrów.Kolego olej wypuść,bo Ci pójdą symeringi. Ptaszek, z czego kolega ma wypuścić olej i gdzie mu te simmeringi pójdą ? Albo nie odessany olej z intercoolera po wymianie turbiny, albo nadal turbina jest uszkodzona. W pierwszym przypadku masz ryzyko zniszczenia silnika jeśli "chlapnie"...
Witam. Niedawno kupiłem sobie Passata b5 z 98r z automatem(4 biegi). Nie zamierzam nim jeździć dłużej niż rok, ponieważ nie żenię sie z samochodami bo tracą zbyt szybko na wartości. Mam kilka pytań dotyczących automatycznej skrzyni. Z tego co wyczytałem w internecie to wymiana oleju w skrzyni powinna być robiona co 60000km. U mnie na liczniku jest 185000km,...
hmm dzięki za pomoc teraz tylko nauczę się Niemieckiego i będę wszystko wiedział:) no ale pierwsza konkretna odpowiedź :) Może opisze co boli mojego paska,otóż olej w skrzyni ATF 220 prawidłowy poziom wszystko działa poprawnie,tylko zaczeła wyć skrzynia jakby nie było oleju w dyferencjale.Odgłos wycia jest taki sam na wszystkich biegach,zaczyna wyć...
kolego, jeżdżę automatami juz kilka lat i powiem tak, jak masz na "D" i "3" to automat rusza Ci z dwójki jeżeli normalnie dajesz gazu, jeżeli wrzucisz "2" i delikatnie ruszysz to możliwe również ze ruszy Ci z dwójki ( mój mercedes i citroen ruszają jednak wtedy juz z jedynki i uzywają tylko dwóch pierwszych biegów, nie wiem jak Passat to robi) i oczywiscie...
Rozgrzana skrzynia to taka która przejechała około 20km na trasie. Ale najpierw wlewasz zalecaną ilość oleju i sprawdzasz na zimnej skrzyni czy jest odpowiedni poziom oleju. Najbezpieczniej jest w tym wypadku udać się do ASO, tylko weź fakture (w razie problemów masz dowód kto zepsół i możesz starać się o zadość uczynienie). W starszych automatach zalecali...
p1212 trochę autek już w życiu zrobiłem nawet bardzo TROCHĘ i dwumas i owszem, jeśli pada to może trząść, ale kolega może go stosunkowo łatwo sprawdzić, ale vw passat-owi chyba znacznie bardziej dokucza ciężkie wrzucanie biegów, a na to dwumas nie ma już wpływu, chyba ze rozleci się w drobny mak. Sprawdź poziom oleju w skrzyni i zabieraki, a wibracje...
Witam! 5 tyś km temu oddałem auto na naprawę skrzyni. Problemem było szarpanie z 2 na 3 bieg i brak wstecznego (złamany kosz) i skrzynia wypluła olej. Mechanik "niby" wszystko naprawił. Problem po odebraniu samochodu pojawił się już po 30 km skrzynia wypluła olej przez uszczelniacz do sprzęgła i tak samo było dwa razy (naprawa gwarancyjna) za trzecim...
Jaką masz skrzynie AG4 01M? W misce olejowej powinien być korek ustalania poziomu, odkręcasz go na odpalonym silniku, i to co się wyleje to nadmiar, jeśli jest za mało to dolej przy odkręconym korku i zapalonym silniku. Temperatura oleju powinna przy ustalaniu poziomu wynosić około 40 stopni. Jak nie masz jak zmierzyć to rozgrzej go lekko i ustaw poziom....
Sprawdź poziom oleju w skrzyni biegów i stan poduszek podsilnikowych i skrzynią biegów. Mogą byc również uszkodzone synchronizatory w skrzyni biegów. Może byc zapowietrzony siłownik hydrauliczny sterujący pracą sprzęgła, który niewątpliwie ma wpływ na wysprzęglanie - zmiane biegów.
Witam wszystkich! Przekopuję formu od kilku dni i nie mogę znaleźć jednoznacznej przyczyny mojej usterki. Oto jej opis: Podczas jazdy i to zawsze na gorącym silniku na początku podczas pokonywania skrzyżowania (wyjeżdżania z ronda) kiedy dodawałem gazu (samochód był na 2 biegu) zamiast przełączyć na 3 i płynnie jechać dalej zachowywał sie tak jakby...
