Proszę bardzo. Pozdrowienia Darek
Często lubi pękać bezpiecznik w formie blaszki na akumulatorze. Powiedz, widziałeś ty kiedy Passata B5 i akumulator a na nim bezpieczniki do ABS, bo ja nie Za to widziałem na przykład Golfa 4 i bezpieczniki na akumulatorze
gdzie ucinają się przewody od nagłośnienia tylnego?? szukaj w słupkach między dzwiami osłona od tylnego nagłośnienia nie ma nawet otworów tak, bo to atrapa Porażka, w 20 letnim fordzie nie miałem głośników a przewody były. ja w prawie 30 letniej mazdzie też miałem.Oszczędność przy takiej ilości produkowanych passatów liczona może być w milionach eur
30-50 cm od modułu w wiązce. Gdzie należy szukać problemu?? Jakie kolory przewodów są od sterowania centralnym?? Ma ktoś jakiś schemacik?? Czytałem że kable lubią gnić na
Witam ,schemat komfortu
W 1,8T będą to te zaznaczone na zdjęciu https://obrazki.elektroda.pl/8701986300_...
Czyli jest to wtyczka czujnika połozenia przepustnicy? Mam cos takiego: 1 - czarny z zołtym paskiem (powinno tam byc napiecie, chyba 5V) 2 - zielony z białym paskiem 3 - brązowy z zielonym paskiem (powinna tam byc masa)
opraw mnie jeśli się mylę ale kontrolka zużycia klocków w tym modelu nie informuje czy chodzi o przód czy tył a jak jest czujnik z tyłu to tam też trzeba sprawdzić. No ale jak twierdzisz że to na pewno problem jest z przodem to sprawdził bym tę część wiązki od wtyczki klocków do nadkola za akumulatorem. To jest urok kupowania auta nowego-18-letniego....
Możesz odizolować fragment przewodów i skręcić je ze sobą
Climatronic czy climatic ? Diagnostyka do zrobienia zanim zaczniesz rozbierac i wymieniac po kolei lub to co komus pomoglo - nie znaczy ze Tobie pomoze. Moze byc czujnik temp albo przepustnica na wyjsciu z nagrzewnicy.
Wredna usterka sugeruję wyciągnięcie pompy paliwa ze zbiornika,sprawdzenie przewodów i styków.
Puszkę wyrzucić. Po kabelkach iść i odciąć dołączone, złączyć te co idą do przeciętych przewodów auta. Możliwe że centralny zniknie. Met 2 : połączyć tylko te co są podłączone do przeciętych , kupić jakiś drugi alarm/sterownik centralnego i zamontować korzystając ze starych przewodów.
To nie jest żaden ekran. Tutaj (3 przewodowa) masa dla sygnału idzie przez układ wydechowy. Jak wiadomo połączenia tam rdzewieją i ta masa nie jest pewna przez to dołożyli osobny (czwarty) przewód z masą by nie było przekłamań na odczycie z przewodu sygnałowego. Czy te sondy się różnią to tego nikt Ci nie powie. Gdyby sondy różniły się tylko przewodami...
napisz konkretnie w których miejscach i do jakich przewodów się wpiąłeś. są bezpieczniki wysoko za przekaźnikami pod kierownicą.
Więc albo akumulator siadł, albo problem z połączeniami przewodów od akumulatora albo silnik stoi kołkiem. Spróbuj obrócić wałem za pomocą klucza.
Pomylona kolejność przewodów zapłonowych, przestawiony rozrząd lub źle sprawdzone i brak iskry.
Możesz zacząć od wymiany filtra paliwa i obejrzenia dokładnie wszystkich przewodów podciśnieniowych. Najlepiej jechać na diagnostyke komputerową.
Pierwszy superb to passat b5 więc jak czegoś nie będziesz wiedział to szukaj o B5.
