śniedzieje wtyczka(wtyk diodowy 6cio czy ośmio pinowy nie pamietam dokładnie)przez nią idzie kilka inforacji do komputera.wtyczka znajduje sie na skrzyni od góry,okrągła czarna wtyczka i kabelek.
Witam! Ja miałem podobne problemy z Paskiem 2,8 VR6 na pełnym wtrysku. Co ciekawe każdy mechanik radził co innego. Na wolnych obratach wariował albo całkiem gasł. Okazało się, że wystarczyło odłączyć akumulator na kilka godzin ( najlepiej całą noc ) i później jak ręką odjął, nie ten samochód. Czasami coś przestawia się w komputerze od gazu i dlatego...
sprubuj podmienic cewke-mimo ze iskra jest moze byc uszkodzona-mialem tak kiedys w Sharanie, byla ladna iskra wiec wykluczylem cewke ,pol dnia szukalem posprawdzalem wszystko,dopiero podmiana cewki i zapalil ,cos tamta cewka mieszala jakby przestawiala punkt zaplonu(ta cewke uszkodzona zostawilem sobie na pamiatke)
a ja stawiam na problem z immo.proponuje podłączyć pod tester VAG i sprawdzić zapisane błędy w sterowniku.
Owiń kluczyk folią aluminiową (taką do pieczenia) i próbuj odpalić, jak się nie uda, to znaczy, że masz działający immobilizer
Jeżeli traci moc, a obrotomierz działa, to duża szansa na to, że układ zapłonowy jest sprawny i zasilany. W takim przypadku trzeba szukać awarii w układzie paliwowym. Taką awarią może byc brak kluczowania wtryskiwacza, ale to raczej teoretyczne.Prędzej się skłaniam ku temu, że przestaje prawidłowo pracowac pompa paliwa. Proponuję mój sposób-zamiast...
notlauf
Filtr paliwa lub pompa za niskie ciśnieniena szynie.
Podstawa prawidłowego funkcjonowania to świece, przewody i ew. cewka. Może zacznij od świec i przewodów bo pewnie nie były dawno wymieniane. Co do odpalania to do sprawdzenia akumulator i jego ładowanie
PASSAT B4 1.9 TDI 95 r. po załączeniu zapłonu kontrolka świec świeci pełną mocą nie gaśnie silnik kręci nie pali Imo nowszej generacji z procesorem
może kolega chciał się tylko pochwalić jak zachowuje się jego silnik bo sądząc z postu to raczej nie szuka pomocy :D
Zajrzyj jeszcze do kolektora ssącego czy nie jest zaklejony są tam też klapki i sprawdź stan DPF. Jeśli tak gaśnie możliwe że EGR jest stale otwarty i silnik dusi się spalinami
Sprawdź jaką temperaturę paliwa widać w w parametrach, skoro jest uszkodzony to tak czy inaczej trzeba będzie wymienić, a odpowiada przede wszystkim za kąt wtrysku. Jak zgaśnie to odkręć korek wlewu paliwa do baku, i spróbuj ponownie odpalić. Filtr paliwa był wymieniony czy jeździ w samochodzie niewiadomo jak długo? ew jest taki syf w baku że przypycha...
stawiam na przekaznik oznaczony w skrzynce numerem 19 lub jego obwod chyba 109 :?:
Czy ruszałeś rozrząd?
czemu myslisz ze masz walniety praepływomierz ??? jakie sa obiawy a co do sprawdzenia to sprubuj przed wlaczeniam silnika go odlaczyc:))) jak nie mam przyspieszenia to jest mozliwe ze jest walniety odłacz go i wtedy zobacz:))
Normalne przy zimnym silniku. Tak ma być.
A klapka gasząca nie zacięta czy co? Jakieś problemy z powietrzem. A po zdjęciu dolotu przed egr też gaśnie?
jak będziesz tak często odpalał zniszczysz silnik,mogą popękać pierścienie lub pęknie tłok ,odczytaj błędy wpierw ze sterownika silnika.
