Zapomniałem powiedzieć że jeszcze pompa zaciąga paliwo lecz wszystko wraca się przez przewód od powrotu.
kolego proponuję sprawdzić czy autko się nie zapowietrza , przy odpalaniu ciągnie paliwo z powietrzem i tak może się dziać (w B5 często pęka przewód paliwowy przy pływaku )
witam, chciałbym wznowić post. Mam identyczny problem, mam 2.0 tdi bmr 170 km. kręci jak na załączonym filmie. silnik długo się kręci, im mniejsza temperatura tym gorzej odpala. Jak nie rozładuje akumulatora to odpala i gaśnie. Jak zaskoczy to trzepie silnikiem. W samochodzie została wymieniona pompa vacum, sprawdzone pompowtryski i ciśnienie na cylindrach...
Ciekawi mnie tylko to że jak odłącze przewód podciśnienia z EGRu to silnik pracuje równo jak by nic się nie działo czy to ma jakieś powiązanie z układem paliwowym?
Problem z odpalaniem samochodu. Pacjent VW Passat B5 1.9 TDi 101km (kod silnika AVB) 2003 rok. Jeśli zostawię auto przodem wyżej niż tyłem to po nocy odpali od strzała pochodzi jakieś dwie sekundy po czym gaśnie. Potem już można kręcić, aż do rozładowania akumulatora. Psiknę mu samostart czy środek do pielęgnacji wnętrza to odpala i już chodzi normalnie....
Kiedyś tata przetarł lekko przewód paliwowy pod spodem auta i gdy samochód postał trochę to dostawało się powietrze do przewodów paliwowych i ciężko zapalał. Sprawdź (jak masz przeźroczysty) przewód przy pompie paliwa czy nie idą bąbelki. Jak będą szły to masz gdzieś nieszczelność.
Pęcherze powietrza w paliwie. Trzeba sprawdzić szczelność przewodów paliwowych.
Może być uszkodzony przewód,niedokręcony filtr itp. Możesz zawsze też założyć zaworek zwrotny przed filtrem paliwa. A jak podpompujesz ręczną pompką to objawy się utrzymują?
Witam ponownie Pompa w zbiorniku martwa:) Cały układ paliwowy działa samochód chodzi pompa pracuje, pomimo odłączenia przewodu zasilania paliwa i powrotu paliwa wyprowadzonych wprost ze (korka z czujnikiem poziomu paliwa) zbiornika paliwa . Jest jeszcze jeden przewód poprowadzony obok- może jakiś awaryjny? Wymieniłem pompe wewnątrz, teraz wydaje sie...
Witam. Mam takie problem że silnika w passacie (B3 '92) nie możne odpalić. Po wstępnych podejrzeniach okazało się że paliwo nie dochodzi na listwę wtryskową. Nie wiem co z tym zrobić. Czy to wina słabego ciśnienia czy regulatora (na innym ze szrotu to samo). Nie mam jak zmierzyć ciśnienia. Pompka paliwa ma 2 lata. Gdy przekręca zapłon pompka chodzi....
Witam.Mam problem z odpalaniem passata b5 1.9 tdi 115km 2000r. Założyłem przezroczyste wężyki paliwowe żeby zobaczyć czy jest gdzieś powietrze i zauważyłem że przewód zasilający paliwo ze zbiornika do filtra po zgaszeniu robi sie pusty(czy tak powinno być ?) mam elektryczną pompę w zbiorniku.Czy w tej pompie jest jakiś zaworek zwrotny żeby paliw nie...
Czołem chłopaki ( i dziewczyny )! Mam Passata '93 "Trend" 1,8 benz., gaz. Nie posiada on praktycznie żadnego zabezpieczenia. Chciałbym zamontować w nim ukryty wyłącznik zapłonu ( posiadam gotowe urządzenie- antynapad, które uruchamiane jest po dotknięciu ręką czujnika. Nie jest ono jeszcze zamontowane. ) Tu dodam, że posiadam w aucie instalację LPG...
Witam.Mam problem z odpalaniem passata b5 1.9 tdi 115km 2000r. Założyłem przezroczyste wężyki paliwowe żeby zobaczyć czy jest gdzieś powietrze i zauważyłem że przewód zasilający paliwo ze zbiornika do filtra po zgaszeniu robi sie pusty(czy tak powinno być ?) mam elektryczną pompę w zbiorniku.Czy w tej pompie jest jakiś zaworek zwrotny żeby paliw nie...