Mam w swoim pasku aku 45Ah. Daje radę bez problemów. Proponuję sprawdzić oprócz przewodów WN i kopółki: - przewody zasilające rozrusznik; - przewody od alternatora; - przewody masowe. To są trzy miejsca gdzie może siedzieć jeszcze problem. Pozdrawiam
Witam .Sprawdź wiązkę instalacyjną w osłonie gumowej w przednich drzwiach od kierowcy czy nie masz gdzieś przerwanych przewodów instalacji lub sprawdź wtyczkę łączącą instalacji drzwi do słupka czy nie są zaśniedziałe styki.
Podstawa prawidłowego funkcjonowania to świece, przewody i ew. cewka. Może zacznij od świec i przewodów bo pewnie nie były dawno wymieniane. Co do odpalania to do sprawdzenia akumulator i jego ładowanie
gościu bierzesz wiązkę która idzie spod kierownicy bez względu do którego gniazda idzie i w niej szukasz przewodów czernego z zielonym paskiem i czarnego z białym paskiem .
Sprawdź wiązkę przewodów w przelotce drzwi, mogą być uszkodzone. Na próbę możesz podmienić moduł. Kliknij w wyszukiwarce internetowej, powinno być sporo informacji na interesujący Cię temat.
Włącznik awaryjnych z wbudowanym przerywaczem nie ma nic do tego. Przy zamykaniu/otwieraniu sygnał na kierunki idzie z modułu komfortu. Uszkodzony moduł lub brak jednego z plusów na zasilaniu. Zobacz czy masz plusa na wtyczce 15 pinowej, pin 12 - przewód czerwono-żółty, pin 15 - przewód czerwono-czarny i na pinie 3 - przewód żółto-czerwony wtyczki 23...
Z tego co opisujesz wg mnie obroty przy rozruchu są za niskie. Wyczyściłbym połączenia przewodów dochodzących do rozrusznika (nie wykluczone, że będzie konieczna regeneracja rozrusznika).
Brzmi to tak jak by łapał gdzieś powietrze przez układ paliwowy i paliwo ucieka z układu jedynym wspólnym elementem jest filtr paliwa zaczął bym od przyjrzenia sie jemu i wszystkim łączeniom przewodów i filtra.
Klasyczna usterka, odchyl gume łączącą klapę auta z autem, w której idzie wiązka przewodów napewno większość jest połamanych, należy wziąć nowe kable i przedłużyć połamane, polutować poskładać.
posprawdzałem wszystkie przewody Nie wszystkie. Wiązka idąca od modułu komfortu do rozwinięcia i sploty przewodów do polutowania. ponieważ zamek "przekręcił się" i nie da się kluczykiem otwierać tych drzwi. Może tylko "płetwa się ułamała.
Trzeba się dostać pod dywanik nóg kierowcy,będzie tam sterownik,zwróć uwagę na wiązkę przewodów lini fotela i progu auta jeśli znajdziesz na niej ślady nalotu śniedzi,rozetnij ją i sprawdz wszystkie wewnętrzne połączenia wiązki( około czterech )zwróć uwagę na przewody z udziałem czerwonego koloru(np,czerwony z niebieskim).
Sygnały o załączeniu klimatyzacji czy też o załączeniu ogrzewanej tylnej szyby idą do komputera analogowo i nie potrzebują do tego Can-u. Skoro ktoś do rocznika '99 zamontował silnik który zaczął sie pojawiać od roku 2002 to na pewno na przelotkach na grodzi brakuje kilka przewodów bądź też są powpinane w inne miejsca.
Zrób tak: metalowe końcówki przewodów paliwowych po stronie pompy (zasilanie i powrót) zeszlifuj po obu stronach na płaskiej powierzchni papierem ściernym, np. 240. Nowe, dobrze dobrane podkładki miedziane trzeba na jakimś drucie rozgrzać do czerwoności nad gazem, po czym szybko schłodzić pod zimną wodą. Po takim zabiegu stają się miękkie i w efekcie...