Edit: Z autem coraz gorzej, potrzebuje informacji do czego idzie przewód niebiesko- czarny od bezpiecznika 31 który ciągle się przepala już po zapłonie. Wykluczone czujniki cofania, oleju. Dzień dobry. Przepraszam jeżeli nie w tym miejscu proszę o pomoc . Mam problem z passatem B5 fl 2002 r 1,9 TDI 131 koni. Przepala się bezpiecznik 31. Na początku...
Witam - z opisu wynika że auto drga po wrzuceniu biegu i trzymaniu pedału hamulca. Typowy objaw wytartych tarczek ciernych skrzyni. Napisz czy nie masz uczucia uślizgu przy dodawaniu przyspieszenia - obroty rosną a auto opornie przyspiesza. Kiedy i czy była wykonana wymiana oleju i filtra ? czy sprawdzałeś poziom oleju w ASB w odpowiednich warunkach...
Witam, Proszę o opinie i sugestie co może powodować bardzo słabą dynamikę auta. VW PASSAT B5 1.9TDI AVF, skrzynia manualna, przebieg ok 280 tys km. Auto podłączone do VCDS nie ma zapisanych żadnych błędów w Address 01: Engine, wystąpiły tylko błędy w komforcie, więc raczej nie powiązane. Niepokojące objawy: - przyspieszenie nie jest tak dynamiczne jak...
Sprawdź czy jest olej w dyferencjale i jakiego koloru. ok, dam znać w poniedziałek (auto zostało w warsztacie)... dzięki za zainteresowanie dzisiaj po odkręceniu śruby w dyferencjale wypłynęło coś o konsystencji kisielu w kolorze beżowym ( był ewidentnie nadmiar - bo plama na zdjęciu to właśnie to co chlapnęło po wyjęciu zaślepki-korka), olej w dyfrze...
Auto posiadam za granica Polski i niestety ceny za taka usługe sa tu kosmiczne. Chcialbym wymiane zrobic sam. Jakie są sposoby zeby spuscic jak najwiecej starego oleju w tego typu skrzyni ? Orientuje sie ktos ktory przewod obiegu chłodzącego jest wlotowy a ktory wylotowy? Właśnie przez odkręcenie węża powrotnego z chłodnicy i odpalenie silnika, obserwując...
Panowie przeszukiwałem fora i nie wiem czy wpisuje odpowiednie słowa kluczowe. Problem z moim Passatem zaczął się jakiś czas temu. Samochód jeździł normalnie, wszystkie biegi chodziły bez problemu. Na początku na biegu Drive, miałem wrażenie jakby między 3,4 biegiem (40-70 km/h) nie wchodził na bieg czwarty (towarzyszyły ku temu wysokie obroty) lecz...
Mam VW Passat rok 98 moedel B5 w automacie. Podczas jazdy zwłaszcza na ciepłym silniku a zarazem i skrzyni nie przechodzi płynnie na 3 bieg. Lekko szarpie. Nie przechodzi gdy jadę delikatnie, gdy nacisnę trochę energiczniej na gaz jest lepiej. Poziom oleju w skrzyni OK. Ale po podpięciu do komputera, na programie VAG pokazuję sie błąd Błąd 00638 -poszukałem...
Simmering do wymiany na wybieraku. Masz kanał/podnośnik, to pół godziny i po sprawie. Odkręcasz śrubkę od wodzika (nie koniecznie całkiem), wysuwasz drążek z wybieraka, następnie ostrożnie wyciągasz uszczelniacz (nie narób skaz) i montujesz nowy (ostrożnie), następnie skręcasz wszystko w odwrotnej do demonażu kolejności, sprawdzasz poziom oleju w skrzyni...
co do skrzyni z Twoim oznaczeniem to wcale nie tak trudno o używkę... jest ich kilka na samym Allegro, a na Ebayu kilkanaście... ale niestety są to skrzynie z samochodów z niewiadomą historią, a i większość z niemałymi przebiegami... o ile nie wszystkie... z opisu który podałeś to na 99% zatarł się przetwornik momentu obrotowego na tulejce ślizgowej...
Z boku powinien być korek do kontroli poziomu oleju.
- Zimny silnik odpala z pierwszego, chodzi w miarę ok przez 2-3min i zaczyna szarpać,przerywać jakby losowo nie palił na 1 cylinder ale nie gaśnie obr. od 400-700 obr. - Mruga check - Podłączenie Vaga Wypadanie zapłonów na cyl 1-4 + mieszanka raz uboga raz bogata - rozszczelnienie dolotu przed przepustnicą np. ryra gumowa na przepustnicy delikatnie...