Zamienione przewody paliwowe.
Ostatnio sprawa wyglądała w ten sposób że kumpel grzebał mi przy odpowietrzniku żeby więcej benzyny wlać, wyciągnął odpowietrznik całkowicie i wsadził sam wąż i to było trochę nie szczelne i dostała się do baku trochę piasku sam nie wiem ile w sumie bo trochę na tym pojeździłem no i problem zaczął od tygodnia najpierw pompka dziwnie chodziła i nie podawała...
zamień te przewody paliwowe miejscami
W dawnych dieslach to oznaczało uboga mieszanka. Zapchane przewody paliwowe : sitko w zbiorniku , filtry paliwa lub zapowietrzanie się układu paliwowego a to już jest poezja któryś uszczelniacz na pompie lub przewód. Jeżeli w tym modelu nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku to w akcie desperacji przed filtrem można założyć taką tzw. gaźnikową 0,6 BAR.
Siemanko. Kolego na początek sprawdź dokładnie układ paliwowy, może przewód przy filtrze sie poluzował - kiedyś kolega tak miał, że obluzował Mu sie przewód i auto ciężko odpalało. Może paliwo jest złej jakości? Powodów może być 100, jak będziesz miał układ w porządku,a problem wciąż będzie dręczył to podepnij pod kompa? :)
paliwo jest świeżo wlane, a wtryski i listwa są po wymianie to paliwo raczej dobrze przepływa, jeszcze sprawdze przewód który dostarcza paliwo od pąpki do silnika, a te pompki są odpowiednie bo w katalogu sprawdzałem, i aż 3 sie zjarały to o czymś też swiadczy
Witam, Kolega powinien jechać do mechanika, aby w tak wiekowym aucie sprawdził wszystkie przewody paliwowe, ponieważ mogą one być skorodowane. Stawiam na przewód odpowietrzający par benzyny, który biegnie od wlewu baku do filtra z węglem aktywnym (gdzie gromadzą się pary )i poprzez elektrozawór są podawane do spalania w silniku. Może ten przewód się...
Witam. Raczej to nie przez niski stan paliwa, bo passat wyssysa paliwko prawie do końca i nie jest wrażliwy na przemieszczanie się paliwa w zbiorniku na zakrętach, jeżeli wszystko jest O.K. Z tego co pamiętam (mogę mylić z golfem ale to przecież dzieci z jednej matki), to smok paliwa w zbiorniku ma dwa otwory zasysające paliwo jeden jest zaraz nad dnem...
Najlepiej w układ paliwowy na zasilaniu, wpiąć szeregowo manometr i obserwować ciśnienie, jeśli będzie poniżej powiedzmy 3 bar, należy czujnie zacisnąć przewód powrotu paliwa za regulatorem. Jeśli ciśnienie wzrośnie do co najmniej 5 bar, regulator do wymiany, jeśli nie wzrośnie, to pompa.
Witam. Może ktoś z forumowiczów podpowie gdzie takie przewody można zakupić lub jakiś zakład który dorobił takie przewody. Auto passat b2 2.2 pięć cylindrów.
Witam Posiadam VW Passata B5 2.5 TDi rok 2002. Samochód przestał odpalać, po zdiagnozowaniu okazało się, że pompa w zbiorniku padła. Została założona nowa pompa, ale nadal nie jest podawane paliwo (jest, ale tylko tyle, ile podciągnie sama pompa wtryskowa). I z tym wszystkim bym sobie poradził, ale pompa w zbiorniku jest inaczej zbudowana niż te, które...
Witam mam samochód VW Passat b3 1.9TD zapowietrzoną pompę paliwa czy ktoś wie jak odpowietrz i w przewodach są bąbelki powietrza. Za pomoc z góry dziękuje. Zdjęcie samochodu : http://obrazki.elektroda.net/26_12677271...
