gdzie ucinają się przewody od nagłośnienia tylnego?? szukaj w słupkach między dzwiami osłona od tylnego nagłośnienia nie ma nawet otworów tak, bo to atrapa Porażka, w 20 letnim fordzie nie miałem głośników a przewody były. ja w prawie 30 letniej mazdzie też miałem.Oszczędność przy takiej ilości produkowanych passatów liczona może być w milionach eur
Dorzucam schemat ECU silnika, abyś mógł sprawdzić ciągłość przewodów.
Proszę bardzo. Pozdrowienia Darek
+ z komfortu, masa z krańcówki zamka klapy. Kolor kabla masz przy oprawce żarówki, taki sam leci lewym progiem do samego komfortu. Najpierw sprawdź czego brakuje przy żarówce, potem kop w aucie.
tego nie wiem,trzeba zapytać bardziej zaawansowanych cybernetyków z NASA ,ale potem gaśnie i nie pozostaje błąd,też odcinam ten przewód.
opraw mnie jeśli się mylę ale kontrolka zużycia klocków w tym modelu nie informuje czy chodzi o przód czy tył a jak jest czujnik z tyłu to tam też trzeba sprawdzić. No ale jak twierdzisz że to na pewno problem jest z przodem to sprawdził bym tę część wiązki od wtyczki klocków do nadkola za akumulatorem. To jest urok kupowania auta nowego-18-letniego....
Witam ,schemat komfortu
tutaj jest opis na 1 schemacie http://forum.vw-passat.pl/showthread.php...
Poprawiałem wiązkę Rozpruj i połącz przewody w miejscach fabrycznych łączeń kilku tych samych przewodów.(takie gów.... blaszki )
Czyli jest to wtyczka czujnika połozenia przepustnicy? Mam cos takiego: 1 - czarny z zołtym paskiem (powinno tam byc napiecie, chyba 5V) 2 - zielony z białym paskiem 3 - brązowy z zielonym paskiem (powinna tam byc masa)
Na pewno przewód zasilający nie może ,,iść,, razem z przewodami RCA
No nie, to już powinno być karalne , temat zamka w B5 poruszany wiele razy. Dla Ciebie Totalny Leniu: Zgnite połączenie kabli przy module komfortu, fabrycznie zaizolowane połączenia przewodów.
W 1,8T będą to te zaznaczone na zdjęciu https://obrazki.elektroda.pl/8701986300_...
Tak da się ,nr. pinów te same (10 pinowa i 7 pinowa). W 3 pinowej zawór początku wtrysku i zawór odcinający paliwo -dojdziesz po przewodach.
nie koniecznie -może być do kontrlki ale w przyczepce
Tuż nad przewodami wysokiego ciśnienia
ECM 6 pin, przewód zielono/niebieski, Licznik pin 11 wtyka niebbieska. Zalerzy który rok.
Wredna usterka sugeruję wyciągnięcie pompy paliwa ze zbiornika,sprawdzenie przewodów i styków.
Zrób może tak. Odkręć klemę + od akumulatora, "przedłuż" ją kawałkiem przewodu (np rozruchowym z krokodylami) i zmierz na tym przewodzie.
Ale po CANie leci tylko cisnienie oleju, obrotomierz i info do FISa jeśli występuje I wiadomości o immo też. cedro23- podłącz tego cana i będziesz miał problemy z głowy(immo, obrotomierz) to tylko kawałek dwóch skręconych przewodów.
Puszkę wyrzucić. Po kabelkach iść i odciąć dołączone, złączyć te co idą do przeciętych przewodów auta. Możliwe że centralny zniknie. Met 2 : połączyć tylko te co są podłączone do przeciętych , kupić jakiś drugi alarm/sterownik centralnego i zamontować korzystając ze starych przewodów.
Nie kombinuj - wyjścia w zwrotnicy nie są opisane bez przyczyny. Zacznij od radia i sprawdzenia przewodów.
W wiązce od radia nie ma przewodu BRAKE?
Cześć w moim nowym samochodzie przy kratce nawiewu był dedykowany uchwyt do nawigacji tomtom. Uchwyt usunąłem pozostał przewód jak widać na zdjęciu https://obrazki.elektroda.pl/8366871300_... . Przewód musi być podpięty do innego bezpiecznika niż zapalniczka bo jest na nim cały czas napięcie ~12v przy wyłączonym silniku i ~14 przy włączonym....