Witam,znalazłeś może przyczynę gaśnięcia ?? mam ten sam problem i już pomysłów brak...
Moze sie okreslisz jaki to silnik. PD czy CR ?
Stary silnik miał wtryski do roboty te Siemensa właśnie także zakupiłem taniej silnik kompletny bez alternatora tylko i dwumasy. A turbina twoja.......
W takim razie temat chyba do zamknięcia. Dodam jeszcze dla poszukiwaczy - sterowniki obecnie uszkadzają się chyba bardziej niż kiedyś jednak zazwyczaj jest winny osprzęt. Pozdrawiam
Witam.W ustawieniach sterownika zaawansowane wyłącz całkowicie zubożenie na zimnym silniku i wszystko powinno być ok.
Odpinasz ten na bloku silnika pod filtrem oleju?
Witam. Moj problem polega na tym że po uruchomieniu silnika jak włącze jakies urządzenie elektryczne to silnik gaśnie. Nie ważne czy to kierunkowskaz stop czy światło wsteczne.Dmuchawa na 1 chodzi a na 2 i 3 już slinik gaśnie.Nawet jak go potrzymam na wysokich obrotach to też gaśnie. Wszystkie bezpieczniki są OK. Czym to moze być spowodowane?Może to...
może być, bo zalewa silnik
proponuję Vag i odczyt błędów immo
Witam. Mam problem z passatem gaśnie przy odpalaniu na ciepłym silniku odpale gaśnie i tak mniej więcej po 3 razie załapuje i wszystko ok. Co może być przyczyną?
Zwietrzałe paliwo. Wyjeździj paliwo, zalej świeżego i będzie chulał jak nowy.
Passat b5 2004 r 2 0 tdi Gaśnie po zapaleniu silnika Do naprawy czujnik temperatury i 4 świeca To nie immobilizer, nie zapala się kontrolka Co może być przyczyną?
Na zgaszonym napięcie czujnika RSW ma być 0.680-0.720V, dawka paliwa na rozgrzanym silniku w okolicach 3-4 mg na skok.
Udało się rozwiązać temat,??
Więcej danych poprosimy. Jaki silnik?
Temat z zeszłego roku. Jest już może rozwiązanie problemu. Mam podobny problem.
Przekaźnik sterownika silnika sprawny? Podstawiałeś drugi?
A jaki olej w silniku zalany?
Czujniki działaja odwrotnie , jeden zwiera obwód ,drugi rozwiera. Jeden obwód światła drugi sygnał do ecu silnika. Podłącz je właściwie i będzie ok.
Wczoraj wieczorem podpiąłem pod Vaga i usunąłem wszystkie błędy i błędów ponownie nie było Szkoda że treści mamy się domyślać... Przyczyn kilka np uszkodzona wiązka lub sterownik, może sama przepustnica. Czego mu brakuje jak gaśnie? Sądzę że powietrza i gaśnie bo się zalewa, ale należy to sprawdzić. Do sprawdzenia instalacja, albo spróbuj zrobić adaptację.
Spróbuj zrobić synchronizację modułu immo z sterownikiem silnika wygląda na to że się rozjechała pzdr...
U Ciebie uszkodzony immo, pierw diagnostyka
Mechatronika powiadasz... Zatem sprawdź sygnały sterujące przekaźnikiem, zasilanie i masę. Schemat pewnie znajdziesz na Elektrodzie, ale pasowałoby podać kod silnika.
Witam. Panowie mam ten sam problem silnik 2.0 AZM. U mnie wyświetla błąd 17831 (obiegu wtórnego powietrza - zbyt mały przepływ). Zdemontowałem pompę powietrza wtórnego, sprawdziłem na krótko (działa), przewody powietrzne ok. Analogicznie jak u strazak73 zaworek stuka po ok pół minuty po odpaleniu na zimny silniku.
chodzi ci o zawór n75? to jest sprawy właśnie
Volskwagen passat B6 1.9 tdi . Auto gaśnie po rozgrzaniu się silnika, po czym nie odpala, przy dłuższym rozruchu zapala się kontrolka od oleju. Po ostudzeniu silnika - dosyć ciężko ( "nie na dotyk"), ale zapala. co to może być? Gdzie szukać usterki?
