Sprawdz żarówką czy dochodzi napięcie na elektromagnes rozrusznika na jego cieńki przewód, jeśli tak to rozrusznik do naprawy.
A czasami nie masz wywalonej tulejki w skrzyni ? Tą do której wchodzi przednia oś rozrusznika?
Czy jest prąd na zacisku 30 kostki? To dla fachowców; tu raczej: "na {czerwonym}".
Czy odpinałeś może akumulator? Czy masz na liczniku kontrolkę autka z kluczykiem?
Kolego, ten problem w tym modelu jest tak powszechny że nie musisz nowego tematu zakładać. Odpytaj na błędy, sprawdź stacyjkę i ryglowanie.
Jak masz prąd na cewkę masy i plusy to rozrusznik do roboty.
Tak to jest ten sam rozrusznik tylko niema podparcia w tulejce w skrzyni.
nie immo,raczej akumlator rozładowany lub sam rozrusznik
Prąd na rozrusznik idzie z kostki stacyjki przez skrzynkę bezpieczników na podszybiu do rozrusznika. Kostka stacyjki od tego zacznij. Odpala teraz czy jak?
Jakby złapało panewkę, to nie dało by się ruszyć wałem nawet o mm W którymś cylindrze jest ropa/olej i rozrusznik nie jest w stanie sprężyć cieczy, trzeba wykręcić świece żarowe i pokręcić wałem za pomocą klucza żeby silnik wypluł z siebie "co nieco", dopiero później można próbować kręcić rozrusznikiem
Uruchomić rozrusznik bez jej użycia. Napisz coś więcej co to za Passat (rocznik, moc silnika) jak chcesz żeby ktoś wywróżył co go boli na odległość.
Dzień dobry, już od ponad roku mam problem z odpaleniem passata b4 2.0b g 1994r, a konkretnie to jak kluczyk daje na zapłon, jest brak reakcji, zegary się nie palą, klima itp. A jak próbuję palić, to rozrusznik kręci, ale nie pali. Dodam, że paliwo i iskra są, akumulator nowy i w pełni naładowany. Już próbowałem reanimować passata, wymieniając kostkę...
VAG pokazał błąd immobilaizer
Ok. Myślę że to pomoże ale i tak rozrusznik może być do naprawy. Tak jak pisałem wcześniej u kolegi też szukali , a okazało się że rozrusznik. Powodzenia.
Kiedy próbuje odpalić samochód przekręcam kluczykiem i słychać takie cyknięcie i to wszystko. A kiedy włączam zapłon, nacisnę parę razy pedał gazu to wszystko załączy, kręci i odpala.
Może to wskazywać na uszkodzona stacyjke.Przewód czarny to napięcie nie gasnace w czasie krecenia rozrusznikem.Przewód brązowu z czerwonym paskiem to 1 pozycja stacyjki na zasilanie radia(Ginie dopiero po wyjeciu klucza) i czarny z żółtym to zasilanie ginące w czasie rozruchu.Sam rozrusznik to czerwony z czarnym.Sprawdż czy w czasie krecenia ginie kontrolka...
Możliwe że zamek w bagażniku jest zamarznięty Nie jest. Nigdy nie używany zablokowała korozja. Zdejmij osłonę klamki po stronie pasażera, pod nią powinien być zamek. A jeśli go tam nie będzie - mały akumulatorek żelowy, z długimi przewodami - można próbować zasilić przez rozrusznik - jest najniżej, albo gniazdo haka.
Do sprawdzenia: świece i czy prąd do nich dochodzi akumulator rozrusznik połączenia mas i prądów do silnika.
Skoro akumulator sprawny rozrusznik też to moga byc przewody od aku do rozrusznika. A tak po drugie to może najpierw sprawdz ten akumulator bo co z tego że ty go sprawdzisz miernikiem po naładowaniu a podczas krecenia napiecie spadnie do 9V.
