8mm przerwa ma być. Pomiędzy napinaczem a blachą z rolki napinającej. Regulujesz napinaczem. Zakładasz pasek, napinasz tak żeby wyjąć blokadę z napinacza bez użycia siły. Popuszczasz napinacz, aż będzie przerwa 8mm.
Panowie, czy wyjmował ktoś pierwszy element tłumika w Passacie B5 przed liftem? Jest tam katalizator i bardzo mało miejsca, by to poszło w dół. Widziałem filmik z Audi A4 B5, jak koleszka robi to od góry. Czy to jedyny sposób? Ktoś ma inny filmik? 1.9 AFN sedan
Nie ma prawa w rękach się "ruszać". Masz uwalone. Powodzenia.
Witam. Mam problem z moim Passatem b6 1.9 tdi. Od pewnego czasu z tłumika wydostaje się szaro biały dym jak jest zimny i jak rozgrzany. Wymieniłem nowy olej filtr paliwa. Byłem na komputerze ale nic nie wykazało. Co może być jeszcze przyczyną. Za podpowiedzi z góry dziękuję.
Zapomniałem dodać - poduszki sprawdzane, łącznik elastyczny tłumika też .
Niby jak? Zobacz jak zbudowane są tłumiki.
Ani silniki o mocy 140 KM i 170 KM nie posiadają serwomotoru, siłownik podciśnienia sterowany jest pneumatycznie a jedynie w 170 KM 2.0 TDI siłownik zmiennej geometrii posiada czujniki krańcowe, przy FAPie jest też róznicowy czujnik ciśnienia, czujnik temperatury gazów spalinowych i sondę lambda, serwomotor posiadają turbiny w silnikach 3.0 TDI a odnośnie...
Sądze, że będzie to coś z układem wydechowym. Najprawdopodobniej zabity katalizator spalin lub tłumik końcowy. Miałem to samo w passacie TDI.
Ludzie nabijają punkty za komentarze a nie mają podstaw wiedzy techniczej. 1. Jak najbardziej nieszczelny / dziurawy układ wydechowy powoduje spadek mocy i wzrost zużycia paliwa. W skrócie: w układzie zachodzą zjawiska falowe. Dlatego dla każdego silnika pojemność, długość układu wydechowego jest indywidualnie liczona w fabryce. Szczególnie ma to znaczenie...
Witam Pacjent Passat B6 2.0 FSI. Na zimnym silniku chodzi jak by miał dziurę w tłumiku. Jak już się rozgrzeje to wszystko działa jak należy. Tak jest za każdym razem rano i nie tylko. Nawet jak postoi 10-15 min dzieje się tak samo. Po chwili cisza. Co to może być? Tak jak by była nieszczelności w tłumiku i po rozgrzaniu tak jak by się uszczelnia od...
Na jakim oleju jeździsz? Czy po zgaśnięciu i próbie rozruchu idzie dym z tłumika?
8.8 wystarczą.
Sprawdź poduszki pod śilnikiem iostatni wieszak na tłumiku
Jestem posiadaczem passata B3 sedan z 93r. Silnik to 1.8 benzyna. Chciałbym wymienić w nim tłumik na sportowy jednak niezależy mi na wzroście mocy bo jak wiadomo odczuwalne było by to i tak tylko na wysokich obrotach. Chodzi mi raczej o lekko basowy dzwięk jednak żeby nie było to przesadne chuczenie.(tak żebym mógł spokojnie w nocy wyjechac z parkingu...
chodzi o zmylenie sondy
Dziękuje
No i co potem się dziwią że skrzynia pada ? Co ma te drgania niwelować, przecież zawsze z sztywnym kołem była tarcza z tłumikiem.
Poduszka silnika / skrzyni do sprawdzenia. Grzechotanie pewnie ma niewiele wspólnego z trybem awaryjnym. Chyba, że to sprawka katalizatora lub tłumika.
korek wymieniłes na oryginalny? zobacz czy masz masełko pod korkiem, ale wlewu oleju do silnika. objaw uszk. uszczelki pod głowicą, to właśnie w/wsp. masełko, puchnące wężę chłodzenia i biały dym z tłumika.
