witam, chciałbym wznowić post. Mam identyczny problem, mam 2.0 tdi bmr 170 km. kręci jak na załączonym filmie. silnik długo się kręci, im mniejsza temperatura tym gorzej odpala. Jak nie rozładuje akumulatora to odpala i gaśnie. Jak zaskoczy to trzepie silnikiem. W samochodzie została wymieniona pompa vacum, sprawdzone pompowtryski i ciśnienie na cylindrach...
Witam Włącze się do tematu Posiadam Passata B5 1.9 TDI 115 KM Mam problem z zapaleniem jak dlużej postoi zimny nie chce palić załapie i odrazu gaśnie i musze długo chełtać dopiero załapie Jak jest ciepły pali za pierwszym razem. Ostatnio zauważyłem że jak zaparkuje ze auto stoi z górki przód skierowany w dół to zapali normalnie Ostatnio mechanik założył...
Kiedyś tata przetarł lekko przewód paliwowy pod spodem auta i gdy samochód postał trochę to dostawało się powietrze do przewodów paliwowych i ciężko zapalał. Sprawdź (jak masz przeźroczysty) przewód przy pompie paliwa czy nie idą bąbelki. Jak będą szły to masz gdzieś nieszczelność.
dzis dalej go męczyłem. Jeździ i odpala niby normalnie, ale czy jest dobrze to dopiero jutro bede wiedział Na poczatek to co mnie zmyliło, to właśnie cisnienie, Bardzo prawdopodobne jest to, ze pompka paliwa poza ON podawała jeszcze duze ilosci powietrza. Zaczne od początku: do tandem pompy podączyłem przewód zasilany pompka paliwa 3 bary z bańki 5l...
Witam ponownie Pompa w zbiorniku martwa:) Cały układ paliwowy działa samochód chodzi pompa pracuje, pomimo odłączenia przewodu zasilania paliwa i powrotu paliwa wyprowadzonych wprost ze (korka z czujnikiem poziomu paliwa) zbiornika paliwa . Jest jeszcze jeden przewód poprowadzony obok- może jakiś awaryjny? Wymieniłem pompe wewnątrz, teraz wydaje sie...
Luźna wiązka daje błędy -jeżeli nie będą w sterowniku silnika to będą w skrzyni i abs-ie. Pisał wyraźnie że jak dał mu w p...de to padł na 10 minut zanim zapalił -może skonczyło się paliwo w przewodach? smok się przytkał w baku? Może gdzieś pękł przewód paliwowy i podsysa powietrze? Sprawdź błędy w module abs i w skrzyni - jeśli automat. Jeżeli będzie...
Chłopie, zamontuj trójnik w przewód powrotny między filtrem a pompą i ustaw na sprężarce na reduktorze 0.2 do 0.5 bara i dmuchaj ze 20 minut, jeśli jest gdzieś nie szczelne to pokaże się paliwo, proste jak budowa cepa. Jeden warunek, układ paliwowy musi być szczelny, łącznie z korkiem oraz nakrętką smoka. w innym wypadku guzik zobaczysz, testy na zimnym...
Witam Posiadam VW Passata B5 2.5 TDi rok 2002. Samochód przestał odpalać, po zdiagnozowaniu okazało się, że pompa w zbiorniku padła. Została założona nowa pompa, ale nadal nie jest podawane paliwo (jest, ale tylko tyle, ile podciągnie sama pompa wtryskowa). I z tym wszystkim bym sobie poradził, ale pompa w zbiorniku jest inaczej zbudowana niż te, które...
Witam. Mam takie problem że silnika w passacie (B3 '92) nie możne odpalić. Po wstępnych podejrzeniach okazało się że paliwo nie dochodzi na listwę wtryskową. Nie wiem co z tym zrobić. Czy to wina słabego ciśnienia czy regulatora (na innym ze szrotu to samo). Nie mam jak zmierzyć ciśnienia. Pompka paliwa ma 2 lata. Gdy przekręca zapłon pompka chodzi....
Ostatnio sprawa wyglądała w ten sposób że kumpel grzebał mi przy odpowietrzniku żeby więcej benzyny wlać, wyciągnął odpowietrznik całkowicie i wsadził sam wąż i to było trochę nie szczelne i dostała się do baku trochę piasku sam nie wiem ile w sumie bo trochę na tym pojeździłem no i problem zaczął od tygodnia najpierw pompka dziwnie chodziła i nie podawała...