Sprawa załatwiona :) Moja panna nie powiedziała że porządnie przyhaczyła i zagięte były przewody paliwowe :)
Może to być efekt nieszczelnego układu paliwowego. Paliwo może cofać się poprzez zaworek zwrotny (wystarczy założyć na przewód paliwowy - koszt ok 10pln z robocizną) lub mogła powstać nieszczelność na innym elemencie, jak i na samym przewodzie paliwowym lub w obrębie obudowy filtra paliwa. Jeżeli zjawisko to powstaje po dłuższym postoju auta to cofanie...
Wiem kolego seweryn7701 Gotowego zestawu nie kupuj. Cena poważnie naciagnięta Przepatrzyłem właśnie ile to wszystko kosztuje: -świeca płomieniowa - 20zł w sklepie MAM -przycisk grzania - max 10zł MAM -kabel 5zł max MAM -przewód paliwowy 10zł max -kolektor ssący 60zł - wspawać mufkę- z 10zł max pomontować samemu - bezcenne Więc cena z kupnem nowego kolektora...
Sprawdzić napięcie w instalacji podczas rozruchu. Sprawdzić czy nie cofa się paliwo. Na próbę można wstawić dodatkowy zawór zwrotny na przewodzie paliwowym.
Sprawdź jaką temperaturę paliwa widać w w parametrach, skoro jest uszkodzony to tak czy inaczej trzeba będzie wymienić, a odpowiada przede wszystkim za kąt wtrysku. Jak zgaśnie to odkręć korek wlewu paliwa do baku, i spróbuj ponownie odpalić. Filtr paliwa był wymieniony czy jeździ w samochodzie niewiadomo jak długo? ew jest taki syf w baku że przypycha...
Witam! Posiadam Passata B5 1.9 TDI 115 KM Mam problem z zapaleniem jak dlużej postoi zimny nie chce palić załapie i odrazu gaśnie i musze długo chełtać dopiero załapie Jak jest ciepły pali za pierwszym razem. Ostatnio zauważyłem że jak zaparkuje ze auto stoi z górki przód skierowany w dół to zapali normalnie Ostatnio mechanik założył mi zawór zwrotny...
Chłopie, zamontuj trójnik w przewód powrotny między filtrem a pompą i ustaw na sprężarce na reduktorze 0.2 do 0.5 bara i dmuchaj ze 20 minut, jeśli jest gdzieś nie szczelne to pokaże się paliwo, proste jak budowa cepa. Jeden warunek, układ paliwowy musi być szczelny, łącznie z korkiem oraz nakrętką smoka. w innym wypadku guzik zobaczysz, testy na zimnym...
sprawdziłem świece i przewody i układ paliwowy
Korekty na pierwszym screenie dramat. Na drugim już ok. Wygląda to na brak paliwa do pompek. Jak pojawi się problem zgaś silnik i zajrzyj do filtra. Wystarczy zdjąć zawleczkę i do góry wyjąć przewód paliwowy. Poziom paliwa ma być ponad materiałem filtrujacym. Możesz sobie porównać z poziomem jak silnik jest rozgrzany i nie ma problemu. Jak tu będzie...
Luźna wiązka daje błędy -jeżeli nie będą w sterowniku silnika to będą w skrzyni i abs-ie. Pisał wyraźnie że jak dał mu w p...de to padł na 10 minut zanim zapalił -może skonczyło się paliwo w przewodach? smok się przytkał w baku? Może gdzieś pękł przewód paliwowy i podsysa powietrze? Sprawdź błędy w module abs i w skrzyni - jeśli automat. Jeżeli będzie...
Robert, ja bym sprawdził dwie rzeczy, mianowicie jakie ciśnienie daje pompka wstępna w zbiorniku to raz, oraz założyłbym przezroczysty przewód paliwowy na próbę na zasilanie i powrót z tandem pompy co nam ukaże czy piana robi się bo nie pobiera paliwa z filtra czy na powrocie z tandem pompy bo są wydmuchane miedziane uszczelki na wtryskach, i kompresja...
Witam. Mam passata 1,6 td lecz nie posiadam pompy paliwowej w baku, ponieważ pompa jest jednym elementem z pompą wtryskową przy silniku. Na pompie jest styk od odcinania paliwa i od niego wyprowadź przewód do układu, który sobie zmontujesz na "dotyk", oczywiście go ukryj gdzie chcesz i to będzie stanowiło już problem dla złodzieja. A tak naprawde jak...
