Zgniły kabel brak zasilania +12V do zamków. Norma. Diagnoza była, ale nie obeszło się bez walki ;D uroki forum.
Alarm podaje dwie masy na sterowanie centralnym zamkiem, podłącz do nich bazy dwuch tranzystorów pnp BD 140T przez rezystory 200 om, emitery do plusa a colektory - to bedzie sterowanie plusem do dwuch skrajnych przewodó przy pompce lub do wyjścia z drzwi. Uda Ci się napewno-powodzenia.
Przewody czerwony z zielonym paskiem i czerwony z niebieskim paskiem przy silniku szyby w drzwiach kierowcy. Który zamyka, a kóry otwiera to nie pamiętam. Sterowanie masami. Podobnie jest w skodzinach i golfach i innych.Po temacie.
- czy nie muszę wpiąć się gdzieś w wiązkę od panelu w drzwiach gdzie rygluje drzwi od środka? Sterowanie zamkiem podłączasz wewnątrz drzwi kierowcy: zamykanie - czerwono/zielony - pin24 otwieranie - czerwono/niebieski - pin 4 - jak podpiąć komfort (domykanie/otwieranie szyb z pilota) Sterowanie domykaniem szyb podłączasz wewnątrz drzwi kierowcy: domykanie...
Sterowanie zamkiem w drzwiach z opornikiem 180ohm, na jednym przewodzie. Kierunki podzielone w konektorach przy czarnym modułe pod deską. Ewentualnie możesz podpiąć się pod pozycyjne przy przełączniku.
Sterowanie zamkiem centralnym - masami, musisz wejść na drzwi czerwony z niebieskim zamknij,czerwony z zielonym otwórz w wiązce do siłownika. Ten sam przewód co na zamknij to domykanie - trzeba tylko wydłużyć impuls na zamknij. Sygnał z drzwi bierzesz z komputera pod nogami kierowcy. Podnosisz tapicerke i wyciągasz go na zewnątrz na jednej kostce bedziesz...
zamek sterowany minusem - czerwony z zielonym i czerw.z niebieskim paskiem,w złączu modułu komfortu w drzwiach kierowcy.
Chodzi o podłączenie istniejącego czy instalacje nowego :?:
Zółte pod masę , biały na sterowanie zamkiem otwórz, zielony sterowanie zamknij z domykaniem.
Niestety ale nie masz szyny CAN w aucie i nie będzie to działać . Nie wprowadzaj w błąd. Jeżeli masz w drzwiach pięć przewodów to masz CAN (A-BUS) a te dwa przewody czarny i żółty to właśnie linia danych. Moduł szyb powinien mieć 18 pin i do niego jest podłączone zasilanie piny 6 i 10 przewody czerwony/biały, masa pin 9 brązowy i A-BUS czarny pin 1...
Mam pytnie: Jak podłączyć sterowanie centralnym zamkiem do autoalarmu tak żeby mozna było obsługiwać centralny zamek z pilota. Centralny zamek w tym samochodzie nie jest pneumatyczny!!!
Mam passata z 97 roku - wersja kombi TDI. Passat ten ma seryjnie założony centralny zamek, jednak bez zdalnego sterowania.. Jak założyć takie sterowanie ? Gdzie najlepiej się podpiąć tak, żeby było najmniej problemów z rozbieraniem auta ? Słyszałem, że Passaty z tego rocznika mają sterowanie zamkiem z +, jesli mam centralke pilota, sterującą masami...
Zakładam, że piszesz o pilocie oryginalnym. To jest sprawa oprogramowania modułu komfort - nie ma możliwości, aby zmienić jakąś opcję, tak żeby domykanie szyb działało (VAG-iem). Jeśli nie chcesz zainstalować alarmu, który bez problemu domyka szyby, to zainstaluj sam moduł, który wydłuży impuls zamykania. Trzeba zrobić separację na diodach i podłączyć...
W sieci jest pełno info ze zdjęciami jak podłączyć sterowanie zamkiem w tym aucie.Wszystkie kable dostępne w drzwiach kierowcy po zdjęciu boczka drzwi,wiązka z zamka do modułu silnika szyby,tylko kierunków tam nie ma.