Najlepiej w układ paliwowy na zasilaniu, wpiąć szeregowo manometr i obserwować ciśnienie, jeśli będzie poniżej powiedzmy 3 bar, należy czujnie zacisnąć przewód powrotu paliwa za regulatorem. Jeśli ciśnienie wzrośnie do co najmniej 5 bar, regulator do wymiany, jeśli nie wzrośnie, to pompa.
Może to być efekt nieszczelnego układu paliwowego. Paliwo może cofać się poprzez zaworek zwrotny (wystarczy założyć na przewód paliwowy - koszt ok 10pln z robocizną) lub mogła powstać nieszczelność na innym elemencie, jak i na samym przewodzie paliwowym lub w obrębie obudowy filtra paliwa. Jeżeli zjawisko to powstaje po dłuższym postoju auta to cofanie...
Witam! Posiadam Passata B5 1.9 TDI 115 KM Mam problem z zapaleniem jak dlużej postoi zimny nie chce palić załapie i odrazu gaśnie i musze długo chełtać dopiero załapie Jak jest ciepły pali za pierwszym razem. Ostatnio zauważyłem że jak zaparkuje ze auto stoi z górki przód skierowany w dół to zapali normalnie Ostatnio mechanik założył mi zawór zwrotny...
Dymki - dałbym trochę kasy na kompleksową kontrolę silnika. Lepiej dmuchac na zimne. Co do drugiego zdania cytatu się zgadzam , co do pierwszego niekoniecznie. Już widziałem jak "fachowcy" ASO 2 "techami" diagnozowali paska który nie miał mocy , szarpał , itp. i nic nie zdiagnozowali, po czym ... przyszedł mechanik "przedemerytalny" , zdjął przewód...
Witam wszystkich potrzebuje opis kolorow i miejsce kabli do Passata CL Variant TDI 66KW 1995 odlonczenie pompy wtryskowej knkretnie zaworu zamykajacego paliwo i rozrusznika Pozdrawiam
Witam jak w nazwie mam taki problem ze od zera samochód startuje dobrze ale jak osiąga 60-80 km na godzinę zaczyna szarpać, pali dobrze na ciepło i na zimno, vag nie pokazuje błędów poza tym ze dwa wtryski troszeczkę leja, ma brak mocy jak podaje mu gaz powoli to szarpie mniej i lepiej się rozkręca ale wyprzedzanie to tragedia redukuje bieg ale nie...
Witam. Temat szybka piłka:) Passat B5 TDI AHU, brak mocy w całym zakresie obrotów. Wszelkie pomiary wykonane statycznie jak i dynamicznie są w normie: - doładowanie, przepływka OK - kąt wtrysku 45, lekko mało ale przestawiacz działa w pełnym zakresie - limitery nie trzymają Jedyne co nie pasuje, to dawka paliwa w grupie 1: 22mg i wraz ze wzrostem obrotów...
Mam problem z moim passatem a mianowicie jak jadę i chcę wyprzedzić czy dodać gazu to on jakby tracił swą moc np. jade 100km/h i chce wyprzedzić daję gazu a on mi zwalnia tzn. tak jakby go coś trzymało nawet jak zredukuję bieg to i tak nie przyśpiesza, a jak wciśnę sprzęgło i dam gazu to obroty są normalnie a na biegu nie chce jechać, wystarczy że się...
witam problem polega na tym ze gdy silnik chodzi to na wolnych ładnie pracuje i wogole i na benzynie i na gazie ale gdy dodam gazu to guma widoczna na zdjeciu oznaczona kolorem czerwonym sie sciska zalozylem nowy filtr powietrza i dalej to samo zalozylem druga ta gume i dalej to niej nie wiem dlaczego tak sie stało przez to sie strasznie słaby zrobil...
Pęcherze powietrza w paliwie. Trzeba sprawdzić szczelność przewodów paliwowych.
