Najlepiej będzie sprawdzić na innej antenie. Sprawdź napięcia jak napisałeś. Jeśli separator jest w radiu możliwe że i on uległ uszkodzeniu. W najgorszym wypadku uszkodzony będzie radioodbiornik
W takim razie proponuje po stacyjce podpiąć podświetlanie i aku.Nie padnie na pewno :wink:
Sprawdź biegunowość, bo po opisie wnoszę podłączenie w przeciwfazie.
Podać mu na pin stacyjki w radu plusa po stacyjce z zapalniczki i ruszy.
Iluminacja i GND.
No na moje oko problem może być po stronie zasilania. Wygląda to na brak separatora po między radiem a anteną. Po zamontowaniu separatora problem zniknie. W mieście przy dość mocnym sygnale pracuje tylko przewód antenowy. Ze względu na fakt iż w antenie jest wzmacniacz, potrzebuje on +12V
Przenoszę do siebie ;).
W tym roczniku nie powinno się rozkodować
Jak nie masz climatronic'a to tam tego nie będzie. Możesz podciągnąć z licznika: pin 25 kostki niebieskiej, kolor zielono-niebieski. Podłączenie lub nie podłączenie K-bus nie ma wpływu na działanie radia, służy jedynie do diagnozy (możliwość połączenie się z radiem komputerem diagnostycznym).
Najprościej było by użyć konwertera HI LO, i podłączyć pod wyjście głośnikowe.
0636 ,
Pin 11 w złączu C to remote controll
A skad my mamy wiedziec? Twoje radio, masz nalepke, nr seryjne itp. Danych zadnych nie podales, wiec wrozyc nie bedziemy. Pozatym VW uzywa zwyklych kostek iso, zasilanie+glosniki. Z czasem w nowszych radiach jeszcze kostki dodatkowe male ISO (zmieniarka, sterowanie z kiery itp) A merc mial pewnie kiedys kostke Beckera w sobie. Ale skoro jej nie ma......
Oryginalny kabel antenowy gnije przy wtyczce anteny, spływa z niej woda i dostaje się do złącza
Albo przy montażu radia zwarłeś plus i plusem po stacyjce. Radio działa na postoju??
0410 lub 1784 .
Cześć, Niestety jakość wykonania i komponenty użyte w Twoim nowym radiu nie są najwyższych lotów. W skutek tego nie ma np. filtrowania zasilania i wszystkie zakłócenia/tętnienia przechodzą na radio i słyszysz szumy/buczenia synchroniczne z pracą auta. Z kolei brak stacji radiowych pojawia się zazwyczaj w momencie gdy antena bezpośrednio dotyka karoserii...
Tak ale podłączenie do głośnika przez specjalny transformator. Konieczne też będzie pociągnięcie zasilania i przewodu sterującego do wzmacniacza. Więc i tak trzeba zdjąć osłony progów :). Jeśli wybierzesz taki model jak na zdjęciu to kabel sterujący odpadnie bo po wykryciu sygnału podaje sterowanie na wzmacniacz. http://obrazki.elektroda.pl/6878176100_1...
Tylko odcięcie przewodu "ACC" od strony auta i poprowadzenie do kostki nowego, np z zapalniczki.
Wyciągnąc zaslepki w dolnych naroznikach radia potem kluczykami płaskimi i radyjko na zewnatrz.
Obwody tych anten są całkowicie niezależne. Nie wiem czym to jest spowodowane ale jest to bardzo częsta usterka. Na 10 uszkodzeń, 9 to antena. Do tego auta kupisz już antenę nieoryginalną z gotową wtyczką taka jak ma być.
Przecież w Gdyni czy Gdańsku na pewno jest nie jeden serwis RTV który się tym zajmuje. Ceny oczywiście są umowne ale typuję , że średnio powinieneś zmieścić się w 1/3 kwoty podanej przez ASO.
