Każdy Pasek ma identyczny buzzer. Nie dokupisz go, ale możesz wstawić jakikolwiek.
W passacie ładnie widać po diagnozie uwaloną mate grzewczą.
Dokładnie tak jak pisałem wyżej w tym ABSie ważna jest wielkość szczeliny pomiędzy czujnikiem i pierścieniem. Kiedyś też walczyłem z tym że nie działa a okazało się to właśnie wina szczeliny...
Zobacz napięcie na TPS między 2 i 3 pin http://obrazki.elektroda.net/13_12115690...
Jest to stabilizator 10v o małym spadku napięcia. Przelutuj jego nogi i sprawdź jak jest ze stanem paliwa.
jeżeli chcesz sprawdzić czy głośniki mają przejście to na wtyczce zmierz miernikirm rezystancje głośników. lub bateryjką 9V,
Coś się dokłada do rezystancji poduszki ( jakaś rezystancja)
nie są kontrolowane przez CAN Nie powtarzaj bzdur po handlarzynach, kontrola oświetlenia nie ma związku z obecnością sieci CAN w aucie. Do autora- żeby to wszystko działało, led musi mieć parametry zbliżone do tradycyjnej żarówki (pobór prądu i rezystancja)
Włącza się ochrona przed rozładowaniem akumulatora. I teraz dwie opcje albo aku słaby albo gdzieś na zasilaniu sterownika webasto jest spadek napięcia. Fajnie byłoby podejrzeć napięcia zasilania w blokach pomiarowych modułu webasto i porównać z tym na akumulatorze.
Na początek zajrzyj pod fotel.
Jest możliwość go zregenerować, coś takiego zrobiłem w polo, obróciłem styki bo ten normalnie nie stykał wysoka rezystancja.
Wymieniłem sterownik i błąd się skasował
Komputer reaguje na minimalne przekroczenie rezystancji. Nawet jeśli miernik pokazuje w granicach normy, to dla sterownika będzie już różnica. Idealną rezystancję mają nowe świece. Więc dlatego warsztaty sugerują wymianę 4sztuk.
Bo w Passacie kontrolka ABS nie informuje o jego działaniu. W twoim wypadku musisz sprawdzić który czujnik nie widzi niskiej prędkości. Laptop na kolana, kolega kieruje. VCDS moduł ABS/ESP ,bloki pomiarowe z prędkość live z czujników. Jeden będzie widział prędkość dopiero od np 5 km/h lub będzie skakać. Najczęściej to korozja na koronce lub za daleko...
Odepnij wtyczkę od poduchy którą wyłączyłeś. Czytaj błędy ze zrozumieniem. Sterownik wie że ma wyłączoną poduszkę ale ją widzi przez co krzyczy że za małą rezystancja.
Fakt. Co nie zmienia faktu że można je zakladać w zamian, jak tam ktoś wczesniej napisał. Są w różniece w rezystancji.
jaka rezystancja?
A podpowie ktoś może jakie jest zadanie tego zaworu/czujnika, który w pasacie jest akurat za prawym halogenem pod zderzakiem, czujnik 4 pinowy, zasilanie i masa jest, a jaką powinien on mie rezystancje??
Jest jeden rezystor podzielony na sekcje, wartośc rezystancji to 0,6 om, 1,2 om i 2,2 om. Popraw pisownię!
Gateway powinien mieć dwa bezpieczniki 10A i 5A.Napięcia sprawdziłeś na tych pinach? Powinno byc jakies 2,47v a rezystancja jakies 66.8
Zmierz rezystancje kazdego do masy. Zwarty do masy jest uszkodzony.
Nie trzeba tego wszystkiego wiedzieć i sprawdzać. Ładujesz akumulator, czekasz dobę, podpisz tester i wszystko wiesz. Nie ma lepszego parametru kondycji akumulatora jak rezystancja wewnętrzna.
Słyszałem że w B5 była możliwość testu wskaźników VAGiem czy to prawda? P. S faktycznie paliwomierz reaguje na zmiany potemcjometru 220om i wychyla się od zera do max ale wskaźnik temperatury płynu działa jakoś tak zerojedynkowo (podpiąłem potencjometr 220om przy wyższych rezystancjach nie reaguje).