Najczesciej problem jest w gniazdach mocujacych pompowtryski ze wzgledu na wade konstrukcyjna . Najczesciej pomaga wymiana uszczelek na wtryskach oraz obejrzenie układu paliwowego f paliwa przewody Vacupompa . Czy nie ma wycieków
Sprawdź jaką temperaturę paliwa widać w w parametrach, skoro jest uszkodzony to tak czy inaczej trzeba będzie wymienić, a odpowiada przede wszystkim za kąt wtrysku. Jak zgaśnie to odkręć korek wlewu paliwa do baku, i spróbuj ponownie odpalić. Filtr paliwa był wymieniony czy jeździ w samochodzie niewiadomo jak długo? ew jest taki syf w baku że przypycha...
po koleji poluzowujesz przewody doprowadzające paliwo do wtryskiwaczy i kręcisz rozrusznikiem aż "przelejesz" wszystkie, filtr jak najbardziej powinno się zalać
Zamienione przewody paliwowe.
Witam mam samochód VW Passat b3 1.9TD zapowietrzoną pompę paliwa czy ktoś wie jak odpowietrz i w przewodach są bąbelki powietrza. Za pomoc z góry dziękuje. Zdjęcie samochodu : http://obrazki.elektroda.net/26_12677271...
zamień te przewody paliwowe miejscami
Witam twój pasek mniemam że ma pompe wtryskową, bo jesli pompowtryski to inna historia ciężko opisać instalacje paliwową,w każdym razie idą 3 przewody od zbiornika, zacznij od sprawdzenia smoka w zbiorniku,przewody wychodzące z niego zamocowane są pod podłogą wystarczy wzrokowe sprawdzenie, a potem okolice filtra paliwa i to cały układ ze zbiornika....
Witam. Może ktoś z forumowiczów podpowie gdzie takie przewody można zakupić lub jakiś zakład który dorobił takie przewody. Auto passat b2 2.2 pięć cylindrów.
Brzmi to tak jak by łapał gdzieś powietrze przez układ paliwowy i paliwo ucieka z układu jedynym wspólnym elementem jest filtr paliwa zaczął bym od przyjrzenia sie jemu i wszystkim łączeniom przewodów i filtra.
Sprawdzić napięcie w instalacji podczas rozruchu. Sprawdzić czy nie cofa się paliwo. Na próbę można wstawić dodatkowy zawór zwrotny na przewodzie paliwowym.
Sprawa załatwiona :) Moja panna nie powiedziała że porządnie przyhaczyła i zagięte były przewody paliwowe :)
Problem z odpalaniem samochodu. Pacjent VW Passat B5 1.9 TDi 101km (kod silnika AVB) 2003 rok. Jeśli zostawię auto przodem wyżej niż tyłem to po nocy odpali od strzała pochodzi jakieś dwie sekundy po czym gaśnie. Potem już można kręcić, aż do rozładowania akumulatora. Psiknę mu samostart czy środek do pielęgnacji wnętrza to odpala i już chodzi normalnie....
W jakim stanie są przewody paliwowe od zbiornika do pompy?
sprawdziłem świece i przewody i układ paliwowy
Nie ryzykuj z tym uruchamianiem na zaciąg, bo zerwiesz pasek rozrządu i po silniku. Może zmieniałeś filtr paliwa i dałeś jakąś podróbę. Sprawdź połączenia przewodów paliwowych pod kątem nieszczelności oraz pod podłogą auta, może je uszkodziłeś najeżdżając na jakąś przeszkodę. Możesz zastosować zawór zwrotny na przewodzie paliwowym lub "gruchę".
kolego proponuję sprawdzić czy autko się nie zapowietrza , przy odpalaniu ciągnie paliwo z powietrzem i tak może się dziać (w B5 często pęka przewód paliwowy przy pływaku )
Kup i zamontuj na 2 cybantach zawór zwrotny na przewodzie paliwowym od zbiornika do filtra .
czyli nie ma to nic wspolnego z pompowtryskiwaczami.. dzisiaj rozbiore ta pompe i obejrze dokladnie wydawalo mi sie ze nie dochodza do niej zadne przewody paliwowe. dzieki :)
Zapomniałem powiedzieć że jeszcze pompa zaciąga paliwo lecz wszystko wraca się przez przewód od powrotu.
Faktycznie nie. To z temperaturą to jeden temat a z utratą "ciągu" drugi. Utrata mocy może mieć wiele przyczyny, ale zawsze zaczynamy od sprawdzenia drożności przewodów paliwowych a przede wszystkim sprawdzenia i ew. wymiany filtru paliwa.