Witam. Jak podłączyć autoalarm do wysterowania centralnego zamka VW Passat TDi 98 z funkcją comfort. Alarm podaje impulsy masy, a w aucie jest sterowanie zamkiem jednoprzewodowe.
witam posiadam vw passat b3 z pneumatycznym centralnum zamkiem i chiał bym załozyć otwieranie na pilota.gdzie, jakie nalepiej kupić no i jak to zainstalować.może dam radę.pozdrawiam.
nie działa sterowanie centralnym zamkiem za pomocą pilota w kluczu . Wymieniłem baterię i nic. próbowałem zasterować przy włączonym kluczu i przekręconym w stacyjce i nic. Zamki jednak się zamykają przy sterowaniu poprzez klucz w drzwiach. Jest to vw passat B5 rocznik 1996 1.8 20V . Co można jeszcze zrobić żeby to naprawić .?????
Kupiłem zdalne sterowanie centralnym zamkiem przy użyciu pilota, chcę go podłączyć,jednak nie wiem jak się za to wziąść tz.n. nie wiem gdzie się wpiąć do centralnego zamka bo nie wiem gdzie się on znajduje. Tak apropo te sterowanie kupiłem do passata rocznik 92.
Ja założyłem u specjalisty oddzielne sterowanie centralnym zamkiem (z alarmem), mam to w pilocie dołączonym do kluczyka. Całością steruje moduł umieszczony pod tapicerką przed siedzeniem kierowcy, trochę nieszczęśliwie bo nisko, czasami tam zamaka. Najlepiej zrobisz szukając odpowiedzi na forum passata, jest tam naprawdę dużo konkretnych patentów do...
Robert , podpucha na całego , czy zbierasz frazy do kabaretu.? Elektronik samochodowy i takie pytania? Tak, zespół sterowania szybą i zamkiem w drzwiach , tyle tylko ,że jedno nie odpowiada za drugie. N.p. , sterowanie z kluczyka - drzwi pasażera; pin. 3 i 4 , przewód czerw/nieb i czerw/ ziel , na moduł drzwi.
Witam. Mam problem. Nie działa sterowanie centralnym zamkiem za pomocą pilota w kluczu (w obu kluczach). Wymieniłem baterię w jednym kluczu i nic. Próbowałem zasterować przy włączonym kluczu i przekręconym w stacyjce i nic. Zamki jednak się zamykają przy sterowaniu poprzez klucz w drzwiach. W serwisie nie wykryto żadnych błędów. Co mogę jeszcze sprawdzić?...
Witam, kupiłem passata '98 i nie działa w nim sterowanie centralnym zamkiem z pilota. Otwieranie zamykanie jest możliwe tylko kluczykiem. Co mogę zrobić sam aby pozbyć się tego problemu, oczywiście po za wymianą baterii, którą już wymieniłem. Czy jest jakaś procedura do wykonania samemu? Z góry dzięki
Zamek w passacie sterowany jest plusem,najlepiej znaleść przewody od sterowania zamka przez kontrolke, jeden koniec kontrolki podłanczasz do plusa a drugim wkuwasz sie w przwody w lewym słupku od kierowcy. Jaki masz alarm ? Możliwe że masz sterowanie centralnego zamka minusem musisz założyć w tym przypadku przekaźniki. Życze powodzenia.
Oczywiście, że jest możliwe podłączenie centralnego aby sterować go pilotem. Ja zrobiłem to przez centralkę alarmu i dodatkowy moduł sterujący centralnym (w passacie masz centralny pneumatyczny i czas sterowania trzeba wydłużyć do 3 sekund). Centralka alarmu musi mieć sterowanie centralnym zamkiem. Podłączasz ją według schematu. Dwa przewody sterujące...
Passat 1,8i 1994r.Centralny zamek Panowie mam problem z centralnym zamkiem brak jakiejkolwiek reakcji i nawet nie mogę zatankować w passatach jest sterowanie plusem i z tego co mi wiadomo to powinny znajdować się w wiązce okablowania drzwi zielony i popielaty do sterowania nie mam takich kolorów w drzwiach przy okazji przestała pracować tylna wycieraczka...