W pasacie jest to dośc proste sprawdz czarny przewód od satcyjki, czy jest na nim pełne napięcie akumulatora.Ten przewód odpowiada za brak zapłonu.Za rozrusznik odpowiada gryby czerwony z czarnym paskiem.
Rozrusznik został sprawdzony na stole. Jest w porządku. Rozwiązanie - rozrusznik do wymiany. Wirnik nie był dociskany do końca, jak również nie odbijał. Na stole wyglądało to jakby pracował normalnie, niestety tak nie było. Wymiana na regenerowany rozwiązała sprawę. Usunąłem zbędny komentarz.. Reg. 3.1.9. Nie ironizuj i nie bądź złośliwy w stosunku...
http://obrazki.elektroda.pl/7143226600_1... 12V 1.8kW taki masz mieć po drugie z benzyny nie ukręci po trzecie tak jak kolega wyżej wystarczy że jest olej mineralny.P
Witam mysle ze 84ah to lekka przesada ja w golfie 1.8 mam 36ah i daje rade mysle ze ok.50 ah spokojnie wystarczy przyczyna moze byc rozrusznik koniecznie sprawdz kat wyprzedzenia zaplonu (moze byc za wczesny).
Myślałem że wtrysk w tych autach rusza od 200obr/min, widocznie mam złe info Rusza nawet od około 190obr/min (w zależności od softu dla AVF). Najlepiej sprawdzić faktyczne obroty na vag-u. Wg mnie zdrowy rozrusznik powinien wykręcać od około 350-400obr/min.
W jaki sposób się uszkadza ?
Moim zdanie warsztaty z takim stażem szybko by uporały się z usterką. A tu serial się robi. Ktoś powiedział, rozrusznik do wymiany... A sprawdził akumulator, choćby napięcie? Przewody do rozrusznika i masowe sprawdził na spadki napięć? Może tylko zaśniedziało. brak tu jakiegokolwiek profesjonalizmu. A akurat o Irlandii mi nie pisz, źle trafiłeś. Wiem...
Możesz mieć 2 usterki - akumulator : padnięty alternator / regulator a w tym roczniku po prostu szczotki , luźny pasek napędowy , trochę gorzej jest z układem chłodzenia - wygląda to jak uszczelka pod głowicą , miałem tak i prawie mi się udało przerobić auto na wodę , dość dużo paliło bo co stacja paliw tankowałem samochód 5 l wody i brałem kanisterek...
Licze na bardziej dokładne dane to się sam domyślam . Z objawów które jeszcze zauważyłem to w module w nadkolu(stabilizacja napięcia) cykają przekaźniki raz wolna raz szybko . Dodano po 2 Problem rozwiązany , przesiedziały styk w kabinie kabla sterującego rozrusznikiem .
Sprawdzić kabel łączący alternator z rozrusznikiem i kabel łączący rozrusznik z akumulatorem. Ten pierwszy może mieć zaśniedziałe styki bądź być przełamany. Jeśli napięcia są różne, to napewno jest spadek napięcia na drodze alternator - akumulator. Domyślam się, że napięcie mierzone na alternatorze jest właściwe (13,8-14,3 V) To tyle.
Możesz bezkarnie odłączyć akumulator, po ponownym podłączeniu napewno będziesz miał kontrolke od ABS i trakcji- po przejechaniu kilkuset metrów zgaśnie, rozkoduje się radio-o ile fabryczne- jak masz kod do niego to nie ma problemu i to na tyle. Jak otworzyć auto? Powinieneś mieć grot kluczyka taki plastikowy który wkładasz w zamek po zdjęciu osłony,...
Tak, mogę wrzucić swoje trzy grosze i polecić wyszukiwarkę, bo jakoś słabo szukałeś: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic22... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic30... A tu kiedyś, bardzo dawno temu napisałem co odciąć: W tdi możesz przeciąć czarny plus po stacyjce w wiązce stacyjki,...