Najczesciej problem jest w gniazdach mocujacych pompowtryski ze wzgledu na wade konstrukcyjna . Najczesciej pomaga wymiana uszczelek na wtryskach oraz obejrzenie układu paliwowego f paliwa przewody Vacupompa . Czy nie ma wycieków
Witam Włącze się do tematu Posiadam Passata B5 1.9 TDI 115 KM Mam problem z zapaleniem jak dlużej postoi zimny nie chce palić załapie i odrazu gaśnie i musze długo chełtać dopiero załapie Jak jest ciepły pali za pierwszym razem. Ostatnio zauważyłem że jak zaparkuje ze auto stoi z górki przód skierowany w dół to zapali normalnie Ostatnio mechanik założył...
W jakim stanie są przewody paliwowe od zbiornika do pompy?
czyli nie ma to nic wspolnego z pompowtryskiwaczami.. dzisiaj rozbiore ta pompe i obejrze dokladnie wydawalo mi sie ze nie dochodza do niej zadne przewody paliwowe. dzieki :)
Drążę temat od jakiegoś czasu i z tego co się orientowałem to oryginalnego sterowanego przez CAN nie ma co montować bo ma np. ochronę komponentu (wykrywa instalacje w aucie z innym VINem i się blokuje) i trzeba jechać do serwisu żeby je aktywować (albo do magika od tego). Aso podłącza webasto do kompa a komp łączy się z bazą vw i sprawdza czy nie jest...
w progu kierowcy idzie przewód zasilania pompy paliwa,powinien być koloru żółto-czerwonego,w momencie rozruchu powinno być na nim napięcie,jeżeli nie ma,a bezpieczniki są dobre,to powinien byc jeszcze przekaznik pompy paliwa i on moze być uszkodzony,powinien być na listwie po lewej stronie przy bezpiecznikach.
Problem rozwiązany, zgnieciony przewód powrotu paliwa do zbiornika. Zrobiłem wstawkę i wszystko działa prawidłowo. Tak że nie tylko uszczelniacze na pompowtryskach, vacupompa, wyrobione gniazda czy też lejące pompowtryski mogą być przyczyną dostawania się paliwa do oleju ale niedrożny przewód powrotu paliwa do zbiornika!!!!!!!!!!!!!!!! Doszedłem do...
Witam, Sprawdź dokładnie przewody paliwowe, a szczególnie ten od baku do filtra. Prawdopodobnie na którymś łączeniu lub gumowym odcinku jest nieszczelność i dostaje się powietrze. Jeżeli masz filtr z 2 króćcami pod przewód zasilający oraz zaworek na powrocie to sprawdź sam filtr (czy nie wypadł oring pod zaworkiem na przelewie?) może być nieszczelność...
1. Zmień mechanika (palec to on może sobie ...). 2. Zrób sobie prosty przyrząd z jakiegoś ciśnieniomierza (tak do 6 barów), podłącz do niego przewód gumowy (koniecznie wzmocniony, taki jak do chłodnicy lecą). Dobrze pozaciskaj opaskami ten przewód do manometru i podłącz go do przewodu paliwowego np. za pomocą rurki stalowej (też dobrze pozaciskaj opaski....
Nie ryzykuj z tym uruchamianiem na zaciąg, bo zerwiesz pasek rozrządu i po silniku. Może zmieniałeś filtr paliwa i dałeś jakąś podróbę. Sprawdź połączenia przewodów paliwowych pod kątem nieszczelności oraz pod podłogą auta, może je uszkodziłeś najeżdżając na jakąś przeszkodę. Możesz zastosować zawór zwrotny na przewodzie paliwowym lub "gruchę".
Dymki - dałbym trochę kasy na kompleksową kontrolę silnika. Lepiej dmuchac na zimne. Co do drugiego zdania cytatu się zgadzam , co do pierwszego niekoniecznie. Już widziałem jak "fachowcy" ASO 2 "techami" diagnozowali paska który nie miał mocy , szarpał , itp. i nic nie zdiagnozowali, po czym ... przyszedł mechanik "przedemerytalny" , zdjął przewód...