Witam, niedawno kupiłem autoalarm Inferno, który posiada sterowanie centralnym zamkiem sygnałem masy. W moim passacie b3 z 91 r. mam pneumatyczny centralny zamek sterowany dwoma przewodami +12V. W instrukcji od alarmu mam tylko schemat podłączenia pod pneumatyczny centralny sterowany jednym przewodem. Przekombinowałem ten schemat na sterowanie pneumatycznym...
sterowanie tym zamkiem nie jest takie proste tam jest magistrala cyfrowa,a wilgoć odpada -sprawdzałem,pozatym wszystko działa bez zarzutu dopuki nie włączy się zapłonu
w tym passacie sterowanie jest +12V a podłączenia do przewodów zawsze robi się na przekaźnikach!!! większość alarmów jako sterowanie dla centralnego zamka ma impuls masy ale zdażają się alarmy które mają tzw. interfejs do sterowania zamkiem centralnym czyli wbudowane przekaźniki z wyprowadzonymi wyjściami i w takim alarmie wystarczy podać plus lub masę...
Witam, prośba o sugestie na temat najlepszego rozwiazania, relatywnie koszt/efekt :) w kwestii uszkodzonego pilota do alarmu/immo. Passat B5 '98 zamontowany jest Meta system alarm + sterowanie zamkiem i blokada zaplonu. Przestal dzialac jeden pilot wiec sytuacja jest ryzykowna bo jezeli padnie drugi (a jest juz jednak stary) to samochodu nie odpale....
Witam serdecznie, mam problem z moim centralnym zamkiem ale juz zaczynam od poczatku. Samochod posiada mozliwosc zamkniecia z kluczyka jak i z pilota. Jednak z kluczyka jedyny sprawny zamek to od strony pasazera. Wczoraj przyjechalem do domu i zamknalem samochod z pilota. I wszystko bylo ok. Dzisiaj juz nie moge samochodu otworzyc. Gdy chce otworzyc...
nie mówiłem,że ten kabel wychodzi z drzwi,napisałem: "generalnie sterowanie lampki masą jest w passacie na przewodzie brązowo-białym w kostkach za osłoną boczku kierowcy" Dodano po 1 a to,że nie wychodzi z drzwi wiadomo od dawna,tak jak nie wychodzi z drzwi sterowanie zamkiem centralnym i trzeba je łapać w ich wnętrzu,może zle mnie zrozumiałeś,a fotki...
wszyskie połączenia pod tapicerką są ok bo drzwi rozbierałem w celu poprawienia zimnych lutów w zamkach, lusterka sprawdzałem baterią - działają we wszystkich pozycjach, joystkik wyjęty z innego passata na podmiankę ( sprawny na 100%) . Podłączyłem interfejs POLSKI VAG 4.9 i pokazało mi - w module konforu -tylko błąd prawego lusterka brak podgrzewania...
Mam pytanie związane z centralnym zamkiem po zamontowaniu na sygnale 3,5 s działa otwierania i zamykanie z domykaniem szyb na sygnale 0,5 działa otwieranie zamykanie bez szyb sterowanie minusem nastawiłem 0,5 bo zawsze otwierające sie szyby nie sa zbyt dobrym rozwiązaniem wsadzałem kondensator 3000 16v i nie zdołał utrzymać 3,5s? NA ZAMYKENIE ZEBY przy...
Witam, wszystkich pasjonatów i znawców tematów dot. elektryki w pojazdach Problem dotyczy Passat b6 sedan 1,9 tdi z 2005 r- Bardzo proszę o wszelkie informacje na temat zasilania/ sterownia zamkiem w klapie bagażnika w sedanie. Zaczęło się od tego że przestało działać otwieranie z palca ( przez znaczek VW) bagażnika, dobrałem się do wiązki w klapie...