Myśle że ten załącznik powinien pomóc. Proponuje sprawdzać nie tylko rezystancje ale też napięcia.
jak mamy na przykład akumulator 12V (o oporze wew. załóżmy 0.001 Ohm) i połączymy dwa bieguny bez obciążenia, to wychodzi że prąd będzie jakiś ogromny - 12V / 0.001R = 12000A Czy to aby na pewno tak działa?? :) Moc wtedy wychodziłaby 12*12000 = 144 kW (!!!) czyli trochę więcej niż ma Passat pod maską :D Nie ponieważ wraz ze wzrostem prądu wzrasta też...
Podejrzewam regulator napięcia, jeżeli rady Staszka49 nic nie pomogą to sprawdź jeszcze masę alternator - akumulator (rezystancja około 0V).
A przed odpaleniem poziom płynu jest? Zmierzyć rezystancję czujnika.Sprawdzić wtyczkę przy zbiorniczku.
Podłącz vaga i wejdz w blogi pomiarowe. Sprawdz rezystancje poduszki pasażera powinna 3 ohm wyświetlać lub jako rezystancja prawidłowa lub za wysoka. Popraw styki przy poduszce pasażera pod schowkiem jednocześnie podłączoną do naboju i w dużej żółtej kostce. Podczas odpinania i podłączania obserwując logi czy zmieniają się wartości.
napięcie zasilające wskaźnik =10V rezystancja wskaźnika 50ohm przy rezystancji czujnika dla temp ok 90st 180om wskaźnik wychyla się na ponad połowę zamienniki to G.... przez wielkie G podłącz rezystor 180ohm zamiast czujnika i zobacz co będzie jak nie teges to wyrwij licznik i podłącz ten rezystor bezpośrednio na liczniku - może masz spadki na instalce...
Witam wiem że temat stary ale w moim przypadku aktualny czy ktoś jest w stanie powiedzieć jaka powinna być rezystancja na silniku pompy.
Rozebrałem koło i rzczywiscie było troszke czarnego syfu na zebatce. Wyczysciłem,potem meczyłem meczyłem przewod i nic, albo przewód jest przerwany albo czujnik uszkodzony. Nie ma przejscia, jezeli byłaby jakas rezystancja to jeszcze.
Sprawdzilem. Dziala, znaczy otwarty na zimnym i zamkniety na goracym silniku. Poza tym rezystancja jest i napiecie dochodzi.
moge dodac jako ciekawostkę, że mozna zamontowac sterownik cetralnego bez rozbierania dzwi. nie pamietam który kabel(chyba żółty) ale po podaniu minusa na niego zamyka a po podaniu minusa z rezystancja 1kohm otwiera,
Pewnie masz rację, a tak jeszcze bardziej łopatologicznie, sprawdzić rezystancję przy samym ecm w jaki sposób? Prosiłbym bez uszczypliwości 🙂
Można go sprawdzić bo te czujniki są chyba podwójne jeden do zegarów a drugi dla sterownika. Sprawdź jak tam ich rezystancją powinna być taka sama
Jak sam widzisz ne chodzi to o moc żarówki a jej rezystancje. Moc właśnie z niej wynika.
Jest kilka czujników ptzy doborze trzeba zwracać uwagę na oznaczenie , mają też różne kolory pierścienia. O ile pamiętam to w czujniku są dwa termistory które mają po dwa styki. Podczas zmiany temp rezystancja termistorów zmienia się, infio to jest przekazywane do kontrolki z jednego i do wskaźnika z drugiego. Sprawdziłem w moim golfie to przy temp...
To sprzedaj to dziadostwo i kup sobie VAG KKLa za 30zł którym więcej zrobisz ale tylko w starszych autkach bo na CANie nic już nie zrobisz ale to auto bez problemu ogarnie. To co zrobiłeś w niczym nie pomogło. Po pierwsze - gratuluje Ci głupoty. Nie mierzy się rezystancji poduszki bo może ona wybuchnąć. Nie rób tego nigdy więcej bo możesz sobie krzywdę...
Witam Mikro-włącznik na mierniku wskazywał rezystancję czy całkowite połączenie? Jak rezystancję to zaśniedziałe styki, najlepiej sprawdzić próbówką.
Zdejmij wtyk z czujnika wzniosu iglicy(na 3-cim wtrysku) i zmierz rezystancję. Ma być około 130 Ω.