Syrenka ma symbol 1K0951605D (taka sama jak w Eos, Touran, Passat 3c) i oznaczenie na schemacie H8. Jest włączona za pomocą magistrali LIN do modułu komfortu J393 Syrena fabrycznego alarmu jest montowana we wnęce prawego nadkola, pod błotnikiem. http://obrazki.elektroda.pl/4176622600_1...
Rozbierasz i wyciągasz od lewej strony. Odkręcenie śrub od przewodów nieco utrudnione i trzeba pokombinować ale wykonalne. Mocowanie przekładni śruby: pod akumulatorem, druga pod serwem a trzecia od spodu. Od środka - jedna śruba. Wpisz w google - są fotoporady.
W centralce jest jeden przewód na kierunki Dodano po 3 Odseparować diodami kierunkowskazy i wpiąć się w swicha przed moduł drzwi kierowcy. W komforcie masz już CAN i nic nie zrobisz. Nic nie trzeba separować. Czyli z tego co rozumiem to wpinam się w wiązkę w drzwiach kierowcy. Przewodów do kierunków gdzie szukać? (jestem elektronikiem elektrykiem ale...
Sterowanie zamkiem centralnym - masami, musisz wejść na drzwi czerwony z niebieskim zamknij,czerwony z zielonym otwórz w wiązce do siłownika. Ten sam przewód co na zamknij to domykanie - trzeba tylko wydłużyć impuls na zamknij. Sygnał z drzwi bierzesz z komputera pod nogami kierowcy. Podnosisz tapicerke i wyciągasz go na zewnątrz na jednej kostce bedziesz...
jeśli zaczął strzelać sprawdz czy pod czas wymiany kopułki nie zamieniłeś przewodów miejscami w kopułce a i jeśli słabo był dokręcony aparat owszem mogłeś go przestawić.rozrząd jeśli na pb jest ok to bym wykluczył,a tak na marginesie można sprawdzić ciśnienie sprężania to też ma wpływ na spalanie
... aj jeśli chodzi o rozpiskę przewodów to można poradzić sobie miernikiem. Szukasz napięcia +12V i 0V przy wyłączonej stacyjce na swoim sterowniku, potem ktoś przekręca regularnie kluczykiem na otwieranie (co sekundę) a ty podłączasz się miernikiem pod +12V i szukasz napięcia 12V na pozostałych złączach (sterowanie minusem) i to samo z zamykaniem....
Witam szanowne grono koleżanek i kolegów. Mam małe pytanko odnoście dwużyłowego przewodu zakończonego wtyczką, który wisi w moim Passacie '95 a w zasadzie w przednich jego lewych drzwiach między płytą tapicerki a pianką. Wystaje go sobie ok. 20cm i znajduje się na wysokości klamki, może trochę niżej. Przez nierostropność nie zapamiętałem kolorów żył...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1... http://forum.vw-passat.pl/threads/1130-M... Może pomoże.
1) Znajdź alarm. Ma co najmniej 4 kostki. Jedna z kostek jest od czujników (trzyprzewodowa, czarny, czerwony i niebieski). Idąc wzdłuż przewodów szukaj czujnika. 2) Możesz czujnik odłączyć przy załączaniu alarmu. Naciśnij przycisk uzbrajania i trzymaj tak długo, aż drugi raz nie mrugną światła. Tylko, że musisz to robić każdorazowo przy zał. systemu....
No ja już tu czegoś nie rozumiem. Specjalnie podałem schemacik połączeń pompy z zamkami. Nawet, gdyby kolory były inne to i tak wszystko widać dokładnie. Jaki jest problem w powieleniu styków zamka przekaźnikami? Dla pewności omomierz w dłonie zbadać przypadek zamka, zrównoleglić styki zamka przekaźnikami do przewodów i wtedy nie ma różnicy, czy sterowanie...