Witam, chodzi o Passata B6 i oryginalne radio, suba oraz wzmacniacz Ground Zero. Jak to podłączyć, tzn. jakiś adapter czy coś? Niestety nie mam pojęcia, co i jak. Z góry dziękuję, pozdrawiam. AI: Jaki dokładnie model radia masz w swoim Passacie B6 (np. RCD300, RCD500, RNS510)? RCD300 AI: Jaki to dokładnie model wzmacniacza Ground Zero? Zero GZIA 1.1000DXII
Istnieje jakiś prostszy punkt dostępu aby to sprawdzić? Tak - punkt Car Audio Serwis - jeśli nie che ci się nawet rozkręcieć radia .
Kabel do radia w samochodzie musi mieć impedancję 50ohm(RG58).
Przecież tam nie ma ACC analogowego. ACC idzie po CAN. Do radia idą 2 stałe +.
Problem znany. Zasilacze do telefonów to przetwornice, które niestety sieja zakłócenia - tym większe, im bardziej obciążony zasilacz. Na początek przetestuj z innymi ładowarkami, gdyż juz w tym miejscu może być spora różnica ( u mnie osobiście najmniej zakłócały markowe zasilacze z prądem znamionowym 2A). Co do samego radia to takze jest spora różnica...
(...) 441000_1708300199.jpg https://obrazki.elektroda.pl/5146590900_... https://obrazki.elektroda.pl/6548223400_... https://obrazki.elektroda.pl/1096357700_... https://obrazki.elektroda.pl/8562002000_... https://obrazki.elektroda.pl/4236035300_... Witaj, Na podstawie dostarczonych informacji i...
Safe 2 wyświetla sie ponieważ wprowadziłeś 2razy blednie kod. Jak masz paszport od tego radia to nic trudnego tylko odczytać i wprowadzić kod. A jeśli nie masz to musisz poszukać jakiegoś serwisu radio code i oni na pewno sobie poradzą. powodzenia
A czy ze starym radiem głośniki działają normalnie?
Witam. Znam wszystkie bolączki tego radia i każdą z nich potrafię naprawić. To że radio się niekiedy wyłącza to nie problem napięcia w instalacji samochodu problem leży w samym radiu do zrobienia bez problemu. Pozdrawiam Dodano po 3 Nie jest to problem oprogramowania, usterka jest w samej elektronice i nie radzę nikomu wgrywania oprogramowania ponieważ...
Zrób diagnostykę może vcds i zobacz czy są błędy i w jakim module. Być może się sprawa poboru prądu szybciej wyjaśni. Ja miałem taką sytuację jak u Ciebie po zmianie radia na wyższy model i musiałem wymienić getway bo radio się nie usypiało i pobierało około 0.8A
Zatwierdza się przez przytrzymanie przez chwilę Seek Track ^
Tubę masz pasywną także musi być podłączona do wzmacniacza. Najlepiej podłączyć tylne głośniki i tubę razem w konfiguracji drugiej instrukcji wzmacniacza (System 2 bridged connection subwoofer) w tak zwanym mostku. Głośniki przednie z syczkami normalnie bym podłączył do radia ( LF+/-, RF+/-). Oczywiście bez kombinowania sterowanie REM wzmacniacza należy...
Zwarcie gdzieś jest, pewnie na kablu do radia jeżeli zmieniane lub oświetleniu zapalniczki, bo to najczęściej Ten przedmówca co pyta o silnik to kompletnie nie czai tematu.
A mam pytanie jakie głośniki w miejsce fabrycznych? Passat już stoi u mnie ale okazało się, że jeden głośnik padł i muszę wymienić najlepiej parę głośników. Zmierzyłem i cała obramówka ma 14,5cm ale nie mogę nigdzie znaleźć głośników w rozsądnej cenie oraz o takich wymiarach. Chyba, że ktoś posiada taki głośnik do tego Passata.
Czesc, Ostanio nabylem radio 2din z Androidem do swojego Paszteta z Chin;) Wszystko smiga elegancko za wyjatkiem trybu glosnomowiacego podczas polaczen przychodzacych. Ja slysze rozmowce super - a on mnie jak z zaświatów. Dolaczony dodatkowy mikrofon troche poprawia sprawe ale to nie jest dalej dobra jakość. Gniazdo jest mono. W posiadaniu mialem fabryczy...