Witam. Posiadam Passata B6 z silnikiem 1.9TDI BLS 105km z 2006r. Robiłem remont silnika, przy okazji pozbyłem się chłodnicy spalin. Potrzebuje pomocy/schematu jak prawidłowo podłączyć przewody podciśnienia, tak aby turbo prawidłowo pracowało. Dodam, że mam nowy zawór N75 oraz nowy przepływomierz BOSCH. W necie znalazłem taki obrazek, ale nie bardzo...
Sprawdź czy masz w tych drzwiach zasilanie silników na grubych przewodach.
schemat kabelkow do pompy abs sprawdz czy napiecia sa
Możesz odizolować fragment przewodów i skręcić je ze sobą
Po pierwsze diagnoza ciśnień po drugie diagnoza vag.
Zwarcie było w przednim reflektorze (wykruszona izolacja przewodów)
Kolego złe połączenie przewodu masowego w lampie
Na przewodach za wtyczką od czujnika od strony ecu bo tam byly dostep do przewodów.
Może to pytanie nie na miejscu ale czy nie ma tam pompki wymuszajacej obieg. Elektrycznej
czujnik zgnił
Mylisz się. Bardzo miły gadget uprzyjemniający słuchanie na oryginalnym sprzęcie który grał bardzo dobrze. Oczywiście nie myślę tu o radiu Alpha czy Beta a o wyższych modelach z aktywnymi głośnikami. A to producent Pionkofonicznych kolorofonów olał tą funkcję bo i tak większość maniaków słucha tego na max i szkoda im było elementów montować w radio....
Nie, nie trzeba. 13,4V to bardzo mało. Zmierz na odpalonym silniku dotykając przewodami miernika obudowy alternatora i nakrętki M8 gdzie jest podpięty gruby czarny przewód.
Zacznij od przewodu w przelotce drzwi.
Kolega dobrze pisze wiązka na lewym progu zgniły łączenia przewodów. Akurat mam to rozebrana jak nie zapomnę to zrobię foto.
Można, trzeba kupić manetkę i poprowadzić kilka dodatkowych przewodów. Temat opisany ze szczegółami na forum A4.
Jakiej porady oczekujesz - szukaj przetartych przewodów...
Ale w passacie jest sterowanie na dwuch przewodach.
Witam, proszę o pomoc w podłączeniu wiązki od Passata B6 do Tourana 2009. Jest 7 przewodów i masa. W załączeniu zdjęcie. Andrzej
Miałem identyczny problem po przekładce. Skończyło się zamianą przewodów.
Z kawalkiem przewodu lepiej odbiera.
Brak odpowiedniej masy w tym reflektorze. Najszybciej i najprościej dołączyć dodatkową masę do przewodu brązowego we wtyczce.
A po odłączeniu przewodu ?
A najprościej na szrot wytną z kawałkiem przewodu. Później dobrze zlutować i po sprawie.
napisz konkretnie w których miejscach i do jakich przewodów się wpiąłeś. są bezpieczniki wysoko za przekaźnikami pod kierownicą.
Pęcherze powietrza w paliwie. Trzeba sprawdzić szczelność przewodów paliwowych.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1... http://forum.vw-passat.pl/threads/1130-M... Może pomoże.
Jaki stan przewodów?
Niestety ale w Focusie nie dochodzą do klawiszy drzwi kierowcy ani innych grube przewody bezpośrednio do silników bo jeśliby tak było to bym tego tematu nie rozpoczynał.Sterowane jest to może multipleksowo (np.jak w PASSACIE)przewodów mniej niż 8(a jeszcze jest domykanie z klawiszy).Po drodze zapewne jakiś sterownik????
Jeśli kapie z tego przewodu to podążając za nim coś jest nie tak z odpowietrzeniem skrzyni korbowej.
Wymiana swiec ZALECANYCH przez producenta auta (chodzi mi o parametry), wymiana przewodu na nowy oraz przeczysc mocowanie swiec. Problem zniknie.
Mam passata 2001, kupiłem radio beta. Mam problem z kostką zasilającą. Posiadam schemat kostki ale nie mam rozpiski kolorów przewodów. Poprzedni właściciel coś namieszał przy przewodach. Proszę o POMOC w opisie przewodów kolorów!
Ale tutaj automat bazujący na wyprowadzeniu D+ alternatora nie będzie działał poprawnie tzn światła zapalą się już w momencie włączenia rozrusznika
Pomylona kolejność przewodów zapłonowych, przestawiony rozrząd lub źle sprawdzone i brak iskry.