Kup i zamontuj na 2 cybantach zawór zwrotny na przewodzie paliwowym od zbiornika do filtra .
sprawdz; wymień filtr paliwa... sprawdz lub wyczyść zbiornik paliwa czy na przewodach paliwowych masz bąble powietrza?
Witam. Postaram opisać się mój przypadek, który udało mi się samodzielnie rozwiązać. Na wstępie przepraszam za brak zdjęć, ale nerwy dawały się we znaki podczas naprawy i jakoś nie było na to ochoty :) Pojazd to VW Passat B6 z 2006 roku. A w nim ogrzewanie postojowe "standheizung" firmy Webasto, model Thermo Top V bez telestartu, tylko programowane...
Witam. Dla mnie jest to temat rzeka dlatego postanowiłem połączyć 10 tematów w jeden. Sorki ale w tym przypadku musiałem napisać książkę. Problemy zaczęły się mniej więcej od drugiej połowy grudnia, czyli jeszcze w temp. ok +13 stopni. Na początku dłużej kręcił na zimnym silniku, po podgrzaniu świec odpalał szybciej czyli np za 3 przekręceniem. Na ciepłym...
Zwierać środkowy pin wtyczki aparatu zapłonowego cyklicznie do masy i zaobserować czy -słychać odgłos wtryskiwaczy ( kliknaine) -słychać odgłos pracującej pompy (charakterystyczny szum w przewodach paliwowych) -ze zdjętego przewodu z cewkomodułu zbliżonego do masy strzela iskra
wygląda to tak jakby silnik się rozpędzał,łapie od samego początku kręcenia,ale praca silnika bez pomocy rozrusznika jest dopiero po 6-8 sekundach, Ja bym jednak obstawiał nadal świece. Ale skoro wymienione - zobacz czy po nocy przezroczyste przewody paliwowe nie są puste.
po koleji poluzowujesz przewody doprowadzające paliwo do wtryskiwaczy i kręcisz rozrusznikiem aż "przelejesz" wszystkie, filtr jak najbardziej powinno się zalać
Witam, mam problem z passatem b5 2005 2.0tdi 136km, otóż po zmianie uszczelki pod pokrywą zaworów nie zapala, da mu się tylko plaka i pali, został już wymieniony filtr paliwa i sprawdzone przewody paliwowe, pompke niby słychać, proszę o pomoc, dziękuję i pozdrawiam :).
Najpierw Odłącz ten dokładany immo i sprawdz co się będzie działo. Jeśłi nic to nie pomoże to jak już nie będzie palił sprawdz czego mu brakuje czy startuje pompa paliwa i czy jest iskra. Jak nie ma iskry to sprawdzić zasilnaie i masę na kostce aparatu zapłonowego (plus i masa zewnętrzne piny) środkowy to sygnał z halla. Jak zasilanie i masa jest ok...
Witam maiłem taki przypadek kupiłem nową pompkę koszt orginalnej 920zl i nic wiec kupiłem druga do silnika wackum koszt koło 1500zl i problem minoą mozesz tesz sprawdzić przewody paliwowe czy nie są przypchane jakimś syfem.
Wymień filtr paliwa i posprawdzaj wszystkie przewody paliwowe czy są szczelne i powinno być po kłopocie.
Sprawdż przewody paliwowe,połączenia może sie zapowietrza. Pozdrawiam.
Sprawdź wszystkie przewody paliwowe. Silnik łapie powietrze i najprawdopodobniej dlatego gaśnie po chwili.
Faktycznie nie. To z temperaturą to jeden temat a z utratą "ciągu" drugi. Utrata mocy może mieć wiele przyczyny, ale zawsze zaczynamy od sprawdzenia drożności przewodów paliwowych a przede wszystkim sprawdzenia i ew. wymiany filtru paliwa.
EGR masz zaślepiony - jeśli tak to wskazania w polu 3 są prawidłowe, nie napisałeś czy kasowałeś błąd 17656 i czy pojawił się ponownie po sprawdzeniu oraz czy kopcenie i brak wchodzenia na obroty nadal się utrzymuje. Brak paliwa przy niezalanym filtrze mógł wygenerować ww. błąd więc przyjrzyj się jeszcze czy widać dużo pęcherzyków powierza w przewodzie...