A co to sitko ma q... wspólnego z temperaturą silnika ?
Proszę o pomoc w sprawie jak w temacie. Normalnie w każdym aucie jak załącza się klimę silnik podwyższa obroty i dopiero włączany jest kompresor. U mnie w VW Passacie 98r. klimatronik przy włączaniu się kompresora obroty silnika nie wzrastaja i silnik gaśnie. Oczywiście gdy obroty sam podwyższę pedałem gazu wszystko jest ok. Proszę o poradę i jakieś...
Witaj sprawdź VAG-iem jakie są błędy. Pozdrawiam
Czym skanowałeś i co pokazuje czujnik temp. silnika?
Przy jakiej prędkości sprawdzałeś tempomat? Objaw który opisujesz jest psującym do uszkodzenia cewki WN, ewentualnie modułu sterującego cewkami na filtrze powietrza.
Filtry już pół roku temu wymieniane były więc wtedy wszystko dobrze pracowało, od dołu troszkę cieknie paliwo bo się poci lekko może to przez to? Dodano po 2 Nie jest okopcony zbiorniczek, i przez takie zapowietrzenie tak by trzęsło silnikiem
Komunikacja ze sterownikiem silnika w tym aucie jest realizowana przez zegary i nie sugeruj się tym że kontrolka od immobilisera gaśnie prawidłowo.Jeżeli objaw typowy dla immobilisera i brak komunikacji ze sterownikiem silnika zegary do wymiany. pozdrawiam.
Mam podobny problem z Vw Passatem 1.9 TDI 130KM. Świece grzeją tylko po odpaleniu autka około 3 minut. Nawet wypięcie czujnika temperatury cieczy ( vag pokazał -20 stopni) świece po przekręceniu nie grzeją. Masa na przekaźnik 202 jest podawana tylko jak autko jest odpalone niezależnie od temperatury cieczy. Czy sterownik silnika do wymiany?
sprawdziłam wtryski Tak z ciekawości - możesz opisać jak je sprawdziłaś?
Który silnik - 2E/ADY/AGG?
sprawdz dolot powietrza takze gumowa podstawe elastyczna a i jeszcze jedno apropo vonkermita do gazu nie ma zadnej duszy elektronicznej tylko nazywa sie to aktuator inaczej silnik krokowy gazu
Poprosimy o logi Grupa 13;18;23
No i dobrze myślisz. Najlepiej jeżeli przetniesz ( wepniesz blokadę ) w przewód czarny w wiązce stacyjki ( skutecznie odcina wszystko co trzeba żeby uruchomić silnik) a żeby to znaleźć będąc amatorem cudzych aut napewno trzeba czasu. Sam tak zrobiłem i jest cacy - samochód się zachowuje jakbyś mu wyłączył załon - gaśnie wszystko. ( VW 1.9TDI) Pozdro...
Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu miejsca usterki - VW Passat 1994r 1.9 Tdi. Występują następujące sytuacja (w zależnośic od humoru auta - do kilku razy dziennie): 1. Silnik gaśnie podczas jazdy - zapala się na stałe żółta dioda świec żarowych. Po czasie od 60 do 120 sekund (z reguły około 70 - mierzyłem z zegarkiem w ręku) dioda gaśnie - równolegle łapią...
witam jezeli odpalasz auto na gazie (zimny silnik) to ten objaw jest normalny na gorącym silniku powinno być dobrze
Witam jestem posiadaczem Passata b3 1.6 "monowtrysk" rok 1990. [53 kw]. Od wczoraj mam taki problem. Postawiłem samochód przed garażem żeby się zagrzał i w tym momencie skrobałem szyby. Chodził on na benzynie, kiedy trochę się zagrzał przełączyłem go na gaz i wszystko ładnie chodziło, zgasiłem go i po 5 min chciałem go odpalić na benzynie ale dławił...
niestety nic sie nie zmieniło
Mam problem i proszę o pomoc, mam pasata z silnikiem VR6 kod AAA, jak silnik jest zimny np rano to po uruchomieniu natychmiast spadaja obroty, zaczyna całym silnikiem "rzucać" i zaraz gaśnie, aby podtrzymać obroty muszę dodawać gazu. W czym może być problem?
zablokowany komputer silnika.