Przy nieodpowiedniej mieszance i nie odpowiednim ujściu spalin może pokazywać błąd sądy lambda. Dlaczego? Przypchany tłumik, katalizator - mogą być identyczne objawy. Sprawdź ten przepływomierz - jak jest kiepski - też mogą być takie objawy.
To jest źle napięty lub napinacz hydrauliczny(tłumik drgań) uszkodzony.
Jeśli fabrycznie nie ma koła dwumasowego, to znaczy że go tam nie potrzeba, i można wstawić zwykły zestaw, który ma inna budowę tarczy i docisku (tłumik drgań).
Tłumik drgań skrętnych w sprzęgle (nie pamiętam czy zwykłe 1.8 ma też dwumas tak jak 1.8T ), ale takie szarpanie wskazuje że nie ma i uszkodzone mogą być tłumiki w tarczy.
Wszystkie rury w dolocie łącznie z intercoolerem wyjmowałem i sprawdzałem szczelność, nie ma żadnej dziury. W momencie przyśpieszania kiedy pojawia się ten dym i zaczyna mulić nie wywala żadnych błędów. Wystarczy chwilę poczekać( z wciśniętym gazem) i po chwili przyśpieszenie wraca i aż wciska w fotel:P ...........................................
Takie przypadłości wskazują na sondę lambda , ewentualnie przewody i świece . Chociaż spotkałem się już z czymś podobnym w przypadku zatkanego katalizatora i ostatniego tłumika . Pozdrawiam .
Witam. Proszę Państwa posiadam Passat b3 1,9td. Mam problemy z uruchomieniem go jak jest zimny. Jak czasami odpali to późniejsze odpalenia są normalne od razu cyka. W Pasacie wymieniłem wszystkie świece żarowe, nowy akumulator, nowy filtr paliwa, Jak kręcę rozrusznikiem to wydobywa się dym z tłumika. ale nie chce odpalić. Co mam jeszcze zrobić aby go...
Jeżeli to sonda to ją odłącz po prostu, u mnie to działa w Audi 1,9 benzyna. Znajdziesz kabel przeważnie jest nad kolektorem ssącym podłączony, a wychodzi znad tłumika, spod podwozia.
Spokojnie spokojnie, po uszkodzeniu turbiny nie zadko trzeba zrobić za 30 km ogniem, nim olej z tłumika się wypali.
W jakich warunkach użytkujesz auto ? Wina nie leży w eksploatacji samochodu. Mam jeszcze 2 auta z silnikiem 2.0 tdi CR i tych problemów nie ma. Golf do miasta nawet nie wjeżdża, głownie to drogi expresowe. Wydaje mi się że auto "produkuje" za dużo spalin a dpf nie może sobie z tym poradzić przez co tłumik jest cały czarny w środku. W passacie z tym...
Kolego niewiele można zrozumieć z tego co napisałeś o oleju. Nie ma to żadnego sensu. Jeśli dolewasz 0.5l na 2tys km to wychodzi 250ml na 1 tys km. Idealnie nie jest, ale to też nie tragedia. Podejmij auto pod komputer i sprawdź parametry silnika i pompowtryskow. Kopcenie na siwo może być od spalania oleju, ale i od tego że stare turbo napchalo oleju...
Jak basowe dźwięki dochodzą kierował bym się na ukł. wydechowy / tłumiki itp. rozwalony katalizator.
Albo zaczyna się rozlatywać tłumik drgań skrętnych w kole pasowym wału
Wytłuczone amortyzatory gumowe w zespole sprzęgła kompresora.,przestaje tłuc na wł klimie bo wtedy sprzęgło dostaje obciążenia i kasuje luz na tłumikach. Wymień cały zespół sprzęgła bo chyba nawet nie ma tych gumek jako część wymienna
lecz z tłumika czuć jak by nie spaloną ropę, konkretnie chodzi mi o to czy brak FAP'a może powodować kopcenie? Może, no i dlatego również śmierdzi z niedopalonych spalin. Z tym Fapem, to też bzdura była go wyrzucać, ale nie moja brocha...