Nie wiem czy to coś pomoże ale ja w passacie 1,6td to samo co golf mam całkowitą rezystancje 270om
Wspomaganie padnięte, ale nie ma to związku z usterką ABSu Goldwinger, te "wózki" standardowo mają strasznie twarde hamulce - wiem, bo mam :). Do autora wątka - sprawdź wpierw kolejno czujniki, odpinając je kolejno i mierząc ich rezystancję, często gniją.
Podłączę się pod wątek - jaka powinna być rezystancja czujników, czy tylne / przednie mają taką samą?
Chciałem się jeszcze zapytać dlaczego jak mieże rezystancje na klapie przepływomierza to na początku gdy zaczynam ruszać klapą rezystancja rośnie a pózniej tak gdzieś za połową rezystancja mi maleje.Prosze o jakąś rade??
Niestety sterownik podaje zasilanie bezpośrednio do odpowiedniej żarówki, dodatkowo kontroluje obwód pod względem ciągłości, rezystancji i poboru prądu przez źródło światła
Jeśli dysponujesz miernikiem zmierz jego rezystancje. Oczywiście wcześniej wypnij wtyczkę ze sterownika lpg.
Weź omomierz i sprawdź rezystancję cewek wszystkich pompowtryskiwaczy. Sprawdź również, czy nie ma przebicia pomiędzy cewką a masą, korpusem PD.
Problemy powróciły , po sprawdzeniu okazało sie ,ze czujnik temperatury ( w passacie są 2 obok siebie z przodu silnika czarny i nieb chodzi o niebieski) jest walnięty rezystancja powinna wynosić ok 300 omów (dla zainteresowanych). Dziś wymienie czujnik i napiszę czy na 100% jest to powodem problemów.
Niewłaściwa rezystancja i sterownik wywala błąd.Może zmiana kodowania pomoże,chociaż wątpię czy da rade.
Silniczek krokowy od biegu jałowego przykładając 5V a potencjometr od położenia przepustnicy omomierzem lub woltomierzem. Tu masz opisane jak sprawdzić te urzadzenia. [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph... A czy napięcie mierzyłeś na wtyczce wtrysku ? Czy wtrysk się otwiera ? Tyka chociaż ? Może przytkany ? Zapłon jest dobrze ustawiony...
Czy ktoś może podać mi jaką rezystancję mają mieć podgrzewane lusterka w passacie, bo w moim coś słabo grzeją i zgłaszają blędy jak zczytuję Vagiem.Proszę o pomoc.
Skoro na gazie pali, to to nie jest iskra. Wypnij lpg i pojezdzij tylko na benzynie. Mozliwe ze masz emulator uszkodzony lub sam wtryskiwacz zatkany. Zmierz tez rezystancje wtryskiwaczy. Powinno byc około 15Ω
Climatronic i te czujniki z błędem to musi źle działać.Pomiar rezystancji czujników to początek oraz "przedzwonienie" kabli do tych czujników.
Rezystancja coś może powiedzieć ale jakbyś ją mierzył na złączach sterownika. Wtedy jest szansa że wyłapiesz kiepskie połączenie , ale najczęściej wtyczka jest luźna i raz łapie a raz nie (od wibracji). Sama rezystancja cewki nic nie mówi bo świadczyło by o uszkodzeniu uzwojeń a te zdarzają się marginalnie rzadko. Problemem jest jak pisałem wcześniej...
witam mam problem z ABS-em tzn. po podpieciu KTS-a do Vag-a wyskakuje komunikat szyna CAN brak odpowiedzi i wiadomosci blad jak pamietam 4689. Czujniki sprawdzone rezystancja ok. Czy to wina sterownika ABS-u? .
Takie niskie napięcie ładowania wskazuje że jest na odwrót, akumulator ma bardzo małą rezystancję wewnętrzną, tak jest gdy akumulator jest nowy. Może rozrusznik przywiera ?