Witam jestem stosunkowo nowym użytkownikiem tego serwisu, a więc pewnie zaraz dostanie mi się za to że tu pisze. Ale mam Passata b6 2006r. 170KM i występuje u mnie problem z odpalaniem ALE INNY NIŻ U WIĘKSZOŚCI tzn. jak wkładam kluczy wszystkie kontroli zgasną itd chcę odpalić silnik rozrusznik kręci ale cała elektryka przygasa efekt jest taki jakbym...
a na krótko rozrusznik kreci
Panowie bo szukam i szukam w tym internecie . :D Moglibyście jakoś opisać gdzie ona się znajduje i jak ją sprawdzić ?
czujnik położenia wału korbowego ? --------------------- sterownik LPG nie przełączy wtryskiwaczy Pb/LPG bez odpalenia silnika - kiedy nie wykrywa obrotów
Skoro się grzeje w trakcie jazdy, to coś źle złożyłeś. Tak czy inaczej, szukaj drugiego rozrusznika.
Witam! Mam takie pytanie, a zarazem problem: Miałem problemy z odpalaniem Passata b6 2.0 TDI 170 KM DSG. Po poczytaniu waszych postów zacząłem od zbadania rozrusznika. Okazało się iż trafiłem w 10. Nie dawał wystarczającej liczby obrotów, a przez to że był zaśniedziały pobierał dużo prądu. Po regeneracji pali od kopa. Przy okazji mechanik wymienił mi...
Problemy z odpalaniem do kiepski rozrusznik i słaby akumulator, a soft sterownika skonstruowany jest tak, aby ochraniać koło dwumasowe i skrzynie, dlatego na ciepło są problemy z odpalaniem. Setki razy było o tym na forum. Albo robisz rozrusznik i wstawiasz markowy akumulator, albo jedziesz do tunera i zmieniasz próg podawania paliwa np na 200 obr/min...
Witam ma problem jak w temacie . kupiłem samochód jakieś 2 tygodnie temu i od samego początku nie chciał palic na rozrusznik , na popych pali odrazu ,jak załapie puszcza czarną chmurę dymu ,później jak chwilke pochodzi pali na rozrusznik dobrze , nie wiem co mam zrobic :no: . swiece sprawdziłem są dobre . Silnik był zmieniany z 1.6 tdi na 1.9d Prosze...
Witam. Sprawdzić napięcie sterujące elektromagnesem jest zawsze po przekręceniu stacyjki. Napięcie z akumulatora na przewodzie zasilającym rozrusznik i alternator? Nie jest zaśniedziały przewód lub jego końcówki czy silnik ma dobrą masę z klemą od akumulatora?
Rozrusznik nie ma zabezpieczenia. Bezpiecznik alternatora był w golfikach na akumulatorze, w passatach go nie ma. Zobacz najpierw jakie masz napięcie na akumulatorze oraz na wyjściu alternatora w stosunku do masy na alternatorze. Mechanicy często po wymianie sprzęgła zapominają czegoś dopiąć lub dokręcić jakąś masę, to już standard.
na 100% kostka
Rozrusznik jest ok.przyczyna leży w silniku,zatarty dlatego rozrusznik nie kręcił i wszystko gasło.Dzięki za zainteresowanie sprawą.
I po problemie... Okazało się, że to przez przetarty kabelek. Elektronika zwariowała, ale się nie uszkodziła. Gdy prawie wszystko już sprawdzone (przekaźniki, pompa i inne takie tam) no to pozostają już tylko kabelki.
Jeśli nie masz dodatkowych elementów w tym obwodzie to usterka dotyczy rozrusznika ,zacierający się rdzeń elektromagnesu ,uszkodzony wałek wirnika np.linia śrubowa lub zaciasno spasowana tulejka sprzęgiełka.
rozrusznik działa tylko na krotko ,chciałem zapytać czy załączenie rozrusznika idzie przez jakiś przekaźnik czy bezpośrednio ze stacyjki a jak tak to które kable za to odpowiadają?.pozdrawiam
Jaki typ rozrusznika muszę mieć do passata b3 rocznik 90,1.6 benz.? [/code]
Dzięki za pomoc powiedz mi tylko czy muszę wyjmować cały rozrusznik
Spróbuj przeczyścić połączenia w rozruszniku. Jeśli są tam elementy nitowane (np. szczotkoczymacz) to je roznituj, przeczyść i ponownie znituj. Miałem taki sam przypadek, ale nie w pasku. Powodzenia.