Silnik jest zadbany ( nowy wałek rozrządu z całym zestawem ). Wtryski oraz pompa vacuum. EGR nie jest zaślepiony. Sprawdzałem. Wydaje mi się, że to może być tłumik. Sprawdzę czy nie ma dziur od góry.
Pewnie dokładnie jeszcze nie poznałeś swe auto i nie masz pewności, czy ma alarm fabryczny, czy może dokładany. Gdyby alarm był fabryczny, to syrenka byłaby pewnie pod maską, ale jeśli został dodany przez pop. właściciela i w zależności od jego inwencji może być w nietypowym miejscu np. w bagażniku, pod podłogą auta (w Passacie miałem koło tylnego tłumika)....
czy przy wymianie rolki prowadzacej, napinajacej i pompy wody odkręca się tłumik drgań? Nie. Czy to jest wogóle fizycznie możliwe Bez problemu można wymienić nie ruszając tłumika drgań.
Lewe powietrze sprawdzone- nie dochodzi. Vag był z 7 razy podpinany zero blędów. Odpalałem nie dawno i odziwo ładnie cykał. Tylko dlaczego raz pracuje idealnie a raz krztusi sie. Wczesniej smierdziało nie przepaloną benzyną ale oczyściłem kostke przy aparacie zapłonowym "sama zieleń" Wtyknełem odpliłem, smród benzyny znikł ale nachodzi go dławienie...
A fabrycznie założony jest ten tłumik drgań? Czy się go zakłada jak wibracje są np lekko krzywa półoś?
Miałem dokładnie tak w passacie '91 i powód był jak koledzy mówią
jak Ci wyżej napisałem, zobacz czy nie zatkany tłumik a bardziej katalizator. Co szkodzi zerknąć na ustawienie rozrządu?
No fakt :-) słychać glosniejsza pracę lunika a tłumika, a ten dźwięk przy obrotach 1100-1400 ale jeśli to tłumik to dlaczego tylko przy tych obrotach ?
Może coś pominąłem to mnie poprawcie -ja bym tak zrobił. Po pierwsze to pomyliłeś silniki.A po drugie to za dużo tego wszystkiego nawymyślałeś.Co to znaczy głośno pracuje?Dziura w tłumiku, jakaś rolka wyje, korba tłucze?Może niech autor opisze dokładniej co?
A ja powiem Tobie tak: Miałem taki sam problem u siebie, tylko, że objawy nie ustępowały. 1. Na pracującym silniku zdejmowałem pojedynczo przewody WN ze świec. Po każdym zdjęciu silnik pracował jeszcze gorzej a więc nie przewody i nie świece. 2. Zdjąłem kopułkę, wyczyściłem papierem ściernym o gradacji ok 2000 (a więc wypolerowałem ) palec rozdzielacza...
Siedzę, szukam czytam i sie zastanawiam. To koło jest z tłumikiem drgań i przykręcane na cztery śruby do koła rozrządu? Może jeszcze z tym kołem jest coś nie tak? Takie momenty dokręcania znalazłem w swoim programie do passat 1.9 TD 1991-1993 Jałowe koło pasowe: 25 Nm Koło zębate wałka rozrządu: 45 Nm. Koło pasowe wału korbowego: 25 Nm I jak dla mnie...
Witam szukam manual o wymianie rozrządu w silniku ATD z tłumikiem drgań hydraulicznym, czy sprawa wygląda analogicznie do silnika asz awx itp. ? Czy może są jakieś różnice?
Wygląda mi to na walniętą uszczelkę pod głowicą, skoro niema wycieków, ale zobaczymy co myślą inni użytkownicy forum. Sprawdź czy z tłumika nie leci para wodna i czy na korku wlewu oleju niema brązowo-białego szlamu.
Jak jest ustawiony odbój przedni pod chłodnicami? Nie dotyka w zadnym miejscu gniazda? Tłumik luźno wisi, nie jest naciągnięty nadmiernie na zadnym elastycznym mocowaniu?