Cześć TDI 1.9 AHU VP ( na zwykłej pompie rotacyjnej) Zapłon jest ustawiony na 49-54 Dawka paliwa na 4mg Wymieniłem turbosprężarkę ale auto nadal czasami lekko kopci na szaro-niebiesko gdy mocniej przyspieszę z niskich biegów. Czytałem o zasadach uszczelniania się turbiny , o tym, że katalizator powinien być zamontowany ponieważ jego brak powoduje niskie...
Na 4 i 5 biegu przy 3 tys obrotów, uniesione koło osiąga lekko ponad 200 km/h, wiec mogą się cuda wydarzyć, nie polecam takich prób, jeśli wszystko podczas jazdy jest w porządku, zalecam kontrole poziomu oleju w skrzyni, ewentualnie wymianę.
Parownik został odpięty w warsztacie, gdyż wtedy silnik funkcjonował bez zarzutu. Tak go z resztą ściągnąłem z ,,warsztatu.. z zaleceniem że mam się zgłosić z tym problemem do ,,gazownika,,. W tym czasie wymieniłem zbiornik wyrównawczy i korek, oraz kilka nieszczelności w układzie chłodzenia. Po prostu opaski na wężach były nie dokręcone, cała robota...
W moim Passacie B5 Tiptronic wystąpił problem ze skrzynią biegw. Na zimnej skrzyni po włączeniu wstecznego biegu auto nie rusza,tak jakby bieg nie został załączony. Po rozgrzaniu skrzyni auto jedzie do tyłu szarpiąc a po wciśniciu hamulca nie przestaje ciągnąć, szarpiąc i chcąc jechć dalej.Wszystkie biegi do przodu pracują płynnie bez najmniejszego...
Witajcie pytań odnośnię skrzyni biegów automatycznej tiptronic w passat b5-wybebesazyłem cała podłogę raczej wykładzinę,aby dobrać się do sterownika-podłoga byłą mokra,a na zegarach wyświetlały się wszystkie biegi-xlikwidowałem przeciek,wydarłem dywan do domu do wysuszenia,problemy znikły-pytanie-jak otworzyc te plastkikową skrzynkę ,wypiąc sterownik...
Jedna rzecz mi nie daje spokoju. Wciskasz gaz do końca, a w grupie 8 maksymalną dawkę paliwa masz dopiero przy 2247 obrotach, na dodatek nie jest ona obcinana przez poslizg kół lub dymienie. Tak wygląda jakby informacja od pedału do sterownika gdzieś się gubiła. Zdaje się że w grupie 10 jest procent wciśnięcia gazu, sprawdź czy ci pokazuje 100% jak...
Koledzy jest przełom :) Silnik odpala, samochód jeździ, skrzynia działa :) pierwsza sprawa, rozrząd był przestawiony o 2 zęby, nie wiem jak mi to zrobili, ehh kable WN całkiem inaczej niż byćpowinno wg cewki na której jest opisane, mam teraz tak: 3 6 2 5 1 4 4--5--6 2--3--1 a powino być: 5--4--6 3--2--1 No i udało się przeprowadzić adaptację przepustnicy...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Czesc, planuje zamienic silnik w t4. Obecnie mam 1.9 td 68KM, mysle o jakims mocniejszym 1.9 tdi. Najlepiej razem ze skrzynia biegow. Od jakiego samochodu bedzie najlepszy. Moze byc tez wersja, ze skrzynia biegow zostanie ta co jest obecnie. Narazie wiem, ze miske olejowa, pompe paliwowa i lapy od silnika trzeba wymienic,ze moze byc klopot z bagnetem...
Witam Być może jest mnóstwo takich tematów ale jestem obecnie za granicą i korzystam z IPLUS a w roamingu nie bardzo kalkuluje mi się szukanie, więc proszę o wyrozumiałość i ewentualne podesłanie linków o podobnym problemie. Poniżej przedstawiam problem: Auto: Passat 3BG 2004 po taksówka przebieg 354000km (oryginalny) 1,9 TDI AVB skrzynia nie znam kodu...
poziom oleju skrzynia poziom oleju passat poziom oleju skrzynia biegów
obroty silnika renault zasilanie manipulatorów integra volvo silnika
Gaźnik Komara w silniku Sachs - kompatybilność i modyfikacje Zacinający się obraz w dekoderze Cabletech URZ0336B