Nie ma bezpiecznika na rozruch (tym bardziej czarnego? ) !.Sprawdż to co napisałem wcześniej. Pozdro.
Witam, mam problem z Passatem B5 2002 r., 2.0 benzyna, 130 KM. Mianowicie po nocy stania, rano są problemy z odpaleniem (dopiero za 5-6 razy), mimo że jest ciepło na dworze, nawet po włączeniu stacyjki parę razy nic nie pomaga. Pompa paliwa wymieniona, świece nowe, filtr paliwa, nie ma wycieków z przewodów, oraz 2 czujniki temperatury też. Potem cały...
Może masz zamontowany alarm z przekaźnikiem który odcina rozrusznik i ten przekaźnik padł.
Może Ci rozrusznik działa pomimo odbicia od koła zamachowego.
Jeżeli nie świeci lampka akumulatora w czasie kręcenia rozrusznikiem, to 100% kostka w stacyjce. Gdy świeci pewnie moduł. Rozumiem, że rozrusznik kręci normalnie (szybko). Pozdrawiam.
Cześć, w postach miałeś sporo podpowiedzi sprawdzałeś coś czy polegałeś na mechanikach? Z sugestii ja bym wybrał powietrze w układzie lub rozrusznik. Zacznijmy od tej drugiej opcji czyli rozrusznika. Pisałeś że był regenerowany wiec od razu bym go wykluczył ale warto jednak sprawdzić prędkość obrotową silnika przy rozruchu za pomocą programu diagnostycznego....
Jak by wywaliło immo, to by nie zapalał po ostygnięciu. Po bezproblemowej jeździe i zgaszeniu, nie chce zakręcić rozrusznikiem, ale po przekręceniu stacyjki światła gasną. sprawdz czy przekaznik od rozrusznika dziala, masz go pod maska w skrzynce, sprawdz czy dochodza plusy i sterownie, nie naprawisz samochodu bez dokladnej diagnostyki i sprawdzaniu...
Hej, przychodzę z problemem mojego staruszka. Kiedy jest zimny nie pali. Rozrusznik ładnie kręci, ale nie może zapalić. Zalewa się benzyną więc paliwo podaje. Jak jest ciepły pali normalnie. Dodam, że zaczyna w niedużych ilościach brać olej i czasem po odpaleniu kopci. Świece czyszczone więc nie wiem czy w tym jest problem.
Myślę ze sprawny i dobrze naładowany.
"Remont generalny" i "wymiana wszystkiego co potrzebne' to tak "na oko" kosztuje dużo a może nawet więcej niż dużo.
Rozrusznik się zaciera
Passat B4 (PRZEJSCIÓWKA )problem zapalaniem 94 ROK 1,8 BEZYNA + GAZ PROBLEM Z ZAPALANIEM PO PRZEKRĘCENIU KLUCZYKA PRZTYKAJA WSZYSTKIE PRZEKAŻNIKI, ALE NIE ZAPALAJA SIĘ KONTROLKI NA DESCE ROZDZIELCZEJ, PRZY NASTEPNYM PRZEKRECENIU TAK JAK PRZY ODPALANIU ROZRUSZNIK KRĘCI ALE AUTO NIE ZAPALA ... WSZYSTKO W AUCIE POZA TYM DZIAŁA TZN WENTYLATOR NAWIEWU .CENTRALNY...
Do sprawdzenia wieniec zębaty na kole zamachowym.