Napnij prawidłowo pasek rozrządu-ewentualnie tłumik drgań padł.Synchronizacja jest mocno rozjechana jak zauważył już kolega sztomel.
Witam! Mam taki problem z moim passatem że jak jest zimny to pali bardzo ładnie. Jak go już rozgrzeje i go zgasza i zaraz po zgaszeniu po jakichś 30sekundach zapalam to też pali bardzo ładnie ale jak już go rozgrzeje i go zgaszę i ponownie zapalam ale po około 5min to muszę go około 20s kręcić żeby zapalił, bardzo ciężko wtedy zapala i nieraz po takim...
Trudno to nazwać falowaniem to jest drganie całego samochodu i dodatkowo odgłos jakby dziurawego wydechu głośna praca a w tłumiku dziurka fi4mm . Czy posiadasz jakieś schemat instalacji do tego modelu auta .
Jeśli chodzi o układ wydechowy, to możesz sam go sprawdzić. Np. poruszaj "wydechem" i osłuchuj, czy niepokojące Cię odgłosy pochodzą od tłumików uderzających o elementy podwozia. Może po uderzeniu o coś podwoziem rozleciał się katalizator.
sam pan (at)mehow Ci nic nie zdradzi, bo to jest jego unikalna receptura. Pozostaje nam tylko cieszyc sie z faktu, że pojawił sie na naszym forum taki ktoś, kto tyle już zębów zjadł w CA i zasilił nasze szeregi ;) Nie wiem tylko jak się będzie miało jedno do drugiego, ale czas pokaże. Wracając do tematu, Panie mehow problem polega na tym, że przeciętny...
Wygłuszenie pod maską jest, po plastikiem silnika wokół głowicy też , tłumiki całe, strasznie głośno nie jest ale u kolegi z dolną osłoną silnika oryginalną jest nieco ciszej.
bierze olej hmmm. może być wiele powodów jednym z nich jest to co mówi: -robokop -adam.k < < on szczególnie !! Zobacz jaki dym wylatuje z tłumika jeśli niebieski to oznacza ze olej jest spalany z ropą (szczególnie rano przy 1 rozruchu)
Nagraj, bo niby jak mamy to ocenić. Coś np. tłumik, osłona może wpadać w rezonans. Na postoju przy utrzymywaniu takich obrotów silnika nie występuje?
Układ miałeś wymieniany cały czy tylko tłumik końcowy? Tłumik jak sama nazwa wskazuje ma za zadanie wytłumienie dźwięku układu wydechowego w szczególności wyższych częstotliwości. Jak wstawisz samą rurę będzie ci to ryczało jak wół i z pewnością zyskasz zainteresowanie służb mundurowych. Powodem głośniejszej pracy może być rozwalony tłumik środkowy...
Witam. Mam problem. Posiadam Passata b6 z 2007 roku 2.0tdi, oznaczenie silnika to BMP. Zapalił mi się błąd P2015. Czujnik tłumika szmerów w kolektorze dolotowym. Wymieniłem egr, przepustnicę, został również wyczyszczony filtr cząstek stałych. Byłem u 3 mechaników i ręce się rozkładają. Może miał ktoś podobną sytuację. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
samochód jedzie ale bez ducha, turbo się świeci nawet przy jeżdzie bez tłumików, sonda miesza normalnie, a w silniku nie ma żadnych błędów. prosze o podrzucenie jakiś pomysłów. kod silnika: AEB
A czy po tym"wypadaniu" zapłonów masz potem jakieś rewelacje typu strzały ( czy choćby pyrkanie) od strony tłumika ( nie zapalona w cylindrze mieszanka często spala się katalizatorze w sposób dośc gwałtowny)...... Pozdr.J.
