W tych alternatorach kończą się pierścienie z szczotkami lub pęka uzwojenie wirnika.P
no to masz wywalony albo bezpiecznik, albo jeden styk na stacyjce, zapewne prąd nie dochodzi tylko w pozycji stacyjki "rozrusznik"
Sprawdź sterowniki drzwi. Miałem tak że po zamknięciu samochodu pobierało prąd a jak był otwarty to nie. Winny był sterownik w drzwiach pasażera a samochód to passat b6.
Do sprawdzenia: świece i czy prąd do nich dochodzi akumulator rozrusznik połączenia mas i prądów do silnika.
Po dokładniejszych oględzinach okazało się, że jeden z kabli wychodzący z modułu komfortu był uszkodzony. Po wycięciu go i wlutowaniu nowego problem ustąpił.
Jak masz prąd na cewkę masy i plusy to rozrusznik do roboty.
Witam Posiadam Passata B5 98r 1,9TDI 110KM. Problem polega na tym, że coś bierze prąd i to aż 350mA. Po jednym dniu autko nie odpala. Wyciągałem wszystkie bezpieczniki, odłączałem alternator, światła, klapę z tyłu (zamek), moduł komfortu, radio, pod maską przekaźniki i bezpieczniki, komputer. Bez efektu, cały czas 350mA więc cholernie za duzo. Czy ma...
Prawdopodobnie lub gdzieś nie ma dobrego kontaktu i prąd nie dochodzi jak trzeba, trzeba po kolei sprawdzić.
Wpierw sprawdź ( amperomierzem) prąd pobierany z alternatora. A wogóle pracuje on cicho czy w charakterystyczny sposób wyje?
No to teraz miernik w rękę i zobacz czy faktycznie na wszystkie świece sterownik daje napięcie i jeszcze dobrze by było zapiąć jakieś cęgi i sprawdzić jaki prąd pobiera każda świeca. To że ma rezystancje jak inne nie świadczy że jest sprawna.
Do tego trzeba jakiegoś dodatkowego układu ponieważ rezystacja tego płynu jest zbyt duża żeby zasilić cewkę przekaźnika. Przez ten płyn płynie zbyt mały prąd i ten przekaźnik się nie załączy.
Zasilacz i zobaczyć, czy zawory klikają. Trudno usłyszeć, rób to w ciszy. Zobacz jaki prąd biorą. Niespecjalnie lubię miernik do takich spraw.
Prąd na rozrusznik idzie z kostki stacyjki przez skrzynkę bezpieczników na podszybiu do rozrusznika. Kostka stacyjki od tego zacznij. Odpala teraz czy jak?
1 Tak jest dlatego że prąd jest cały czas w gnieździe 2 nie możesz podłączyć pod podświetlenie ponieważ pewnie prąd jest tam przez ściemniacz więc jest ryzyko ufajczenia go. Jeśli chcesz żeby prąd do gniazd wyłączać kluczykiem musisz poszukać plusa "po stacyjce". 3 dwa bo prąd jednym dochodzi żeby świecić w gnieździe a drugim wychodzi żeby oświetlać...
Tak, dokładnie tak myślę, zwłaszcza dlatego, że jak się bada prąd w złączu wycieraczki tylnej po zwarciu pewnych pinów rusza przednia.
To i tak nie tłumaczyłoby tego, że świecą obie na raz. Dokładnie to właśnie tłumaczy: gdy nie łączy pin masy - mamy świecenie obu, prąd "szuka" drogi do masy - przez sąsiedną żarówkę...
Witam. Zamontowałem alarm w passacie i wszystko chodzi oprócz rozrusznika. ........................................... .................... Nie mam pomysłu, POMOCY. Sprawdź czy ze stacyjki wychodzi plus na rozrusznik, bodajże czarny z żółtym paskiem.... Fabryczny immo nie odcinał rozrusznika. Sprawdź też czy na automat rozrusznika dochodzi...
Czy jest prąd na zacisku 30 kostki? To dla fachowców; tu raczej: "na {czerwonym}".
do przekodowanie bramka can
Witam Zgadza się. Jest jeszcze dwie możliwości - rozrusznik robi przywarcia jak jest ciepły i zakłóca pracę elektroniki ewentualnie aku - jak jest naładowany (np. po trasie) to ma za mały prąd rozruchowy - z takimi przypadkami się spotkałem. Oczywiście pomijam sprawy mechaniczne. pozdrawiam
jak mamy na przykład akumulator 12V (o oporze wew. załóżmy 0.001 Ohm) i połączymy dwa bieguny bez obciążenia, to wychodzi że prąd będzie jakiś ogromny - 12V / 0.001R = 12000A Czy to aby na pewno tak działa?? :) Moc wtedy wychodziłaby 12*12000 = 144 kW (!!!) czyli trochę więcej niż ma Passat pod maską :D Nie ponieważ wraz ze wzrostem prądu wzrasta też...