Witam, Pacjentem jest passat b5fl 03r 1.9 TDI 101km AVB Jak to w passacie bywa rano ma ciężko odpalić, kręcę kręcę i dopiero buduje ciśnienie i pali- tak się dzieje w przypadku przekręcenia kluczyka do kontrolek czekamy aż świeca żarowa zgaśnie i męczymy rozrusznik aby odpalic silni. Jeżeli jednak przekręcimy kluczyk szybko w taki sposób że nie zdarzy...
Rozrusznik teraz kręci?
ale rozrusznik kręci tylko nie chce załapać i odpalić prąd dochodzi do stacyjki i po przekreceniu jej prąd idzie na rozrusznik i kręci ale nie chce odpalic... no chyba że ja czegos nie rozumiem i nie zanm zasady działąnia tej kostki stacyjki i to ona jest wadliwa choc była wymieniana rok temu i używana może 2 miesiace po czym samochód nie chciał odpalic...
Witam ! Borykam się z problemem już kilka dni, mianowicie gdy wyłączę silnik i wyciągnę kluczyk ze stacyjki to zapala się kontrolka ładowania a bardziej się tak żarzy.. Dodam ze jak już uda mi się go odpalić ( Akumulator pada przez to..) to kontrolka gaśnie. Z początku myślałem że jest zwyczajnie padnięta dioda w alternatorze więc oddałem do regeneracji...
24 odpowiedzi Rejestracja: 18 Marca 2015 Imię: Michał Skąd: Lubraniec Samochód: B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) Rok prod: 2013 Zgłoś #1 Napisano teraz Mam problem z kluczykiem Passat b7 coś dziwnego dzieje się z moim kluczykiem lub instalacją mam klucz w wersji z Keyless. na początku nie chciał odpalać z bez klucza w stacyjce, a dziś pojechałem po wnuka do...
Co do mechaniki to nie pomogę, natomiast sterownik silnika to żaden problem bo automat ma swój sterownik więc silnik nie będzie zgłaszał usterki. Pozostaje kwestia odpowiedniego przepięcia kabli pozycjonera aby uruchomić rozrusznik i przepięcia kabli wstecznego do włącznika na skrzyni manualnej
Witam wyjąłem akumulator na chwilę ponieważ wymieniałem rozrusznik po czym podłączyłem go I climatronik przestał działać nie reaguje na nic bezpieczniki nie są spalone na ekranie bardzo słabo widać interfejs
Po wymianie przekaźników 109 i 53 i zamianie kluczyka stacyjki odpalił normalnie na drugi dzień przy ciemnym liczniku rozrusznik kręci ale nie pali Dodano po 2 immo starej generacji miało zimne luty wystarczyło dobrze przegrzać i paliło a tu nie wiem jak to działa bo w kluczu oprucz bateri wymyślnej z znaczkiem vw i diody niema nic
Witam, Passat B5 1999r 1.9TDI, skrzynia manualna. Podczas zakładania skrzyni został przytrzaśnięty kabel wzbudzający rozrusznik i przy próbie odpalenia okazało się, że auto nie pali. Kabel się uszkodził, przez co dotknął skrzyni biegów, czyli masy. Kabel uciąłem i wlutowałem nowy i mam pytanie: co mogło się spalić? Z tego, co wyczytałem, to najprawdopodobniej...
Magnesy przy których są blaszki nie są klejone.P
Witam, jakieś 10 dni temu padł mi akumulator, kupiłem nowy AGM Varta 70 Ah, podczas montażu na mrozie uszkodziłem obudowę zaraz przy "słupku", słupek do którego przykręcamy klemę lekko opadł, dosłownie o milimetr. Zlutowałem pęknięcie lutownicą. Później jeszcze dałem warstwę kleju. Zrobiłem krótka trasę ok. 60 km, od tamtej pory, czyli jakiś tydzień...
Podać napięcie bezpośrednio na rozrusznik i będzie wiadomo czy kostka stacyjki do wymiany czy rozrusznik.