No, stukało coś, chyba tak mi się wydaje, taki jakby metaliczny dźwięk, czy jakby szklanką o szklankę stukał, ale to na postoju, jak stałem, i to tylko co jakieś 15 sekund takie pojedyncze stuknięcie było, jakby się coś chłodziło, tak jak np. tłumik strzela, jak temperatury dostanie, to na wyłączonym silniku też na postoju, albo coś w tym stylu... Bo...
witam, :D owik przyjacielu sztywne to sztywne, bez tłumika drgań skretnych :D , takie nie wystepowały w poldkach ino w malcach, a pewnie nie wymienili centalnej sprężyny talerzowej :D bo tak to sie fachowo nazywa , a pewnie tania tarcza sprzęgła ciernego :D i powylatywały sprężyny tłumika drgań skretnych, pozdrawiam owika tyż mimo że pracuje przy malcach...
jeśli nie mieszanka i na zimnym nie dymi tą parą to wydaje mi się że wełna w tłumikach jest nasączona wodą i dlatego jak wydech się trochę nagrzeje to ta woda zaczyna parować zagoń ten samochód z 50km to jeśli to woda w tłumikach to się wyparuje na zimnym silniku może kulawo chodzić na gazie z powodu braku systemu który by wzbogacał mieszankę i chodzi...
Przepustnica wyczyszczona, przepływomierz sprawdzony(tyle ile mogłem), ciśnienie na tłokach zmierzone, świece wymienione, przewody -ok, czyli wszystko musi być w porządku, ale tak nie jest. Po odpaleniu silnika (pali z dotyku) po chwili zaczyna "bić" w tłumik i nierówno pracować jakby coś było z zapłonem obroty trzyma ładnie ale czuję takie wibracje...
Kolego, niedawno małem passata z uszkodzonym Turbo. Zalegało tak dużo oleju w układzie wydechowym że konieczne bylo nawiercenie niewielkich otworów w tłumikach. Po pewnym czasie samochód przestał dymić.
Wszyscy macie racje, ale źle zregenerowane turbiny też mogą mulić, fakt faktem ze jak silnik chodził na oleju może być po zawodach. Co do oleju w wydechu, w takiej temperaturze jak teraz mamy potrzeba co najmniej 200 km żeby skutecznie wypalić tłumik, tym bardziej, jeśli olej pokazał się na końcu wydechu.
Kolega MEGAWE bardzo słusznie zauważył "Często się zdarza w VW ze ulega uszkodzeniu klin na małym kole rozrządu" jest wielce prawdopodobne iż jest luźne małe koło rozrządu na wale korbowym a powodem jest ciężkie koło pasowe(z tłumikiem drgań) i wtedy zmiana obrotów daje właśnie opisywane efekty!!!
Witam !! Ostatnio mój kuzyn naprawiał golfa o podobnych objawach. Przyczyną był niedrożny ostatni tłumik wydechu. Najciekawsze było to, że wydech był wymieniany na nowy parę miesięcy wcześniej. Powodzenia przy naprawie !!
Witam, mam problem z gazem w moim samochodzie. Po odpaleniu, jak jest zimny na benzynie chodzi dobrze, po nagrzaniu się (gaz ustawiony na 45 stopni) i przełączeniu się na gaz auto dławi się na postoju i z tłumika, słychać takie "prychanie". Przy jeździe auto szarpie na gazie powyżej 3 tys. obrotów i odcina gaz, przy 5 tys a na benzynie jest wszystko...
sprawdziłem i paliwo podaje wtrysk rozpyla paliwo a pomimo to nie chce odpalić odpaliłem na pycha odpalił troche nierówne obroty miał ale jak sie rozgrzał było okej ale cał czas z tłumika biał dym a jqak sie przygazowało bardziej to niebieski taki czyli jakby olej brał ale no to nic dziwnego remontu silnik nie widział długo ale dlaczego nie chce odpalić...
Witam . Mam passata B3 2.8 VR6 , wybebeszyłem układ wydechowy , tzn. Katalizator, 2x środkowe tłumiki szrot i zostawiłem końcowy z Fatex . Ładne ma brzmienie ale został ten głupi dzwięk który wydaje pusta puszka po katalizatorze ... a w puszcze od Kata jest Sonda Lambda :( teraz pytanie ... ma ktos jakiś sposób jak wywalićpuszke od kata a zostawić sonde...