Po odpaleniu auta, załącza się układ recyrkulacji spalin EGR - steruje nim zaworek N18. N18 wyłącza się po dłuższym czasie na jałowym biegu. Przy zwiększeniu obrotów lub ponownym odpaleniu znów się załączy - podejrzyj na vagu kanał 003 BS, jak się przesterowuje. Może N18 jest winny zmierz na nim rezystancje i podaj.
może być różnica temperatury przy czujniki i w zbiorniku najlepiej wykręć czujnik wsadź go do wody i podgrzewaj mierząc jednocześnie temperaturę wody i opór czujnika. Porównasz rezystancję czujnika z temperaturą i będzie wiadomo
ale to juz bedzie cos jak nie bedzie mozna dodac gazu bo nikt mi nim nie ucieknie :) dobre z tym zolwiem :) a jak wepne sie w ten obwod z pedalu gazu nie zmieni mi sie cos w komputerze? a wie ktos moze jakiego rzedu rezystancje tam sa na tym pedale?
Nie przyszło Ci do głowy , że pomiędzy sensorem a ECU jeszcze jest przewód elektryczny ? Jaka jest rezystancja czujnika na złączu przy pompie ? Poziom 14 , to multimetr powinieneś mieć .
Analizowałem dokumentację producenta (czyt VAG) ale niestety za wielu szczegółów tam nie ma, a jedynie opisy diagnostyki a to nie o to mi chodzi. Dokumentacji samych modułów nigdzie nie znajdziesz. Jedynie pinouty, ale to co w środku to pilnie strzeżone tajemnice. Miałem na myśli to że bardzo często sterowanie żarówkami jest realizowane w postaci jednego...
Masz podany schemat ABS oraz jak sprawdzić poszczególne elementy układu(rezystancje , napięcia itp) Co prawda po angielsku ale można duzo odczytac szczególnie z rysunków. To jest układ ABS Teves MK II Masz też podane jak sprawdzić układ przez kody migowe oraz numery kodów błędu
najpierw sprawdź rezystancje czujników przy kole, rezystancja powina wynosić około 1 do 1,3 kOhm.
Co Ty tworzysz z tym czujnikiem. To ze sie rezystancja zmienia to nie znaczy ze jest dobry. Wiesz jaka jest prawidłowa wartośc na dobrym czujniku? Swieca żarowa sie przepala, grzeje tylko pół i pobór prądu ma i rezystancje- a nie dobra. Wymień ten czujnik nie dziaduj juz.
Witam! Pomiar napiecia miedzy pinem 1 i 2 na biegu jalowym nap. ok1,2V przy 3000 rpm ok.1,7V Napiecie zasilania pin 2 i 3 nap. min.11V Dodano po 2 Uwaga zdjecie wtyczki podczas pracy z przeplywomierz grozi uszkodzeniem jednostki sterujacej!!!!!! Dodano po 38 Sprostowanie!!!!!!!!!! do mojego ostatniego postu w pospiechu pomylilem silniki. Sprawdzenie...
100% Celna podpowiedz User2039 Rezystancja czujnika walka rozrzadu 1 po wymianie auto po dluzszej jezdzie na drugi dzien pali od strzala sprawdzone 2x dzien po dniu wszystko jest teraz OK Dziekuje wszystkim za zainteresowanie i pomoc w tym problemie, moze komus przyda sie ten wpis. Pozdrawiam wszystkich
MAM PYTANIE JAK CZUJNIK SSANIA DZIAŁA NA SILNIK JAK REGULUJE OBROTY. JAK ZAŁORZYŁEM CZUJNIK ZIELONY OD DIESLA TO STRZELAŁ I KICHAŁ JAKBY ZAPŁON BYŁ NIE TAK.CZY TEN CZUJNIK REGULUJE ZAPŁONEM MAM JAKIES OPORNIKI WŁĄCZONE W SZEREH Z CZUJNIKIEM?ILE POWINNA WYNOSIC REZYSTANCJA CZUJNIKA MAM PODRUBE ZA 45 ZŁ
Tutaj czujnik temperatury powietrza zasysanego nie jest zintegrowany z przepływomierzem, to osobny element. Tutaj masz przepływomierz 3 pionowy a czujnik jest dwupinowy i jest w kolektorze ssącym, zaraz za przepustnicą. W VAGu oprócz odczytu błędów można również podejrzeć temperaturę z tego czujnika. Jego nazwa to G42. Mosesz zdemontować czujnik i np....
Wymieniłem pompę paliwa w Passacie B3 z 1991 roku na pompę z Passata B3 z 1993 roku. Ta "nowa" pompa ma inny czujnik poziomu paliwa i na dodatek uszkodzony, więc musiałbym kupić nowy. Uszkodzenie widoczne w postaci uszkodzonej białej płytki: http://obrazki.elektroda.pl/5567117300_1... Zastanawia mnie jednak kilka rzeczy. 1. Czy ta płytka...