VW PASSAT 1/9TDI lf; ROCZNIK 2004 104 KM.do tej pory rano odpalał na dotyk,a od kilku dni uruchamia się po kilku obrotach silnika.
Podaj nr sterownika silnika to napiszę czy posiada on już immobiliser.
[size=18]Po włączeniu zapłonu kontrolka oleju gaśnie z chwilą gdy pompka paliwa przestaje pracować - silnik nie jest uruchomiony
nie, nie ma go
temperatura i czujnik ok
Miałem podobny efekt. Zasyfiona przepustnica i silnik krokowy nagarem. Spróbuj wyczyścić i wykonać po tym zabiegu adaptacje VAGiem. Sprawdź też wszyskie wężyki pociśnieniowe lubią pękać i wtedy wykręcają też numery. Pozdrawiam.
Cześć Mam problem z Passatem z którym nie mogę sobie poradzić. Zaczęło się już rok temu na wiosnę. Passat to 1.9 TDI AWX z 2001roku. Gdy temperatura na zewnątrz jest w granicach 5 stopni, po odpaleniu i przegazowaniu auta do 4 tys. obrotów potrafi zgasnąć. Ciężko go potem odpalić, po dłuższym kręceniu odpala i czasami chodzi tak jak by na 3 cylindry,...
Witaj proponował bym zrobić diagnostykę komputerową.Wtedy będzie wiadomo coś więcej.Pozdrawiam.
Przed usunięciem immo było tak samo? Sprawdź czy nie dostaje lewego powietrza i stan przepustnicy.
Najlepiej podłącz gdzieś autko pod komputer i odczytaj błędy. Passat B4 miał immobilizer fabryczny, zdejmij plastiki wokół stacyjki i zobacz czy jest antena na stacyjce - najmniej roboty i najpewniejszy sposób sprawdzenia. Pozdrawiam
Kiedy silnik nie można wyłączyć rozłącz alarm bo prawdopodobnie zwiera obwód odcięcia zapłonu ze stałym zasilaniem.P
A dokładniej dopisujac do postu (at)hubertgo i dopisku moderatora w Passacie B3 nie było turbodiesla 1.9,był 1.6 a 1.9 to wolnossący silnik.
Musisz postawić gościa niech obserwuje, czy brakuje iskry czy wtrysku paliwa, czy może gaśnie jak cofniesz kluczyk po rozruchu?
Mam Passata z silnikiem benzynowym 1.6i AHL z kompem Simos. Na forum Passata tego problemu nie rozwiązali, ale jest mnóstwo innych modeli z tym silnikiem, od Golfa poczynając na Audi kończąc, może więc ktoś mnie naprowadzi. Ogólnie to problem się wciąż nasila. Jak wyjeżdeżam rano z garażu to robię przygazówę bo lekko pod górkę, obroty mam wtedy 1500-1800...
witam czyli ja to rozumi tak ze po strzale gazu zaczą silnik szwankować tak????
Kolego mehan15, po co te wykrzykniki w temacie? Silnik gaśnie, po czym alternator się nie kręci (bo nie jest napędzany od silnika) i kontrolka ładowania zaczyna się palić dokładnie tak, jak przed przed zapłonem. Koledzy wyżej mają rację, problemem nie jest brak ładowania, odwiedź mechanika, niech sprawdzić takie drobiazgi, jak dopływ paliwa, obecność...
Jak rozebrać wybierak ?