Wszystkie przewody założone dodatkowe nic nie pomogło został tylko rozrusznik
Rozrusznik kręci bardzo dobrze, dodam że zgasł podczas jazdy, na plaku odpala.
Witam. Problem odnosi się do samochodu VW Passat B5FL 2004r. silnik 1.9 tdi AVB 101km. Problem polega na tym, że po przekręceniu klucza w stacyjce silnik normalnie się uruchamia (wydaje mi się, że rozrusznik nie ma dynamiki tak jak powinien) mija około 1s i słychać zgrzyt w okolicy rozrusznika. Oczywiście pierwsze podejrzenie padło na bendiks -> nie...
jesli zapłon nie jest za wczesny to sprawdz rozrusznik
Witam, kolejny problem z passatem B5 (2000, benzyna w gazie 1.6) Problem - kontrolka EPC Po przekręceniu zapłonu zapalają się wszystkie kontrolki i auto odpala. Ale już kolejny raz mam problem, że po przekręceniu zapłonu nie zapala się kontrolka EPC i auto nie chce odpalić. Rozrusznik kreci, ale silnik nie odpala. Nie znam się kompletnie na autach,...
Wiec kontrola napięcia +12V na cewce podczas kręcenia rozrusznika też wszystko wyjaśni :). Też miałem taki przypadek, iskra była, ale jak rozrusznik nie kręcił, lecz nie w samochodzie, tylko motorówce (nie można było odpalić na popych). Pozdrawiam
zespół sprzęgający,zwany tez zębnikiem lub bendixem. A bieżnie przekładni planetarnej kupisz już za 8 zł.
Kostkę wymieniłem, ale nic to nie dało. Rozrusznik był już w stanie krytycznym. Po wymianie na nowy, auto odpala bez problemu.
Sprawdzić rozrusznik a następnie koskę stacyjki może być przyczyną takiego problemu.
02M911023PX, oki ale dzwoniłem do sprzedającego ze chce 11 trybów i najlepiej z BOSCH-a niby wg. etki pasuje bez problemu do 2.0 TDI BMR DSG 6 bieg. Mi też mówił, że dobrze kręci że jak odapli to juz pali ale to jest moim zdaniem podjerzane. Ponieważ na ciepłym też zdarzy mu się dłużej pokręcić. Jak wymienię ten rozrusznik liczę na poprawę. Ale spoczko...
jeśli twój rozrusznik to prawdopodobnie kupiłeś zatarty silnik, spróbuj obrócić wałem i sprawdź przewody
Bezpieczniki będą okej,dołóż masę do skrzyni z akumulatora jak to nie pomoże to wyciagaj rozrusznik w b6 nagminnie siadają . Dla pewności poproś kogoś o pomoc , przyłóż probówkę do cienkiego przewodu na rozruszniku są dwa jeden gruby to stały + drugi cienki to + po zapłonie w momencie kręcenia na tym cienkim ma być 12v jeśli jest to wyciagaj rozrusznik...
Tak.Kostka stacyjki załącza trzy styki na 1. Sprawdz czy masz na[iecie na dmuchawie,oraz kierunkowskazy.
Odkręć rozrusznik i dojdziesz do śrub od konwentera.
Miałem raz taki przypadek, a jak ręcznie wysterujesz rozrusznik auto normalnie odpala? Dodano po 2 Najlepiej było by jeszcze podłączyć kompa sprawdzić błędy i podejrzeć czy ten sygnał jest gdzieś widoczny. Dodano po 49 Najlepiej było by jeszcze podłączyć kompa sprawdzić błędy i podejrzeć czy ten sygnał jest gdzieś widoczny.
Błąd 18062 zarejestrowane kody usterek w panelu wskaźników , miał ktoś taki problem ? Dodam że po przekręceniu kluczyka nie za każdym razem zapalają się kontrolki mimo tego rozrusznik kreci
Witam serdecznie temat dotyczy samoróbki no a te 3000obr.min to jest obroty noża czy obroty obwód koła obroty noża jako obwodowe? Fajne kosiarki wyszło jak fabryczne dobra robota super. to przy ilu obr. WOM takie obroty masz? Czym go napedzasz? Jakie przełożenie masz 1 Wom ile talerzy obrót? Rotacyjne mają do 4 obr na 1 WOM... moja rotacyjna ma 1:6...