Zapewne chodzi o sprawdzenie nr czujnika w sterowniku tj w sensie że przez VAG-a. A tam zobaczysz dokładnie to samo co widzisz na czujniku czyli jego nr... Próbowałeś adaptacji ? Dobrze by było jakbyś sprawdził działanie czujnika (czujników) właśnie jakimś softem. Możliwe że jak napisał przedmówca masz jakiś problem na przewodach
Z tego modułu, przymocowanego do aluminiowej płyty wychodzi w stronę zamka bodaj 5 przewodów.
Oscyloskop pokazal cos, ale strasznie mała amplituda, około 150mV, to chyba nieco za mało, podejrzewam przerwe w kablu Czy ktos ma schemat wiązki silnika by sprawdzic gdzie jest drugi koniec przewodu sygnałowego alternatora? Passat B8, rok 2015, silnik 1.6TDI DCXA
Tam, gdzie jest nieszczelność przewodów.
Polaryzacja nie ma znaczenia. Możesz zawsze zobaczyć po przewodach które są podpięte pod poduszkę.
Wiązka z samochodu do klapy bagażnika - tam sprawdź stan przewodów
Climatronic czy climatic ? Diagnostyka do zrobienia zanim zaczniesz rozbierac i wymieniac po kolei lub to co komus pomoglo - nie znaczy ze Tobie pomoze. Moze byc czujnik temp albo przepustnica na wyjsciu z nagrzewnicy.
Spojrzeć, czy jest wkręcony w aluminiowy dekiel z przewodami.
Montuję czujniki cofania do passata b5. Pod jaki kolor przewodu mogę się wpiąć z instalacją czujników.
Sonda tytanowa. Nie ma do tego uniwersalnych. Rozpiska przewodów jest na elektrodzie.
Wystarczy miernik i sprawdzanie przewodów. To coś nie wygląda na zbyt skomplikowane. Pomóc mogą kolory przewodów, które tam idą. Czy do złącz CN1 i CN3 nie idą przypadkiem przewody ekranowane?
Mam uszkodzoną chłodnicę klimatyzacji od Passata B5 wraz z przewodami które chciałbym odkręcić ale są tak zapieczone,ze przy próbie odkręcenia załamują się rurki od chłodnicy-może ktoś ma na to jakiś sposób.
Nie wystarczy podłączyć się do przewodu podświetlenia przycisków szyb elektrycznych w panelu drzwi (szaro/biały) ?
Jeżeli pasują przyłącza i długość... nie widzę przeciwwskazań. W kablach zapłonowych znacznie ma ich jakość = grubość/średnica samego rdzenia przewodu. Jeżeli te co masz to jakaś tandeta firmy no-name - szkoda roboty. Kup markowy kpl przeznaczony do konkretnego silnika.
Zgnita wiązka modułu i łączenia przewodów, rozwiń izolacje aż do słupka i napraw szkody od wilgoci i czasu.
gościu bierzesz wiązkę która idzie spod kierownicy bez względu do którego gniazda idzie i w niej szukasz przewodów czernego z zielonym paskiem i czarnego z białym paskiem .
A nie przyszło ci do głowy sprawdzić stan wtyczek,przewodów?
Witam. Tydzień temu zmieniałem przewody w Passacie i jeden z przewodów elastycznych mimo że nowy okazał się niedrożny.
Witam posiadam Passata b4 1.8 94r. i moje pytanie brzmi którędy powinien iść wąż do kabiny od klimy wszędzie widziałem że był wzdłuż błotnika a u mnie przebiega koło osłony rozrządu na wysokości rolki , w b3 też tak miałem i dobrze wiała ,czy to jest jakiś inny rodzaj klimy? klima manualna prawdopodobnie trzeba nabić bo po włączeniu tylko startuje delikatnie...
możecie mi napisać jak się wyjmuje pompo wtryskiwacz - odkręciłem już górną pokrywę i wypiąłem złączkę z przewodami
Witam, moglby ktos wysłać schemat do przycisku otwierania szyby przednie drzwi od strony pasażera. Poszukuje jakim kolorem jest oznaczony przewod z 12V.
[postid]21118489[/postid] Nie, najpierw trzeba zrobić pomiary, potem wymieniać. A jeszcze u mnie nie było komunikacji z żadnym modułem, co zmusiło mnie do szukania zasilania, masy, ciągłości przewodów itp.
Kodowanie to 3 minuty, więcej roboty będzie z dodaniem wiązki przewodów.