Sprawdź, to co koledzy sugerują. Miałem autko z takim silnikiem i przebiegiem min. 300 tys. km, ale w zimie nie miałem problemów z odpalaniem (stał pod blokiem). Sprawdziłbym ciśnienie w cylindrach. Sprawdziłbym też świece żarowe (kiedy je zmieniałeś) bo mogą być o różnym stopniu "zużycia" i na różne napięcie np. zamiast na 5 V może któraś z nich być...
- wężyk pompy serwa i przepustnica - cewki i świece - sonda lambda -a może mapa sypała Skasuj błędy jak odpalisz i wyłączysz to cokolwiek sie pojawia ? Ostatecznie mogł walnąć ECU. Jeśli niema żadnego błędu. Sprawdzać można po kolei a z wymianami to się wstrzymaj. Przewody paliwowe lub wtryskiwacze też mogły się przepchać.
Co ma dać takie zmostkowanie i dlaczego na 10 sekund przed odpaleniem? Problemy z odpaleniem po postoju często spowodowane są spływaniem paliwa z kanału w głowicy. Po zmostkowaniu przekaźnika uruchamia się pompa paliwowa, która w ciągu 10 sekund powinna napompować paliwo do przewodu.
Do Passata np silnik aFN 47 pin np. Prosze o podanie modelu silnika
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
ja mam jeszcze jeden mały patent z passata zamontowałem zaworek powrotu za 30zł przed filtrem i paliwo się nie cofało
co do nierównych obrotów to przeczyść przepustnice a jak nie pomoże to podjedz do mechanika nich ci zrobi adaptacje. co sie tyczy palenia to może sprawdź czujnik temperatury. ja bym pogrzebał jeszcze przy tej pompce sprawdź jeszcze raz pompkę oraz przewody paliwowe łącznie z filtrem. oraz jakość paliwa to podstawa
Sory jest tam czujnik na przewodzie paliwowym temp. paliwa .uszczelniany zwykłym oringiem i tam czasem podbiera powietrze.nr kat 038 906 081B
Witam to jest mało prawdopodobne takie spalanie , jak z wymianą filtra powietrza w twoim autku, jaki dym od zadka ,ile kilometrów to cudo przejechało,zbiornik paliwa nie cieknie ,przewody paliwowe lubia się przecierac ,musisz cos więcej nam opowiedzieć .Pozdrawiam
tam masz cały kosz paliwowy , w koszu jest pompa i jest podłączona grubszymi przewodami , a cieńsze przewody są od wskaźnika
Witam, na twoim miejscu sprawdzil bym przewody paliwowe, czesta usterka w dieslach to zapowietrzanie sie powodowane przez delikatnie przelamane/spartniale przewody paliwowe. Inne miejsca to uszczelka filtra paliwa, przewody powrotne od wtryskiwaczy. Jak ktorys kolega pisal wczesniej moze byc wina zaworka, mozna kupic zwrotny zaworek za 4-5zl i wstawic...
Witam tam gdzie dochodzą przewody elektryczne i paliwowe to właśnie jest to trzeba odkręcic kilka śrubek i wyciągasz cały zespól ze zbiornika.
Tak, chodziło mi o tą uszczelkę. Najpierw spradź jeszcze napięcie zasilające i wyjściowe przepływomierza! Przepływka jest "czujnikiem" od którego zależy 90% sprawności tego silnika! Na prawdę ;) A ścieżki oporowe wycierają się niestety często. A co do samej wymiany oringów. Robiłem to dawno temu, ale myślę że pamiętam i uda mi się opisać po kolei: 1....
Sprawny TDI powinien odpalić przy takiej temp bez świec. To nie klekot z komorą wstępną. Nie masz bąbli powietrza w przewodach paliwowych? Pisk może być z licznika z powodu braku smarowania przy wykrytych obrotach silnika.
Ja w Audi A4 AFN zaczynałem od wymiany wszystkich przewodów gumowych paliwowych w komorze silnika oraz oryginalnych opasek na nowe skręcane. Jeżeli są jeszcze oryginalne to też mogą być powodem zapowietrzania się.
Wyciągnij deskę i sprawdź czy przewód do czujnika ma przejście (chyba pin 23 we wtyczce). Jeśli tak to rozbierz zegary, wyciągnij zegar temp/paliwo i popodginaj blaszki w płytce, potrafią nie łaczyć.