Witam Jak podlaczyc do w/w modelu sterowanie centralnym zamkiem z alarmu i domykanie szyb. Auto chyba nie ma funkcji komfort wiec nie da rady przez podanie dlugiej masy :( Ale ktore to przewody od centralnego bo nie moge znales, bo nie reaguja na mase ani na mase z oporem czyli 180ohm otwieranie. Pozdrawiam
rozmontuj zamek, dobierz sie do jego elekrtoniki (elektryki) na płytce, ktora jest odpowiedzialna za sterowanie zamkiem sa 3 mikroswitche na 100% sa tam zimne luty. w moim pasku b5 mialem to samo tyle ze kolega z serwisu vw pomogl zlokalizowac i rozebrac ;) http://obrazki.elektroda.net/47_12164174... http://obrazki.elektroda.net/16_12164174...
Witam.Mam problem z podłączeniem centralki zdalnego sterowania Noxon t5 sterowanie jest oczywiści minusem łącze biało czarny sterownika w wiązce między zamkiem a silnikiem szyby z kolorem czerwono niebieski a biały ze sterownika z czerwono zielonym w wiązce,efekt taki że otwiera a nie zamyka,kiedy podaje mase z auta bezpośrednio na czerwono zielony...
Przekaźniki muszą być do zmiany polaryzacji.Z alarmu jest sterowanie masą a w VW jest sterowanie plusem.Czyli prosto mówiąc musisz zamienić minus na plus.I do tego są te przekaźniki.Chyba,że masz alarm gdzie ustalasz sobie sam polaryzacje.
Musisz wiedzieć jak odpowiednio wpiąć się w przewody sterujące centralnym.
Bo skolej przy tym starym zamku A co nas obchodzi stary zamek, jak wkłądka wraca do pozycji 0 a szyby się sterują to masz uszkodzony zamek!!!
Tu masz opis http://www.autoelectric.ru/autoalarm/enf...
Centralny zamek sterowany jest pneumatycznie. W instalacji jest powietrze. Razem z pompka jest centralka - w jednej obudowie. Koszt około 100zł.
Nie ma takiego, moduł komfortu steruje ma podstawie sygnałów z zamków w poszczególnych drzwiach.
rolls jesli nie dochodzi masa do drzwi tzn brazowy przewod to jest tylko sterowanie plusami
Podepnij pod sterowanie z pokrywy bagaznika wylaczniki w sa tylko na zamkach wychodzi tylko kabelek
rozbierz drzwi i podepnij sie pod czerwono-niebieski otwórz i czerwono-zielony zamknij,komfort wydłuz sygnał na zamknij do 25-30s,sterowanie oczywiście masą.
A więc automatyczne ryglowanie zamka ustawię w 35 tak? Jeżeli jest taka możliwość to zapewne w tym module, bo on steruje centralnym zamkiem. Jeśli chodzi o passata to jak mogę włączyć domykanie szyb z pilota? Istnieją programy, którymi możesz to zrobić kilkoma kliknięciami np. : http://www.motordiag.cz/mkm
Pewnie przekażnik sterujący migaczami się skleja.Trzeba go odszukać i wymienić.
Od strony modułu leć po wiązce tam gniją masy i zasilanie. Zamek przód leci po can i steruje nim silnik szyby. Mógł pasć siłownik , wykręć wkładkę i go puknij przez otwór (od strony tylnych drzwi dojdziesz do śrubki trzymajacej).
Już kiedyś pisałem o tym. Podłączasz się do przewodów wychodzących z zamka, czerwono-zielony i czerwono-niebieski, sterowanie masą.
Witam niewiem gdzie podpiąć sterowanie z centralnego zamka mam impuls masy załąnczający i imp. masy wyłanczający na dwóch przewodach wychodzących z alarmu jak to zgrać z centralnym zamkiem?
A po podłączeniu kasety działa? Może kaseta sterowała tym zamkiem.
a niejest tam sterowanie po can sterowniki wykonawcze w drzwiach
Moduł komfortu służy jako odbiornik pilota, sterowanie lampką oświetlenia wnętrza i klapą bagażnika, niczym więcej. Można go wypiąć, a centralny zamek z kluczyka i sterowanie szybami muszą działać dalej. Mało z tym, będzie działać nawet domykanie i otwieranie szyb z zamka drzwi kierowcy.
Witam. Pozwolicie że się podepnę pod temat, jak zarejestrować kluczyk-pilot do passata TDI- 94r, chodzi o sterowanie zamkiem, kiedyś działał, ale po "wywrotce" baterii i wymianie na nową nie chce ze mną gadać. Uchylcie rąbka tajemnicy.