W B5 nie było podciśnieniowego, ewentualnie może być różnica czy tylne szyby „w prądzie” czy w „korbotroniku”. Gniją łączenia przewodów, w progu kierowcy. Wrzuć fotkę jak wyglądają te wiązki. Moduł suchy ?
To nie jest żaden ekran. Tutaj (3 przewodowa) masa dla sygnału idzie przez układ wydechowy. Jak wiadomo połączenia tam rdzewieją i ta masa nie jest pewna przez to dołożyli osobny (czwarty) przewód z masą by nie było przekłamań na odczycie z przewodu sygnałowego. Czy te sondy się różnią to tego nikt Ci nie powie. Gdyby sondy różniły się tylko przewodami...
Pierwszy superb to passat b5 więc jak czegoś nie będziesz wiedział to szukaj o B5.
Zauważyłem że po wciśnięciu pedału hamulca bezpiecznik się pali. Jakieś sugestie? Zwarcie, ale gdzie, oprawka którejś lampy, lub przetarta izolacja przewodu.
Zwykle zadają sobie najmniej trudu i odłączają przy lampce. Czasami przy sterowniku. W skrajnych przypadkach gdzieś po długości przewodu od sterownika.
Możesz zacząć od wymiany filtra paliwa i obejrzenia dokładnie wszystkich przewodów podciśnieniowych. Najlepiej jechać na diagnostyke komputerową.
Że nic trudnego to wiem, ale szkoda mi czasu na szukanie w ciemno. Na bezpiecznikach nie ma poszukiwanego połączenia, przerabiałem to już parę miesięcy temu. Jedyne urządzenie które reaguje na wyciągnięcie kluczyka to radio. Podejrzewam, że jest wpięte w obwód idący bezpośrednio ze stacyjki, która jest wcześniej zasilona przez bezpiecznik. Nie lubię...
Z tego co opisujesz wg mnie obroty przy rozruchu są za niskie. Wyczyściłbym połączenia przewodów dochodzących do rozrusznika (nie wykluczone, że będzie konieczna regeneracja rozrusznika).
Auto na podnośnik lewy przód zawieszenie i kontrola czujnika czy uszkodzony mechanicznie czy coś z przewodami.
Więc albo akumulator siadł, albo problem z połączeniami przewodów od akumulatora albo silnik stoi kołkiem. Spróbuj obrócić wałem za pomocą klucza.
Witam, potrzebuję Waszej pomocy, na przewodach wysokiego napięcia na "fajkach" przy świecach mam przebicia. Zaznaczam, że przewody nowe, przejechane około 300 km, auto passat 1992 rok zagazowany , silnik AAA VR6 2,8 l. To juz trzeci komplet przewodów i na żadnym nawet 1000 km nie zrobiłem, bo miały przebicia, a co za tym idzie wystrzały. Oczekuję fachowej...
Jak się podepniesz pod właściwego przewodu, to nie "zakłuć" pracy. Podaj kod silnika i rocznik, to znajdę jutro kolory przewodów.
Sprawdż,bezpiecznik, przekażnik oraz ciogłość przewodów od spreżarki.
Can komfort możesz podłączyć przy sterowniku bordnetz J 519 nie jak na schemacie przy gateway J 533 - lepsze dojście , magistrala ta sama(nad nogami kierowcy po lewej) kostka G pin 7 i 8 (kolory w opisie przy schemacie). Ten pojedynczy przewód to sygnał stop w kostce E pin 2 . Dorzucam opis kostek i potrzebnych przewodów.
Ok dzięki to jutro zabieramy się do badania.
czy jest napięcie +12v na przewodach?
Brzmi to tak jak by łapał gdzieś powietrze przez układ paliwowy i paliwo ucieka z układu jedynym wspólnym elementem jest filtr paliwa zaczął bym od przyjrzenia sie jemu i wszystkim łączeniom przewodów i filtra.
Schemat do łapki i przekładka przewodów we wtyczce.
Pierwsze z racji wieku auta pomiar faktycznego ciśnienia manometrem.
Jak wygląda wiązka przewodów elektrycznych pomiędzy drzwiami a samochodem? Nie ma tam popękanej izolacji na przewodach?
passat zabezpieczenie przewodów zwarcie przewodów passat passat kolory przewodów drzwi
spalić bezpiecznik kondensator bezawaryjna pralka wymienne łożyska instalacja deutz
kablówka skrzynka matryca lsc320an02
Podłączenie zasilacza 200W zamiast 160W do telewizora Thomson 32FU5253 nie włącza się po burzy - co robić?