Wreszcie zdiagnozowałem !!!!! problem był z zanieczyszczonym przewodem paliwowym a paliwo cofało ponieważ rurka od pompy była poluzowana auto działa jak zegarek. Dzięki za podpowiedzi
Miałem podobny problem w fieście ale występował chyba bez względu na temperature. Okazało się że rurka poboru paliwa z sitkiem miała przy zgrzewaniu czujnika poziomu paliwa mały otworek. Jak poziom paliwa spadł to tym otworkiem łapało powietrze było to widać w przewodach paliwowych przy silniku.Po wyjęciu smoka ze zbiornika i zalutowaniu dziurki było...
A przewody wysokiego napięcia wymieniłeś?.Można też sprawdzić czy pompka paliwowa działa poprawnie,albo czy nie jest zanieczyszczony filtr paliwa.
Nie potrzebuje takich rad bylem juz u innych i pieniądze wyrzucone w błoto wymienione filtr paliwa przewody paliwowe i przekaźnik od świec mechanik stawia jeszcze na uszczelniacze na pompowtryskach co o tym myślicie
Miałem taki przypadek. Gość jeżdził tak 1000km od warsztatu do warsztatu aż stanął. Powód-zamienione przewody paliwowe na filtrze. Ikony strzałek są tam problematycznie oznaczone. Sprawdż też elektryczną pompę paliwa. Na końcu uszczelniacze i komory (wybite) pompowtrysków.
możliwe to jest bo może elektrozawór benzyna gaz przepuszcza tzn jest jakiś np opiłek i go nie domyka proponuję też sprawdzić przewody paliwowe , jeżeli spalałby i benzynę i gaz to moim zdaniem by go zalewało ,myślę że masz jakąś nieszczelność
Uszkodzony może być regulator ciśnienia paliwa na listwie( częsta przyczyna) i zalewa go. Odłącz go i zobacz czy nie leci paliwo przez przewód podciśnieniowy Raczej nie do końca zgodziłbym sie z Tobą. Na listwie masz w granicach 2.5 - 3.0 bara ciśnienia paliwa to nawet przy małej "dziurce" silnik napewno byłby zalewany nawet przy rozruchu. :arrow:...
mam problem z moim passatem wczoraj wymieniałem filtr paliwa i przy tym zauważyłem pęknięte wężyki przelewowe na wtryskiwaczach wężyki wymieniłem, było wszystko ok, nic już nie ciekło po czym dzisiaj rano zauważyłem po odpaleniu samochodu, że cieknie gdzieś na pompie paliwowej od strony przewodów metalowych podających paliwo na wtryski skąd może być...
Znalazłem, przyczyna była prozaicznie prosta jak to czasami bywa. Tym samym dziekuje koledze który sugerował sprawdzić szczelność układu. Jeden z przewodów paliwowych był nieszczelny i paliwo sie sączyło a tym samym przypuszczam łapał lewe powietrze. Po wymianie zacisku silnik chodzi idealnie. Pozdrawiam
Rozumiem że chodzi o tandem. Na wolnych nie mniej jak 3,5 bara przy 4000rpm 7-10 bar, sprawdzasz manometrem wkręcanym w w pompę, na dole przy przyłączach węży paliwowych jest śruba, w silnikach zamontowanych "wzdłużnie" bardzo kiepski dostęp. Słabą wydajność pompy można wnioskować po ujemnych bipach na kanale 023. Zasyfione sitko w pompie w baku, filtr...
Z dnia na dzień mój Passat ciężko odpala na zimnym silniku. Kręci jakby brakowało mu paliwa. Raz odpalę, potem odpala od strzała. Wymieniony został rozrusznik, świece żarowe, czujniki temperatury, nowe wtryski, filtr paliwa. Także wymienione została pompa próżniowa i przewody paliwowe. Tak naprawdę wszystko. Nie wiem, co może być przyczyną. Żadnych...
Jest to możliwe ale również może zapowietrza ci się przez noc układ paliwowy , stąd ciężki rozruch po dłuższym postoju.Może też być nieszczelny zawór zwrotny w układzie paliwowym i po dłuższym postoju występuje objaw jak wyżej.Miałem to co prawda w Passacie TD ale objaw taki sam a nie trzymał zaworek w pompie wtryskowej.Pomogła naprawa "sposobem"poprzez...