Sterowanie klapy elektrycznej idzie bezpośrednio z modułu komfortu, osobno końce silnika zamka (kostka niebieska modułu piny 19(przewód niebieski) i 20 (zielony)) i włącznika tego silnika( kostka niebieska 2 brązowy/niebieski i 4 brązowy zielony). Jest jednak możliwość podłączenia bez modułu ( chociaż nie spotkałem się z modułem do Passata nie posiadającego...
Jeden, z opornikiem.
Problem zazwyczaj leży w drzwiach kierowcy gdyż ten zamek jest sterujący , a tu kontrola kabli w przelotce drwi , kontrola czy cięgno - linka do klamki jest sprawna (linka częsty przypadek w Passatach)
tosiek05 - ten sterownik jest sterowany impulsami masy - pisze jak wół. rastablasta1 - kup sobie strownik np. ST-1000 firmy STEMRO (nie reklamuję tylko doradzam, żeby nie było...), koszt w granicach 30 zeta a sterować nim możesz na wiele sposobów, w zależności jak go podłączysz, m.in. jest sterowanie którego potrzebujesz - podanie masy na przewód sterujacy...
Uszkodzenie mimośrodu w zamku, sterującego zewnętrznym mikroprzełącznikiem zamka drzwi kierowcy jeśli oczywiście wraz z brakiem buzera wystąpił również brak reakcji oświetlenia wnętrza po otwarciu drzwi. Można sobie z tym poradzić podkładając pomiędzy mikroprzełącznik a mimośród sprężystą blaszkę - fotki z zamka w Passacie i Golfa IV (bo są takie same)...
... aj jeśli chodzi o rozpiskę przewodów to można poradzić sobie miernikiem. Szukasz napięcia +12V i 0V przy wyłączonej stacyjce na swoim sterowniku, potem ktoś przekręca regularnie kluczykiem na otwieranie (co sekundę) a ty podłączasz się miernikiem pod +12V i szukasz napięcia 12V na pozostałych złączach (sterowanie minusem) i to samo z zamykaniem....
W takich sytuacjach (obojętnie czy rygiel zamka się podniósł czy nie) najlepiej jest ciągnąć za klamkę z jednoczesnym pukaniem ręką w zewnętrzne poszycie drzwi bezpośrednio pod klamką ale z wyczuciem aby sobie blacharki nie wgiąć. W kilkunastu przypadkach zamek mi się odryglował - radzą tak sobie koledzy również w Passatach B5 gdzie zamek jest całkowicie...
Panie fioletowy on nie ma zamka i chce go założyć a nie dołożyć sterowanie.
ale to nie to samo sterowanie,passata nie można inaczej a tu jest taka możliwość bez rozbierania drzwi i tracenia czasu.
W drzwiach kierowcy lub na lewym słupku- trzeba wpiąć się w przewody czerwony z żółtym paskiem i czarny z białym paskiem(trzeci przewód w tej wiążce ma kolor czerwony -jest na nim stale +12V).Zamek sterowany plusem,więc współczesne sterowniki nie będą pasować,trzeba zastosować tzw.przekładkę na przekaźnikach tzn.minus ze sterowania ma sterować przekaźnikami...
cieńki przewód niebiesko-żółty-podajże,pod plastikiem koło nóg kierowcy,lewa górna kostka dostaje raz plus raz minus - zamek kolego bez fantazjowania sterowany dwoma masami w drzwiach kierowcy zielono-czerwony zamknij[dociaganie szyb realizujesz przez wydłużenie czasu na zamknij 20-30s] i niebiesko-czerwony otwórz,jest wtedy przy zamknięciu ryglowanie...
Zamek jest sterowany z pilota nie z kluczyka, a siłowniki są oryginalne.
Rodzaj skrzyni nie ma w tym przypadku znaczenia. Jest różnica pomiędzy sedanem a kombi - inne sterowanie zamka w klapie.
zrobiłem już takich toledo kilka i jak świat światem zawsze było sterowanie dwa plusy zamykanie czerwono-zielony,otwieranie czerwono-niebieski,zielony i niebieski z żółtymi paskami z wiązki legendforda łączysz po +12,z czerwonymi paskami pomijasz,a na zielonym i niebieskim z białymi masz impulsy zamykania plusem i nie włączaj już komplikatora tylko...