Problem z linią can. Zaczął bym od przelotek i modułu komfortu co w tych pasatach jest notoryczne. Szukaj śniedzi i połamanych kabli w drzwiach lub pod fotelem kierowcy.
Brak uśpienia jakiegoś modułu spowodowany brakiem masy. Zobacz masę obok modułu komfortu, gdy ona gnije to taki jest pobór prądu.
No to prąd do czujnika dochodzi.Teraz podłącz tą żarówkę za czujnikiem i zobacz czy świeci po wciśnięciu stop.Nie pamiętam które przewody(kolory)ale raczej dwa grubsze.Uważaj by nie stykać byle czego bo z tego czujnika korzysta i ECU i |ABS.Jak po wciśnięciu stopu żarówka świeci na wyjściu to masz przerwę między czujnikiem a lampami z tyłu.Do tego możliwe...
Zapowietrzył się chyba, a świece to sobie sprawdź czy prąd do nich dochodzi po załączeniu zapłonu, najlepiej zrób sobie diagnostykę to się rozjaśni sytuacja bo ciężko tu wywnioskować coś mądrego.
Kolega źle sprawdził chyba bezpiecznik nr 6, 20A. Prąd "biegnie" bezpośrednio ze skrzynki, więc nie ma możliwości by go nie było. O ile nie brak go już na bezpieczniku (np uszkodzenie skrzynki)?
Zerknij kolego sobie na kable czerwono czarne na wielozłącze tam może tkwic problem , u mnie było to samo i pomogło. Jak nie to zdejmij boczek ze słupka i sprawc napięcie jakie idzie do kalbla zasilającego główną lampkę w podsufitce z przodu, jak jest ciskie napięcie to szukaj po kablach . Jest jeszcze jedna opcja doprowac z pod bezpiecznika odpowiadającego...
Jeśli jest to układ nawiewny podobny do Polo.tzn.Jest tylko opornica z odczepami i silnik,bez żadnej elektroniki to moim zdaniem musisz odnaleźć ten opornik.Najczęściej znajduje się on w tej samej wspólnej obudowie wentylatora.Jeśli jakaś część tego oprnika będzie przepalona a zdarza sie tak np.wtedy,gdy panewki silnika nie mają smaru,to silnik będzie...
Dobra, nie ważne.
Próbowałem. Czytałem, że inni odłączali akumulator, ale to też nic daje. Czytałem,że sterownik jak zauważy inną oporność rozłącza właśnie prąd na tym zacisku. Tylko pytanie jak go zresetować teraz?
Nie to zależy od ilości prądu którą wyprodukuje alternator i akumulator jest w stanie przyjąć tylko te dwie rzeczy prąd i czas.
Zapewne nie pobrałeś schematów ze strony www, której adres jest w poście pod podanym w poprzednim poście linkiem. Schematy i wyposażenie elektryczne różnią się w zależności od przedziału roku produkcji, typu silnika, rodzaju paliwa, pojemności silnika, systemu zasilania paliwem, wersji wykonania samochodu i może jeszcze czegoś co nie wymieniłem. Dlatego...
Witam wszystkich!!!Mam mały problem z vw,mianowicie przy zapalaniu, po przekręceniu kluczyka jest efekt taki jakby rozrusznik nie miał siły przekręcić silnika,tak się dzieje 2-3 razy.Gdy silnik zaleje to wtedy może nawet nie starczyć akumulatora do zapalenia.Zaznaczam że jak już świece są zalane rozrusznik kręci poprawnie.Rozrusznik nowy,akumulator...
Tak jak piszesz, wszystko zależy od wyposażenia i marki. Przy jakimś golfie 4 "30mA" jest ok i więcej nie powinien pobierać. Przy bogatym wyposażeniu z alarmem itp. 70mA to maks powyżej tej wartości należy sprawdzić czy coś nie pobiera nadmiernie prądu.