Zamontowałem radio i jest problem. Gra, ale tak jakoś, jakby sygnał był za słaby. Czy jest tam wzmacniacz antenowy? Passat kombi. Jeśli jest, to jaki przewód zasila go? Poza tym nie pasuje mi rezystancja połączenia ekranu anteny z karoserią. Jest ok. 350 Ω. Czyżby skorodowane połączenie? Zapomniałem sprawdzić rezystancję "gorącego "przewodu. Nie...
To złącze ma dwie strony. Jedna podpieta jest do czujnika a druga do instalacji auta. Mierzenie rezystancji w kostce instalacji auta jest bez sensu bo nic nie da taki pomiar. Pomiar rezystancji na przewodach idących z wtyczki do czujnika i wyświetlenia takiego wyniku oznacza uszkodzenie czujnika.
0,2w 8ohm powinien być ok. Ważne żeby impedancja nie była mniejsza niż fabrycznego (8ohm) bo sterownik może sobie nie poradzić Tylko jest malutki problem, swojego czasu zmierzyłem rezystancje tych głośniczków i wyszło od 26 do 40 om.
z sygnalizacja drzwi to pewnie ktos robiac przekładke nie pozmienial silników w drzwiach na europejskie i kompfort nadal widzei angielskie, w tym roczniku o ile dobrze pamietam po canie to nie da sie tak po prostu pozmieniac kabelków.z tym czujnikiem to wyglada mi na zle dobrany (rezystancja)wiatrak sie włancza bo sterownik widzi wysoka temperature.
Sprawdź WN, zwłaszcza przewody ich rezystancję. Na zimnym silniku jest potrzebna większa energia do wyładowania iskry. Jeśli będzie duża rozbieżność rezystancji to mogą wystąpić takie objawy. Dla przewodów silicon to ok 15 kΩ, dla tradycyjnych ok 5kΩ. Przerabiałem podobny przypadek, na dwóch garach rezystancja przekraczała ponad 40kΩ...
Na pewno sprawny czujnik i ten właściwy? Mierzyłeś rezystancję w nim? Dla ułatwienia: 10 - 3350-4400Ω 20- 2250-3000Ω 30-1500-2000Ω 40-900-1400Ω 50-700-950Ω 60-530-675Ω 80-275-375Ω 100- 150-230Ω Pomierz sobie jeszcze to: http://obrazki.elektroda.pl/2757022700_1...
A na których pinach ( są 4-ry ...) Pozdr.J. 2 piny to piny cz.t.s. dla ECU, a pozostałe 2 to piny są dla wskaźnika t.s. na desce rozdzielczej, czyli niejako 2 czujniki temperatury silnika w jednym. Rezystancje też się różnią i z tego, co pamiętam, to chyba dla ECU rezystancje są prawie 2 razy wyższe w tej samej temperaturze niż dla wskaźnika temp....
Witam ! Zobacz też czujik położenia przepustnicy( potencjimetr ). jego działanie do gazu nie ma znaczenia- gaz steruje podciśnienie.Napięcie zasilania potencjometru 5V, napięcie wyjściowe 0÷5 V, rezystancja 400÷510 omów(pomiędzy + a - ). Dolej też do paliwa formuły do wtryskiwaczy. Pozdrawiam
P1267 Możliwe objawy Problemy z napędem Zredukowana moc Szorstki silnik pracuje Zwiększone wartości emisji Możliwe przyczyny Przekroczono czasy regulacji Oporność na kontakt Możliwe rozwiązania Sprawdź wtryskiwacze i okablowanie wtryskiwaczy Zobacz Pomiar. Blok wartości 018 Sprawdź rezystancję wtryskiwaczy / okablowania P0180 G81 uszkodzony Moduł wadliwy...
Ja nie obliczałem, wiem tylko co mi wychodziło na miernikach. Więcej niż 18 żadna nie brała, zimna. Pozdrawiam. :arrow: Emeryt2, takie małe oporności mierzy się metodą mostkową, zwykłym multimetrem wyjdzie wartość nieprawdziwa. Rezystancja świecy zależy silnie od jej temperatury, świeca zimna pobiera kilkanaście amperów, szybko, w miarę rozgrzewania...