Biały dym może się brać zimową porą z wody w tłumiku która pod wpływem temperatury odparowuje i z czasem dym przybiera normalny kolor. Sprawdź kolor spalin po dłuższej jeździe tak z 10km.
Tlumik musiałby chyba całkiem się przytkać, ale odczyłby kolega tylko spadek mocy. Miałem znajomego z ADR któremu oberwał sie katalizator, ten przytkał tłumik, a znajomy ugotował motor. Czyścił kolega elektronikę w przepystnicy czy tylko mechaniczne części?
Porównałem dane z dwóch pomiarów - gdy kopcił i nie kopcił. Zamieszczam poniżej te parametry które najbardziej się od siebie różnią. Gdy kopcił silnik był w pełni rozgrzany 89* a gdy nie kopcił to jeszcze nie zdążył się w pełni rozgrzać 74* niemniej jednak kopcił przez pewien czas od uruchomienia ale w pewnej chwili przestał. Największe różnice w parametrach...
Witam, posiadam Passata b5 fl 1.9 130 avf świeżo kupiony w sumie zrobiony rozrząd, niektóre poduszki, uszczelnienie egr, pokrywy zaworów i wielu innych. Wymieniona plecionka tłumika ponieważ były drgania wydechu. Teraz pytanie do was o koło dwumasowe, na postoju nie słychać nic w trakcie jazdy także jest tylko drżenie pedału sprzęgła, jeśli położę nogę...
z zaslepionym egrem silnik moze wcale nie pracowac. sprawdzałes go moze pompka podcisnieniowa czy silnik reaguje na sztuczne sterowanie? przewody podcisnieniowe? sterowanie turbina - moze daje za słabe cisnienie? Przelewy wtrysków? zapchany katalizator lub urwana przegroda w tłumiku. Te cyferki z bloku nic mi nie mówia. wole to robić na "piechote"
Sprzeglo dobre A tłumik i koło zapasowe? Tez dobre? Od miesiąca czasu marudzisz z tym autem, zakładając co i rusz nowy wątek. Sprzęgło dobre, Bez znaczenia dla odpalania. panewki nie obróciły się rozmawiałeś z nimi, czy jak? Bo nie chce mi się wierzyć, że zdjąłeś miskę i odkręcałeś podpory wału/korby. pompa paliwa dobra Jak wyżej. Siedzisz, piszesz...
Witam, mam passata b5 1.8t z gazem i problem polega na tym, że stojąc pod górkę, na luzie np. w korku po kilku sekundach zaczyna smierdziec gazem I z tłumika wylatuje gesty, siwy dym w ogromnych ilościach. Oleju nie bierze zbytnio, samochod chodzi rowno, nie swiruje na obrotach . Nie dymi podczas jazdy . Gaz dwuletni . Proszę o pomoc, postaram sie nagrać...
W mk2 to tylko RP, co do usterek tak jak pisałem, silnik nie do zajechania. Może jedna typowa usterka to uszkadzający się styk biegu jałowego w nastawniku przepustnicy, myślę że to przez elektrozaworek od przyspieszacza zapłonu i indukujące się w nim napięcie. W nowszych nie ma tego problemu bo nie ma też żadnego mechanicznego sterowania kątem wyprzedzenia...
]też miałam takiego mechanika co mi taki cennik przedstawił. Miałam gdzieś nieszczelność syczał jak szalony , mechanik wymienił mi dwa tłumiki i wyrwał katalizator bo twierdził że układ wydechowy jest zapchany. Pojechałam gdzie indziej i w 5 min znaleziono pęknięte kolanko na dolocie do turbiny . Teraz gapie się ile wlezie na ręce mechaników
Witam mam audi a4 b5 1,9tdi silnik ahu 90km Zalozylem turbo awx z Passat b5 fl wycięty katalizator oraz środkowy tłumik, zaslepiony egr, wtryski 216 pompa oryginalna, fmic z audi a5, znajomy robił robił mi program tzn wrzucił od afn i poprzerabial doładowanie 1,35. Dawki itp. Ale. Jakoś nie jestem zadowolony a twierdzi że nic więcej się nie da zrobić....