Witam chciałem zapytać nie działa przednia lewa szyba i miga lampka oświetlenia silnik sprawny elektryka silniczka tez bo przekładałem do innego passata jak włączę opuszczanie szyby słychać tylko przekaźnik w drzwiach i odwrotnie czyli podnoszenie, w drzwiach jest kabelek gruby biało- czerwony i jak włączę zapłon to jest na nim napięcie jak włączam...
Jeszcze jedno, bo przeoczyłem.. Świece żarowe powinny tylko grzać, kiedy na desce rozdzielczej pali się kontrolka od świec przed uruchomieniem silnika. Na pewno po uruchomieniu silnika świece żarowe nie powinny grzać, bo niby po co by miały to robić, skoro w komorze spalania jest zapłon? Są świece tzw. płomieniowe, które mogą grzać nawet po uruchomieniu...
Dobierz się do przelotki w drugich drzwiach , kostki masz na wierzchu możesz zmierzyć.
Lampka oświetlająca bagażnik ( zazwyczaj o mocy 5W) to pobór prądu 0,36A
A sterowanie wtrysków jest?
Dziś troszkę grzebałem i wyszło mi że, w kostce nie ma prądu ani w bezpieczniku 44 natomiast, gdy włożyłem kabelek w bezpiecznik 44 w którym siedzi czerwony kabel a drugim kablem, dotknąłem do blachy żarówka się zaświeciła czyli dostała prąd. I teraz chciałbym zapytać od czego jest kabelek czerwono-biały który siedzi w bezpieczniku 44 i nie daje prądu?
To prosty alternator ,albo masz wylutowaną główną diodę albo przebija ją prąd, lub diody wzbudzenia różne wartości.P
jeżeli chodzi Ci o ten prąd to sprawdziłem czy idzie przy użyciu pilota, a mówiąc o diagnostyce masz na myśli podpięcie pod komputer ?
też na początku tak myślałem , ale odpięcie go też nic nie zmienia a prąd pobierają tylko tylne drzwi pozdrawiam
Problem rozwiązany siadł 2 pompowtrysk dokładnie cewka pompki która robiła zwarcie a komputer automatycznie odciął prąd
pobór wynosi 0.07. ale czego??? A czy mA dopuszczalny prąd to 0,1A chodź znajdziesz różne opinie na ten temat, mnie ktoś kiedyś tak nauczył i na razie się to sprawdza, dużo zależy też od kondycji akumulatora 0,1A - za dużo Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które wprowadzają w błąd.
Przecież to jest chyba sterowane PWM przez panel klimy a więc zapomnij.Musiał byś to rozebrać i podać zasilanie za modułem. Dodano po 3 Sprawdź lepiej czy na pinie 4 jest prąd a na pinie 3 masa.
Zamiast kupować chińskie wynalazki , lepiej poszukać co pobiera prąd w aucie. A nie jest to trudne. Miernik wpiąć między klemę a biegun ujemny i odłączaj po kolei bezpieczniki. Jak pobór prądu spadnie do około 0,05 - 0,08 to masz winny obwód i tam szukaj.
Co może być powodem takiego odpalania passat b5 1.8 1997 prąd na akumulatorze 12.8 odpalony silnik i wszystko włączone prąd 13,8v https://filmy.elektroda.pl/85_1728029572...
Wszystko się da. Jak znalazłeś kabel tylko od podświetlenia to teoretycznie wystarczy go wpiąć pod światło wewnątrz. Pytanie tylko jaki prąd pobiera samo podświetlenie i czy układ od ściemniania światła w podsufitówce wytrzyma. Trzeba by zerknąć w schematy co odpowiada za płynne rozjaśniania i ściemnianie światła bo jak dobrze pamiętam tak jest w passacie.
Sterownik silnika podając napięcie na elektrozawór wtryskiwacza bada też prąd pobierany. Na podstawie tych danych jest w stanie określić czas jaki iglica potrzebuje do przeskoku ze stanu jałowego do stanu wtryskiwania paliwa. Porównując ten czas z typowym dla danego modelu wtryskiwacza mamy wartość BIP. Jeśli BIP nie ma wartości oraz jest kod stanu...
pobór prąd passat passat sprząc passat passat sprzeglo passat
schemat instalacji elektrycznej autocad zmiana dekoder polsat eberspacher analogowe
wzmacniacz lm3886 wzmacniacz lm3886
Otwieranie kasetki bez klucza: metody i porady Gaśnica do Audi A1 – najtańsza opcja, legalizacja, przegląd, Ogniochron, Gloria, montaż