Mikrostyk jest sprawny gdyż lampka w momencie kiedy LED mruga świeci cały czas, obstawiam, że LED'om czegoś brakuje. Czytałem o jakichś systemach/modułach canbus, jak to ugryźć nie mam pojęcia, wiem tylko, że chodzi o jakąś rezystancję której LED'y nie mają i dlatego następuje "zanik" napięcia, stąd mruganie lub przygasanie.
Zacząłbym od sprawdzenia czynnika w układzie weź sobie śrubokręt gwiazdkę i wciśnij zaworek od zaworów serwisowych oczywiście jest to tylko przybliżona metoda którą może wykonać przeciętny kowalski u siebie w domu do precyzyjnych pomiarów jest potrzebny zegar. a potem jak bd gaz jak sie nieulotnił :D to mierniczek w rączkę i przemierzyc sprzęgiełko...
Instalacja sprawdzona od czujnika do sterownika ? Często przyczyną usterki czujnika temperatury,ciśnienia doładowania w tych modelach to rezystancja instalacji ,przy sprawdzaniu jest dobrze. Można sprawdzić bloki pomiarowe. W aso gotowa wiązka z kostką czujnika i pinami do wpięcia w złącze sterownika detal 130 pln.
Latwo sprawdzic który czujnik Odepnij z niego kostke i wsadz w styki kawalek drucika zwore, idz do kabiny przekrec kluczyk i patrz czy wskaznik zasuwa do góry, jesli z kazdym czujnikiem zrobisz tak samo i wskaznik nie podniesie sie znaczy to ze masz deske do roboty, najprawdopodobniej zimne luty. Jesli nie chcesz metody "na krótko" wes miernik w reke...
tak po mojemu jeśli klocki są grube to poczekaj aż to wszystko wyschnie bo pewnie projektant kompa nie pomyślał o topieniu kół w wodzie a woda jak wiadomo nie jest super przewodnikiem ale pewną rezystancję ma i to ona może powodować odzczyt kompa jak zwarcie czujnika klocków do masy Pozdro
(at)dawid1280 A wziąźć multimetr i pomierzyć ? Jest tam grzejnik (niska rezystancja, grubsze przewody), czujnik temperatury (wyższa rezystancja, cienkie przewody) i czujnik nacisku. Poza tym wymontuj Air -Bag'a, bo jak się pomylisz w podłączeniach, to łbem ściane przebijesz, jak kurtyna odpali. :D Jak będę znał rezystancję grzałki fotela, to ci parametry...
Jeśli auto ma wtrysk paliwa to na układzie dolotowym powietrza może być przepływomierz czyli urządzenie, które mierzy masę przepływającego powietrza. Wystrzał gazu często niszczy lub powoduje uszkodzenie tego elementu. Przepływomierz to w starszych autach taka klapka, która uchyla się w zależności od ilości przepływającego powietrza i steruje rezystorem,...
Witam, a to ma byc do samochodu ? czy do zabawy na stole? Ten wskaznik to zapewne (mA) o nie do konca znanym zakresie, mozna przetestowac uklad w ktorym podlaczasz szeregowo twoje zrodlo napiecia rezystor powiedzmy 1k + potencjometr 10-100k (wartosc trzeba dobrac) ustawiony na max rezystancje i twoj miernik. Teraz krecac delikatnie potencjomentrem obserwujesz...
Dziwny sposób diagnozy. Masz błąd o dużej rezystancji i odpięcie poduszki nie zmienia statusu, a powinno Odpinasz kostkę od modułu i sprawdzasz ciągłość przewodów. Po tym diagnoza już sama się okaże.
jaką powinien mieć rezystancje czujnik i jak go pomierzyć ?? a konkretnie co może być walnięte w zapłonie ?? a jak moduł to czy go można sprawdzić ?
Sprawdź CAN na zwarcie do masy/plusa/ciągłość i zmierz rezystancję (przy odłączonym zasilaniu), sprawdź na nim napięcie przy samym komforcie. Moduły w drzwiach muszą mieć poprawną masę i zasilanie nie tylko CAN. Zgnilizna albo przelotki w drzwiach nic innego jak chodzi o kable.