Jak byłem na kompie to niby wszystko oki. Nie ma Żadnego syczenia intercoler zostaw wymieniony na nowy przewody wszystkie podmienione. Jedynie zostaje turbina bo bardziej ją już słychać. I dodam ze coś mi gwiżdże w tłumiku i nie jest to turbina bo ona świta, a dźwięk który słysze oprócz turbiny po dodaniu gazu to jakby ktoś gwizdał.
Tak, 1.9JTD (8V) to bardzo dobra jednostka, trwała, ekonomiczna i bezawaryjna. 6-7l/100km po mieście to dobry wynik jak na samochód segmentu C. To nie Passat, awarie koła dwu-masowego nie są tu aż takie częste, poza tym dostępne są tradycyjne zamienniki (stałe koło zamachowe i tarcza sprzęgła z tłumikiem drgań skrętnych). Niemniej na tak krótkie trasy...
Witajcie na wstępie pozdrawiam mechanika który nie umiał zdiagnozować usterki i powiedział że nie ma czasu na grzebanie w takim samochodzie ... Sprawa zaczeła się tak samochodem jechałem ale zaczał strzelać z gazu , przełaczyłem na benzyne i jechałem dalej ,zatrzymałem się pod sklepem sprawdzić pod maskę czy nic sie nie stało, samochód normalnie odpalil...
Witam powiem tak okazało się że to regulator ustawienia przepustnicy tak zwany silniczek krokowy,ale mam teraz inny problem gdyż odpala no ale z początku chodzi jak by się zalewał i nawet jak go zgaszę to nie chce zapali bez dodania gazu i jak już odpali to z tłumika wychodzi czarny dym dodam tyle że aparat zapłonowy był wyjęty i może jest zle ustawiony.Proszę...
Mówię poważnie o wydechu - nie mam na myśli tłumików a'la Mugen z alledrogo tylko wykonany na zamówienie układ wydechowy, który nie będzie dużo odbiegał wyglądem od seryjnego...
dziękuje za odpowiedzi.bede robił taki pół remont(uszcelniacze,gniazda zaworów).potrzebuje kupić kompletny wydech do teg omotoru,wiem ze nie bedzie miał katalizatora taki zamiennik wydechu oryginalnego,alre dla mnie to lepiej,tam pewnie bedzie zwykła rurka lu b tłumik.Jakie wydechy pasują?????gdzie kupic taki pasujący zamiennik????
byłem na szarpakach amorki po 65% wszystkie Takie badanie na stacji diagnostycznej nie jest miarodajne, bo bada sprawność całego zawieszenia - sprężyny, wahaczy, amortyzatorów... osłona przegubu wewnętrznego z lewej strony jest cała ale smar wypływa tak jakby z pod opaski ( czy to może być obiaw rozlatującego sie przegubu wewnętrznego ) Tak. Generalnie...
Wracając do tematu. Nie chce krytykować ale gwizdki wkładane w tłumik to nie to samo. Szwagier zamontował do VW Passat 96r. i brzmi to bardziej jak gwizdek piłkarski. Możliwe, że trafił na taki model bo to wiadomo, rożni producenci, różne wykonanie... Jeżeli nie żal Ci pieniędzy to najlepszy efekt uzyskasz zakładając prawdziwe turbo, ale trzeba sie...
Witam - mam problem ze świecami żarowymi(nowe) , chodzi mi o to że raz sie załącza grzanie , a po jakimś czasie tylko mrugnie kontrolka i nic sie nie dzieje nawet jak samochód nie zapali ,a jak sie mu uda odpalić samochód to kopci jakby mu ktoś wrzucił swiecędymną do tłumika , więc prosiłbym o jakąś radę co streuje tymi świecami . ps. to nie jest mój...
Oddałem go, przynajmniej już pali i jako tako jeździ, bo przyciągnięty na sznurku. Oddałem bo nie widzę sensu ryć elektroniki jak samochód styrany mechanicznie. Sama elektryka to nie wszystko. Przewody powietrzne pod kolektorem ssącym porozrywane, przez to z podłączonym MAF samochód wogóle nie chce iść. Rura do intercoolera owinięta taśmą. Więcej dmucha...