Dwa kable sterujące ustaliłem Sterowanie impulsami masy. Czerwono/niebieski - otwieranie. Czerwono/zielony - zamykanie. Wiązka przewodów zamka drzwi, wewnątrz drzwi kierowcy.
W okablowaniu wychodzącym z lewych przednich drzwi znajdź zielony kabel (otwieranie zamka) i popielaty (zamykanie). Poamiętaj że jeżeli autoalarm steruje zamek podaniem masy to musisz zrobić prosty układ na przekaźnikach ponieważ w pasacie zamek sterowany jest przez podanie +.
Jesli kots ma bardzo prosze o schematy podlaczenia centrali z angielksiej instrukcji. Ja niestety mam polska i nie bardzo wiem jak podlaczyc alarmik do centrali w fordzie (sterowanie chyba +). Jedni radza mi abym kupil przekaznik zamieniajacy - na +. Tutaj czytam ze jednak da się podlaczyc magicara 440 bez przekaznikow .... pomocy !!!!! Witaj!!! NMarysowałem...
możesz nie miec alarmu, a tylko sterowanie zamkiem centralnym
Teb błąd nie ma nic wspólnego z Twoim problemem z rozruchem Twojego silnika. O ile przyczyna wymienionego błędu może tkwić w braku komunikacji z modułem komfortu z przyczyn np. wilgoci o tyle problem z uruchomieniem silnika może wynikać z rozgrzaniem przekaźnika 219, który siedzi w plastikowej obudowie sterownika silnika a nie przekaźnika o nr 109 bo...
proszę o pomoc w podłączeniu alarmu do centralnego zamka tak aby alarm nim sterował zamykając i otwierając
Owszem w grupi VW wystepuje sterowanie raz plus raz minus ale wtedy nie zrobisz zdomykania.Mozna to zrelizowac na sterowaniu jednakowym potencjałem tzn .Tak więc wszystkie stare passaty na pompce c zamka mozna sterowac dwoma plusami lub na jednym przewodzie raz plus raz minus.
witam jak w temacie VW passat 94,z pneumatycznym centralnymma być sterowany z alarmu -gdzie podłączyć -czym sterować "+ , - " z góry wielkie-DZIEKI
Jaki kompresorek jak w B5 zamek jest sterowany całkowicie elektrycznie, przelutuj zamek w drzwiach a usterka zniknie. Urwane luty w zamku drzwi kierowcy to powodują.
Na przykładzie Passata jest tak: złącze T4ao - czyli 4 pinowe: 1 - masa 2 - ściemniacz oświetlenie tablicy wskaźników 3 - lampka kontrolna blokowania drzwi 4 - sygnał z przełącznika do centralki sterującej zamkiem centralnym
działa tylko zamykanie auta, a otwieranie nie Jakiej wartości rezystor zastosowałeś ? Gdzie podłączyłeś kabel masy ? Jakiego producenta / model sterownika centralnego zamka zamontowałeś ? Jeżeli nie potrafisz podłączyć sterownika "w kabinie", to zdemontuj boczek drzwi kierowcy i podłącz sterowanie impulsami masy na dwa przewody czerwono/zielony i czerwono/niebieski...
Witajcie! jesli chodzi o passata 96r. to jest troszke poj......e. sterowamie jest na jednym przewodzie, nie pamietam jaki kolor. najpierw odlacz wtyke od silownika w drziach kiekowcy,dochodzi 4 lub 5 przewodow, jeden z nich jest sterujacy. p.s. wtyka nie moze byc podlaczona. p.s.2 sterowanie +/-
Witam Przepraszam ze zawracam glowe, ale przeczytalem juz chyba wszytkie posty na temat podlaczenia alarmu do centralnego zamka w passacie i dalej nie wiem czy sterowany jest plusem czy minusem... montuje alarm w passacie z 2002 roku, alarm steruje zamkiem "minusem" czy ktos wie jak to podlaczyc tak zeby po uruchomieniu wlaczal sie takze fabryczny imobilajzer???...