Poszukaj wersji darmowej programu VAG i schematu interfejsu OBD (jest na elektrodzie). Gniazdo diagnozy powinienes mieć po prawej stronie kolumny kierowniczej. Na plastiku pomiędzy kolumną a nawiewem powietrza jest znaczek silnika - pod tym plastikiem jest zlącze.
witam wszystkich mam pytanie czy kontrolka od ciśnienia oleju po przekręceniu kluczyka gaśnie sama po jakimś czasie i nie trzeba odpalać silnika czy coś jest nie tak pozdrawiam michał
Nie wiem co mam zrobić mój passat chodzi teraz bez przepływomierza jest zamontowany ale kostki są odłączone po podłączeniu silnik gaśnie ktoś wie co jest nie tak ??
A może być tak że padnięty jest przepływomierz?
Sprawdz pierw uklad zasilania,filtr,pompa paliwa a potem szukaj w elektronice. Pozdrawiam
Witam pompka paliwa w baku powinna dawać ciśnienie około 0,5 bar pierburg , natomiast pompka vackum paliwa 5 bar .W moim przypadku vackum podawało ciśnienie 3-4 bar i były problemy z silnikiem .
01314 elektroniczny moduł sterowania silnika błąd stały P0321 czujnik obrotów silnika błąd stały Dodano po 9 witam czy obrotomierz mierzy obroty z czujnika obrotów czy z czujnika wałka rozrządu,dodam że jeżeli odepne czujnik obrotów wałka rozrządu to silnik natychmiast gaśnie,a jeżeli odepne czujnik obrotów to silnik dalej chodzi
W tym modelu immobiliaser jest zaszyty w liczniku. Tak działa ta blokada w VW odpala i gaśnie. Skoro licznik wariuje to albo ona padł albo komunikacja z i do niego (CAN) albo inny moduł sieje na linii głupotami (nie odblokowuje sterownika silnika). Tak czy inaczej zaczął bym od poprawienia wtyczek licznika (wyjąć obejrzeć czy nie ma stykach "zieleniny"...
jak zawsze odpali,ale zaraz gaśnie to raczej jest to immobilajzer. podłacz pod komputer gdzies i moze immo bedzie miał jakieś błędy
Przepływomierz, czujnik temp. silnika, lub nieszczelny dolot (mimo iż kolektor sprawdzałeś). To ja sprawdziłbym na pierwszy ogień. Podłączenie pod kompa i sprawdzenie danych rzeczywistych. Pozdrawiam.
Sprawdź czy guma łącząca mono-wtrysk z kolektorem ssącym jest szczelna, czy nie ciągnie lewego powietrza.
Passat B6 2,0 TDI na pompowtryskach SIEMENSA padają podczas jazdy najczęściej przy wyprzedzaniu , silnik gaśnie , zero wspomagania kierownicy , sama radość
. Kontrolka gaśnie po odpaleniu silnika a nie po przekręceniu kluczyka
Witam serdecznie, temat rozwiązany? Mam to samo, niestety dodam, że alternator odłączony, 2 kable nadal to samo. Dziwna sytuacja, jest fakt, że jak otworzę drzwi, kontrolka gaśnie. Sterownik komfortu odłączałem, niestety dalej to samo.
Auto ma juz 240tyś km. Nie zapala się żadna kontrolka. Nie ma zarejestrowanych żadnych błędów w sterowniku silnika. Może szukać w blokach pomiarowych?
jaki masz kod w sterowniku silnika ?
"Przestawiacz" wałka ssącego działa?
szyna też wywaliła sporo błędów! niepamiętam jakich ale chyba chodziło o drzwi, ale co ma can do gaśnięcia silnika?
Klasyczne objawy zużycia silnika. Stawiam w ciemno że masz niską kompresję silnika.
silnik gaśnie ruszaniu passat passat silnik gaśnie jazdy passat gaśnie silnik jazdy
katalizator wydech kondensator bypass naprawa drukarki brother
prostownik ideal sharp lodówka
Podłączenie listwy paliwowej Yamaha, Mercury, Suzuki do silnika zaburtowego EFI i gaźnikowego Technics EH750 – świeci, ale brak dźwięku, przekaźnik nie klika, możliwa awaria końcówki mocy