Witam serdecznie.Ostatnio byłem na kursie Opla.Tam nie wolno odkręcać przewodów od wtryskiwaczy bo formują się przy dokręcaniu.Drugi raz już to niemozliwe.Nie wiem jak w VW ale w Oplu jest to zakazane bo nieszczelność przy takim ciśnieniu może kogoś poważnie poturbować.Pozdrawiam.Jak możesz to podaj numer usterki. nie wiem jaki opel i co ci tam naopowiadali...
Dwa kable pod zielone oczko.
Sprawdź czy jest iskra To o czym piszesz to czujnik przepływu powietrza on raczej nie decyduje o niczym w momencie uruchamiania silnika - na razie zostaw go (mam nadzieję że go nie uwaliło podczas tego BUM od gazu) Czy immobilajzer przypadkiem nie szwankuje, zrób próbę na innym kluczyku. Czy i kiedy wymieniałeś filtr paliwa bo może jest tak że jest...
Błagam - pomocy! Co mogę jeszcze zrobić?! Zezłomować? Zrób dokładne foto silnika i osprzętu - mam brzydkie podejrzenia, będziemy powoli tłumaczyć jak go reanimować. Digifant to prosty system, ale ma "zagrywy". Skoro rozsadziło klapę antystrzałową i uszkodziło przepływomierz, to od razu rozejrzyj się za nowym boxem filtra - cudów nie ma, musi być pęknięty....
Panowie z tego co tu czytam to nikt z was nie ma tak naprawde zielonego pojęcia jak się za to zabrać a najpierw powinno sprawdzać jak naj drobniejsze żeczy . Ja miałem taki problem cał czas gotowało mi wode i teżtrafiłem na super fachowców powymieniali mi termostat czujniki nawet zdjeli głowice i wymieniali uszczelke ale problem nie znikną , woda jak...
Jest kilka czujników ptzy doborze trzeba zwracać uwagę na oznaczenie , mają też różne kolory pierścienia. O ile pamiętam to w czujniku są dwa termistory które mają po dwa styki. Podczas zmiany temp rezystancja termistorów zmienia się, infio to jest przekazywane do kontrolki z jednego i do wskaźnika z drugiego. Sprawdziłem w moim golfie to przy temp...
http://obrazki.elektroda.pl/5786197900_1... zaznaczyłem te przewody, o które mi chodzi. ;)
Kolego, miernik, potem bateryjka 9V i pomału wszystko się zacznie klarować. Nie wiem jakie masz kolory kabli, ale z tego co widzę na zdjęciach jest brąz i to zapewne jest masa. Rozgryzałem już różne takie instalacje i nie było to szczególnie trudne, niezależnie od samochodu. Miernikiem sprawdzisz czy to masa mierząc względem jakieś śruby, wkręta, zawiasu...
Witam wszystkich!!!Mam mały problem z vw,mianowicie przy zapalaniu, po przekręceniu kluczyka jest efekt taki jakby rozrusznik nie miał siły przekręcić silnika,tak się dzieje 2-3 razy.Gdy silnik zaleje to wtedy może nawet nie starczyć akumulatora do zapalenia.Zaznaczam że jak już świece są zalane rozrusznik kręci poprawnie.Rozrusznik nowy,akumulator...
Mam passata 2001, kupiłem radio beta. Mam problem z kostką zasilającą. Posiadam schemat kostki ale nie mam rozpiski kolorów przewodów. Poprzedni właściciel coś namieszał przy przewodach. Proszę o POMOC w opisie przewodów kolorów!
passat zabezpieczenie przewodów zwarcie przewodów passat passat kolory przewodów drzwi
gniazdko hager elektroniczne głowice termostatyczne kabel miedza aluminium
synology ds725 mitsubishi lancer gniazdo
Infiniti Q70 - brak dźwięku w lewych drzwiach: diagnostyka i rozwiązania Kolory przewodów tylnej lampy Renault Kangoo 2009