Jak masz uszkodzony moduł (albo włączony na stałe przez podanie +) to przy rezystancji uzwojenia pierwotnego cewki wn 0,4Ω przez kabel zasilający płynie 30A, nie ma się co dziwić, że się topi
Omomierz, zakres na kiloomy, znależć styki o wartości rezystancji w kiloomach,klapka spiętrzająca wpołozeniu spoczynkowym rezystancja 4 do 5,5 kilo, a na drugich stykach mały opór 3,8 do4,2 Ohma. Tyle jest w instrukcji od podobnego ukladu w passacie ( też jettronic) Pozdr. J.
Sterownik poduszek nie widzi poduszki w fotelu. Możesz rozpiąć kostkę i zewrzeć w niej przewody (dwa oprócz brązowego), jeżeli po tym opis błędu zmieni się na "rezystancja zbyt mała" to problem siedzi w słabym połączeniu we wtyczce pod fotelem lub wyżej. Sprawdź to. Możesz wywalić kostkę i polutować przewody dla pewności.
W silnikach ABS i ADZ był stosowany system Mono Motronic a wiec podobny do Mono Jetronica.....Jest tam nastawnik obrotów i kontakt b. jałowego....6-pinową wtyczkę; zestyk b. jałowego zacisk 5 i 6 (dla 4-pinowej wtyczki 3 i 4); rezystancja silnika dla 6-pinowego: zaciski 1 i 6 4-250 omów dla 4-pinowej 1 i 2 .....
Ważne jest czy w obwodzie wzbudzenia płynie odpowiedni prąd "ustalony" wartością rezystorów w liczniku. Podłączenie amperomierza w obwód wzbudzenia na alternatorze pozwoli sprawdzić ten obwód. Jeżeli faktycznie jest tak jak piszesz, a z obrazka który wcześniej zamieściłeś wynika, że tak, to łatwiej sprawdzić rezystancję niż znikomy prąd płynący od...
Kolega pisze żeby pisać, czy jakaś nowe prawa fizyczne się pojawiły ?. Bo mi się zdaje ( tak mnie uczyli) że przy zwarciu zacisków źródła zasilania napięcie na nim spada i to do wartości tym niższej im niższą rezystancję ma pętla zwarcia, tak że raczej normalne że w tej sytuacji kontrolki gasną?
Witam, Mam podobny problem, mianowicie na miejscu tego opornika powinien być potencjometr, u mnie jest uszkodzony, chciałbym dolutować na stałe opornik, ale nie wiem jaki potencjometr tam był. Jeśli ktoś ma schemat ideowy, bądź wie jaki powinien być zakres rezystancji, wystarczy rozebrać zmierzyć swoją rezystancje na potencjometrze niekoniecznie nim...
a nie możesz sobie tego obliczyć? jeśli wiesz jaki jest typ diod to odszukaj w necie pdf-a i będziesz miał znamionowy prąd i spadek napięcia na złaczu - poskładaj to razem i wymieszaj z prawem Ochma a jeśli jednak nie wiesz jakie masz diody to myślę że spokojnie możesz zmniejszyć rezystancję o 50 Om albo bezpiecznej zbudować odpowiedni szereg diod i...
Teoria elektrotechniki mówi od dopasowaniu mocowe dochodzi do niego wtedy kiedy rezystancja wewnętrzna odbiornika jest równa rezystancji wewnętrznej źródła prądu. Amerykanie posługują się prądem rozruchowym i jest to lepszy sposób. Do tego konkretnego przypadku polecam niebieską warte 45Ah posiada prąd rozruchowy 360A. Uwaga jest to akumulator bezobsługowy...
Ale to już chyba przy pinach wystających z pompy (jest w okolicy pompy taka kostka z kablami, która łączy się z takim "modułem" przyczepiony do pompy <-- rozumiem, że to są te zawory). A jakie piny dokładnie odpowiadają za otwieranie/zamykanie zaworów, bo nie mam schematu to pompy? Rezystancja zaworów w normie. Wszystkie klikają. Czyli teraz pewnie...
rezystancja czujnik passat czujnik temperatura rezystancja passat rezystancja czujnik temperatura passat
komputer pokładowy naprawa odkurzacza samsung comarch optima
licznik energii dwukierunkowy licznik energii dwukierunkowy
Płyta Samsung 3 IN 1 Kant SU2 nie działa - diagnostyka Traktorek Castel Garden - brak iskry po podłączeniu przewodu gaszenia