Popuść przewód paliwa na pierwszym wtrysku i odpal z plaka. Jeśli pojawi się paliwo dokręć przewód. Pewnie zapowietrzył się. Że immo się rozkodowało to mało prawdopodobne.
Witam. Posiadam passata b6 2005 2.0TDI Problem dotyczy usterki P1517 Po wymianie praktycznie całego układu paliwowego i regeneracji wtrysków i na nowych oryginalnych przewodach zasilających wyskakuje błąd P1517. Mój mechanik niestety nie potrafi sobie poradzić ze znalezieniem przyczyny która nie pozwala odpalić auta... Przekaźnik podobno jest cały....
Witam ma problem z moim Passatem b5 1.6 1999r. Przerywa i dusi się nie ma mocy podczas jazdy. Wymieniłem świece, przewody zapłonowe , cewkę, czujnik temperatury , pompe paliwowa , wszystkie filtry i olej przy okazji. Nic nie pomogło. Dodam ze jak odpalę na zimnym silniku i jeżdżę do 90 stopni wszystko jest w porządku chodzi normalnie , dopiero jak Złapie...
Może to być wina małej ilości paliwa w zbiorniku co powoduje skraplanie się w nim wilgoci, która zbiera się na dnie zbiornika i zamarza w przewodach paliwowych oraz w filtrze. Ew. nie trzyma lub zacina się elektrozawór gazu przy parowniku i silnik chodzi jednocześnie na benzynie i na gazie.
Tu potrzeba dosłownie jednej minuty aby to dobrze zdiagnozować. Na przewód z cewki zapinasz świecę, lub ustawiasz końcówkę przewodu blisko masy. Odsłaniasz wtrysk zdejmując pokrywkę co dolatuje powietrze. Wypinasz wtyczkę 3 pinową z aparatu zapłonowego. Do środkowego pinu wkładasz kabelek lub sondę miernika (amperomierz) a drugim końcem trzesz po masie....
Napisz który rok samochodu. rok produkcji 1991r A przepustnica się otwiera? Jak może nie reagować przy mechanicznej przepustnicy. Gdyby nawet czujnik ciśnienia był uszkodzony to po wciśnięciu gazu by zgasł na wskutek zubożenia mieszanki. przepustnica działa bo miałem ją rozebraną i czyszczoną. Ciezki temat z tym samochodem niewiem w co uderzyc. Dodam...
Odkręcić przewód doprowadzający paliwo ten przy pompie i zaciągać nim paliwo . Tym co zaciągniesz zalewać pompę do puki nie zacznie pokazywać się w przelewie paliwo. Poskręcać wsio do kupy, popuścić rurki przy wtryskach zakręci kilka razy paliwo musi się pokazać. Nie jest wskazane aby pompa chodziła na sucho i nie zawsze chce zaciągnąć sama paliwo.
Wez w lapke miernik i sprawdz przeplywke i czujniki zanim zaczniesz silnik rozbierac na czesci, wyczysc EGR , sprawdz zawor pneumatyczny i podcisnienia, cisnienie doladowania, szczelnosc ukladu (intercooler jesli posiadasz) sprawdz rowniez uklad paliwowy (czy jest szcelny jesli nie w przewodzie powrotnym pokazuja sie bable powietrza) jak juz wykluczysz...
To która pompa uruchamia się i pompuje paliwo do filtra po podaniu "+" na bezpiecznik 28 ? W zbiorniku jest tylko jedna pompa ,która ,tak pisałem w poście, który mi wyrzuciłeś do kosza podpompowuje paliwo do naczynia ,która jest w górnej części zbiornika i ma za zadanie,żeby był cały czas napelniony ( pracuje przy małych ilościach paliwa w zbiorniku...
polonez przewód paliwowy uszkodzić przewód paliwowy kolor przewód paliwowy
gorący licznik przesunięcie liniowe zabezpieczyć brama
aparat tnący schemat pilota creative inspire p5800
Izolacja piekarników w nowoczesnych kuchenkach Sony TA-F770ES vs TA-F707ES: Który wzmacniacz wybrać?