To wykręć rozrusznik i sprawdź!
Witam - od pownego czasu mam dziwny problem z rozrusznikiem jak auto zapali po cofnięciu kluczyka słychać jeszcze dziwny odgłos z rozrusznika coś w rodzaju zgrzytu, nie dzieje się tak za każdym razem ale jednak w większości przypadków. Co może być przyczyną, brać sie od razu za demontaż rozrusznika czy może jest to wina kostki w stacyjce i np. zbyt...
Mała szansa, ze to to samo, ale warto sprawdzić (ja najpierw wymieniłem rozrusznik :( ). Po wyłączeniu silnika zamykana jest klapka powietrza na dolocie, żeby silnik szybciej gasł. U mnie pręcik był nieco skorodowany i nieco krzywy - co po podgrzaniu powodowało, że klapka przy starcie otwierała się 9 razy na 10, ale czasem zostawała zablokowana mechanicznie...
Witam zwracam się z pytaniem do osób, które już wcześniej rozbierały rozrusznik w Passacie, czy Audi z tego rocznika i był tam rozrusznik Valeo. Czy w tym rozruszniku da się wymienić szczotki bez ingerencji jakimiś obcinaczkami lub czymś podobnym. Chciałem wyjąć szczotkotrzymacz, ale najwyraźniej szczotki są gdzieś uczepione na sztywno (wychodzą razem...
Witam. Mój passek dostał wczoraj nowe turbo. Ładnie odpalał i jeździł. Dziś nie chce odpalić. Kontrolki zapalają sie wszystkie , po zgaśnięciu świec żarowych i przekręceniu klucza zero reakcji, rozrusznik nawet nie drgnie. Spotkaliście się z takim zjawiskiem??
Ale koledzy pytają się czy pokazuje się - przez moment miga kontrolka świec - pomarańczowa spiralka? Często w tym modelu kręci rozrusznik Ale auto nie odpala przez uszkodzony przewód elektryczny przy wtyczce lub uszkodzony pin we wtyczce od czujnika obrotów wału.
witam mam problem z moim passatem po przejechaniu ok 20 km zjechalem na parking zgasiłem auto i było wszystko normalnie chcialem przełaczyc go na bp z lpg recznie musze to robic lecz niestety... Mój rozrusznik nie kreci kontorlka od gazu na przełaczniku mi sie nie swieci kied przekrecam stacyjke słysze pstrykanie ale to nie jest raczej pstryk od rozrusznika...
Nie zmieniajcie dawki paliwa na pompie!!!!!!!! To nie wina pompy. Zdziwie was tu bardzo ale to wina rozrusznika!!! Nalezy go naprawic ale nie tylko wymieniajac szczotki i lozyska tylko trzeba wymienic wirnik alternatora. Z wiekiem ma on przebicie i tu jest problem. Powiedzial mi to koles, ktory robi jako mechanik w VW/Audi jak mialem podobny problem....
Witam jakie mają być numery rozrusznika VW Passat 1.6TD rok1989r. numer silnika RA i czy można zastosować rozrzusznik z innego VW np. Golf. Jntersują mnie konkretne numery rozruszników gdyż muszę zakupić taki rozrusznik na giełdzie. Bardzo dziękuję i pozdrawiam. Nie piszemy tematów z Caps Lock'iem - regulamin 10.9.
rozrusznik passat schemat rozrusznik passat szczotka rozrusznik passat
benzynę ekstrakcyjną termet silver sterowanie kuchnia gazowa piekarnikiem
Termet piec dwufunkcyjny nie włącza się - przyczyny i rozwiązania Easun Off-Grid 3kW - brak ładowania z solarów: przyczyny i rozwiązania