Ciekawi mnie tylko to że jak odłącze przewód podciśnienia z EGRu to silnik pracuje równo jak by nic się nie działo czy to ma jakieś powiązanie z układem paliwowym?
Witam, mam problem z passatem b5 2005 2.0tdi 136km, otóż po zmianie uszczelki pod pokrywą zaworów nie zapala, da mu się tylko plaka i pali, został już wymieniony filtr paliwa i sprawdzone przewody paliwowe, pompke niby słychać, proszę o pomoc, dziękuję i pozdrawiam :).
sprawdz; wymień filtr paliwa... sprawdz lub wyczyść zbiornik paliwa czy na przewodach paliwowych masz bąble powietrza?
Zrób tak: metalowe końcówki przewodów paliwowych po stronie pompy (zasilanie i powrót) zeszlifuj po obu stronach na płaskiej powierzchni papierem ściernym, np. 240. Nowe, dobrze dobrane podkładki miedziane trzeba na jakimś drucie rozgrzać do czerwoności nad gazem, po czym szybko schłodzić pod zimną wodą. Po takim zabiegu stają się miękkie i w efekcie...
Witam maiłem taki przypadek kupiłem nową pompkę koszt orginalnej 920zl i nic wiec kupiłem druga do silnika wackum koszt koło 1500zl i problem minoą mozesz tesz sprawdzić przewody paliwowe czy nie są przypchane jakimś syfem.
Sprawdź wszystkie przewody paliwowe. Silnik łapie powietrze i najprawdopodobniej dlatego gaśnie po chwili.
ja mam jeszcze jeden mały patent z passata zamontowałem zaworek powrotu za 30zł przed filtrem i paliwo się nie cofało
Sprawdż przewody paliwowe,połączenia może sie zapowietrza. Pozdrawiam.
Wymień filtr paliwa i posprawdzaj wszystkie przewody paliwowe czy są szczelne i powinno być po kłopocie.
Może być uszkodzony przewód,niedokręcony filtr itp. Możesz zawsze też założyć zaworek zwrotny przed filtrem paliwa. A jak podpompujesz ręczną pompką to objawy się utrzymują?
Zwierać środkowy pin wtyczki aparatu zapłonowego cyklicznie do masy i zaobserować czy -słychać odgłos wtryskiwaczy ( kliknaine) -słychać odgłos pracującej pompy (charakterystyczny szum w przewodach paliwowych) -ze zdjętego przewodu z cewkomodułu zbliżonego do masy strzela iskra
Ja w Audi A4 AFN zaczynałem od wymiany wszystkich przewodów gumowych paliwowych w komorze silnika oraz oryginalnych opasek na nowe skręcane. Jeżeli są jeszcze oryginalne to też mogą być powodem zapowietrzania się.
Co ma dać takie zmostkowanie i dlaczego na 10 sekund przed odpaleniem? Problemy z odpaleniem po postoju często spowodowane są spływaniem paliwa z kanału w głowicy. Po zmostkowaniu przekaźnika uruchamia się pompa paliwowa, która w ciągu 10 sekund powinna napompować paliwo do przewodu.
Witam, na twoim miejscu sprawdzil bym przewody paliwowe, czesta usterka w dieslach to zapowietrzanie sie powodowane przez delikatnie przelamane/spartniale przewody paliwowe. Inne miejsca to uszczelka filtra paliwa, przewody powrotne od wtryskiwaczy. Jak ktorys kolega pisal wczesniej moze byc wina zaworka, mozna kupic zwrotny zaworek za 4-5zl i wstawic...
wygląda to tak jakby silnik się rozpędzał,łapie od samego początku kręcenia,ale praca silnika bez pomocy rozrusznika jest dopiero po 6-8 sekundach, Ja bym jednak obstawiał nadal świece. Ale skoro wymienione - zobacz czy po nocy przezroczyste przewody paliwowe nie są puste.
polonez przewód paliwowy uszkodzić przewód paliwowy kolor przewód paliwowy
porty otwarte mitsubishi check schemat piły tarczowej
vaillant ecotec exclusive sterownik atheros ar9285
Ciśnienie w rozdzielaczu T: różnice między wejściem P a wyjściem T Odpowietrzniki układu chłodzenia w Mercedes C216 5.5 388 KM