Witam mam pewien problem, zauważyłem że ostatnio mój pasek strasznie muli. Wymieniono przepustnice, odmy, czujnik temperatury dalej zamuł do 100 jakieś 20 sekund. Po naprawie dalej zle, po odpaleniu samochodu jest lekki wskok obrotów, za chwilkę spadek jakby miał zgasnąć i dalej już jakoś chodzi, do setki znowu 20 sekund więc pytam co się dzieje i czy...
Przeciez na zlomie bez problemu mozna znalezc uklady wydechowe od samochodow. Niewiem jaki jest sens wstawiac grubsza rure ocynkowana jak oryginalnie przewaznie sa ze stali nierdzewnej (mowa tu o oryginalnych ukladac hwydechowych a nie tlumikach za ~70zl) Ze złomu to może sobie kolega.... Tak samo gdzie Ty widziałeś wydech z nierdzewki w samochodach,...
Witam wszystkich. Panowie czy ktoś wie ile ma być wkręcona ta śruba ze sprężyną, do końca czy nie? Moją dedukcją wywnioskowałem, że jak ją wkręcę do końca (do oporu) to sprężyna przestanie spełnić swoją rolę tłumika drgań - chociaż ten łącznik wyżej jest połączony ze skrzynią gumową tuleją więc tłumienie drgań nie powinno być całkowicie wyeliminowane....
Jak z taką prędkością znika płyn to z tłumika by lało, biała para itd. Zalewa cylinder (tak mocno to by nie palił jeden)? Zalej płyn na full zbiornika wyr. zapal silnik z odkręconym korkiem sprawdź czy nie będą bąble powietrza się wydobywać?
A ja miałem okazję użytkować Lagunę w benzynie.. Masa problemów, głownie elektronika.. Skończyła swój żywot gdy nagle sama zwiększyła obroty na maksimum i wypluła olej tłumikiem :] - Stwierdziła ze samobójstwo to najlepsze rozwiązanie :] Diesel do 15 tys zł ? Temat wielokrotnie wałkowany, tutaj i na innych forach/czasopismach itp Do 15 tys można znaleść...
zapewne tak. niedawno katalizator czyściłem a tłumiki wyglądają na niedawno zmieniane Dodano po 45 a byłem u mechanika nic nie mógł zrobić. kazał mi coś szukać w elektryce.
Witam serdecznie. Tak jak w temacie. Podczas jazdy na obrotach 1600-2000 odczuwalne są drania samochodu. Nie wiem od czego zacząć. Sporo czytałem na ten temat i dzisiaj sprawdzałem przeguby wewnętrzne- prawy przegub ma odczuwalny luz jak się za niego bierze ręką to "tyka" lewy zaś ma mniejszy luz. Podniosłem dzisiaj koło w samochodzie i włączyłem bieg...
Wrzucę filmik wieczorem. Co do drgań to poczekajmy jak bedzie wyglądać praca po zmianie poduszek. Egr akurat założony używany, ale z samochodu w którym nie było żadnych objawów. Gniazda...tak sprawdzone, są idealne. Kolizja owszem była(poprzedniego właścicielowi strzelił rozrząd) jednak po naprawie silnik chodził idealnie, zaczął tak pracować ok 1.5...
Witam. Silnik już poskładany, uszczelki powymieniane tylko przy okazji trafił się inny problem. Wysiadł czujnik hala, rozebraliśmy aparat i okazało się , że brakuje jednej sprężynki w aparacie zapłonowym. Kupiłem na złomie cały aparat z czujnikiem i po założeniu auto odpala, mechanik wyregulował zapłod do lampy i odpala jak now, na biegu jałowym jest...
niedokręcony tłumik farba tłumik głośny tłumik
schemat blokady drzwi zasilacz separacja galwaniczny czarny ekran włączyć myszka
Kontrolka silnika a ciśnienie oparów paliwa w zbiorniku Magnetofon kasetowy – zakłócenia na jednym kanale podczas nagrywania, problem z wejściami MIC/LINE