W funkcji komfort najlepiej sie wpiac w sterowanie zamka bagaznika
Witam jakie kolory kabli wychodzą z modułu domykania szyb , i centralnego zamka . ?
Jest sterowany inaczej zamek w klapie. Podobny sprawa pomiędzy Borą a Golfem.
Witam jestem od nie dawna posiadaczem vw passata b5. Mam problem z elektryka w nim. I mam kilka pytań związane z tym samochodem, ale to może uda mi się znaleźć samemu. Natomiast drzwi pasażera są zablokowane(zamknięte) centralnym z pilota się nie da otworzyć, zamkiem z zewnątrz nie ma opcji (poprzedni właściciel wyłamał) Miałem już taki problem ale...
Zamek pasażera z reguły też jest zamkiem sterującym. Różnie to bywa, jeśli chodzi o moduł komfortu (sterujący pracą centralnego).
w golfie 4 montowałem exusy i było elegancko myslalem ze passacie bedzie to samo ale sie przleiczyłem A czym się różni sterowanie zamka centralnego i sygnał komfortu w Golfie4 od Passata B5? Oświeć mnie, bo ja nie zauważyłem żadnej różnicy.
strony nie są zamienne w okablowaniu trzeba było przełożyć tylko sterowanie z panelu na drugą stronę
witam pompa ci jest nie potrzebna wystarczy znalezc przewody wychodzace z dzwi kierowcy popielaty i zielony sterowanie +
Sprawdź kable w przelotce czy nie jest przetarty. Jeśli kable są dobre zamek jest uszkodzony. Możliwe że są tylko zimne luty. Zamek otwórz zamknij jest sterowany masą. Co do kolorów przewodów nie pomogę.
Widocznie twój sterownik c-zamka nie jest przystosowany do pracy z dwoma rodzajami sterowania czyli centralki alarmu i siłownika sterującego w drzwiach. Musisz więc zmienić sterownik albo odłączyć sterowanie drzwi i sterować wszystkie drzwi jedynie pilotem
Witam wszystkich . Mam taki problem z zamkiem centralnym w wv passat b4 2002r. nie mogę sterowac z kluczyka wymieniłem juz modul komfortu i jest bez zmian,moze jest ktos kto mial juz podobny problem. z góry dziekuje gg-244626
Rób jak uważasz próbówka też powie prawdę steruje 4 i 6 masą
Rozbierz tapicerkę drzwi kierowcy i usuń wodę ze sterownika zamka lub któregoś serwomechanizmu sterującego.
Czy te auto powinno mieć sterowanie radiowe zamków 3B0 959 796 "centralna jednostka sterująca dla systemu komfortowego dla modeli ze zdalnym sterowaniem radiowym systemem centralnego zamka" 3B0 959 800 "centralna jednostka sterująca dla systemu komfortowego dla modeli ze zdalnym sterowaniem radiowym systemem centralnego zamka"
Demontaż drzwi kierowcy jest nieunikniony, z pewnością wyrobił się mimośród zamka sterujący przełączaniem zewnętrznego mikroswitcha, który jest zamontowany na zapince zatrzaskowej do obudowy zamka. Wejście w moduł komfortu i odczytanie błędu potwierdzi tę diagnozę.
Witam. Czy da się sterować zamkiem bezpośrednio z jakiejś dokładanej centralki? pomijając cały komfort i can w B5. Jakim napięciem sterowane są silniczki w zamkach?
Dzięki za pomoc , na forum szukałem ale nie jest to takie proste a zależy mi na czasie . A jaki przekaźnik gdy się okaże że sterowanie plusem. Zamykam post.
Sterowanie 4 szyb. Jak to zmienić w komforcie?
volvo sterowanie zamkiem mitsubishi sterowanie zamkiem sterowanie zamkiem astra
silnik trójfazowy wyłącza włącznik instrukcje naprawy mercedes falowanie wolnych obrotow
Kocioł Junkers SupraStar - główny palnik nie działa Budowa kotła Junkers Suprastar - szczegóły i komponenty