Kartka wielkości wizytówki z numerem seryjnym radia. Ale w tych autach już często występowało tzw komfortowe kodowanie, auto zapamiętuje kod swojego radia i po zdjęciu klemy nie trzeba go wprowadzać lecz kilka razy przekręcić kluczyk a samo się powinno odblokować. Inaczej tylko wizyta w serwisie autoryzowanym lub u specjalisty od kodów. SławeK
[url=https://www.youtube.com/watch?v=PCZ... ]Link
Dzień dobry. Jestem w trakcie wymiany oryginalnego radia VW Premium 6 na Pioneer DMH-A240BT. Problem jest taki, że oryginalne radio wyłączane jest po CAN, nie po ACC (ze stacyjki.) Czy ktoś z doświadczonych forumowiczów mógłby mi podpowiedzieć, czy jest możliwość w tym aucie doprowadzić kabel z napięciem +12V, na którym pojawia się prąd po włączeniu...
Czytaj ze zrozumieniem. W instrukcji było że trzeba wypiąć z wtyczki radia linię CAN a w to miejsce wpiąć CAN z panela klimatyzacji.
Dzien dobry, passat b6 2006 Fabryczne audio działa bez zastrzeżeń. Chciałbym zamontować chinskie radio z androidem Radio nie reaguje na odcinaie prądu z zapłonu a audio charczy odpinanie kostki nie pomaga
Obawiam się że usterek masz kilka. Jeśli dobrze pamiętam to nie było wersji tego radia z różnymi kątami wyświetlacza (np Lupo czy NewBatle ma dość wysoko radio a Passat niżej, stąd różne kąty patrzenia na wyświetlacz). Więc prawdopodobnie masz coś uszkodzone w samym sterowaniu wyświetlaczem. To radio normalnie jest kodowane i powinno wyświetlić SAFE...
Styk S to bezpiecznik nr 37, 10A. Przewód żółto-czarny, wtyczka radia 8 pinowa, pin 4. 7 pin 8 pinowej wtyczki radia to stały plus, tzw "30". Nie wolno ich ze sobą łączyć. Przy stacyjce opisany jako S, kolor brązowo-czerwony, zmienia kolor po bezpieczniku 37 na żółto-czerwony. W module komfortu blok 6, okienko 3. W bloku 6 masz informacje o 30, 15 (plus...
Z tego co pamiętam przewód biało niebieski, ten sygnał idzie również do radia i do modułu komfortu i climatronica jak pamiętam. CAN tam chyba jeszcze nie ma.
Wypnij kostkę od radia. Jak centralny zacznie działać, to masz źle podłączone zasilanie do radia.
Uu, co zagra lepiej 7944 czy dex to cieżkie pytanie. Chociaż to wszystko zależy czego oczekujesz od radia, dex to rozbudowana jednostka z aktywną zwrotnicą, opóźnieniami czasu na każdy kanal itd. A 7944 raczej lepiej sprawdzi się w systemie pasywnym, ale to wcale nie jest takie oczywiste i zależy od twoich preferencji musiałbyś posłuchać obu w swoim...
Za bardzo na podłączeniu się nie znam wypiolem oryginalne radio passat b5 i wypiolem to radio
Panowie,tutaj wstawiam model tego radia,jest ono fabryczne,samego podłączenia raczej się nie obawiam,bardziej mi chodzi o "zainstalowanie" tej kamerki w systemie tego radia. https://obrazki.elektroda.pl/5463164700_... https://obrazki.elektroda.pl/7066799200_...
W samym odbiorniku to niewiele zrobisz. Skupiłbym się na instalacji i samej antenie.
kodowanie radia passat kostka radia passat schemat radia passat
wytop aluminium sprzedam motoreduktor włączyć bojler elektryczny
le40c650l1w podświetlenie le40c650l1w podświetlenie
Dolewanie nafty do silnika benzynowego - skutki i zagrożenia Moduł komfortu Passat B5 1.9 TDI - brzęczenie i wibracje